PDA

Volledige versie bekijken : Athene TV #2

Takashi
30 juni 2009, 01:04
(hopelijk word deze nie geslote omda er 2 groepe zijn die elke post constant op elkaars kap zitte met WELLES en NIETES.)

Bon, kheb tot nu toe 2 afleveringen gezien en van wa ik gezien heb zit die alleen maar te flamen op mensen die iet over hem poste?

Waarover gaat da program eigelijk echt?

Velen zegge ook dat der veel geript is van pure pwnage,
Feit (imo).

Maar als em toch zograag beweert dat hij (athene) de beste gamer van de wereld is, dan zou ik hem toch es face2face wille zien in een aflevering van athene TV/Pure pwnage tegen jeremy in verschillende games,
Aangezien beide partijen beweren de beste te zijn, en we weten allemaal dat er maar 1 de echte beste kan zijn.

da rambo
30 juni 2009, 01:07
den Athene en de Furious da zen bangelijke gaste :D

Da ga gwn over 2 gaste die pro gamers zen en zo games spele en reviewe

Die zen echt lache

Spectre
30 juni 2009, 01:07
een beste gamer van de wereld gaat nooit bestaan.
belachelijk programma met belachelijke mensen trouwens, hoe Gunk daar zijn geld aan wil spenderen. Degoutant

Takashi
30 juni 2009, 01:09

Correct, da bedoelde ik ook zo nie.

Maar er zijn hier wel 2 'wereldberoemde' partijen die het alletwee beweren,
Nu zou het wel plezant zijn om Jeremy VS athene bezig te zien

noreeeee
30 juni 2009, 10:44
den Athene en de Furious da zen bangelijke gaste :D

Da ga gwn over 2 gaste die pro gamers zen en zo games spele en reviewe

Die zen echt lache

²

Conqie
30 juni 2009, 10:55
belachelijk programma met belachelijke mensen trouwens, hoe Gunk daar zijn geld aan wil spenderen. Degoutant

geld? :p

CosMiced
30 juni 2009, 11:54
Groot ego maar leuk programma :D
ma toen ze die filmpje maakte van tegen 9lives had ik zo gevoel van /facepalm

lynda
30 juni 2009, 23:56
zeer educatief programma , uitgebreide woordenschat , vooral de Engelse woorden ( op zen vlaams uitgesproken) laten blijken van een hoog inteligentie niveau . Deze kerels zijn hard aan het werken aan een mooie toekomst in de media .... niet !!!

Karre
1 juli 2009, 00:17
zeer educatief programma , uitgebreide woordenschat , vooral de Engelse woorden ( op zen vlaams uitgesproken) laten blijken van een hoog inteligentie niveau . Deze kerels zijn hard aan het werken aan een mooie toekomst in de media .... niet !!!

Het niet inzien dat ze er serieus om doen zegt meer over jouw intelligentie dan over dat van hen.

Takashi
1 juli 2009, 00:18
Het niet inzien dat ze er serieus om doen zegt meer over jouw intelligentie dan over dat van hen.
OH SNAP,

kunt ge die afleveringen eigl erges online bekijken?

Malkavian
1 juli 2009, 00:25
ATHENE #7 part 1 en ATHENE #7 part 2 op Youtube :)

Conqie
1 juli 2009, 00:26

Het er al dan niet omdoen is eigenlijk weinig relevant, tuurlijk spelen ze een rolletje, maar het is gewoon niet grappig, en dan klinkt het heel snel gewoon dom en zodus niet intelligent.

da rambo
1 juli 2009, 00:31
Knetix ATHENE (http://athenetv.com/)

Takashi
1 juli 2009, 01:04
Knetix ATHENE (http://athenetv.com/)

Grimmy
1 juli 2009, 01:27
geld? :p

Spot on :rofl:

is me da nu is de grootste zever da ik ooit gezien heb zeg. Sorry voor degene die hier hun tijd insteken maar damn... Dan kijk ik nog liever naar evangelische preachers op youtube....

Malkavian
1 juli 2009, 08:03
Spot on :rofl:

is me da nu is de grootste zever da ik ooit gezien heb zeg. Sorry voor degene die hier hun tijd insteken maar damn... Dan kijk ik nog liever naar evangelische preachers op youtube....

ze hebben een grote groep subscribers op youtube, dus er is wel degelijk een publiek voor hen.

Conqie
1 juli 2009, 08:10
youtube=/=tv
(zelf ik was subscribed, van in de eerste dagen dat het nog grappig was, net ff opgezegd)

Malkavian
1 juli 2009, 08:11
youtube=/=tv

Dunno bout that, kijkcijfers zullen dat wel beslissen.

Grimmy
1 juli 2009, 09:25
Ik ben nooit voor dat argument van 'alst maar verkoopt' geweest.
Een beetje werk en kennis en ziel zoals in dat MMO programma can go a long way.

Malkavian
1 juli 2009, 11:25
Ik ben nooit voor dat argument van 'alst maar verkoopt' geweest.
Een beetje werk en kennis en ziel zoals in dat MMO programma can go a long way.

Alst maar verkoopt, dat zeg ik niet. Maar als een programma echt goede kijkcijfers haalt , waarom zouden ze het er dan afhalen?
Ik weet niet welke programma's er op Gunk veel of niet veel worden bekeken, en of dit wel per programma wordt bij gehouden. Really no idea, daar zou ik enkele stappen hoger op de ladder voor moeten gaan horen :)

Maar het lijkt me ook logisch dat elk programma zijn voor en tegenstanders hebben. Programma's zoals "Sterren op de dansvloer" worden ook afgebroken , maar trekken ook massa volk voor de buis.

boebagie
1 juli 2009, 11:28
Helaas snappen veel mensen nog altijd niet dat hij een rol speelt :P

Xploziv
1 juli 2009, 11:51
moest hij echt zo zijn, zou ik pleiten voor euthanasie

het is gewoon niet grappig, het is altijd hetzelfste
moesten ze er nu is wa fart-jokes in steken zou het niveau al wat stijgen :ironic:

Conqie
1 juli 2009, 12:52
Sterren op de dansvloer is technisch en andere niets op aan te merken, je kan tegen dat soort programma's zijn, maar dat is eerder smaak.
Natuurlijk snap ik wel wat ge bedoelt, maar het valt natuurlijk echt niet goed te vergelijken

Waarschijnlijk is 10 000 kijkers nog heel deftig bij Gunk.

Zoals ik zelf al tig keer heb gezegd, maar dan nog.. =)

Karre
1 juli 2009, 13:34
Het er al dan niet omdoen is eigenlijk weinig relevant, tuurlijk spelen ze een rolletje, maar het is gewoon niet grappig, en dan klinkt het heel snel gewoon dom en zodus niet intelligent.

De persoon die ik quote nam het nochtans wel serieus op. En iets grappig vinden blijft persoonlijke smaak trouwens. Zo vind ik Alex Agnew goed maar anderen dan weer niet bijvoorbeeld.

Malkavian
1 juli 2009, 14:26
Sterren op de dansvloer is technisch en andere niets op aan te merken, je kan tegen dat soort programma's zijn, maar dat is eerder smaak.
Natuurlijk snap ik wel wat ge bedoelt, maar het valt natuurlijk echt niet goed te vergelijken

Waarschijnlijk is 10 000 kijkers nog heel deftig bij Gunk.

Zoals ik zelf al tig keer heb gezegd, maar dan nog.. =)

Het laatste dat ik gehoord heb was dat Gunk op die 2 maand aan de helft van TMF zat kwa kijkers. Wat de cijfers exact zijn, geen idee. Maar dat heb ik opgevangen.

De persoon die ik quote nam het nochtans wel serieus op. En iets grappig vinden blijft persoonlijke smaak trouwens. Zo vind ik Alex Agnew goed maar anderen dan weer niet bijvoorbeeld.

ALEX FOR PREZ :love: :) :offtopic:

Grimmy
1 juli 2009, 16:17
Het zal idd blijven op smaak aankomen. Goeie en slechte smaak :p.

Either way keep up the good work Malkavian met MMO worlds, imho het enige programma worth watching op de hele zender tbh.

Spectre
1 juli 2009, 16:39
De zender trekt gewoon op niks op één ding na en dat is MMO Worlds. :sop:

UrbanusVanAnus
1 juli 2009, 17:24
ach, wat boeit het?
ik vind die kerels wel lache, toch beter dan wat die brahim nu op GUNKtv aant doen is
wtf, die kerel kan echt nie presenteren :s

Malkavian
1 juli 2009, 17:30
Het zal idd blijven op smaak aankomen. Goeie en slechte smaak :p.

Either way keep up the good work Malkavian met MMO worlds, imho het enige programma worth watching op de hele zender tbh.
Geek Power niet vergeten :)
En 9lives TV daar gaan we ook aan werken, wees maar gerust :)

SithCloud
1 juli 2009, 19:55

bullshit, een "reden" die op de wow fora al 1000000000000'en keren is aangehaald geweest..

Ja hij speelt een rol... WE SNAPPEN HET WEL HOOR.....verandert nog steeds niet aan het feit dat het shit is ^^

_DKsissor_
1 juli 2009, 20:39
bullshit, een "reden" die op de wow fora al 1000000000000'en keren is aangehaald geweest..

Ja hij speelt een rol... WE SNAPPEN HET WEL HOOR.....verandert nog steeds niet aan het feit dat het shit is ^^
Dit vat alles samen:)

Dennoman
1 juli 2009, 21:06
ze hebben een grote groep subscribers op youtube, dus er is wel degelijk een publiek voor hen.
En YouTube is uiteraard een maatstaf voor kwaliteit!

Wel grappig inderdaad, hoe mensen de shitness van dit programma willen verdoezelen door te zeggen dat het gespeeld is. NO SHIT ZOMFGYOUGOTMETHERE!
Athene is een belediging voor gamers en was eerder al een belediging voor ons mooie Belgenland in het algemeen en de Antwerpenaren in het bijzonder. Bedankt, meneer de ambassadeur!

GaMe®
1 juli 2009, 23:03

Whahaha :lol:

Ik had nog nooit een aflevering gezien. Maar ik moet zeggen dat al die kritiek mijn nieuwsgierigheid naar boven heeft gebracht.

Ik vond het gewoon geniaal hoe da ze hier iedereen op het forum af aan 't maken waren. :D

REDNAViGATOR
3 juli 2009, 20:33
Ik vind dat het in het engels nog grappig was, maar in het antwerps dialect is het niet meer zo grappig omdat het dan precies TE gespeeld is, soort toneeltje dat ze opvoeren..

phixiuZ
3 juli 2009, 23:14

:rofl::rofl::niceone:!

insta got pwned :lol:. en C2W :).

deprebo
3 juli 2009, 23:48
kijk he gast athene is gewoon den beste kust mijn klote las ge denkt dat het anders is

mer dit is feedback geen shitback

dus ript hem is nie zo of die kerel is gwn lache dont fuck with furius

deprebo
3 juli 2009, 23:51
kijk he mane athene en furius zijn gwn de beste als ge denkt dat anders is kust dan mijn klote

ps: dit is feedback geen shitback dus stop me die mane zo uit te maken hij is gwn pro gij een noob

respect voor athene en furius doe zo verder beste program op den televice

Xitra
3 juli 2009, 23:54
kijk he mane athene en furius zijn gwn de beste als ge denkt dat anders is kust dan mijn klote

ps: dit is feedback geen shitback dus stop me die mane zo uit te maken hij is gwn pro gij een noob

respect voor athene en furius doe zo verder beste program op den televice

You sir are an idiot!

deprebo
3 juli 2009, 23:56
en btw denno als ge nie plezand vind niemand dwingt u om te kijken ga ner 5tv kune ze u mss helpe

CosMiced
4 juli 2009, 00:02
Mobistar xD haha xD
en zijn geheim van zijn geld xD haha

Raukaris
4 juli 2009, 00:08
Alleen al van dat taalgebruik krijg ik het. Het moet geen AN zijn maar het mag wel een beetje normaal zijn. Verander het anders in "KZEN VAN ANTWEIRP TV".

CosMiced
4 juli 2009, 00:11
Alleen al van dat taalgebruik krijg ik het. Het moet geen AN zijn maar het mag wel een beetje normaal zijn. Verander het anders in "KZEN VAN ANTWEIRP TV".

of "Ik ben gebant ma toch geef ik wow tips TV"

da rambo
4 juli 2009, 01:17

nee tis just grappig dat int antwerps is , alstublieft int AN dan zou da maar nen schralen boel zen en saai.

als ge ni graag dialect hoort dan moette al zeker er ni naar zien

antwerps ownes

_DKsissor_
4 juli 2009, 01:48
nee tis just grappig dat int antwerps is , alstublieft int AN dan zou da maar nen schralen boel zen en saai.

als ge ni graag dialect hoort dan moette al zeker er ni naar zien

antwerps ownes

u bent het doelpubliek :)

Takashi
4 juli 2009, 09:35
Zijn het eigelijk iedere dag nieuwe episodes? want kblijf ma vergeten om te kijken :p
en der staan nog altijd geen nieuwe op de site

Dennoman
4 juli 2009, 09:51
kijk he gast athene is gewoon den beste kust mijn klote las ge denkt dat het anders is

Wauw zeg, nu overtuig je me wel dat Athene niet voor mongolen is!

Mongool :unsure:

Shadowfox
4 juli 2009, 09:51
Ik ben gewoon dommer beginnen worden toen ik ernaar keek.
Ik voelde letterlijk mijn IQ zakken.

Ik vind het eigenlijk onverantwoord dat ze die kerel op TV laten komen. Precies of er nog geen marginalen genoeg zijn in België. Nee, we gaan ze nu nog laten hopen om ooit zoals die idioot op TV te laten komen.

En ik ben ik trouwens de enige die Eddy Wally begint cool te vinden (en slim) als ik naar AtheneTV kijk?

Oh, en dat hij een rol speelt is imo enkel een excuus om zijn gedrag goed te kunnen praten. Wat uiteraard enkel bij de marginalen pakt.

En nu we toch bezig zijn over GunkTV. MMOworlds is het enige programma dat ik tot nu toe heb gezien die het waard is om op TV te komen.
Maar het beschadigd imo wel meer het imago van 9Lives dan het goeds doet.

deprebo
4 juli 2009, 14:05
Wauw zeg, nu overtuig je me wel dat Athene niet voor mongolen is!

ge vind het programma nie plezand wrm zite dan op dees forum

:wtf:

Mongool :unsure:

Spectre
4 juli 2009, 14:07
bla bla bla

Ik vind de hele zender ook de grootste bocht die ooit op televisie is geweest maar daar heeft het forum of de site niks mee te zien

w00tw00t
4 juli 2009, 14:36
@ Deprebo

Blijkbaar al veel te veel naar gekeken. Jouw Nederlands lijdt eronder.

TrsH
4 juli 2009, 14:43
Ik ben gewoon dommer beginnen worden toen ik ernaar keek.
Ik voelde letterlijk mijn IQ zakken.

Ik vind het eigenlijk onverantwoord dat ze die kerel op TV laten komen. Precies of er nog geen marginalen genoeg zijn in België. Nee, we gaan ze nu nog laten hopen om ooit zoals die idioot op TV te laten komen.

En ik ben ik trouwens de enige die Eddy Wally begint cool te vinden (en slim) als ik naar AtheneTV kijk?

Oh, en dat hij een rol speelt is imo enkel een excuus om zijn gedrag goed te kunnen praten. Wat uiteraard enkel bij de marginalen pakt.

En nu we toch bezig zijn over GunkTV. MMOworlds is het enige programma dat ik tot nu toe heb gezien die het waard is om op TV te komen.
Maar het beschadigd imo wel meer het imago van 9Lives dan het goeds doet.

eddy wally is altijd al cool geweest!!!

als ge kijkt naar die mongool dan is eddy wally gewoon de king of the world!

Shadowfox
4 juli 2009, 15:44

Thanks for making my point.

Om het om in uw "taaltje" te zeggen:
Je zie vreet wel merci voe mien punt dudeljik te moakn

PS: Ben zelf west-vlaming en heb niets tegen het west-vloams schrievn, maar er is wel een limiet.

Fr3aK
4 juli 2009, 15:56
Hoe kunt ge u zo druk maken in een "sketch"? Ik vind het niet slecht, mens doet tenminste wat hij graag doet i.t.t. jullie, tenzij je graag heel der dagen commentaar geeft op een forum waar het geen impact heeft...

Shadowfox
4 juli 2009, 16:14
Daar gaat het toch over, het feit dat hij zichzelf graag belachelijk maakt.

Fr3aK
4 juli 2009, 16:27
Als ge de historie en de side-story kent zult ge er wel anders over denken, maar da's te moeilijk om op te zoeken neem ik aan.

Wel grappig inderdaad, hoe mensen de shitness van dit programma willen verdoezelen door te zeggen dat het gespeeld is. NO SHIT ZOMFGYOUGOTMETHERE!
Athene is een belediging voor gamers en was eerder al een belediging voor ons mooie Belgenland in het algemeen en de Antwerpenaren in het bijzonder. Bedankt, meneer de ambassadeur!
Ja, Karel De Gucht valt in het niets bij Athene als ambassadeur van België... en Athene was al een belediging voor Antwerpenaren? In zijn reeks op youtube heb ik hem nog nergens Antwerpen zien vermelden, praktisch enkel Belgen kunnen eruit afleiden dat het zich daar afspeelt.

Zaagt erover hoe veel ge wilt, het haalt NIETS uit, het is niet dat uw gezaag ervoor gaat zorgen dat Athene perfect AN gaat spreken of enkel nog maar over de dingen die u interesseren gaat praten. Het zou dan ook niet meer grappig zijn...

EDIT: Juist gemerkt dat ik een applauske heb gekregen in #7 part 1 :applause:

Dennoman
4 juli 2009, 17:01
Ik rep met geen woord over het AN, zoals je misschien weet ben ik een fervent voorvechter van dialecten, maar opzoeken is moeilijk blijkbaar.

Zijn personage en het programma zijn crap, en het spreekt alleszins niet voor de fans dat ze zich meteen persoonlijk beledigd voelen en de grens tussen zichzelf en hun idool zien vervagen.

OHNEE KRITIEK OP ATHENE, NU MOET IK WENEN EN STOERE PRAAT VERKOPEN ZODAT MIJN L33T GAMING IDOL MIJ FANTASTISCH VINDT :cry:

Shadowfox
4 juli 2009, 17:04
Zaagt erover hoe veel ge wilt, het haalt NIETS uit, het is niet dat uw gezaag ervoor gaat zorgen dat Athene perfect AN gaat spreken of enkel nog maar over de dingen die u interesseren gaat praten. Het zou dan ook niet meer grappig zijn...

EDIT: Juist gemerkt dat ik een applauske heb gekregen in #7 part 1 :applause:

Lol, en nu is het dan wel grappig misschien? :help:

En nu snap ik waarom je hem verdedigd.

Fr3aK
4 juli 2009, 17:56
@ Dennoman: voelt u anders aangesproken door die laatste paragraaf, dat was misschien algemeen bedoeld, niet? En bravo met uw volwassen reactie in caps...

@ Shadowfox: Als je denkt dat ik hem grappig vindt vanwege die reactie in dat filmpje ben je fout, 't is nen edit btw, dus nadat ik "mijn lovende woorden" had neergeschreven...

Ik ben nu wel benieuwd wat dan de reden is dat jullie hier liggen te kankeren over een programma waar je geeneens naar hoeft te kijken, is dat dan niet wat idioot om het u zo aan te trekken?

Shadowfox
4 juli 2009, 18:07
Zo eindig je natuurlijk elke discussie hé.

Dit forum is om feedback te geven over de programma's, wel ik heb het mijne gegeven.

Fr3aK
4 juli 2009, 18:17
Als er dan iemand komt posten moet je hem niet met de grond gelijk maken omdat hij het programma wel goed vindt... en beledigingen aan zijn adres moet ge hier niet komen posten, verborgen achter uwe nickname, niet dat jullie zo anoniem zijn op 't internet... :niceone:

Shadowfox
4 juli 2009, 18:22
Verborgen achter mijn nickname? In mijn signature alleen al kun je zo goed als alles vinden over me.
Meningen verschillen nu eenmaal en iemand die zo'n programma "goed" vind, is al even idioot als diegene die het presenteert. < Mijn mening ;)

deprebo
4 juli 2009, 21:03
nog maar eens deeze post nie geen shitback

maar feedback=betekend ondersteuning of helpen om het programma beter te maken nie omt te verklote voor die gasten

deze post is voor mening dit is geen mening maar een post met haters

deprebo
4 juli 2009, 21:05
respect voor iedereen zen mening maar dan ook voor die van athenetv!

deprebo
4 juli 2009, 21:10
well effe zeggen dat mmo world leuker is om naar kijken omdat het eigelijk gaat over game tips

maar athenetv zorgt voor dat weten dan een belg de beste gamers zijn over de wereld buiten de chinezen die heel de dag gamen gerekent

Xploziv
4 juli 2009, 23:46
dude, use the edit button!!!

Linus41
5 juli 2009, 00:11
Athene tv is gewoon zalig. ze entertainen het publiek serieus goe. anders zouden ze zoveel vieuwers ni hebben op youtube. da programma mag blijven op gunk tv.

Me de furious fuckte ni int echt!!

Dennoman
5 juli 2009, 00:40
Ik ben nu wel benieuwd wat dan de reden is dat jullie hier liggen te kankeren over een programma waar je geeneens naar hoeft te kijken, is dat dan niet wat idioot om het u zo aan te trekken?
Oké, dat is dan simpel hé. Dan ga ik meteen een topic aanmaken over wat voor circus voor mentaal gehandicapten Athene TV wel niet is. Ik verwacht dan wel dat het fanboyleger buiten blijft, want we willen toch niet hypocriet zijn zeker? :)

En hier is wat nuttige feedback voor Athene: ga niet teveel hopen op een verdere carrière op GunkTV, want iets zegt mij dat ze het najaar niet overleven :)

Echt, ongelooflijk hoe fanboys zich zo persoonlijk aangesproken voelen als er (terecht) bikkelharde kritiek op hun idool wordt gegeven. Ik heb niks tegen die mensen zelf ('t kan goed zijn dat ik ze een pint trakteer als ik ze ooit in 't stad moest tegenkomen), maar het is gewoon niet productief om die mensen te doen geloven dat ze een talent hebben, tenzij ge uw doelpubliek echt compleet wilt marginaliseren.

Maar swat, GunkTV is in zijn geheel al sinds de launch zijn eigen graf aan het graven. Er is in België bijlange niet genoeg vraag naar dit soort zaken. In onze buurlanden zou dit misschien (en ik zeg MISSCHIEN) kunnen, hier niet.

KO
5 juli 2009, 01:55
nog maar eens deeze post nie geen shitback

maar feedback=betekend ondersteuning of helpen om het programma beter te maken nie omt te verklote voor die gasten

deze post is voor mening dit is geen mening maar een post met haters

Athene tv is gewoon zalig. ze entertainen het publiek serieus goe. anders zouden ze zoveel vieuwers ni hebben op youtube. da programma mag blijven op gunk tv.

Zou dat mediabedrijfje achter Athene, dat vroeger als eens hard op hun bek ging met "NEE", eens willen stoppen met accounts te maken om zichzelf wat goed te praten ?

Dank

Takashi
5 juli 2009, 10:48
=;11855430']Zou dat mediabedrijfje achter Athene, dat vroeger als eens hard op hun bek ging met "NEE", eens willen stoppen met accounts te maken om zichzelf wat goed te praten ?

Dank
kheb der wel voor gestemt ze, azon campagne billboard!

lobotomix
5 juli 2009, 13:04

neen, weet je hoe het komt dat ze zoveel bekijksel hebben ?...?...
omdat zijn comments en zijn gedoe op niets trekn en dat ze da grappig vinden... waar gaat de wereld naar toe, afvoeren die handel echt alsk die kop nog maar op tv zie ist direct CHANGE CHANNEL.

en wa is da voor comment " me de Furious fuckte nie in het echt ..." echt da toont toch al genoeg mentaliteit van die gasten...

Sergeant-M
5 juli 2009, 14:59
Voor al de haters: YouTube - ATHENE Top 5 Commentary #1: The First Ever Athene Clip! (http://www.youtube.com/watch?v=KeVNAq8_HWQ&feature=fvsr)
Maar vooral: I Power - Self-Development Activism (http://ipower.ning.com/) (filmpje)
Jullie hebben echt geen idee waarover jullie het hebben.
Athene is ne schrale gast?
Dan is dus ook Christopher Lee een rotzak omdat hij de rol van Saruman speelt in Lord of the Rings.
Wie is hier nu de onnozelaar?

deprebo
5 juli 2009, 15:14

deze kerel weet teminste waar over het gaat
nice respect gast:applause:

Dennoman
5 juli 2009, 15:56
Voor al de haters: YouTube - ATHENE Top 5 Commentary #1: The First Ever Athene Clip! (http://www.youtube.com/watch?v=KeVNAq8_HWQ&feature=fvsr)
Maar vooral: I Power - Self-Development Activism (http://ipower.ning.com/) (filmpje)
Dan is dus ook Christopher Lee een rotzak omdat hij de rol van Saruman speelt in Lord of the Rings.
Manmanman toch. Met elke reactie maakt de fanbase zich belachelijker :')

Voor de zoveelste keer: ik heb totaal niks tegen die jongen. Zijn personage zuigt alleen ezelskloten en zou na 1 clipke eigenlijk al afgevoerd mogen worden.
En inderdaad, ban de Athene accounts pl0x.

Anoniem04
5 juli 2009, 16:22
Wat een haterzzzzz.

Grimmy
5 juli 2009, 16:44
:rofl:
:unsure:
:rofl:

Sorry maar dit begint te lijken op republicans vs liberals. Hilarisch hoe 1 kant zich blijft belachelijk maken en het niet eens door heeft.

Rythox
5 juli 2009, 22:34
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het volgen van Athene maar ik vind hem wel goed :) Ik speel zelf ook WoW, en speel ook op een holy paladin dus is het voor mij wel leuk om hem bezig te zien.

Ik vind wel dat hij een enorm ego heeft van zichzelf, hij is een grote hit op Youtube en in pvp is hij inderdaad wel goed. Maar niemand kan zichzelf de beste gamer van de wereld noemen, of de beste paladin van de wereld... ik ben ook wel heel goed in pve en een van de beste holy paladins van m'n realm ( ZEKER qua skill ) xD

Maar goed, het is maar hoe je het bekijkt en iedereen z'n eigen mening zeker ? Als je niet zo voor Athene bent of voor reality TV, oke dan maar ge moe dan ook nie zo zielig zijn om zo'n negatieve commentaar te hebben op mensen die het wel graag zien, en hetzelfde voor de andere partij.

PS: Athene z'n video over de originele post van atheneTV op GunkTV was wel lachen :) Mooi ingemaakt die gaste xD

Sergeant-M
5 juli 2009, 23:30

Voor de zoveelste keer: ik heb totaal niks tegen die jongen. Zijn personage zuigt alleen ezelskloten en zou na 1 clipke eigenlijk al afgevoerd mogen worden.

Had ik een quote gedaan naar u? Ik heb het toch niet specifiek tegen u.
Ik had het over de posts van Spectre, lynda enz.
Ik heb er totaal geen probleem mee moest iemand het een dom programma vinden. Dat heb ik ook niet gezegd. Sorry moest ik mij belachelijk hebben gemaakt. :ironic:
En ga de fanbase niet over dezelfde kam scheren. Het is niet omdat ik de clips van Athene volg dat ik het eens ben met de uitspraken van deprebo en dergelijke.

Xploziv
5 juli 2009, 23:55
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het volgen van Athene maar ik vind hem wel goed :) Ik speel zelf ook WoW, en speel ook op een holy paladin dus is het voor mij wel leuk om hem bezig te zien.

Ik vind wel dat hij een enorm ego heeft van zichzelf, hij is een grote hit op Youtube en in pvp is hij inderdaad wel goed. Maar niemand kan zichzelf de beste gamer van de wereld noemen, of de beste paladin van de wereld... ik ben ook wel heel goed in pve en een van de beste holy paladins van m'n realm ( ZEKER qua skill ) xD

Maar goed, het is maar hoe je het bekijkt en iedereen z'n eigen mening zeker ? Als je niet zo voor Athene bent of voor reality TV, oke dan maar ge moe dan ook nie zo zielig zijn om zo'n negatieve commentaar te hebben op mensen die het wel graag zien, en hetzelfde voor de andere partij.

PS: Athene z'n video over de originele post van atheneTV op GunkTV was wel lachen :) Mooi ingemaakt die gaste xD
man, we hebben u al wel door ze
hoeveel accounts hebd ge nu eigenlijk al gemaakt om u "idool" te verdedigen

en rofl @mensen dat die episode goe vinden waarin haterz worden afgemaakt
2 keer gewoon hetzelfste, kloppen op een kussentje om hun agressie te uiten OMFG gewoon

noreeeee
6 juli 2009, 00:32
en rofl @mensen dat die episode goe vinden waarin haterz worden afgemaakt
2 keer gewoon hetzelfste, kloppen op een kussentje om hun agressie te uiten OMFG gewoon

Het kloppen op het kussentje was juist de grap.

KO
6 juli 2009, 01:58

=;11855430']Zou dat mediabedrijfje achter Athene, dat vroeger als eens hard op hun bek ging met "NEE", eens willen stoppen met accounts te maken om zichzelf wat goed te praten ?

Dank

Dennoman
6 juli 2009, 09:54
En nog iets: Athene vergelijken met acteurs als Christopher Lee? Je doet hem echt wel teveel eer aan hoor :')

Xploziv
6 juli 2009, 12:49
Het kloppen op het kussentje was juist de grap.
ah daarom dat ik ineens kreupel lag toen ik het 2 keer achteréén zag :ironic:

http://3.bp.blogspot.com/_WnoEwVVfWTM/R_QpTYF3glI/AAAAAAAAB_M/sBdqpoNdQok/s320/no_shit_sherlock.jpg

Conqie
6 juli 2009, 13:17
nuja, laat ze maar profiteren, binnen een paar maan tot eeb maand is iedereen ze vergeten.

Sergeant-M
6 juli 2009, 13:40
En nog iets: Athene vergelijken met acteurs als Christopher Lee? Je doet hem echt wel teveel eer aan hoor :')
Ja, zo bedoelde ik het niet, was maar per voorbeeld.

REDNAViGATOR
6 juli 2009, 16:14

Waarschijnlijk ben jij Athene zelf of iemand anders van de crew! WE HEBBEN U VOORAL NI DOOR! :ironic:

Nightwind
6 juli 2009, 16:43
Vind athene tv nog wel goe, het is gewoon een bepaalde doelgroep dat aangesproken word als je het niet goed/belachelijk vind kijk er dan gewoon niet naar e mensen... keep it up athene !

Grimmy
6 juli 2009, 17:13
Kheb nog nooit zoveel double accounts in 1 thread gezien.

Sergeant-M
6 juli 2009, 18:42
Kheb nog nooit zoveel double accounts in 1 thread gezien.

Deprebo zou misschien ook Rythox kunnen zijn.
Dus er is misschien 1 dubbele account...

Takashi
6 juli 2009, 19:30
nuja, laat ze maar profiteren, binnen een paar maan tot eeb maand is iedereen ze vergeten.
da zeiden ze 2 jaar geleden ook

_DKsissor_
6 juli 2009, 20:03
da zeiden ze 2 jaar geleden ook
:rofl::rofl:

Frado2005
6 juli 2009, 20:06
damn kwam gewoon dom van die 20 minuutjes te bekijken. Mega stoer doen tegen dat gastje om de wow stats:wtf: , jeezes, zieligaards

Fr3aK
6 juli 2009, 21:08

Doe anders nog wa meer uit de hoogte.... Waarom denkt ge dat Athene te zien is op Gunk, waarom denkt ge dat die zoveel subscribers heeft op YouTube? Omdat het volgens u ne mongool is? Hoogstwaarschijnlijk niet, 't is niet omdat GIJ vindt dat het van Gunk moet verdwijnen dat ze naar u zullen luisteren hoor.

En hier zitten geen Athene- of dubbel-accounts whatsoever, ge moogt gerust eens gaan checken bij de mods... ik ben het dik zat om voor mongool of wat dan ook uitgemaakt te worden omdat ik een mening heb over een programma... Ik kan hier gerust ook OT gaan en jullie de huid volschelden maar ik zie het nut daar niet van in, i.t.t. jullie...

Shadowfox
6 juli 2009, 22:23
imo wil fr3ak gewoon eens vernoemd worden in dat mongolen programma.

V1nce
6 juli 2009, 22:28
Enorm onnozel programma.
Begrijp nie da mense dat graag kunnen zien...

Zo een laag niveau man man, ge word gewoon dommer terwijl ge er naar kijkt

Moest hij nix bij wow temaken hebben had die nooit zoveel kijkers , want de manier hoe hij zijn personage doet sucked zwaar .

Daarom da hij ook zoveel kijkers heeft ...want de gemiddelde wower... de rest mag je zelf invullen.

OneManArmy
6 juli 2009, 22:43
mensen, wrm denkte da ze zo debiel enal doen
das gwn entertainment...,

KO
6 juli 2009, 22:57

Dank

wtf?hax!kthxbye
6 juli 2009, 22:57
Je ziet meteen ook het verschil in intellectueel niveau tussen de voor- en tegenstanders.
De manier waarop deprebo zijn statements bekrachtigd is gewoon verbijsterend.

noreeeee
6 juli 2009, 23:10
Je ziet meteen ook het verschil in intellectueel niveau tussen de voor- en tegenstanders.
De manier waarop deprebo zijn statements bekrachtigd is gewoon verbijsterend.

Het is niet dat ge gelijk kunt hebben eh, tis gewoon een discussie tussen mensen die het programma wel grappig vinden (zoals ik) en mensen die dat niet vinden. Hier kunde geen rationele discussie over houden :).

Conqie
7 juli 2009, 00:20

Zware belediging voor echte entertaiment, aswell als het woord programma, wat ook niet echt geschikt is voor dit.

Malkavian
7 juli 2009, 00:53
Ja mannen, kga hier weer een slotje op plaatsen.

Elk zijn smaak.
Er zijn ook mensen wild van Jackass, en dat is mij persoonlijk ook een raadsel.
Gelukkig verschillen smaken en meningen, want anders was het maar een saaie boel.