PDA

Volledige versie bekijken : proximus mobiel internet vraag

bpatje
24 juli 2009, 14:43
Dames en heren, appels en ... :)

Ik had en vraag aangaande mijn mobiel internet dat ik gebruik sinds eergisteren.
Bij nazicht op "my proximus" zit ik na de eerste dag van gebruik op mobiel internet al aan een totaalbedrag van 17,88euro , voor een verbruik van 56.44mb umts, dit terwijl de verkoper me dit contrakt verkocht voor een vast maandelijks bedrag van ongeveer 29euro/maand met een max van 2gb download.
Ik ben dus van de veronderstelling toen ik dit contract voor onbeperkte duur aankocht dat het 29euro is voor een gebruik van 2gig/maand en niet meer of minder, of zitten er nog van die verborgen addertjes onder het gras?
Iemand ervaring mee?
grts

Speciall
24 juli 2009, 15:30
ik vrees dat je dringend is naar de klantendienst moet bellen om uw contract na te kijken.
Normaal heb je recht op 2GB als je zo'n contract hebt, dan mag je zelfs dag & nacht verbonden blijven.

bpatje
24 juli 2009, 18:26
opgelost, heb naar de hoofdzetel gebeld omdat ze me in het callcenter geen antwoord konden geven,...die 17.88 euro is het vast maandelijks bedrag zonder btw op de totale som van 29 euro,......maar uiteraard volg ik het verder op.