PDA

Volledige versie bekijken : 9lives TV #1

Malkavian
5 mei 2009, 09:31
Hier mag je je mening geven over de eerste 9lives TV.
Wat vond je goed & waarom?
Wat vond je slecht & waarom?
Suggesties?
Wat vond je van de presentatoren?
Erycius, PieterM, Praga & Malkavian?

grtz
Malkavian

HIER (http://www.9lives.be/forum/album.php?albumid=665) vind je al behind the scenes fotos van de eerste draaidag :)
--> deze thread gaat open vanaf woensdag 21u

Malkavian
13 mei 2009, 13:53
20.30 Geek Power
21.00 9lives TV

Als alles goed gaat zou 9lives TV vanavond op de buis komen.

Zelete
13 mei 2009, 18:48
Vraag.

Als je de eerste episode op youtube zet, mag dan aangenomen worden dat jullie dat verwijderen ofzo? Aangezien ik prolly iets bezig ben vanavond en dan vergeet ik dat weer enzo :p

Is het dus mogelijk om 9lives tv op youtube te zetten (ik niet alvast, ik kan niet van tv recorden atm).

Ok ik bedoel dus... kan iemand da opnemen en op youtube zette? :rofl:

protnie
13 mei 2009, 19:07
Ik kijk alvast :)
Ben benieuwd.

FEW
13 mei 2009, 19:09
Ok ik bedoel dus... kan iemand da opnemen en op youtube zette? :rofl:
2nd :unsure: en dat is dan meteen toch ook extra reclame eh...

valies
13 mei 2009, 19:59
Woeh, de malk was al op tv :)

GUNKtv sta hier op sè... zo mis'k de eerste aflevering (normaal gezien toch) niet!

MiniJeffrey
13 mei 2009, 20:04
Kijke kijke kijke!

Malkavian
13 mei 2009, 20:34
Woeh, de malk was al op tv :)

GUNKtv sta hier op sè... zo mis'k de eerste aflevering (normaal gezien toch) niet!
hehehe mijn blitz bezoekje aan Wango Tango Live :D

Yeah peeps no worries, alle afleveringen komen online te staan hier op 9lives en Gunk. Het gaat altijd wel een week later zijn dan op TV :)
Zodat de TV kijkers het eerst zien :)

Whizzer
13 mei 2009, 20:41
Ima watch ^^

Zal seffes feedback posten.

Booka Shade
13 mei 2009, 20:47
Ik ga het opnemen :)

Kan ik het straks op mijn gemak zien.
Malkavian, i'll be watching you :evil:

Starrk
13 mei 2009, 21:09
Door het praten tegen elkaar komt het gesprek soms als gemompel over.

Obs
13 mei 2009, 21:22
lol, waarom "batman" nederlands uitspreken en "joker" op ze'n engels
come on spreek eens batman niet nederlands uit:D

en een "the rock" soundtrack op achtergrond bij die bespreking? :D

Paterpor
13 mei 2009, 21:33
Eek Malky op TV!

Edit : Trouwens jij was goed te horen wat ik goed vond. Je kwam ook minder geforceerd over dus zeer goed! En een zeer goede uitleg over dit forum. Daar zeker een pluim voor.

De Review van inFAMOUS vond ik zeker goed. Niet speciaal maar wel goed. Alleen jammer dat je de reviewer soms niet goed hoorde.

Zelfde bij batman.

Al bij al een goede aflevering. Ik ga blijven kijken!

TimzZ
13 mei 2009, 21:36
Amai.. ik weet niet waar eerst te beginnen.

Aléé, de positieve punten dan:

- Ik vond de Batman preview leuk om zien (de ingame beelden dan wel te verstaan) waardoor ik de game me waarschijnlijk wel ga aanschaffen..

Tot zover de positieve puntjes.. Ahum.. :)

Anyway, wie is Malkavian eigenlijk? Als ik een gok mag doen: de co-host die het had over het fijne forum hier?

s!em
13 mei 2009, 21:37
Ik von het wel tof :)
Je zag duidelijk dat het de eerste aflevering was ma da vonk niet zo erg ^^
wat me wel irriteerde is de montage, die van de hak op de tak liep en niet eens mensen deftig liet uitspreken :P Die gast heeft et ook ma rap rap gedaan ^^

Anyway, VEEL succes met 9LivesTV :D :D

Whizzer
13 mei 2009, 21:41
Proficiat mannen, twas een mooie uitzending.

Gesprekken waren goed te verstaan, Gamereportages waren goed.
Heb nu zo 'ns naar Infamous gekeken.
Lijkt mij toch maar een repetitief spel, zonder uitdaging.
Als je di lightningbombs kan spammen is er ook niet veel aan :P

twee puntjes die me soms wat stoorde was het constante GUNKtv spotje dat ik door de aflevering had en dat de overgangen soms wat snel waren. Iemand spreekt uit en direct kwam er weer zo'n GUNKtv spotje.

Maar voor de rest, goed bezig!

protnie
13 mei 2009, 21:42
Ik vond het wel goed voor de allereerste aflevering!
Erg goed dat jullie zo diep in gaan op een game en niet gewoon al het nieuws aframmelen.
De top 5 ging wel wat te snel ;)

Die GunkTV tune stak wel tegen, zeker als die paar keer achter elkaar wordt getoond.

the_real_hex
13 mei 2009, 21:46
ik vond het alvast aangenaam kijken .

zolang het maar over games gaat is het bij mij al goed :)

Malkavian
13 mei 2009, 21:50
De Gunk TV tune zat er nog tussen odmat de 9lives TV graphics/Motions nog niet af waren. Maar we konden er niet op blijven wachten. Met de tijd ga je zeker meer 9lives THEMED dingen zien :)

Alvast leuk om goede commentaar te lezen :)

EryciusPuteanus
13 mei 2009, 22:05
Yeah neig om te zien dat gijlle weliswaar ni echt van GUNKtv houdt (om het proper te houden :unsure: ) maar toch 9lives TV steunt! Natuurlijk wordt 9lives TV nog beter, dat hadden wij zelf al na de eerste opnames door. Zo hebben we in de derde aflevering al een reportage buiten de studio op de planning staan. Maar wat? Dat is nog een verrassing! :D

valies
13 mei 2009, 22:06
De top 5 is een leuke topic, maar verliep idd net iets te snel.

Mooi diep ingegaan op infamous en batman, al had pieterm wel wa meer mogen zeggen, praga nam het bijna helemaal over :) Als de (p)reviews van dit niveau blijven, zijn jullie goed bezig!

In het algemeen, mooie eerste aflevering, smaakt naar meer!

De Gunk TV tune zat er nog tussen odmat de 9lives TV graphics/Motions nog niet af waren. Maar we konden er niet op blijven wachten. Met de tijd ga je zeker meer 9lives THEMED dingen zien :)

Ik ben benieuwd

protnie
13 mei 2009, 22:16

Alvast leuk om goede commentaar te lezen :)
Maar werd die tune nu meermaals na elkaar afgespeeld of heb ik het mis, want als dat niet het geval is duurt die wel wat te lang/te repetitief.

Whizzer
13 mei 2009, 22:21
Maar werd die tune nu meermaals na elkaar afgespeeld of heb ik het mis, want als dat niet het geval is duurt die wel wat te lang/te repetitief.

Di tune werd idd meermaals afgespeeld :baard:

MiniJeffrey
13 mei 2009, 22:22
Gastje die batman ding deed mag er wel zijn, haha :D (maar ivm Praga dan weer niet uiteraard!) :p

Over het programma, voor een debuut vond ik het niet slecht ze, gwn nog wat aan de afwerking werken enal. Maar keep it up!

knipoog naar zweepjesman is zalig :D

Unnamed
13 mei 2009, 22:24
aw gemist :( Komt er herhaling of online?

EryciusPuteanus
13 mei 2009, 22:25
aw gemist :( Komt er herhaling of online?

Ja 't zou nog twee keer uitgezonden worden, wel in de middag dan, en binnen een week online!

protnie
13 mei 2009, 22:29
Misschien nog iets kleins: als jullie praten over het forum, dan best misschien enkel beelden van het forum laten zien en niet van de frontpage ;)

Malkavian
13 mei 2009, 22:46
Misschien nog iets kleins: als jullie praten over het forum, dan best misschien enkel beelden van het forum laten zien en niet van de frontpage ;)
Had ik ook gezien. Maar het forum zo kleine is niet echt interessant. Daarom hebben ze er wat variatie in gebracht. kdenk niet dat het volgende keer er zo nog gaat uitzien. Onze Montage crew is zo'n dingen ook aan het aftasten hoe we dit interessant in beeld kunnen brengen.

Whizzer
13 mei 2009, 22:54
Misschien de screen of the day 'ns int groot afbeelden?

-> Leuke extra :woohoo:

Malkavian
13 mei 2009, 22:59
Misschien de screen of the day 'ns int groot afbeelden?

-> Leuke extra :woohoo:
Goed punt, maar ik weet niet of we die nog groter hebben, aangezien die door members worden geupload. Maar daar ga ik zeker eens achter kijken.

Preske
13 mei 2009, 23:13
+ voor een eerste keer vond ik het best meevallen.
+ zwam, whooooooooooooooooooo \o/
+ er wordt (zoals beloofd) aandacht besteed aan zowel de community als gamesnieuws
+ top 5 is een goed idee, komt er elke week een nieuwe?
+ als een game suckt (kane&lynch, 50 centiem) word dat ook gezegd. Vind ik toch wel belangrijk.

- hoewel de muziek niet te luid stond, overstemde het op sommige momenten de batman review, praga klonk ook luider dan pieterm.
- zoals gezegd, de gunktv-trailer, 5 keer (de volledige trailer) kort na elkaar is er wat te veel aan. Een korte versie is al goed genoeg.
- het decor is het zelfde voor alle programma's, er moeten nu geen zotte kosten gedaan worden, maar een posterke of een groot kartonnen bord met ons kattenkoplogo'ke erop zal er wel afkunnen zeker? :)
- het was rapper gedaan dan ik dacht :(

suggesties

* dit is uiteraard een persoonlijke smaak, maar presentatoren constant stijf na elkaar laten staan presenteren vind ik wat passé. Ze vanuit de zetel laten presenteren zoals retromania geeft een iets relaxere indruk.
* gunktrailer en begin van programma is net ietsjes te dicht bij elkaar gemonteerd. Heb het 5 keer moeten herbekijken om te horen dat ery "gamers" zei. Een tikske meer tijd tussen laten.
* het zelfde voor de ruse-trailer en het ery-praga stukje.
* moest dit mogen (ivm al die gekke NDA's e.d. zoals bij GTA4) ipv van de kant en klare gameplayfilmpkes van de studios, zelf eigen gameplay filmpkes maken waarin je je eigen acties uitleg geeft.

Malkavian
13 mei 2009, 23:20
+ voor een eerste keer vond ik het best meevallen. Domo arigato :)
+ zwam, whooooooooooooooooooo \o/ 9lives community zonder zwam dat gaat niet ;) Kheb zelfs onze grote fan Conquerpoy vernoemd. :D
+ er wordt (zoals beloofd) aandacht besteed aan zowel de community als gamesnieuws Dit blijven we doen, wees daar maar zeker van
+ top 5 is een goed idee, komt er elke week een nieuwe? Elke week komt er een nieuwe, alhoewel we na 3-4 afleveringen bezoekers gaan nodig hebben :D
+ als een game suckt (kane&lynch, 50 centiem) word dat ook gezegd. Vind ik toch wel belangrijk. We gaan ons zeker niet inhouden

- hoewel de muziek niet te luid stond, overstemde het op sommige momenten de batman review, praga klonk ook luider dan pieterm.
- zoals gezegd, de gunktv-trailer, 5 keer (de volledige trailer) kort na elkaar is er wat te veel aan. Een korte versie is al goed genoeg. We hebben op het moment nog geen 9lives TV bumpers maar die gaan er zeker komen. Verkorten zal ik ook eens achter horen.
- het decor is het zelfde voor alle programma's, er moeten nu geen zotte kosten gedaan worden, maar een posterke of een groot kartonnen bord met ons kattenkoplogo'ke erop zal er wel afkunnen zeker? :) Daar zijn we ook nog mee aan het spelen, het is zo dat er geen budget is voor een gans nieuw decor. Maar ook daar zijn ze aan het werken.
- het was rapper gedaan dan ik dacht :( Time flies when you're having fun :)

suggesties

* dit is uiteraard een persoonlijke smaak, maar presentatoren constant stijf na elkaar laten staan presenteren vind ik wat passé. Ze vanuit de zetel laten presenteren zoals retromania geeft een iets relaxere indruk.
* gunktrailer en begin van programma is net ietsjes te dicht bij elkaar gemonteerd. Heb het 5 keer moeten herbekijken om te horen dat ery "gamers" zei. Een tikske meer tijd tussen laten.
* het zelfde voor de ruse-trailer en het ery-praga stukje.

Kheb met ROOD ertussen geantwoord ;)
En met de opmerkingen gaan we zeker rekening houden.

EryciusPuteanus
13 mei 2009, 23:24
Ja van de zetel gaan we nog gebruik maken (als we mogen :p )

en het decor gaat mettertijd idd meer 9liveser worden, zoals malk al zei is er nog werk aan de gfx

Ge0force
14 mei 2009, 00:52
Jullie hebben dat goed gedaan mannen, ik vond het een wreed aangenaam én interessant programma om naar te kijken dus ge hebt er alvast een fan bij :)

Misschien nog een tip: zoek een paar leuke uitspraken op 't forum, maak er een screenshot van en markeer de zin in kwestie met een gele markeerstiftkleur, net zoals ze op tv bij krantenartikels doen. Dan hebt ge iets om in beeld te brengen als ge 't over het forum hebt.

TimzZ
14 mei 2009, 00:53
Mooi diep ingegaan op infamous en batman, al had pieter wel wa meer mogen zeggen, praga nam het bijna helemaal over :)

Pieter was een beetje te zenuwachtig zo te zien en kon het op een bepaald moment zelf nie meer aan, geraakte nie uit zen woorden en zo is er maar gekapt naar een andere opname. Was imo wel vrij duidelijk.. 'Alleen' had hij dat nog niet aangekund, de rest trouwens ook niet, vandaar de ervaren rot (ahum) Praga als sidekick I guess?

Maar na een paar afleveringen doen ze het zo op zichzelf! ;)

Maar soit, ik vond het zelf een aardige preview die me doet smaken naar de game, dus "mission accomplished" eh..

pieterm
14 mei 2009, 01:10
Pieter was een beetje te zenuwachtig zo te zien en kon het op een bepaald moment zelf nie meer aan, geraakte nie uit zen woorden en zo is er maar gekapt naar een andere opname. Was imo wel vrij duidelijk.. 'Alleen' had hij dat nog niet aangekund, de rest trouwens ook niet, vandaar de ervaren rot (ahum) Praga als sidekick I guess?

Maar na een paar afleveringen doen ze het zo op zichzelf! ;)

Maar soit, ik vond het zelf een aardige preview die me doet smaken naar de game, dus "mission accomplished" eh..

Jep, inderdaad kwas zenuwachtig. Nu het was mijn eerste opname, dus na verloop van tijd moet dat wel in orde komen.

Ik ben echt blij te horen dat velen positief zijn over het programma. Doet echt deugd om dat te horen :)

YaMo
14 mei 2009, 01:12
Wie was eigenlijk de nogal stevig in het vlees zittende kerel in het begin en op het einde?

En het is misschien ook een idee om met verschillende takes enzo te werken, want nu leek het precies alsof alles in één keer opgenomen was en dat het van de eerste keer goed moest zijn. (wat het niet altijd was, laten we eerlijk wezen :p)

Preske
14 mei 2009, 01:30
Jullie hebben dat goed gedaan mannen, ik vond het een wreed aangenaam én interessant programma om naar te kijken dus ge hebt er alvast een fan bij :)

Misschien nog een tip: zoek een paar leuke uitspraken op 't forum, maak er een screenshot van en markeer de zin in kwestie met een gele markeerstiftkleur, net zoals ze op tv bij krantenartikels doen. Dan hebt ge iets om in beeld te brengen als ge 't over het forum hebt.

Quote of the week :D

Wie was eigenlijk de nogal stevig in het vlees zittende kerel in het begin en op het einde?

En het is misschien ook een idee om met verschillende takes enzo te werken, want nu leek het precies alsof alles in één keer opgenomen was en dat het van de eerste keer goed moest zijn. (wat het niet altijd was, laten we eerlijk wezen :p)

Erycius :)

EternalSilence
14 mei 2009, 01:47
Hier mag je je mening geven over de eerste 9lives TV.
Wat vond je goed & waarom?
Wat vond je slecht & waarom?
Suggesties?
Wat vond je van de presentatoren?
Erycius, PieterM, Praga & Malkavian?

grtz
Malkavian

HIER (http://www.9lives.be/forum/album.php?albumid=665) vind je al behind the scenes fotos van de eerste draaidag :)
--> deze thread gaat open vanaf woensdag 21u

Word deze serie, niet gratis ter beschikking gesteld van de 9lives community members? :unsure:
Dat je die dan via legaal te downloaden kan binnen halen voor 0€

hehehe mijn blitz bezoekje aan Wango Tango Live :D

Yeah peeps no worries, alle afleveringen komen online te staan hier op 9lives en Gunk. Het gaat altijd wel een week later zijn dan op TV :)
Zodat de TV kijkers het eerst zien :)

nevermind :p

TimzZ
14 mei 2009, 02:03
Jep, inderdaad kwas zenuwachtig. Nu het was mijn eerste opname, dus na verloop van tijd moet dat wel in orde komen.

Ik ben echt blij te horen dat velen positief zijn over het programma. Doet echt deugd om dat te horen :)

Like I said, na een paar afleveringen loopt da wel los.

Maar krijg je dan maar zo weinig tijd/takes om het goed te doen ofzo?
Want da getuigt dan maar weer van de vage aanpak van de zender zelf..
Want doe desnoods dezelfde take/zinnetje/preview/whatever 20 keer opnieuw, en na de 20ste keer zal het er wel goed uitkomen..

Booka Shade
14 mei 2009, 05:23
Ik heb het net gezien se. Mijn score voor deze aflevering is toch een mooie 8/10.

Ondaks het feit dat het de eerste aflevering was, hebben jullie allemaal zeer goed gepresteerd :)

Vooral de diepgang naar Infamous & Batman was zeer interessant. Alle 'presentatoren' hebben puik werk geleverd. Pieterm zag er idd zenuwachig uit, maar ik vond dat desondaks die zenuwachtigheid zijn stem daar totaal niet onder leed en ook zijn présence mocht er zijn.
Persoonlijk vind ik dat EryciusPuteanus de leukste stem heeft om naar te luisteren. Zeer warm en zacht :)
Praga é Malk hebben dat ook prima gedaan. Al ben ik wel een beetje teleurgesteld in Malk. Ik ben ffs de grootste bezoek van de 'nog altijd wakker' thread en ik kwam er niet op :sad: :p

Vraagje naar crew toe: gamevideo's gemaakt door 9livers, kunnen die ook eventueel op 9livesTV komen mits het natuurlijk de moeite waard is :p

Malkavian
14 mei 2009, 06:21
Like I said, na een paar afleveringen loopt da wel los.

Maar krijg je dan maar zo weinig tijd/takes om het goed te doen ofzo?
Want da getuigt dan maar weer van de vage aanpak van de zender zelf..
Want doe desnoods dezelfde take/zinnetje/preview/whatever 20 keer opnieuw, en na de 20ste keer zal het er wel goed uitkomen..

Vage aanpak, nee niet echt. Maar we hebben op die opname dag, 1 9lives TV, 2 MMO Worlds en 1 GEEK Power opgenomen. EN dan moesten er nog andere komen.

Vergeet niet, bijna iedereen van de presentatoren heeft nog een Dag job, dus de ideale opname dagen zijn in het weekend. Als iedereen in het weekend wilt gaat het zeer krap worden kwa tijd.

Het is niet van Vaag, maar het is atm de beste oplossing die voorhande is. En geloof me sommige takes zijn meerdere keren opnieuw gedaan.
Dat we met zen allen veel moeten bijleren dat is een feit.
En je hebt gelijk over Praga, hij coacht ons de eerste 3-4 afleveringen zodat we het nadien alleen kunnen. Waarvoor ik en de rest van 9lives TV crew hem heel dankbaar zijn .

Ik heb het net gezien se. Mijn score voor deze aflevering is toch een mooie 8/10.

Ondaks het feit dat het de eerste aflevering was, hebben jullie allemaal zeer goed gepresteerd

Vooral de diepgang naar Infamous & Batman was zeer interessant. Alle 'presentatoren' hebben puik werk geleverd. Pieterm zag er idd zenuwachig uit, maar ik vond dat desondaks die zenuwachtigheid zijn stem daar totaal niet onder leed en ook zijn présence mocht er zijn.
Persoonlijk vind ik dat EryciusPuteanus de leukste stem heeft om naar te luisteren. Zeer warm en zacht
Praga é Malk hebben dat ook prima gedaan. Al ben ik wel een beetje teleurgesteld in Malk. Ik ben ffs de grootste bezoek van de 'nog altijd wakker' thread en ik kwam er niet op

Vraagje naar crew toe: gamevideo's gemaakt door 9livers, kunnen die ook eventueel op 9livesTV komen mits het natuurlijk de moeite waard is

aaah Lotti, komt een van de komende opname dagen eens naar de studio. Dan mag je het op TV zeggen dat ge het langste bent opgebleven :)

Als de kwaliteit goed genoeg is kan dat zeker. (ivm game video's)

danzig_6
14 mei 2009, 07:52
nu ook eindelijk 9lives.tv gezien en de eerste indruk is alleszins positief. Het viel wel op dat Praga het medium TV al iets langer gewoon is dan de rest en daardoor iets vlotter overkwam;)
De besprekingen over de games waren dik in orde.
Het zou idd wel leuk zijn moesten jullie ingame footage gebruiken terwijl jullie zelf aan het spelen zijn. (zoals hier al eerder aangehaald)
Het ware ook tof om scores gelinkt te zien aan games die jullie reviewen. Misschien ook op het einde een top 5 ofzo van de beste(in your opinion en niet qua verkoopscijfers) huidige games die er te koop zijn??

Maar over het algemeen, een zeer positieve indruk en keep up the good work!

xDilatedx
14 mei 2009, 09:17
Komaan jongens menen jullie da nu ?

Deze aflevering was gewoonweg rotslecht om enorm veel redenen !

Allereerst kan de dikke persoon geen programma op televisie leiden, hij probeert cool te zijn, maar het lukt hem niet en hij raakt elke minuut verstrikt in zijn eigen woorden. Het lijkt alsof hij nogal eens ni weet wa zegggen !
Klein voorbeeld tijdens de preview van infamous :

Ja en ja kan over de daken lopen en eeeuh.... eeeuh... over de daken springen

Wauw, over de daken lopen, knap! (fuck man.)

Het is dan nog eens zo saai voorgebracht daje bijna in slaap valt terwijl je kijkt.
Ook is alles veel te veel uitgerokken, maak elke pre/review kort en krachtig!

Dan het decor, hoe lelijk is da wel ni?

En de reclame, een halve minuut aan een stuk hetzelfde muziekske van GUNK, voor wa is da goe ?

Hetgeen mij enorm irriteerde waren zeker de presentatoren, als je ni kan presenteren, doe het dan ook ni of leer het dan eerst tenminste. Op school nooit een voordracht moeten doen ? Als da al ni lukt, dan dit zeker ook ni!

Bekijk alsjeblief die aflevering nog eens en zie de fouten ! En let eens op het stopwoordje 'euh'!

En als je reviewt of previewt, geef dan INTERESSANTE informatie mee !

En euuh.. je kan elektriciteit opladen... eeuuh ja en ook schieten... euuh..

WTF MAN !

Dit programma zal een kort leven beschoren zijn, getuigt van grote onbekwaamheid !

[-AoLP-]Carp
14 mei 2009, 09:19
kheb de eerste aflevering nu ook bekeken en kben wel onder de indruk! doe zeker zo voort.

opmerkingen:
1. de zenuwen... ma da komt zeker goed.
2. bij de preview van batmen arkham asylum vond ik het nogal raar hoe jullie er over praten, soms had ik het gevoel dat pieterm het spel niet gespeeld/ of documentatie heeft over opgezocht en praga wel. praga was soms meer pieterm uitleg aan het geven over het spel dan aan de kijkers.

deathsythe
14 mei 2009, 10:02
zet eens wa afleveringen online.

Piejie
14 mei 2009, 10:24
Ik vond het allemaal extreem geforceerd overkomen. Die dialogen en de vragen (:s) tussen de 2 presentatoren. De enige die nog wat "natuurlijk" presenteerde was die kerel die het forum voorstelde. Maar dat was het ook.

Obs
14 mei 2009, 10:42
De enige die nog wat "natuurlijk" presenteerde was die kerel die het forum voorstelde. Maar dat was het ook.

Yeah! we want more Malk!
(enige reden waarom ik heb gekeken infeite :p)

@xDilatedx : ik respecteer je mening maar in je post zit je meer af te breken in plaats van constructieve commentaar te geven.
Dit was de eerste aflevering van onervaren mensen die het dan ook nog gewoon in hun vrije tijd doen.
Misschien waren je initiële verwachtingen wat te hoog?

PS: de oproep aan de communities komt voor mij ietswat te laat. Vroeger hield ik me als Community leader van DoD ook bezig met matchcoverage en shoutcasts enzo, dus ik had zeker wel een bijdrage kunnen/willen leveren.
Ik hoop wel dat anderen hier zullen op reageren, zou best wel leuk zijn eens coole matches, besprekingen of ander community related stuff te zien op TV

Jonas89
14 mei 2009, 10:46
K'heb net de aflevering bekeken (opgenomen), en het is echt goed :niceone:

Zéér goed werk, :applause::applause:

9lives TV laat maar komen :):D

xDilatedx
14 mei 2009, 11:06
Ja, mijn verwachtingen lagen hoog.

Waarom? Omdat vroeger iedereen hier op dit forum programma's zoals GUNK en GAMMO op vt4 zaten af te breken.

En nu komt dan 9lives tv. Nu doen jullie het dus zelf, en dit moet dan beter zijn?

Ik vind da jullie nog een groot voorbeeld mogen NEMEN aan gammo.

Je moet dringend de aanpak veranderen en nieuwe presentatoren vinden.

Wie steekt die show trouwens in elkaar?

TimzZ
14 mei 2009, 11:24
Wa was da trouwens met de steek naar de oude 9lives redacteur? (Pieter zei dan nog ferm "inderdaad")

Ik ken totaal da verhaal nie en ben wss niet van die tijd dus ik begreep er ook nie veel van, en zo kwam het wel vrij belachelijk over..

@xDilatedx: Strafste vond ik tijdens die review van infamous wanneer plots de vraag werd het gesteld naar de controls, hoe die aanvoelen etc.. Dan ging het antwoord ongeveer als volgt: "Goed, ge kunt zo euh elektriciteit uit uw arm schieten en ge kunt die dan langer laten schieten, korter enz.. en euh andere krachten kunt ge ook laten schieten enzo"

Jah ok, maar hoe zijn die controls nu? Zijn die echt goed, voelen die beetje intuïtief aan of eerder stroef? Kan je er als gamer snel mee overweg of moet je je eerst doodergeren en gewoon worden aan die controls? Zijn ze makkelijker aanpasbaar aan een andere set?

En zo babbelt ge 2 minuten vol over de controls, de vraag die eigenlijk werd gesteld..

EryciusPuteanus
14 mei 2009, 11:25
Ja, mijn verwachtingen lagen hoog.

Waarom? Omdat vroeger iedereen hier op dit forum programma's zoals GUNK en GAMMO op vt4 zaten af te breken.

En nu komt dan 9lives tv. Nu doen jullie het dus zelf, en dit moet dan beter zijn?

Ik vind da jullie nog een groot voorbeeld mogen NEMEN aan gammo.

Je moet dringend de aanpak veranderen en nieuwe presentatoren vinden.

Wie steekt die show trouwens in elkaar?
Wij maken het volledig zelf, Praga helpt ons enkel met wat TV ervaring. Ge kunt van ons geen Gammo kwaliteit verwachten, wij zijn hier met 9lives TV volledig van nul begonnen, zonder enige TV ervaring. Wij maken 9lives TV omdat wij 9lives zijn, ni omdat wij goe TV kunnen maken. Van TV maken moeten we nog leren, dat klopt volledig. En da's ook één van de vele redenen waarom we die kans die Frank Molnar ons geeft aangrijpen: we willen ons amuseren op TV, we willen dingen bijleren, we willen nieuwe dingen doen.

Dat ik (ja dien dikke da ben ik dus) nog ni helemaal vlot voor de camera sta, is da ni normaal? Voor mij is het den eerste keer da'k ne camera van dichtbij zie (ok ergens een half uurke op JIMtv een paar jaar geleden ni meegerekend)

Wa wilt ge nu liever: een GUNKtv achtig programma waarin telkens wordt gezegd hoe vetcool de nieuwe games wel ni zijn, weliswaar met vlotte presentatoren maar waar ge gene zak aan hebt, of een programma over 9lives, mét 9livers achter de mic, die weten wat hier allemaal gebeurt en die zélf de games hebben gespeeld die ze bespreken? Jammer genoeg hebben wij hier op de redactie gene Bart Peeters of Martine Tanghe rondlopen, anders zouden we die wel inzetten. Wij weten wel dat we onze gebreken hebben, maar ons doel is nadrukkelijk niet van 100% perfecte TV te maken, wél van een programma te maken over en door 9lives.

EryciusPuteanus
14 mei 2009, 11:27
Jah ok, maar hoe zijn die controls nu? Zijn die echt goed, voelen die beetje intuïtief aan of eerder stroef?

Ge hebt gelijk, ik had daar wa eerlijker op moeten antwoorden. En om u het antwoord te geven: da ging vrij vlot, al heb ik maar anderhalf uurke kunnen spelen. Ik zal er in 't vervolg op letten!

TimzZ
14 mei 2009, 11:31
Ge hebt gelijk, ik had daar wa eerlijker op moeten antwoorden. En om u het antwoord te geven: da ging vrij vlot, al heb ik maar anderhalf uurke kunnen spelen. Ik zal er in 't vervolg op letten!

Ik zei het in vorige posts al, das te begrijpen ze.. Ik zou de eerste x voor camera mezelf ook ongemakkelijk voelen en niet altijd even spraakzaam en gericht kunnen antwoorden.

Ik ben zelf ook nogal heel kritisch en ging ff mee in Dilated zijn post.. ;)

Ik kies ook zeker voor je tweede optie en kijk volgende keer opnieuw.
En dan loopt het wel los.. Das het voornaamste.

Powerballx
14 mei 2009, 11:38
de controls van infamous zijn zeer goed, heel gemakkelijk onder de knie te krijgen. Het enige probleem is dat als je ergens afsprint er geen control beschikbaar is die voorkomt dat je onderweg naar beneden dingen vastgrijpt.

Voor de rest eigenlijk gemakkelijke/standaard controls. X = springen, R1 = schieten, L1 = mikken, etc.

Voila!

Preske
14 mei 2009, 11:48
zet eens wa afleveringen online.

Ja 't zou nog twee keer uitgezonden worden, wel in de middag dan, en binnen een week online!

Anoniem0
14 mei 2009, 12:20
it sucked monkey balls :p
maja de gehele gunk tv sucked wel.....

maar gelukkig staat er een grote community achter jullie waar je directe feedback van krijgt, met als gevolg dat de kwaliteit wel snel zal stijgen.

Ge0force
14 mei 2009, 12:25
Geloof me, het vlot kunnen uitleggen voor de camera is makkelijker gezegd dan gedaan!
Mensen die mij kennen weten dat ik verdomd goed kan babbelen voor een Limburger :)
Maar toen ik tijdens de screentest voor de camera stond in de GUNK-studio geraakte ik totaal niet meer uit mijn woorden en klapte uiteindelijk helemaal dicht.

Hoe goed ge ook weet waarover ge spreekt, ge moet het nog altijd op een duidelijke en structurele manier kunnen uitleggen. En als ge met twee zijt en elkaar niet gewoon zijt is dat nog een stuk moeilijker. Dus respect Erycius, Malk en PieterM voor jullie prestatie!

danzig_6
14 mei 2009, 12:51
er wordt hier tenminste een poging gedaan om een gameprogramma te brengen met diepere inhoud.
je kan niet verwachten dat alles van de eerste keer goed zit. Geef die jongens kans om te groeien en te verbeteren en als je kritiek geeft, geef onderbouwende kritiek die hun kan helpen.

het zal de eerste maanden misschien wat minder zijn maar de vorm en inhoud zullen alleen maar verbeteren en misschien hebben we binnen een paar maanden een volwaardig gameprogramma waar iedereen tevreden mee kan zijn.

Rome was ook niet in 1 dag gebouwd hé.

Ik blijf in ieder geval kijken.

Bert Pollet
14 mei 2009, 12:54
De presentatoren deden het oké hoor!

Natuurlijk is Praga meer ervaren, en kan er nog geschaafd worden aan het programma en de presentatoren, maar dit was dan ook de eerste aflevering he ...

Volgende keer veel meer, meer diepgaande en eerlijk besprekingen in 9livesTV!

Dj Super
14 mei 2009, 13:00
er wordt hier tenminste een poging gedaan om een gameprogramma te brengen met diepere inhoud.
je kan niet verwachten dat alles van de eerste keer goed zit. Geef die jongens kans om te groeien en te verbeteren en als je kritiek geeft, geef onderbouwende kritiek die hun kan helpen.

het zal de eerste maanden misschien wat minder zijn maar de vorm en inhoud zullen alleen maar verbeteren en misschien hebben we binnen een paar maanden een volwaardig gameprogramma waar iedereen tevreden mee kan zijn.

Rome was ook niet in 1 dag gebouwd hé.

Ik blijf in ieder geval kijken.

Daar gaan we aan werken! ;)

Booka Shade
14 mei 2009, 13:08
Ik denk dat de boodschap 'zet eens wa online' eerder bedoeld was op het feit dat sommige mensen geen digitaal tv hebben en het dus enkel via internet kunnen zien.

Of het dan nog 2keer herhaald gaat worden of niet, heeft daar dan weinig mee te maken :p

TimzZ
14 mei 2009, 13:12
de controls van infamous zijn zeer goed, heel gemakkelijk onder de knie te krijgen. Het enige probleem is dat als je ergens afsprint er geen control beschikbaar is die voorkomt dat je onderweg naar beneden dingen vastgrijpt.

Voor de rest eigenlijk gemakkelijke/standaard controls. X = springen, R1 = schieten, L1 = mikken, etc.

Voila!

:D

De game en de controls interesseren me nie echt. Het was maar een punt/voorbeeld die ik aanhaalde om wat duidelijker en beter te antwoorden op vragen van elkaar. (co-hosts/presentatoren)

Bert Pollet
14 mei 2009, 15:00
Ik denk dat de boodschap 'zet eens wa online' eerder bedoeld was op het feit dat sommige mensen geen digitaal tv hebben en het dus enkel via internet kunnen zien.

Of het dan nog 2keer herhaald gaat worden of niet, heeft daar dan weinig mee te maken :p

De week na de eerste uitzending komt alles gewoon online hoor boys!

Anoniem0
14 mei 2009, 15:42
Geloof me, het vlot kunnen uitleggen voor de camera is makkelijker gezegd dan gedaan!
Mensen die mij kennen weten dat ik verdomd goed kan babbelen voor een Limburger :)
Maar toen ik tijdens de screentest voor de camera stond in de GUNK-studio geraakte ik totaal niet meer uit mijn woorden en klapte uiteindelijk helemaal dicht.

Hoe goed ge ook weet waarover ge spreekt, ge moet het nog altijd op een duidelijke en structurele manier kunnen uitleggen. En als ge met twee zijt en elkaar niet gewoon zijt is dat nog een stuk moeilijker. Dus respect Erycius, Malk en PieterM voor jullie prestatie!

peut... wrong answer....

echt waar respect voor die dat het doen. maar er is wat werk aan.

ge kunt toch niet verwachten dat ge het vanaf dag 1 goed doet.

dus laten we eerlijk wezen en zeggen dat er wat werk aan was. (het kan alleen maar beteren)

SithCloud
14 mei 2009, 16:13
Hey dudes. Ik heb geen digitale tv dus helaas kan er niet over meepraten. Maar puhlease kom niet af met "tijdsnood, eerste keer, onwennig" excuses.

Nee serieus. Als mensen zeggen dat ge monkeyballen zuigt dan zorgt ge gewoon dat het volgende keer beter is en laat ge ze zien wat ge in uw mars hebt :) Maar excuses opmaken is niemand mee gedient en ik zou eerder zeggen dat ge uw zelfvertrouwen meer pijn aan doet

Kop op en ehrrr gaan met die gamepad !

Gamer#1
14 mei 2009, 17:56
Zowieso al véél beter als vt4's vroegere Gunk,keep up the good work ^^
(hoewel het misschien niet verstandig is om deze 2 met elkaar te vergelijken :S)

sillah75
14 mei 2009, 18:55
Awel heb deze namiddag gekeken en ik vond het goed ! Het enige minpuntje was dat die trailer van Gunk wat te veel werd getoond maar voor de rest alles ok. De basis is goed en het zal wel los lopen na een paar afleveringen , als de drempelvrees bij sommige overwonnen is . Doe zo verder

ElGargamel
15 mei 2009, 20:01
Ik ben nu ook aant kijken en geef hieronder enkele puntjes kritiek

- eindelijk een gameszender waarbij ik naar gamesnieuws kan kijken op een deftig tijdstip ipv 15u in de namiddag!!
- inhoud is top
- gunk trailer is aan de lange kant en wordt vaak 2 keer achter elkaar getoond
- games trailers mogen voor mijn part aan hogere res uitgezonden worden, bij MAG kon ik bv pixels tellen
- presentatoren moeten idd wat drempelvrees overkomen, want ze staan nog zo gespannen voor de camera. Zo'n onnatuurlijke houdingen :). Maar ze hebben er precies wel bewust voor gekozen om mensen uit de gameswereld zelf te laten presenteren, dus moedig ik dat alleen maar aan. Niets frusterender dan een lekkere blonde stoot games te zien presenteren waar ze eigenlijk geen bal van snapt of geen reet voor interesseert.

Inv
16 mei 2009, 00:10
Wie is pieter op het forum?

Kheb daar in het middelbaar nog in de klas mee gezeten :applause:

pieterm
16 mei 2009, 00:23
Dat ben ik Inv :)

Wie zijt gij eigenlijk?

Shivte
16 mei 2009, 01:29
Kheb vandaag voor de eerste keer, jawel, 9lives TV gezien. Eindelijk was den telenet gids is just voor ne keer.

Dien nogal dikkere gast met dien baard, die int begin altijd met praga stond te klappen. Hoe ongemakkelijk staat die daar nu? Kei onwennig enz, lol.

De manier van het brengen naar de kijkers slaagt echt wel op niet veel. Ofwel praat ge gewoon tegen mekaar, ofwel klapt ge tegen de kijkers (naar de camera zien dus) Ni zo 2 woorden naar mekaar zien, dan begint den éne in de camera te klappen en staat den andere daar gewoon ne hele tijd Ja te knikken naar de camera. Believe me, op momenten moet ge echt uwe lach inhoude dan. ^^

Dien 2de kerel, pieter? Srry maar hoe gij over dien batman praatte was echt uber noob. Da was echt ne preview van mijn voeten ze. Da moet ge toch zelf eerlijk toegeven? Het lijkt echt zo te zijn dat jullie totaal niets voorbereiden wat jullie gaan zeggen. Wat mij toch verbaasd want een preview zuig je terplaatse toch niet uit uwe duim of wel? Het leek zo in ieder geval. Praga heeft het nog een beetje rechtgetrokken, maar uwe act ging echt serieus de mist in. Als ge wordt betaald voor zo ne preview te geven, dan stel ik mij serieus vragen...

Mss wat plankenkoorts ofzo, maar het trok gewoon op niks. Khoop dat de previews en reviews nog iets bter kunnen dan dees... :)

Opt einde van 9lives tv, dien gast met dien baard. "En dit was de eerste aflevering van 9lives TV, tot een volgende keer!" en dan derna da handgebaar! YEAH! Die deed da gewoon zo kei stijf en noob :rofl:

Derna was het iet met malkavian ofzo. Praten over comics enz. Die zei op ne moment echt zoiet erg eh. Tging over 2 dikke comicboeken van zombie's. Die zei op ne moment "Als ik moet eerlijk zijn. Het zijn zo een goei boeken dat ik er al een traan heb bij moeten laten" hahahaha Ik dacht da ik eraan moest.
Dien andere gast die derbij zat, ge zag zo echt aan die zijn gezicht van WTF zegt die nu :D Zag zo naar beneje naar die boeken en zo droog "ja tzie er wel vet uit eh" Da was echt ZO overtuigend (NOT) :D

Enfin, 't voordeel van de twijfel heb je zeker nog. Kan wel iets goed worden. Een kanaal over games kan ni echt slecht zijn, maar het ziet er nog zo amateuristisch uit.... Kheb mij in ieder geval geamuseerd met ernaar te kijken. Nu kan ik der nog mee lachen, ma na ne tijd ga da amateurisme wel beginnen tegen steken denk. Ma kga er vanuit da ge daartegen van u groeischeuten vanaf zijt ;)

MiniJeffrey
16 mei 2009, 01:36
Kheb vandaag voor de eerste keer, jawel, 9lives TV gezien. Eindelijk was den telenet gids is just voor ne keer.

Dien nogal dikkere gast met dien baard, die int begin altijd met praga stond te klappen. Hoe ongemakkelijk staat die daar nu? Kei onwennig enz, lol.

De manier van het brengen naar de kijkers slaagt echt wel op niet veel. Ofwel praat ge gewoon tegen mekaar, ofwel klapt ge tegen de kijkers (naar de camera zien dus) Ni zo 2 woorden naar mekaar zien, dan begint den éne in de camera te klappen en staat den andere daar gewoon ne hele tijd Ja te knikken naar de camera. Believe me, op momenten moet ge echt uwe lach inhoude dan. ^^

Dien 2de kerel, pieter? Srry maar hoe gij over dien batman praatte was echt uber noob. Da was echt ne preview van mijn voeten ze. Da moet ge toch zelf eerlijk toegeven? Het lijkt echt zo te zijn dat jullie totaal niets voorbereiden wat jullie gaan zeggen. Wat mij toch verbaasd want een preview zuig je terplaatse toch niet uit uwe duim of wel? Het leek zo in ieder geval. Praga heeft het nog een beetje rechtgetrokken, maar uwe act ging echt serieus de mist in. Als ge wordt betaald voor zo ne preview te geven, dan stel ik mij serieus vragen...

Mss wat plankenkoorts ofzo, maar het trok gewoon op niks. Khoop dat de previews en reviews nog iets bter kunnen dan dees... :)

Opt einde van 9lives tv, dien gast met dien baard. "En dit was de eerste aflevering van 9lives TV, tot een volgende keer!" en dan derna da handgebaar! YEAH! Die deed da gewoon zo kei stijf en noob :rofl:

Derna was het iet met malkavian ofzo. Praten over comics enz. Die zei op ne moment echt zoiet erg eh. Tging over 2 dikke comicboeken van zombie's. Die zei op ne moment "Als ik moet eerlijk zijn. Het zijn zo een goei boeken dat ik er al een traan heb bij moeten laten" hahahaha Ik dacht da ik eraan moest.
Dien andere gast die derbij zat, ge zag zo echt aan die zijn gezicht van WTF zegt die nu :D Zag zo naar beneje naar die boeken en zo droog "ja tzie er wel vet uit eh" Da was echt ZO overtuigend (NOT) :D

Enfin, 't voordeel van de twijfel heb je zeker nog. Kan wel iets goed worden. Een kanaal over games kan ni echt slecht zijn, maar het ziet er nog zo amateuristisch uit.... Kheb mij in ieder geval geamuseerd met ernaar te kijken. Nu kan ik der nog mee lachen, ma na ne tijd ga da amateurisme wel beginnen tegen steken denk. Ma kga er vanuit da ge daartegen van u groeischeuten vanaf zijt ;)

Excuses maar uw post komt eerder nogal 'uitlachend' over, in plaats van 'opbouwend'. Ik stel voor, indien je jezelf zo'n talent acht, dat je je spontane solicitatie opstuurt naar de crew.

Ik bedoel: Het was de eerste keer! Er was stress, de studio was nog niet af, plankenkoorts, etc... Het is normaal dat de dingen niet meteen rollen zoals het hoort. Pieter, Praga, Malkavian en.... (andere :p) hebben dat zeer goed gedaan voor hun debuut. Ik ben zeker dat ze verder zullen evolueren tot een klassevol programma. En dan zullen ze zeker de opbouwende kritiek in acht nemen, maar uw 'hahahahaha-uitlachpost' draagt de ballen bij imo.

Shivte
16 mei 2009, 02:01
Die post draagt genoeg bij op pijnpunten waar je (voor mij) moet aan werken. Het enige verschil is dat ik het gewoon laat zien dat ik ermee lach, en iemand anders doet het mss niet voor jullie te sparen. Kdenk toch dat je als media er wel tegen kan?

Het was gewoon voor te lache (stukke toch), en als ge da zelf ni kunt toegeven, dan zijt ge ne triestige mens... Ik zou met men eigen ook lachen als ik mij daar zo zie staan, en ik kan mij ni voorstellen dat jullie onder mekaar niet hebben zitten lachen dat je het terug zag.

Volgende keer beter.

En kom toch niet altijd af dat als je het zelf kan, het zelf moet doen. Ik acht mij verre van een talent. Ik wil ni voor ne camera staan, maar ik zie wel heel mijn leven al media en ik weet wel wat je mag verwachten van media. Of ni soms? :)

Inv
16 mei 2009, 12:16
Dat ben ik Inv :)

Wie zijt gij eigenlijk?

<- Steven van op de broeders

Alsek mij niet vergis hebt gij tot het 4de bij mij in de klas gezeten.

Powerballx
16 mei 2009, 13:05

En gij verwacht da u post serieus word genomen als ge woorden als 'uber' en 'noob' zit te gebruiken.

Ik zou mij van den deze nie te veel aantrekken als ik de 9lives crew / gunkTV crew was.

Piejie
16 mei 2009, 13:31
Ik stel voor, indien je jezelf zo'n talent acht, dat je je spontane solicitatie opstuurt naar de crew.
Stop eens met dat ultiem, altijd wederkerend, KUTARGUMENT :help:

Argh, altijd hetzelfde.

Kritiek hebben op iets wil toch totaal niet zeggen dat je het zelf beter kan?

Als ik zeg dat een voetballer een slechte match speelt, wil dat toch niet zeggen dat ik het zelf beter kan?

maar uw 'hahahahaha-uitlachpost' draagt de ballen bij imo.
Uw "als je het denkt beter te kunnen"-post evenzeer.

Shivte
16 mei 2009, 13:35
En gij verwacht da u post serieus word genomen als ge woorden als 'uber' en 'noob' zit te gebruiken.

Ik zou mij van den deze nie te veel aantrekken als ik de 9lives crew / gunkTV crew was.

Awel ik heb pertang achteraf een edit gedaan en er gewoon uber noob ingezet. Kdacht, das taal da ik op forums heb geleerd, dus da zal wel meer passen hier. Blijkbaar voor den KrachtbalX ni. :)

Ma kom kom, gij hebt totaal geen weet wa ik zou verwachten dus wa zitte gij nu eigenlijk te lullen? :lol:

Malkavian
16 mei 2009, 18:23

Als comics niets voor jou zijn dan kan het inderdaad raar overkomen. Maar iedereen die de Walking Dead leest (en geloof me dat zijn er veel) weet over welke scene ik het heb. Dat is juist de kracht van die comic.

Ik zal het mss even schetsen. Ik ben nu al 5 jaar die reeks aan het lezen, waar je een groep mensen volgt die er alles aandoen om te overleven. Je leert een familie kennen (Man, Vrouw, Kleine jongen) waarvan de vrouw zwanger is. De kleine wordt geboren in een wereld vol zombies en ze overleven. Tot ze een andere groep mensen tegen komen die eigenlijk hun resources willen hebben. Die volledige comic is pure actie en emotie. Zeker wanneer je in een volledige pagina te zien krijgt hoe de moeder met de pas gebore baby in haar armen neer geschoten wordt.
Als je dan de reeks al 5 jaar volgt, dan heb je echt iets van WTF OMG en idd ik heb de comic even moeten wegleggen.
Ben ik nu minder man? Ik betwijfel het zeer sterk. Ik kan er ook niet aan doen dat jij geen medelevings vermogen hebt. Dus please, go play outside with the other "cool" boys.

Timaeus
16 mei 2009, 18:40
Als comics niets voor jou zijn dan kan het inderdaad raar overkomen. Maar iedereen die de Walking Dead leest (en geloof me dat zijn er veel) weet over welke scene ik het heb. Dat is juist de kracht van die comic.

Ik zal het mss even schetsen. Ik ben nu al 5 jaar die reeks aan het lezen, waar je een groep mensen volgt die er alles aandoen om te overleven. Je leert een familie kennen (Man, Vrouw, Kleine jongen) waarvan de vrouw zwanger is. De kleine wordt geboren in een wereld vol zombies en ze overleven. Tot ze een andere groep mensen tegen komen die eigenlijk hun resources willen hebben. Die volledige comic is pure actie en emotie. Zeker wanneer je in een volledige pagina te zien krijgt hoe de moeder met de pas gebore baby in haar armen neer geschoten wordt.
Als je dan de reeks al 5 jaar volgt, dan heb je echt iets van WTF OMG en idd ik heb de comic even moeten wegleggen.
Ben ik nu minder man? Ik betwijfel het zeer sterk. Ik kan er ook niet aan doen dat jij geen medelevings vermogen hebt. Dus please, go play outside with the other "cool" boys.

Ik kan dit alleen maar beamen. Wel zelf nog nooit met echt tranen gezeten, maar toch al paar verschillende gevoelens gekend in het lezen, net zoals bij een normaal boek i guess.

TCmatic
16 mei 2009, 20:23

Was ook voor mij inderdaad een beetje sterven...

Shivte
16 mei 2009, 20:44

En hieraan ziede dan heel goe da ge absoluut geen ervaring hebt met op tv komen en daardoor u eigen te kakken zet... Ge zult der wrschlk wel uit leren van op den tv ni alles te zeggen en altijd heel duidelijk te zijn over iets. Vanaf ge kijkers de kans geeft iets uit eigen gedacht uit verhaal te verstaan, dan gade nog veel tegen de muur lopen denk. Enfin, "tegen de muur lopen" ge begrijpt wel wa ik bedoel...

Ma kom, zelfs ik weet dat ge op den tv beter ni alles zegt wa ge voelt of denkt. Ge waart ietske te hard aant opgaan in u comics da ge het eruit hebt gefloept, wa gij volges mij even goed weet da ge zoiet op tv bter ni zegt. ;) Ge waart der ni alleen aant praten tegen comic liefhebbers, integendeel. Volgens mij intresseert het overgrote deel zich geen bal in strips.

Enfin, ik kan nog ni begrijpen da ge ligt te blèten met ne strip, maar met de achtergrond had ge tenminste toch geen uitlachreactie moette te horen krijgen. ;)

sirlorrie
16 mei 2009, 21:44
ik vond 9livestv nog goed ze. niks op aan te merken:niceone:

ElGargamel
16 mei 2009, 21:47
@SynQ
een traan laten met een film is dan wel oké zeker?
maar een boek, strip, whatever...

Alles hangt af van de empathie van de kijker of lezer. En bovenstaande toont alleen maar aan dat Malkavian zich gewoon zeer goed kan inleven in wat hij leest en kijkt. Kan toch alleen maar leuk zijn voor hem? Mensen die strips of boeken lezen maar niets vinden ontbreken dit inlevingsvermogen.

By the way. Het programma noemt dan ook GEEKtv. Het is dan ook bedoelt voor de liefhebbers. GunkTV op zich al is gericht op gamerspubliek, en dat ene programma gaat dan nog nét iets specifieker. Dus als het je niet aanstaat. Heel simpel. Kijk dan niet :).

Timaeus
16 mei 2009, 22:07
En hieraan ziede dan heel goe da ge absoluut geen ervaring hebt met op tv komen en daardoor u eigen te kakken zet... Ge zult der wrschlk wel uit leren van op den tv ni alles te zeggen en altijd heel duidelijk te zijn over iets. Vanaf ge kijkers de kans geeft iets uit eigen gedacht uit verhaal te verstaan, dan gade nog veel tegen de muur lopen denk. Enfin, "tegen de muur lopen" ge begrijpt wel wa ik bedoel...

Ma kom, zelfs ik weet dat ge op den tv beter ni alles zegt wa ge voelt of denkt. Ge waart ietske te hard aant opgaan in u comics da ge het eruit hebt gefloept, wa gij volges mij even goed weet da ge zoiet op tv bter ni zegt. ;) Ge waart der ni alleen aant praten tegen comic liefhebbers, integendeel. Volgens mij intresseert het overgrote deel zich geen bal in strips.

Enfin, ik kan nog ni begrijpen da ge ligt te blèten met ne strip, maar met de achtergrond had ge tenminste toch geen uitlachreactie moette te horen krijgen. ;)

Allereerst wil ik eerst ff melden dat als het u niet interesseert dat je dan meestal niet blijft kijken ook. Ten tweede wil ik gewoon ff opmerken dat Malk wel degelijk nieuw is in het tv-presenteren, maar hij is zo'n grote liefhebber van comics dat het er als het ware van afdruipt. Als hij praat over z'n comics dan ga je daar in mee en kan je je inbeelden wat z'n gedachtengang is. Empathie noemen ze dat.

Ik heb dan nog liever dat iemand die een programma presenteert dan ook gepassioneerd is door wat hij moet presenteren en z'n liefde voor z'n onderwerp probeert over te brengen, dan een apathische generation-x adept die z'n regels aflees en niks verder.

En tegenover jou is het simpel, het interesseert je geen bal dus ga je snel even wat kritiek uiten.

Timaeus
16 mei 2009, 23:02
W
T
F

Hij heeft geen medeleven omdat hij op tv iemand iets 'nichterigs' ziet zeggen en dat grappig vind? Zoek de fout.

Die mens raakt ontroerd van iets. Als iemand op tv zou zeggen dat hij geemontioneerd was door een boek te lezen, is die dan ook 'nichterig' ? Komaan ff lekker stoer doen, maar dan thuis lekker zitten uithuilen bij de mama zeker ?

syndrom
16 mei 2009, 23:16
lol bende mongolen ier weeral. geniaal toch die 9lives

Timaeus
16 mei 2009, 23:35
Stel: jij kijkt naar TV en daar is dan iemand die doodserieus zegt dat ie moet wenen bij de comics die hij leest.

Nu, wat is de gedachte/emotie die jij dan als kijker krijgt?

en dit: "komaan ff lekker stoer doen, maar dan thuis lekker zitten uithuilen bij de mama zeker?". Waar slaat dat op? Kan je dat even verduidelijken alsjeblieft?

btw. Misschien mijn reactie eens lezen. Het gaat erover dat het er niet toe doet of SynQ nu inlevingsvermogen heeft of niet.

Nee, het gaat erover dat iemand op tv ervoor uitkomt dat hij bewogen wordt door een comic. Dan is de gedachte van een kijker niet 'o kijk wat voor seut is dat nu?', nee dan moet je toch begrijpen dat er iemand wel degelijk kan aangegrepen worden door dat medium. Het is ook niet alsof hij claimt dat hij tranen met tuiten huilde, het is gewoon de traan in de ooghoek die mensen meermaals hebben bij zowel film als literatuur.

Shivte
16 mei 2009, 23:49
Nee, het gaat erover dat iemand op tv ervoor uitkomt dat hij bewogen wordt door een comic. Dan is de gedachte van een kijker niet 'o kijk wat voor seut is dat nu?', nee dan moet je toch begrijpen dat er iemand wel degelijk kan aangegrepen worden door dat medium. Het is ook niet alsof hij claimt dat hij tranen met tuiten huilde, het is gewoon de traan in de ooghoek die mensen meermaals hebben bij zowel film als literatuur.

"Aangegrepen worden door dat medium"?
Ja joenges, tis weer ne knappe.

Timaeus
17 mei 2009, 00:07
"Aangegrepen worden door dat medium"?
Ja joenges, tis weer ne knappe.

Aja, ga ik weer afgerekend worden omdat ik nederlands kan typen :niceone:

Ik heb het bewuste fragment niet gezien :sad:
Maar bon, accepteer nu maar dat in deze samenleving de gedachte van de (gemiddelde) kijker toch wel 'wat een seut' (als het niet erger is), is. Daarom dat SynQ de tip geeft om dat toch beter achterwege te laten.

Het enige wat SynQ doet is het hele gedoe te zitten afkraken. Het is GEEK power, mensen die ernaar kijken worden verwacht ofwel zelf in het wereldje te zitten ofwel interesse erin te tonen. Als iemand vol vuur over iets praat en durft toe te geven dat hij emoties heeft wordt hij afgerekend omdat hij zogezegd een seut is. Enkel zo'n vooroordelen houden zo'n samenleving in stand, niet het besef dat 'wat zo is zal zo blijven zeker'

Shivte
17 mei 2009, 00:26
Ge hebt gelijk durge, ge hebt gelijk joenge.

ugh
17 mei 2009, 00:28
Ik snap wel dat het misschien grappig kan overkomen als iemand zegt dat hij een traan moest laten. Bij een film, boek, comic whatever.
Maar uw reactie gaat er toch wat over.

Het toont duidelijk dat velen strips en comics zien als Spider-man en kiekeboeverhalen. Terwijl er een ontzettend gamma aan genres is.
Hij zegt ook nergens dat hij weent bij het lezen van alle comics, enkel dat die ene comicreeks zo een moment had dat hij er ontroerd bij was en een traan moest laten.

Het deel over comics en Sci-fi was dan ook geen 9livesTV op zich, maar GeekTV. En comics worden (imo onterecht) aanschouwt als voor nerds en geeks. Dus op zich past het in het format.
En dan heb ik veel liever een presentator die er gepassionneerd door is en zich (volgens sommigen dan) wat té hard er in opgaat, dan iemand die het geen ruk kan schelen wat hij vertelt.

Ik denk dat 9livesTV daar goed voor gezorgd heeft, de gamesdelen door echte gamers etc.

Nuja, toont nog maar eens dat strips en comics een imago van kindjes hebben. Tot mijn grote spijt want ik ben er zo zeker van dat iedereen graag comics zou lezen als ze er maar open zouden voor staan.

Zelfs als je niet graag boeken leest, want het is een heel speciaal medium waar beeld en tekst samenkomen.
En dat gaat dan van sci-fi, horror, superheroes, humor, drama, thrillers, alle genrens.
Vele verhalen zijn dan ook voor volwassenen lezers.

Nuja, iemand die er niet voor open staat kan je niet overtuigen. Dus ik vind dan eigenlijk ook dat je met die mening geen rekening moet houden, maar je programma moet maken voor je doelpubliek.

Ik heb het bewuste fragment niet gezien
Maar bon, accepteer nu maar dat in deze samenleving de gedachte van de (gemiddelde) kijker toch wel 'wat een seut' (als het niet erger is), is. Daarom dat SynQ de tip geeft om dat toch beter achterwege te laten.

Misschien wel, maar vind ik wel een spijtige gedachtengang. Maar nog eens, een gedeelte over comics wil ik gepresenteerd zien door iemand met een passie ervoor. Het is ook een kleine doelgroep (comic-lezers).

Timaeus
17 mei 2009, 00:44
Ge hebt gelijk durge, ge hebt gelijk joenge.

tuurlijk heb ik gelijk

Davy.
17 mei 2009, 13:00
synq, spreek je eens niet uit over dingen waar je niets over weet.

Powerballx
17 mei 2009, 14:37
Aja, ga ik weer afgerekend worden omdat ik nederlands kan typen :niceone:

ge moet wa meer 'uber' en 'noob' zeggen, dat begrijpt hij beter.

Veruca
17 mei 2009, 17:31
Ach ja, da's nu eenmaal de maatschappij waar we in leven. Mensen die bijv. zitten te wenen bij een voetbal match omdat hun ploeg verliest, dat is allemaal normaal. Maar oh wee als je een traantje laat bij het lezen van een boek, want dan ben je toch maar een rare kwast.

Ik zeg het nogmaals, het enige verschil tussen geeks en 'de rest' is gewoon het interessegebied. We reageren allemaal hetzelfde op iets dat ons dicht bij het hart ligt. Bij de ene is dat voetbal, bij de andere Star Wars. Alleen is het eerste meer sociaal geaccepteerd. Denk maar aan die voetbalsupporter in z'n voetbaltenue en z'n gezicht geschilderd in de kleuren van zijn favoriete ploeg. Zet daar dan tegenover de persoon verkleed als een Jedi. It's all the same thing. Diep vanbinnen zijn we allemaal geeks. ;)

Timaeus
17 mei 2009, 17:36
Ach ja, da's nu eenmaal de maatschappij waar we in leven. Mensen die bijv. zitten te wenen bij een voetbal match omdat hun ploeg verliest, dat is allemaal normaal. Maar oh wee als je een traantje laat bij het lezen van een boek, want dan ben je toch maar een rare kwast.

Ik zeg het nogmaals, het enige verschil tussen geeks en 'de rest' is gewoon het interessegebied. We reageren allemaal hetzelfde op iets dat ons dicht bij het hart ligt. Bij de ene is dat voetbal, bij de andere Star Wars. Alleen is het eerste meer sociaal geaccepteerd. Denk maar aan die voetbalsupporter in z'n voetbaltenue en z'n gezicht geschilderd in de kleuren van zijn favoriete ploeg. Zet daar dan tegenover de persoon verkleed als een Jedi. It's all the same thing. Diep vanbinnen zijn we allemaal geeks. ;)

Amen

Creamium
18 mei 2009, 00:10

mighty fine post! Het ligt in onze aard om emotioneel betrokken te geraken bij zaken die ons interesseren. Iedere mens heeft hobby's en de ene gaat er al feller in op dan de andere.

Conqie
18 mei 2009, 01:20
Voetbal en Star Wars op dezelfde lijn zetten? Voetbal is een sport, met mensen voor uw neus die een prestatie neerzetten.

Star Wars? Dat is... sigh.
Scifi dan, of eenderd wat, dat is met acteurs en een hele filmploeg die voor u een nog vééél straffere prestatie neerzetten dan 22 spelertjes en een aantal trainers..

Veruca
18 mei 2009, 09:33
Voetbal en Star Wars op dezelfde lijn zetten? Voetbal is een sport, met mensen voor uw neus die een prestatie neerzetten.

You've just proven my point. :niceone:

JohnDodger
18 mei 2009, 09:50
Is die aflevering nu als ergens geupload ?
Kwil ook eens zien what the fuzz is all about :p

EryciusPuteanus
18 mei 2009, 10:04
Is die aflevering nu als ergens geupload ?
Kwil ook eens zien what the fuzz is all about :p

Overmorgen, in theorie. :crazy:

Dennoman
18 mei 2009, 10:18

Sigh = Engels voor "niet saai of iets dat heel de tv-avond verkloot"? :cool:
De één zijn goud laat de ander koud I guess ^^ dat bedoelt Joris (Verkje) ook. Ik vind het fucking raar dat mensen zich zo inleven bij hun voetbalploeg dat ze huilen als ze verliezen, maar huilen bij een film/klassiek muziekstuk/goed boek vind ik dan weer doodnormaal als het echte rauwe emoties kan opwekken.

Allee, tenzij die voetbalfan veel geld op die match heeft ingezet, dat is iets heel anders :')

ugh
18 mei 2009, 13:15
Niet over Star Wars, niet over boeken, niet over Scifi maar wel over comics.

Hieruit blijkt dat je een verkeerd beeld hebt van comics.
Ik ga het niet nog eens uitleggen...
Daarom dat je zijn reactie niet kan aanvaarden en begrijpen, want je weet niet waarover je spreekt.

Je moet stoppen met comics te zien als kinds, dat zijn even goed verhalen als een boek, een film, serie of ... .
Niet elke film is ontroerend, maar sommigen wel. Zelfde voor comics. Zelfde voor een boek. Het is hier al meer dan vaak genoeg uitgelegd geweest.
Ik denk dat jij niet in staat bent die mening te begrijpen.
(niet omdat je niet intelligent genoeg bent, ik flame hier niet, maar omdat je niet weet wat comics kunnen zijn)

Veruca
18 mei 2009, 13:33
Mja, hij neemt het voorbeeld van Star Wars dan ook te letterlijk op. Het gaat eigenlijk meer over waar Star Wars voor staat. Verander Star Wars anders door X-Men, en vervang het Jedi-kostuum door een pak van Wolverine. Same thing.

En de manier waarop hij ter verdediging van de voetbal springt toont net aan wat ik wou zeggen, want het ligt hem duidelijk nauw aan het hart. Trouwens, voetbal en Star Wars liggen echt wel dicht bij elkaar. Ze maken allebei gebruik van 'The Force'. Ik heb voetballers gezien die hun hand uitsteken waarna er 5 meter verder iemand op de grond valt en doet alsof hij dood gaat. :p

Shivte
18 mei 2009, 13:38
Da kan allemaal goe zijn, maar we ze serieus aant afdwalen en véél te diep op die zever in aant gaan. Het ging erover da ge zoiet gewoon beter ni zegt op den tv. En als ge da zegt, da ge achteraf dan ni moet beginnen blèten da ge verbaasde- en uitlachreacties krijgt. In ne tv-show zegge da ge blète met strips, waar 95% wrschlk nog nooit ne comic heeft aangeraakt is gewoon een beetje apart. ;)

Ma kom, kzeg dak het lachwekkend vond om iemand te horen zeggen da hij weent met strips (vooral de manier waarop hij da zegt), en men begint hier pagina's zelf te blèten over hoe ne mens in mekaar zit en da ge wél kunt wenen met strips. haha

Conqie
18 mei 2009, 17:52
Da kan allemaal goe zijn, maar we ze serieus aant afdwalen en véél te diep op die zever in aant gaan. Het ging erover da ge zoiet gewoon beter ni zegt op den tv. En als ge da zegt, da ge achteraf dan ni moet beginnen blèten da ge verbaasde- en uitlachreacties krijgt. In ne tv-show zegge da ge blète met strips, waar 95% wrschlk nog nooit ne comic heeft aangeraakt is gewoon een beetje apart. ;)

Ma kom, kzeg dak het lachwekkend vond om iemand te horen zeggen da hij weent met strips (vooral de manier waarop hij da zegt), en men begint hier pagina's zelf te blèten over hoe ne mens in mekaar zit en da ge wél kunt wenen met strips. haha
Ja argumenten en discussie op een forum, haha.
:unsure:

Parnakra
18 mei 2009, 20:26
(20:23:14) Sieberkev: ze zouden beter nekeer ne livefeed van dees channel uitzenden
(20:23:19) B-Minus left the room (quit: Signed off).
(20:23:21) Parnakra: so true
(20:23:22) Sieberkev: gaan we eindelijk onze !peak verbreken
(20:23:23) Parnakra: x quits
(20:23:25) Parnakra: y joinss
(20:23:29) Sieberkev: en de triviaspam
(20:23:32) Parnakra: z is auto-away
(20:23:33) Sieberkev: een half uur aan een stuk
(20:23:37) Parnakra: woopwoop
(20:23:49) Sieberkev: Parnakra aan't ownen op tv, daar wil volk naar komen zien
(20:23:53) Sieberkev: met bijbehorende geluidjes
(20:23:56) Parnakra: ofc
(20:23:57) Skuzzie: triviaspam ftw
(20:24:02) Parnakra: dan moeteet wel ne betaalzender worden, imo
(20:24:08) Sieberkev: dat lijkt mij een idee om te submitten!
(20:24:11) Sieberkev: ik laat de eer aan jou
(20:24:15) Parnakra: SNEL, NAAR GUNK.BE
(20:24:22) Vish6Dix: Waar wanneer hoe en waarom ?
(20:24:27) Parnakra: en voor ik het weet, ben ik dan buddies met de frank
(20:24:34) Parnakra: en kannem mij voorstellen aan de lekkere mekes die daar werken
(20:24:37) Sieberkev: der is ne eigen forum voor 9livestv op 9lives, ge moet zover nie lopen

[x] this

Cyberkef
18 mei 2009, 20:37
[x] idem

Op FoM had de livefeed van het chan op bigscreen ook veel succes indertijd! Triviawedstrijdjes en andere plezantigheden!

EryciusPuteanus
18 mei 2009, 23:30
probleem is natuurlijk dat we gewoon niet live gaan :p

ne keer met Pablo klappen ...

Malkavian
19 mei 2009, 12:03

een traan gelaten =! bleiten.
Kweet niet hoe dat jij dat ziet maar kom. Over het feit dat er zo'n reacties op zullen komen, yeah i know. Vind ik dat erg, nee niet echt. Daarom dat ik ook zei dat ik medelijden heb met je, als je zo narrow minded bent.

Nogmaals, het was in GEEK Power, maw een TV show waar men gepassioneerd over dingen praat. En als je even alle reacties bekijkt die hier zijn geweest, en je leest dan 3-4 keer dat andere lezers van die comic het EXACT hetzelfde gevoel hadden.
Dan denk ik dat ik niet zo'n uitzondering ben, ik zeg gewoon wat elke stripfanaat voelde bij die reeks.

Preske
20 mei 2009, 21:15
ligt het aan mij of is het de uitzending van verleden week?

Malkavian
20 mei 2009, 22:24
ligt het aan mij of is het de uitzending van verleden week?
Kweet de juiste verander dag niet, wss is het Morgen. Not sure

Ikaruga
22 mei 2009, 20:02
ik heb een fragment gezien van Gunk Tv van gisteren net voor 9lives TV dacht ik.
ik weet niet de hoeveelste aflevering dit is, maar ik zag toevallig dat stukske van Aion. En echt, als ge professioneel wil overkomen, kom vooral niet af met "Het is een world of warcraft rip off. En het komt uit korea!" (dit is een quote, geen omschrijving). Doe verdomme eens de moeite om het effectief te spelen, ipv wat biased opinies (= zever) te zitten spuien op tv. Kwil maar zeggen, kunde nog zwaarder overkomen als ne WoW fanboy?

'k ben vrij kalm ove rhet algemeen, maar om spellen op basis van helemaal niets te zitten afbreken (en zeker de zoveelste potentiele MMORPG die nog maar eens ondergaat pre launch door dat f*cking wow fanboyisme) steekt mij zwaar tegen.
Speel wow zoveel ge wilt, maar hou die zever voor u zelf.

ik weet ook niet wie de 2 presentators waren, maar om uit te sluiten: 't waren niet EryciusPuteanus, Praga of Malkavian

Zephyros.be
22 mei 2009, 20:12
ik ben blij met 9lives TV op mijn TV, maar kheb toch twee opmerkingen:

1) Moet er echt altijd muziek op achtergrond gedraaid worden? kvind dat dit het gesprek dat aan de gang is moeilijk verstaandbaar maakt...

2) Misschien dat dit aan GunkTV zelf ligt, maar moet er echt om de minuut dat promofilmpke van Gunk met die zwarte lijnen en gitaarmuziek getoond worden? Vrij irritant...

voor de rest: keep up the good work! (vooral Praga doet dat goed imo)

Preske
22 mei 2009, 20:56
ik heb een fragment gezien van Gunk Tv van gisteren net voor 9lives TV dacht ik.
ik weet niet de hoeveelste aflevering dit is, maar ik zag toevallig dat stukske van Aion. En echt, als ge professioneel wil overkomen, kom vooral niet af met "Het is een world of warcraft rip off. En het komt uit korea!" (dit is een quote, geen omschrijving). Doe verdomme eens de moeite om het effectief te spelen, ipv wat biased opinies (= zever) te zitten spuien op tv. Kwil maar zeggen, kunde nog zwaarder overkomen als ne WoW fanboy?

'k ben vrij kalm ove rhet algemeen, maar om spellen op basis van helemaal niets te zitten afbreken (en zeker de zoveelste potentiele MMORPG die nog maar eens ondergaat pre launch door dat f*cking wow fanboyisme) steekt mij zwaar tegen.
Speel wow zoveel ge wilt, maar hou die zever voor u zelf.

ik weet ook niet wie de 2 presentators waren, maar om uit te sluiten: 't waren niet EryciusPuteanus, Praga of Malkavian

dat was op pctv dacht ik

Malkavian
22 mei 2009, 22:12
dat was op pctv dacht ik inderdaad dat was PC TV

webster
26 mei 2009, 12:48
staan afleveringen al ergens online ?

EryciusPuteanus
26 mei 2009, 12:56
Nee, en ik vrees nu eigenlijk wel dat het even gaat duren. Lees: tot na E3

Djack
26 mei 2009, 14:55
ook ma shit ze jong

Malkavian
26 mei 2009, 15:21
ook ma shit ze jong
Onvoorziene omstandigheden die buiten het bereik van GUNKTV liggen. Dus ja, kunnen we helaas weinig aan doen.

fireflymr
26 mei 2009, 15:52
aka niemand die er zich mee bezig wilt houden.

webster
26 mei 2009, 18:05
Nee, en ik vrees nu eigenlijk wel dat het even gaat duren. Lees: tot na E3

is da ook zo voor geektv? want da zou ik ook wel graag zien

Malkavian
26 mei 2009, 18:59
is da ook zo voor geektv? want da zou ik ook wel graag zien
voor alle programma's, want het is een extern technisch probleem

RemcoB
13 juni 2009, 11:25
Waar kan je die 9livesTV op internet bekijken?

Powerballx
13 juni 2009, 14:19
Waar kan je die 9livesTV op internet bekijken?

kheb de hoop al opgegeven :(

Malkavian
13 juni 2009, 15:43
kheb de hoop al opgegeven :(
Geef niet, ik heb bij jou ook de hoop al op gegeven ;)

Powerballx
13 juni 2009, 15:46
Geef niet, ik heb bij jou ook de hoop al op gegeven ;)

op wa slaagt da nu weer...

Malkavian
13 juni 2009, 17:02
op even veel als jouw gemiddeld antwoord :)

Powerballx
13 juni 2009, 20:09
op even veel als jouw gemiddeld antwoord :)

wtf man, ik post hiere ne keer iet slecht over u team daar en ge begint zo. Erg.
Ja, idd ^^ waarsch gewoon te lui.

Dennoman
13 juni 2009, 21:52
Grappig dat jullie met je uitgesproken negatieve mening over het programma het nog steeds niet gezien hebben :)

Powerballx
13 juni 2009, 21:54
Grappig dat jullie met je uitgesproken negatieve mening over het programma het nog steeds niet gezien hebben :)

nie zeveren he, kheb nog niks slecht gezegd over het programma. Kheb gewoon gezegd dak er geen hoop meer in heb da die afleveringen ooit op deze site komen.

Piejie
14 juni 2009, 01:53
Je bent geslaagd :unsure:

Dj Super
18 juni 2009, 11:15
We hebben lang moeten wachten, maar eindelijk staat de allereerste aflevering online!

9lives - Gamepublishers - 9lives - De allereerste aflevering van 9lives TV! (http://www.9lives.be/gamepublishers/9lives/nieuws/de-allereerste-aflevering-van-9lives-tv)

Marcquez
18 juni 2009, 15:05
Heb de eerste aflevering gezien en vond het aangenaam kijken.
Is duidelijk dat jullie nog niet zoveel ervaring voor de camera hebben, maar dat komt wss wel ;)

Praga, wat me is opgevallen (ook bij interviews op E3) is dat je constant met je hoofd knikt, komt wat raar over ^^

edit:
net de 2e aflevering gezien en was al een hele verbetering vond ik :)
veel professioneler al

Malkavian
18 juni 2009, 15:18
Heb de eerste aflevering gezien en vond het aangenaam kijken.
Is duidelijk dat jullie nog niet zoveel ervaring voor de camera hebben, maar dat komt wss wel ;)

Praga, wat me is opgevallen (ook bij interviews op E3) is dat je constant met je hoofd knikt, komt wat raar over ^^

ik doe dat ook, maar het is soms wat moeilijk. Is ook de reden waarom je op tv meestal de interviewer niet ziet. Want wat moet die eigenlijk doen terwijl hij aan het luisteren is :D

Marcquez
18 juni 2009, 15:29
ik doe dat ook, maar het is soms wat moeilijk. Is ook de reden waarom je op tv meestal de interviewer niet ziet. Want wat moet die eigenlijk doen terwijl hij aan het luisteren is :D

hehe, is idd ni simpel, ik zou het heel wss ook doen.
Maar mss is het gewoon beter niks te doen, leidt de aandacht minder af van de geïnterviewde :niceone:

Malkavian
18 juni 2009, 15:38
hehe, is idd ni simpel, ik zou het heel wss ook doen.
Maar mss is het gewoon beter niks te doen, leidt de aandacht minder af van de geïnterviewde :niceone:

True, maar dan lijkt het alsof je niet aan het luisteren bent :)
Its a tricky shizzle :)
Kunt hem "the stare" geven, maar das zo Freaky :P ;)

Anyways, je zal zien dat de volgende afleveringen al aan de betere hand zijn. Nog altijd niet perfect, maar toch al iets vlotter :)

Marcquez
18 juni 2009, 16:56
Tis idd een moeilijk punt

Maar kijk er al naar uit :)
Vanals de examens gedaan zijn kan ik weer naar huis en onze digibox terug misbruiken...
En als ik het toch mis wacht ik wel tot het er hier opstaat.

bonne chance met de volgende opname ;)

Malkavian
18 juni 2009, 17:18
Tis idd een moeilijk punt

Maar kijk er al naar uit :)
Vanals de examens gedaan zijn kan ik weer naar huis en onze digibox terug misbruiken...
En als ik het toch mis wacht ik wel tot het er hier opstaat.

bonne chance met de volgende opname ;)

In de zomer ga je ons minder zien, aangezien er een zomer planning op de programma staat. Maar daar ga je op de Gunk site binnenkort meer over lezen.

Blanco
18 juni 2009, 17:34
'k Vond het zeker niet slecht voor een eerste keer, ik zou het niet beter kunnen.
Hier en daar leek het wel of jullie niet goed genoeg voorbereid waren op elkaars vragen, maja... met wat meer voorbereiding zie ik dat allemaal wel goed komen.

Goed gedaan gasten, ik lees hier bijzonder veel kritiek maar ik zou het ze zelf eens willen zien doen.

Malkavian
18 juni 2009, 17:54
'k Vond het zeker niet slecht voor een eerste keer, ik zou het niet beter kunnen.
Hier en daar leek het wel of jullie niet goed genoeg voorbereid waren op elkaars vragen, maja... met wat meer voorbereiding zie ik dat allemaal wel goed komen.

Goed gedaan gasten, ik lees hier bijzonder veel kritiek maar ik zou het ze zelf eens willen zien doen.
Thanks

Ja, dat we nog veel moeten leren dat gaan we nooit ontkennen. Persoonlijk vind ik dat we al flinke vooruitgang hebben gemaakt met de huidige afleveringen en de eerste.

FreakyLeash
18 juni 2009, 18:32
Misschien moet je het zittend presenteren, en minder camera gefocust, meer interview achtig tussen jullie, dan ontspan je je al veel meer !

Wel leuk gemaakt en handig !

Malkavian
18 juni 2009, 18:33
Misschien moet je het zitten presenteren, en minder camera gefocust, meer interview achtig tussen jullie, dan ontspan je je al veel meer !

Wel leuk gemaakt en handig !

in Aflevering 2 zitten we al gezellig in de sofa :)
Dat was ook onze eerste vaststelling dat het rechtstaand iets te stroef was.

FreakyLeash
18 juni 2009, 18:39
in Aflevering 2 zitten we al gezellig in de sofa :)
Dat was ook onze eerste vaststelling dat het rechtstaand iets te stroef was.

Aah, vind het echt wel handig, ik ben zelf te lui om review en previews te lezen, maar om er naar te luisteren en te zien tegelijk is echt wel leuk !

lowscore
18 juni 2009, 22:05
'K heb enkel het Batman stuk gezien omdat ik pieterm eens aan 't werk wou zien. *waves*

De inleiding (uitleg over de verhaal en de setting te uitgebreid) vond ik te lang, en de interactie tussen Praga en Pieter te geforceerd. Ik herinner mij nog de allereerste aflevering van de Gamesyde Diaries. Die twee waren gewoon écht aan het discusiëren (ipv te trachten de vraagjes te onthouden die sebiet moeten komen) wat veel leukere TV opleverde, én betere info over hetgeen ze bespraken. Enfin, ik lees dat het in volgende afleveringen al beter gaat, dus is feitenlijk die commentaar niet meer van toepassing. Maar wat meer takes en edits zou geen kwaad kunnen, al is het maar om die missprekingen die Praga maakte eruit te bonjouren.

Heb ook nog Pieter's top 5 gezien: veel te snel in beeld en uitleg... Maar op zich een tof item, en iets wat beschikbaar zou moeten zijn op elke review site zodat je de reviewer kan plaatsen. :niceone:

Geen slechte eerste poging, maar als een mens Gamersyde of dingen als Epic Battle Cry gewoon is dan vind ik dit in vergelijk nog wat teveel stuntelen. Sorry dat ik het zo zeg.