PDA

Volledige versie bekijken : Pro Evolution Soccer 2010

Celtic Curt
17 september 2009, 12:29
Voila,

Net de demo geprobeerd !
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal "the same shit" ...
Het is en blijft een goeie game maar ik zie niet veel verschil met 2009 versie die ik heb en wellicht nog altijd zal spelen ...

Gamus
19 september 2009, 10:19
Zeker. Kmoet wel zeggen tis idd beter getekend. Alleen vind ik da de gezichten wa korrelig over komen, maar swat, toch verbetering op da vlak tegenover 2009.

Maar gameplay. Kdacht da ze veranderingen gingen maken. Het is weer hetzelfde, niks verandering op eerste zicht. Nu fifa komt met die 360 dribling etc. dacht ik dat pes ook wel es een effort ging doen om hun dribbel systeem te verbeteren, niet dus. Enkel hun kapbeweging is anders, nu kunt ge gelijk in fifa uw richting kiezen.

Kvind het een gemiste kans, vroeger had ik geen favoriet, maar kvind dat pes nu toch achterop hinkelt. Volgend jaar zullen ze toch verandering moeten brengen in gameplay, de graphs mogen ze zo houden.

Ronnie86
19 september 2009, 10:45
ben nooit fan geweest van pes...
heb demo gespeeld en de passing zuigt enorm,de bewegingen vinnek hoekig...
en de spelers lijken wel op de echte maar tis precies of ze ne foto geplakt hebben op een manneke...(ge versta mij wel eh;))

ik blijf trouw aan FIFA :)

Annebel123
19 september 2009, 13:57
begrijp niet dat mensen PES ook maar "overwegen" te kopen...
looks sh*t
licenties noppes de b*llen
gameplay "ze willen wel maar kunnen niet" ziet er gewoon te gek om woorden uit als je uw manneke ziet lopen dus hoe kan zoiets realistisch ogen noch spelen???
Voor in een next gen tydperk te komen moet PES echt onderdoen voor een Fifa
(mag het fanboy voor fifa noemen of niet maar heb ze bijden gespeeld gehad en PES is echt zo dikke sh*t als ge fifa hebt gedaan") Op alle gebieden wat een voetbal game maar kan bezitten! Ga er ook niet al te veel woorden meer aan vuil maken want het zal een altijd durende discussie blijven tussen die 2. Al weet een kenner die iets of wat ze bijde heeft gedaan en echt van voetbal houd welke troep is en welke niet...

fcberke
19 september 2009, 15:07
ben nooit fan geweest van pes...
heb demo gespeeld en de passing zuigt enorm,de bewegingen vinnek hoekig...
en de spelers lijken wel op de echte maar tis precies of ze ne foto geplakt hebben op een manneke...(ge versta mij wel eh;))

ik blijf trouw aan FIFA :)

looks sh*t
gameplay "ze willen wel maar kunnen niet" ziet er gewoon te gek om woorden uit als je uw manneke ziet lopen dus hoe kan zoiets realistisch ogen noch spelen???
(mag het fanboy voor fifa noemen of niet maar heb ze bijden gespeeld gehad en PES is echt zo dikke sh*t als ge fifa hebt gedaan") Op alle gebieden wat een voetbal game maar kan bezitten! Ga er ook niet al te veel woorden meer aan vuil maken want het zal een altijd durende discussie blijven tussen die 2. Al weet een kenner die iets of wat ze bijde heeft gedaan en echt van voetbal houd welke troep is en welke niet...

potje doen?

Gamus
19 september 2009, 16:45
haha, en ik mijn best maar doen neutraal te blijven om de pes fanboys gene zeer te doen. That's my plan down the drain. Ik blijf toch ook voor fifa. PES (ISS) heerste op de vorige console's. Next gen was fifa nog wat aan het sukkelen op fifa 07, maar vanaf fifa 08 was de heerschapij van PES over. Dit is niet wat ik denk, mondiaal gezien koos de meerderheid voor fifa. Dit zal nu niet meer veranderen.

Shame, hoe je van je troon gesmeten kan worden. En nog een grotere shame dat ze niks terugdoen. Fifa stookt zelf nog wat door de controls van pes over te nemen als 2e mogelijkheid voor controls. Dom kenmerk, maar pes spelers gaan zich wel makkelijker thuis voelen. Dikke steek van EA als je het mij vraagt.

Annebel123
19 september 2009, 17:46
add me maar om een potje fifa te doen
PEUGEOT 207 TIM

Ronnie86
20 september 2009, 14:13
ma tis toch?
ben helemaal geen fifa fanboy ze maar moest ge ze naast elkaar zetten..

fifa speelt gewoon veel vlotter en ziet er beter uit ...

Omerta
2 november 2009, 00:42
Dan zal ik de enige hier zijn die pes beter vind, heb ze beiden jarenlang gespeeld, en vind fifa kwa gameplay stukken slechter dan pes, licenties enz kunnen wel veel beter bij pes, maar heb het gevoel dat pes meer rond voetbal draait, en fifa een spel veel simpeler is.

bestaat er een community voor pes?

Sportinggboy
2 november 2009, 07:26
ik vind pes ook veel beter dan fifa 10, grafics zijn dit jaar zelfs beter dan fifa en de gameplay ook. Vorig jaar heb ik het op fifa gehouden maar de 10 versie is zo goed als hetzelfde aan de 09 versie. Pes heeft echt een grote stap voorwaarts gezet :niceone:

Sportinggboy
2 november 2009, 07:29
looks sh*t

dit is overduidelijk een fanboy van fifa. En dan hoort ge thuis in de fifa topic ;)

wilyjens
2 november 2009, 10:14
ik vind pes ook veel beter dan fifa 10, grafics zijn dit jaar zelfs beter dan fifa en de gameplay ook. Vorig jaar heb ik het op fifa gehouden maar de 10 versie is zo goed als hetzelfde aan de 09 versie. Pes heeft echt een grote stap voorwaarts gezet :niceone:

Tgoh, ik vind die overstap van Fifa 09 op fifa 10 wel groot. Akkoord, qua graphics, menu, celebrationmoves etc is er weinig tot niets veranderd, maar aan de gameplay is sterk gesleuteld. Het speelt dit jaar véél vlotter als de 09. De punten waar de 09 tekort kwam zijn volledig opgelost door Fifa 10. Al moet ik dringend eens PES10 in huis halen, want dat ziet er zeker niet slecht uit.

valdemaniak
2 november 2009, 15:58
ik vond de FIFA 10 een verademing van alle next-gen voetbalspellen toen ik het speelde. Was van PES5 geleden dat ik me nog zo amuseerde.

Maar na 50 matchkes is FIFA dus CONSTANT hetzelfde hé. Back naar middenvelder, middenvelder naar vleugelspeler, en maar stormen. Ik werd onnozel van het gebrek aan tactische opties (niet aan animaties en balbehandeling, dat doet FIFA subliem).

Na lang twijfelen (afin ja, 2 weken zeker?) dan toch maar de PES2010 gehaald, en rara: the king of football is back! Na 3 droevige edities is er (op de keepers na, waar FIfa duidelijk beter is) eindelijk terug een klassieke PES, maar wel met de beste tactische opties (én AI looplijnen) die de reeks ooit gehad heeft.

Grafisch dan ook nog eens een pak beter als FIFA, en ik heb met een gedownde option file ineens ook alle licenties die ik nodig heb. PES heeft dan ook nog eens het hele Champions League gebeuren... dus ik ben verdomme blij dat PES terug is. En velen met mij (althans toch in het buitenland).

let wel: ik vind FIFA nog steeds een leuk voetbalspel, dat dit jaar tenminste voor goeie concurrentie zorgt - we gaan de komende jaren van beide studios nog mooie dingen zien denk ik

Sportinggboy
2 november 2009, 20:09
CL mode is echt tot in de puntjes verzorgd, zelfs de hymne in het stadion bij de ploegopstellingen enzo :) Ik vind hem echt goed! ook de CL die in de ML bij inzit vind ik meer dan geslaagd, dit maakt het echt realistisch : in 2de divisie beginnen om zo snel mogelijk het beoogde doel halen : deelname aan de CL. Ik vind het echt fantastisch!

fabrice89
4 november 2009, 17:19
Na vorig jaar fifa gekocht te hebben ben ik heel blij dat ik terug ben overgeschakeld naar pes. Fifa lijkt op het eerste zicht veel beter maar hoe meer ik het speelde, hoe saaier het werd terwijl dit bij pes juist het tegengestelde is. Er zijn natuurlijk wel nog altijd irritante elementen zoals onrealistische transfers (kreeg in ml met anderlecht bod voor schollen van real madrid :D).

Nu alleen nog veel oefenen want fifa spelen heeft men pes skills wel zwaar verminderd :)

renaat13
4 november 2009, 17:34
Ik heb al lang geen Fifa meer gekocht. Wel een keer gespeeld met mijn broer ma das ook al een eind geleden. Fifa blijft gewoon super gemakkelijk. PES daarentegen is wat moeilijker en gaat inderdaad meer over het voetbal.

fcberke
4 november 2009, 19:29
Na vorig jaar fifa gekocht te hebben ben ik heel blij dat ik terug ben overgeschakeld naar pes. Fifa lijkt op het eerste zicht veel beter maar hoe meer ik het speelde, hoe saaier het werd terwijl dit bij pes juist het tegengestelde is. Er zijn natuurlijk wel nog altijd irritante elementen zoals onrealistische transfers (kreeg in ml met anderlecht bod voor schollen van real madrid :D).
Nu alleen nog veel oefenen want fifa spelen heeft men pes skills wel zwaar verminderd :)

ik zou toch content zijn met 60 miljoen voor schollen :D

wilyjens
5 november 2009, 14:16
Miljaarde seg, die demo van PES10 eens gedownload, is wel fameus goed. In't begin had ik iets van 'Wtf, zo slecht', maar effe doorspelen, en miljaarde seg, realisme ten top. binnekort toch eens de game zelf binnenhalen.

Hoe zit het eigelek online, nog altijd zoveel lag?

valdemaniak
5 november 2009, 16:06
Miljaarde seg, die demo van PES10 eens gedownload, is wel fameus goed. In't begin had ik iets van 'Wtf, zo slecht', maar effe doorspelen, en miljaarde seg, realisme ten top. binnekort toch eens de game zelf binnenhalen.

Hoe zit het eigelek online, nog altijd zoveel lag?

weliswaar niet al te veel online gespeeld, maar al mijn mathckes waren lagFREE. Ongelofelijk maar waar