PDA

Volledige versie bekijken : cod 5



pamoesh
6 september 2009, 11:24
goeiemiddag,


ben hier nieuw en ga jullie direct bombarderen
sinds kort een nieuwe pc
een 64-bit vista home premium
cod 4 had ik geen prob, mits even de uac uit te schakelen, maar die doet het nu
cod 5 ander verhaal
installatie ok,patch 1.2 ok, maar 1.4 geeft error
juist op het laatst wil hij niet verder
nu heb ik 2 vraagjes
1 hoe kan ik cod volledig verwijderen, want bij een herinstal probeer ik de patches nogmaals , maar wil deze niet installeren vanwege die vorige instal
2 hoe moet het nu verder? dus als cod5 terug erop sta, in verband met die patches, hoe kan ik ze wel installen?

groetjes en bedankt, hopelijk heeft iemand goed nieuws
:bow:

Xtala
6 september 2009, 13:31
1) CoD subforum
2) Hoofdletters en leestekens.

pamoesh
6 september 2009, 14:31
En u bent?

Cypher
6 september 2009, 16:52
iemand die probeerde te helpen...
thread moved naar het cod subforum

Xtala
6 september 2009, 17:03
En u bent?

Mijn naam geef ik niet graag vrij in random posts, je vindt hem vast wel als je wat zoekt. Maar op dit forum ben ik bekend onder de nick Xtala(pocketl).

U vindt mijn posts in Politiek en actualiteit, games algemeen, shooters algemeen en de hardwaretech fora. Alwaar ik tracht een nuttige bijdrage te leveren, oa door mensen eraan te herinneren dat ze je beter kunnen helpen in het subforum waar je topic thuishoort.

pamoesh
6 september 2009, 17:27
ok, sorry, ik wist dit niet.
Ik was nogal gehaast met mijn probleem.
In de toekomst zal het beteren.
Groetjes:applause:

Tiediiee
7 september 2009, 11:48
1. Start > configuratiescherm > software > CoD (normaal is alles weg dan)
2. Als je bovenstaande gevolgd hebt zal je normaal gezien zonder problemen al uw patches kunnen installeren. Jaren geleden dat ik WaW gespeeld heb dus geen zicht op hoeveel patches er beschikbaar zijn :)

beyl
7 september 2009, 14:18
zoveel jaren isdat nu toch ook nog niet uit :D

Tiediiee
7 september 2009, 14:21
zoveel jaren isdat nu toch ook nog niet uit :D

Gij pestkop! :sad: