PDA

Volledige versie bekijken : De GUNK Summer is een succes

Pagina's : [1] 2

Dj Super
25 juli 2009, 12:28
De thermometers bewijzen het, GUNKtv (http://www.gunk.be/) doet de temperatuur deze zomer naar ongekende hoogtes stijgen! Dit door met nieuwe, frisse en soms al eens gewaagde televisie uit te pakken. Zo is er onze dagelijkse live uitzending Wango Tango Late Night waarin we iedere avond tussen 10h00 & 00h00 een pak leuke gasten, waaronder enkele BV’s, van het moment ontvangen. In INfashion trekken we de wereld rond op zoek naar de leukste steden om te shoppen. Programma’s als GUNKtv & Praga Goes Gaming zorgen dan voor je dagelijkse portie games, movies en entertainment info. Met The Trampoline Girls hebben we dé hype van deze zomer in huis. Onze trampolinemeisjes drukken dan ook stevig hun stempel op het televisielandschap en heel kijkend Vlaanderen. Gedurfde innovatieve televisie, stoer, stout en eerlijk zijn de kernwoorden waarmee GUNKtv niet alleen zijn trouwe kijkers maar ook televisiekijkers die op zoek zijn naar iets nieuws inpakt.

Surf als de bliksem naar onze imagospot (http://www.garagetv.com/video-gallery/gunkredactie/GUNKtv_Imago_Spot.aspx) die u een stoer overzicht geeft van al onze zomerprogramma’s, exclusief te bekijken op GUNKtv!

Conqie
25 juli 2009, 12:31
...Ik dacht dat jullie gewoon 9livestv gingen maken en niet reclame-gunk-boys worden.

Too bad. Want zeg nu zelf, innovatieve televisie, trampoline girls, heel kijkend vlaanderen, Gunktv.
Een aantal dingen zijn iets minder accuraat zou ik durven zeggen :)

Gewoon al hoe je gewoon een standaard "stoer" tekstje van Gunktv hier onder je naam wilt posten, buh. voeg er op zijn minst iets zelf aan toe.
Bon ja, discussiewaarde: 0

Dj Super
25 juli 2009, 12:48
Aangezien Praga elke keer in Praga Goes Gaming verwijst naar 9lives.be, zie ik er geen graat in om dit bericht hier te plaatsen. Als het trouwens aan de big boss (manager TVGas) zou liggen, zouden de verschillende media veel meer reclame voor elkaar moeten maken. Een boot die we zoveel mogelijk proberen af te slaan, tenzij het over games gaat.

Mijn bijdrage aan dit bericht? Het verwijderen van enkele overbodige stoere woorden.

Mijn mening hierover? Ik ben niet geïnteresseerd in de trampolinespringers, Wango Tango en INfashion. Alles wat gamegerelateerd is kan mij wel smaken. Vooral Praga Goes Gaming, waarin hij gewoon het spel laat zien, bekijk ik als ik de kans ertoe krijg. De commentaar erbij is niet altijd even denderend en de bal wordt wel eens misgeslagen, maar meer verwacht ik ook niet van GUNKtv.

Piejie
25 juli 2009, 13:26
Dat tekstje :rofl:

Lifen
25 juli 2009, 13:33
Allez nu spreekt ge uzelf tegen na 1 post, proficiat.

Dj Super
25 juli 2009, 13:38
Allez nu spreekt ge uzelf tegen na 1 post, proficiat.

Op welke manier spreek ik mezelf dan tegen? De tekst in de beginpost is een bijgewerkte versie van het bericht dat Praga me heeft opgestuurd.

Karre
25 juli 2009, 13:40
En wat gaat er nu zo boeiend zijn aan Trampoline Girls? Constant kijken naar topless meiden die op een trampoline zitten te springen. Als men naar topless meiden wilt kijken dan denk ik dat de meeste mensen dat wel zullen doen op het internet.

Het feit dat niemand hier iets positief (buiten de mods die wellicht moeten) over GunkTV kan zeggen zegt toch ook wel al genoeg.

Wijsheid
25 juli 2009, 13:53
Als er zulke dingen over Gunk blijven verschijnen op het forum gaat 9L niet de juiste richtibng uit.

Malkavian
25 juli 2009, 13:59
Als er zulke dingen over Gunk blijven verschijnen op het forum gaat 9L niet de juiste richtibng uit.
Zucht, is dat niet een potje overdreven?
Het staat in het 9lives TV feedback forum, niet op de front, niet op alle fora , juist hier. Waar je dingen over Gunk TV en 9lives TV kunt verwachten.

Dus over de richting? Ik denk dat 9lives Frontpage juist de laatste maanden in een zeer goede richting aan het gaan is. Met zeer leuke exclusives en interviews. Terug met regelmatig prijzen die te winnen zijn, met Beta Keys, enz enz. Dus als je zegt dat het door Gunk niet de juiste richting in gaat, dan wel je terug naar gewoon reviews & nieuws. Niks interviews, Specials, prijzen enz enz?
En die 1 post over Gunk TV om de 300 dat gaat het verschil niet maken hé. Dus blaas het nu eens niet zo uit proportie.

Wijsheid
25 juli 2009, 14:04
Zucht, is dat niet een potje overdreven?
Het staat in het 9lives TV feedback forum, niet op de front, niet op alle fora , juist hier. Waar je dingen over Gunk TV en 9lives TV kunt verwachten.

Dus over de richting? Ik denk dat 9lives Frontpage juist de laatste maanden in een zeer goede richting aan het gaan is. Met zeer leuke exclusives en interviews.

Het zal vast wel overdreven zijn, maar ik doelde niet zozeer op de inhoud, die word prima verzorgd, maar er zijn heel veel members die de frontpage gewoon niet meer bezoeken. Niet noodzakelijk om de inhoud, maar wel omdat het er allemaal wat bagger uitziet, veel te druk, teveel reclame (Ja, ik weet best dat het nodig is om de boel hier draaiende te houden.)Maar dit heeft niks met Gunk te maken. :p

Ook ben ik nooit voorstander geweest dat 9L met Gunk in verband wordt gebracht. Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.

Shadowfox
25 juli 2009, 14:28
Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.
:wtf:

Malkavian
25 juli 2009, 14:48
Het zal vast wel overdreven zijn, maar ik doelde niet zozeer op de inhoud, die word prima verzorgd, maar er zijn heel veel members die de frontpage gewoon niet meer bezoeken. Niet noodzakelijk om de inhoud, maar wel omdat het er allemaal wat bagger uitziet, veel te druk, teveel reclame (Ja, ik weet best dat het nodig is om de boel hier draaiende te houden.)Maar dit heeft niks met Gunk te maken. :p

Ook ben ik nooit voorstander geweest dat 9L met Gunk in verband wordt gebracht. Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.

Ik kan je met een gerust hart vertellen dat de frontpage nog steeds zeer druk bezocht is :)

Te druk? Ga eens naar een van de grote Games websites zoals Gamespot, Ign, 1up enz. Dan vind ikzelf 9lives nog altijd overzichtelijker.

Over de samenwerking, het is hetzelfde bedrijf dat erachter zit nu T-Vgas. De samenwerking zal niet meer weg gaan, maar wees gerust. zoals DJ Super al heeft gezegd, houden wij het tot het minimum. Alles wordt besproken hoor, er gebeurt niets zonder dat de 9lives Crew ervanop de hoogte is. Ookal geloven sommige dat niet :)

GILBOUTOn
25 juli 2009, 15:22
Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.

Een heel beetje veel...

Karre
25 juli 2009, 15:30
Ik kan je met een gerust hart vertellen dat de frontpage nog steeds zeer druk bezocht is :)

Te druk? Ga eens naar een van de grote Games websites zoals Gamespot, Ign, 1up enz. Dan vind ikzelf 9lives nog altijd overzichtelijker.

Over de samenwerking, het is hetzelfde bedrijf dat erachter zit nu T-Vgas. De samenwerking zal niet meer weg gaan, maar wees gerust. zoals DJ Super al heeft gezegd, houden wij het tot het minimum. Alles wordt besproken hoor, er gebeurt niets zonder dat de 9lives Crew ervanop de hoogte is. Ookal geloven sommige dat niet :)

En toch heb ik een licht gevoel dat deze site aan de hand van Praga te veel begint af te hangen van GunkTV. Ik vond het nieuws (en vooral de reviews) echt van een hoger niveau toen Havoc hier nog was. Nu lijkt het dat er geld mee gemoeid is.

papfles
25 juli 2009, 15:34
En toch heb ik een licht gevoel dat deze site aan de hand van Praga te veel begint af te hangen van GunkTV. Ik vond het nieuws (en vooral de reviews) echt van een hoger niveau toen Havoc hier nog was. Nu lijkt het dat er geld mee gemoeid is.

hmm, ik ga me niet uitlaten over het gedoe rond GunkTV omdat ik me puur concentreer op 9lives.

Dat van de reviews / nieuws mag je me gerust aantonen via pm als je wil, want uiteraard sta ik open voor opbouwende kritiek. (ik vind immers zelf dat een deel van de reviews veel dieper ingaat op het spel en ook veel beter onderbouwd zijn de laatste tijd, maar I could be wrong). So if you could, Careless, you'd do me a favour :)

Razzia
25 juli 2009, 15:36

Daar durf ik zeker van zijn. Wss krijgen de games met reclame op de site een duwtje in de rug in reviews :)

papfles
25 juli 2009, 15:39
@ Razzia: Dat kan ik dus ten stelligste ontkennen. Hoe kan je nu zeker van iets zijn als je direct daarna "waarschijnlijk" moet gebruiken. Sorry hoor.

Karre
25 juli 2009, 15:46
hmm, ik ga me niet uitlaten over het gedoe rond GunkTV omdat ik me puur concentreer op 9lives.

Dat van de reviews / nieuws mag je me gerust aantonen via pm als je wil, want uiteraard sta ik open voor opbouwende kritiek. (ik vind immers zelf dat een deel van de reviews veel dieper ingaat op het spel en ook veel beter onderbouwd zijn de laatste tijd, maar I could be wrong). So if you could, Careless, you'd do me a favour :)

Al de reviews van de games van Ubisoft zijn allemaal te positief. Far Cry 2 kreeg zo'n score van 93 terwijl de menigte het nadien hard nog heeft zitten afkraken. Hetzelfde met Assassin's Creed. Dan nog eens die UbiTV. Het begint echt hard op te vallen dat Ubisoft jullie geld toeschuift om hun games zo goed mogelijk te doen lijken.

Therapy
25 juli 2009, 15:48
go careless ! :unsure:

Conqie
25 juli 2009, 15:54
Ik kan jullie wel verzekeren dat wat jullie daar zeggen helemaal niet waar was ten tijde van Havoc, ik weet wel niet hoe het nu is.

Karre
25 juli 2009, 15:56
Ik kan jullie wel verzekeren dat wat jullie daar zeggen helemaal niet waar was ten tijde van Havoc, ik weet wel niet hoe het nu is.

Ik zei dan ook dat het vroeger hier nog van een hoger niveau was toen Havoc hier nog was. Het is pas begonnen na Havoc en wanneer Praga hier aan het hoofd kwam. En Praga heeft een goede band met Frank en speelt zelf in GunkTV. Zeggen dat dit niets te maken heeft met Gunk en elk afzonderlijk blijven kan ik zelfs niet meer geloven.

General Lee
25 juli 2009, 15:57
Al de reviews van de games van Ubisoft zijn allemaal te positief. Far Cry 2 kreeg zo'n score van 93 terwijl de menigte het nadien hard nog heeft zitten afkraken. Hetzelfde met Assassin's Creed. Dan nog eens die UbiTV. Het begint echt hard op te vallen dat Ubisoft jullie geld toeschuift om hun games zo goed mogelijk te doen lijken.
Ubisoft heeft hier inderdaad een niet te miskennen sterke 'aanwezigheid' :)

papfles
25 juli 2009, 16:02

Uhm... dat was net "ten tijde van Havoc" als we jouw woorden gaan gebruiken :wtf:

Qua reviews en nieuws momenteel heeft Ubisoft zeker geen klop te zeggen tegenover ons. Het kan zijn dat die goed bevriend zijn met Gunk en GunkTV, maar wij - de eindredactie en de gewone redactie - hebben daar helemaal niks mee en bijgevolg de reviews ook niet.

Karre
25 juli 2009, 16:05
Uhm... dat was net "ten tijde van Havoc" als we jouw woorden gaan gebruiken :wtf:

Qua reviews en nieuws momenteel heeft Ubisoft zeker geen klop te zeggen tegenover ons. Het kan zijn dat die goed bevriend zijn met Gunk en GunkTV, maar wij - de eindredactie en de gewone redactie - hebben daar helemaal niks mee en bijgevolg de reviews ook niet.

Mij maak je echt niet wijs dat er geen geld mee gemoeid is met die reviews. Als ik een developper was zou ik toch niet graag iemand geld voor reclame geven terwijl zij dan mijn spel opeens in een slecht daglicht plaatst.

Conqie
25 juli 2009, 16:09
Wie is diene "manager" feitelijk, toch niet Molnar?

en WTF @ lollipopgirl? :wtf:
http://www.gunk.be/

Malkavian
25 juli 2009, 16:11

nuff said zeker? Games waren nog tijdens Havoc zijn lange tijd hier.

Game reviews blijven de persoonlijke smaak van de reviewer. En als de eindredactie zegt dat reklame geen invloed heeft op de score dan is dat ook zo. Natuurlijk heb je altijd mensen die achter vanalles beginnen te zoeken.

Assassin Creed

Gamespot : 9.0
--> Critic Score 8.2 (http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/review.html?mode=web&tag=scoresummary;critic-score) (gemiddelde van 81 reviews)
--> User Score 8.8 (http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/players.html?tag=scoresummary;user-score) (gemiddelde van 21431 votes)

9lives 8.9 , jup we zitten er volledig naast . . . please mind the sarcasm ;)

papfles
25 juli 2009, 16:14
Mij maak je echt niet wijs dat er geen geld mee gemoeid is met die reviews. Als ik een developper was zou ik toch niet graag iemand geld voor reclame geven terwijl zij dan mijn spel opeens in een slecht daglicht plaatst.

Het kan goed zijn dat een bedrijf geld betaalt om hier op de site reclame te mogen zetten. Dat is hun zaak. Zolang wij hier - de eindredactie - zitten, zal er echter niet met reviews worden gemorst om die bedrijven te "helpen". Ik kan zelfs voor mijzelf zeggen dat als die 'eis' mij ooit gesteld wordt, ik ook onmiddellijk uit de redactie zal stappen.

Karre
25 juli 2009, 16:14
Gamespot is ook al lang niet meer betrouwbaar te noemen, net zoals Gametrailers. Beiden zijn al door de mand gevallen omwille fanboygedrag.

Malkavian
25 juli 2009, 16:16
Gamespot is ook al lang niet meer betrouwbaar te noemen, net zoals Gametrailers. Beiden zijn al door de mand gevallen omwille fanboygedrag.

Das ook de reden waarom ik de Critic reviews en user votes erbij heb geplaatst.

Karre
25 juli 2009, 16:24
Das ook de reden waarom ik de Critic reviews en user votes erbij heb geplaatst.

En hoeveel mensen waren er in het begin dan ook niet enorm enthousiast die Assassin's Creed speelden? Maar eens ze verder kwamen zag je opeens tal van kritiek opduiken dat het te repetitief zou zijn. Zitten trouwens wel nog relatief veel 7'en bij van reviews.

Hoe lang spelen jullie een spel trouwens voor een review? Iets doet me vermoeden niet lang (hoogstens een uur à 2) want anders stond er bij de negatieve puntjes zeker repetitief.

GaMe®
25 juli 2009, 16:30
Wat een flop van een zender en wat een flop van een thread.

papfles
25 juli 2009, 16:34
En hoeveel mensen waren er in het begin dan ook niet enorm enthousiast die Assassin's Creed speelden? Maar eens ze verder kwamen zag je opeens tal van kritiek opduiken dat het te repetitief zou zijn. Zitten trouwens wel nog relatief veel 7'en bij van reviews.

Hoe lang spelen jullie een spel trouwens voor een review? Iets doet me vermoeden niet lang (hoogstens een uur à 2) want anders stond er bij de negatieve puntjes zeker repetitief.

Misschien moet je dat aan de specifieke reviewer vragen.

Ik kan zeggen dat ik voor al mijn reviews die ik al heb gedaan het spel volledig heb uitgespeeld vooraleer ik een review deed. Voor spellen zoals Fight Night Round 4 en Virtua Tennis 2009 mag je me ook op zijn minst afklokken op 10 a 15 uur speltijd voor een review aankomt.

Ik krijg wel de indruk dat je hier vooral ligt te vitten op Assassin's Creed en Far Cry 2. Zou graag voorbeelden hebben van recente games (de laatste drie maanden, want sindsdien is Havoc weg), zoals ik daarstraks vroeg.

Darius Craven
25 juli 2009, 16:36
Ik dacht van de week nog "GunkTV neemt zomerstop wel heel serieus". Er is vrijwel niets meer qua games op, alleen GunkTV meen ik en Praga Goes Gaming waarbij Praga crapgames speelt gezien er deze zomer bijna niks deftig uit komt...

Ze hadden mss naar ComicCon kunnen trekken?

Minder Frank, meer games, en een paar lessen in expressie voor Praga en we zijn een heel eind verder.

iKitty
25 juli 2009, 16:36
Wat een flop van een zender en wat een flop van een thread.

²
minder springende dames, meer games.
for everyone's sake.
&
als we willen zien waar we willen shoppen voor kleren, dan zette we vijf tv wel op.

bespreek liever eens iets over (kleine) pc beurzen en (kleine) game/comic beurzen en trekt daar is nekeer naartoe, dan zien we miss nog iets interessants.

ChunWai.
25 juli 2009, 16:41
²
minder springende dames, meer games.
for everyone's sake.
&
als we willen zien waar we willen shoppen voor kleren, dan zette we vijf tv wel op.

bespreek liever eens iets over (kleine) pc beurzen en (kleine) game/comic beurzen en trekt daar is nekeer naartoe, dan zien we miss nog iets interessants.

Ik ben het is eens met u (kon ik een paar weke gelede nie zegge:p). GUNK is gewoon een debiel programma (oei sorry, zender:sop:), het gaat erom pubers aan te trekke en zo het geld binne te hale. Games? Da's iets wa ze wrs amper interessere, wil wel is wete hoeveel games ze thuis hebbe ligge (zonder ff 100 games in de kast te legge omdat er ne camera ff binnekomt ..).

En dan dieje Frank en Praga, zeker dieje Praga kan ik gewoonweg nie uitstaan.

Tot zover mijn frustratie. (Gewoonweg omdat zij geld verdienen om ff compleet debiel en mongool te zijn)

Karre
25 juli 2009, 16:46
Misschien moet je dat aan de specifieke reviewer vragen.

Ik kan zeggen dat ik voor al mijn reviews die ik al heb gedaan het spel volledig heb uitgespeeld vooraleer ik een review deed. Voor spellen zoals Fight Night Round 4 en Virtua Tennis 2009 mag je me ook op zijn minst afklokken op 10 a 15 uur speltijd voor een review aankomt.

Ik krijg wel de indruk dat je hier vooral ligt te vitten op Assassin's Creed en Far Cry 2. Zou graag voorbeelden hebben van recente games (de laatste drie maanden, want sindsdien is Havoc weg), zoals ik daarstraks vroeg.

Ik heb sindsdien niet echt meer naar de reviews gekeken gezien mijn geloofwaardigheid in 9lives door de games van Ubisoft wat weg is. Nu ja, ik weet van Fuel dat dat kritiek kreeg omwille te repetitief en altijd hetzelfde ook. Maar waar staat het in de review?

dragonflo
25 juli 2009, 16:49
Ik ben het is eens met u (kon ik een paar weke gelede nie zegge). GUNK is gewoon een debiel programma (oei sorry, zender), het gaat erom pubers aan te trekke en zo het geld binne te hale. Games? Da's iets wa ze wrs amper interessere, wil wel is wete hoeveel games ze thuis hebbe ligge (zonder ff 100 games in de kast te legge omdat er ne camera ff binnekomt ..).

Tot zover mijn frustratie. (Gewoonweg omdat zij geld verdienen om ff compleet debiel en mongool te zijn)Hun kast zal wel vol liggen met promo copies :p

Trouwens goede wijn behoeft geen krans.

iKitty
25 juli 2009, 16:50
Ik ben het is eens met u (kon ik een paar weke gelede nie zegge:p). GUNK is gewoon een debiel programma (oei sorry, zender:sop:), het gaat erom pubers aan te trekke en zo het geld binne te hale. Games? Da's iets wa ze wrs amper interessere, wil wel is wete hoeveel games ze thuis hebbe ligge (zonder ff 100 games in de kast te legge omdat er ne camera ff binnekomt ..).

Tot zover mijn frustratie. (Gewoonweg omdat zij geld verdienen om ff compleet debiel en mongool te zijn)

tzijn schoon meiskes, en ze moge der zijn, maar ze moete nie 90% van den tijd uitgezonde worden omda ze niks beters kunnen doen.

en dan ook zo met alles op gunk, als ze iets hebben, tonen ze het zo vaak da ge der moe van wordt.

ik zou het graag zien, moest ge ne gansen dag iemand zien reviewen, of zelfs discussies voeren over comics, gewoon da ge kunt zegge van, aah das precies interessant, of ah nee zegt mij niks, is da dan zo moeilijk?
of da nu oude games zijn of het is pac man, wa boeit da, vertelt ne keer iets over game geschiedenis, de retro bakskes, ofzo,...

zet desnoods de huppellende meisjes achter dienen bak, ze zullen der meer van bakke dan prage of frank :crazy:

ChunWai.
25 juli 2009, 16:54
tzijn schoon meiskes, en ze moge der zijn, maar ze moete nie 90% van den tijd uitgezonde worden omda ze niks beters kunnen doen.

en dan ook zo met alles op gunk, als ze iets hebben, tonen ze het zo vaak da ge der moe van wordt.

ik zou het graag zien, moest ge ne gansen dag iemand zien reviewen, of zelfs discussies voeren over comics, gewoon da ge kunt zegge van, aah das precies interessant, of ah nee zegt mij niks, is da dan zo moeilijk?
of da nu oude games zijn of het is pac man, wa boeit da, vertelt ne keer iets over game geschiedenis, de retro bakskes, ofzo,...

zet desnoods de huppellende meisjes achter dienen bak, ze zullen der meer van bakke dan prage of frank :crazy:

Als ge naar schoon meiskes wilt zien moet ge maar naar bepaalde sites gaan.. Oke, hier en daar schoon meiskes zette da gaat, da gebeurt overal. Maar om constant die vrouwe daar te hebbe gaat er over. Ik vraag me af hoeveel keer er al wel nie is afgerukt door die puberkes die naar dieje zender kijke..:ironic:

iKitty
25 juli 2009, 17:00
Als ge naar schoon meiskes wilt zien moet ge maar naar bepaalde sites gaan.. Oke, hier en daar schoon meiskes zette da gaat, da gebeurt overal. Maar om constant die vrouwe daar te hebbe gaat er over. Ik vraag me af hoeveel keer er al wel nie is afgerukt door die puberkes die naar dieje zender kijke..:ironic:

nja uiteindelijk zalt ne sekszender worden...:unsure:

manee zonder te zeveren, tis hetgeen dak zeg he, ze mogen der zijn, idc, of daar nu ne vent bullshit zit te verkopen of een meiske sta te huppellen ik heb aan beide geen boodschap,...
precies of wij vrouwen hebben een boodschap aan een trut die ligt te zeveren over ne gast, en ne vent da me zijn hande voor zijn penis op een trampoline staat te springe:oink:

ik wil da er iemand games speelt, of er tenminste over praat, ...
ze kunnen toch perfect dingen opzoeken, oude games, en de geschiedenis ervan of storylines enzodoor, wanneer wordt er eens iets vertelt over game gadgets? :s

Razzia
25 juli 2009, 17:00
@ Razzia: Dat kan ik dus ten stelligste ontkennen. Hoe kan je nu zeker van iets zijn als je direct daarna "waarschijnlijk" moet gebruiken. Sorry hoor.

Ik weet dat het al eens gebeurd is, en dit door inmenging van die flippo's van GUNK :)

edit: sorry, het is niet echt gebeurd, heb dat verkeerd gezegd. Ik weet gewoon dat die van GUNK nekeer pissed waren na een slechte review, gewoon vanwege de poen :)

dragonflo
25 juli 2009, 17:04
Ik weet dat het al eens gebeurd is, en dit door inmenging van die flippo's van GUNK :)

edit: sorry, het is niet echt gebeurd, heb dat verkeerd gezegd. Ik weet gewoon dat die van GUNK nekeer pissed waren na een slechte review, gewoon vanwege de poen :)Hoe weet gij dat ?

Razzia
25 juli 2009, 17:08
Hoe weet gij dat ?

Via via :) En ik verzin dit niet.

Malkavian
25 juli 2009, 17:09
Ze hadden mss naar ComicCon kunnen trekken?
Am working on that ;) Maar tzal hopelijk voor volgend jaar zijn :D ;)

djybt
25 juli 2009, 17:09
wat een ZEVER topick allee den topick is geene zever maar wat er ier over gunk gezecht word wel

GUNK ROCKT DONT FUCK WITH

Malkavian
25 juli 2009, 17:11
wat een ZEVER topick allee den topick is geene zever maar wat er ier over gunk gezecht word wel
Dankje voor deze NUTTIGE bijdrage

Razzia
25 juli 2009, 17:12

Ga eens weg.

djybt
25 juli 2009, 17:13
Dankje voor deze NUTTIGE bijdrage

geen dank man:bow:

Karre
25 juli 2009, 17:13

Bij deze weet men weeral op wat voor doelgroep GunkTV mikt. Puberale mensen die langst geen kanten kunnen spellen.

iKitty
25 juli 2009, 17:14
Bij deze weet men weeral op wat voor doelgroep GunkTV mikt. Puberale mensen die langst geen kanten kunnen spellen.

zo zie je wat de trampolinebabes aantrekken...:unsure:

KO
25 juli 2009, 17:25
@ reviewers :D

I know what you did last summer :):):):):):):)

papfles
25 juli 2009, 17:46
@ careless: Weet dat wij in elk geval nu ook korter op de bal spelen als eindredactie als het reviews aankomt. Ik kan best geloven dat bepaalde incidenten (al dan niet waar of verzonnen of via via of wat dan ook, daar spreek ik me niet over uit, want toen zat ik hier niet) uit het verleden een bepaalde stempel nalaten, maar sinds het vertrek van Havoc zijn we hier met een propere lei begonnen, dus gelieve je daar naar te richten aub. Ik vind het nogal bizar dat ik me hier een beetje moet gaan verantwoorden voor zaken die blijkbaar zowat een jaar geleden zijn gebeurd.

@ razzia: Again, gaat blijkbaar dan over iets van vorig jaar. Als jij ooit je kleine een tik geeft, ga ik ook niet heel uw leven bezig zijn over het feit dat jij kinderen mept he.
Ik vind het nogal erg dat sommigen blijkbaar vast zitten bij zaken uit het verleden, terwijl het hier momenteel heel wat anders aan toe gaat.

Naradia
25 juli 2009, 20:08
my opinion: Gunktv s*ckt, maar ik wil het wel de kansen geven om te groeien, ge kunt nie verwachten da er nen gansen dag, heel de tyd nieuwe dingen worden uitgezonden, maar ik verwacht wel dat datgene dat wordt uitgezonden deftig is en dak er iet van bijleer, dus geen springende meisjes, maar zoals isj al aanhaalde, programma's over de geschiedenis van gaming, retro, reviewen van retro-games, ongekende consoles opzoeken en die ongekende games tonen, anime,... (I know, ik herhaal hetzelfde als isj, maar ik zou der wel naar kijken...).

En dan over die discussie van die reviews, de laatste maanden vind ik dat de reviews fair zijn, ze zeggen het meeste zoals het is, het is een tyd slechter (commerciëler) geweest, maar ik denk dat de redactie genoeg reacties hebben gehad over het feit dat we dat niet dulden, dus waarom der nu nog over klagen :/

ChunWai.
25 juli 2009, 20:59

Wha zech geh? Ikc bechreip geh nyt.

Brick Top
25 juli 2009, 20:59
De laatste drie weken ofzo heb ik af en toe wel is naar Gunk gekeken (enkel als het over games ging) en ik zal dan ook zo eerlijk mogelijk zijn. En ik zal maar meteen beginnen met te zeggen dat ik soms 'aangenaam verrast' was. Qua game-programma's is toch al het beste dat ik gezien heb in België (en dat zegt natuurlijk ook wel iets over de concurrentie...). Soms was het zelfs aangenaam om naar te kijken. Ik ken nog geen namen maar een paar van die kerels kwamen behoorlijk 'goed' over op het scherm (Pablo & Nic D ofzo, kan dat?). Niet geforceerd cool willen wezen en gewoon lekker over games leuteren, zo moet het. Er werd gelukkig ook duidelijk verstaanbaar gepraat (let op: ik spreek enkel voor de mensen die ik gezien heb in die paar afleveringen hé). Ook al interesseerden de games me geen hol, ik bleef toch naar de review kijken. Dus dat zegt wel iets want ik irriteer mij echt ongelooflijk snel aan game-programma's, zeker die in België. Dus als ik dan nog is geïnteresseerd kan blijven naar een review van één of andere vage RPG die me geen hol kan boeien...

Frank Molnar... Tjah, persoonlijk heb ik nu wel geen pesthekel aan die kerel. Maar ik zie hem toch ook liever niet dan wel op het scherm. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Havoc. Die zijn camionchauffeurs-kop irriteert mij om één of andere reden, ik kan er ook niet aan doen. Maar zaken zoals die Trampoline-girls moet je écht afvoeren jongens. Een stel lelijke betonmixers die met het hun handen voor hun tetten op en neer liggen springen... Dat is echt niveau nihil mannen. Ik snap dat je af en toe wat lekkere kippen wil tonen (heb ik ook geen enkel probleem mee) maar dit geeft je zender echt een platvloers imago. Want wees nu eerlijk, hoe oncreatief kan je zijn met tetten seg?

Als ik wat suggesties mag doen om het qua game-programma's naar een hoger niveau te tillen:

Documentaires ivm videogames zijn altijd wel tof denk ik. De geschiedenis van games in het algemeen, spelconsoles, een welbepaald genre,... Mensen vinden zo'n zaken wel leuk denk ik en qua kosten zal zoiets ook wel meevallen denk ik?
Meer belang hechten aan de game-industry zelf. Ga op bezoek bij developers en interview is wat mensen daar. Of ga een keer langs bij DAE in Kortrijk en breng die mannen wat in de spotlight. Zo'n zaken zouden de GI in België mss wel een 'boost' kunnen geven. Tegenwoordig heb je ook wel een 'making of' van sommige games. Kan mss ook interessant zijn?
Top 10 van vanalles en nog wat, elke week iets anders. Top 10 van coolste gamecharacters. Top 10 van de moeilijkste games ooit. Top 10 van meest gewelddadige games ooit. Top 10 van beste gamesequences ooit. You name it! Koppel dat aan de nodige videobeelden en je hebt meteen een hele brok leuke nostalgie. Laat een paar crewmembers ook discussiëren op een deftige manier en je krijgt uiteindelijk wel leuke en interessante televisie denk ik.
Af en toe game-wedstrijden uitzenden? Mij persoonlijk boeit dat nu wel niet echt maar mss dat zoiets wel kan aanslagen? En dan heb ik over Counter-strike wars en dergelijke hé. Ik zeg het, mij boeit dat totaal niet maar ik weet niet hoe het zit bij de rest?
... Ik zal er nog is over nadenken. :p

Veel kritiek die jullie krijgen is imo wel terecht maar ik vind het niet eerlijk dat er een hoop van die bash-posts verschijnen. Ok, het is zeker geen perfecte televisie maar dat betekent niet dat het voor jullie 'a walk in the park' is. Daarom hoop ik dat m'n iets constructievere (is dat wel een woord? :p) post op prijs wordt gesteld.

Succes ermee!

Edit: Het kan goed zijn dat een aantal van mijn suggesties al daadwerkelijk in het aanbod zijn opgenomen, mijn excuses in dat geval. Ik heb nog maar enkele weken digitale TV en ik kijk enorm weinig TV dus...

Malkavian
25 juli 2009, 21:14
ik veronderstel dat je Praga ipv Havoc bedoelde?

DAE gaat binnenkort een special krijgen ;)
Er zijn al verschillende specials rond game industrie geweest. maar dat elke week doen is beetje onmogelijk :)

ravenslayer
25 juli 2009, 21:47
minder focus op tetten , meer ingame footage en info over de games en weg met dat wango tango gedoe (hebben we niet al genoeg aan tmf, mtv en jim moesten we zo ooit eens alle commerciële muziek willen beluisteren?) en tzou al een stuk beter worden :)

Kzou het vooral niet erg vinden moest er zo snacht es wa herhaald worden van eigenlijke gameshows ipv wango tango of attention whores unleashed

GILBOUTOn
25 juli 2009, 21:50
Dat het niveau van de reviews & stuff is gezakt is idd waar.

Alleen papfles houdt het niveau hier nog hoog.

Bij deze een dikke merci aan papfles en de leden van 9lives die proberen de site goed te laten draaien. Zolang zij maar hun best doen ben ik content. Praga & Gunk mikt inderdaad op pubers enzo, en misschien doet Praga wel eens achterlijk hier. Maar bon, trek het je niet aan. Fixeer je op het goede. Dus bij deze: merci Papfles & co. en merci Cyberkef & co!

Darius Craven
25 juli 2009, 23:48
Am working on that ;) Maar tzal hopelijk voor volgend jaar zijn :D ;)

Ten minste al ene op wie we kunnen rekenen :niceone:

Dennoman
25 juli 2009, 23:52
Geinig.

"Gunk en 9lives zullen volledig afzonderlijk van elkaar opereren."

I see what you guys did there.

Piejie
25 juli 2009, 23:54
Dat is toch ook het eerste waar ik moest aan denken :unsure:

Thallyos
25 juli 2009, 23:54
Dat het niveau van de reviews & stuff is gezakt is idd waar.

Alleen papfles houdt het niveau hier nog hoog.

Bij deze een dikke merci aan papfles en de leden van 9lives die proberen de site goed te laten draaien. Zolang zij maar hun best doen ben ik content. Praga & Gunk mikt inderdaad op pubers enzo, en misschien doet Praga wel eens achterlijk hier. Maar bon, trek het je niet aan. Fixeer je op het goede. Dus bij deze: merci Papfles & co. en merci Cyberkef & co!

Soms verbaas ik mezelf dat ik op threads als deze nog reageer, laat staan dat ik ze lees.

Eerst en vooral kan ik helemaal zeker zeggen dat er niets van invloed uitgeoefend wordt op reviewers. Meer nog, we hebben al serieuze conflicten gehad met PR-mensen omdat onze scores te laag liggen. Ik zit ondertussen al een goeie vijf jaar in de redactie in elke functie (van newsposter, reviewer, perstripmens, eindredactie...) en heb daar nog nooit van geweten. Havoc zou het ten eerste nooit toegestaan hebben en zijn lijn - die ook logisch is - wordt tegenwoordig goed doorgetrokken.

Hoe weet ik nog zekerder dat er met niets geprutst wordt? Sinds kort werk ik vast bij T-Vgas waar ik redactioneel werk doe voor de sites en voor GUNK magazine. Als aloud lid van games.telenet kijk ik nog eens extra hard toe op wat er met de site allemaal aan de hand is. Bij T-Vgas is er nu een nieuwe CEO (een grote piet uit Telenet) die alles veel meer met elkaar wou verwezen. Het is echter Praga die hoogstpersoonlijk is gaan pleiten om gunk en 9lives zoveel mogelijk van elkaar gescheiden te houden. Ik versta perfect wat jullie voelen bij het horen van 'gunk', het is er bij ook nog niet helemaal uit. Toch ben ik in een goed draaiende organisatie terechtgekomen, waar ze gewoon eventjes nodig gehad hebben om de apartheid van 9lives te begrijpen.

Dat er hier nu eventjes korte reclame staat is een wederdienst voor de reclame die Praga maakt in zijn programma's voor 9lives. Deze post staat hier ook in niemands weg lijkt mij. Geen interesse? Dan hoef je het niet te lezen, heb ik al altijd gevonden. Het hele tv-gebeuren zegt mij ook niet veel hoor. Ik vang op kantoor af en toe een flard op, of ik zie hoe de mensen van televisie zotte uren draaien om alles gedaan te krijgen. Zelf heb ik geen Telenet, geen digitale televisie en zelfs geen analoge.

Het 'gezaag' over reviews mag van mijn part wel eens gedaan zijn, aangezien dat er al is sinds ik hier op de site zit. Vergelijk elke score met die van metacritic en je zult zien dat we niet te speciaal hoog zitten met scores. Tenzij je in geen enkele site meer gaat geloven, wat paranoia is in mijn ogen. Zelf zou ik trouwens niets liever doen dan scores afschaffen. Meestal kijken mensen enkel naar de score en lezen ze de tekst niet waar in het lang en breed staat uitgelegd waarom een spel zoveel haalt.

Ik weet dat ik met deze - fors uitgevallen, sorry daarvoor - post niemand ga overtuigen. Sommige mensen zijn gewoon te vastgeroest in paranoia, want veel van de mensen die hier nu klagen deden dat ook bij onze Havoc. Neem mijn mening mee en doe ermee wat je wil. Als je meer wil weten mag je van mijn part altijd eens langskomen bij mij in Gent voor een drankje en vertel ik je alles wat je wil weten, of kom je gewoon even langs bij GUNk in Antwerpen, waar we hetzelfde kunnen doen. Het kleine schoolmeestertje in mij doet niets liever dan lang praten, zaken uitleggen en kritiek - waar mogelijk - te weer leggen. Nu sluit ik af, Gentse feesten wachten op me.

Unpro
26 juli 2009, 00:19
Komt nogal sarcastisch over

Malkavian
26 juli 2009, 00:38
Ten minste al ene op wie we kunnen rekenen :niceone:
ik wil daar persoonlijk al heel lang naar toe, zeker als Comic Addict :D ;)
Dus ja kga het zeker eens polsen :)

En je kan gerust op de ganse 9lives Crew rekenen hoor :)

Darius Craven
26 juli 2009, 00:56

Als je iemand nodig hebt om je bagage te dragen of zo ik wil gerust mee volgend jaar :D

Tis gewoon spijtig, GunkTV maakt geen grove fouten maar het niveau mag dat van bv. JimTV toch wel gaan overstijgen. Met 9lives heb ik geen problemen, tis meer met de omkadering van GunkTV.

GILBOUTOn
26 juli 2009, 01:23

Wij houden van jullie!:niceone: Keep up the good work!

Conqie
26 juli 2009, 02:14
er mag imo wel wat meer afgevoerd worden dan trampoline girls, Wango tango eigenlijk niet, dat mag er nog best zijn. Teminste clips ZONDER sms games :)

Grimmy
26 juli 2009, 02:33
Den enige die ne show verdient is Malkavian for obvious reasons. Da Praga ne sell-out is weten we nu ook.
Ge kunt moeilijk voor 9Lives pleiten als ge op GUNKtv een eigen programma krijgt he. Waarom weet ik ook niet maar vriendjespolitiek zal er wel nie mee te maken hebben zeker als we op algemene inhoud mogen afgaan?
Volgens mij is het grootste probleem tussen 9Lives en GUNK de plotse mediageilheid van bepaalde 9Lives members waardoor ze alles doen wat ze niet moeten doen en GUNK die all de crap in zakskes wil verkopen als the best thing ever.
Daar zit volgens mij de grootste frustratie van de ouwe garde. Dat 9Lives GUNK niet op een andere baan heeft kunnen brengen maar omgekeerd wel.

As for the reviews. De huidige reviewers zijn cava. Sommige beter dan anderen maar int algemeen zit dat toch goed?

Razzia
26 juli 2009, 04:20
Geinig.

"Gunk en 9lives zullen volledig afzonderlijk van elkaar opereren."

I see what you guys did there.

I saw it too!

iKitty
26 juli 2009, 12:45
my opinion: Gunktv s*ckt, maar ik wil het wel de kansen geven om te groeien, ge kunt nie verwachten da er nen gansen dag, heel de tyd nieuwe dingen worden uitgezonden, maar ik verwacht wel dat datgene dat wordt uitgezonden deftig is en dak er iet van bijleer, dus geen springende meisjes, maar zoals isj al aanhaalde, programma's over de geschiedenis van gaming, retro, reviewen van retro-games, ongekende consoles opzoeken en die ongekende games tonen, anime,... (I know, ik herhaal hetzelfde als isj, maar ik zou der wel naar kijken...).

En dan over die discussie van die reviews, de laatste maanden vind ik dat de reviews fair zijn, ze zeggen het meeste zoals het is, het is een tyd slechter (commerciëler) geweest, maar ik denk dat de redactie genoeg reacties hebben gehad over het feit dat we dat niet dulden, dus waarom der nu nog over klagen :/
ik denk da iedereen daar naar zou kijken.
ik snap niet waarom er op een gamezender over welke winkels er in LA zijn moet gesproken worden, tenzij dat game winkels zijn...
ze zouden beter geld verspillen aan een ticket naar comicon, etc...

denk gewoon logisch na; als ge gunktv opzet, wa wilde zien?
games, reviews, etc.
but in the real life: shopping, jumping chicks, en daar tussen wa muziek en een game
(excuseer maar daarvoor hebben we al zenders...)
hetgeen er dan is, is redelijk, dus:
muziek is goed, game is goed, maar houdt de rest van diene zever op 10% van de uitzending ipv 90%

of zet wa vente op diene trampoline, dan kan ik ook is lachen.:unsure:

Thallyos
26 juli 2009, 13:36
GUNktv is meer dan alleen een gamezender natuurlijk, de grootste focus ligt er wel op natuurlijk. Enkel met deze zomerperiode is dat wat minder. Vanaf september start er terug een reguliere programmatie met opnieuw meer focus op games.

Conqie
26 juli 2009, 14:12
Thallyos, ik snap dat je het belang van 9lives verdedigt, maar waarom ga je nu ook levend schild spelen voor de Gunk-zender.

Ik begrijp dat je misschien een andere mening erop moet aanhouden voor de goede werking tussen deze site en Gunk, maar ik ben er vrij zeker van dat je als verstandige jongeman, toch wel degelijk weet dat Gunk vééél minder is dan een zender.

Zou je niet beter gewoon NIET reageren op de aanvallen op GUNKTV, je kan uiteindelijk toch niet winnen.

Sorry voor deze even persoonlijke "aanval", maar 'tklinkt allemaal zo "politiek".
Dj-super dat hier dan eerst reclame komt maken, en iedereen van de crew verloochend zijn eigen mening voor het "grote doel".

Ik snap wel dat je hun zeker niet moet afbreken, maar gewoon licht neutraal blijven lijkt mij het beste voor de credibiliteit.

papfles
26 juli 2009, 14:21
en iedereen van de crew verloochend zijn eigen mening voor het "grote doel".

Uhm... ik heb het merendeel van de crew hier niet eens gezien :p En ikzelf heb mijn mening over Gunk altijd afzijdig gehouden en enkel gereageerd op de 9lives-aantijgingen :p Jij, veralgemenerd! :( ;)

Conqie
26 juli 2009, 14:24
Uhm... ik heb het merendeel van de crew hier niet eens gezien :p En ikzelf heb mijn mening over Gunk altijd afzijdig gehouden en enkel gereageerd op de 9lives-aantijgingen :p Jij, veralgemenerd! :( ;)

Excuseer dan :p, verre van iedereen.
Dat was eerder door een gebrek aan woordenschat :p

Dennoman
26 juli 2009, 15:16
Ja luister hé, "ga hier dan weg" of "kijk er dan niet naar" vind ik echt zo'n enorm idiote argumenten van iemand die bij een zender of website werkt. Ten eerste hoor jij het publiek tevreden te stellen en is het niet meteen de bedoeling dat je dat publiek gaat filteren tot alleen de die-hard mensen overblijven die alles maar voor lief gaan blijven nemen. De bullshit die er momenteel op GunkTV te zien is, is om te janken en de kijkcijfers zijn er dan ook naar (zo had de VT4-versie bijvoorbeeld onlangs de dubieuze eer om met om en bij de 2000 kijkers het allerminst bekeken homebrew Vlaamse programma op de gewone analoge kabel te zijn, grats Frankie). Nu ben ik er momenteel rotsvast van overtuigd dat GunkTV het jaareinde niet meer zal overleven, dus ik ga me er niet druk in maken, maar ik vind het eigenlijk sowieso al zonde dat hier überhaupt tijd en energie in gestoken is. Als ik me niet vergis heeft zelfs Nederland geen aparte televisiezender voor videogames en e-sports (onze andere buurlanden trouwens ook niet dacht ik, Engeland heeft wel één of twee e-sportskanalen) en daar is de gamecultus nog een stuk groter dan in dit landje zo groot als een vliegenscheet.

Maar ach, vooraleer er opnieuw superemotioneel gereageerd wordt op kritiek ga ik het zo laten. 't Is leuk geweest voor zolang het geduurd heeft :)

papfles
26 juli 2009, 15:24
@ dennoman: Ik ga (zoals altijd) het niet hebben over de kwaliteit en de inhoud van de zender, maar de cijfers gehoord hebbende... je hoeft je niet te richten naar dat van vt4, helemaal niet zelfs.

@ conqie: thou areth forgiven :p

Thallyos
26 juli 2009, 15:29
Thallyos, ik snap dat je het belang van 9lives verdedigt, maar waarom ga je nu ook levend schild spelen voor de Gunk-zender.

Ik begrijp dat je misschien een andere mening erop moet aanhouden voor de goede werking tussen deze site en Gunk, maar ik ben er vrij zeker van dat je als verstandige jongeman, toch wel degelijk weet dat Gunk vééél minder is dan een zender.

Zou je niet beter gewoon NIET reageren op de aanvallen op GUNKTV, je kan uiteindelijk toch niet winnen.

Sorry voor deze even persoonlijke "aanval", maar 'tklinkt allemaal zo "politiek".
Dj-super dat hier dan eerst reclame komt maken, en iedereen van de crew verloochend zijn eigen mening voor het "grote doel".

Ik snap wel dat je hun zeker niet moet afbreken, maar gewoon licht neutraal blijven lijkt mij het beste voor de credibiliteit.

Ik stel gewoon maar wat de plannen zijn. Zoals ik in mijn tekst schrijf ben ik op mijn werk niet bezig met de televisiezender en je zult mijn hoofd er niet op zien verschijnen. Ik heb enkel veel respect voor de mensen die het maken door met ze samen te werken. Over de inhoud van de zender zwijg ik, ook omdat het gros van de programma's mij gewoon niet aanspreekt en ik er dus ook niet naar kijk. Wel zijn de gamesprogramma's gemaakt door die-hard gamers en worden die alsmaar beter. Dat is een evolutie die ik enkel luidop kan toejuichen.

Overigens reageerde ik niet fel op de zender (behalve als ik flagrante misopvattingen lees, die niet over kwaliteit gaan) maar op de ganse insinuatie hier dat gunk/reclamemensen invloed zouden hebben op de werking van de 9livesredactie.

iKitty
26 juli 2009, 17:20
GUNktv is meer dan alleen een gamezender natuurlijk, de grootste focus ligt er wel op natuurlijk. Enkel met deze zomerperiode is dat wat minder. Vanaf september start er terug een reguliere programmatie met opnieuw meer focus op games.

that's all we're asking for.

Piekatsjoe
26 juli 2009, 18:06
Zoals dennoman zegt, denk ik er ook over. GUNKtv zal véél moeten veranderen als het wil overleven op lange termijn imo.

Toen ik de eerste maal de reclame zag voor GUNKtv, stond er: Nieuwe zender voor gaming, muziek, multimedia, ... . Toen had ik iets van: Tjien, dat kan nog wreed interessant worden!

Mijn interesse is ondertussen al beneden alle peil, en dat komt door het soms puberaal gedrag vd mensen op die zender. In de eerste afleveringen was praga nog chill (imo), maar nu probeert hij zowat te doen zoals den Frank, wat enkel als ietwat belachelijk over komt tbh :/.

Heb onlangs nog eens verzet naar gunkTV en "Praga goes gaming" was bezig. Was bezig met de nieuwe G.I. Joe (denk ik). Ipv praga die zit te klagen dat hij het spel niet begrijpt of het niet kan spelen, had ik graag wat meer info over het spel gehad.

En trampoline girls? I mean, come on. Wat is jullie doelpubliek? 14 jaar oude retards die niets anders te doen hebben dan te kijken naar meisjes die hun tetten vasthouden terwijl ze op een trampoline springen?

Voor zover ik weet is jullie doelpubliek grotendeels gamers.

Maken dat gunkTV aangepast word aan het niveau van +- een 18-jarige, en er zal al vlug minder geklaagd worden.

iKitty
26 juli 2009, 18:11
iedereen zegt hetzelfde precies =l

de vraag is

wordt er iets aan gedaan?

Yones
26 juli 2009, 18:14
Mja GUNK, het idee was goed maar ik zie veels te weinig games en véél te veel muziek.Als ik muziek wil zet ik wel jim/tmf consoorten op. Zaken zoals die trampoline girls kunnen me gestolen worden, precies of wz daar op zaten te wachten. Als ik nen blote tette carré wil zien, surf ik wel naar 'bepaalde sites' :)
een programma waar ik vroeger graag naar keek was gamekingz (die nederlanders). Die zaten dan gewoon gezellig samen te praten over games, op een (voor mij toch) normale manier (lees: zaken waar je als gamer echt iets aan hebt)
Ik heb soms de indruk dat ze bij GUNK bijna over alles postief zijn (hetgeen ik toch gezien heb)

Ach ja, hopelijk zal het beteren met de tijd :niceone:

Conqie
26 juli 2009, 18:21
Het probleem is dat ze hun imago zelf al dan niet kunstmatig zo belachelijk laag houden,
KICKASSGAMINGBADASSBLABLA :ironic:

Tuurlijk kunnen ze beter, qua uitspraken, (dat hoop ik toch echt wel), maar hebben ze schrik dat ze hun doelpubliek zo verliezen. Maar ik vrees dat er te weinig 14 - 15 jarige mentally challenged pubertjes zijn om het rendabel te maken.

iKitty
26 juli 2009, 18:41
De thermometers bewijzen het, GUNKtv (http://www.gunk.be/) doet de temperatuur deze zomer naar ongekende hoogtes stijgen! Dit door met nieuwe, frisse en soms al eens gewaagde televisie uit te pakken. Zo is er onze dagelijkse live uitzending Wango Tango Late Night waarin we iedere avond tussen 10h00 & 00h00 een pak leuke gasten, waaronder enkele BV’s, van het moment ontvangen. In INfashion trekken we de wereld rond op zoek naar de leukste steden om te shoppen. Programma’s als GUNKtv & Praga Goes Gaming zorgen dan voor je dagelijkse portie games, movies en entertainment info. Met The Trampoline Girls hebben we dé hype van deze zomer in huis. Onze trampolinemeisjes drukken dan ook stevig hun stempel op het televisielandschap en heel kijkend Vlaanderen. Gedurfde innovatieve televisie, stoer, stout en eerlijk zijn de kernwoorden waarmee GUNKtv niet alleen zijn trouwe kijkers maar ook televisiekijkers die op zoek zijn naar iets nieuws inpakt.

Surf als de bliksem naar onze imagospot (http://www.garagetv.com/video-gallery/gunkredactie/GUNKtv_Imago_Spot.aspx) die u een stoer overzicht geeft van al onze zomerprogramma’s, exclusief te bekijken op GUNKtv!
game zender?:unsure:

gewoon het 2x vermelden van de trampolinegirls toont dat er iets moet gebeuren.

Conqie
26 juli 2009, 19:12
Isj, we weten het al :p

en ja elke keer dat je dat tekstje leest wordt het grappiger, "innovatieve" en "stempel drukken", is redelijk hilarisch.
Maar bon, 'tis al afgezaagd.

Dennoman
26 juli 2009, 19:26
iedereen zegt hetzelfde precies =l

de vraag is

wordt er iets aan gedaan?
Neen. 't Is inmiddels vrij duidelijk dat ze denken dat ze goed bezig zijn. Naar "kritiek" wordt enkel geluisterd als het "goed bezig mannuuuuh!" of "GunkTV is teh omfg zalig zot maat" is, of iets van die aard.

Ikaruga
26 juli 2009, 19:27
omtrent die reviews ben ik ook heel sceptisch geworden de laatste tijd. Om Far Cry 2 nog maar eens te halen, dat spel is in geen 100 jaar zo een hoge score waard, het is 1 van de meest repetitieve games van deze generatie. Tzelfde met Assasins Creed (hoewel ik vermoed dat Jade Raymond-charmes daar iets mee te zien hebben :)).

Vanuit een semi-objectief aspect kan ik toch wel zeggen dat er spellen zijn die zoveel meer bieden dan de zonet vernoemde, maar die het in de media een stuk minder doen. Wat dan opvalt is dat zwaar gehypte games van grote ontwikkelers zoals Ubi enzo dan gewoon sebiet de top halen, ondanks hun volledig niet waard zijn van die score.

Had Ubi of EA Sacred 2 gemaakt ben ik ervan overtuigd dat het spontaan een stuk hoger zou scoren. De betrouwbaar van IGN & Gamespot is met de tijd inderdaad betwijfelbaar geworden door verschillende voorvallen. Kzou het erg vinden als 9lives ook dergelijke reputatie zou krijgen.
Om daar concreet iets aan te doen is een andere zaak, gezien het al dan niet zo is ...

iKitty
26 juli 2009, 19:50
Isj, we weten het al :p

en ja elke keer dat je dat tekstje leest wordt het grappiger, "innovatieve" en "stempel drukken", is redelijk hilarisch.
Maar bon, 'tis al afgezaagd.

te zien aan dennoman zijn post zij nog niet.
ma serieus, hoe vaak moet dit nog gezegd worden?

Conqie
26 juli 2009, 19:51
Maar wie zegt dat ze willen afwijken van hun crashkoers, en om eerlijk te zijn, wie weet hebben ze toch wel een waterkansje waar wij niks van afweten.
Van uit mijn point of view is gans die zender, of zelf het hele bedrijf doomed, maar wij zitten er dan ook niet midden in en, wie weet is er wel degelijk een publiek. :)

iKitty
26 juli 2009, 20:00
Maar wie zegt dat ze willen afwijken van hun crashkoers, en om eerlijk te zijn, wie weet hebben ze toch wel een waterkansje waar wij niks van afweten.
Van uit mijn point of view is gans die zender, of zelf het hele bedrijf doomed, maar wij zitten er dan ook niet midden in en, wie weet is er wel degelijk een publiek. :)

het is vakantie, voor hun publiek.
dat legt ook veel uit.

Shadowfox
26 juli 2009, 20:01
Daar heb je wel een punt, we klagen en zagen misschien dan hele dagen.
Maar uiteindelijk zitten we hier nog allemaal.

Malkavian
26 juli 2009, 20:02
Neen. 't Is inmiddels vrij duidelijk dat ze denken dat ze goed bezig zijn. Naar "kritiek" wordt enkel geluisterd als het "goed bezig mannuuuuh!" of "GunkTV is teh omfg zalig zot maat" is, of iets van die aard.

lol :) Dennoman kerel je hebt echt wel een enorm eentonig kijkje hoor.

Laat het even duidelijk zijn
WIJ zijn niet GUNK/GUNKTV. Wij werken wel met hen samen.
Zagen over programmatie , inhoud en trampolinegirls moet je niet bij ons doen, want wij zijn er niet verantwoordelijk voor. En kunnen er ook niets aan veranderen (als we dat al zouden willen doen)

WAAR is 9lives wel voor verantwoordelijk? 9lives TV, deels MMO Worlds en Ikzelf voor Geek Power.
Als je daar commentaar op hebt, graag.En wees gerust WE LUISTEREN.
Wil je nog wat op GUNK int algemeen bashen, dan ben je niet op het juiste adres. Dit is 9LIVES. Daarvoor moet je naar Gunk.be gaan.

iKitty
26 juli 2009, 20:08
maar kan 9l het dan niet aan hen melden dan?
ik klik op de website van gunk het eerste dat ik zie is:
lollypop girl
:unsure:

Conqie
26 juli 2009, 20:10
bwa malk, ik kan begrijpen dat ge het gezaag hier dik beu bent.
MAAR, jullie maken zelf topics over GUNKTV, dus het is hier wel op zijn plek denk ik.

Natuurlijk is er wel een verschil tussen Gunk en 9lives.

Malkavian
26 juli 2009, 20:11
ik klik op de website van gunk het eerste dat ik zie is:
lollypop girl

Wat is dat tegenwoordig met al die moraal ridders die plots niks "erotisch" getint kunnen zien, horen of ruiken.

De frontpage van Gunk.be veranderd zeer regelmatig, als je overmorgen gaat kijken ofzo staat er een ander filmpje op de frontpage dat Game related is. (aangezien er meer dan 70% game related filmpjes zijn op hun frontpage)

Malkavian
26 juli 2009, 20:12
bwa malk, ik kan begrijpen dat ge het gezaag hier dik beu bent.
MAAR, jullie maken zelf topics over GUNKTV, dus het is hier wel op zijn plek denk ik.

Natuurlijk is er wel een verschil tussen Gunk en 9lives.

Aangezien het altijd dezelfde mensen zijn die er het meest over zagen en klagen en ik ze ook bijna op 1 hand kan tellen. Dacht ik dat het wel eens nodig was HEN de juiste weg voor hun commentaar te tonen. ;)

iKitty
26 juli 2009, 20:14
Wat is dat tegenwoordig met al die moraal ridders die plots niks "erotisch" getint kunnen zien, horen of ruiken.

De frontpage van Gunk.be veranderd zeer regelmatig, als je overmorgen gaat kijken ofzo staat er een ander filmpje op de frontpage dat Game related is. (aangezien er meer dan 70% game related filmpjes zijn op hun frontpage)
zoals eerder gezegd:
als ik erotiek wil zien ga ik wel naar een bepaalde site.

moraal ridder , niet echt.

ik wil een game zender.

GaMe®
26 juli 2009, 20:16
Aangezien het altijd dezelfde mensen zijn die er het meest over zagen en klagen en ik ze ook bijna op 1 hand kan tellen. Dacht ik dat het wel eens nodig was HEN de juiste weg voor hun commentaar te tonen. ;)

Als jullie niet GunkTV zijn, dan hoort zo'n topic als deze hier helemaal niet thuis vind ik.

En er zijn wel (veel) meer mensen die Gunk niks vinden. Maar gewoon geen moeite doen om dat hier neer te pennen.

iKitty
26 juli 2009, 20:18
Nieuws De GUNK Summer is nu al een mega succes! - GUNKtv Forum (http://www.gunk.be/gunktv-nieuws-polls-en-magazines/2257-de-gunk-summer-nu-al-een-mega-succes.html)
miss zou er toch eens iemand daar iets moeten zeggen?

Malkavian
26 juli 2009, 20:20
zoals eerder gezegd:
als ik erotiek wil zien ga ik wel naar een bepaalde site.

moraal ridder , niet echt.

ik wil een game zender.

[02:00 - 05:00] Trampoline Girls (http://www.gunk.be/programma/67-Trampoline_Girls.html)

Yeah, ze zenden het echt uit in Prime Time, zodat er vanalles in de weg komt te staan. Want ja ik had graag tussen 2-5 hardcore gaming gezien . . . . :ironic:

Zoals al vaker gezegd, Trampoline girls >>>>>>>>>>>>>> bel spelletjes IMHO

papfles
26 juli 2009, 20:23
omtrent die reviews ben ik ook heel sceptisch geworden de laatste tijd. Om Far Cry 2 nog maar eens te halen, dat spel is in geen 100 jaar zo een hoge score waard, het is 1 van de meest repetitieve games van deze generatie. Tzelfde met Assasins Creed (hoewel ik vermoed dat Jade Raymond-charmes daar iets mee te zien hebben :)).

Vanuit een semi-objectief aspect kan ik toch wel zeggen dat er spellen zijn die zoveel meer bieden dan de zonet vernoemde, maar die het in de media een stuk minder doen. Wat dan opvalt is dat zwaar gehypte games van grote ontwikkelers zoals Ubi enzo dan gewoon sebiet de top halen, ondanks hun volledig niet waard zijn van die score.

Had Ubi of EA Sacred 2 gemaakt ben ik ervan overtuigd dat het spontaan een stuk hoger zou scoren. De betrouwbaar van IGN & Gamespot is met de tijd inderdaad betwijfelbaar geworden door verschillende voorvallen. Kzou het erg vinden als 9lives ook dergelijke reputatie zou krijgen.
Om daar concreet iets aan te doen is een andere zaak, gezien het al dan niet zo is ...

Voor zover het je gerust kan stellen: het moet al ferm lopen tegen dat het hier op 9lives zo'n vaart loopt. Vooral omdat die voorvallen die je opnoemt al ongeveer een jaar geleden zijn gebeurd en er ondertussen wel al het een en ander is veranderd qua pionnetjes bij 9lives. Ondertussen ken ik de rest van de eindredactie ook behoorlijk goed en no way dat zoiets hier zou geflikt worden.

Zoals al vaker gezegd, Trampoline girls >>>>>>>>>>>>>> bel spelletjes IMHO

Misschien moeten er sommigen van de belspelletjes op de trampoline? >_> ... nee?... ik heb niks gezegd >_>

Grimmy
26 juli 2009, 20:24
What about belspelletjes over games en er vallen games te winnen? :unsure:
Either way het zijn alletwee vrij margi oplossingen.

iKitty
26 juli 2009, 20:26
true, over de belspel dingen, maar toch moet ge ook denken dat er om de 30 minuten een reclamespot over wordt uitgezonden...

het gaat niet enkel over de trampoline babes
maar het feit dat er bijna niets anders op komt dan trampolinebabes

Malkavian
26 juli 2009, 20:31
Wat ik daar mee wil aantonen dat het een Storm in een glas water is. Want ja iedereen zit om die uren voor de buis te kijken. . .
Daarom ook de commentaar, Don't like, Don't watch it. Tis midden in de nacht, als je dan nog TV kijkt dan heb je enorm veel keuze. ;)
Als ze het int midden van de dag zouden uitzenden, dan geef ik je gelijk.
Maar het is niet alsof midden in de nacht het nu zo belangrijk is en zo'n invloed heeft op een zender. Dus relativeer aub eens.

Piejie
26 juli 2009, 20:33
lol :) Dennoman kerel je hebt echt wel een enorm eentonig kijkje hoor.

Laat het even duidelijk zijn
WIJ zijn niet GUNK/GUNKTV. Wij werken wel met hen samen.
Zagen over programmatie , inhoud en trampolinegirls moet je niet bij ons doen, want wij zijn er niet verantwoordelijk voor. En kunnen er ook niets aan veranderen (als we dat al zouden willen doen)

WAAR is 9lives wel voor verantwoordelijk? 9lives TV, deels MMO Worlds en Ikzelf voor Geek Power.
Als je daar commentaar op hebt, graag.En wees gerust WE LUISTEREN.
Wil je nog wat op GUNK int algemeen bashen, dan ben je niet op het juiste adres. Dit is 9LIVES. Daarvoor moet je naar Gunk.be gaan.
Maar lol man, kijk naar de naam van de thread :unsure:

Als je geen commentaar wil waarom dan in godsnaam zo'n threads creëren? Snap ik nu eens echt niks van.

Piejie
26 juli 2009, 20:38
Maar het is niet alsof midden in de nacht het nu zo belangrijk is en zo'n invloed heeft op een zender. Dus relativeer aub eens.
Misschien dit ook aan je Gunk-collega's eens melden. Zij vinden het blijkbaar, en ik citeer, "DE HYPE VAN DE ZOMER!!!" :unsure:

Met The Trampoline Girls hebben we dé hype van deze zomer in huis.

Onze trampolinemeisjes drukken dan ook stevig hun stempel op het televisielandschap en heel kijkend Vlaanderen.
Maar dit allemaal midden in de nacht, zonder belang en zonder zo'n invloed :unsure:

Sterk.

Conqie
26 juli 2009, 20:50
Wou ik net even melden, kon het ook niet laten :p

Malkavian, gooi uzelf niet zo voor de haaien!

Malkavian
26 juli 2009, 20:56
Wou ik net even melden, kon het ook niet laten :p

Malkavian, gooi uzelf niet zo voor de haaien!
Zal meer dan 1 haai voor nodig zijn om mij klein te krijgen hoor :D ;)

Nuja, zoals ik al zei. 9lives TV, MMO Worlds en Geek Power, thats our thing ;)

iKitty
26 juli 2009, 20:59
geek power heeft het meeste stemmen :D
Wat is je favoriet GUNKtv games programma?

*
GUNKtv
5 stemmen [22.73%]

*
9lives TV
3 stemmen [13.64%]

*
CONSOLEtv
2 stemmen [9.09%]

*
Mmo worlds
5 stemmen [22.73%]

*
Retro Mania
0 stemmen [0%]

*
PCtv
1 stemmen [4.55%]

*
UBItv
0 stemmen [0%]

*
Geek power
6 stemmen [27.27%]

Malkavian
26 juli 2009, 21:00
geek power heeft het meeste stemmen :D
Wat is je favoriet GUNKtv games programma?

*GUNKtv
5 stemmen [22.73%]

*9lives TV
3 stemmen [13.64%]

*CONSOLEtv
2 stemmen [9.09%]

*Mmo worlds
5 stemmen [22.73%]

*Retro Mania
0 stemmen [0%]

*PCtv
1 stemmen [4.55%]

*UBItv
0 stemmen [0%]

*Geek power
6 stemmen [27.27%]

Zo hoort het ook ;) :D

Jayvie
26 juli 2009, 21:10
Al die geeks zitten voor hunne PC, das ni fair he.

iKitty
26 juli 2009, 21:11
nee hoor af en toe er achter of derop

kwestie afwisseling

Conqie
26 juli 2009, 21:19
5 stemmen- 2 stemmen - 0 stemmen :p

Brick Top
26 juli 2009, 22:04
Oh mannen, als ge een spel zoals Guitar Hero ofzo reviewt. Zet de muziek dan is op een deftig volume. What the fuck is zo'n review waard zonder dat je de muziek hoort? :p

Conqie
26 juli 2009, 22:12
'khad over't laats ook is gekeken naar een of ander gameshow, no idea wat het was of wanneer, maar het geluid was duidelijk niet in balans, en ik kon stemmen tegen over de muziek niet onderscheiden :)

Dennoman
26 juli 2009, 22:27
Als ge porno wilt zien moet ge porno kopen/downloaden/kijken via digitale tv ffs :/

Ik zie totaal geen meerwaarde aan halfnaakte madammen die te staan springen op een trampoline. Dat noem ik niet plat, vulgair of OOOOH, dat noem ik gewoon verspilling van zendtijd die je even goed aan andere dingen had kunnen besteden.

En nog maar eens voelen de 9lifers achter GunkTV zich weer persoonlijk aangevallen. Waar is dat nu toch voor nodig? Ik heb het niet per sé over jullie (vergeet niet dat ik al goeie commentaar heb gegeven op 9lives TV, Retro Mania en Geek Power), maar over heel die soep die de "organisatie" achter GunkTV is. De mensen die met hart en ziel werken voor 9lives en 9lives TV hebben talent en weten over het algemeen waar ze mee bezig zijn. Daarom lijkt het me aangewezen dat jullie dat harde werk in iets anders steken dan in het wanhopig trachten te reanimeren van een doodgeboren kind.

Ja mannen, hier zie, een zender VOOR gamers DOOR gamers. Oei, fuck, 't is zomer. Best heel de tijd muziekclips en programma's draaien die totaal niks bijbrengen aan ons doelpubliek, wat een marketingzet!

Als ge 't u allemaal blijkbaar toch niet aantrekt, stop dan toch met reageren en laat me zagen als ge denkt dat ik eentonig ben en blijkbaar ook dat mijn mening niet van tel is. Ik durf er grof geld op verwedden dat niet alleen ik, maar zelfs een zéér groot deel van het beoogde doelpubliek die zever nu al kotsbeu is.

Conqie
26 juli 2009, 23:07
Nog 1 dings'ke, ik wil graag de hypocrietjes van Regular Tv is Dead eens ontmoeten.
Hebben die publiek nodig bij hun programma'tje?

General Lee
27 juli 2009, 00:02
Dit topic is anders wel een succes :) Soit, JunkTV maakt z'n naam anders wel waar...

bhaalspawn
27 juli 2009, 11:29
De commentaar op de trampoline is toch ook maar belachelijk. Wat was het eerste dat gebeurde toen 9lives de mogelijkheid kreeg om foto's te uploaden? Juist ja, ze hebben er een enorme collectie voor tetten- en kontjesliefhebber van gemaakt :p

Nu een beetje zagen dat wat "bloot" midden in de nacht niet past op een gameszender is toch wat hypocriet. Zeker als je weet dat er hier geklaagd werd dat bepaalde personen niet meer (halfnaakte) foto's konden uploaden en dat er geen blote borst te zien mag zijn.

Langs de andere kant doen topics als deze niet veel goeds voor het imago.

Shadowfox
27 juli 2009, 11:36

Ik heb niets tegen dat bloot, maar het doelpubliek van GUNK op dit moment is toch wel overduidelijk 12 tot 16 jarigen.
Het zijn reeds pubers met een broek vol goesting en dan gaan ze op TV nog wat meer bloot gaan uitzenden.

En wat is ons probleem? Die kindjes leggen redelijk snel de link van GUNK & 9Lives. En mogen wij hier de hele dag 14y olds verdragen op het forum die op zoek zijn naar tetten en/of half-naakte trampolinegirls.

iKitty
27 juli 2009, 11:40
Er wordt ni geklaagd over het bloot of niet, er wordt geklaagd op het niveau,
en dat er bijna niks anders als bloot is te zien, dankzij dat niveau.

L0k1-
27 juli 2009, 11:46

Heb nog maar paar keer GunkTV gezien bij enkele andere mensen en echt indrukwekkend was het toch niet..... Als jullie 10 keer dezelfde programma's uitzenden en ook 10 keer dezelfde muziekclips op televisie tonen... dan kan ik moeilijk geloven dat jullie zo prachtig bezig zijn. Of jullie moeten gewoon alle kijkcijfers per heruitzending beginnen op te tellen, dan zul je wel aan een "prachtig" getal komen.

Overlaatste zag ik fragment van Athene... wat voor een marginale show was me dat, eventjes met zijn bitch op een kussentje tegen een muur gaan slaan (wellicht wou zijn teef zijn nageltjes niet breken?) omdat hij wat kritiek op 9lives forum kreeg. Als GunkTV zulke programma's moet hebben om te overleven, dan is het vrij erg gesteld.

bhaalspawn
27 juli 2009, 11:47
Niets anders als bloot? Omdat er in het midden van de nacht wanneer geen enkele andere zender iets anders laat zijn dan belspellen en sms games, er wat vrouwen staan te springen in bikini? Ik weet niet wanneer jij leeft of tv kijkt maar ik doe dat meestal niet na 2u 's nachts en voor 5u in de ochtend. 'Bijna niks anders als bloot' is toch wat overdreven ;)

Shadowfox
27 juli 2009, 11:51
Dan is er nog dat "muziek programma" waar de camera constant dansende meiden staat te filmen.
Meestal ook in bikini dacht ik?

iKitty
27 juli 2009, 11:52
Niets anders als bloot? Omdat er in het midden van de nacht wanneer geen enkele andere zender iets anders laat zijn dan belspellen en sms games, er wat vrouwen staan te springen in bikini? Ik weet niet wanneer jij leeft of tv kijkt maar ik doe dat meestal niet na 2u 's nachts en voor 5u in de ochtend. 'Bijna niks anders als bloot' is toch wat overdreven ;)

ik kijk inderdaad niet om die uren, en het is gewoon een feit dat ze om het half uur er op komen hé, het is ff pauze hup weer een bende huppelende meisjes, en dan ff wa wangatanga en wa ist nog allemaal, terwijl ge probeert naar iets "deftigs" te zien...

op vt4 (denk ik?) hebde ook zoiets maar dan me zwemmende vrouwen.
maar die zitten da ni gedurende 5 minuten uit te zenden om het half uur, ...

gelijk dien athene tv, soms zijn die mannen grappig maar soms slagen ze zodanig naast den bal dat gewoon erg is voor alles da ernaar ziet.

ik zeg ni dat het helemaal wegmoet hé, ik vraag gewoon een beetje minder,
da ze het dan gewoon om middernacht draaien, al diene reclam hoeft ni
of maakt vt4 ook reclam voor zijn belspelletjes?

mja uiteindelijk kijk ik ni zoveel tv, ...

bhaalspawn
27 juli 2009, 11:53
Dan is er nog dat "muziek programma" waar de camera constant dansende meiden staat te filmen.
Meestal ook in bikini dacht ik?

Ach zo dat wist ik niet. Als ze zulke zever ook op normale uren draaien kan ik de kritiek begrijpen. Maar met 699 leden (waaronder vele al lang lid van 9l) in de tettengroep kan je moeilijk beweren dat zulk niveau lager is dan het gemiddelde 9l niveau.

Dennoman
27 juli 2009, 11:54
Mjah, op zich vind ik de discussie van de "moraliteit" van het bloot wel serieus naast de kwestie. Het ticket 18+ is zo uit de tijd imo, tegenwoordig snokken ze toch allemaal vanaf hun 11de-12de al aan hun fluit.

iKitty
27 juli 2009, 11:54
dat ze niet overdreven reclame zitten maken voor hun tettengroep?
nogmaals, tetten mag, kheb er totaal geen problemen mee

maar gewoon denk ff na, zouden vrouwen er iets aan hebben aan continu reclame te zien tussendoor van ne vent die me zijn handen voor zijn penis staat te springen?

bhaalspawn
27 juli 2009, 11:55
Mjah, op zich vind ik de discussie van de "moraliteit" van het bloot wel serieus naast de kwestie. Het ticket 18+ is zo uit de tijd imo, tegenwoordig snokken ze toch allemaal vanaf hun 11de-12de al aan hun fluit.

Vroeger ook al hoor :unsure:

Shadowfox
27 juli 2009, 11:58
En meisjes staan al half naakt in een dancing op hun 14de.
Is het omdat ze het doen, dat we het dan ook moeten aanvaarden?

iKitty
27 juli 2009, 11:59
altijd al, het gaat niet over bloot, maar eerder over, wat gunk zegt dat ze zijn, en wat ze dan uitzenden
en het feit dat dat niet echt overeenkomt...

Iedereen heeft lang moeten wachten tot deze zender eindelijk live kwam. GunkTV staat voor pure fun en uiteraard voor games. Laat dat nu ook het motto zijn van Fun&Games op Digital TV.

http://www.gunk.be/wango-tango/2260-lollypop-girl-2009-week-2-a.html#post13463
wat heeft DIT met games te maken? Of entertainment?
serieus leg het mij uit ik snap het ni meer hoor.

bhaalspawn
27 juli 2009, 12:05
De zomer is traditioneel een periode die slecht is voor games. Is het dan zo abnormaal dat ze in deze periode andere zaken (de zogenaamde 'pure fun') belichten? Ik dacht dat malkavian al had gezegd dat na de vakantie er terug meer game gerelateerde zaken te zien zullen zijn.

Och ja, momenteel gaat de zender toch door zijn 'puberfase'. Eens ze voldoende cijfers hebben die ze wat deftig kunnen analyseren, zullen ze wel zien wat het beste is: games of zever. Geef ze wat tijd (het is voor vele zaken op de zender al nodig geweest :p).

iKitty
27 juli 2009, 12:13
ja maar feit:
we zeggen cut it met trampbabes
feit:
lollypopgirls

hallo?
wat gaan we next zien, frank en praga die een 16 jarige dubbeldekken?

het gaat gewoon de foute richting uit.

wangatanga is precies alles da gunk heeft.

Dennoman
27 juli 2009, 12:22
En meisjes staan al half naakt in een dancing op hun 14de.
Is het omdat ze het doen, dat we het dan ook moeten aanvaarden?
Maakt niet uit of je het aanvaardt, dat gebeurt gewoon, punt aan de lijn. Niemand zit te wachten op moraliserende televisie, integendeel. Het spijtige is dat je tegenwoordig gewoon niet meer echt vér kunt gaan op televisie om mensen nog dingen bij te leren.

Er is overal seks, er wordt zelfs live drugs gebruikt op televisie, favoriete standjes worden uit de doeken gedaan... man, man, man, waar is de tijd van Theo & Thea en hun aflevering over prostitutie in 't begin van de jaren '90? Echt, dat was zo geniaal: achtjarige kindertjes leren wat hoeren zijn en tussendoor een toneeltje van een kerel die naar een hoer gaat :lol: DUIZENDEN telefoontjes van ontzette en beledigde ouders, daar worden ze bij de VPRO zo geil van :')

bhaalspawn
27 juli 2009, 12:25
Gunk heeft idd nog veel leren voor de boeg. De laatste keer dat ik heb gekeken was een maand geleden en ik moet zeggen dat het allemaal nogal heel amateuristisch was: de gesprekken, het elkaar onderbreken, camerawerk, het was idd wangotango en muziekclips wat de klok zwaaide,...

Ik wou maar gewoon kwijt dat die trampbabes weinig afdoen aan het niveau van de zender (gezien het uur en andere redenen) en dat ze beter hun focus op andere zaken leggen. Dat laatste geldt ook voor de mensen met kritiek. Ik heb liever dat er kritiek geuit wordt over zaken die belangrijk zijn voor de zender en dat daar iets aan gedaan wordt. Want zeg nu zelf: wie geeft er iets om die trampbabes? Ze interfereren niet met andere programma's die zeker nog moeten verbeteren en zijn toch niet te zien op normale uren.

General Lee
27 juli 2009, 12:28
Dat ze zich dan niet profileren aan de hand van die "trampbabes"...

bhaalspawn
27 juli 2009, 12:35
Bwa, als ze dat gedaan hebben om wat meer naambekendheid te krijgen zou ik zeggen dat de missie geslaagd is. Als je ziet hoeveel commentaar er op is :p

Trouwens "GunkTV staat voor pure fun en uiteraard voor games". Ik zeg niet dat ze daar compleet aan voldoen maar ik denk dat dat eerder hun profiel is. Die trampbabes zijn imo gewoon een soort 'stunt' en de post van Praga is pure marketingzever. Ik denk dat hij en zelfs Molnar (:unsure: ) niet zo dom zijn om te geloven in "een stempel drukken op het tv landschap" :p

iKitty
27 juli 2009, 12:36
Dat ze zich dan niet profileren aan de hand van die "trampbabes"...
doen ze toch niet? :unsure: (http://i210.photobucket.com/albums/bb199/anarchistic_kitty/trampbabes.jpg)

memorexxx
27 juli 2009, 14:42
Whinners, die trampoline girls doen ze al mega lang, van toen dat het nog op jimtv was. Dat was toen populair, dus ze maken een nieuwe reeks om de populariteit van hun zender een boost te geven... Als ge problemen hebt met de moraal daarvan vraag ik mij af in welk decennia ge u bevindt, zowa alle populaire muziekclipkes bevatten semi naakte vrouwen moest ge het nog nie door hebben :d

iKitty
27 juli 2009, 14:46
gamezender

nogmaals

geen babezender

voor clips van niggahmuziek en ladygogo hebben we jim of mtv

met af en toe geen probleem,
maar het wordt aan de lopende band gevoerd aan de kijker.

memorexxx
27 juli 2009, 15:01
blablabla, 24/7 stuff over games = boring :)
serieus, waar gaade dan ammel programma's over maken ?
Als ze het aantal gameprogramma's dat ze nu hebben behouden en er de grote gamebeurzen/compitities bijnemen zal dat wel al volstaan zeker. Maar daar ga je ook nooit genoeg materiaal voor 24/7 TV met bij elkaar halen...

iKitty
27 juli 2009, 15:04
Als ze het aantal gameprogramma's dat ze nu hebben behouden en er de grote gamebeurzen/compitities bijnemen zal dat wel al volstaan zeker. Maar daar ga je ook nooit genoeg materiaal voor 24/7 TV met bij elkaar halen...

wat ik 5 pagina's geleden heb voorgesteld is dat ze hetgeen van hun zever op 10% houden en naar beurzen trekken met hun camera's ...

24/7 games saai, ja voor u misschien
sommige mensen kijken graag naar reviews voor een nieuw game/oud game...

niet dat ge 24/7 achter tv zit ook ni hé
ik verwacht wel da er minstens 12 uur games worden uitgezonden
en op dit moment is dat 2 uur

de rest is reclame, trampbabes, en lollypops
of het gaat over waar we moeten shoppen , dat eerder thuis hoort op vijf tv

memorexxx
27 juli 2009, 15:18
Tis nie dat der zoveel fantastische gamebeurzen zijn he :) dus daar kunnen ze hoogsten een paar specials per jaar met vullen, reviews van nieuwe games zijn er genoeg en voor oude games is er dat retro programma.

Kzeg niet dat de zender al op punt staat he, maar voor 24/7 interessante game programma's te maken met weinig of geen reruns gaade al een redelijk grote groep fulltime/betaalde medewerkers moeten hebben. En daarvoor moetten ze meer kijkers hebben zodat ze meer(of iets) kunnen verdiennen aan hun reclame.
Dus...
doel = zoveel mogelijk mensen doen kijken...
middel = trampoline girls + zoveel mogelijk andere hypes en "schokerende" toestanden...

iKitty
27 juli 2009, 15:21
shokerend?
irritant ja...
zet tv aan, gunk toevallig nig op digi
hup hup huppelkut

ze zagen u er moe over, over hun trampbabes

memorexxx
27 juli 2009, 15:27
Kijkt dan niet en stopt dan mss ineens met naar tv kijken. Problem solved.
Elke zender heeft irritante reclames die ze 100000 keer uitzenden, liever een trampoline girl dan voor den 75000ste keer sandra kim met hare fucking dash reclame ofzo.

dibo
27 juli 2009, 15:28
Het eerste grote probleem bij Gunk is volgens mij dat er op die hele zender bijna niemand is die verstaanbaar Nederlands praat. Dat komt zeer amateuristisch over en stoort (mij) enorm. Ofwel moeten ze met zijn allen naar de logopedist, ofwel laten ze het beter over aan iemand die wél goed overkomt. Ook vraag ik mij af of het daar een vereiste is om een "stoere" gamer te zijn en te spreken als een veredelde puber?

Voor de rest maakt het mij allemaal niet veel uit. Het is niet meteen mijn ding, maar dat geldt voor wel meerdere zenders. ;)

Boombastic
27 juli 2009, 15:31
Ik denk ook dat gunktv niet meer zal bestaan tegen eind dit jaar... Komaan ze geven een gamemagazine uit, maar hun tv zender eeft niks met games te maken op dit moment, enkel mss 2 gameprogramma's van de 12 wango tango's:oink:... waar zit de logica... gunk was beter met een half uurke per week op tmf gebleven

iKitty
27 juli 2009, 15:44
Ik denk ook dat gunktv niet meer zal bestaan tegen eind dit jaar... Komaan ze geven een gamemagazine uit, maar hun tv zender eeft niks met games te maken op dit moment, enkel mss 2 gameprogramma's van de 12 wango tango's:oink:... waar zit de logica... gunk was beter met een half uurke per week op tmf gebleven

finally someone who gets my point

Dennoman
27 juli 2009, 16:15
Kijkt dan niet
Iedereen die zich momenteel aan GunkTV ergert zou dat inderdaad moeten doen. Dan kunnen ze de zender nog eerder opdoeken dan ik vermoed en halen ze zeker het jaareinde niet meer :)

Met uw redenering was GunkTV compleet overbodig, en laat ik daar nu net zo over denken. Zenders met één gameprogramma en voor de rest muziek/"lifestyle" hebben we al genoeg. GunkTV is gewoon JimTV, maar dan met constante herhalingsloops, videoclips die 50x op een dag terugkomen en niet te vergeten: de niet te versmaden trampoline girls :love::love:

Ondanks het feit dat de televisie alles in het werk stelt om de kijker dom te maken, geloof ik niet dat hij dit nog veel langer zal pikken.

memorexxx
27 juli 2009, 17:20
Like i said : kvind GUNKtv nu ook nie om over naar huis te schrijven, maar kvind het nu toch al beter dan in het begin... En ik krijg het gewoon van al die mensen die maar blijven mekkeren over "wij willen meer game programma's ! ", welke dan ?
Wacht, mss kunnen ze de games ne keer door ieder crew member appart laten bespreken, dat gaat zeker boeiende TV voort brengen... :ironic:
En over gamebeurzen/tornooien e.d. heb ik het al gehad, er zijn er niet veel, daar kan je enkel een paar specials over maken op een jaar...

Ze hebben een stuk of 9 game programma's , spijtig dat dat in de zomer blijkbaar niet allemaal de revue passeert, maar begrijpelijk : er komen minder (goede) games uit ==> minder reviews... (vrijwillige) medewerkers die op reis zijn...

de reruns storen me totaal niet, vind ik zelf goed, ik kan mezelf niet echt opbrengen om op een bepaald tijdstip voor de tv te gaan zitten om een programma te volgen, maar als ik naar tv kijk en ik zap naar gunk zie ik liever een rerun van een programma dat ik nog niet heb gezien vind ik dat best handig :)

Mja bashen op molnar/praga en gunk int algemeen is natuurlijk goed voor heel wat "9lives street cred points" :rofl:

Karre
27 juli 2009, 17:27

Want 3/4de van de zendtijd Wango Tango is niet saai :) Iedere keer als ik GunkTV een kans wou geven en eens wou kijken hoe ze het er vanaf brengen was het Wango Tango.

Like i said : kvind GUNKtv nu ook nie om over naar huis te schrijven, maar kvind het nu toch al beter dan in het begin... En ik krijg het gewoon van al die mensen die maar blijven mekkeren over "wij willen meer game programma's ! ", welke dan ?
Wacht, mss kunnen ze de games ne keer door ieder crew member appart laten bespreken, dat gaat zeker boeiende TV voort brengen... :ironic:
En over gamebeurzen/tornooien e.d. heb ik het al gehad, er zijn er niet veel, daar kan je enkel een paar specials over maken op een jaar...

Ze hebben een stuk of 9 game programma's , spijtig dat dat in de zomer blijkbaar niet allemaal de revue passeert, maar begrijpelijk : er komen minder (goede) games uit ==> minder reviews... (vrijwillige) medewerkers die op reis zijn...

de reruns storen me totaal niet, vind ik zelf goed, ik kan mezelf niet echt opbrengen om op een bepaald tijdstip voor de tv te gaan zitten om een programma te volgen, maar als ik naar tv kijk en ik zap naar gunk zie ik liever een rerun van een programma dat ik nog niet heb gezien vind ik dat best handig :)

Mja bashen op molnar/praga en gunk int algemeen is natuurlijk goed voor heel wat "9lives street cred points" :rofl:

Je moest eens weten wat er achter de schermen gebeurd soms, eens zien of je Gunk hier dan nog komt verdedigen.

memorexxx
27 juli 2009, 18:06
verdedigen... , yeah :) gewoon mijn mening, en dan nog, als die mannen elkaar daar elken dag in de poep nemen achter de schermen, i don't care. En dat het 3/4 wango tango is weten we al, maar wat zou jij dan uitzenden...

Grimmy
27 juli 2009, 18:13
9Lives street cred :rofl:

Ik ga gewoon stoppen met 'constructieve' kritiek te uiten. Ze doen toch duidelijk het omgekeerde. Kvinnet gewoon erg voor de mensen die WEL goed bezig zijn en hopelijk verzuipen ze niet als het schip eindelijk zinkt.

iKitty
27 juli 2009, 18:16
ik zou uitzenden;

game review;
hup niew spel uit blablabla uitleg over spel, vermeld de makers ne keer,
toont gameplay, blablabla
reviewt het samen met alles wat we hebben gezien in die korte demo,
op een eerlijke manier.

volgend programma
game geschiedenis, waarin we op zoek gaan naar oude retro games en bakskes, oude gameboyspellen(ofzo) en dergelijke uittesten, en daar review over geven en dan gameplay filmpje tonen

nen top 10 met nieuwe games

nen top 10 met oude games

nen bv,ander persoon, (of een meisje om gunk blij te maken), ne keer uitnodigen in de studio en een 2 player game challenge ermee doen,
of het nu over trash panic gaat of mario kart, nog een kans om games te tonen

op straat op zoek gaan naar gamers, en die interviewen en zo nen top 5 samenstellen, daar kunde ook al tijd mee vullen

dan athene tv mag blijven als ze besluiten grappig te worden
praga goes GAMING mag ook blijven alleen zie ik graag daar ook het niveau een beetje stijgen

geek power e.d. zit goed

wangatanga, nuja da laat ik terzijde nog als extra opvulsel
maar mag ik sugereren om misschien liedjes af te spelen die in games zitten of films?
dat geeft iets meer inhoud aan het programma,
natuurlijk ga je iedereen zot maken als je de hele tijd pacman muziek afspeelt, maar de soundtrack van flat out 2 of dergelijk vind ik zo slecht nog niet :)

nog programma's? moet ik over nadenken...

is dit al te zien op gunk?
ik zie enkel trampolinelolly's voor de moment

Dennoman
27 juli 2009, 18:18
Ik bash geen "speciale" mensen. Ik heb al van voldoende Gunk-ers gehoord dat ze hem een eersteklas lul vinden, dus is dat ook helemaal niet nodig :)

Piejie
27 juli 2009, 18:20
Het eerste grote probleem bij Gunk is volgens mij dat er op die hele zender bijna niemand is die verstaanbaar Nederlands praat. Dat komt zeer amateuristisch over en stoort (mij) enorm. Ofwel moeten ze met zijn allen naar de logopedist, ofwel laten ze het beter over aan iemand die wél goed overkomt.
Zo hard waar. Snap eigenlijk niet dat dit vandaag de dag nog kan.

iKitty
27 juli 2009, 18:24
wayne's world (http://www.imdb.com/title/tt0105793/) is zoveel beter! :sad:

Brick Top
27 juli 2009, 18:26
Voor mij is dat anders wel perfect verstaanbaar. Is het het accent dat jullie stoort? Of een gebrek aan articulatie? Ok, Martin Tanghe wordt het nergens maar dat hoeft imo ook niet als het om zo'n luchtig onderwerp gaat. Het moet natuurlijk wel verstaanbaar zijn voor iedereen en blijkbaar is het dat niet?!

Naar mijn gevoel is er qua taal weinig verschil met pakweg Jim of TMF. Technisch is er soms wel een verschil heb ik de indruk. En dan bedoel ik dat de geluidskwaliteit niet altijd even goed is.

iKitty
27 juli 2009, 18:34
Voor mij is dat anders wel perfect verstaanbaar. Is het het accent dat jullie stoort? Of een gebrek aan articulatie? Ok, Martin Tanghe wordt het nergens maar dat hoeft imo ook niet als het om zo'n luchtig onderwerp gaat. Het moet natuurlijk wel verstaanbaar zijn voor iedereen en blijkbaar is het dat niet?!

Naar mijn gevoel is er qua taal weinig verschil met pakweg Jim of TMF. Technisch is er soms wel een verschil heb ik de indruk. En dan bedoel ik dat de geluidskwaliteit niet altijd even goed is.

en dan zwijgen we over de uitzendingkwaliteit betreffende de E3...

Brick Top
27 juli 2009, 18:40
en dan zwijgen we over de uitzendingkwaliteit betreffende de E3...

Heb ik niet gezien en kan ik dus ook niets over zeggen. Maar 't geluid is soms wel fucked up. En het geluid van de games staat ook altijd te zacht. Bij een spel zoals Guitar Hero is dat gewoon lame. :p

Boombastic
27 juli 2009, 18:49
en er worden ook veel te veel dezelfde gametrailers getoont, er komen bijna iedere week nieuwe trailers uit, en tis gelijk dat gunk de trailers maar 1 keer per maand update

memorexxx
27 juli 2009, 19:02
ik zou uitzenden;
game review;
hup niew spel uit blablabla uitleg over spel, vermeld de makers ne keer,
toont gameplay, blablabla
reviewt het samen met alles wat we hebben gezien in die korte demo,
op een eerlijke manier.

= GunkTV (het progamma) + ConsoleTV

volgend programma
game geschiedenis, waarin we op zoek gaan naar oude retro games en bakskes, oude gameboyspellen(ofzo) en dergelijke uittesten, en daar review over geven en dan gameplay filmpje tonen

= RetroMania

nen top 10 met nieuwe games

Zit in GUNKtv (mja tis wel nen top 5, mss kunnen ze nog 3 min extra tijd 'opvullen' per week als ze er een top 10 van maken)

nen top 10 met oude games

zit in retromania (of zou daar in passen iig)

nen bv,ander persoon, (of een meisje om gunk blij te maken), ne keer uitnodigen in de studio en een 2 player game challenge ermee doen,
of het nu over trash panic gaat of mario kart, nog een kans om games te tonen

= praga goes gaming maar dan met non-gamers...

op straat op zoek gaan naar gamers, en die interviewen en zo nen top 5 samenstellen, daar kunde ook al tijd mee vullen

-> Je zegt het zelf tijd vullen, het boeit me niet welke totaal random mensen welke games tof vinden...

dan athene tv mag blijven als ze besluiten grappig te worden

=smaak

praga goes GAMING mag ook blijven alleen zie ik graag daar ook het niveau een beetje stijgen

Wat doen ze verkeerd ?

geek power e.d. zit goed

wangatanga, nuja da laat ik terzijde nog als extra opvulsel
maar mag ik sugereren om misschien liedjes af te spelen die in games zitten of films?
dat geeft iets meer inhoud aan het programma,
natuurlijk ga je iedereen zot maken als je de hele tijd pacman muziek afspeelt, maar de soundtrack van flat out 2 of dergelijk vind ik zo slecht nog niet :)

er zijn duizenden games en soundtracks, dus gewoon meer variatie in de clipjes zal wel volstaan...

nog programma's? moet ik over nadenken...

Nu maken we de som : Proficiat u heeft 0 nieuwe programma's voorgesteld.
Doe zo verder :niceone:

iKitty
27 juli 2009, 19:06

memorexxx
27 juli 2009, 19:06
Ik bash geen "speciale" mensen. Ik heb al van voldoende Gunk-ers gehoord dat ze hem een eersteklas lul vinden, dus is dat ook helemaal niet nodig :)
Ja kan goed zijn dat het een lul is,kzou er niet van verschieten, maar hier is het gewoon : het is gunk/molnar dus het trekt zowieso op geen kloten...

Zijde blind ? Ze hebben daar speciale webbrowsers voor, installeren die handel ! Lees daarna bovenstaande post nog eens ...

Conqie
27 juli 2009, 19:24
Whinners, die trampoline girls doen ze al mega lang, van toen dat het nog op jimtv was. Dat was toen populair, dus ze maken een nieuwe reeks om de populariteit van hun zender een boost te geven... Als ge problemen hebt met de moraal daarvan vraag ik mij af in welk decennia ge u bevindt, zowa alle populaire muziekclipkes bevatten semi naakte vrouwen moest ge het nog nie door hebben :d

Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ze er zo trots op zijn.
Ik blik hier op een dag zo'n ganze reeks voor hun in als ze willen :)

General Lee
27 juli 2009, 19:25
Moest het nu nog full frontal nudity zijn zou het eventueel nog een zomerhit kunnen worden... :)

belgianreaver
27 juli 2009, 19:27
Praga goes gaming vind ik echt een geweldig programma, ze praten over de game, ze tonen gameplay + je hebt soms het gevoel alsof je bij iemand zit die aan het gamen is, ze zijn gewoon zichzelf en dat leid soms ook tot grappige momenten :p

memorexxx
27 juli 2009, 19:41
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ze er zo trots op zijn.
Ik blik hier op een dag zo'n ganze reeks voor hun in als ze willen :)

Mja, als ge een programma maakt en dan zegt "het is wel niet zo goed" gaat ge ook geen extra kijkers lokken he...

Piejie
27 juli 2009, 19:49
Ik weet niet welke taal ze spreken, maar Nederlands is het alvast niet :s

En ja, bij pakweg Jim of TMF is er toch echt wel nog een verschil op dat vlak.

Conqie
27 juli 2009, 19:54
Praga goes gaming vind ik echt een geweldig programma, ze praten over de game, ze tonen gameplay + je hebt soms het gevoel alsof je bij iemand zit die aan het gamen is, ze zijn gewoon zichzelf en dat leid soms ook tot grappige momenten :p
'kword echt zot van Praga, en das niet wegens persoonlijke ervaringen.

Mja, als ge een programma maakt en dan zegt "het is wel niet zo goed" gaat ge ook geen extra kijkers lokken he...
AUB, ze pakken er mee uit alsof het hun kijkcijfer-kanon is, vtm pakt toch ook niet uit met hun belspelletjes als Dé Zomerhit!

Shadowfox
27 juli 2009, 20:06
AUB, ze pakken er mee uit alsof het hun kijkcijfer-kanon is, vtm pakt toch ook niet uit met hun belspelletjes als Dé Zomerhit!
Misschien is het wel het programma met de meeste kijkcijfers.
Wat al véél wil zeggen over de andere programmas.

Shotty
27 juli 2009, 22:49

Erotisch ? xD walgelijk zou ik het eerder noemen, ofwel moet jij toch wel een heel slechte smaak hebben :p
Dat is gewoon belachelijk , en heeft gewoon louter niets met gamen te maken:puke:

Mich
28 juli 2009, 00:22
Toch nog even melden (alsof het nog niet genoeg gezegd is) dat er sinds het vertrek van Havoc weinig tot niets veranderd is aan onze manier van werken. Redacteurs/(p)reviewers leggen uiteindelijk nog altijd verantwoording af bij de eindredacteurs moest het ergens scheef zitten. Aantijgingen over mogelijke omkoping konden/kunnen bij ons niet door de beugel en in al die jaren dat ik werk voor 9lives heb ik nog geen weet van dergelijke praktijken (klein hoeraatje).

vloet
28 juli 2009, 17:42
Man man, hier wordt nogal een zaag gespannen ^^ Het gebash gaat er soms toch een beetje over. Sommige mensen kunnen het gwn niet laten alles wat met Frank of Gunk te maken heeft af te kraken.

Toch merk ik dat de gameprogramma's in het algemeen gewaardeerd worden, ookal kunnen er nog een aantal dingen beter. (Dankzij mensen die deftig kunnen argumenteren).

De trampoline girls mogen dan niks met games te maken hebben, en het is geen 'hoogstaande' tv. Maar ze trekken wel de aandacht, en dat kan GUNKtv goed gebruiken om te blijven groeien. Het was idd al eerder te zien op tv en toen was dat geen probleem. Kijk naar de andere zenders (JIM, TMF, MTV) Daar lijken ze toch ook niet vies te zijn van een aantal schaarsgeklede vrouwen. Op GUNKtv wordt het dan nog op een correct uur uitgezonden. Er wordt veel over gepraat en daar speelt GUNKtv op in. Vrij logisch lijkt me. Er zijn idd andere zenders of sites waar je naakte vrouwen ofzo kan bekijken, maar wat is me dat een flauw argument :p.

Het is onmogelijk interessant te zijn voor iedereen. Maar dat het alleen tv voor pubers is gaat er dan ook weer over. Probeer maar eens veel kijkers aan te trekken en je toch te concentreren op een relatief kleine doelgroep (gamers). Je moet gewoon ergens een middenweg zoeken. Als je even nadenkt weet je waarom er veel muziek en dergelijke aan bod komt. Daarbij is het nu idd vrij kalm in de gamewereld, probeer daar maar eens 7 dagen op 7 mee te vullen. Het zal interessant blijven ^^. Je moet steeds leuke beelden kunnen maken. Anders kan je evengoed een hele dag trailers op i-net bekijken ofzo.

Als Games jullie (diegene die niet tevreden zijn) boeien begrijp ik niet waarom jullie niet blij zijn met de gameprogramma's die GUNKtv brengt. Als je van de rest niets moet weten, so be it.

Brick Top
28 juli 2009, 17:46
Als Games jullie (diegene die niet tevreden zijn) boeien begrijp ik niet waarom jullie niet blij zijn met de gameprogramma's die GUNKtv brengt. Als je van de rest niets moet weten, so be it.

Het onderwerp is één ding, de 'manier waarop' is ook belangrijk hé. Als iedereen zou redeneren zoals jij zou het gemakkelijk zijn om kijkers tevreden te stellen. :p

'Ok jongens, we gaan nu onze camera op een statief plaatsen, gericht op de allernieuwste Ferrari. En dat drie uur lang!' En alle auto-liefhebbers content...

Piejie
28 juli 2009, 17:58
Exact.

vloet
28 juli 2009, 18:10
Als bepaalde dingen niet werken zal dat wel opgemerkt worden en zullen de nodige aanpassingen wel komen. Maar je kan niet verwachten dat er iets van de eerste keer perfect op zit. Je stelt het nu ook wel heel cru ^^ 'ff statief plaatsen'. Er zit wel meer achter dan dat.
GUNKtv is de eerste zender die hiermee experimenteert (een zender met als basis games). Als gamer zou ik dat initiatief meer steunen ipv constant negatief te zijn. Maar zo ben ik dan weer.

Brick Top
28 juli 2009, 18:30
Als bepaalde dingen niet werken zal dat wel opgemerkt worden en zullen de nodige aanpassingen wel komen. Maar je kan niet verwachten dat er iets van de eerste keer perfect op zit. Je stelt het nu ook wel heel cru ^^ 'ff statief plaatsen'. Er zit wel meer achter dan dat.
GUNKtv is de eerste zender die hiermee experimenteert (een zender met als basis games). Als gamer zou ik dat initiatief meer steunen ipv constant negatief te zijn. Maar zo ben ik dan weer.

Dat van 'ff een statief plaatsen' was gewoon een extreem voorbeeld om aan te tonen dat uw redenering geen steek hield, that's all. :p

En ik moedig zo'n zender ook aan! Ik heb kritiek maar ik heb die ook deftig onderbouwd, plus een paar suggesties naar voor geschoven (check een paar pagina's terug). Dus 't is niet dat ik hier gewoon wat zit te bashen, integendeel (en in tegenstelling tot anderen).

Maar je zit hier met een kritisch publiek hé. Veel leden van dit forum zijn wss nog steeds (hardcore) gamers. Mensen die weet hebben van de verschillende magazines, de vele websites omtrent gaming,... Die leggen de lat al wat hoger op vlak van zulke initiatieven. Je kan inderdaad constant negatief zijn, zoals jij het zegt, maar daar help je niemand mee. Maar door kritisch te zijn vind ik net dat je zoiets wél steunt. Wat heb je liever: Een gamer die na één uur GunkTV moet kotsen en vervolgens nooit nog naar GunkTV kijkt. Of een gamer die na één uur GunkTV moet kotsen en vervolgens komt uitleggen waarom ie er van moest kotsen... Weer een extreem voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel.

Maar ik ben ervan overtuigd dat velen op GunkTV bashen zonder dat ze ooit naar die zender gekeken hebben (en dat bedoel ik letterlijk hé, nog nooit een minuut naar die zender gekeken). Maar de naam Frank Molnar doet velen al bij voorbaat kotsen en dan heb je ook nog het soort mensen dat gewoon graag alles afzeikt...

GunkTV is een jonge zender en bovendien ook een nieuw soort zender. Dus dan zijn kinderziektes etc. niet meer dan normaal. Maar dat betekent niet dat je de zender daarom moet sparen hé. 't Is net uit topics als deze dat men veel kan leren bij Gunk imo. Alhoewel 3/4 van de posts waardeloos zijn.

Edit: Ik vind trouwens dat er echt een paar personen rondlopen bij GunkTV 'voor de toekomst'. En dan heb ik het over de mensen die je op TV te zien krijgt hé, de mensen achter de schermen ken ik niet. Maar met een paar van die kerels kan je in de toekomst echt wel een deftig programma over games maken. En ik heb het nu niet over Frank Molnar en Praga. Wat die mannen achter de schermen doen zal aan mijn reet roesten maar op het scherm 'pakken' die mannen gewoon niet.

Piejie bijvoorbeeld stoorde zich wel aan de taal op de zender. Zijn er nog niet-Antwerpenaars die dat ook ervaren? Want ikzelf ben ook van Antwerpen en veel presentatoren op GunkTV zijn dat ook (ja toch?). Dus daarmee dat ik die mannen wss perfect versta. Maar als elke niet-Antwerpenaar problemen heeft met die mannen hun taal wordt het wel dringend tijd om ze ne keer op dictie-les te sturen ofzo. :p

vloet
28 juli 2009, 19:17
Tuurlijk mag je kritisch zijn, dat heeft de zender sowieso nodig. Ik had het vooral op de bashers :p. Je voelt gewoon dat hier mensen posten die gewoon negatief zijn om zeer oppervlakkige redenen.

fireflymr
29 juli 2009, 00:21
Tuurlijk mag je kritisch zijn, dat heeft de zender sowieso nodig. Ik had het vooral op de bashers :p. Je voelt gewoon dat hier mensen posten die gewoon negatief zijn om zeer oppervlakkige redenen.

Zeer oppervlakkige redenen? Het is gewoon oerduidelijk dat men bij Gunk voor het platte, commericiële -geen inhoud- heeft gekozen wat die zender voor mij toch rechtstreeks naar de vuilbak verwijst.

Dennoman
29 juli 2009, 00:59
Kan goed zijn, maar ik blijf bij mijn kritiek. Ik heb zo goed als alle programma's op Gunk minstens twee keer bekeken en dezelfde irritante fouten komen terug. En voor een zender die in heel Vlaanderen gratis ontvangen kan worden in het basispakket van Telenet zijn dat geen kleine foutjes meer.

Op een gegeven moment tijdens 9lives TV (ja sorry mannen :p) zie je Ery en Malkie met elkaar praten, één van de twee maakt een slip of the tongue. Normaal is dat weggeknipt en zenden ze de goeie take out, maar daar werd precies gewoon niet gemonteerd. Eerst kwam dus de blooper, ge ziet iemand tegen de camera iets zeggen in de trant van: "oei, da doen we nog is zeker?" en dan de volgende (betere) take :p

Shellshock
29 juli 2009, 01:04
Nu het hier toch over Gunk TV gaat.
Ik heb een paar uur geleden bij een kameraad een paar minuten Trailer Trash gevolgd. Hetgeen me enorm stoorde wat dat elke game die verscheen aangekondigd stond voor XBOX360 en PS3 terwijl al die spellen ook op PC uitkomen. Ik noem Dirt2, Assassins Creed 2 en de nieuwe Red Fraction.

Weten ze bij Gunk überhaubpt dat de PC wel bestaat als platform?

Conqie
29 juli 2009, 01:46

Sorry, ik snap je hele pleidooi, maar hier wil ik je graag onderbreken.
Vooral door "Er zit wel meer achter dan dat"

Van hetgeen ik gezien heb, dus iets of wat "kenner" als ik mezelf zo mag noemen, is het goedkoop en inspiratieloos.

En vaak komt het neer op een camera op een statief zetten, want technisch is het een hele soep, er wordt nooit iets deftig uitgelicht, camera is bijna altijd 1!!! camera, die gewoon constant heen en weer zwiert.

Decor is cheap en gewoon niet over na gedacht, komaan nen brick-wall?
Geluid is voor geen kanten afgemixed, en is soms serieus ondermaats.

Conclusie, veel te weinig volk, en hier en daar misschien ook wat mensen die functie invullen waar ze iets meer ervaring voor nodig hebben.
Maar dat het onderbemand is valt wel het meeste op.

Dat ze een laag budget hebben snap ik, maar eerlijk, er wordt ook gewoon amper geïnvesteerd, en tv maken is nu eenmaal duur, dan moet je maar de kritiek aanvaarden.
Het is geen studenten-project é.. (en zelfs daar zou de kritiek meer dan terecht, en misschien nog harder zijn :) )

Misschien zou er wel wat meer creativiteit nuttig zijn, maakt op zijn minst een iets of wat game-decor van een hoop game-rommel dat je hebt rond liggen.

Ge0force
29 juli 2009, 12:15
Ik heb een paar uur geleden bij een kameraad een paar minuten Trailer Trash gevolgd. Hetgeen me enorm stoorde wat dat elke game die verscheen aangekondigd stond voor XBOX360 en PS3 terwijl al die spellen ook op PC uitkomen. Ik noem Dirt2, Assassins Creed 2 en de nieuwe Red Fraction.

Daar stoor ik me ook mateloos aan. En 't is niet enkel op Gunk TV dat de pc genegeerd wordt. :sad:

Dinsdagland
29 juli 2009, 18:29

Heb één keer gekeken en dat was ook mijn laatste keer. Wat een ergerlijk programma. Zitten een half uur Wolverine te spelen, zeggen er niets nuttigs over buiten: 'Amai zoveel bloed, wow een arm eraf, precies wel vaal hack&slash ...' Spelen zo nog wat voort, ondertussen nog wat ambetant geklets. Reclame met dien Dean: 'u kijkt ner Gunktv blabla zever..' 5x in hetzelfde programma.

Het idee van Gunktv is tof, maar de uitwerking is gewoon niet wat het moet zijn. Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar als "kijker" mag ik kritiek geven.

Het zou gewoon veel beter zijn moesten ze 1x/week op tmf een uur lang een goed en degelijk gameprogramma geven. Waar structuur inzit, waar we niet 10x hetzelfde moeten zien en vooral dat het wat professioneel overkomt.

Brick Top
29 juli 2009, 18:36
'Praga goes gaming' zou beter 'Iemand anders goes gaming' zijn maar daarbuiten is het concept wel ok vind ik. Gewoon lekker wat spelen en ondertussen wat vertellen over de game. Maar die 'Wolverine' was idd boring as hell. Maar 'Guitar Hero' was dan weer wel beter vond ik. Enkel spijtig dat je het geluid van het spel amper kon horen, en dat is gewoon erg lullig bij een spel als Guitar Hero.

Yones
29 juli 2009, 19:20

dat + waarom moet er bij elk filmpke één of andere zware metal band op de achtergrond spelen? er bestaat nog andere muziek dan 'WRAAAUGH' :doc:

Grimmy
29 juli 2009, 21:37
Laat maar zo of ze gaan Brahim nog liedjes laten maken.

Dawg (oi22)
30 juli 2009, 02:40
Laat maar zo of ze gaan Brahim nog liedjes laten maken.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik sterf nog liever :puke:

Legendary
30 juli 2009, 11:11
Er is gewoon nog veel werk aan GUNKtv en wat mij betreft mogen ze eens serieus gaan herstructureren. Het probleem is dat er zo weinig gaming programma's zijn, laat staan zenders, maar GUNKtv kan zovéél beter. Ten eerste, mogen sommigen al eens een cursus ABN en articulatie volgen, om te beginnen, want soms komt dat accent er echt te veel bovenuit, waardoor alles amateuristisch en vooral marginaal overkomt. De programma-indeling moet ook veranderen. Die trailertrash is wel leuk, maar moet meer geüpdate worden en mag voor mij wat minder voorkomen. Het laatste game nieuws moet ook wat serieuzer zijn, want toen ik de laatste keer keek, was het er echt een beetje over hoor. Toen ze de nieuwe GUNKmagazine voorstelde gingen ze direct naar een pikante poster deed diene ene gewoon figuurlijke masturbatietekens en waren ze ook bezig over die trampolinegirls en de scène waar praga een gamereview op 't wc doet? Sorry, maar waar gaat dit over? Als ik marginaliteit en onozele dingen wil zien, kijk ik wel naar Jackass ofzoiets. Dat het niet al te serieus moet zijn, is duidelijk, maar dit komt toch niet proffessioneel over. Praga goes gaming vind ik zeker leuk, want daarmee kunt ge wel eens lachen, maar ook hier mag het ook wat proffessioneler zijn. Wat mij ook altijd stoort aan reviews of previews op TV, is dat ze nooit een eindconclusie hebben of er totaal geen structuur in zo'n review/preview zit. Of geef dan tenminste een cijfer ofzo. Ze zitten ook constant 'naast de pot te lullen', om hun nu maar even te citeren. Gelukkig is er hoop, want er zijn ook 'degelijke' mensen bij hun crew. Zoals da meiske da Infashion presenteert of een redactielid, waar ik zijn naam nu wel ni van weet.

fireflymr
30 juli 2009, 20:03
SMS PLAYBOY NAAR 3933

:')

Grimmy
30 juli 2009, 21:55
SMS PLAYBOY NAAR 3933

:')

:rofl: Komaan jong, ze doen het er toch voor.

Malkavian
31 juli 2009, 01:28
:rofl: Komaan jong, ze doen het er toch voor.
Kunt het Mss in de context bekijken? Kvind het een vet prijsje, kzou wel eens graag in de Playboy Mansion een feestje doen.
---

Win een super exclusieve party in de playboy mansion in los angeles Droom je er van om te feesten in het gezelschap van Hugh Hefner en zijn playmates? Heb je altijd al eens willen weten hoe het voelt om te zwemmen in de legendarische Grotto terwijl bloedmooie blondines of gespierde mannenlijven rondom jou zwemmen?

Heb je altijd al eens aan Hugh Hefner zelf willen vragen wat 's mans geheim is of wil je gewoon een leuke babbel slaan met de vele aanwezige rock- en filmsterren die vriend aan huis zijn in de Playboy Mansion?

Dat kan!

GUNK schenkt een super exclusieve party weg in de Playboy Mansion! Wij zetten je op het vliegtuig richting LA, boeken een luxehotel en zorgen er voor dat jij in stijl naar de Playboy Mansion gereden zal worden! Daarbovenop doen we er nog een VIP-behandeling bovenop! Niemand minder dan Hugh Hefner zelf zal jou een rondleiding door de mansion geven.

Hoe kan je winnen?

SMS PLAYBOY naar 3393 en wie weet, lig jij binnenkort misschien te feesten te midden van sexy babes en stoere dudes in de enige echte legendarische Playboy Mansion.

Succes!

Conqie
31 juli 2009, 01:45
stoere dudes :cool:

Brick Top
31 juli 2009, 02:11
't Is wat een puberale prijs maar kom, 't is toch tof zeker. De reis alleen al. :p

Grimmy
31 juli 2009, 03:39
Kheb niks tegen de trip, die ziet er fantastisch uit en mijn SMS is al verzonden maar allé. Kwil maar hebben dat ze blijven in de richting 'tetten tetten tetten' blijven gaan. Ne prijs naar een grote game studio zou beter passen.
Daarom nie minder plezant maar toch net iets relevanter =P.

Shadowfox
31 juli 2009, 10:58
Maar het zal 9Lives totaal niet infecteren zeggen ze dan :unsure:

Of ben ik de enige met die huge ass banner bovenaan het forum?

Starrk
31 juli 2009, 11:40
Er is gewoon nog veel werk aan GUNKtv en wat mij betreft mogen ze eens serieus gaan herstructureren. Het probleem is dat er zo weinig gaming programma's zijn, laat staan zenders, maar GUNKtv kan zovéél beter. Ten eerste, mogen sommigen al eens een cursus ABN en articulatie volgen, om te beginnen, want soms komt dat accent er echt te veel bovenuit, waardoor alles amateuristisch en vooral marginaal overkomt. De programma-indeling moet ook veranderen. Die trailertrash is wel leuk, maar moet meer geüpdate worden en mag voor mij wat minder voorkomen. Het laatste game nieuws moet ook wat serieuzer zijn, want toen ik de laatste keer keek, was het er echt een beetje over hoor. Toen ze de nieuwe GUNKmagazine voorstelde gingen ze direct naar een pikante poster deed diene ene gewoon figuurlijke masturbatietekens en waren ze ook bezig over die trampolinegirls en de scène waar praga een gamereview op 't wc doet? Sorry, maar waar gaat dit over? Als ik marginaliteit en onozele dingen wil zien, kijk ik wel naar Jackass ofzoiets. Dat het niet al te serieus moet zijn, is duidelijk, maar dit komt toch niet proffessioneel over. Praga goes gaming vind ik zeker leuk, want daarmee kunt ge wel eens lachen, maar ook hier mag het ook wat proffessioneler zijn. Wat mij ook altijd stoort aan reviews of previews op TV, is dat ze nooit een eindconclusie hebben of er totaal geen structuur in zo'n review/preview zit. Of geef dan tenminste een cijfer ofzo. Ze zitten ook constant 'naast de pot te lullen', om hun nu maar even te citeren. Gelukkig is er hoop, want er zijn ook 'degelijke' mensen bij hun crew. Zoals da meiske da Infashion presenteert of een redactielid, waar ik zijn naam nu wel ni van weet.

Opbouw, alstublieft. Uw tekst is misschien interessant maar dit gaat haast niemand lezen.

Legendary
31 juli 2009, 12:02
Wat maakt het uit? Als ik het er hier zo lees, worden interessante berichten hier nauwelijks gequote. :O

General Lee
31 juli 2009, 12:08
De return-toets is de op een na grootste toets op een toetsenbord, dat heeft een reden hoor...

fireflymr
31 juli 2009, 13:17
De return-toets is de op een na grootste toets op een toetsenbord, dat heeft een reden hoor...

Vreemd toetsenbord daar bij jou.

Dennoman
31 juli 2009, 13:57
Vreemd toetsenbord daar bij jou.
Nee, toch niet hoor :)

Conqie
31 juli 2009, 14:04
Pretty akward!

fireflymr
31 juli 2009, 14:05
Dan heb ik een vreemd toetsenbord!

Dennoman
31 juli 2009, 14:06
Perhaps!

Wijsheid
31 juli 2009, 14:06
Diene banner aaargh

Cookiebear
1 augustus 2009, 18:40
Dan heb ik een vreemd toetsenbord!

ik ook :sad:

128MB
1 augustus 2009, 23:34
Spatie > Enter > Shift > BackSpace

Conqie
1 augustus 2009, 23:36
ahdietoetsenzijntoevalligweg:unsure:

General Lee
2 augustus 2009, 00:12
Return == Enter :)

Stabby
2 augustus 2009, 01:47

Dude, het is maar een game zender, geen cultuurzender of weet ik wat. Ik zie trouwens totaal het nut niet in van games op TV terwijl je op internet alles naar wens kan terugvinden. Misschien voor degenen die met niets anders meer willen bezig zijn. Die kunnen gamen, gameforums lezen en als ze al eens naar TV kijken (buitenkomen is al helemaal uit den boze) kan er gezapt worden naar game programma's om achteraf te komen klagen op het gameforum en om wat stoom uit te blazen nog wat gamen.

GaMe®
2 augustus 2009, 03:02
Is 9lives eigenlijk overgenomen door Frank Molnar?

Waarom kom ik op de website van T-VGAS uit als ik op de contact (http://www.tvgas.tv/contacteer.html)button van dit forum klik (rechtsboven, boven uw profielnaam)?

Wat is de link tussen dit forum en T-VGAS (oftewel Molnar)

pieterm
2 augustus 2009, 03:37
Situatie vroeger:

Telenet: 9lives.be
VGAS: Gunk.be en GUNKmagazine

Situatie nu:

T-VGAS (Telenet & VGAS): 9lives.be, GUNKtv, Gunk.be en GUNKmagazine
waarvan Telenet meerderheidsaandeelhouder is.

Grimmy
2 augustus 2009, 03:42
Dude, het is maar een game zender, geen cultuurzender of weet ik wat. Ik zie trouwens totaal het nut niet in van games op TV terwijl je op internet alles naar wens kan terugvinden. Misschien voor degenen die met niets anders meer willen bezig zijn. Die kunnen gamen, gameforums lezen en als ze al eens naar TV kijken (buitenkomen is al helemaal uit den boze) kan er gezapt worden naar game programma's om achteraf te komen klagen op het gameforum en om wat stoom uit te blazen nog wat gamen.

Waarom voetbal uitzenden als ge zelf buiten kunt gaan sjotten?
Nogal een scheef argument zenne.

Cookiebear
2 augustus 2009, 03:58
Spatie > Enter > Shift > BackSpace

...
backspace = 0 = + = enter (aan numpad) :cool:

en ik denk dat shift en enter ongeveer gelijk zijn qua oppervlakte.
als ge nu die shift-toets zou kunnen vouwen...

Conqie
2 augustus 2009, 04:00
Situatie vroeger:

Telenet: 9lives.be
VGAS: Gunk.be en GUNKmagazine

Situatie nu:

T-VGAS (Telenet & VGAS): 9lives.be, GUNKtv, Gunk.be en GUNKmagazine
waarvan Telenet meerderheidsaandeelhouder is.

Dus gunk is gewoonweg van telenet.

Malkavian
2 augustus 2009, 08:32
Dus gunk is gewoonweg van telenet.
jup

fireflymr
2 augustus 2009, 09:13

:bow:

Legendary
2 augustus 2009, 12:38
Wat een niveau. Je zou beter eens komen met inhoudelijke reactie's en iets toevoegen aan de discussie.

Gamezender of niet, op deze manier gaat het ook niet hoor. Straks denkt iedereen nog, dat alle gamers van die marginale, kinderachtige gasten zijn. En zoals hierboven al werd vermeld, slaagt je argument nergens op. Je kan evengoed buiten gaan voetballen in plaats van ernaar te kijken of waarom luisteren mensen naar JIM of TMF als ze een iPod hebben? Een gamezender is gewoon leuk als extra toevoeging.

TiZon
2 augustus 2009, 14:26
Gisteren een paar stukken gezien... Articulatie, alsjeblief... Ze waren Fifa 09 aan het spelen en ondertussen aan het vertellen over Fifa 10... wtf? Laat dan wat trailerfootage ofzo zien...

Legendary
2 augustus 2009, 15:07
Dat stuk heb ik ook gezien ... Ze waren gewoon constant ruzie aan het maken. Vooral diene gast naast praga, wat een klein kind. :wtf:

_DKsissor_
2 augustus 2009, 15:17
gunk :cry: :cry:

LifeAspect
4 augustus 2009, 02:14
damn, moest ik een thread maken dat onstaat in een commentaar thread van 12 pages, dan zou ik toch eens beginnen nadenken vooraleer ik nog eens een thread zou maken over Gunk... het wordt hier al niet geapprecieerd (for obvious reasons) en toch maken jullie nog zulke posts... alsof die post over de trampoline girls al niet genoeg was een paar weken geleden.
Dat games.telenet eens games.telenet blijft en niet opeens verandert in een junk site -_-"

Shellshock
4 augustus 2009, 20:47
Ik heb jullie Gunk enquête ingevuld, maar bij sommige vragen zoals wat er beter kan, wat goed is, wat je favoriete genre is, enz, had ik toch graag de mogelijkheid gehad om meer dan één keuze aan te duiden. :)

lobotomix
4 augustus 2009, 21:29
jup

oh boy ge meent da nie ? :sad:

Shadowfox
4 augustus 2009, 21:30
Ik heb jullie Gunk enquête ingevuld, maar bij sommige vragen zoals wat er beter kan, wat goed is, wat je favoriete genre is, enz, had ik toch graag de mogelijkheid gehad om meer dan één keuze aan te duiden. :)
Hoe kan je nu die 2 dingen in 1 zin zetten? :unsure:

papfles
4 augustus 2009, 21:53
@ shadowfox: Wat dacht je van de mensen hun eigen mening te laten?

dragonflo
4 augustus 2009, 21:55
waar is die enquete ?

Shadowfox
4 augustus 2009, 22:12
Dat was de mijne :cool:

Piejie
4 augustus 2009, 22:14
Dan bestond dit forum niet meer :p

Trouwens, ik vraag me af in hoeverre zulke commentaren van crew-members zouden volgen indien men diezelfde zin had gemaakt in een Gunk-positieve context :)

papfles
4 augustus 2009, 22:29
Ik ben 9lives crew. Mensen die me op de front bezig zien, weten ook dat ik daar ingrijp als het te lang hetzelfde plaatje is dat blijft draaien.

Op dit vlak hadden de mensen van Tale of Tales meer dan gelijk. Waarom moeten mensen altijd onmiddellijk duidelijk maken dat iemand anders zijn mening (in één of andere zin) minderwaardig is als die niet gelijkaardig is aan de zijne?

Who cares dat iemand Gunk wel goed vindt? Die personen hebben daar plezier aan, laat hen dan ook, i.p.v. elke keer weer te moeten gaan zeggen wat je er zelf van vindt. Het is ondertussen wel duidelijk dat sommigen bepaalde zaken niet kunnen zien of ruiken. Dat hoeft niet elke keer opnieuw gezegd te worden. Zelfs console-fanboys stoppen er eerder mee dan sommigen hier.

Piejie
4 augustus 2009, 22:34
Nee, ik vroeg me gewoon af: als nu hetzelfde zou gebeuren MAAR met iemand die enorm positief is over Gunk. En dat die persoon pakweg een Gunk-hater op die manier lik op stuk geeft.

Zou jij dan ook à la "hey, wat dacht je van de mensen hun eigen mening te laten" reageren?

Ik vrees van niet. En dat is wel een beetje jammer.

Zelfs console-fanboys stoppen er eerder mee dan sommigen hier.
Bwa, zo'n Kiwi al eens bekeken? :crazy:

papfles
4 augustus 2009, 22:38
Ik vrees van niet.

Je kent me nog niet goed denk ik :)

Als ik het zie, en als die persoon bij elke negatieve comment de plaat terug op repeat zet, zal die ook zo'n commentaar krijgen.

Er is een verschil tussen iemand die telkens de discussie aangaat en probeert te reageren met argumenten en puntjes en iemand die elke keer een "omfg, lolz, wat denk jij nu?" of "lol, goed bezig"-gelijke reacties bovenhaalt.

Piejie
4 augustus 2009, 22:39
Ah, een probleem met de persoon (Shadowfox) dus.

Soit, ik ken die gast niet. Kan goed zijn.

Shellshock
4 augustus 2009, 22:41
Hoe kan je nu die 2 dingen in 1 zin zetten? :unsure:

Ze vragen op een gegeven moment wat je goed vindt aan Gunk. Dat bedoelde ik dus. ;)
Allez, op de voorwaarde dat mensen meer dan één ding goed vinden aan Gunk hé. :unsure:

Niet dat ik Gunk ooit ga kopen ofzo, maar ze moeten toch tenminste weten dat ze niet goed bezig zijn in mijn ogen.
GUNK / 9lives enquete (http://www.gunk.be/enquete/)

Conqie
5 augustus 2009, 00:43
De achterlijkste enquete dat ik al gezien heb :rofl:

Heb jij gunk-magazine? antwoord: neen.

Gevolg: DUIZEND VRAGEN, over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb van de inhoud van hun boekske.

Dinsdagland
5 augustus 2009, 00:59

Gevolg: DUIZEND VRAGEN, over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb van de inhoud van hun boekske.

Idd, bij andere zaken is er gelukkig 'niet van toepassing' beschikbaar.

Shadowfox
5 augustus 2009, 09:04
Ik ben 9lives crew. Mensen die me op de front bezig zien, weten ook dat ik daar ingrijp als het te lang hetzelfde plaatje is dat blijft draaien.

Op dit vlak hadden de mensen van Tale of Tales meer dan gelijk. Waarom moeten mensen altijd onmiddellijk duidelijk maken dat iemand anders zijn mening (in één of andere zin) minderwaardig is als die niet gelijkaardig is aan de zijne?

Who cares dat iemand Gunk wel goed vindt? Die personen hebben daar plezier aan, laat hen dan ook, i.p.v. elke keer weer te moeten gaan zeggen wat je er zelf van vindt. Het is ondertussen wel duidelijk dat sommigen bepaalde zaken niet kunnen zien of ruiken. Dat hoeft niet elke keer opnieuw gezegd te worden. Zelfs console-fanboys stoppen er eerder mee dan sommigen hier.
Dus ik moet mijn mening -als die negatief is- voor mezelf houden? :unsure:

Darius Craven
5 augustus 2009, 10:29

Yup, en "Welke gamesbladen lees je nog" en je kan maar 1 selectie maken...

Waarom roepen ze zichzelf eigenlijk uit tot nr. 1 gamesmagazine in de Benelux? Kan me slecht voorstellen dat ze groter zijn dan OPM? Daarnaast is Chief qua cross-platform volgens mij kwalitatiever, PCGameplay en OPM platformspecifiek de betere.

Een NL X360 magazine ontbreekt nog een beetje...

Gunk:
Oplage - 40.000

OPM:
Oplage - 50.000

Power Unlimited:
Oplage - 53.000

Chief:
Oplage - 21.000

papfles
5 augustus 2009, 10:30
Dus ik moet mijn mening -als die negatief is- voor mezelf houden? :unsure:

Let op de "elke keer". Ik zeg nergens dat je je mening niet mag uiten, maar dat mensen (niet per sé op u alleen gericht) elke drie seconden hetzelfde nummertje van de cd laten afspelen, is ook overbodig.

fireflymr
5 augustus 2009, 12:12
Neemt niet weg dat het klopt.

Conqie
5 augustus 2009, 12:20
goh hij heeft wel gelijk, tfeit is gewoon, ze blijven afkomen met nieuwe dingen die dan ook eventjes van vakkundig advies dienen voorzien te worden.
Plus het zit allemaal mooi gegroepeerd in dit mooie forum'pje, speciaal er voor gemaakt.

papfles
5 augustus 2009, 13:08
@ fireflymr / conqie : Geen problemen met de mening op zich. Dat je telkens een mening geeft omtrent een nieuw probleem of een nieuw puntje dat je stoort, ook geen probleem. Dat je bij elk puntje echter gewoon "repeat "omfg, gunk of wat, hahaha" doet, is echter nutteloos. Die mening wist iedereen na de eerste elfendertig keer ook wel. (Het gaat me ook niet om deze thread op zich en om shadowfox op zich, wel op dit soort gedrag overal, al valt het hier gewoon extra op).

[SMURF]Lolsmurf
5 augustus 2009, 15:28
Is het de nieuwste rage ?

Gunk en alles daaromtrent afbreken en afschilderen als zijnde superslecht...

Nu niet overdrijven , heb eens een gratis boekje van hun gelezen en vond het niet slecht , enkel vind ik het onnodig en duur om zoiets te kopen als je het evengoed gratis kan lezen op het internet natuurlijk...

Ze zijn een van de weinigen in Belgie die zich toch met de games community in Vlaanderen bezighouden en dus wat respect zou mogen vind ik , of liever helemaal geen enkel blad of tv programma over games in Belgie ?

Darius Craven
5 augustus 2009, 15:52
Er zitten nochtans vele goede en onderbouwde kritieken tussen hoor. Als je het magazine bij de soortgenoten legt is Gunk het minste (net boven PU voor mij), maar ze roepen van alle daken "Wij zijn nummer één".

Als je de zender bekijkt zijn er nog veel kinderziektes, maar geen info naar de community toe is gewoon een probleem. Foutieve programmatie, programma's die niks met games hebben te maken en bovendien ontzettend kinderachtig zijn, presentators die dringend iets aan hun uitspraak moeten doen, ...

Er worden zelfs tips gegeven, natuurlijk word je meteen vergeleken met de grotere internationale spelers. Maar ipv ernaar te streven om naar dat niveau op te klimmen zakken ze tot op het niveau van een zender voor dwazen. Nu het is de algemene trend in de gamesindustrie dat er veel meer gedaan is voor de "casual" gamer die foutief vergeleken is met de "domme onkundige kinderachtige" gamer.

Ze zijn inderdaad één van de weinigen in België die streven naar meer aandacht voor games. Maar ze krijgen de verkeerde aandacht door alle zaken er rond. Gamers worden nog steeds afgeschilderd als hyperactieve, seksueel gefrustreerde pubers? Terwijl er een zeer groot deel wat ouder zijn, en ook het geld hebben om te investeren in de hobby op zich.

Dennoman
5 augustus 2009, 16:46
Lolsmurf;11996812']
Ze zijn een van de weinigen in Belgie die zich toch met de games community in Vlaanderen bezighouden en dus wat respect zou mogen vind ik , of liever helemaal geen enkel blad of tv programma over games in Belgie ?
Ofwel iets of wat niveau, ofwel liever niks idd.

GunkTV is compleet overbodig in België. Maar dan ook echt compleet.

legerguy
5 augustus 2009, 19:42
Ofwel iets of wat niveau, ofwel liever niks idd.

GunkTV is compleet overbodig in België. Maar dan ook echt compleet.

Daar ben ik het niet eens met u. Gunk-TV is een entertainment kanaal. En okee, het niveau is niet zoals het moet zijn, maar op andere (bekendere) TV-Zenders is het niveau ook serieus gedaald.

dragonflo
5 augustus 2009, 19:49
Daar ben ik het niet eens met u. Gunk-TV is een entertainment kanaal. En okee, het niveau is niet zoals het moet zijn, maar op andere (bekendere) TV-Zenders is het niveau ook serieus gedaald.op de vrt is het niveau toch goed hoor. naar de commerciele zenders kijk ik al een paar jaar niet meer door de reclame en dat echt op niets trekt en als ze dan al iets uitzenden dat ik wil zien download ik het gewoon.

TiZon
5 augustus 2009, 21:29
Over het niveau van Gukn (het magazine) als je van OPM ofzo komt is het wel een stuk lager hoor... (@Lolsmurf)

Dennoman
5 augustus 2009, 21:58
Daar ben ik het niet eens met u. Gunk-TV is een entertainment kanaal. En okee, het niveau is niet zoals het moet zijn, maar op andere (bekendere) TV-Zenders is het niveau ook serieus gedaald.
Jama kijk dan naar Jim of TMF. Daar is ook maar één gameprogramma, ALLE presentatoren spreken er Nederlands en je hebt geen last van dezelfde schermen die 10x per minuut voorbijscrollen.

kreimkoek
5 augustus 2009, 23:48
Gunkt tv zit irritant ineen... hoeveel keer moet ik dat logo wel niet zien?
Het geluid is lager dan andere zenders heb ik opgemerkt. Wat ook irritant is.