PDA

Volledige versie bekijken : Ipod Touch 32gb te ruil tegen Ipod nano/classic +opleg

Kreeftzor
15 juni 2009, 19:36
Mijn ipod touch 32gb is van de eerste generatie, is aangekocht op 21/03/2009 in de applestore in antwerpen. Er is 2 jaar garantie op de ipod (nu 3 maanden minder dus :p) Alles is er nog bij: doosje, boekjes, .....

Het scherm is in krasvrije staat maar op de achterkant zijn enkele kleine krasjes (wat normaal is bij ipod :p) Het enige dat echt zichtbaar is, is een piepklein krasje op de zijkant van ongeveer 1 mm (te zien op de fotos)

Liefst te ruil tegen de laatste nieuwe Ipod Nano van 16gb +opleg van jou kant of een Ipod classic +opleg van jou kant
indien een goed bod is hij ook te koop

Fotos:
http://img291.imageshack.us/img291/4773/foto028k.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/8122/foto026x.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/4646/foto024.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/5274/foto036x.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/1812/foto032a.jpg

sekione
15 juni 2009, 23:01
Richtprijs mocht je verkopen ?
Aankoopbewijs aanwezig (voor de garantie) ? Enis garantie normaal geen jaar op iPods ?
Batterij nog 100% in orde ?
Groeten,
Kevin.

Areknia
15 juni 2009, 23:48
Aankoopbewijs is niet nodig gaat via ipod zelf met serienummer dacht ik.

Zelfde vraag batterij nog in orde en contact met de oortjes de jack dus is nog stevig en vast?

Wat is een goed bod?

TiZon
15 juni 2009, 23:59
garantie = 2jaar zoals bij alle elektronica in BE.

StannY
16 juni 2009, 00:19
opleg bij ruil met ipod nano 16gb van een maand oud?

Kreeftzor
16 juni 2009, 09:37
@ sekione en areknia: Ja het is 2 jaar, normaal 1 jaar staat erop, maar als ge binne de 30 dage die ipod registreet krijgde een jaar erbij :p het aankoopbewijs is er ook bij, en prijs.. kweni echt.. 240 ofzo? Ahja en de batterij is in perfecte staat ^^

@Stanny: hmm toch wel 100 euro aangezien je ze 2ehands voor 120-140 kan krijgen

sekione
16 juni 2009, 16:08
Bod van €200 voor de iPod.
Groeten,
Kevin.

Kreeftzor
16 juni 2009, 16:31
Bod van €200 voor de iPod.
Groeten,
Kevin.

sorry nog steeds te weinig, op kapaza enzo staan ze voor 240-250

sekione
16 juni 2009, 17:12
Voor €250 heb ik een 2nd generation met garantie, dit is een 1st generation. Heb vorige week identiek dezelfde gekocht, maar bleek iets mis te zijn met de batterij. Daar er geen aankoopbewijs was heb ik hem teruggebracht naar de verkoper, die z'n garantie zelf maar moet zien te regelen. Aankoopprijs was ook €200...
Groeten,
Kevin.

Kreeftzor
16 juni 2009, 18:45
Voor €250 heb ik een 2nd generation met garantie, dit is een 1st generation. Heb vorige week identiek dezelfde gekocht, maar bleek iets mis te zijn met de batterij. Daar er geen aankoopbewijs was heb ik hem teruggebracht naar de verkoper, die z'n garantie zelf maar moet zien te regelen. Aankoopprijs was ook €200...
Groeten,
Kevin.

deze heeft ook garantie, is nog maar 3 maanden oud, aankoopsbewijs en garantiekaartje is er bij

sekione
16 juni 2009, 19:10
Ik betwist jouw garantie niet, ik zeg alleen dat ik voor jouw vraagprijs een 2de generatie met luidspreker en externe volumeregelingsknop kan kopen. Die van jou is een generatie ouder, dus toch ook iets minder waard...
Mocht je je bedenken hoor ik het wel, ik zoek ondertussen wel verder. €200 is mijn budget en daar wil ik niet boven gaan.
Groeten,
Kevin.

Kreeftzor
16 juni 2009, 19:20
Ik betwist jouw garantie niet, ik zeg alleen dat ik voor jouw vraagprijs een 2de generatie met luidspreker en externe volumeregelingsknop kan kopen. Die van jou is een generatie ouder, dus toch ook iets minder waard...
Mocht je je bedenken hoor ik het wel, ik zoek ondertussen wel verder. €200 is mijn budget en daar wil ik niet boven gaan.
Groeten,
Kevin.

ik ben bereid mijn prijs te laten zakken maar niet helemaal naar 200, dat vind ik net iets te weinig :p

donald20
16 juni 2009, 19:36
ik heb een ipod classic (witte 30gig) wil je hier tegen ruilen + hoeveel opleg had je gedacht ?

Jupu
16 juni 2009, 19:59
Ik heb een ipod classic (80gb).
In perfecte staat en alleen de onvermijdelijke krasjes op de achterkant.
Zit een lederen hoesje bij en datakabel.
Ik wil wel ruilen als ik niet te veel moet opleggen.

Kreeftzor
16 juni 2009, 22:25
@donald en jupu: aan hoeveel opleg hadden jullie dan gedacht?

Jupu
17 juni 2009, 10:59
Ik dacht aan iets rond de €100(is maar een 1ste generatie touch)

Ik kan wel pas na de exames(25juni) afhandelen. Als dit te laat is voor jou negeer dit dan maar.

Kreeftzor
17 juni 2009, 13:46
Ik dacht aan iets rond de €100(is maar een 1ste generatie touch)

Ik kan wel pas na de exames(25juni) afhandelen. Als dit te laat is voor jou negeer dit dan maar.

ja voor mij is het ok ;) zijn er krassen op het scherm? en welke kleur heeft hij?

Jupu
17 juni 2009, 13:56
ja voor mij is het ok ;) zijn er krassen op het scherm? en welke kleur heeft hij?
Het is een zwarte.
Het lederen hoesje is ook zwart.

Ik heb hem niet bij mij want de ipod ligt thuis en ik zit momenteel op kot.
Maar voor zover ik weet geen krassen op scherm.
Het heeft dan ook altijd in het lederen hoesje gestoken.
Ik zal als ik thuiskom nog eens alles nazien en foto's doorsturen als je wil.

Dit is dan wel pas 25 juni want tot dan zit ik nog in Leuven.

om af te handelen kunnen we mss afspreken ergens in antwerpen aangezien ik zoiets niet graag verstuur.

Kreeftzor
17 juni 2009, 15:01
Het is een zwarte.
Het lederen hoesje is ook zwart.

Ik heb hem niet bij mij want de ipod ligt thuis en ik zit momenteel op kot.
Maar voor zover ik weet geen krassen op scherm.
Het heeft dan ook altijd in het lederen hoesje gestoken.
Ik zal als ik thuiskom nog eens alles nazien en foto's doorsturen als je wil.

Dit is dan wel pas 25 juni want tot dan zit ik nog in Leuven.

om af te handelen kunnen we mss afspreken ergens in antwerpen aangezien ik zoiets niet graag verstuur.

ja wou net hetzelfde voorstellen :) wanneer past het voor u? volgens mij kan ik de middag van de 26 wel