PDA

Volledige versie bekijken : CoD:WaW hulp/tips gezocht voor een beginner

randal
2 juni 2009, 06:46
kspeel nog maar pas cod5 online (level 10 ben ik nu) en zoek wat gametips..

sommige andere gamers gaan moeilijk tegen de vlakte en hebben supersnelle guns... terwijl ik nog snel:lol:

moet je dan inderdaad niets anders doen dan matchen spelen tot je een heel hoog level hebt om ook zo sterk te zijn?

tynoesj
2 juni 2009, 11:18
Eenmaal ge door hebt hoe het spel draait door publics te spelen, ga je best op zoek naar een team met mensen van ongeveer uw skill en ga je matches spelen :) Voel je dat je evolueert, zoek je een beter team...

randal
2 juni 2009, 13:41
Eenmaal ge door hebt hoe het spel draait door publics te spelen, ga je best op zoek naar een team met mensen van ongeveer uw skill en ga je matches spelen :) Voel je dat je evolueert, zoek je een beter team...

kheb tot nu toe bijna alleen deathmatch gespeeld, en op tlaatste ook een paar keer man tegen man... dat doe ik ook wel graag..

moet je dan gewoon jezelf aanbieden bij een clan? kan je dan alle levels van de mensen in die clan opvragen? kheb zaken ivm clans nog nie gecheckt..

Tvervelende in tbegin dat ik speel is dat ik soms wel erg veel of snel neergehaald wordt.. dr zitten soms nogal bedreven leden op, ...:lol:

tklotige is dat ik soms nogal mag knallen voor ik iemand neerhaal die wa hoger is van level,... met mn nog nie zo snelle guns. Ik denk dat ik nu enkel nog wa kan oefenen...en levellen.. kzal dan ook eens zien hoe dat werkt met die clans...

is het dan niet erg om je bij een clan te voegen als je niet zodanig veel tijd hebt om te gamen? Ik heb een knap vrouwke en 2 (niet altijd brave) kids, en een gaatje vinden om te gamen gaat niet altijd... ;)

tynoesj
2 juni 2009, 15:04
Bij het spelen van wars (= matches) wordt er meestal gebruikt gemaakt van een mod (modificatie) zodat je alle wapens kan gebruiken. Zo is er geen onderscheid tussen de spelers op vlak van mogelijkheden, dan draait het enkel om individuele skill / teamplay.

Daarmee is er al een groot probleem opgelost. Een clan vinden gaat op verschillende manieren... Aangezien ik aanneem dat je nog niet zo ervaren bent, ga je zeker goed doen met te vragen op public servers of er teams zijn die nog iemand zoeken.

Je kan ook mIRC downloaden (mIRC: Internet Relay Chat client (http://www.mirc.com)) en op de Quakenet server in CoD5 channels te gaan rondneuzen.

Er zijn heus wel clans die niet overdreven veel spelen en die genoeg spelers hebben, die niet verwachten dat je 24/7 online bent, klaar om te spelen :)

randal
2 juni 2009, 19:42
Bij het spelen van wars (= matches) wordt er meestal gebruikt gemaakt van een mod (modificatie) zodat je alle wapens kan gebruiken. Zo is er geen onderscheid tussen de spelers op vlak van mogelijkheden, dan draait het enkel om individuele skill / teamplay.

Daarmee is er al een groot probleem opgelost. Een clan vinden gaat op verschillende manieren... Aangezien ik aanneem dat je nog niet zo ervaren bent, ga je zeker goed doen met te vragen op public servers of er teams zijn die nog iemand zoeken.

Je kan ook mIRC downloaden (mIRC: Internet Relay Chat client (http://www.mirc.com)) en op de Quakenet server in CoD5 channels te gaan rondneuzen.

Er zijn heus wel clans die niet overdreven veel spelen en die genoeg spelers hebben, die niet verwachten dat je 24/7 online bent, klaar om te spelen :)

kga t'in de komende dagen es checken!

noinspiration
22 juni 2009, 17:09
oefenen, en ne speelstijl kiezen die bij u past, als ge eenmaal u manier van spelen hebt gevonden zult ge wel wa verbeteren in het spel

randal
22 juni 2009, 17:20
oefenen, en ne speelstijl kiezen die bij u past, als ge eenmaal u manier van spelen hebt gevonden zult ge wel wa verbeteren in het spel

kben alvast de singleplayer op hard aan het spelen, kwestie van wa oefenen ook...

Aynix
23 juni 2009, 09:05
Idd, je moet alle spelmodes eens testen.
Ikzelf speel altijd search & destroy hardcore. Een meer tactische spelmode.

Singleplayer is volgens mij niet zo nuttig als oefening. Direct online spelen. In het begin misschien wat frustrerend als je snel sterft, maar dit is goed om te leren.

Gogeta
24 juni 2009, 15:19
zoek het soort wapen da goe bij u past... 1 is goed met single action wapens, rifles etc dus... als blijkt da u eerste schot altijd raak is, en daarna niks kunt rake, moet ge al zeker geen automatische wapes pakke maar gaan voor scope/rifle ...

Leren mikken.. enkel met oefenen gaat instinctief ge weten hoe iemand vliegt als die springt etc...

onder vuur? ookal ist closerange, ofwel snel kunnen wegspringe ofwel direct gaan liggen... helft zit gwn te sprayen zonder te zien waar ze op mikken en blijve over u schieten + zebbe nog last vn recoil.

SP is niks tov echte spelers.. SP cheat AI gwn om sterker te zijn dn u...

randal
24 juni 2009, 16:47
zoek het soort wapen da goe bij u past... 1 is goed met single action wapens, rifles etc dus... als blijkt da u eerste schot altijd raak is, en daarna niks kunt rake, moet ge al zeker geen automatische wapes pakke maar gaan voor scope/rifle ...

Leren mikken.. enkel met oefenen gaat instinctief ge weten hoe iemand vliegt als die springt etc...

onder vuur? ookal ist closerange, ofwel snel kunnen wegspringe ofwel direct gaan liggen... helft zit gwn te sprayen zonder te zien waar ze op mikken en blijve over u schieten + zebbe nog last vn recoil.

SP is niks tov echte spelers.. SP cheat AI gwn om sterker te zijn dn u...

kspeel het eigenlijk wel niet zo veel... kben wat aan kuisen in de games die ik liggen heb .. oudere meestal.. kheb nogal veel geruild de laatste weken, en ik kijk welke games ik wil houden, en welke ik nog wil uitspelen en wil ruilen. tis alweer een tijdje geleden dat ik nog cod5 online deed..; je moet dr inderdaad wel n tijdje mee oefenen, en dan niet veel andere games spelen als je er goed wil in worden..