PDA

Volledige versie bekijken : Blu-Ray Speler: Panasonic DMP-BD60EG-K

Gavin
11 juni 2009, 19:17
Hey,

Ik heb vandaag bij mijn HDTV deze Blu-Ray speler gekregen. Ik heb een PS3 en geen Blu-Rays dus kan er eigenlijk niets mee doen. De installateur van Vanden Borre heeft de doos geopend, batterijen in de afstandsbediening gestoken en bij mijn TV gezet. De Blu-Ray speler is nooit opgezet en dus nog nagelnieuw. Bij deze te koop:

Panasonic DMP-BD60EG-K

PANASONIC DMP-BD60EG-K Blu-ray speler Kenmerken bij Vanden Borre (http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Page115.vdb?Detail=Muabm1Lacq6k)

Minimum: €200 exc.

Het is dus de 60 en niet 80, mijn fout!

stevoz
11 juni 2009, 20:07
200 exclu om te beginnen

spilliespeedy
11 juni 2009, 20:13
Zou je laadtijd van een dvd eens kunnen testen indien mogelijk, en hoe snel hij opstart. Ik heb een sony en vind de laadtijd nogal lang, weet niet hoe dat is bij panasonic

Gavin
11 juni 2009, 20:22
Neen, sorry. Ik heb de speler meteen terug in de doos gedaan en, zoals in de openingspost gezegd, is hij niet opgestart geweest. Ik ga het dan ook zo laten.

enige reden waarom dat die doos geopend is geweest, is omdat ik de optie 'tv installeren' had aangevinkt bij mijn bestelling en dat stond ook voor die speler op de factuur. Voor dat ik het dooorhad, was het al uitgepakt. :p

Genoteerd stevoz. Ik zal afsluiten op zondag om 22u. Meeneemprijs zal ik voorlopig zetten op €250excl.

Ampie
11 juni 2009, 20:26
Hey,

Ik heb vandaag bij mijn HDTV deze Blu-Ray speler gekregen. Ik heb een PS3 en geen Blu-Rays dus kan er eigenlijk niets mee doen. De installateur van Vanden Borre heeft de doos geopend, batterijen in de afstandsbediening gestoken en bij mijn TV gezet. De Blu-Ray speler is nooit opgezet en dus nog nagelnieuw. Bij deze te koop:

Panasonic DMP-BD80EG-K

PANASONIC DMP-BD80EG-K Blu-ray speler Kenmerken bij Vanden Borre (http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Page115.vdb?Detail=Muabe1Lacq6k)

Minimum: €200 exc.
Jij hebt de BD80 gekregen? Welke tv heb je aangekocht als ik mag vragen? Ik dacht dat ze de BD60 gaven.. btw weet wel dat dit zeer degelijke blu-rays zijn score 10/10 op internet alleen voor design 7/10 :p

fredenevy
11 juni 2009, 20:32
kreeg je normaal bij de aankoop van een panasonic led tv ...

Gavin
11 juni 2009, 20:42
Jij hebt de BD80 gekregen? Welke tv heb je aangekocht als ik mag vragen? Ik dacht dat ze de BD60 gaven.. btw weet wel dat dit zeer degelijke blu-rays zijn score 10/10 op internet alleen voor design 7/10 :pDe P50G10. :p

En verdorie, je hebt gelijk en ik ben mis. Het is de 60 en niet de 80. Ik moet ergens een verkeerde link aangeklikt hebben op de site van Vanden Borre en dat overal gekopieerd hebben. Beschamend. :$

Het is dus deze:
DMP-BD60EG-K
PANASONIC DMP-BD60EG-K Blu-ray speler Kenmerken bij Vanden Borre (http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Page115.vdb?Detail=Muabm1Lacq6k)

Minimumprijs opnieuw €200excl. Ik zal ook stevoz even PM'en om het misverstand duidelijk te maken. Nogmaals excuses.

yamato-
12 juni 2009, 13:18
meeneemprijs in gedachten?

WTFMAN
12 juni 2009, 13:29
Maarueh daar staat nieuwprijs 299euro MAAR - 100euro via waardebon , wat dus neerkomt op 199euro en uw minimumprijs is 200euro?

Gavin
12 juni 2009, 14:20
Yeah yeah, niet gezien dat die waardebon daarbij was. Ik zeg het, ik heb die gewoon terug in de doos gestoken en te koop aangeboden. Beter eens fatsoenlijk bekeken.

Enfin, ik wil er gewoon €200 voor dus dat blijft de minimum. Meeneemprijs is €210. Als ik hem nu niet kwijt krijg, dan wacht ik wel tot die waardebonactie is verlopen.