PDA

Volledige versie bekijken : XCM VGA box - 1080p

JBart
29 juni 2009, 19:29
Ik verkoop een XCM vga box (Review: XCM Universal YPbPr 1080p VGA Box - DCEmu Forums:: The Homebrew & Gaming Network :: PSP Dreamcast Nintendo DS Wii GP2X Xbox 360 GBA Gamecube PS2 Apple iPhone PS3 Wiz Pandora Forums (http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=74868)) omdat ik het niet meer nodig heb. Perfec tom een wii, ps3, xbox360 aan te sluiten op crt, lcd toestellen.

Vaste prijs 30€ exclusief verzending.

Mvg,
Bart

Liquid_Ninja
30 juni 2009, 17:06
Hoi, is deze ook aansluitbaar voor een Dreamcast kabel?

JBart
30 juni 2009, 22:19
Hoi, is deze ook aansluitbaar voor een Dreamcast kabel?

Euhm, dit ding kan alles aan wat aangesloten kan worden met component en vga. (ken de aansluiting van dreamcast niet)

JBart
2 juli 2009, 09:08
up 1...

JBart
7 juli 2009, 16:12
up 2...

Ribos
7 juli 2009, 16:48
Hoe is het beeld met een PS2 aangesloten op LCD pc scherm? Want ik heb een VGA box en da beeld is er klote op, heeft ook al die aansluitingen etc maar da beeld trekt op geen reet, geef mij maar toch een echte tv met een scart dan heb ik tenminste mooi beeld. Tenzij die VGA box digitale aansluitingen heeft. Komt die me alle nodige kabels?

Ik bied de meeneemprijs dus en ik kan da komen afhalen ben in de buurt. Ik hoop dat ik met deze VGA box mooi beeld zal hebben. Anders is het weer weggegooid geld :doh:

Want ik heb momenteel een COMPRO VideoMate V300 Ext. Gecko Computers 0.1-dev (http://www.geckocomputers.be/?p=pdet&pid=579) da heeft me 90 euro gekost destijds ge kunt zogezegd alles op aansluiten in HD met da ding, ik kijk er ook TV op goei beeld enzo maar als ik mijn ps2 erop aansluit dan trekt da op geen klote. Das echt precies analoog kwaliteit da ik heb met mijn PS2 op mijn LCD scherm via die Videomate.

Wnr kan ik die komen halen?

Ribos
7 juli 2009, 19:23
Laat maar, ik trek mijn bod in, ik heb het al bij iemand anders gekocht op dit forum daarnet. Ik hou van snelle deals ;)

Ribos
8 juli 2009, 11:21
Hey janet het is nog altijd mijn recht om mijn bod in te trekken binnen een paar uur tijd, gij liet toch niks van u weten, ik zal u flink reporten omda gij mij een negatieve itrader hebt gegeve lol, de mods zullen da toch wegdoen ;) gij hebt geen recht en geldige reden om mij een negatieve itrader te geven, alles is volgens de regels gebeurd.

JBart
8 juli 2009, 11:37
Hey janet het is nog altijd mijn recht om mijn bod in te trekken binnen een paar uur tijd, gij liet toch niks van u weten, ik zal u flink reporten omda gij mij een negatieve itrader hebt gegeve lol, de mods zullen da toch wegdoen ;) gij hebt geen recht en geldige reden om mij een negatieve itrader te geven, alles is volgens de regels gebeurd.

Meeneem bieden is meeneem bieden. U dan terugtrekken is een negatieve iTrader waard. Zo simpel is het. (En gij geeft mij dan een negatieve itrader omdat ik u een terechte heb gegeven? ow pulease)

Kwertie
8 juli 2009, 12:11
'k Moet JBart gelijk geven hoor. Je bod intrekken is niet "je goed recht". Meestal gaat de verkoper hier niet altijd zwaar aan tillen, maar in dit geval kan ik dat wel begrijpen, aangezien je de meeneemprijs bood.

Dit is trouwens misbruik van het iTrader systeem. Negatieve feedback teruggeven omdat je er zelf (terecht) kreeg, is not done (infractions werden gegeven). Ik zou de regels er nog eens op nalezen, mocht je niet akkoord gaan.

Dat beledigen zal je trouwens ook niet verder brengen...

fredenevy
8 juli 2009, 15:04
hiervoor een neg i-trader geven vind ik wel wat bij het haar getrokken...
tis niet dat hij andere potentiele kopers is misgelopen eee