PDA

Volledige versie bekijken : Packard bell recovery van een partitie

liama
6 mei 2009, 20:42
ik zou graag weer mijn fabrieks instellingen weer willen

want ik heb geen cd's gekregen alles staat op mijn harde schijf

nu als ik hem opstart dan kan ik kiezen uit F2, F3 of F8
F2= bios
F3= cd player openen
F8= boot

dus ik dacht van als ik op F8 druk dan zal hij alles terug zetten maar het is minder waar dus ik krijg niet mijn partietie geactiveerd

hoe kan ik het nog doen om toch dat hij weer op zijn fabrieks instellingen staat

Exit
6 mei 2009, 21:11
de handleiding lezen ...

Nielsvds
9 mei 2009, 13:31
Druk op F11 wanneer je het BIOS scherm ziet. Dat zou normaal gezien de image op de herstelpartitie moeten starten. Tenminste als je deze niet gewist hebt. Normaal gezien moet je recovery dvd's aanmaken bij de eerste ingebruikname. Die kan je ook gebruiken door nummer 1 in te steken en de pc/laptop te rebooten.

kwatta
30 juni 2009, 18:39
Druk op F11 wanneer je het BIOS scherm ziet. Dat zou normaal gezien de image op de herstelpartitie moeten starten. Tenminste als je deze niet gewist hebt. Normaal gezien moet je recovery dvd's aanmaken bij de eerste ingebruikname. Die kan je ook gebruiken door nummer 1 in te steken en de pc/laptop te rebooten.

Ja met F11:niceone:
Normaal gezien moet je recovery dvd's aanmaken bij de eerste ingebruikname citeer je Niels,maar kijk als je net als zovelen in het begin je eerste pc aanschaft,weet je dat gewoonweg niet.ik kan mijn f11 knop niet meer gebruiken:((gewist ik weet echt echt niet meer?)

wat moet ik nu doen,weet iemand raad?master cd aanschaffen bij packard bell?kost mij 60 euro denk ik (foei packard bell:tongue:) of kan ik zo een recovery dvd(of een master cd?wat is het eigenlijk in feite:een master cd of een recovery dvd?) ergens anders verkrijgen of downloaden,voor een destructief herstel?
dank u bij voorbaat!!!!