PDA

Volledige versie bekijken : Wango Tango Live

memorexxx
27 augustus 2009, 11:05
Hey,

Gisterenavond heb ik nog eens Wango Tango Live gezien, kvond het wel nog redelijk amusant, niet 100% professioneel, maar dat stoorde me niet, het geluid+beeld is nu blijkbaar al wat 'stabieler', wat ik nog het meest irritant vond overkomen.
Nu zat ik te denken, zou het geen goed idee zijn om een gelijkaardig programma te maken (of 1 avond in de week wango tango live aanpassen) , maar dan ipv verschillende onderwerpen eerder een soort gamer-talkshow van te maken. Misschien een developper of publisher af en toe eens proberen strikken, of een aantal gamers die dan wat komen discussiëren over een bepaald spel / meerdere spellen , enz ...
Dit zou dit programma (een live talkshow) iets beter doen 'passen' op een games zender, ik denk dat een groot deel van jullie publiek zo een talkshow wel beter zouden kunnen smaken dan een die over 'vannalles en nog wa' gaat...

Soulless
27 augustus 2009, 12:32
Wango Tango zouden ze er gewoon moeten afhalen, maar dat zal wss geld opbrengen, anders zie ik geen reden waarom dat op een "games" zender zoveel uitgezonden moet worden. Moest het nu 1/2 uur per week zijn, tot daar toe nog.

En ook die presentator, wat ne mongool.

Gunk heeft gewoon geluk dat ze in België (nog) geen concurrentie hebben op gebied van TV. Ik hoop dat daar verandering in gaat komen.

Manjak
27 augustus 2009, 12:32
Tbh denk ik dat dit eerder naar het Gunk-forum moet. Dit forum draait vooral rond de rol v 9-livesTV binnen Gunk en Wango Tango staat los van 9livestv. Maar langs de andere kant zoveel andere topics gaan ook niet meer alleen over 9-lives..

Nuja whatever, vind het wel een aardig idee.

Malkavian
27 augustus 2009, 18:19
Kdenk dat meeste Pablo echt verkeerd inschatten. LIVE een show van 2 uur presenteren, geloof me, het is echt niet simpel. Zelfs voor een gevestigde waarde (op grote zenders) is dat soms een Hell. Er is ook een reden waarom je altijd dezelfde gezichten ziet op zo'n Live show, daar weten ze van dat hij het kan.

Als je Pablo in Mei, Juni hebt gezien en een oordeel hebt geveld dan stel ik voor om naar de late night eens te kijken, hij doet het al een PAK beter en ook interessanter. Nuja, goesting ik koop hé ;)

@memorexxx , Game-Talk show, GRAAG :) Stuur het eens door naar Praga/Frank/Redactie@Gunk.be en wie weet :)

Yones
27 augustus 2009, 20:24
Meer game gerelateerde gasten zou al een stap in de goede richting zijn. want momenteel bakt hij er niet zo veel van vind ik. hij doet blijkbaar zijn best, maar komt naar mijn gevoel véél te amateuristisch over. Nuja twee uur vol lullen is niet evident, kijk maar naar de belspelsloeries ;)

Maja we zullen zien wat er van komt...

MiniJeffrey
27 augustus 2009, 21:24
Vind het ook vermakelijke tv, misschien inderdaad eens wat gamers uitnodigen of ontwikkelaars. Of wie weet wat beruchte 9lifers ofzo.

undercover
29 augustus 2009, 21:09
dan lijkt het een beetje op Praga goes gaming maar dat is niet erg vind ik