PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware Ruilen Codes PS Store

JasonC
22 juni 2009, 23:02
Ik heb een code die 4X kan gebruikt worden om de volgende 3 games te downloaden in de PS Store:
Rachet & Clank: Quest for Booty
Super Stardust HD
The Last Guy
Alle (GAME:p)ruilsuggesties zijn welkom ;)!

sike2
23 juni 2009, 09:49
Ruilen voor een positieve itrader ? :p

manonfire
23 juni 2009, 10:13
ja zo wil ik er ook wel 1 geven :p

ProGunNL
23 juni 2009, 11:08
whaha ach ik ook wel maar ik denk niet dat hij dat bedoelt

sike2
23 juni 2009, 11:27
Er staat duidelijk "Alle ruilsuggesties zijn welkom !" ;)
dus we moeten hem er toch aan houden :p

JasonC
23 juni 2009, 15:07
voila tis al aangepast ;)
srry vr de onduidelijkheid :p
BTW tip: ik ben momenteel op zoek naar naruto ultimate ninja storm, maar andere games zijn ook welkom

FreakyJP
23 juni 2009, 15:41
Het is niet echt fair eigenlijk dat jij een code die je zelf al gebruikt hebt gaat doorruilen voor 4x een game. Jij hebt m.a.w. geen verlies, daar waar die anderen een spel wegdoen in ruil voor die "code". Je zou echt die code maar 1x mogen ruilen, zonder dat ze reeds geactiveerd is tbh.

Goldrusher
23 juni 2009, 16:53
Idd. Volgens mij gaat het hier om codes die reeds zijn ingegeven op een bestaande account.

JasonC
23 juni 2009, 23:44
Euhm, dat is dan jou probleem, en als je daar echt zo zeker van bent post dan niets op deze topic, het gaat hier over Buying & Selling, niet om daarover nog eens gaan te speculeren, de bedoeling van dit soort fora is gwn een bod te posten en en te wachten op een antwoord, mocht jij daar niet in geïnteresseerd zijn gelieve dan je commentaar voor jezelf te houden, want er zijn klaarblijkelijk(zie andere topics) mensen die hier wel in geïnteresseerd zijn...

mXXX
23 juni 2009, 23:51
Het is niet echt fair eigenlijk dat jij een code die je zelf al gebruikt hebt gaat doorruilen voor 4x een game. Jij hebt m.a.w. geen verlies, daar waar die anderen een spel wegdoen in ruil voor die "code". Je zou echt die code maar 1x mogen ruilen, zonder dat ze reeds geactiveerd is tbh.

Het is wel eerlijk... Hij heeft er ook iets voor moeten doen om die code te pakken te krijgen (veronderstel ik). Ik heb toevallig dit soort code die ik bij mijn PS3 heb gekregen ook kunnen ruilen en met iedereen die ik heb geruild waren ze blij... Dus ik zie hier het probleem niet van in. Er zijn altijd mensen die hier niet akkoord mee zullen gaan. Maar er zijn ook sommige mensen die een oude game, die ze bv. niet weg kunnen krijgen, willen ruilen tegen deze 3 games dat ze dus een goede deal vinden. Persoonlijk vind ik dat het kan/ mag als beide partijen er geen bezwaren er tegen hebben...

JasonC
24 juni 2009, 14:55
Kzoek trouwens ook nog naruto ultimate ninja storm, of een extra dualshock 3 controller, voor wie deze kwijtwil, maar andere suggesties zijn ook welkom

mijas65
24 juni 2009, 19:39
Het is wel eerlijk... Hij heeft er ook iets voor moeten doen om die code te pakken te krijgen (veronderstel ik). Ik heb toevallig dit soort code die ik bij mijn PS3 heb gekregen ook kunnen ruilen en met iedereen die ik heb geruild waren ze blij... Dus ik zie hier het probleem niet van in. Er zijn altijd mensen die hier niet akkoord mee zullen gaan. Maar er zijn ook sommige mensen die een oude game, die ze bv. niet weg kunnen krijgen, willen ruilen tegen deze 3 games dat ze dus een goede deal vinden. Persoonlijk vind ik dat het kan/ mag als beide partijen er geen bezwaren er tegen hebben...

en wat ga je dan doen als een koper zijn ps3 binnen en week stuk valt ?
alle accounts zijn al gebruikt en hij heeft niks meer dag ruil....

als je zo iets doed vind ik ook dat het nog niet mag geactiveerd zijn en aan 1 koper ...

zo kan ik hier ook flower enzo te ruil zetten tegen volwaardige ''disc'' games ......

mijn mening !

manonfire
24 juni 2009, 20:04
alle dan 3euro geboden

FreakyJP
24 juni 2009, 20:34
Persoonlijk vind ik dat het kan/ mag als beide partijen er geen bezwaren er tegen hebben...

Weten die andere personen dat jij de code ook geactiveerd hebt en dus niet aan hen alleen verkocht hebt?, en jij deze vervolgens met 4 anderen "gedeeld" hebt voor 4 games, wetende dat zij die niet meer kunnen downloaden op een andere console of als jij de accountgegevens verandert??

mXXX
24 juni 2009, 21:07
en wat ga je dan doen als een koper zijn ps3 binnen en week stuk valt ?
alle accounts zijn al gebruikt en hij heeft niks meer dag ruil....

als je zo iets doed vind ik ook dat het nog niet mag geactiveerd zijn en aan 1 koper ...

zo kan ik hier ook flower enzo te ruil zetten tegen volwaardige ''disc'' games ......

mijn mening !
Dan kan je de accountgegevens gewoon trg sturen en kan hij ze trg downloaden? De code kan maar op 4 PS3's geactiveerd worden, maar op elke ps3 dat hij geactiveerd is kan die oneindig keer gedownload worden

Weten die andere personen dat jij de code ook geactiveerd hebt en dus niet aan hen alleen verkocht hebt?, en jij deze vervolgens met 4 anderen "gedeeld" hebt voor 4 games, wetende dat zij die niet meer kunnen downloaden op een andere console of als jij de accountgegevens verandert??
Dat moet hij er dan bij vermelden en de koper moet vragen stellen...

En nu trg ontopic aub, anders worden de admins kwaad :)

JasonC
25 juni 2009, 02:19
Mensen, al die commentaar is hier niet gewenst, nogmaals: geen interesse, geen post dan aub!!!!
En nu idd trg ontopic pls

Li1quid
25 juni 2009, 10:51
Zalig! Na Mxxx komt... Y-SSin!
Ik vind persoonlijk dat dit niet mag en het mag waarschijnlijk ook nog ineens.
Btw die code krijg je toch gratis bij een ps3 niet?
En dan nog pak dat die code 20-40 euro kost en dan betaal je voor 5 codes.
Als je ze nu allemaal zou trade zou het normaal zijn maar dit vind ik persoonlijk op niks slagen en ga nu ook niet zoals Mxxx iedereen zijn topic vol spammen. Maarja veel geluk met de verkoop.

mXXX
25 juni 2009, 11:46
Zalig! Na Mxxx komt... Y-SSin!
Ik vind persoonlijk dat dit niet mag en het mag waarschijnlijk ook nog ineens.
Btw die code krijg je toch gratis bij een ps3 niet?
En dan nog pak dat die code 20-40 euro kost en dan betaal je voor 5 codes.
Als je ze nu allemaal zou trade zou het normaal zijn maar dit vind ik persoonlijk op niks slagen en ga nu ook niet zoals Mxxx iedereen zijn topic vol spammen. Maarja veel geluk met de verkoop.

hahah :) Mijn tijdperk is voorbij ^^
maar blijf ontopic aub admins kijken mee :)

manonfire
25 juni 2009, 12:30
ik bied dus nogmaals 3 euro ;)

JasonC
25 juni 2009, 14:06
Li1quid, als je me helemaal op het einde van die "preek" geluk wenst met de verkoop was die post helemaal niet nodig geweest, nog eens voor iedereen, STOP MET DEZE TOPIC TE VERZIEKEN, het is niet omdat jullie mXXX zijn vorige topic beu zijn, dat dit allemaal afgereageerd moet worden op mij, geef gewoon iedereen hier om eerlijk te ruilen of te verkopen.

manonfire, niet geïnteresseerd, alleen ruilen, niet verkopen ;)

manonfire
25 juni 2009, 14:09
ruilen tegen ne bic dan? ;)

dr.salt
25 juni 2009, 18:06
Het is zoals Goldrusher reeds zei totaal unfair wat jij hier aan het doen bent, je beschaamd waarschijnlijk het vertrouwen van degene die zo gewillig was zijn code's met je te delen

trouwens, voor dit soort trades is er een daarvoor speciaal opgerichte thread op het Playstation 3 forum

enZiiime
25 juni 2009, 18:57
Nutteloze post maar toch wou ik reageren.

Dit is TOTAAL unfair en schandalig, in mijn topic heb je het ookal voorgesteld voor te ruilen tegen RE5.

Die codes VERKRIJG je gratis (gewonnen of niet), het is schandalig als men dit wilt verkopen of ruilen tegen een spel.

Admins, verbied het eens voor zo'n codes te ruilen/verkopen, over andere dingen kunnen jullie zo moeilijk doen, en dit mag dan ineens wel?

Vindt dit erger dan een PROMO spel verkopen. (hier krijg je zelf niets in je handen)

JasonC
25 juni 2009, 20:37
STOP TOCH MET DIE ZIELIGE EN ONGEWENSTE COMMENTAAR!!!!
De admins hier zouden JULLIE juist moeten aanpakken voor iemands topic zo te verzieken!!!!
Ik heb trouwens niemand horen klagen in deze (http://www.9lives.be/forum/b-s-playstation/642537-tr-far-cry-2-en-psn-code.html) topic van mXXX, bij mijn weten zijn de regels hier niet zo snel verandert, dus het mag en lees trouwens maar goed op die topic hoe hij een goede trade heeft gedaan met papfles, en nog meer in andere topics!
Ik heb die code maar 1keer nodig, dus waarom die 4 andere activaties ter verspilling laten gaan? Het is toch mooi als andere mensen hier ook van kunnen genieten in ruil voor andere games of accessoires die ze toch sowieso kwijtwillen??
Maar ja deze topic is al zo verziekt door kinderachtige en hopeloze leden, die blykbaar niets beters te doen hebben met hun zielige leventjes, dus de moderators mogen hier gerust een slotje op zetten, ik probeer wel ooit nogeens wanneer iedereen is gekalmeerd, of gwn op een ander forum

N.1.i.b.o.r
25 juni 2009, 20:40
STOP TOCH MET DIE ZIELIGE EN ONGEWENSTE COMMENTAAR!!!!
De admins hier zouden JULLIE juist moeten aanpakken voor iemands topic zo te verzieken!!!!
Ik heb trouwens niemand horen klagen in deze (http://www.9lives.be/forum/b-s-playstation/642537-tr-far-cry-2-en-psn-code.html) topic van mXXX, bij mijn weten zijn de regels hier niet zo snel verandert, dus het mag en lees trouwens maar goed op die topic hoe hij een goede trade heeft gedaan met papfles, en nog meer in andere topics!
Ik heb die code maar 1keer nodig, dus waarom die 4 andere activaties ter verspilling laten gaan? Het is toch mooi als andere mensen hier ook van kunnen genieten in ruil voor andere games of accessoires die ze toch sowieso kwijtwillen??
Maar ja deze topic is al zo verziekt door kinderachtige en hopeloze leden, die blykbaar niets beters te doen hebben met hun zielige leventjes, dus de moderators mogen hier gerust een slotje op zetten, ik probeer wel ooit nogeens wanneer iedereen is gekalmeerd, of gwn op een ander forum:sop::ironic::evil:

ik ben het met je eens

manonfire
25 juni 2009, 20:47
en is mijn bod genoteerd? :p

Li1quid
25 juni 2009, 20:56
Hehe Dit is zo doorzichtig ik durf er zelf voor te wedden als de mods het IP van Mxx en Y-Ssin vergelijke dat die gelijk is. Als je zowat oplet heb je het wel door. Waarom maak je een nieuw acc aan voor weer ps codes te verkope:p Maarja ik kan me ook vergissen maar betwijfel het:)

mXXX
25 juni 2009, 21:11
Hehe Dit is zo doorzichtig ik durf er zelf voor te wedden als de mods het IP van Mxx en Y-Ssin vergelijke dat die gelijk is. Als je zowat oplet heb je het wel door. Waarom maak je een nieuw acc aan voor weer ps codes te verkope:p Maarja ik kan me ook vergissen maar betwijfel het:)

Zo hopeloos ben ik nu weer ook niet :s
Admins check AUB het IP-adres, zou ik die codes hebben dan zou ik gwn trg op mijn account aanbieden... ook al zijn jullie mij beu :D
Maar zoals ik in mijn vorige topic zei: code kan max 5X gebruikt worden en ze zijn op... dus voila

JasonC
25 juni 2009, 21:25
Check AUB de IP's, en als het mogelijk is zou ik op dat moment ook Li1quid's gezicht willen zien :p
@ Li1quid: die reactie zegt dus wel degelijk veel over jezelf, ik durf zelfs te wedden dat je dit honderden keren zelf hebt gedaan, en nu probeer je erdan andere mensen van te beschuldigen, mXXX en ik zijn echt niet zo hopeloos, jij blijkbaar wel....

enZiiime
25 juni 2009, 21:32
I don't care @ zelfde ip's.

Promo versies van games mogen niet verkocht worden, dus deze codes evenmin.

Als de mods hier geen gelijkenis in zien weten we hoe slim het hier in elkaar is gestoken.

In elk topic kom ik jou reply tegen met die codes, wat ik schandalig vind voor te durven aanbieden voor een volwaardig game dan nog.

N.1.i.b.o.r
25 juni 2009, 21:44

Als de mods hier geen gelijkenis in zien weten we hoe slim het hier in elkaar is gestoken.

In elk topic kom ik jou reply tegen met die codes, wat ik schandalig vind voor te durven aanbieden voor een volwaardig game dan nog.

een game in de winkel kost geld juist?
een code in psn store kost ook geld juist?
jij hebt niets beters te doen ook juist?

JasonC
25 juni 2009, 21:46

en waarom zouden die van mij dan geen volwaardige games zijn???!!!
Wete wa fuck gwn off gast stop met te moeien, ga bij iemand anders huilen hoe schandalig je het vind, al die commentaar gaat dus NIKS veranderen:evil:!!

manonfire
25 juni 2009, 21:46
ik bied u prey op pc aan tis toch iet he veel moet er nimmer van verwachte tis al beter dan mijnne stylo van testraks :p