PDA

Volledige versie bekijken : 2 x JB Systems TSX 12 + JB Systems AX 200 te koop

pyton
15 juni 2009, 21:22
Ideaal voor de beginnende dj en voor thuisgebruik. Kan ook met gemak dienst doen voor feestjes! De combinatie is uitstekend voor die prijs!

De reden van de verkoop is het stopzetten van de dj-carrière.
Ik verkoop ze ook apart(http://www.2dehands.be/2 en http://www.2dehands.be/verster maar het totaalpakket is natuurlijk voordeliger ;-)

Prijs beide: € 170
Prijs boxen apart: € 120
Prijs versterker apart: € 70

De luidsprekers

Hallo,

ik verkoop mijn 2 boxen van JB Systems. Ze zijn nog VOLLEDIG IN ORDE!! (om niet te zeggen, -zo goed als- nieuw) Er zijn nooit problemen mee geweest. Zijn niet veel gebruikt geweest. De reden van verkoop is omdat ik ze niet meer gebruik en ze staan hier anders in de weg.

Heel mooie boxen met een zuivere kwaliteit van klank. De basic-boxen die perfect zijn voor een beginnende dj, voor op feestjes,...
Zijn makkelijk te dragen a.d.h.v. de handvaten.

Zeker een aanrader!!

Specificaties:
2x JB Systems TSX 12 luidsprekers
- trapeziumvormige klankkast
- belastbaarheid: 200W
- impedantie: 8 Ohm
- 12" woofer en 1" titanium piezo tweeter
- mooie afwerking met zwart tapijt en zwarte frontgrill
- voorzien van 2 handvatten
- versterkte metalen hoeken
- luidsprekerstatief adapter
- aansluiting met draadklemmen
- aansluiting met speakon + parralel doorschakeling
- afmetingen: 60.50 x 45.50 x 38.50 cm (HxBxD)

De versterker:
Deze versterker is slechts enkele keren gebruikt geweest. Reden van de verkoop is wegens het stopzetten van de dj-carriere.

De versterker is IDEAAL voor de beginnende dj, maar voldoet ook aan de eisen van een gewone versterker voor gewoon huisgebruik. Het is ondertussen een ietwat 'oud' model, maar voldoet aan alle eisen van een GOEDE VERSTERKER. Verschillende opties zijn ook beschikbaar zoals bridged, parallel,... op de foto's ziet u de voor- en achterkant duidelijk. Nieuwprijs vind ik de goedkoopste €150

specificaties:
eindversterker 2x110W / 4 ohm. 1. 150,00

djyoeriv
29 augustus 2009, 20:07
95 euro voor de 2 boxen

star69
29 augustus 2009, 22:24
"dj-carrière" .... wat bedoel je daar juist mee ? al verscheidene jaren in het buitenland opgetreden en nu plots geen zin meer ? stopzetten fuse-residentie ? ik snap het niet verklaar nader ... een persoon met een carriere zou toch geen jb systems verkopen ...

mijn dank ...