PDA

Volledige versie bekijken : Internet Downgrade naar ie7

fixer187
10 augustus 2009, 03:18
Ik heb dus veel problemen met IE8 doordat hij vele pagina's niet wilt laden en zegt dat er geen verbinding is, terwijl dit niet zo is. Ik wil dus gaan downgraden naar IE7, maar na enkele google searches ben ik nog altijd niets wijzer. Er zijn wel veel mensen die ook problemen hebben maar nooit wordt er een deftig antwoord gegeven dat werkt. Op de MS site kan je wel IE7 downloaden maar enkel dus voor XP en lager en geen Vista dus, ze boycotten gewoon hun eigen vorig produkt om iedereen te dwingen om bij IE8 te blijven.

Weet iemand een link waar ik IE7 kan downloaden voor Vista of een oplossing om het probleem in IE8 op te lossen?

Thx!

pietje666
10 augustus 2009, 04:39
vista wordt standaard toch niet geleverd met ie8 denk ik? Dus je moet gewoon de update naar ie8 verwijderen bij configuratiescherm -> een programma verwijderen -> (linksboven geinstalleerde updates weergeven klikken)

en probeer anders eerst eens met die compabiliteitsmode van ie8 te werken?

fixer187
10 augustus 2009, 13:24
ik heb die gedownload, compatibiliteits mode werkt niet.

Yank
10 augustus 2009, 13:39
internet explorer 7 portable - Google zoeken (http://www.google.be/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=KcT&q=internet+explorer+7+portable&btnG=Zoeken&meta=&aq=&oq=internet+explorer+7+portabl)
zoiets al geprobeerd?

post anders eens een hjt-logje in het juiste forum, mss kunnen ze daar je probleem verhelpen me ie8

TiZon
10 augustus 2009, 14:09
ik heb die gedownload, compatibiliteits mode werkt niet.

en hij staat tussen de lijst van geïnstalleerde programma's?

Nielsvds
10 augustus 2009, 19:47
Wat je altijd kan proberen in IE 8 is de webinstellingen herstellen ga naar extra,internet opties,geavanceerd,druk nu op opnieuw instellen ...

Wis ook eens de dns cache: druk de windows toets samen met r typ nu cmd druk enter,typ ipconfig /flushdns druk enter,typ exit en druk enter.

Als je IE 8 wist wordt IE 7 automatisch geïnstalleerd. Tenzij dat je de uninstall mappen van IE 8 gewist hebt.