PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Pro Console (met controllers & accessoires) + games

fiqm
11 juni 2009, 01:07
Kan afgehaald worden in Gent of ergens rond Kortrijk indien je dit verkiest. Reden dat ik verkoop is omdat ik een Xbox360 elite pack ga kopen. Alles in perfecte staat. De garantie is echter vervallen deze maand. Console werd wel enkele maanden geleden binnengebracht voor reparatie, en nu werkt hij dus weer perfect. Console zit nog in originele doos.

Console:
Witte Xbox 360.
Headset
Hard drive 20 GB
Wireless controller (rood - splinternieuw)
Alle originele kabels inbegrepen (netwerkkabel, tv kabel, enz.)
1 maand Xbox Live Gold

Minimumprijs console: 100 euro
Meeneemprijs console: 130 euro

DavidH
11 juni 2009, 10:27
Dit is dus niet de HDMI versie? De standaard controller zit er ook niet bij? (wit draadloos). Reparatie van RROD of E71 code?

touch_me
11 juni 2009, 12:27
€50 voor de console zonder hdd, zonder controllers, of extra's. Tis wel dringend.

crashbe
11 juni 2009, 12:39
Verkoop je harde schijf apart ?
Hoeveel ?
Mvg

fiqm
11 juni 2009, 13:26
Dit is dus niet de HDMI versie? De standaard controller zit er ook niet bij? (wit draadloos). Reparatie van RROD of E71 code?
Idd, niet de hdmi versie. Standaard controller heb ik wel nog, maar die is beschadigd, ook al werkt hij nog perfect. Er zit echter wel een splinternieuwe rode draadloze controller bij. Reparatie van RROD, er zit denk ik nieuw moederbord in.. Hij maakt alleszins een veel stiller en anders klinkend geluid dan vroeger, dus ik was er wel tevreden van ;)

Aan de andere 2, sorry, verkoop liever alles samen.

fa001313
11 juni 2009, 13:48
100 euro voor de console met alle toebehoren (maar zonder games).

fiqm
11 juni 2009, 13:50
100 euro voor de console met alle toebehoren (maar zonder games).

Genoteerd :)

fiqm
11 juni 2009, 20:44
Eerste up...

touch_me
12 juni 2009, 11:19
€110 voor de console zonder games dan

fiqm
12 juni 2009, 12:51
Ok, genoteerd.

Ik ga deze topic hier trouwens nog een tijdje open laten staan, tot volgende week vrijdag om precies te zijn, dan zijn mijn examens gedaan. Veel kan ik niet doen in de tussentijd..

fiqm
13 juni 2009, 22:32
2de up...

Ga een aparte topic maken voor de games, aangezien ik zie dat dit toch nooit samen als pakket verkocht zal worden. Daarbij heb ik nog een tweetal extra games te koop, en heeft een vriend er al enkele van gekocht, dus er is een wijziging in de voorraad ;)

fiqm
14 juni 2009, 17:56
laatste up.

DavidH
14 juni 2009, 19:28
Console 125 euro met beschadigde controller afgehaald, anders 115. Afsluitmoment?

fiqm
14 juni 2009, 19:59
Console 125 euro met beschadigde controller afgehaald, anders 115. Afsluitmoment?
Ik zal morgenavond afsluiten, maar ik moet er wel bij zeggen dat je pas kan komen afhalen in Gent op dinsdag 23 juni... Hopelijk is dat geen probleem?

Wat bedoel je trouwens met beschadigde controller? De controllers zijn in perfecte staat hoor ;)

Edit: Oja, je bedoelt die beschadigde controller die ik in een andere post vermeld heb :p Die controller houd ik liever bij, hij is wel beschadigd maar functioneert nog perfect :) Kan ik dus 115 noteren?

Edit2: Lichte wijziging in het aanbod, de controller met draad wordt niet meer verkocht.
Op dit moment is de Xbox dus voor touch_me, voor 100 euro... DavidH kan zijn bod nog wijzigen uiteraard, indien hij dit nog wil.

DavidH
15 juni 2009, 10:24
Ik zal morgenavond afsluiten, maar ik moet er wel bij zeggen dat je pas kan komen afhalen in Gent op dinsdag 23 juni... Hopelijk is dat geen probleem?

Wat bedoel je trouwens met beschadigde controller? De controllers zijn in perfecte staat hoor ;)

Edit: Oja, je bedoelt die beschadigde controller die ik in een andere post vermeld heb :p Die controller houd ik liever bij, hij is wel beschadigd maar functioneert nog perfect :) Kan ik dus 115 noteren?

Edit2: Lichte wijziging in het aanbod, de controller met draad wordt niet meer verkocht.
Op dit moment is de Xbox dus voor touch_me, voor 100 euro... DavidH kan zijn bod nog wijzigen uiteraard, indien hij dit nog wil.

Dan vervalt m'n bod helaas, succes met je verkoop! En waarom heb je 4 controllers nodig? ;)

fiqm
15 juni 2009, 12:38
Dan vervalt m'n bod helaas, succes met je verkoop! En waarom heb je 4 controllers nodig? ;)

Ok, geen probleem :) Welja, ik ga een Xbox Elite kopen, en volgend jaar staat die Xbox toch gewoon op mijn kot, waar er geregeld "Fifa-nights" gespeeld worden ;)

fiqm
15 juni 2009, 21:08
Verkocht aan touch_me :)