PDA

Volledige versie bekijken : K2 zoekt K3!

Affinity
20 september 2009, 23:41
Anneke neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

UrbanusVanAnus
21 september 2009, 00:22
anneke? :unsure:

Jonathan
21 september 2009, 00:34
... :/

Vantham
21 september 2009, 08:07
twerd tijd zeker. kind pas qua looks en kinderlijkheid goed bij K2, maar ze kon NIKS he... NIKS

en JA ik kijk er met een half oog naar (meestal staat er een film op op de laptop) omdat er op dat uur op zondagavond NIKS anders op TV is dat maar remotely entertainend is... 't is meestal wachten tot House begint

Affinity
21 september 2009, 09:54
twerd tijd zeker. kind pas qua looks en kinderlijkheid goed bij K2, maar ze kon NIKS he... NIKS

en JA ik kijk er met een half oog naar (meestal staat er een film op op de laptop) omdat er op dat uur op zondagavond NIKS anders op TV is dat maar remotely entertainend is... 't is meestal wachten tot House begint

Nja toevallig 2 weken terug bij vrienden beginnen kijken, we gingen normaal een film kijken, maar we zijnt blijven volgen hehe.
Week nadien van tzelfde, en nu gisteren hebk toch ook gekeken thuis terwijl dak op de computer zat (met een half oog dus)..

Anneke beterde constant, da optreden in plopsaland, in die aflevering van gisteren was haar zingen zelfs ook al veel beter.. Kvind ze er echt bij passen!! Vanaf nu gaak het niemeer volgen of misschien met een kwart oog.. Anneke was toch met voorsprong mijn favoriet!

Kvind die hollanders er echt nie bijpassen maar goed.

overthere|neo0o
21 september 2009, 13:56
En die Noa is een lekker wijfke als ge't mij vraagt :)

Darius Craven
21 september 2009, 14:06
En die Noa is een lekker wijfke als ge't mij vraagt :)

Als je een geit aantrekkelijk zou vinden... Zowel tanden als karakter volgens mij. :rofl:
Volg het ook half en half, is me enkel opgevallen dat alle kandidaten bijna Nederlanders zijn?

sink
21 september 2009, 14:12
Volg het ook half en half, is me enkel opgevallen dat alle kandidaten bijna Nederlanders zijn?
uiteraard, tligt er vingerdik op natuurlijk..
hier in België valt niks meer te doen met K3, da's verleden tijd.. in holland hebben ze nog behoorlijk veel succes, dus er komt een hollandse bij..

Darius Craven
21 september 2009, 14:15
Vanuit een marketing standpunt lijkt me dat inderdaad ook vrij logisch.

Affinity
21 september 2009, 23:47
niets meer te doen in belgië voor hen???? die hebben nog steeds superveel succes ze :p

anneke was echt een prachtmens, zowel uiterlijk als innerlijk .. helaas :(

jeff_tw
25 september 2009, 21:43
Anneke was ook mijn favoriet, maar zoals ik al zei bij de start, het wordt een Nederlandse, om marketingredenen. Alles is daar uitgedacht, dus dit ook.

MiniJeffrey
27 september 2009, 21:18
Jongens, die dikke zwarte hollandse, wa heefft die eig tegen Noa jong. Ze zou beter zichzelf eens bekijken :s

Kenis
27 september 2009, 22:25
noa staat wel in het voordeel nu
aangezien er zaterdag een liveshow is,
tussen belgie en nederland
dus zouden de belgen alleen op noa moeten stemmen
en die nederlands moeten kiezen tussen madelon en josje
:D

fulcoboy
28 september 2009, 11:13
Van mij mag Noa eruit... Als die de nieuwe K3 wordt gaan alle kindjes lopen denk ik... Die straalt nu is echt 0,0 kindvriendelijkheid uit.

bon_jovi
28 september 2009, 12:06
noa staat wel in het voordeel nu
aangezien er zaterdag een liveshow is,
tussen belgie en nederland
dus zouden de belgen alleen op noa moeten stemmen
en die nederlands moeten kiezen tussen madelon en josje
:D

zal op voorhand zo al wel vastgelegd zijn, 2 NL en 1 belg om het spannend te houden en meer SMSen te hebben.

twoboystwo69
30 september 2009, 14:49
Maby toch maar best Noa laten winnen ??
die zit mentaal en verstandelijk zowat op't niveau van't doelpubliek :D

alleen jammer dat ze niet van "krijsende kinderen" houd....

metalmeniac
4 oktober 2009, 16:03
Die nieuwe K3 wordt nu al afgebroken. Men spreekt al van doorgestoken kaart.
Wat een zever zeg ...

sink
4 oktober 2009, 16:26
ahzo? explain further.. :p

Jonathan
4 oktober 2009, 16:46
Who cares ... -_-

Frado2005
4 oktober 2009, 17:20
Twas toch jos die gewonnen had:unsure:

Sorryfreak
4 oktober 2009, 17:57
Spijtig, Noa was mijn favoriet maar 'k had nochtans gedacht dat Madelon zou winnen.

Preske
4 oktober 2009, 18:12
Wat een zever zeg ...

tuurlijk is het doorgestoken kaart.
Men heeft de kijker de indruk dat zij mee keuzerecht hebben, maar uiteindelijk lag de beslissing bij die 2 bijna-40'iers die denken dat ze nog 20 zijn. Ondertussen hebben wel lekker enkele 10-duizenden euro's uit de mensen geslagen.

Gentille
4 oktober 2009, 18:20
Ik ben ook van mening dat dit niet meer dan een slimme marketing zet is om het Hollandse publiek nog meer warm te maken voor K3 en het volledige studio 100 gebeuren. Gertje heeft dat weer slim aangepakt :p

Frado2005
4 oktober 2009, 18:31
niks voor niks managers van't jaar he :p

Jonathan
4 oktober 2009, 19:39
Ik ben ook van mening dat dit niet meer dan een slimme marketing zet is om het Hollandse publiek nog meer warm te maken voor K3 en het volledige studio 100 gebeuren. Gertje heeft dat weer slim aangepakt :p

+ das nog wa hollands vlees voor hem. :lol:

Zonnestraal
4 oktober 2009, 19:54
Waarom hebben ze ze niet alle drie gehouden ? Die anderen zijn te oud aan het worden. Dan moeten we doen wat we doen met alle vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd: in de vuilbak ermee

metalmeniac
4 oktober 2009, 20:05
ahzo? explain further.. :p

Uw antwoord:

Men heeft de kijker de indruk dat zij mee keuzerecht hebben, maar uiteindelijk lag de beslissing bij die 2 bijna-40'iers die denken dat ze nog 20 zijn. Ondertussen hebben wel lekker enkele 10-duizenden euro's uit de mensen geslagen.

tom1
4 oktober 2009, 20:11
Schone foto!

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/0/6/media_xl_1994661.jpg

OBI
4 oktober 2009, 20:15
Ze hadden beter een nieuwe K3 gestart met de 3 finalisten, die zagen er tenminste nog fris uit, tov die 2 overgebleven koebeesten....

Zonnestraal
4 oktober 2009, 20:18
Schone foto!

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/0/6/media_xl_1994661.jpg

Zie ik daar een streepje op haar onderbroek staan ? :unsure:

metalmeniac
4 oktober 2009, 20:28
Zie ik daar een streepje op haar onderbroek staan ? :unsure:

Langs de ene kant smijt hij oude wijven in de vuilbak terwijl hij er eigelijk enorm veel van kan leren en dan begint hij te geilen op een stukske stof tussen de benen van een meiske.
Zielig ventje. :sad:

Preske
4 oktober 2009, 20:36
Waarom hebben ze ze niet alle drie gehouden ? Die anderen zijn te oud aan het worden. Dan moeten we doen wat we doen met alle vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd: in de vuilbak ermee

ik zie het nog een (meer)jaarlijkse gewoonte worden tot ze allemaal zijn vervangen.

Dark Vampire
4 oktober 2009, 20:56
Wat een zever zeg ...
Ik weet toch ook niet of men het risico zou nemen om een vervangster via zo een wedstrijd te zoeken. Stel nu dat er geen enkele fatsoenlijke tussen zou zitten?
Men heeft gemakkelijk op voorhand al kunnen beslissen wie de vervangster zou worden, men steekt die in het programma en laat die winnen... Geen kat die het weet.

Natuurlijk zullen we nooit weten of het eerlijk verlopen is of niet.

andries
4 oktober 2009, 21:10
noa moest winnen :(

Vantham
4 oktober 2009, 21:39
zo'n hilton wijf..; zot, josje is goed

Muismat
4 oktober 2009, 22:15

Waar haal je dat de kijker geen keuze had, snap ik niet, meer nog omdat de kijkers exact dezelfde keuze hadden als K2. Het feit dat K2 uit de laatste 2 finalisten zelf mocht kiezen vind ik niet meer dan logisch, zij moeten er wel mee op stap hé. En ik zeg niet dat ik die Josje (wat ne naam trouwens) goed vindt voor K3 (never change a winning team imo, en als er een tafbolt stopte er best mee), maar die Noa lijkt net iets te hard op Paris Hilton, en is nu echt geen K3 material.

Over de houdbaarheidsdatum van K3 stel ik mij echter ook vragen, vooral die Karen begint wat te oud te worden maarja, alles voor de show zeker hé.

Preske
4 oktober 2009, 22:18
Waar haal je dat de kijker geen keuze had, snap ik niet, meer nog omdat de kijkers exact dezelfde keuze hadden als K2.

Over de houdbaarheidsdatum van K3 stel ik mij echter ook vragen, vooral die Karen begint wat te oud te worden maarja, alles voor de show zeker hé.

Ik haal dat uit het feit dat, zowel k2 als gert verhulst VERSCHILLENDE keren gezegd hebben dat de uiteindelijke keuze valt op hun valt, want ze willen absoluut zeker zijn dat ze op de planken staan met iemand die zij willen.

Cycloon
4 oktober 2009, 22:19
Mja, nu eentje van 23 erbij, volgend jaar loopt er weer eentje weg en binnen 2 jaar bestaat K3 uit allemaal nieuwe jonge mensen en gertje kan zijn zakken weer vullen :). Gertje wordt niet voor niks gelauwerd als goeie manager.

Furon
4 oktober 2009, 22:59
"Gert Verhulst, dat is den antichrist. Dieje gast moet echt dood."

metalmeniac
4 oktober 2009, 23:04

Jaloers op zijn fortuin? Niemand houdt u tegen net hetzelfde te verwezelijken.

Furon
4 oktober 2009, 23:05
Yooo 't was maar een quote he. -_-

Carrion
4 oktober 2009, 23:08

http://i38.tinypic.com/fwrrjo.jpg

Furon
4 oktober 2009, 23:08
Paar hebben hier blijkbaar Morimos Solamente nog niet gezien. :)

Carrion
4 oktober 2009, 23:22
Paar hebben hier blijkbaar Morimos Solamente nog niet gezien. :)

oh, ik heb die weldegelijk gezien hoor, ma die 1 zin hier gewoon poste zonder de context waarin da gezegd werd is gewoon, jah, nie grappig

L0k1-
4 oktober 2009, 23:27
toch wel één groot voordeel aan deze show in tegenstelling tot al die andere zang/dans shows.

Win je hier, dan heb je wellicht al een paar jaar een goed gevulde agenda. Terwijl die finalisten van die andere shows zoals can you dance/idool/etc... meestal afgedaan hebben na 6 maand ofzo.

chosen_1
4 oktober 2009, 23:37
en de show had precies veel kijkcijfers -p

tikkeneiken
5 oktober 2009, 11:56

Nikske op!? Alé jong, "de jaren stillekes" op één is anders wel schitterend! Ik weet wat kiezen :)

metalmeniac
5 oktober 2009, 17:07
toch wel één groot voordeel aan deze show in tegenstelling tot al die andere zang/dans shows.

Win je hier, dan heb je wellicht al een paar jaar een goed gevulde agenda. Terwijl die finalisten van die andere shows zoals can you dance/idool/etc... meestal afgedaan hebben na 6 maand ofzo.

Maar wel een goeie springplank hé. Niets houdt hen tegen om nadien op eigen houtje hun best te doen en te groeien tot echte artiesten. Kijk naar Natalia. Die heeft wel een goeie manager achter haar maar ze zingt toch nog. Hoe zit dat met die anderen? Kijk naar onzen Dean hij heeft geen platencontract meer :(. Voor wat hoort wat en als je u geen 100% inzet kom je er niet. Het is een harde (show)business.

Herman De Croo
26 april 2016, 10:43
Marthe toch

Lt. ZweedVoet
26 april 2016, 11:12
Den appel valt daar idd ni ver van den boom.[emoji14]

AreVee
26 april 2016, 11:23
En had die daarvoor geen relatie met zo'n bijna miss België ofzoiets die zoon? De appel valt idd niet ver van den boom dan :p .

Razer
26 april 2016, 13:27
http://i.imgur.com/rR3Q1Eu.jpg

makila
26 april 2016, 19:05
Marthe toch
When there is money .. (Vul zelf maar in)

Etersil
27 april 2016, 17:16
Moet toch tof zijn, het vorige lief van z'n zoon, kwam ook al uit het achtergrond groepje van één of andere studie 100 band.