PDA

Volledige versie bekijken : Mouse Smoothing na installatie van setPoint ( keyboard software van Logitech )

UnD3RD0G
18 juli 2009, 16:44
Ik heb me net een nieuwe toetstenbord van Logitech gekocht ( http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/4740&cl=be,nl ), hierbij was wat software voor de functietoetsten en dergelijke te binden, maar eenmaal ik deze software geinstalleerd had, scheelt er echt iets met mijn muis. Ze lijkt anders te reageren dan voorheen, de muis is niet van Logitech en heeft niets met het toetsenbord te maken, toch was het na de installatie dat dit begon.

Kan iemand me wat richtlijnen geven hoe ik zaken kan nakijken?
Zijn er instelling van mouse smoothing etc die de installti kan aangepast hebben, en waar vind ik deze instellingen?

Alvast bedankt!

UPDATE 1 :
ik heb wat liggen zoeken en iemand op het internet legde dit uit :
And you can also disable smooth scrolling for list boxes by right clicking on "Computer" in the Start menu then going to prop. then click on "advanced system settings" on the left hand side, then under the advanced tab click on the button for "Performance Options".

dit lijkt al een klein verschil te maken, maar ik snap het verband absoluut niet tussen de beweging van mijn muis en de functie ' langzaam door keuzelijsten schuiven'

Tidus532
19 juli 2009, 01:36
wat is er dan zo anders? reageert die traag?
Onder vista vindt je de opties bij: start->configuratiescherm->muis (wel klassieke weergave aanzetten, staat links opzij)
onder XP dacht ik dat het op dezelfde plek stond :)