PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware TK/TR: 11 Games (o.a. Velvet Assassin, Rock Revolution, SW Snowboarding,...)

Goofus
31 juli 2009, 11:45
Wegens uitgespeeld/dubbel mogen volgende games de deur uit. Ze zijn allemaal in perfecte staat en zijn zeer goed verzorgd. Ik heb een sterke voorkeur voor ruildeals (vooral RE5, UFC, Fight Night Round 4 en Rock band track packs staan hoog op mijn verlanglijstje), en overweeg alle games die aangeboden worden die ik nog niet heb gespeeld. Ik heb minimumprijzen vermeld, onder die prijs gaat mijn voorkeur iig naar een ruil.
Geldboden sluit ik af ten laatste 48u na de minimumprijs is geboden. Wie meerdere games neemt, krijgt de voorkeur bij gelijke boden. De games worden ook in andere threads/fora aangeboden.

- Velvet Assassin (€25 excl.)
- Rock Revolution (€25 excl.)
- Brothers in Arms: Hell's Highway Limited Edition [volledig, incl. figurine] (€20 excl.) [geruild met Snoeckers]
- Shaun White Snowboarding (€20 excl.)
- Rise of the Argonauts (€18 excl.)
- Dynasty Warriors Gundam 2 (€18 excl.)
- Dragon Ball Z: Burst Limit (€18 excl.)
- Project Gotham Racing 4 (€15 excl.)
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (€15 excl.)
- Ghost Recon Advanced Warfighter (€13 excl.) [verkocht op kapaza]
- Dark Sector (€13 excl.) [verkocht op kapaza]
- Alone in the Dark (€10 excl.)
- Blitz: The League (€10 excl.)
- Lost: Via Domus (€10 excl.)
- Guitar Hero: Death Magnetic (Metallica) Track Pack (€10 excl.) [hiervan kan ik de code per mail opsturen - ruil tegen andere track packs voor RB of GH heeft sterke voorkeur]

Verzending via de post is mogelijk, tel daarvoor 2 euro bij de excl. prijs. Afhalen is mogelijk in de omgeving van Leuven en Brussel.

Yones
31 juli 2009, 13:13
Velvet Assasin <=> Afro Samurai of Mass effect of Star wars TFU of Crackdown? (evetueel een combo van 2 oudere games?)

Jessed
31 juli 2009, 13:20
shaun white vs grid sealed?

Goofus
31 juli 2009, 13:33
Velvet Assasin <=> Afro Samurai of Mass effect of Star wars TFU of Crackdown? (evetueel een combo van 2 oudere games?)
Ik heb uit dat lijstje alleen nog maar Star Wars TFU nog niet gespeeld, maar had graag iets recenter gehad voor Velvet Assassin.

shaun white vs grid sealed?
Mooi aanbod, maar Grid heb ik hier al liggen.

Spukky
31 juli 2009, 19:14

Eventueel ruilen tegen 2 van de volgende games:

PGR3
Full Auto
Saints Row
CoD2
Turok
Ninety-Nine Nights

Goofus
1 augustus 2009, 00:02
Eventueel ruilen tegen 2 van de volgende games:

PGR3
Full Auto
Saints Row
CoD2
Turok
Ninety-Nine Nights

Die heb ik allemaal al gespeeld :)

Duc1n0
1 augustus 2009, 19:40
Intresse om Velvet assasin te ruilen voor :

Endwar (sealeD)
of
nfs prostreet en madden09 ?

Gamer
2 augustus 2009, 22:32
Mr Proper is langs geweest voor één keer.

Goofus
3 augustus 2009, 20:58
Uppie 1! :)

snoeppie
4 augustus 2009, 12:52
Shaun White Snowboarding tegen halo 3?

Goofus
4 augustus 2009, 14:00
Shaun White Snowboarding tegen halo 3?

Die heb ik al liggen :)

FORZA M
4 augustus 2009, 14:13
Rock Revolution tegen Midnight Club of Fuel?

Goofus
5 augustus 2009, 00:52
Rock Revolution tegen Midnight Club of Fuel?

Fuel zegt me niet zoveel, midnight club eventueel wel mits wat opleg van jouw kant. Of heb je misschien nog iets anders recent om te ruilen?

FORZA M
5 augustus 2009, 11:12
Fuel zegt me niet zoveel, midnight club eventueel wel mits wat opleg van jouw kant. Of heb je misschien nog iets anders recent om te ruilen?

Ik heb net eens wat reviews gelezen van Rock Revolution, en een directe ruil tegen MC:LA wil ik nog doen, maar opleg ga ik toch niet geven. Andere games heb ik ook niet meer waar ik hem tegen wil ruilen.

Huuskie
5 augustus 2009, 19:01
fear 1 voor graw2?

Runkle
5 augustus 2009, 19:27
BiA:HH tegen ninja gaiden 2/TR:Und ?

Goofus
5 augustus 2009, 21:57
Ik heb net eens wat reviews gelezen van Rock Revolution, en een directe ruil tegen MC:LA wil ik nog doen, maar opleg ga ik toch niet geven. Andere games heb ik ook niet meer waar ik hem tegen wil ruilen.
Geen probleem :)

fear 1 voor graw2?
F.E.A.R. 1 heb ik al een paar keer uitgespeeld, was een mooi voorstel anders :)

BiA:HH tegen ninja gaiden 2/TR:Und ?
Als je 7.5 euro oplegt (collector's edition, recenter spel, hogere portkosten) is een ruil tegen Ninja gaiden 2 goed voor mij!

FORZA M
6 augustus 2009, 11:01
Alé, je mag eens een voorstel doen ivm. de opleg die ik bij MC:LA zou moeten geven voor Rock Revolution.

Runkle
6 augustus 2009, 18:44
Als je 7.5 euro oplegt (collector's edition, recenter spel, hogere portkosten) is een ruil tegen Ninja gaiden 2 goed voor mij!

deal,check pm

Goofus
7 augustus 2009, 10:13
Alé, je mag eens een voorstel doen ivm. de opleg die ik bij MC:LA zou moeten geven voor Rock Revolution.
12,5 euro? Rock revolution is nog maar uit in Europa sinds mei 2009, en is niet te vinden in de doordeweekse gamestore.

deal,check pm
Deal en pm terug!

Goofus
8 augustus 2009, 09:10
... en een 2de upje, enkele games toegevoegd ondertussen! :)

Goofus
9 augustus 2009, 13:01
Alweer de laatste up, deze zijn beschikbaar met nog altijd een sterke voorkeur voor ruilen:

- Velvet Assassin (€25 excl.)
- Rock Revolution (€25 excl.)
- Rise of the Argonauts (€18 excl.)
- Dynasty Warriors Gundam 2 (€18 excl.)
- Dragon Ball Z: Burst Limit (€18 excl.)
- Project Gotham Racing 4 (€15 excl.)
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (€15 excl.)
- Alone in the Dark (€10 excl.)
- Blitz: The League (€10 excl.)
- Lost: Via Domus (€10 excl.)
- Guitar Hero: Death Magnetic (Metallica) Track Pack (€10 excl.) [hiervan kan ik de code per mail opsturen - ruil tegen andere track packs voor RB of GH heeft sterke voorkeur]

hellrose55
15 augustus 2009, 11:14
dbz vs too human?

Zhiii
15 augustus 2009, 11:23
Shaun white vs BF BC?

snoeppie
15 augustus 2009, 11:43
- Shaun White Snowboarding tegen gears of war EN army of two?
- Of Lost tegn gears of war OF army of two

Goofus
15 augustus 2009, 21:55
dbz vs too human?

Shaun white vs BF BC?

- Shaun White Snowboarding tegen gears of war EN army of two?
- Of Lost tegn gears of war OF army of two

@allen: Ik heb gereageerd op jullie posts in mijn nieuwe topic (http://www.9lives.be/forum/b-s-xbox/664473-tk-tr-10-games-velvet-assassin-rise-argonauts-dw-gundam-2-dbz.html), op dit topic mag eigenlijk een slotje.