PDA

Volledige versie bekijken : 9lives TV #3

Kr|stof
28 mei 2009, 09:31
*even Edit door Malkavian*
Hier mag je je mening geven over de nieuwe 9lives TV episode
Wat vond je goed & waarom?
Wat vond je slecht & waarom?
Suggesties?
Wat vond je van de presentatoren?

grtz
Malkavian

-------------------

De 3de aflevering vond ik al veel beter. Je zag dat men de camera al wat meer gewend was en het geheel liep gewoon veel vlotter.

Dj Super deed het heel goed als reviewer, ik weet niet of het al gezegd is maar kan men niet in real time reviewen? Dus dat men de dingen bespreekt die wij als kijker op dat moment zien.

Het stuk over het pokertoernooi vond ik dan weer iets minder, daar zat toch veel meer in? Ik denk dat Malk zei dat het niet de bedoeling was dat er gefilmd zou worden? Gebruik het dan niet imo, het gaf niet echt een meerwaarde aan de aflevering.

Malkavian
28 mei 2009, 10:41
De 3de aflevering vond ik al veel beter. Je zag dat men de camera al wat meer gewend was en het geheel liep gewoon veel vlotter.

Dj Super deed het heel goed als reviewer, ik weet niet of het al gezegd is maar kan men niet in real time reviewen? Dus dat men de dingen bespreekt die wij als kijker op dat moment zien.

Het stuk over het pokertoernooi vond ik dan weer iets minder, daar zat toch veel meer in? Ik denk dat Malk zei dat het niet de bedoeling was dat er gefilmd zou worden? Gebruik het dan niet imo, het gaf niet echt een meerwaarde aan de aflevering.

Het was wel de bedoeling dat er gefilmd was, maar door de strenge wetgeving mocht ik niet tussen de tafels filmen waardoor ik soms enorm moest inzoomen. (met mijn bibberende hand als gevolg)
Maar Pokertoernooi is dus een van de Community Events die we in het daglicht plaatsen.

Conqie
28 mei 2009, 12:37
Dan zou ik het niet uitzenden, als het kwalitatief niet genoeg is.

dunno
28 mei 2009, 13:19
Scheelt er iets met de geluidsopname? Ik vind het geluid stukken slechter dan bij de 'standaardzenders'.

Kr|stof
28 mei 2009, 13:34
Het was wel de bedoeling dat er gefilmd was, maar door de strenge wetgeving mocht ik niet tussen de tafels filmen waardoor ik soms enorm moest inzoomen. (met mijn bibberende hand als gevolg)
Maar Pokertoernooi is dus een van de Community Events die we in het daglicht plaatsen.

Ok dan maar het fragment op zich vond ik niet geslaagd.
Buiten wat reclame voor Unibet en wat shots in de zaal en op het strand was er niet veel aan.

Een interview met de speler(s) die daar aanwezig waren, wat meer uitleg over het subforum hier, de freeroll toernooien, enzo.. Dat kon ook allemaal, niet?

Ik wil u niet afbreken he, zie het als constructieve commentaar :)

pieterm
28 mei 2009, 18:38
Vanavond 20.30 uur aflevering 3 van 9lives TV op GUNKtv

Dj Super
28 mei 2009, 18:50

Bedankt! ;)

Dat real time reviewen is momenteel nog niet mogelijk. We willen dat zelf ook graag eens proberen, maar we hebben die opname-mogelijkheden nog niet.

tgc_9012
28 mei 2009, 23:34
Ik heb de derde aflevering gemist, wanneer wordt die opnieuw uitgezonden?

math
29 mei 2009, 00:04
Vanavond 20.30 uur aflevering 3 van 9lives TV op GUNKtv

Het was dezelfde aflevering.

Preske
29 mei 2009, 14:28
Bedankt! ;)

Dat real time reviewen is momenteel nog niet mogelijk. We willen dat zelf ook graag eens proberen, maar we hebben die opname-mogelijkheden nog niet.

u voor de tv/pc zetten, een spel spelen en commentaar geven. simpel toch? :)

Malkavian
29 mei 2009, 15:19
u voor de tv/pc zetten, een spel spelen en commentaar geven. simpel toch? :)

Ja das een feit, maar vergeet niet dat de presentators dit in hun vrije tijd doen. Dat we allemaal een dagjob hebben en we niet allemaal de mogelijkheden hebben om op te nemen.

Neem nu bvb een Hands-on Preview. Dat moet op een speciale Console gebeuren, dus dan moet de previewer al naar Gunk kantoor gaan om daar te gaan spelen, opnemen en over spreken. Bij een review moet je ook geen beelden laten zien van de eerste level want dan verlies je geloofwaardigheid. Dus het is wel iets moeilijker dan de meeste denken :)

In essentie is het simpel, maar in de praktijk is het niet spijtig genoeg.

fireflymr
29 mei 2009, 17:30
Ja das een feit, maar vergeet niet dat de presentators dit in hun vrije tijd doen. Dat we allemaal een dagjob hebben en we niet allemaal de mogelijkheden hebben om op te nemen.

Neem nu bvb een Hands-on Preview. Dat moet op een speciale Console gebeuren, dus dan moet de previewer al naar Gunk kantoor gaan om daar te gaan spelen, opnemen en over spreken. Bij een review moet je ook geen beelden laten zien van de eerste level want dan verlies je geloofwaardigheid. Dus het is wel iets moeilijker dan de meeste denken :)

In essentie is het simpel, maar in de praktijk is het niet spijtig genoeg.

Bij arena51 kunnen ze het blijkbaar wel.

Malkavian
29 mei 2009, 20:54

Als Arena51 een TV zender heeft, verschillende game programma's maakt en opneemt en evenveel van die speciale consoles heeft + preview copies dan spreken we nog eens.

EryciusPuteanus
29 mei 2009, 20:57

Waarom zit ge dan ni op hun forum in plaats van het onze?

tgc_9012
30 mei 2009, 12:42
?

ferdi14
30 mei 2009, 13:51

Maandag half 3

Veruca
30 mei 2009, 13:58
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. :)

Het enige puntje van kritiek dat ik heb is er eentje van technische aard. Je kan namelijk heel goed zien dat er geknipt is tijdens een gesprek. Als je knipt en je kan het niet naadloos plakken aan de volgende frame, doe er dan een kleine overgang tussen ofzo. Nu is het soms wel raar om ineens iets te zien verspringen.

Malkavian
30 mei 2009, 15:00
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. :)

Het enige puntje van kritiek dat ik heb is er eentje van technische aard. Je kan namelijk heel goed zien dat er geknipt is tijdens een gesprek. Als je knipt en je kan het niet naadloos plakken aan de volgende frame, doe er dan een kleine overgang tussen ofzo. Nu is het soms wel raar om ineens iets te zien verspringen.

goede opmerking, zal het doorgeven :)

CosMiced
30 mei 2009, 16:28
Geen garage tv ? :(

fireflymr
30 mei 2009, 21:14

Wat heeft het opnemen van (p)reviews IN GODSNAAM te maken met EEN FORUM?

:lol:

papfles
31 mei 2009, 00:15
@ fireflymr: Je moet toegeven, veel positiefs komt er niet uit jouw vingers gestroomd :p Dan is het wel begrijpelijk dat er af en toe eens iemand hapt ;)

Dj Super
31 mei 2009, 00:37
@ fireflymr: Je moet toegeven, veel positiefs komt er niet uit jouw vingers gestroomd :p Dan is het wel begrijpelijk dat er af en toe eens iemand hapt ;)

Pas op of hij bijt! :lol:

fireflymr
31 mei 2009, 02:04
Het valt gewoon erg op dat enkele personen maar niet kunnen toegeven dat GunkTV een hoop amateuristische en zielige brol is.

Ok dat je dit niet vind, maar zelfs de overduidelijk foute punten tot in het absurde zitten verdedigen... er is maar één in dit topic die het kan.

Veruca
31 mei 2009, 02:42
... maar zelfs de overduidelijk foute punten tot in het absurde zitten verdedigen...

Je hebt er natuurlijk ook die alles afkraken he. ;)

papfles
31 mei 2009, 11:03
Het valt gewoon erg op dat enkele personen maar niet kunnen toegeven dat GunkTV een hoop amateuristische en zielige brol is.

Ok dat je dit niet vind, maar zelfs de overduidelijk foute punten tot in het absurde zitten verdedigen... er is maar één in dit topic die het kan.

Je hebt recht op je eigen mening, dat lijkt me meer dan logisch en normaal. Kritiek houdt de geest ook fris dus daar zullen ze al zeker niet om klagen. Maar om nu bij elke kans die je krijgt, even duidelijk te gaan stellen hoe ongelooflijk slecht, hoe ongelooflijk marginaal (en ga zo maar door) je de zender vindt... ik denk dat ze het ondertussen wel door hebben.

Mij maakt het persoonlijk niet uit dat je ligt te vitten op een zender (of het nu deze zender is of alle Vlaamse of wat dan ook) maar een mening hoef je ook geen elfendertig keer te delen.

Piejie
1 juni 2009, 14:02
Wat is dat nu voor vreemde reactie?

Slaat toch op niks? Wat heeft een forum hier nu mee te maken?

Dj Super
1 juni 2009, 14:47
Wat is dat nu voor vreemde reactie?

Slaat toch op niks? Wat heeft een forum hier nu mee te maken?

Erycius had blijkbaar een slechte dag. Ik denk dat zijn 'brave' studentjes weer moeilijk hebben gedaan. :p

$vekke
1 juni 2009, 22:55
Redelijk irritant foutje in beeld, weet niet of het gunk of 9livestv was.
Maar let op de kleurtemperatuur van de lcdschermen die jullie gebruiken in beeld. Achter het publiek stond stond niet dezelfde als de camera en gaf een blauw verkleurd beeld.

Moloch
4 juni 2009, 20:09
morgen ne keer kijken, ben benieuwd :)

Conqie
6 juni 2009, 00:46
Redelijk irritant foutje in beeld, weet niet of het gunk of 9livestv was.
Maar let op de kleurtemperatuur van de lcdschermen die jullie gebruiken in beeld. Achter het publiek stond stond niet dezelfde als de camera en gaf een blauw verkleurd beeld.

Dit probleem is nog altijd niet opgelost btw, komaan é, das even in twee menu'tjes kijken..Anders hangt ge geen plasma's é

REDNAViGATOR
12 juni 2009, 18:23
Ik heb net voor de 1ste keer naar GunkTV gekeken (E3 Coverage) en ik vond het eigenlijk wel heel boeiend, er zat veel variatie in en dat vindt ik wel nodig in een TV programma. De presentatoren deden het ook heel goed. Er zijn nog kleine foutjes maar daar ga ik nu niet over zitten zeveren. Good Luck GunkTV!

Moloch
12 juni 2009, 20:26
eerste 9livestv is maar de 17e? :sad: dacht dat dit meerdere keren per week was.. al gelezen dat het veranderd is, maar dit is toch echt weinig ze :cry:

Dj Super
26 juni 2009, 13:16
9lives - Gamepublishers - 9lives - Aflevering 3 van 9livesTV (http://www.9lives.be/gamepublishers/9lives/nieuws/aflevering-3-van-9livestv)

KO
27 juni 2009, 05:03
de kondwit ?
iksboks driesestig ?

Bij de uitspraak kan je je soms wel vragen stellen ja. Als het het dan toch wil vernederlandsen zou ik het toch op de xbox driehonderdzestig houden.
Verder is het gebruik van nicknames in plaats van echte namen toch wel vreemd.

Grimmy
27 juni 2009, 06:19
Dit probleem is nog altijd niet opgelost btw, komaan é, das even in twee menu'tjes kijken..Anders hangt ge geen plasma's é

Die manne hebbe daar wss geen opleiding voor gehad, alle zo komt het toch wa over. Net iets beter dan een youtube channel.

Al doen leert men dus da zal wel goekomen zeker?

BTW omda er gesproke is van 'ze doen dit in hun vrije tijd'... Is er daar dan niemand betaald om die GUNKtv/9livesTV te draaien? Zou me sterk verwonderen :unsure:

Xploziv
27 juni 2009, 10:15
=;11820662']de kondwit ?
iksboks driesestig ?

Bij de uitspraak kan je je soms wel vragen stellen ja. Als het het dan toch wil vernederlandsen zou ik het toch op de xbox driehonderdzestig houden.
Verder is het gebruik van nicknames in plaats van echte namen toch wel vreemd.
of nog beter, je houd het in het engels "triesikstie" :)

Spectre
27 juni 2009, 12:58
dingen die blijven storen

- de zinnetjes die over en weer pingpongen
- uitspraken van namen en merken
- gebruik van, soms belachelijk, dialect
- te lang over één game bezig zitten
- 1000000 keer Gunk TV op het scherm
- sommige nicknames die niet klinken ook
- Pieter die precies de hele tijd headbanged

Mister DLicious
1 juli 2009, 13:58
Als Arena51 een TV zender heeft, verschillende game programma's maakt en opneemt en evenveel van die speciale consoles heeft + preview copies dan spreken we nog eens.

Wat een meningen zijn me dat zeg ... en dan nog wel van crew members. Gewoon omdat ze bij Arena51 niet de middelen krijgen van Skynet om volwaardige game coverage te leveren zijn ze meteen minderwaardig?

En dan zijn jullie verbaasd dat het gros van de andere websites zich liever niet associeert met 9lives ... jullie zorgen daar zelf ergens voor door zo hautain te doen he.

Malkavian
1 juli 2009, 15:33
Wat een meningen zijn me dat zeg ... en dan nog wel van crew members. Gewoon omdat ze bij Arena51 niet de middelen krijgen van Skynet om volwaardige game coverage te leveren zijn ze meteen minderwaardig?

En dan zijn jullie verbaasd dat het gros van de andere websites zich liever niet associeert met 9lives ... jullie zorgen daar zelf ergens voor door zo hautain te doen he.

Ik zou eens goed lezen waarop die reacties zijn en vooral op wie.
Doe dan ook eens een kleine research naar zijn average comment en dan weet je dat het geen hautain reacties zijn, maar reacties op zijn altijd herhaald gezaag/geklaag.

Over die Arena51 comment specifiek.
Je hebt echt het punt niet dat ik maakte.

- Arena51 : 1 videoke met commentaar per game --> 1 show --> 1 dev-console --> niet echt een probleem om dat af en toe te doen.

- GunkTV : verschillende video's ---> verschillende shows ---> maar helaas niet even veel Dev-Consoles.
Waarom? omdat zo'n Dev-Console stukken van mensen kost. Dat is de voornaamste reden waarom wij niet "praten terwijl we zelf aan het gamen zijn". Omdat daar gewoon niet genoeg middelen voor zijn om dat voor alle shows rond te krijgen.

Het heeft niks met Hautain te maken, maar gewoon met een Appelen & Peren vergelijking waar ik op antwoorde.

Mister DLicious
1 juli 2009, 19:36
Ik zou eens goed lezen waarop die reacties zijn en vooral op wie.
Doe dan ook eens een kleine research naar zijn average comment en dan weet je dat het geen hautain reacties zijn, maar reacties op zijn altijd herhaald gezaag/geklaag.

Over die Arena51 comment specifiek.
Je hebt echt het punt niet dat ik maakte.

- Arena51 : 1 videoke met commentaar per game --> 1 show --> 1 dev-console --> niet echt een probleem om dat af en toe te doen.

- GunkTV : verschillende video's ---> verschillende shows ---> maar helaas niet even veel Dev-Consoles.
Waarom? omdat zo'n Dev-Console stukken van mensen kost. Dat is de voornaamste reden waarom wij niet "praten terwijl we zelf aan het gamen zijn". Omdat daar gewoon niet genoeg middelen voor zijn om dat voor alle shows rond te krijgen.

Het heeft niks met Hautain te maken, maar gewoon met een Appelen & Peren vergelijking waar ik op antwoorde.

Tja, ik had het vooral op EryciusPuteanus zijn reactie, over dat van het forum. Zijn punt snap ik nu helemaal niet. Dat van jou is wel te begrijpen, omdat je het hebt over organisatorische problemen door een gebrek aan die dev-consoles.

Maar Erycius zijn post gaat er toch wel over, imo.

Malkavian
2 juli 2009, 01:32
Tja, ik had het vooral op EryciusPuteanus zijn reactie, over dat van het forum. Zijn punt snap ik nu helemaal niet. Dat van jou is wel te begrijpen, omdat je het hebt over organisatorische problemen door een gebrek aan die dev-consoles.

Maar Erycius zijn post gaat er toch wel over, imo.

Gho Erycius zijn post is volledig te begrijpen. Check even de history van de poster waar Ery op reageerd. Kijk eens naar wat hij allemaal gezegd heeft. En vooral de manier waarop hij dingen zegt.
Dan weet je ook dat Ery het gewoon ff beu was.
Heeft niks met Hautain of superieur te voelen, gaat gewoon over er even genoeg van hebben en dat neerpennen.

Ik volg je dat als reactie op die post, het op niks slaagd. Maar wij als mods zien meer dan alleen dat ene forum of ene post. We moeten alles in het oog houden, dat is onze job. Dus ja dan spreekt de reputatie van der persoon soms harder in onze gedachten dan de post zelf.
"Beroeps misvorming" zullen we het dan maar noemen ;)