PDA

Volledige versie bekijken : NFS: Shift

fixer187
17 september 2009, 15:41
Voor de liefhebbers....behold, the Need for Speed: Shift Thread !!!

Vandaag de game even kunnen testen, zag er wel nice uit. Gameplay kan je best vergelijken met een arcade simracer, de cockpitview ruled wel, maar het schademodel zuigt wel een pak en het is spijtig dat er maar 60 wagens in de game zitten.

Ik denk wel dat de gameplay er zich toe leent om perfect met een stuur te spelen, niet te arcade en niet overdreven moeilijk om de wagen onder controle te houden.

Ronnie86
17 september 2009, 17:02
ben aant twijfelen of ik deze ga halen.

kiewitcity
17 september 2009, 17:11
ik ook , maar hij krijgt op de meeste sites wel een dikke score ...gemideld een 90.

als m toch zo goed is kan ik m proberen 2 de hands vast te krijgen dan blijft er toch volk online spelen.

Th4 G4m3r
17 september 2009, 19:15
Pfff, ik weet het ook niet .
Need 4 speed games zijn voor mij niemeer wat ze geweest zijn .
Denk dat dit weer zo 1tje is die weinig nieuws op tafel gooit en snel saai word.:sop:

phixiuZ
17 september 2009, 19:22
Pfff, ik weet het ook niet .
Need 4 speed games zijn voor mij niemeer wat ze geweest zijn .
Denk dat dit weer zo 1tje is die weinig nieuws op tafel gooit en snel saai word.:sop:

Als je dat denkt dan zit je er volgens mij helemaal naast :). Shift heeft een nieuwe ontwikkelaar (de makers van de simulator racegames GTR dacht ik?) tov de vorige NFS games en heeft dus in zekere zin weinig gemeen met de vorige NFS games. Op IGN zegt men dat het de beste NFS totnutoe is zodus ;).

diknmuis
17 september 2009, 19:25
^^same here, kging vanavond naar gm achter aion en ging nfs meebrengen, de verkoper die ik goed ken (en hij kent mn smaak) overtuigde mijn van het niet mee te doen :D
wss wel een goed game maar zoiets kan mij meestal na 2 dagen niet meer boeien
had hij iet wa eerder uitgekomen,... teveel goede games op komst in een korte tijd

Ronnie86
17 september 2009, 19:43
kben vooral aant twijfelen of het niet gaat spelen zoals al die ander nfs's ...
fixer tell me of het zo is of ni :p

SayAah
17 september 2009, 19:47
Demo'ke zou welkom zijn :).

Darius Craven
17 september 2009, 19:49
Mijn pre-order is al onderweg. Verwacht er niet heel veel van, maar toch genoeg om me bezig te houden qua racing tot Forza 3.

fixer187
17 september 2009, 20:11
kben vooral aant twijfelen of het niet gaat spelen zoals al die ander nfs's ...
fixer tell me of het zo is of ni :p

Het is totaal anders he dan de vorige NFS, vergeet gewoon alles wat je weet van NFS, dit is een racer ala GRID, PGR of DTM.

En ja idd het is door de developer van de grote GTR reeks op PC.

Goldrusher
17 september 2009, 20:40
een racer ala GRID, PGR of DTM. Eigenaardig lijstje. DTM was redelijk realistisch, GRID is dan weer über arcade.

Shift lijkt van die games het meest op PGR. Echt realistisch is het dus niet. Zeker niet de sim die ze oorspronkelijk hadden aangekondigd, en die je van het team achter GTR2 en GT Legends zou verwachten. Wellicht wou men geen al te grote cultuurshock voor wie alles met de naam NFS in huis haalt.

Demo komt over een week of twee.

Th4 G4m3r
17 september 2009, 20:41
Ok hij speelt dan mss wel lekker ,maar dan zijn er de andere dingen zoals de lange laatijden (zeer frusterend) ,weinig wagens .
Dus ik ga rustig afw8te tot volgende week als ze hier hun schijfke van 65euro al terug in de kast kunne leggen .
Want ik koop niet snel meer een game nieuw ,voordat ik zeker weet dat ik ook niet voor niks een dag ben moeten gaan werken .

SayAah
17 september 2009, 20:53
Weet iemand of deze te gebruiken is met force feedback?

zwiep858
17 september 2009, 21:18
weet iemand hoe je dan nitro moet krijgen, moet je dan die speciale upgrade doen dat je dan op LB moet duwen? want heb alles al geüpgraded en nu druk ik op B en niets bij die dodge kost nitro dan 350.000?.

Ronnie86
17 september 2009, 21:26
als het zo ne racer is da ga ik toch mijn geld opdoen aa forza3 denk ik :)

Distorted_crump
17 september 2009, 21:35
ben nog aan het twijfelen, maar kdenk gewoon volgend week halo te halen.
en nog te wachten tot forza 3, veel interessanter. weer me van die nitro pff :s

fixer187
17 september 2009, 21:37
Weet iemand of deze te gebruiken is met force feedback?

normaal gezien zal het werken

Eigenlijk kan men niet de naam NFS op de naam plakken, maar is het imo een gewoon andere game. Van mijn part moesten ze niet afstappen van het street tuning genre. EA kon zo veel meer doen met het genre, maar ze wilden koppig aan de pure racer genre vasthouden. Er kon zo veel meer spektakel in de game gestoken worden in variatie van opdrachten en niet enkel van a naar b te racen. Ik denk dan vb aan een sandbox game met opdrachten in de lijn van de Fast Furious films of bepaalde GTA opdrachten. Als men al een volledig schademodel in de game had gestoken was dit al een enorme vooruitgang geweest.

Anyway wat me ook stoorde aan de Shift waren idd de lange laadtijden een racer moet imo in een mum van tijd kunnen starten. Het geluid is toch wel heel goed te noemen, zeker in de cockpit view, deze cockpit view is ook het beste dat ik ooit in een racegame heb gezien.

Eigenaardig lijstje. DTM was redelijk realistisch, GRID is dan weer über arcade.

. Ik ben niet echt een DTM kenner, maar de DTM die op de Xbox was verschenen was imo niet echt realistisch imo...

Lagoa
18 september 2009, 02:52
komt er zeker een demo??? want ben ook zwaar aant twijfelen.. zoja wanneer??

zwiep858
19 september 2009, 11:28
Hallo, eindelijk 1.500.000 bij elkaar nu is mijn vraag welke zou ik pakken: Pagani: zonda R of de Bugati veyron 16.4?

kiewitcity
19 september 2009, 11:34
pagani zonda r , vind ik dat meestal niet zo goed onder contol valt te houden alle in andere race games .....

rico
19 september 2009, 12:29
moet zeggen toch al hele tijd gespeelt en het is wel heel realistisch vind ik. ziet er ook fantastisch uit! vooral track van Spa Francochamps.
Maar enige nadeel is bijna ni te doen me gewone xbox controller (alle voor mij toch)
in bochten mag je echt bijna niets gas geven of je hebt oversteer. Je kan ook redelijk verregaand tunen aan spoilers en bandendruk etc.. en schilt wel veel aan rijgedrag!
Mss moet ik toch maar es een stuurke in huis halen voor dit spel.

ps. is het iemand al gelukt om een perfect launch te doen? meeste van die head to head races is dien andere 2x zo snel weg??

XYRIS
20 september 2009, 11:56
Laadtijden.... pffff echt om dit spel gewoon dikke 0/10 te geven.
(op pc, weet niet op console ook lang duurt)

Evil Force
20 september 2009, 12:00
Zijn de laadtijden echt zo overdreven lang dan?
Ik twijfel nog om deze te kopen maar als er iets is waar ik slecht van word is het lange laadtijden.
Zeker bij een racegame wil je gewoon snel van de ene race naar de andere kunnen gaan.

Annebel123
20 september 2009, 12:42
Laadtijden.... pffff echt om dit spel gewoon dikke 0/10 te geven.
(op pc, weet niet op console ook lang duurt)

Denk als je een 360 hebt dat je dan de mogelijkheid hebt om je game op de HDD te installeren en dat wel iets of wat maakt kwa laadtijden (is in andere games toch zo) En kom jij een game bespreken die je op pc speelt in een 360 forum topic? ? ? ?

skatemania
20 september 2009, 12:43
Denk als je een 360 hebt dat je dan de mogelijkheid hebt om je game op de HDD te installeren en dat wel iets of wat maakt kwa laadtijden (is in andere games toch zo) En kom jij een game bespreken die je op pc speelt in een 360 forum topic? ? ? ?

vinnik ook raar zuh :s

fixer187
20 september 2009, 17:50
ong een 40-60sec schat ik die laadtijden...

kiewitcity
20 september 2009, 18:00
ong een 40-60sec schat ik die laadtijden...

serieus das wel echt lang ..vond de laadtijden in dirt al lang ,laat staan feul daar kijkt ge meer naar een laadscherm dan da ge aan t spelen zijt.

en als ge herstart in schift , opnieuw laden of niet? da is iets waar ik me echt aan kan ergeren. maar wat ik gezien heb van schift ziet alles er wel goed uit ..denk toch dat ik deze een van dees ga aanschaffen.

fixer187
20 september 2009, 18:03
Thank God no, gelukkig geen laadtijden ( buiten een korte cutscene ) bij het herstarten. Dit is ook wat mij het meeste irriteert bij een racer.

Ik ga het eens timen die laadtijden.

edit*

50sec op de kop

Darius Craven
20 september 2009, 18:05
Heb enkel nog maar de PC demo kunnen testen, vond de laadtijden zeer goed meevallen...

Superman!!!!!
20 september 2009, 20:05
Eigenaardig lijstje. DTM was redelijk realistisch, GRID is dan weer über arcade.

Shift lijkt van die games het meest op PGR. Echt realistisch is het dus niet. Zeker niet de sim die ze oorspronkelijk hadden aangekondigd, en die je van het team achter GTR2 en GT Legends zou verwachten. Wellicht wou men geen al te grote cultuurshock voor wie alles met de naam NFS in huis haalt.

Demo komt over een week of twee.

DTM realistisch jom? LOL :crazy:, als da zo is denk ik voor een DTM carrière te gaan

Goldrusher
20 september 2009, 20:22
Speel eens de originele Race Driver en daarna GRID. Een wereld van verschil.

el slettos
20 september 2009, 21:34
Ik ga het eens timen die laadtijden.

edit*

50sec op de kop

wablief? :oink: :crazy:

microlink
21 september 2009, 14:11
het spel ziet er allesinds goed uit. enkele laps gereden en de laadtijd is idd wat lang maar dit valt al bij al wel mee. race herstarten gebeurt vlug. Veel tweakmogelijkheden... Vind hem beter dan zijn voorganger(s)

Evil Force
21 september 2009, 14:23
Iemand die me kan zeggen of de laadtijden veel verschillen na install op HDD ?

fixer187
21 september 2009, 14:29
zal het eens straks proberen

het spel ziet er allesinds goed uit. enkele laps gereden en de laadtijd is idd wat lang maar dit valt al bij al wel mee. race herstarten gebeurt vlug. Veel tweakmogelijkheden... Vind hem beter dan zijn voorganger(s)

mja, maar stel dat je een 140 races rijdt in de levensduur van de game; dan ben je wel 2 uur tijd kwijt met gewoon naar het loadingscreen te kijken, voor een racer toch wel heel lang imo.

Evil Force
21 september 2009, 14:46
Ok thx,
als de laadtijden aanzienlijk verminderen ga ik deze wel nog kopen voor Forza 3 denk ik.
Nuja, niet dat ik mijn aankoop enkel en alleen maar laat afhangen van de laadtijden,
maar bij een racer kan het mij erg storen als ik telkens zolang moet wachten tussen elke race.

Dr.White widow
21 september 2009, 15:21
Laadtijden bij Forza 2 duren toch ook soms behoorlijk langs zé....

fixer187
21 september 2009, 17:21
46 seconde laadtijd na een hdd install van 6.30min, dit betekent dus dat je jouw kostbare tijd hebt terug gewonnen na 98 races...:sop:

Th4 G4m3r
21 september 2009, 18:45
Ok, deze komt in de toekomst nog in mijn collectie te liggen . Maar eerst volop van Forza 3 genieten.:drool:

Evil Force
21 september 2009, 18:50
Ok thx fixer.
Ik ga ook nog even wachten om dit game te kopen denk ik.

Arcas'
21 september 2009, 19:40
46 seconde laadtijd na een hdd install van 6.30min, dit betekent dus dat je jouw kostbare tijd hebt terug gewonnen na 98 races...:sop:

:eek:

fixer187
21 september 2009, 19:58
Ok, deze komt in de toekomst nog in mijn collectie te liggen . Maar eerst volop van Forza 3 genieten.:drool:

idd, het is geen need to buy game, maar eerder iets dat je speelt om de gaten op te vullen imo.

Tyfius
21 september 2009, 20:05
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik heb hier al een half uur elke keer liggen timen. Ik denk niet dat ik al ene keer ne laadtijd van boven de 15 seconden heb gehad. En ik speel dat van op de disc.

Evil Force
21 september 2009, 20:08
Gebt ne rappe Xdoos zekers .. :D

BioHzRd.^.'
21 september 2009, 20:10
kvind persoonlijk dat jullie enorm zagen op die laadtijden , ik vind NFS:S enorm goed geslaagd. Ik kon bv niet wachten om met de bugatti veyron te rijden en gewoon zoveel moeite hebben in begin om bochten er mee te nemen.

Driften is ook zalig , das echt een kunst als je het heel goed wilt doen natuurlijk.

Mijn minpunten
-K de laadtijd is mss niet zo kort , maar zkr de moeite waard om ff te wachten
-KWIL NOG IETS SNELLER ALS DE BUGATTI :p

Pluspunten
-De rest gewoon , gaande van gfx tot de besturing , tot het verschillend aanvoelen van de auto's

Helaas heb ik nog nooit forza gespeeld , maar kben benieuwd of de hype nu echt zo realistisch is

Annebel123
21 september 2009, 20:30
Forza 3 is toch wel echt DE must have racing sim die je maar kan inbeelden op eender welke console. Forza is voor velen de numero uno! En voor mij dus ook niet anders.

Evil Force
21 september 2009, 20:55
wow who loves Forza ? :p

fixer187
21 september 2009, 22:34
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik heb hier al een half uur elke keer liggen timen. Ik denk niet dat ik al ene keer ne laadtijd van boven de 15 seconden heb gehad. En ik speel dat van op de disc.

wtf....:wtf:en hoe timed ge da dan?

Tyfius
22 september 2009, 07:51
wtf....:wtf:en hoe timed ge da dan?Ik speel op mijn 2de PC scherm, dan heb ik daarnaast nog mijne PC aan staan. Daar staat rechts boven een klok, synchronized met de BE ntp server. En dan lees ik dat af.

Alternatieve methoden zijn het gebruik van een uurwerk, chronometer, 1 Mississippi, 2 Mississippi,...

Annebel123
22 september 2009, 09:46
kun je de hele career in co-op doen?

Tyfius
22 september 2009, 11:04
Ik vind het wel jammer dat de meeste track layouts redelijk verouderd zijn. Zit daar een rede achter, of is dit spel gewoon 15 jaar in ontwikkeling geweest?

Dr.White widow
22 september 2009, 11:10
Ik speel op mijn 2de PC scherm, dan heb ik daarnaast nog mijne PC aan staan. Daar staat rechts boven een klok, synchronized met de BE ntp server. En dan lees ik dat af.

Alternatieve methoden zijn het gebruik van een uurwerk, chronometer, 1 Mississippi, 2 Mississippi,...

lol

/strike :rofl:

fixer187
22 september 2009, 11:24
Ik speel op mijn 2de PC scherm, dan heb ik daarnaast nog mijne PC aan staan. Daar staat rechts boven een klok, synchronized met de BE ntp server. En dan lees ik dat af.

ja ik bedoelde dus, telt ge zelf of gebruikt ge echt een timer :D En gij speelt NFS op de Xbox 360 dan?

Tyfius
22 september 2009, 11:26
ja ik bedoelde dus, telt ge zelf of gebruikt ge echt een timer :D En gij speelt NFS op de Xbox 360 dan?Ja, we zitten hier nog altijd op het Xbox360 gedeelte van het forum. 't Zou wat dwaas zijn mocht ik hier dan mijn Wii issues komen melden.

fixer187
22 september 2009, 11:38
Ja er zijn er hier blijkbaar die de game op PC spelen zene ;) Anyway strange dat de laadtijden enkel bij u onder de 15s is bij iedereen anders veel langer...

Tyfius
22 september 2009, 11:47
Ja er zijn er hier blijkbaar die de game op PC spelen zene ;) Anyway strange dat de laadtijden enkel bij u onder de 15s is bij iedereen anders veel langer...Ik moet toegeven dat ze sinds ik aan die Tier 3 races ben begonnen iets langer duren, maar die zitten nog steeds onder de 30-40 seconden. Ik vond de tijden die ik had bij FarCry2 veel langer.

Evil Force
22 september 2009, 13:45
Jah dude, t'gaat hier wel over een racegame é.
Bij Far Cry moet je even wachten tot het geladen is en dan kan je je uren uitleven in een free roaming wereld. Bij een racegame moet je even wachten tot het geladen is, dan kun je je race rijden, dan kun je weer wachten, dan weer racen, dan weer wachten, ect. Dus maar logisch zeker dat men minder laadtijd verwacht vane en racegame dan bijvoorbeeld far cry 2 .. :)

Tyfius
22 september 2009, 16:15
Jah dude, t'gaat hier wel over een racegame é.
Bij Far Cry moet je even wachten tot het geladen is en dan kan je je uren uitleven in een free roaming wereld. Bij een racegame moet je even wachten tot het geladen is, dan kun je je race rijden, dan kun je weer wachten, dan weer racen, dan weer wachten, ect. Dus maar logisch zeker dat men minder laadtijd verwacht vane en racegame dan bijvoorbeeld far cry 2 .. :)Niet noodzakelijk. Bij een game als Far Cry 2 waar je in een volledige wereld free kan roamen ga je die niet direct als 1 geheel inladen, wat bij een race game misschien wel kan gebeuren (al zou dat niet mogen). Elk game gaat zo'n dingen streamen en alleen inladen/renderen wat binnen het gezichtsveld licht. Ik denk zelfs dat men bij een race game sneller voor een load-all-at-once oplossing kiest omdat streamen tegen een snelheid van 250km/u misschien te traag gaat, wat sowieso resulteert in langere laadtijden.

Evil Force
22 september 2009, 17:46
Ja maar ik bedoelde gewoon dat de vergelijking tss FC2 en shift eigenlijk niet op gaat.. :)

Ben hem daarnet toch maar gaan halen, sebiet eens wat racen en zelf eens zien hoe lang de laadtijden nu eigenlijk zijn. ;)

edit: +- 35 sec hier :)

ngL-
22 september 2009, 19:37
is die in-car view nu echt zo goed?

Evil Force
22 september 2009, 20:06
Eerste indrukken zijn positief.
De handling is wel wennen natuurlijk na al die uren Dirt 2 gespeeld te hebben. :)
Het game ziet er voldoende goed uit, het geluid van de auto's vind ik geniaal lekker klinken, de besturing gaat nu nog wat moeilijk maar het gaat mij precies beter af met de in-car view. Dus ja ik ben wel tevreden over de in-car view. Als je ergens tegenaan vlamt krijg je echt zo'n duizelig moment, echt vet gedaan.
Enkel nog maar met bmw 135i gereden maar rijdt wel lekker.

Ik ben tot nu toe dus tevreden over shift.
Nooit gedacht dat ik het ging kopen maar ik dacht dan ook wel tot een week geleden dat het weeral een zoveelste nfs in de reeks ging zijn, die mij helemaal niet kan boeien. Maar het tegendeel is al bewezen. :)

Lagoa
25 september 2009, 05:57
komt er nu echt geen demo??? Net forza 3 gespeeld en niet echt mijn ding eigenlijk, denk da Shift meer mijn ding is. Maar wil eerst demo spelen... iemand die hierover iets meer weet??

Darius Craven
25 september 2009, 09:07
PC demo is er al een tijdje, dus denk wel dat er ene komt.

Lagoa
28 september 2009, 01:46
is GriD beter of NFS Shift ?? want ben aant twijfelen tussen die twee

super_veloce
28 september 2009, 11:56
is GriD beter of NFS Shift ?? want ben aant twijfelen tussen die twee

ja, persoonlijk vind ik de besturing van grid stukken beter dan nfs shift, het helpt als je de controller settings verandert maar de besturing van grid voelt natuurlijker aan. De grafixs van shift zijn wel beter, maar ook niet meer dan logisch aangezien grid een stuk ouder is. Ondanks de fantastische cockpit view en ubercars zoals de veyron enz. verkies ik grid vanwege de betere besturing

Evil Force
28 september 2009, 15:33
Bwaja, de besturing van shift is gewoon moeilijker in vergelijking met grid.
Grid is imo veel meer arcade waardoor het uiteraard toegankelijker is voor iedereen.
Bij shift duurt het gewoon even voordat je alles onder de knie hebt, eenmaal je deftig kan racen is het echt wel vet.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen grid en shift kies ik toch ook grid hoor.
Niet zozeer omwille van de besturing, maar gewoon het totaalpakket.
Al vind ik niet dat beide games zo goed te vergelijken zijn.

Lagoa
30 september 2009, 04:49
Bwaja, de besturing van shift is gewoon moeilijker in vergelijking met grid.
Grid is imo veel meer arcade waardoor het uiteraard toegankelijker is voor iedereen.
Bij shift duurt het gewoon even voordat je alles onder de knie hebt, eenmaal je deftig kan racen is het echt wel vet.

Maar als ik zou moeten kiezen tussen grid en shift kies ik toch ook grid hoor.
Niet zozeer omwille van de besturing, maar gewoon het totaalpakket.
Al vind ik niet dat beide games zo goed te vergelijken zijn.

ja heb GriD demo gedownload en na pakweg 10 minuutjes kon ik op Savage ofzoiets of Serious (ene moeilijker dan Normal) weet al nimeer goe al makkelijk eerste zijn.. online net hetzelfde. Lijkt me wel heel simpel, maar wel leuk. Zal wel is ff wachten op de Shift demo.

edit: maar is het echt zo da ge aan die settings moet prutsen omwa deftig te kunnen rijden??? Want daar heb ik wel allemaal geen zin in ze...

-[Weasle]-
30 september 2009, 11:36
Vind Shift 1 van de betere in de Need for Speed reeks.
Ik speel graag racegames en de besturing vind ik prima.
Grafisch heel mooi + het puntensysteem trekt aan om nog meer te spelen.

krijgt een dikke 8,5/10 van mij

skatemania
30 september 2009, 13:00
Shift brengt NFS op het goede pad ja maar is er bijlange nog niet heeft van mij dan ook een 6,5/10 gekregen.

Lagoa
30 september 2009, 15:38
ik dacht juist GriD er grafisch beter uitzag ma blijkbaar niet dus

kiewitcity
30 september 2009, 16:38
ik dacht juist GriD er grafisch beter uitzag ma blijkbaar niet dus
grid was fantastisch ..... ge kunt in grid niet direct naar voor rijden en heel de wedstrijd domineren ... gelijdelijk aan alle wagens inhalen ..uren mee geamuzeerd. ofline en online.

Lagoa
2 oktober 2009, 02:32
demo vandaag getest en is wel leuk. Die Zonda is echt wel niet normaal snel.. de max. Heb Handle model op Experienced gezet, lijkt me moeilijk genoeg want als je ABS en traction control volledig af zou zetten .. moet nog "rijbaar" zijn he.. En AI op Hard lukt me wel ma enkel met die Zonda... kon wel geen replays zien in de demo, maar in volledig spel toch wel veronderstel ik e???

Krijg je in het volledig spel voordelen door besturing op Experienced te zetten op niet???

_ns_
3 oktober 2009, 20:12
Ook demo ff geprobeerd, maar ben niet echt overtuigd. Ik vind de auto's niet zozeer realistisch(er), maar eerder tollen en ben dus ook niet zot van de gameplay. Graphics tov Forza 3 Demo zijn ook maar lauw..

kiewitcity
4 oktober 2009, 12:09
nu moet ik u gelijk geven ns .gisteren de demo is getest en vond het ook maar zwakskes...
graphics niet echt slecht maar eerder raar .... dan is forza toch pakken beter.

Tyfius
4 oktober 2009, 12:14
kon wel geen replays zien in de demo, maar in volledig spel toch wel veronderstel ik e???Ja, op Y duwen na uw race.

Ik heb gisteren de demo van FM3 afgehaald, daar zitten wel veel dingen in die mij bekend voorkwamen. Die ideale lijn wordt op dezelfde manier weergegeven, kleuren en vorm zijn hetzelfde. Ze hebben ergens iets van elkaar afgezien precies. :) Ik vond de besturing in FM3 ook veel zwaarder, logger. Minder slippen van de wagen maar het race gevoel was precies trager overall.

De besturing van GRID vond ik trouwens iets beter dan beiden. Leek mij soepeler te gaan.

Implar
4 oktober 2009, 12:25
Ja, op Y duwen na uw race.

Ik heb gisteren de demo van FM3 afgehaald, daar zitten wel veel dingen in die mij bekend voorkwamen. Die ideale lijn wordt op dezelfde manier weergegeven, kleuren en vorm zijn hetzelfde. Ze hebben ergens iets van elkaar afgezien precies. :) Ik vond de besturing in FM3 ook veel zwaarder, logger. Minder slippen van de wagen maar het race gevoel was precies trager overall.

De besturing van GRID vond ik trouwens iets beter dan beiden. Leek mij soepeler te gaan.

Die lijn zat al in Forza 2 (en in de 1e ook als ik me niet vergis) :)

_ns_
4 oktober 2009, 12:31
Jup tuurlijk :), Shift heeft dan ook een hele hoop afgekeken. Besturing van Forza 3 owned trouwens :D.

Lagoa
6 oktober 2009, 04:16
besturing van GrID is gewoon te makkelijk... en cockpit trekt op niet veel..
Forza is me gewoon echt een pak te traag.. kan er niet aandoen.. als ik in een Audi R8 zit verwacht ik ook da ik zwaar aant knallen ben.. maar heb eerder het gevoel dat mijne Golf nog sneller optrekt.. dus zover voor realisme :S

NFS Shift bevalt me echt wel, enkel één vraagje: je kan dus je auto's bv. van serie 1 en 2 zo upgraden dat die bijna als een serie 4 rijdt. Heb dit dus ook met enkele autos gedaan tot niveau 3 en alles geupgrade e, dus niet alleen het optrekken. Maar sinds ik die dus heb geupgrade zijn die echt oncontroleerbaar geworden. Lijkt me dus vrij nutteloos om auto's volledig up te graden...?? Enkel die works ombouw heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat dit beter is.. Mja da gaat dan weer niet bij elke auto..

Evil Force
6 oktober 2009, 08:28
Tunen die handel !

Misseh
6 oktober 2009, 13:44
Ben ook enorm benieuwd naar deze game. Deze week normaal in huis.

super_veloce
6 oktober 2009, 18:22
besturing van GrID is gewoon te makkelijk... en cockpit trekt op niet veel..
Forza is me gewoon echt een pak te traag.. kan er niet aandoen.. als ik in een Audi R8 zit verwacht ik ook da ik zwaar aant knallen ben.. maar heb eerder het gevoel dat mijne Golf nog sneller optrekt.. dus zover voor realisme :S

NFS Shift bevalt me echt wel, enkel één vraagje: je kan dus je auto's bv. van serie 1 en 2 zo upgraden dat die bijna als een serie 4 rijdt. Heb dit dus ook met enkele autos gedaan tot niveau 3 en alles geupgrade e, dus niet alleen het optrekken. Maar sinds ik die dus heb geupgrade zijn die echt oncontroleerbaar geworden. Lijkt me dus vrij nutteloos om auto's volledig up te graden...?? Enkel die works ombouw heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat dit beter is.. Mja da gaat dan weer niet bij elke auto..

hangt een beetje van de auto, works versie is idd beter dan een gewone getunede auto.Als je meer grip wil, de downforce setting veranderen, maar helpt ook niet altijd

Lagoa
9 oktober 2009, 03:01
had nog een vraagje, wat is eigenlijk het verschil tussen Ranked of unranked online?? Buiten het feit dat je statistieken ENKEL op de nfs site te zien zijn bij Ranked??? En dat je mss meer geld verdiend, of krijg je helemaal geen cash bij Unranked??