PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware [TIP] Ps3 nieuw €299

50Euro
13 juni 2009, 11:16
Ik heb hier niks mee te maken maar zag dit op budgetgaming.be . Ik post dit hier omdat in deze sectie de meeste ps3 zullen zoeken dacht ik. Pls don't ban me..

Enkele maanden geleden heeft moederbedrijf Free Record Shop bekend gemaakt dat zij in de komende maanden 30 nieuwe Game Mania stores zullen gaan openen. Dit zal vooral ten koste gaan van de Van Leest winkels, die gesloten of omgebouwd zullen gaan worden naar Game Mania winkels. Een beetje het Bart Smit/ E-Plaza principe waarbij één versie zich volledig focust op de verkoop van games.

De komende maanden zullen de eerste nieuwe Game Mania stores het licht zien. Volgens de nieuwssite Ownage.nl hebben ze hier een interessante aanbieding bij waarbij ze de eerste dagen de PlayStation 3 verkopen voor € 299,-, in plaats van € 399,-. Daarnaast krijg je er nog 3 Blu-ray films bij en 500 extra punten voor op je klantenkaart.

Volgens een foldertje, dat we gezien hebben, gaat deze actie in vanaf 27 juni, tijdens de opening van het filiaal in Middelburg. Deze actie zal in ieder geval door gaan tot de opening in Den Haag, daarna hangt het af van de hoeveelheid verkochte eenheden bij vorige filialen. Deze informatie staat echter nog niet op de Game Mania site.

13 juni: Zwolle, Spiegelstraat 12

20 juni: Nijmegen, Marikenstraat

27 juni: Middelburg, Lange Delft 57 - Begin van de actie.

4 juli: Venray Passage 8-10

11 juli: Arnhem, Kronenburgpassage 39

18 juli: Den Haag, Frederik Hendriklaan 141
Amsterdam, Kalverstraat 2-4 (Fame)

Binnenkort:
Zoetermeer, Amsterdamstraat 65

Utrecht, Hoog Catharijne

Mss eerst wel eens checken of je dit kan kopen als belg.. Het onderzoeken waard denk ik..