PDA

Volledige versie bekijken : CoD:MW cod4 movie maken

insta
6 juli 2009, 12:50
Als ik men demo afspeel met cod4 player en opneem met fraps, geregistreede versie weliswaar en nadien de fragmenten wil bekijken die ik opgenomen heb, schokt het filmpje erg hard presies of er zit bangelijk veel lag in het fragment

tijdens opname merk ik hier eigenlijk niet veel van

iemand een id?

tynoesj
6 juli 2009, 17:33
Dat kan zijn omdat het een vrij hoge resolutie is waarin je hebt opgenomen. Het fraps bestand is uncompressed en vergt veel van je pc. Als je dit gaat openen in een video editor zal dat waarschijnlijk al heel wat vloeiender gaan. Dit is toch sowieso nodig om je movie te renderen met een codec, die de filesize enorm zal verminderen. Eenmaal dit gebeurd is zal je filmpje ook veel vloeiender afspelen.

Je kan proberen je uncompressed avi van fraps eens met een ander programma te installeren, of recentere codecs te installeren. Op die manier lukt het je misschien je filmpje vloeiend af te spelen :)

Gogeta
6 juli 2009, 17:59
specs vn u systeem?

zowieso alsje een degelijk filmpje wil maken is fraps nutteloos...

de demo afspele met bv cybopat cod4player, met dat cl_avi (kanr ni exact opkome) screens pakken, neemtie bv 30 of 60 screens op /sec ... en dit aan elkaar plakken met een programma tot een filmke.

EN DAN kunt ge beginne editten :p

Mega_PmA
6 juli 2009, 18:36
Met fraps mag je gewoon niet opnemen met een hoog FPS, ik neem altijd op met 29,97. Maar als je het degelijk wil doen en degelijk beeld wil hebben is fraps niet direct aan te raden.

wils
7 juli 2009, 11:07
er zijn moviemakers die alleen met fraps werken, geen idee hoe ze het doen en hoe ze die kwaliteit zo krijgen, maar die movies zien er heel mooi uit hoor

bvb: de movie van phantasy is gemaakt met fraps - Kei Kikanjuu - TEK9 Networks (http://www.tek-9.org/cinema/Kei_Kikanjuu-350.html)

maarja voor een beginneling (?) is dit volgens mij toch niet makkelijk

dirtysniper
7 juli 2009, 12:16
Sluit gwn je graka aan op tv card,enige beste manier om te recorden.