PDA

Volledige versie bekijken : WoW boss fights TV?

DJ_ILLEGAL
19 mei 2009, 23:18
mss een goed idee om een soort programma zoals deze kerels op te starten?

Project Lore: Project Lore - Episode 18 - 10 man Naxx 1.14 - Thottbot: World of Warcraft (http://thottbot.com/projectlore222)

Powerballx
19 mei 2009, 23:23
Liever niet, maar dat is mijn mening.

Veruca
19 mei 2009, 23:31
Hmm, ik vind het geen slecht idee, maar maak het misschien voor een breder publiek en zorg ervoor dat niet alleen WoW aan bod komt. Ik wil namelijk wel eens boss fights zien van mmo's die ik nog niet gespeeld heb. EQ2, WAR of LotRO, etc.

JohnDodger
19 mei 2009, 23:34
Das niet echt nodig, warcraftmovies en youtube staan vol van bossfights en howto's.

Malkavian
19 mei 2009, 23:35
Das niet echt nodig, warcraftmovies en youtube staan vol van bossfights en howto's.
inderdaad en we gebruiken ze al in MMO Worlds.

Maar het is mss wel een idee voor in de toekomst, maar ik zou het niet direct in de eerste maanden zien.

Nariwari
19 mei 2009, 23:56

Alles staat op het internet, dus als je zo redeneert, kunnen ze meteen heel het Gunk-kanaal afvoeren. :p

Starrk
20 mei 2009, 12:36
Een YT filmpje van een bossfight is in de verste verte nog zo entertainend niet als een aflevering van Project Lore.

En ik zou het niet doen. Er is no way dat je het concept van Project Lore op een originele manier kan hergebruiken, zonder dat het lijkt alsof je de boel schaamteloos kopieert.

Ikaruga
20 mei 2009, 21:32
en om te zorgen dat het geen world of warcraft zender wordt ...
nee echt, wat is dat met sommigen van jullie? Worden jullie dat nu echt niet eens beu om con-stant world of warcraft te moeten zien, horen, ...

ik kan u allesinds zeggen dat ik, als niet-wower het kotsbeu begint te worden om overal die onozele World of Warcraft in terug te moeten zien.

Malkavian
20 mei 2009, 22:10
en om te zorgen dat het geen world of warcraft zender wordt ...
nee echt, wat is dat met sommigen van jullie? Worden jullie dat nu echt niet eens beu om con-stant world of warcraft te moeten zien, horen, ...

ik kan u allesinds zeggen dat ik, als niet-wower het kotsbeu begint te worden om overal die onozele World of Warcraft in terug te moeten zien.

ze hebben mij laten doen in de nieuwe aflevering van MMO Worlds ;)

VictorVonDoom
21 mei 2009, 22:37
probeer eens project lore te bezoeken. koele gasten hebben zelfs 5 man die regelmatig dungeons clearen..en er een filmpje van maken.ik denk niet dat daar interesse in is. zoekt het gewoon op bij die gasten.dan kan gunk meer geld uitgeven aan iets meer waardvoller :)