PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Probleem met resolutie ingame

Killertux
7 september 2009, 19:41
Wanneer ik bijvoorbeeld BioShock speel, en mijn resolutie op 1440x900 zet. Is dat beeld horizontaal opgeschoven, zodat een deel uit mijn scherm valt.

Ik heb het niet alleen met dit spel maar met vele spellen waar ik een andere resolutie neem dan de standaard.
Scherm via built in menu resetten haalt niks uit.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Info:
Graka: HD3850
Screen: 19' Asus VW19D

Gameplayer
7 september 2009, 19:47
Ik gebruik een aangepaste resolutie om video's te maken. Is er bij mij ook een stukje van me scherm zeg maar weg.
Maar als ik terug ga naar een standaard resolutie is dat niet meer. Dus heb je dit ook als je een standaard resolutie insteld zoals 1024x768 of 800x600?

Killertux
7 september 2009, 20:08
Die standaard resoluties werken meestal.

Gameplayer
7 september 2009, 20:16
Dan raad ik je aan om in die resoluties te spelen als je geen zwarte lijn wil. Ik ken geen manier om die lijn zegmaar op te vullen of te doen verdwijnen als je in 1440x900 ofzo speelt.

Killertux
7 september 2009, 20:55
Ik zou toch liever die andere resoluties gebruiken :p

Teknoman
8 september 2009, 20:27
Als uw scherm via vga aangesloten is moet ge eens op de auto-knop op uw scherm drukken wanneer dat probleem zich nog eens voordoet, veel kans dat het daarmee is opgelost.

Fraggie
8 september 2009, 21:06
Zou het iets te maken kunnen hebben met de refresh rate? Of bestaat dat niet meer bij TFT schermen?

Killertux
9 september 2009, 09:56
@ Teknoman: dat is dat built in menu dat ik bedoel... Iedere keer als ik een andere resolutie pak, zieje dat scherm zichzelf automatisch 'calibreren' naar die nieuwe resolutie. Helpt niet. :)
@Fraggie: Tis gewoon de horizontale positie die fout is, da heeft nie veel te maken met refresh rate zeker? Ale kweetnie é :)