PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware [TK] prototype

manonfire
21 juni 2009, 18:54
titel zegt het al mag weg voor 40 afgehaald ;)

Li1quid
21 juni 2009, 18:58
Ben je serieus? En mij wou je hem dan 47 aansmeren... mja heb hem toch al bestelt bij de colruyt voor 54. Ik waarschuw de mensen al pasop wat je bied en terug trekt want je hebt direkt een negatieve itrade aan je been.

enZiiime
21 juni 2009, 19:18
Ben je serieus? En mij wou je hem dan 47 aansmeren... mja heb hem toch al bestelt bij de colruyt voor 54. Ik waarschuw de mensen al pasop wat je bied en terug trekt want je hebt direkt een negatieve itrade aan je been.

z'n leeftijd zegt al veel waarom ik er niet van zou kopen, z'n 2 profielboodschappen zijn nog duidelijker, ondanks zen 100%

moeder_theresa
21 juni 2009, 19:42
Is normaal dat je dan een neg. itrader krijgt he.
Deals zijn er om na te komen.
En mr. Anderson, zou je je tijd niet beter kunnen besteden dan je hier te komen moeien met iets waar je geen zaken mee hebt.

Terug ontopic -> 40€ afgehaald.

Li1quid
21 juni 2009, 19:49
Is normaal dat je dan een neg. itrader krijgt he.
Deals zijn er om na te komen.
En mr. Anderson, zou je je tijd niet beter kunnen besteden dan je hier te komen moeien met iets waar je geen zaken mee hebt.

Terug ontopic -> 40€ afgehaald.

De deal werd gesloten omdat

- Ik mag van mijn moeder niet eerst het geld versturen.
- Hij wou het spel niet eerst sturen.

Dus kon de deal niet doorgaan ;) Het is evenveel zijn schuld als de mijne

Hekje#
21 juni 2009, 19:52
Als je ergens een bod opdoet dan moet je maar zorgen dat je wel van mama het geld mag storten he. Wasda voor zever..

Li1quid
21 juni 2009, 19:53
Als je ergens een bod opdoet dan moet je maar zorgen dat je wel van mama het geld mag storten he. Wasda voor zever..

Idd, als hij het eerst verstuurd.

*zucht*

Cirja en moeder hou je er is buiten tis niet omdat jullie 100 en zoveel deeltjes hebben gesloten dat jullie hier de wet zijn e . En de enigste zever die hier is is dat hij een negatieve itrade geeft voor eigenlijk niks bij andere posts is het als iemand zijn bod terug trekt van: 'ok chill'. Hij gaat met -itrade zitte smijten maar ik zie al waarom dat hij dat deed hij kon me daar ff in het zak zetten voor een hoge prijs en toen dat misging zal het bij hem dik hebben tegengeslaan.

Hekje#
21 juni 2009, 20:01
Blijkbaar is de negatieve iTrader meer dan terecht, aangezien de mods hem niet verwijdert hebben.

Nuff said..

Li1quid
21 juni 2009, 20:02
Blijkbaar is de negatieve iTrader meer dan terecht, aangezien de mods hem niet verwijdert hebben.

Nuff said..

WTF, waarom kom jij hier ineens tussen te zeveren ?

en het is onterecht

Hekje#
21 juni 2009, 20:03
Ik zeg gewoon dat je geen deals moet doen als je 15 jaar bent en van mama niet geld mag storten voor je iets ontvangen hebt. Zo werken tweedehands deals nu eenmaal.

Li1quid
21 juni 2009, 20:05
alle een Dj'ke dat denkt omdat hij een plaat kan draaien dat hij hier ff een grote bek mag opzetten en zich met zaken bemoeit waar hij dan hellemaal nog niet in gemengt zit.

Hekje#
21 juni 2009, 20:06
Dj'ke ?
Haha, omdat er op mijn profiel een foto van Ridha staat ( boys noize btw ;))
Ik ben geen DJ, jij bent gewoon een klein kind. :)
15 jaar, zegt genoeg.

Li1quid
21 juni 2009, 20:09
Dude ik ben 16 en het is niet omdat jij 19 bent dat je moet doen of ik een klein kind ben. Want jij hebt hier nog opgezeten toen jezelf kleiner was en ik vind dat jij nu ook niet echt als een volwassen gedraagt volgens mij ben je een beetje zot gespeelt.

Hekje#
21 juni 2009, 20:11
Uw zinsconstructie zegt genoeg.

Succes met de verkoop Manonfire. ;)

Li1quid
21 juni 2009, 20:14
:o U zinsconstructie zegt genoeg. yah want die moet goed zijn e op een forum! Ga int vervolg gewoon iemand anders bekritiseren. Manonfire excuses voor het verknallen van je topic.

manonfire
21 juni 2009, 20:18
alle in ieder geval verkocht aan moeder theresa pm send :)

3noitatsyalp
21 juni 2009, 22:25
Ja ik heb der niets mee te maken. Maar dit is een goed forum waar spellen verkocht worden. Dit is niet het topic ruzie :p.

Li1quid
21 juni 2009, 22:28
Ja ik heb der niets mee te maken. Maar dit is een goed forum waar spellen verkocht worden. Dit is niet het topic ruzie :p.

Alles is terug goed ;)

N.1.i.b.o.r
21 juni 2009, 22:37
Dj'ke ?
Haha, omdat er op mijn profiel een foto van Ridha staat ( boys noize btw ;))
Ik ben geen DJ, jij bent gewoon een klein kind. :)
15 jaar, zegt genoeg.

WTF wa zit gij hier voor zever te verkopen :o

cedricwinters
21 juni 2009, 22:52
WTF wa zit gij hier voor zever te verkopen :o
Ge hebt gelijk, die verkoopt zeker zever als ik da allemaal lees :O.

Darius Craven
22 juni 2009, 00:20
De deal werd gesloten omdat

- Ik mag van mijn moeder niet eerst het geld versturen.
- Hij wou het spel niet eerst sturen.

Dus kon de deal niet doorgaan ;) Het is evenveel zijn schuld als de mijne

Hij treft 0,0 schuld... Het is toch de verkoper zijn recht om eerst de betaling of bewijs van betaling af te wachten voor te verzenden?

En om dan naderhand hier een complete zaagtopic van te maken, alle mensen...

moeder_theresa
22 juni 2009, 16:02
Hier moet ik Darius gelijk in geven.
Eerst betalen en dan verzenden.

In ieder geval, probeer allemaal een beetje overeen te komen, dat maakt het al stuk plezanter. ;)

Beste is dan ook dat deze topic gesloten word denk ik.

Grtz

N.1.i.b.o.r
22 juni 2009, 17:34
Hij treft 0,0 schuld... Het is toch de verkoper zijn recht om eerst de betaling of bewijs van betaling af te wachten voor te verzenden?

En om dan naderhand hier een complete zaagtopic van te maken, alle mensen...

dat is ook geldig in de andere richting