PDA

Volledige versie bekijken : vraagje

Clarise
1 juni 2009, 14:13
Voor de launch van 9livesTV was gezegd dat de afleveringen online zouden komen, zijn jullie dit nog van plan?:crazy:

Dennoman
1 juni 2009, 14:19
Dit is uitgelegd door Erycius hier ergens. Dit komt er pas van na E3.

fireflymr
1 juni 2009, 14:44
Uitgelegd? Er is eigenlijk niemand die er zich mee wilt bezighouden, daar komt het op neer.

Dj Super
1 juni 2009, 14:45
Dat klopt wat Dennoman zegt. Het is blijkbaar nogal zeer moeilijk om onze afleveringen online te krijgen bij garageTV, afleveringen die vlotjes over 1gig gaan. Nu kun je zeggen dat het dan maar een kleine moeite is om ze in een kleiner formaat online te zwieren, maar vanwege de drukte met de aankomende E3 Expo is daar nog niet veel van gekomen.

Als het een troost mag zijn. Ik heb de afleveringen zelf ook nog niet gezien en ik doe godverdomme mee!

ferdi14
1 juni 2009, 15:00
Dat klopt wat Dennoman zegt. Het is blijkbaar nogal zeer moeilijk om onze afleveringen online te krijgen bij garageTV, afleveringen die vlotjes over 1gig gaan. Nu kun je zeggen dat het dan maar een kleine moeite is om ze in een kleiner formaat online te zwieren, maar vanwege de drukte met de aankomende E3 Expo is daar nog niet veel van gekomen.

Als het een troost mag zijn. Ik heb de afleveringen zelf ook nog niet gezien en ik doe godverdomme mee!

He! Er wordt niet gescholden hier! :naughty: ;)

Dennoman
1 juni 2009, 15:01
En sinds wanneer is vloeken en schelden hetzelfde? Of is dat hier weer iets voor d'Hollanders! :angry:

ferdi14
1 juni 2009, 15:11
En sinds wanneer is vloeken en schelden hetzelfde? Of is dat hier weer iets voor d'Hollanders! :angry:

Hier, in Nederland, is dat inderdaad hetzelfde :p

Malkavian
1 juni 2009, 16:03
Uitgelegd? Er is eigenlijk niemand die er zich mee wilt bezighouden, daar komt het op neer.

ALs je eens de moeite zou doen om te lezen en niet zomaar zoals een kip zonder kop te liggen kakelen dan zou je weten dat het door een technisch probleem is dat het niet op het ogenblik niet lukt. En aangezien de meerderheid van de crew nu in LA zit, kunnen ze het probleem ook niet aanpakken op het moment.

Clarise
2 juni 2009, 18:23
OK...........