PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW is het richten moeilijk op de ps3

Mitchelino
21 juli 2009, 21:10
wel zoals het onderwerp zegt : is het richten moeilijk op de ps3?
ik heb overtlaatst killzone gekregen van een vriend voor mijn verjaardag en ik vind het zeer moeilijk om alle personen te volgen en er altijd op te schieten.. is dit hetzelfde bij cod4?

Curahee Q
22 juli 2009, 12:35
Met een controller ben je altijd trager dan met een muis + toetsenbord. Het is gewoon wennen. Ik heb jaren online gespeeld op ps2 (shooter) en moest toch ook ff wennen toen ik overschakelde naar pc. Het is gewoon anders maar dat geld op de ps3 voor iedereen. Gewoon zorgen dat je met R1 schiet en niet met X, dat scheelt al veel in snelheid...

tynoesj
22 juli 2009, 13:27
Je hebt ook een beetje hulp om te aimen...

Gogeta
24 juli 2009, 15:54
idd, consoles = dikke autoaim :)

enZiiime
24 juli 2009, 16:31
Dat is ook de reden dat ik geen shooters koop (en als ik ze koop heb altijd weer vollebak spijt) op console.

Console is echt goed voor race games & adventure games imo ^^ Shooters zijn big nono en komen wel op m'n pctje :)

Mandalorian
24 juli 2009, 17:03
Gewoon beetje oefene, ge kunt het zo bezien...door deze moeilijkheid is het een beetje realistischer. In het echt zou ge ook niet direct kunnen mikke zoals da op de pc gaat. Na een tijdje lukt da perfect..

Wolverine__1
24 juli 2009, 17:16
Gewoon beetje oefene, ge kunt het zo bezien...door deze moeilijkheid is het een beetje realistischer. In het echt zou ge ook niet direct kunnen mikke zoals da op de pc gaat. Na een tijdje lukt da perfect..

Ik denk net het omgekeerde,je kan in de praktijk iemand vrij snel op de korrel nemen zoals je dat kan met je muis.

Verder is het nu eenmaal zo, dat shooters meer thuishoren op een PC, en dat racegames e.d. beter passen op een console

tynoesj
25 juli 2009, 11:54

:eek: Je kraamt wartaal uit man!

Fiezik
25 juli 2009, 12:35
heb altijd shooters gespeeld op pc, nu heb ik ps3, het is idd wat wennen maar eens je het kan gaat het heel goed !

noinspiration
8 augustus 2009, 14:29
ik speelde cod4 enkele maanden op ps3 het aime was heel normaal voor me
ik ging nog es css op pc spele, vond ik da de aim zo los stond en ik had em al heel laag gezet (btw cod4 sensitivity was 3-5 ergens)
speelde ik terug even cod op ps3 was da ineens heel anders
ik zou zeggen dat het beter aimed op pc(duuh) maar als je de aim op ps3 even gebruikt en oefent dan wordt da dfe gewoonste zaaki n de wereld

tynoesj
8 augustus 2009, 15:03
ik ging nog es css op pc spele, vond ik da de aim zo los stond en ik had em al heel laag gezet (btw cod4 sensitivity was 3-5 ergens)
Noemt ge dat heel laag? :p 0.85 here

noinspiration
9 augustus 2009, 19:20

ja mijne css sensitivity staat nu op 3.1. Maar een vriend van mij heeft es ne keer op men pc gespeelt, zette die zijne sens. op 15 ofzoiets

Gogeta
12 augustus 2009, 00:26

0.75 here, i win!

Prize? :ironic:

Orph4nus
19 augustus 2009, 10:26
LOL mijn sens staat in 2/3 op COD4 o.O

Gogeta
19 augustus 2009, 15:30
LOL mijn sens staat in 2/3 op COD4 o.O

depends ookwa vnu speelstijl en u skill imho... kheb nognooit iemand beter zien worre vn een hogere sense... wel beter vn een lagere... kheb de regel: alsk vn links nr rechts beweeg op men mousepad, moetk 360grade draaien ingame...

maccie
19 augustus 2009, 17:34
depends ookwa vnu speelstijl en u skill imho... kheb nognooit iemand beter zien worre vn een hogere sense... wel beter vn een lagere... kheb de regel: alsk vn links nr rechts beweeg op men mousepad, moetk 360grade draaien ingame...

idd, toch in shooters is lowsense meestal beter

Freedomfighter
22 augustus 2009, 16:03
zijn die 1/2 en 0.75 nu van console of pc? en ik heb 3 jaar op pc shooters gespeeld en nu speel ik op 360 het is idd wennen maar op den duur ben je het gewend en ik amuseer me nu meer op mijn console.

Gogeta
22 augustus 2009, 16:28
pc :)

tynoesj
23 augustus 2009, 15:37
0.75 here, i win!

Prize? :ironic:

:niceone:

Gogeta
23 augustus 2009, 18:27
:niceone:

Low sense nzu, gij weet, dit dat...

tynoesj
23 augustus 2009, 19:21
Low sense nzu, gij weet, dit dat...
En nu in 't Nederlands?

wils
23 augustus 2009, 20:48
das ganstah taal tinus. ge verstaat da tog wel zeker ?

christophe_E3
25 augustus 2009, 14:24
bwa dat wen je wel snel hoor ik speel mommenteel rainbow six vegas 2 en cod world at war op xdoos en ik kan van mezelf zeggen da ik toch heel goed ben xD

Gogeta
25 augustus 2009, 15:02
bwa dat wen je wel snel hoor ik speel mommenteel rainbow six vegas 2 en cod world at war op xdoos en ik kan van mezelf zeggen da ik toch heel goed ben xD
e-hero:applause:

Gogeta
25 augustus 2009, 15:03
En nu in 't Nederlands?

Srry zat just ff op netlog en dan krijgt ge da over ;)

Lethal-NP
28 augustus 2009, 15:59
Nooit problemen mee gehad met de controls :)

Danet
28 augustus 2009, 16:37
Ik vind een console veel makkelijker spelen dan een pc... Ik heb zeker enkele jaren op de PC gespeeld voor ik mijn PS2 aankocht, het ging gewoon direct lekker... Alle besturingen in je hand zonder dat je eerst 40keer naar controls moet gaan! Alles lijkt zoveel compacter op een playstation bakje... Dat is mijn mening, ik aim ook liever met een analoog dan de muis, dat heeft waarschijnlijk deels met de extreme lag op mijn pc's te maken ;)