PDA

Volledige versie bekijken : Vraag van de week (Epi #2)

EryciusPuteanus
11 mei 2009, 13:18
Deze vraag en vooral jullie antwoorden zullen gebruikt worden in de afleveringen van 9livesTV!

Wat denken jullie dat het lot gaat zijn van onze goeie vriend Duke? Spelen we in 2019 DNF? Spelen we het nooit? Komt er mss een mmorpg? Of een Sims tie-in?

ironhorn
11 mei 2009, 15:15
dus dit komt op tv?

Allereerst wil ik een shout-out doen naar iedereen van GG, de beste zwamclan van het forum! :unsure:

ik vrees dat er niets meer zal komen van meneer Nukem. We zitten al te lang op onze honger, dat als er nu iets moet verschijnen, het haast onmogelijk is om de verwachtingen in te vullen. Ze hadden al veel langer met hun beloofde land moeten afkomen...

om het met de woorden te zeggen van duke zelf: What are you waiting for? Christmas?

papfles
11 mei 2009, 15:23
Ik verwacht dat de drie games die op de handhelds moeten uitkomen eigenlijk dienen als gradatiemeter om te zien of de serie nog succes kent bij het publiek. Als die het goed doen, verwacht ik dat een deftige ontwikkelaar (met andere woorden: eentje die er geen zeventien eeuwen en vijf seconden over doet) zal worden aangesproken om het spel binnen afzienbare tijd af te werken.

Kiwi
11 mei 2009, 15:52
Een of andere uitgever zal deze franchise wel opkopen (ik gok op Microsoft) en er een doordeweekse consoleshooter van maken. Ik geloof niet dat ze ooit het niveau van de oorspronkelijke Duke3D kunnen halen, aangezien de gameplay van moderne games eerder gericht is op een cinematische of co-op ervaring dan op het gamen zelf.

demon326
11 mei 2009, 15:57
Een of andere uitgever zal deze franchise wel opkopen (ik gok op Microsoft) en er een doordeweekse consoleshooter van maken. Ik geloof niet dat ze ooit het niveau van de oorspronkelijke Duke3D kunnen halen, aangezien de gameplay van moderne games eerder gericht is op een cinematische of co-op ervaring dan op het gamen zelf.

DNF mag géén console only game worden! :sop:

switchblade
11 mei 2009, 16:10
EA koopt het copyright over Duke Nukem op, waarna er een "Spore: Duke Edition" uitkomt.
Deze zal op verschillende sites 9,x/10 scoren enkel en alleen omdat the Duke er in zit.
Zéér strategische zet van EA, me dunkt.

Booka Shade
11 mei 2009, 16:34
Duke heeft te lang op zich laten wachten. Ik hoop er nog steeds op, maar om nu mijn wensen nog te kunnen vervullen, zullen ze serieus hun best moeten doen :sad:

Ik hoop stiekem dat er wel een mmorpg van gaat uitkomen, maar dat zal bij dromen blijven.

Dennoman
11 mei 2009, 16:39
Als DNF écht naar Take-Two is gegaan, gok ik dat ze binnen de zes-zeven maanden wel een speelbare code eruit gekotst krijgen met datgene wat ze al hebben van materiaal (renders, storyline, ...).

Punt is dat deze game me van de 12 jaar dat hij in development is geweest me al 4 à 5 jaar niet meer interesseert. De engine ziet er schandalig verouderd uit en alles wat we ervan hebben gezien is gewoon zo slecht dat het pijnlijk is om naar te kijken.

Voor mijn part mocht dit project al héél lang geleden afgevoerd worden. Ander en beter.

tgc_9012
11 mei 2009, 17:38
Als ze er nog iets van willen maken, zullen ze het alleszins sneller moeten afwerken. Tot nu toe zijn er af en toe een paar deftige builds van gekomen maar moesten ze terug opnieuw beginnen omdat de graphics al outdated waren.
Sneller en efficiënter, dan kan er misschien nog iets moois uit de bus komen

Piejie
11 mei 2009, 17:40
Een of andere uitgever zal deze franchise wel opkopen (ik gok op Microsoft) en er een doordeweekse consoleshooter van maken.
Zelfs hier kan hij het niet laten om Microsoft erbij te sleuren :lol:

Dennoman
11 mei 2009, 17:50
Als Sony deze game zou opkopen, veronderstel ik dat ze er een orgazmotastic festijn van zouden maken zeker? :lol: Fanboyism :love:

Heck, aan de vaart die het nu loopt zal de engine van DNF zo snel verouderd raken dat ze het binnenkort op die gele shareware diskettekes kunnen zetten gelijk vroeger ^^

Timmos
11 mei 2009, 18:10
Ik wil anders wel een taartje van de week

Preske
11 mei 2009, 18:21
DNF komt er nooit. Punt uit. Het zal nog gaan uitkomen dat ze er nooit aan begonnen geweest zijn. En zelfs al zou het er komen, zal het nooit de fun-factor halen van Duke3D. De voice-actor die de trailer deed voor 2007 was verschrikkelijk. Het leek totaal niet op Duke.

Als DNF écht naar Take-Two is gegaan, gok ik dat ze binnen de zes-zeven maanden wel een speelbare code eruit gekotst krijgen met datgene wat ze al hebben van materiaal (renders, storyline, ...).

Punt is dat deze game me van de 12 jaar dat hij in development is geweest me al 4 à 5 jaar niet meer interesseert. De engine ziet er schandalig verouderd uit en alles wat we ervan hebben gezien is gewoon zo slecht dat het pijnlijk is om naar te kijken.

Voor mijn part mocht dit project al héél lang geleden afgevoerd worden. Ander en beter.

hebt ge dan al ingame beelden gezien van DNF? (en dan heb ik het niet op die van 2001)

demon326
11 mei 2009, 18:36
hebt ge dan al ingame beelden gezien van DNF? (en dan heb ik het niet op die van 2001)

Die beelden zijn zo slecht omdat het enkel was om de animaties te tonen, niet de gfx :)

CosMiced
11 mei 2009, 18:39
2013 :P 13 is het ongeluks getal dus wrm dan geen release :P

Dennoman
11 mei 2009, 19:11
Er zijn in 2008 nog beelden verschenen gepost door een blogger die exclusief mocht opnemen bij 3D Realms for some reason. Trok op niks, leek op Doom³ engine wise.

Ringo
11 mei 2009, 20:46
Als het er al komt dan verwacht ik eerder een opgepoetste versie van de oude Duke 3D, maar we kunnen net zo goed blijven wachten op een PS3 versie van Final Fantasy VII.

papfles
11 mei 2009, 21:03
Nieuwe deel van de saga ;)

9lives - Nieuws - Take-2 Interactive wou rechten Duke Nukem overkopen (http://www.9lives.be/nieuws/take-2-interactive-wou-rechten-duke-nukem-overkopen)

Dobbelsteen
11 mei 2009, 22:44
Door de animatiebeelden van die werknemer is het wel bijna duidelijk zeker? Hij is één van de kerels die in zijn vrije tijd wat animaties maakt van Duke. Dan 'lekken' ze, en dan kunnen ze weer enkele maanden lachen.

Door het faillissement zie ik een andere uitgever nog wel de rechten opkopen en een spel er rond uitbrengen, vooral door de eindeloze hype die er nu al rond hangt.

Whizzer
13 mei 2009, 20:37
Volgens mij zal er wel een uitgever zijn die de duke-rechten opkoopt.

Ik hoop wel dat 3Drealms het verkoop van die rechten niet te lang gaat uitstellen, aangezien engines van games toch in 2-4 jaar al verouderd zijn.
Heb echt geen goesting om nog eens te gaan wachten tot er een nieuwe engine is gemaakt.

In't kort: It will take forever to play duke nukem: forever.

Preske
16 mei 2009, 18:38
Er zijn in 2008 nog beelden verschenen gepost door een blogger die exclusief mocht opnemen bij 3D Realms for some reason. Trok op niks, leek op Doom³ engine wise.

haja, dat herinner ik me vaag nog

Nieuwe deel van de saga ;)

9lives - Nieuws - Take-2 Interactive wou rechten Duke Nukem overkopen (http://www.9lives.be/nieuws/take-2-interactive-wou-rechten-duke-nukem-overkopen)

Take-Two sleept makers Duke Nukem Forever voor de rechter | Games | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/60175/take-two-sleept-makers-duke-nukem-forever-voor-de-rechter.html)

EryciusPuteanus
16 mei 2009, 18:39
De opnames voor deze vraag zijn reeds voorbij, wij proberen alvast nieuwe te verzinnen :)