PDA

Volledige versie bekijken : Athene bashing?

AtheneWins
24 juni 2009, 20:02
Hallo iedereen, Furious hier

en nee ik zen dus gene faker, ik ben dus effectief de Furious en heb dus zelfs de tijd en moeite gepakt om mij dus op een down-to-earth manier te komen uitdrukken op't forum. Er was hier nen tijd gelede een negatieve thread over mij en Athene:

Dees is den thread: http://www.9lives.be/forum/9livestv-feedback/648419-athene-tv.html

gulle ze mijn tijd echt ni waard zijt, want ik sta dus effectief wel ver boven jullie, als persoon, maar ik vond wel dat er moest duidelijk gemaakt worde dat'k de commentaren van bv. Insta, perfusion, C2W, jager te paard en al die scrubnubs ni pik en da ik dus enkele van deze mense fysiek ben bijeen gaan slagen, dus mij vuist op hun bakkes, en omdat da als voorbeeld zou kunne diene hebbe we da opgenome en ne clip van gemaakt die dus nu op TV komt eh:

dees is de clip: YouTube - ATHENE #7 part 2 (http://www.youtube.com/watch?v=MXWLCJRlJs0)

moraal: ik win. Gij verliest. feal free to trie again. (probeer't nog is, voor de mense die geen engels kunne).

da zijde gij -> :doh: <- en da benne'kik. Ik ben ne muur. Ik ben van beton. Gij doe enkel u eige zeer me mij aan te valle.

en Malkavian, dezen thread ni locken eh man, wij kenne mekaar; ik vind toch dat dit moet kunne.

Conqie
24 juni 2009, 20:07
:wtf:

Devastate
24 juni 2009, 20:11
moraal: ik win. Gij verliest. feal free to trie again. (probeer't nog is, voor de mense die geen engels kunne).

:lol::lol:

Ik geloof nie daje den echten zijt :tongue:

edit: da filmke man :rofl: geniaal

Unpro
24 juni 2009, 20:13
Gij zijt zeker van beton, daarom dat ge hier komt wenen :unsure:

Piejie
24 juni 2009, 20:15
Niet grappig...

Therapy
24 juni 2009, 20:16
fel mannen gij

Sorasan
24 juni 2009, 20:17
omg
de zender doet het al niet geweldig goed, dan gaat ge het nog eens naar beneden brengen...
ma jongens toch =)

KO
24 juni 2009, 20:18
Ik hoop dat dit echt is, maar ik vrees er voor.

Conqie
24 juni 2009, 20:18
Tja hunne roleplay lijkt precies toch te werken voor sommige, 'kmoet spijtig genoeg wel zeggen da'k het soms nog een klein beetje grappig vond door de link met het forum.

Maar tenzij ge dat in elke aflevering gaat steken gaat ge niet veel fans vinden.
en das nu goed voor ene keer..

ps: 'kzou ook niet te veel lachen met hun spellingsfouten want ik hoop echt dat dat bij de rol hoort :)

Jayvie
24 juni 2009, 20:19
Doet mij enorm denken aan: "Gij zelf zijt Tony" ofzo.

switchblade
24 juni 2009, 20:20
Na echt m'n best te doen om het uit te kijken, heb ik na 1 minuut geïrriteerd afgehaakt.
Behalve een aflevering van Gunk top 40 heb ik nog ni naar die zender gekeken, bovenstaand filmpje doet me er aan herinneren waarom ik niet kijk.

Bedankt Athena!

AtheneWins
24 juni 2009, 20:22
ik wil hier gene flame war starten eh, let's kiep this sivilized, maar zijn jullie ni een klein beetje beschaamd over ulle groten bek?

KO
24 juni 2009, 20:26
ik wil hier gene flame war starten eh, let's kiep this sivilized, maar zijn jullie ni een klein beetje beschaamd over ulle groten bek?

Zo leg ik er 's morgens toch nog 2 tussen mennen boterham :')

Lord Zymeth
24 juni 2009, 20:27
Na echt m'n best te doen om het uit te kijken, heb ik na 1 minuut geïrriteerd afgehaakt.

idd :(, 'k heb echt geprobeerd, maar 't is te overdreven om nog grappig te zijn

MiniJeffrey
24 juni 2009, 20:28
Nu op bets.9lives.be:

Hoe lang blijft deze topic open?

Ik heb gegokt op 'voor 21.00 dicht' ens ta momenteel 3 tegen 1...

Dobbelsteen
24 juni 2009, 20:30
HAHAHAHA, ofwel een forumtroll, ofwel een marginaal eerste klas. Proficiat, u hebt mijn respect verloren.

Edit: :lol: wat een marginaal filmke

Pana
24 juni 2009, 20:34

Neen, jij toch ook niet?

maximvdb
24 juni 2009, 20:45
Waha wa ne mongool

iKitty
24 juni 2009, 20:58
oké...
hij maakt grapkes
wij lachen me hem
en nu ist nie goe? D:

kdacht da die zo deed voor zo te doen, maar die meent da precies wel

RaGeR
24 juni 2009, 21:00
Hihiihihi

Conqie
24 juni 2009, 21:08
oké...
hij maakt grapkes
wij lachen me hem
en nu ist nie goe? D:

kdacht da die zo deed voor zo te doen, maar die meent da precies wel

Dat is juist hetgeen dat hem wilt..

1 Ding staat vast, gans die athene-crew is al sinds etele jaren media-geil, met Nee! met hun power-iets site en met hun rollenspelletje, dit dus.

'kvind het gewoon zwak dat gunk er percé een "programma" van wilt; misschien goed genoeg voor youtube, maar op de televisie is er echt geen behoefte voor deze zever hoor :)

Nuja het is dan ook een zo goed als gratis programma, en ze moeten de "zender" toch met IETS vullen.

Ironpole
24 juni 2009, 21:13
Man, 1 2 3 own van Athene!

StarTech2008
24 juni 2009, 21:15
Allemaal Bakkes toe ja ,
ga eerst is kijken hoe het begon ...
Best paladin in the world ! LEGENDARY de eerste clip werd geaired En BOOOOOM heel youtube ontplofte ..
Sindsdien niks dan Topclips van athene ...
Het is een eer om ze int vlaams te mogen bezig zien op GunkTv das nogal wa beter dan Thuis en Familie hé

En Haters zouden hier ni moette zijn , Haters moetten hun bakkes houde en een forum zoeken ..

StarTech signing out ^-^
Go Buck A Fufallo Bitches !

Bad Religion
24 juni 2009, 21:18
is youtube ontploftttttttttt ?????

:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s

Sorasan
24 juni 2009, 21:20
go buck a watte?

Dobbelsteen
24 juni 2009, 21:21
Allemaal Bakkes toe ja ,
Best paladin in the world ! LEGENDARY de eerste clip werd geaired En BOOOOOM heel youtube ontplofte ..
Het is een eer om ze int vlaams te mogen bezig zien op GunkTv das nogal wa beter dan Thuis en Familie hé

En Haters zouden hier ni moette zijn , Haters moetten hun bakkes houde en een forum zoeken ..

StarTech signing out ^-^

Sorry, dit is netlog en wij zijn allemaal haterzzzzzzzzzz.

Serieus man, zoek een leven. Ge zit een fucking spelleke te spelen, ma ge doet hier alsof ge de nobelprijs gewonnen hebt.

Stancke
24 juni 2009, 21:25
Het zou de nonkel kunnen zijn van Kimberly:)

switchblade
24 juni 2009, 21:26
Het zou de nonkel kunnen zijn van Kimberly:)

Het niveau ervan is er alleszins :p

Conqie
24 juni 2009, 21:26
Allemaal Bakkes toe ja ,

StarTech signing out ^-^
Ja das vooral beter :niceone: ,kijkt maar naar de kijkcijfers :niceone: (van de prijs dat het kost nog maar te zwijgen :rofl: )

feedin' the troll

Tiim
24 juni 2009, 21:27
Het niveau ervan is er alleszins :p

Het IQ ook hoor ;D

^MystiQ
24 juni 2009, 21:33
Kerel, ge zijt mensen bijeen gaan slaan, ge zijt Athene, de grootste noob van het heelal, en iedereen weet dat noobs niet kunnen slaan !

Ma lol, ik heb just da filmpke gezien, wa voor ne schaambal zijde gij feitelijk. Ge zijt niet alleen een schande voor alle Antwerpenaren maar ook voor ieder zichzelf respecterend Vlaming.

KO
24 juni 2009, 21:34
Allemaal Bakkes toe ja ,

StarTech signing out ^-^

Grappig dat de troll in de OP meteen 2 accounts maakt.

Sorasan
24 juni 2009, 21:35
volgens mij gaan die mannen hun 30ste niet halen -_-

Cubeh
24 juni 2009, 21:37
haha da filmke :rofl:

StarTech2008
24 juni 2009, 21:37
Kopstoot,Kniestoot : Gedaaaan ...
Niks dubbel account bitches , gwn ne symphatisant OKEY

Tiim
24 juni 2009, 21:38
Tania is de zus van Athene, ik heb da spelleke hier wel door ;)
Connecten met de gamers? Jaja... ;)

Epyon
24 juni 2009, 21:38
In het belang van iedereen, toch maar een slotje ;) .