PDA

Volledige versie bekijken : Retro Mania

Dennoman
1 juli 2009, 22:03
Heb hier de laatste aflevering van kunnen meepikken en op zich verschilt het geheel niet zo van 9lives TV, al moet ik zeggen dat Sam de dictie net iets meer mee heeft, no offence :p

Verder is het format degelijk, hoewel nogal saai. Ergens denk ik dat men problemen heeft met het doelpubliek: mensen die naar Retro Mania kijken gaan volgens mij wel beseffen wat de basis van Street Fighter bijvoorbeeld. Het blijft soms hangen op oeverloze discussies over "de mannekes" en "of 't nu rappe of tragere gameplay is" en dat soort dingen.

't Is blijkbaar ook amusant om iemand er constant op te wijzen dat hij te groot is (maar Sam is tbh nu ook niet van de grootsten irl ook niet :p) nadat die een deftige uitleg probeerde te doen. Let vooral op "probeerde", aangezien die Kristof (?) echt onbedaarlijk mompelde. Ik zat echt constant te roepen "TREK UW BAKKES OPEN, IK VERSTA U NIET!", maar doorgaans biedt het roepen naar het tv-scherm bitter weinig ter bevordering van de kijkervaring.

Enfin, nu eens zien of ze hun belofte waarmaken en terug zijn na de zomer.

I doubt it :p

SaTo
12 juli 2009, 23:55
Toch maar ff zelf reageren dan :)

Eerst en vooral thx voor de commentaar, opbouwende commentaar wordt altijd geapprecieerd.

Ik merk wel duidelijk dat je maar 1 aflevering hebt gezien, want het Streeft Fighter II-item behoorde tot de rubriek Flashback, en daarin komt steeds iemand van de redactie langs(in dit geval de webmaster van jullie geliefde site & fora!) Dat deze bij zijn tv debuut nostalgisch wordt en lult over de "mannekes" is net de charme van Flashback. 2x zeggen dat hij groot is, is in my book btw geen synoniem van constant :P

En wat dat groot zijn betreft, ik ben 1m85. Kevin is dus écht wel groot :D

Het verschil tussen 9lives tv & RetroMania? RetroMania is puur oldskool, easy as that. Zo kan je alle programma's op een gameszender wel over dezelfde kam scheren.

Je twijfelt of RetroMania na de zomer terug zal zijn? Da's net de charme van GUNKtv. Gamesprogramma's voor, over, door en met gamers. Bijgevolg kiezen wij ook zelf de programma's :) Zolang ik afleveringen uitschrijf, ze volbabbel en ze monteer zal dat programma dan ook lopen.

Don't like it? Er zijn nog genoeg alternatieven op GUNK ;)

grtz,

Sam

bosman08
3 augustus 2009, 15:19
Komt Final Fantasy 7 ook aan de beurt ??

Dennoman
3 augustus 2009, 15:52
Je twijfelt of RetroMania na de zomer terug zal zijn? Da's net de charme van GUNKtv. Gamesprogramma's voor, over, door en met gamers. Bijgevolg kiezen wij ook zelf de programma's :)
Als ik nu eens geloofde dat GunkTV zélf het nog redt tot na de zomer é... :p

Legendary
3 augustus 2009, 20:04
Ik ben gestopt met kijken toen iemand dacht dat het Sonic the HedgeDOG was, en een zogezegde Sonic fan was. :ironic:

Preske
3 augustus 2009, 23:49
Ik ben gestopt met kijken toen iemand dacht dat het Sonic the HedgeDOG was, en een zogezegde Sonic fan was. :ironic:

waar gij u nu druk in maakt.
ze verspreken zich zo dikwijls :p

_ns_
4 augustus 2009, 00:09
Ik zat echt constant te roepen "TREK UW BAKKES OPEN, IK VERSTA U NIET!",

I see :unsure: (http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0)

Legendary
4 augustus 2009, 08:40
waar gij u nu druk in maakt.
ze verspreken zich zo dikwijls :p

Het gaat er voor mij meer om, dat hij zogezegd een super Sonic liefhebber is, maar of zowel comedie speelt, gewoon voor GUNKtv ofzo ...:wtf:

Nic D
11 augustus 2009, 15:47
Komt Final Fantasy 7 ook aan de beurt ??

Komt zeer zeker aan bod! Hoewel het heel moeilijk zal zijn om hier maar 5 minuten over te praten ;)

Het gaat er voor mij meer om, dat hij zogezegd een super Sonic liefhebber is, maar of zowel comedie speelt, gewoon voor GUNKtv ofzo ...

Uiteraard speel ik comedie, ik verdien er namelijk 2 keer zoveel aan om te zeggen dat ik een Sonic liefhebber ben, hoewel dat eigenlijk heel stiekem niet zo is! :niceone: .

Neen uiteraard niet, er zijn nu eenmaal van die titels die je in je jeugd altijd faliekant fout uitgesproken hebt, en hoewel ik nu wel degelijk weet wat de titel betekent en hoe hij uitgesproken wordt, komt het er soms nog steeds als Hedgedog in plaats van Hedgehog uit.

Als ik hierdoor nog andere aan het wenen heb gebracht, mijn oprechte excuses hiervoor!

Sl1pstream
17 augustus 2009, 16:15
Uiteraard speel ik comedie, ik verdien er namelijk 2 keer zoveel aan om te zeggen dat ik een Sonic liefhebber ben, hoewel dat eigenlijk heel stiekem niet zo is! :niceone: .

Gezien het geld dat Sega momenteel in promo stuff steekt (http://www.joystiq.com/2009/08/04/what-sega-is-making-now-lots-of-swag/), vergeleken met hun gamesbudget (ik wil chromehounds 2 en Otogi 3 en ....) wil ik dat wel geloven. :p

Boombastic
17 augustus 2009, 19:44
tis toch komedie in plaats van comedie?

Tiim
17 augustus 2009, 23:18
tis toch komedie in plaats van comedie?

Denk eraan dat die nog een boekje maken ook :crazy:

vloet
18 augustus 2009, 15:08
Denk eraan dat die nog een boekje maken ook :crazy:

Iedereen maakt taalfouten. Daarvoor is er eindredactie :)

Brick Top
18 augustus 2009, 17:42
Damned, veel kritiek op Gunk TV is terecht maar als je over zoiets gaan liggen zeiken... Ik heb trouwens ook héél lang Sonic the Hedgedog gezegd, net omdat hegdehog niet 'correct' klinkt in de oren van een 6-jarig ventje.

En Nic D, niet dat ik pluimen in uw gat wil steken maar ik vind u één van de beste presentatoren op GunkTV. Je spreekt duidelijk en deftig zonder dat het bekakt wordt. Geen 'Yo Yo IK b3n toch 0H zo cOolZzZ' gedoe én je spreekt op een serieuze manier over games.

Ik heb in het andere topic ook al kritiek gegeven op Gunk TV maar als het goed is zeggen we het ook. :p

Conqie
18 augustus 2009, 21:05
I see :unsure: (http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0)

Ge zou mij eens naar sommige dingen moeten zien kijken :unsure:

xyus89
18 augustus 2009, 21:18
staan die afleveringen op de site van Gunk eigenlijk online?
nog niet gezien tbh.

xyus89

fcberke
19 augustus 2009, 10:41
wanneeer komt er eigelijk een nieuwe afl

Malkavian
19 augustus 2009, 11:38
september