PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware TK xbox 360 console

BCF-Gamer-23
1 augustus 2009, 17:19
Console is 3jaar oud,geen garantie dus en geen hdmi,Wel is deze perfect in orde want hij is nooit stuk geweest en ik heb er niet veel met gespeeld,ik heb deze ooit gekocht toen mijne andere 360 kapot was,in totaal heb ik er een week of 2 opgespeeld,nu mag hij dus weg,want ik gebruik deze niet meer

Dus te koop
xbox 360 console
draadloze controller
memory card

appart kopen kan maar dan moet de console alleen eerst verkocht zijn.

dreps
2 augustus 2009, 14:42
bod van 60 excl voor de console met kabels appart.

gamer505
2 augustus 2009, 17:41
werkt de controller nog perfect ? want heb ene nodig ps had graag nog reactie gehad ivm halo want ik hoor nixke nime van u
35 euro hier voor de controller alleen plus halo en indien niet akoort kunne we nog iets regelen heb de controller hard nodig de mijne is kapot en kverwacht bezoek en kheb een kaske tekort xD

RevaX
2 augustus 2009, 17:43
40 euro + call of yuarez ?

BCF-Gamer-23
3 augustus 2009, 09:37
bod van 60 excl voor de console met kabels appart.

Zonder controller en memory card is het genoteerd.

werkt de controller nog perfect ? want heb ene nodig ps had graag nog reactie gehad ivm halo want ik hoor nixke nime van u
35 euro hier voor de controller alleen plus halo en indien niet akoort kunne we nog iets regelen heb de controller hard nodig de mijne is kapot en kverwacht bezoek en kheb een kaske tekort xD

Ja controller is perfect,halo 3 is verkocht gisteren pas, daarom dat ik wachte om te antwoorden,iemand die ik ken wou het kopen.Als de console weg is mag je de controller kopen,ik had gedacht aan 28e.

40 euro + call of yuarez ?

Voor wat 40e ?

gamer505
3 augustus 2009, 11:13
Zonder controller en memory card is het genoteerd.

Ja controller is perfect,halo 3 is verkocht gisteren pas, daarom dat ik wachte om te antwoorden,iemand die ik ken wou het kopen.Als de console weg is mag je de controller kopen,ik had gedacht aan 28e.

Voor wat 40e ?

is goed dan laat je me maar iets weten optijd ;)

gamer505
3 augustus 2009, 16:47
bod moet worden ingetrokke heb kaske vandaag van menne maat gekocht sorry :)

BCF-Gamer-23
3 augustus 2009, 19:21
Ok geen probleem ;)