PDA

Volledige versie bekijken : Dragon Age

Marginal0
30 augustus 2009, 21:59
Nog maar een dikke maand en het spel is er.

Een playtester stuurde een bericht de wereld in dat hij maar liefst 120 uur bezig zat aan een playthrough.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit meer dan 100 uur heb gezeten aan een spel voor het finito was. (buiten 2: nl. PCM, manager die eigenlijk geen einde kent, en Baldur's Gate 2, wat dan ook reusachtig groot was)

Alleszins goed nieuws, ik kijk hier al jaren naar uit. Nooit echt footage gezien buiten een klein trailertje, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een topper wordt. Ga hem toch voor 360 halen en niet voor PC, want ik verwacht dat hij even vlot zal spelen als Mass Effect.

Kennaah
30 augustus 2009, 22:24
langer dan een dikke maand :( 2 zelfs

6november is hij er pas

Darius Craven
30 augustus 2009, 22:29
Heb net nog eens de Origins filmpjes bekeken en het ziet er echt geweldig uit. Ik ga echter wel voor de PC versie. Een actieve Mod community kan veel betekenen voor dergelijke RPG's.

Kennaah
30 augustus 2009, 23:41
Denk dat ik voor de xbox versie ga
kan ik het teminste fatsoenlijk draaien :p

maar ik zie echt nergens collecters edition te koop

ik hoop da gamehubs hem verkoopt zou wel lekker goedkoop zijn

Marginal0
31 augustus 2009, 14:40
Mja was ik ff uit het oog verloren die modcommunity. Ach ja. We zien wel zeker? Ik game wel liever op console.

Maar serieus? Issem der pas 6 / 11? Gamemania en amazon zeggen toch 23 / 10... :p gamefaqs ook zelfs.

Kennaah
31 augustus 2009, 15:59
ja hij is onlangs nog verschoven geweest hoor
Dragon Age: Origins - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Age_Origins)

Marginal0
31 augustus 2009, 16:20
ach ja, we accepteren het onder de wetenschap dat het er alleen maar beter zal door worden. Hoewel het wsl een transportprobleem of iets dergelijks is, maar goed. :)

Kennaah
31 augustus 2009, 16:28
denk mss gewoon van tweaking, wat natuurlijk goed is ^_^