PDA

Volledige versie bekijken : [TK] iPhone 3G 16Gig Zwart met Belgisch factuur ! (winkelstaat!)

Party
26 juni 2009, 23:14
Hierbij verkoop ik mijn zwarte iPhone 3G 16Gig.
Aangekocht in Wijnegem Shoppingcenter op 03/02/2009 voor 615euro.

Toestel heeft altijd in beschermhoesje gezeten en is 100% krasvrij !
Alles zit nog nieuw in de doos sinds ik nu de iPhone 3GS heb gekocht.
Toestel is dus letterlijk perfect inorde ! Toestel is ook volledig gereset en in dezelfde staat als hij uit de winkel komt.

Minimum bod begint op 400 euro sinds het volledig inorde is en met Belgisch factuur !

Toestel enkel op te halen in Berchem, geen verzendingen met de post !

(Staat te koop op verschillende forums, hoogste bod wint)

Zelanus
26 juni 2009, 23:30
Kom je soms in Mechelen of Leuven.
Of is afspreken in station Antwerpen-centraal mogelijk?

Grtz

Party
26 juni 2009, 23:35
Berchem station lukt me wel.

Party
27 juni 2009, 13:37
Tot hiertoe heb ik een bodje van 400 op 2dehands.be

Zelanus
27 juni 2009, 13:40
bod dan van 405 euro en afspreken in Berchem station

Party
27 juni 2009, 13:45
Genoteerd Zelanus

Annebel123
27 juni 2009, 14:19
430euro

Party
27 juni 2009, 14:34
Genoteerd Annebel123

Party
27 juni 2009, 17:06
Bod van Annebel123 is niet meer geldig !

Hierbij herhaal ik wat er in mijn post staat:
"Toestel enkel op te halen in Berchem, geen verzendingen met de post !"

Hou hier rekening mee voor er iemand een bod uitbrengt !

Annebel123
27 juni 2009, 18:39
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wou komen afhalen he makker.
Verzending leek me makkelijker gewoon...

Ma bon dan bij deze zoek ik wel een andere..

Party
27 juni 2009, 18:43
Privé bericht:

Oorspronkelijk geplaatst door Party
Kom al even wat informeren:

Ik zie geen regio staan bij je naam en ik kom alvast eens informeren of je hem zelf kunt komen oppikken in Berchem daar ik een toestel als niet niet via de post wens te versturen.

Indien niemand meer biedt, wanneer zou je erom kunnen komen?

Groeten,
Glenn

Oorspronkelijke reactie op dit privé bericht door Annebel123:
Ik ben van diepenbeek dus het zal moeten verzonden worden..

Je hebt gelijk Annebel, je hebt dit nooit gezegd :rolleyes:

Annebel123
27 juni 2009, 18:52
Ik wist nie eens da berchem antwerpen was...
Ben nie van zin 2uur in de wagen te zitten voor een 2de handse iphone.

Ma bonn rol ma verder met uw oogskes moet hem al niemeer hebben..

Party
27 juni 2009, 18:58
Zoals gezegd, je bent verplicht je regio in te geven op het verkoopsforum hier !

En eerst bieden en daarna pas vragen waar Berchem ligt om te beslissen of je wel de afstand zou willen afleggen IS NIET DE CORRECTE VOLGORDE !
Er stond direct van het begin van deze verkoop in de thread enkel ophalen !
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen ??????

Annebel123
27 juni 2009, 19:03
Tis al goed makker, maak der is nie zo een scene van!!!
Als gij op een rustige manier had gezegd, "sorry maar het is enkel ophalen" hoop dat je het begrijp hadde we ook wel iets uitgewerkt zunne, damn gast!

Ik ben vet relaxed een iphone aant zoeken en gij flipt hier uit om de stomste muggepis.
Ik heb een auto / een gps / tis allemaal geen probleem als er een beetje goede wil was van BIJDE kanten.

(voor mij bij deze genoeg geweest moet er niks meer van horen noch wens ik nog aan dees topic deel te nemen)

Party
27 juni 2009, 19:06
A ja gij ff privé komen zeggen dat ik MOET verzenden daarna in men post wat komen vermelden dat je niks hebt gezegd en ik mag niet reageren, bedankt voor heel men verkoopsthread te verzieken !

Goede wil begint bij uzelf als je dat nog niet wist !

Annebel123
27 juni 2009, 19:11
Dat woord MOETEN is u echt goed bekomen zie ik...
Had gij nu eens gewoon rustig gezegd da gij van antwerpen waart was alles nu nog steeds inorde geweest. Maar ik kom online en gij had heel de boel al geanuleerd dan moet ge nu ook geen dikke noten meer komen maken over iets wa toch niet meer door zal gaan.
GIJ wou het zo, GIJ hebt het zo... Zelanus veel succes met deze verkoper!

Party
27 juni 2009, 19:16
Zelanus kan blijkbaar de post wel lezen want deze koper gaat hem wel zelf komen ophalen bij verkoop !

Lees eerst voor je een bod uitbrengt ! Toch niet zo moeilijk ?
Een verkoper geeft zijn voorwaarden op bij de verkoop, ga je daar niet mee akkoord ga dan gewoon naar de volgende thread en begin geen boden uit te brengen die niet aan die voorwaarden voldoen !

Koopt u dan gewoon nen andere en laat deze thread met rust !!! Maar zelfs dat lukt u ook al niet :s

fireflymr
27 juni 2009, 19:23
Stop dan zelf met reageren he.

Annebel123
27 juni 2009, 19:23
gij zijt erg, echt...
tis da ik maar een itrader van 19+ heb dat ik er niks van ken en het bij iedereen moet foutlopen lijk bij u. Ok ik heb niet tegoei opgelet dat gij percé alleen wilt brengen of afhalen. (zal aan al de rest online hier liggen die wel willen dom zijn en opsturen) wat zo heb ik het al 19+ keren gedaan gehad! Verzending kun je traceren, verzekeren etz op kosten van de KOPER! Hoe dan ook ja jij wil afhalen... Bonn, ik dacht da gij aan de andere kant van belgie woonde en dan als GIJ hem nog voor die prijs wou verkopen zou dat in mijn geval MOETEN verzonden worden (in mijn geval is da dus / niet als gij nie akkoord ging) ---> wat ge intussen wel vrij duidelijk hebt laten merken, amai! Nu ik u had gevraagd waar dat lag (antwerpen dus) blijkt dit totaal geen probleem meer te zijn! Zoals ik zei 50km doe ik alle dagen voor het werk dus zal 85 km ook lukken voor een iphone uit te kome halen! Ma gij had intussen met uw collairig gedrag heel mijn bod al geanuleerd en in de kijker doen lopen en uw ongenoegen hier te zitten uiten over mij terwijl ik alle goede bedoeling had u toch tegemoet te komen.

Doe gewoon chill zoals ik u eerder al zei en het was allemaal al lang geklonken ZONDER heel die cinema die ge intussen hebt doen opzetten om een gsm'meke...

Party
27 juni 2009, 19:29
Annebel123 zoekt u nen anderen thread !

fireflymr ? ik moet stoppen met reageren in men eigen verkoopsthread ?
Je eigen bijdrage was dan ook weer helemaal ontopic
zucht

Annebel123
27 juni 2009, 19:32
Reageren + reageren = 2
De manier hoe gij alles tot u opneemt en terug schiet er gewoon fout!
Leg u liever een uurke neer en komt dan nog eens proberen. Dees heb ik ook nog nooit meegemaakt en is volkomen nieuw ook voor mij zo een verkoper. Een hoop vuur liggen spugen om 2x niks. Soit, ik zal het hier bij laten maar hoop dat de volgende geintresseerde in uw phone met iets meer respect zal behandeld worden want amai zunne!

@ fireflymr: Laat hem maar denk niet dat hij het snapt.

Party
27 juni 2009, 19:35
verdomme seg hoe oud zijde gij :s
al mijn verkopen zijn al perfect verlopen en elke koper is supercontent van de service en van het object dat ze altijd kopen van mij, maar gij kunt u blijkbaar nog niet eens houden aan een simpele voorwaarden van een verkoper en dan nog wat gans de thread blijven verzieken... echt erg !

Annebel123
27 juni 2009, 19:40
Ouder als gij mits iedereen het maar moet komen halen en gij niet over het nodige vervoer beschikt om nog maar naar de post te rijden? Haha! Sorry, die moest er nog even uit want begin het hier nogal lachwekkend te vinden. Gij hebt de boel hier op gang getrokken dus nu niet komen klagen da uw thread word verziekt gast!!! Actie -> reactie! Welkom op 9lives met uw 256posts...

Party
27 juni 2009, 19:43
gij hebt er al veel van deze threads gehad blijkbaar met uw 1114 posts...
en dan nog eens komen janken op men openbaar profiel ook, zielig hoor.

en als ik iets wens te verkopen zonder een verzending is dat zo, ik ben voor men HTC Touch HD naar Kortrijk gereden nadat ik een bod had uitgebracht, maar dat is iets wat gij niet begrijpt blijkbaar.

killo 11
27 juni 2009, 19:44
Ik wil met niet moeien maar haal er AUB een Mod bij ofzo en herstart deze Tread.

Annebel123
27 juni 2009, 19:47
gij hebt er al veel van deze threads gehad blijkbaar met uw 1114 posts...
en dan nog eens komen janken op men openbaar profiel ook, zielig hoor.

en als ik iets wens te verkopen zonder een verzending is dat zo, ik ben voor men HTC Touch HD naar Kortrijk gereden nadat ik een bod had uitgebracht, maar dat is iets wat gij niet begrijpt blijkbaar.

Ge moet de koper ook de TIJD ervoor geven dat voor te stellen.
Het gaat over uw opvliegend gedrag, niet over verzending of komen halen moest ge nog nie mee zijn...

Ja mods herstart dit maar want het is hier ferm uit de hand aant lopen!
Ik zal het ook rapporteren :naughty:

Party
27 juni 2009, 19:49
Ge moet de koper ook de TIJD ervoor geven dat voor te stellen.
Het gaat over uw opvliegend gedrag, niet over verzending of komen halen moest ge nog nie mee zijn...

Ja mods herstart dit maar want het is hier ferm uit de hand aant lopen!
Ik zal het ook rapporteren :naughty:

Ik moet u de tijd geven? Gij geeft privé te merken dat je absoluut een verzending wil ! verdomme als er hier iemand iets moet rapporteren ben ik het wel die u moet doorgeven !
en dan nog als een klein kind mijn openbaar profiel ook nog wat komen bekladden... erg laag hoor

Annebel123
27 juni 2009, 19:55
Tis wa gij der van hebt gemaakt kerel!
Gelijk nu altijd maar trg die reacties geven om het hier toch maar bollende te houden...
Volgens mij snapt gij het nog niet.

Het zou MOETEN opgestuurd worden als ik niet tot bij u kon geraken moest gij toch aan mij willen verkopen. Ik heb u een heel goed bod gedaan gehad. Tis alleen hoe ver gij ervoor open stond. We hadden altijd iets kunnen uitwerken. Ik verplicht u niks als gij zegt ik wil nie opsturen. Maar ik "zei" het u maar. Nadien heb ik u gevraagd waar dat ergens lag vanwaar gij waart! Wat heel de setuatie veranderde maar tegen het zo ver was waar gij al helemaal over de rooie aant gaan! En daar gaat het hem om.

Nog een laatste keer: Actie (van u) = Reactie (van mij)
Met vriendelijkheid waart ge gewoon een heel pak verder gekomen als "kijk nu".

Tis wa GIJ er van hebt gemaakt.
blijf CHILL en dan hebt ge dees nie voor!

Als ge toch zo een problemen hebt om met mensen om te gaan dan ga na kapaza / ebay / hebbes met heel uw officieel gezeik!

Party
27 juni 2009, 20:00
Ik heb gewoon vriendelijk uw bod genegeerd in het begin sinds je niet voldeed aan de verkoopsvoorwaarden, maar blijkbaar ben je niet volwassen genoeg om dat te aanvaarden en gewoon verder te zoeken !

Ik heb het gerapporteerd.

Annebel123
27 juni 2009, 20:34
Het was alles behalve vriendelijk onnozel manneke.
Hou er gewoon over op aub.

MODS close plzzz!!!!

Kwertie
27 juni 2009, 21:05
Thread mag gesloten worden?

Als ik het puur objectief bekijk: Party zegt duidelijk van in het begin (al van voor de wijziging) dat er enkel kan afgehaald woren.
Annabel123 biedt, we nemen aan dat de voorwaarden ok zijn.
Blijkt dat het te ver is en de deal daarom niet door kan gaan.

Voor zover ik zie kwam Annabel123 de deal niet na.
=> Negatieve feedback die Party kreeg, mag dus ongedaan gemaakt worden want hij deed niets verkeerd. Mocht de deal toch nog doorgaan, wil ik desgewenst de feedback van Annabel123 ook nog verwijderen.
Wie hier vriendelijker of minder vriendelijk was, doet hier niets ter zake. Da's iets subjectief en daar valt geen feedback over te geven...

Party mag wat mij betreft nu een nieuwe thread starten en de huidige boden overnemen in de nieuwe thread.