PDA

Volledige versie bekijken : Preview GUNKtv

Pagina's : [1] 2

Malkavian
30 april 2009, 00:17
S5SQMLJOSgowTlssGYhSovjOIZmMDu1pR8AzPRLoj-WiTGVMUGPiY6p99VEF-2BQ6f

S5SQMLJOSgowTlssGYhSovjOIZmMDu1pR8VJ2JVlXake2Ic6T9 eCRVEMLbTD3Ma5CX

Kplaats de trailers hier zodat je weet wat er ook buiten 9lives TV aangeboden wordt.
Have Fun :)

KO
30 april 2009, 00:27
Athene in het Nederlands, marginale bowlers die het woord "kuttelekker" gebruiken, halfnaakte swaffelende strippers, "asstv".
De kwaliteit druipt er gewoon van af jongens. Dat Canvas maar oppast met dergelijke line-up.

Malkavian
30 april 2009, 00:30
De Bowlers zijn 3 gasten met mentale achterstand. Die gasten zijn zalig. Heb ze al int echt ontmoet. Toffe gasten. Gewoon totaal ongeremd reageren.

Dit is maar een kleine greep uit de selectie programma's. En ze hebben in de trailer hun extremen laten zien natuurlijk :)

Zelete
30 april 2009, 00:34
Games? :s

Opt eerste zicht niks voor mij hoor :)

Preske
30 april 2009, 00:45
De Bowlers zijn 3 gasten met mentale achterstand. Die gasten zijn zalig. Heb ze al int echt ontmoet. Toffe gasten. Gewoon totaal ongeremd reageren.

Dit is maar een kleine greep uit de selectie programma's. En ze hebben in de trailer hun extremen laten zien natuurlijk :)

chris en yves met bowlingballen? :)

Darius Craven
30 april 2009, 00:50
Ok, eerst wilde ik Gunk als magazine deze week nog een kans geven. Met Batman op de cover dacht ik "Ah, die heb ik pre-ordered, eens zien wat ze er over schrijven"... Als Goedele pretendeert een k*tblad te hebben dan heeft ze duidelijk de Gunk nog niet open geslagen...

Toen zag ik de countdown naar GunkTV, ik dacht "Ah, Gunk is de laatste tijd qua TV er op vooruit gegaan. Minder zever meer games." En nu zie ik de trailer... Als dit de zaken zijn die gamers moeten bezig houden dan onthoud ik me van het "selecte clubje" van gamers.

Ben al jaar en dag fervent gamer, maar als ik iemand die niet gamed confronteer met "kijk, dit is een zender voor gamers" dan denk ik dat niemand mij nog hetzelfde bekijkt. Dan maar hopen dat 9lives TV mijn ding is? Ofwel begin ik te oud en serieus te worden :D

Cyberkef
30 april 2009, 00:50
Kheb toch wel paar keer serieus moeten lachen :p

Karre
30 april 2009, 01:07
Eerlijk gezegd staat lifestyle te centraal afgaande op die trailer. Kan je al even goed naar JimTV, TMF of MTV blijven kijken. Je zou haast kunnen zeggen dat men daar juist een kopie van wouden nemen en zich min of meer wou onderscheiden door dan iets meer nieuws omtrent games te geven.

En Athene en Furious zouden beter in het Engels praten. Vooral het typetje van Furious komt dan beter tot zijn recht.

Vedeco
30 april 2009, 01:20
Jim TV kopietje zo te zien
EDIT: Zoals Careless dus zei :)

Malkavian
30 april 2009, 01:30
Ok, eerst wilde ik Gunk als magazine deze week nog een kans geven. Met Batman op de cover dacht ik "Ah, die heb ik pre-ordered, eens zien wat ze er over schrijven"... Als Goedele pretendeert een k*tblad te hebben dan heeft ze duidelijk de Gunk nog niet open geslagen...

Toen zag ik de countdown naar GunkTV, ik dacht "Ah, Gunk is de laatste tijd qua TV er op vooruit gegaan. Minder zever meer games." En nu zie ik de trailer... Als dit de zaken zijn die gamers moeten bezig houden dan onthoud ik me van het "selecte clubje" van gamers.

Ben al jaar en dag fervent gamer, maar als ik iemand die niet gamed confronteer met "kijk, dit is een zender voor gamers" dan denk ik dat niemand mij nog hetzelfde bekijkt. Dan maar hopen dat 9lives TV mijn ding is? Ofwel begin ik te oud en serieus te worden :D

Kwa games ga je zeker ook aan je trekken komen.
Dit is wat je allemaal mag verwachten. Kdenk dat er genoeg games programmas zijn imho.
In de trailer hebben ze vooral focus gelegd op de Entertainment programma's, om de eenvoudige reden dat iedereen wel al weet dat Gunk -> Games is :)

Games 9 Game-related programma's
GUNKtv
GUNK TOP 40
9lives TV ---> Een programma waar jullie ALLEMAAL naar gaan kijken natuurlijk ;)
Console TV
MMO WORLDS--> een programma dat gepresenteerd wordt door Erycius, Praga en mezelf.
Retro Mania
PCtv
Ubitv / Geek Power
TechTime

Entertainment
The Bowlers
Infashion
Regular TV is dead
Athene TV
Ass TV
@The Movies
Sexxx TV
Clublife
URBANtv

Music
Wango Tango
Wango Tango Top 20
Wango Tango Non Stop
Wango Tango LIVE
Wango Tango TRY OUT
Freaky Frank's Grote Weekend Kick-Off

Booka Shade
30 april 2009, 01:37
De bowlers :rofl: zalig xD

Gattelikker, kuttelikker, piemellikker en dan zit diee 3de nog bij zijn gedachte van Kung fu en zegt: 'das vermoeiend ze' :lol:

Vedeco
30 april 2009, 01:58
Met die Wango Tango mogen ze wel eens wat Belgisch Talent paar kansen geven ! En aub niet zelfde muziek als op TMF en JIM !!

En over Gunk als magazine heb ik eigenlijk geen klagen...super luchtig , net wat ik nodig heb als pure ontspanning :)
Als ik diepgaande tech interviews wil dan surf ik gwn beetje...

Booka Shade
30 april 2009, 01:59
AssTV :love:

Devastate
30 april 2009, 09:08
Hoelang duurt zo'n AssTV ? :unsure:

CosMiced
30 april 2009, 09:22
Athene :D

Vedeco
30 april 2009, 10:15
Hoelang duurt zo'n AssTV ? :unsure:

Lang genoeg om uw ding te doen , wees maar gerust :hug:

tinbie
30 april 2009, 10:21
Dit is Mega :D
De Trailers zijn van top kwaliteit, de jokes zijn marginaal en brengen eindeloos entertainment.

Hup Hup naar de zJohny en Marinna van de week.. Of de zJohny op zich is ook al goed :D

Tiim
30 april 2009, 11:23
Dit word naast MTV mijn nieuwe favo zender :D

Dennoman
30 april 2009, 11:52
Zucht.

Diepe, diepe zucht.

Malkavian
30 april 2009, 12:07
Zucht.

Diepe, diepe zucht.

Voor jou is het programma "Regular TV is Dead"

Wat kan je daar verwachten? Heel simpel, heb je een idee waarvan je denkt DAT is het. Dan maak je zelf even een korte Try-out en dan stuur je het naar Regular TV is Dead. Het programma laat toe de man met de pet een programma te maken waarvan hij denkt dat het het gat in de markt is ;)

Hou je vooral niet in zou ik zeggen.

meer info ---> info AT regulartvisdead.be

Dennoman
30 april 2009, 12:12
Voor jou is het programma "Regular TV is Dead"
Oh, OF, OF misschien zou ik liever doodvallen dan met mijn kop betrapt worden op GunkTV ;)

Ik hoor ook wat ik hoor, als zelfs enkele crewies van Gunk zelf zich al distantiëren hiervan ^^

Conqie
30 april 2009, 12:15
Over regular tv is dead.

En mensen gaan kijken naar 50 minuten onzinnige youtube filmpjes?

Ik had al eens gehoord van "regular tv is dead", en het lijkt dan toch exact wat ik er van denk, journalistiek (afgestudeerde? ) studenten die geen werk vinden en creatief uit de hoek zijn gekomen, hun marketing heeft precies op zich wel al gewerkt.

Verder over die bowlers, is het uitlach tv of niet? niet dat ik Gunk dat zou kwalijk nemen, maar dan zou ik er toch niet zo trots op zijn.

Vedeco
30 april 2009, 12:34
Malkavian ziet het alvast helemaal zitten :)
Is er btw iets met poker ?

EryciusPuteanus
30 april 2009, 12:35
Malkavian ziet het alvast helemaal zitten :)
Is er btw iets met poker ?

Jep, en ook dat gaat volledig door Malkavian afgehandeld worden. Hij is druk bezig met de voorbereidingen.

Malkavian
30 april 2009, 12:56
Verder over die bowlers, is het uitlach tv of niet? niet dat ik Gunk dat zou kwalijk nemen, maar dan zou ik er toch niet zo trots op zijn.

Het is zeker geen uitlach TV. Chris & Yves wordt toch ook niet gezien als uitlach TV? En onze 3 bowlers zijn zeker 100 keer Cooler :D
Ze hebben al flink wat afleveringen opgenomen en wat ze met die gasten allemaal gaan doen is gewoon prachtig.

Ze laten hen dingen doen die ze anders nooit zouden mee maken. Niet om hen belachelijk te maken, maar om hen die ervaring te geven. Ze gaan bvb gaan karten met die gasten, iets wat ze normaal gezien niet zouden kunnen/mogen. Maar GUNK pulled some strings en voila die gasten gaan hun een ferm uitleven op de Kartbaan. Met de nodige commentaren van hen natuurlijk. Voor mij persoonlijk is het een programma waar ik zeker naar ga kijken.

CosMiced
30 april 2009, 14:03
ik wil da zien van athene xD !

Vedeco
30 april 2009, 14:28
ik wil da zien van athene xD !

Ja maar dan moet da wel in het Engels zijn... de typekes komen er gewoon beter uit dan

Malkavian
30 april 2009, 14:47
Op 1 mei wordt GUNKtv gelanceerd op Telenet Digital TV, de zender is al een tijdje aangekondigd, maar zit nu in de laatste rechte lijn. De start van de zender kan je vrijdag om 9 uur meemaken op preset 39.

Maar normaal gezien gaan we LIVE op de launch Party vanavond ook al uitzenden.

Booka Shade
30 april 2009, 15:36
Jep, ik zet het net op 39 en ik zie:

Gunk tv ON AIR. Vanavond om 23.30 live kick-off show :)

legerguy
30 april 2009, 18:04
En natuurlijk kan ik om 23u30 niet kijken, zit dan in Brussel (voor iets cool se, maar toch).

Ochja, hoelang duurt die kick-off show? Heel de nacht doorgaan tot aan het gaatje? en de trailers zien er bangelijk uit. 10X beter dan TMF & jimTV (die iets teveel op hun woorden en al moeten letten, hier mag je zo tezien echt los gaan)

Tiim
30 april 2009, 18:33
Zat net even te kijken en ze waren even de live uitzending aan het testen.
Frank deed een rondleiding in de studio en het ziet er nog beter uit dan ik verwachte.
Vooral met het LIVE nieuws en vanavond met die red carpet ^^

Razzia
30 april 2009, 18:43
Op 1 mei wordt GUNKtv gelanceerd op Telenet Digital TV, de zender is al een tijdje aangekondigd, maar zit nu in de laatste rechte lijn. De start van de zender kan je vrijdag om 9 uur meemaken op preset 39.

Maar normaal gezien gaan we LIVE op de launch Party vanavond ook al uitzenden.

Ideetje. Wat als je nu eens members van het forum uitnodigt voor een spelletje poker, en dat dan uitzenden?

u4ea
30 april 2009, 18:50
wow ,kzet da ier op ,preview van in ne klerenwinkel:wtf:

Dj Super
30 april 2009, 18:55
Ideetje. Wat als je nu eens members van het forum uitnodigt voor een spelletje poker, en dat dan uitzenden?

Ik geloof dat dit idee al in het hoofd van Malkavian rondspookt voor Poker TV. Het zal wel nog een tijdje duren voor het zover is. ;)

Malkavian
30 april 2009, 19:33
Ik geloof dat dit idee al in het hoofd van Malkavian rondspookt voor Poker TV. Het zal wel nog een tijdje duren voor het zover is. ;)

yeah, de ideeen voor de Poker Show zitten al meer dan een jaar in mijn hoofd, maar dat zal niet voor de launch zijn. Maar geduld wordt altijd beloond :) ;)

Luinto ST
30 april 2009, 19:47
Ongetwijfeld heerlijke tv als je tot het 13-22j breinloze doelpubliek hoort, maar ik heb zwaar m'n twijfels bij de slaagkansen op lange termijn van zo'n zender.. Wachten de mensen hierop?

Een gedeeltelijke JIM copy, voor een nog selecter doelpubliek (focus op mannelijke gamers & Telenet-only-klanten). Waarschijnlijk nog te weinig materiaal om dagelijks andere dingen uit te zenden, dus in constante repeat programma's tonen, gaat ook al niet veel volk aantrekken.

Succes, maar ik vrees er voor...

** Hopelijk tilt Malk met z'n show de zender naar een hoger niveau ;)

Veruca
30 april 2009, 20:32
Ik zet zojuist even GUNKtv op, en het eerste wat ik tezien krijg is bondage, tieten en ASStv... :wtf:

Tiim
30 april 2009, 20:39
Ik zet zojuist even GUNKtv op, en het eerste wat ik tezien krijg is bondage, tieten en ASStv... :wtf:

In de trailer werd enkel het entertainment deel getoond + gametrailers.
Daarstraks toonden ze al even LIVE de studio's voor het gaminggedeelte en het zag er zeker niet slecht uit. Ik hou niet zo van vooroordelen :)

Powerballx
30 april 2009, 22:11
jullie zouden zo een verslag van 1 lan party per week moeten doen ofzo, zou nog wel leuk zijn en de lan parties weer omhoog sturen :D

gStar
30 april 2009, 23:52
op wa post gaat da zijn allemaal?

of enkel te zien op Digitale tv? of ook met kabel tv?

gStar
30 april 2009, 23:53
niet ver genoeg gelezen.

Dus op Digitale tv en niet op kabel tv :(

vinteg
1 mei 2009, 00:54
mmm tbegin zit er tbh alvast schraal uit :/

Karre
1 mei 2009, 00:55
Metro Station?! Komaan zeg...

u4ea
1 mei 2009, 00:56
wa was dadde pet:p

Preske
1 mei 2009, 00:57
de malky op tv!!!

Karre
1 mei 2009, 01:00
Blijkbaar wel niet veel mensen die het aan het volgen zijn :unsure:

de malky op tv!!!

Wie was hij? Niet gezien eerlijk gezegd.

CosMiced
1 mei 2009, 01:02
Ik wil volgen maar digitaal is overgepakt door me vader voor zijn film dus ik wil een live stream voor op PC :P

Karre
1 mei 2009, 01:08
Nu die persoon met zijn 9lives tshirt gezien Preske? :p

JohnDodger
9Lives TV gaat toch iets compleet anders worde dan gunkTV zekers ? Want die trailers ware echt niks ..

Preske
Blijkbaar wel niet veel mensen die het aan het volgen zijn :unsure:

Wie was hij? Niet gezien eerlijk gezegd.

hij had een paardestaart en een bril op.
hij stond naast/achter die blonde fasion presentatrice toen frank over swaffelen begon.

Nu die persoon met zijn 9lives tshirt gezien Preske? :p

ja, das onze residentiele dubbele meter d@siro ^^

9Lives TV gaat toch iets compleet anders worde dan gunkTV zekers ? Want die trailers ware echt niks ..

gunktv is de zender, 9livestv een programma.

Wat ik er van verstaan heb is dat 9LTV puur voor de gaming(nieuws?) gaat.
Terwijl bv wowtv (of hoe het ook noemt) zich specifiek op 1 spel richt.

Maar ik wil dat eigenlijk liever aan de echte medewerkers laten uitleggen :)

Access
1 mei 2009, 02:17
hopelijk ist geluid van 9livestv ook beter want de Frank zn gezever verstaat ge de helft van de tijd nie. Miss eens een compressor en een limiter erop zetten

Dakantochnie
1 mei 2009, 02:33
hopelijk ist geluid van 9livestv ook beter want de Frank zn gezever verstaat ge de helft van de tijd nie. Miss eens een compressor en een limiter erop zetten
Ik moet zeggen dat ik echt respect voor Frank kreeg toen. Die moest zich daar badend in het zweet uit de naad werken om helemaal in z'n eentje elke halve seconde opnieuw te improviseren en te zoeken naar iets dat maar iets of wat interessant zou kunnen zijn. Probeer dat zelf maar eens. :)

u4ea
1 mei 2009, 02:35
nooh ,notanother guitar hero song!
of laat tenminste iemand anders zinge xD

Malkavian
1 mei 2009, 04:32
En we zijn weer thuis :) Spijtig dat ik het zelf niet gezien heb :'( Hopelijk hebben ze het thuis opgenomen.

Crosserke
1 mei 2009, 06:37
En we zijn weer thuis :) Spijtig dat ik het zelf niet gezien heb :'( Hopelijk hebben ze het thuis opgenomen.

draait toch de hele tijd in loops van 2u30 vandaag en morgen ? toch volgens de tv gids

tinbie
1 mei 2009, 09:49
is bijna zover :)))

Starrk
1 mei 2009, 10:44
Vandaag eens kritisch evalueren :cool:

protnie
1 mei 2009, 10:47
Net het interview gezien over 9livesTV, klinkt goed :D Succes :niceone:

Paterpor
1 mei 2009, 10:51
Vandaag eens kritisch evalueren :cool:

Hehe idd kga het hier wat op de achtergrond laten staan alsk voor school werk.

1 mipuntje toch: assTV mee mannelijke gasten hun gat is niet zo interessant :puke:

Preske
1 mei 2009, 11:15

dat is de fout niet van frank maar van de techniekers.
zie mor nor de effectieve launch zelf, dan waren ze ook serieus de mist in ant gaan.
het is nog altijd live-tv hé, dan gaat er al eens iets mis.

Hehe idd kga het hier wat op de achtergrond laten staan alsk voor school werk.

1 mipuntje toch: assTV mee mannelijke gasten hun gat is niet zo interessant :puke:

asstv met celullitis gaten ook niet :unsure:

GILBOUTOn
1 mei 2009, 11:56
Technotime:sop:NERDALERT:sop:

Starrk
1 mei 2009, 11:57
Is er Ass, Bondage en nog NSFW TV voor 's avonds? Ik voel er niet veel voor om hier naar gunkTV te zappen om 14u en met mijn zussen naar AssTV te kijken :p

brammatie
1 mei 2009, 11:57
ik kijk er toch wel naar uit alleen stom dat ze vrijdag en zaterdag en zondag gunktv d-day kick off herhalen want had alles al geplend om een paar dagen gunktv te kijken want maandag vertrek ik naar barcalona en heb dan nog niks opgepikt van gunktv of zenden ze toch nog iets uit op vrijdag,zaterdag en zondag ????

Preske
1 mei 2009, 12:01
leestekens zijn uw vriend!

Preske
1 mei 2009, 12:01
Is er Ass, Bondage en nog NSFW TV voor 's avonds? Ik voel er niet veel voor om hier naar gunkTV te zappen om 14u en met mijn zussen naar AssTV te kijken :p

hoe oud zijn uw zussen?

Boombastic
1 mei 2009, 12:02
Telenet gaat binnenkort de analoge televisie herschikken. Er zullen een aantal buitenlandse zenders verdwijnen, mss zal gunk toch nog op het analoge komen. Ik zou het wel willen, want op mn kamer heb ik gene digitale tv, enkel in de living. ik hoop ook dat de live stream op 9lives snel gaat komen

protnie
1 mei 2009, 12:05
Technotime:sop:NERDALERT:sop:
Ziet er nochtans erg interessant uit...

AssTV was om 23u geloof ik.
Ik zat te kijken daarnet en mijn ouders keken even mee om te zien hoe de nieuwe zender was... het ging net over die bondage :unsure:

Conqie
1 mei 2009, 12:05
Telenet gaat binnenkort de analoge televisie herschikken. Er zullen een aantal buitenlandse zenders verdwijnen, mss zal gunk toch nog op het analoge komen. Ik zou het wel willen, want op mn kamer heb ik gene digitale tv, enkel in de living. ik hoop ook dat de live stream op 9lives snel gaat komen

99,9% niet, veel te mager voor de analoge kabel.

Cyberkef
1 mei 2009, 12:12

Laat ze meedansen :unsure:

protnie
1 mei 2009, 12:13
Laat ze meedansen :unsure:
En livestreamen :unsure:

Preske
1 mei 2009, 12:25

bron?

(ik denk trouwens niet dat er een livestream komt)

Veruca
1 mei 2009, 14:50
Ik hoop gewoon dat we wat gaming competities te zien krijgen. Potjes Street Fighter of binnenkort Starcraft 2 enzo. :)

u4ea
1 mei 2009, 16:00
leestekens zijn uw vriend!

awel ,ze staan toch allemaal vanachter aan zijn zin?:p
toch veel beter geordend dan allemaal verspreid(t?) in de zin:p

Tiim
1 mei 2009, 16:05
Respect voor Frank die het toch maar heeft gedaan na de vele fouten van de regie ;)

MiniJeffrey
1 mei 2009, 16:43
The Bowlers? Wtf, gaan da elke keer die 2 'rare' gasten zijn ofwa? :s

Zitten al enkele leuke concepten bij :D
inFashion natuurlijk :D
en 9-lives TV uiteraard

Preske
1 mei 2009, 17:09
The Bowlers? Wtf, gaan da elke keer die 2 'rare' gasten zijn ofwa? :s

Zitten al enkele leuke concepten bij :D
inFashion natuurlijk :D
en 9-lives TV uiteraard

en waarom niet? als vrt het kan doen met chris en yves? (en tzijn er drie)

Starrk
1 mei 2009, 20:00
Ik zap en zie een kerel in een leren masker met zijn leuter zwaaien :s

CosMiced
1 mei 2009, 20:02

1% Games
99% Other Stuff

Zal zo iets worden gelijk Jim of TMF =(
Volgende is 9lives TV en da MOET 24/24 Games worden xD

Malkavian
1 mei 2009, 20:03

yeah, kben blij dat ze het ondertussen al gecencureerd hebben. Het is goed om snachts te tonen, maar overdag is dat niet echt ideaal.
ZEKER niet als het juist na Studio 100 staat geprogrammeerd.

1% Games
99% Other Stuff

Zal zo iets worden gelijk Jim of TMF =(
Volgende is 9lives TV en da MOET 24/24 Games worden xD

CosMiced, check enkele posts terug. Er zijn 9 games programma's en 9 entertainment programma's + muziek. Dus GAMES gaan een goede 40% uitmaken van de zender.

chosen1
1 mei 2009, 20:06
Malkavian kunt gij eens melden dat hun volume véél te laag staat.

ik moet mijn tv dubbel zo luid zetten om hetzelfde geluid te krijgen als andere zenders.

Malkavian
1 mei 2009, 20:15

ik moet mijn tv dubbel zo luid zetten om hetzelfde geluid te krijgen als andere zenders.

Kdenk dat de fout daar zit aan de opname,
ik ga het proberen doorgeven maar ben op het moment niet in de Gunk Kantoren.

Karre
1 mei 2009, 20:16
yeah, kben blij dat ze het ondertussen al gecencureerd hebben. Het is goed om snachts te tonen, maar overdag is dat niet echt ideaal.

CosMiced, check enkele posts terug. Er zijn 9 games programma's en 9 entertainment programma's + muziek. Dus GAMES gaan een goede 40% uitmaken van de zender.

's Nachts of niet, een man zijn edele delen moeten ze altijd censureren :p. Alsof een man ook maar geïnteresseerd is om dat te zien.

Malkavian
1 mei 2009, 20:24
's Nachts of niet, een man zijn edele delen moeten ze altijd censureren :p. Alsof een man ook maar geïnteresseerd is om dat te zien.
Achja tis geen mannen zender hé :) Dus de vrouwen mogen ook eens iets zien.

Danet
1 mei 2009, 20:31
Achja tis geen mannen zender hé :) Dus de vrouwen mogen ook eens iets zien.

ik werd er toch maar ziek van hoor.. :p
als je dan als man op een vrouw zit te ... en ge ziet dat dingske van da manneke.. uw goeste is direct over denk ik :p

maar ik vond het wel nog cva! zeker voor de eerste aflevering, good work!

en euhm, die bowlers mogen dringend nen restyle hebben als ge wilt dat het vrouwelyk volk niet gaat zappen :lol:

vinteg
1 mei 2009, 21:47

dude tis hier ondertussen al 50* gezegd en tis live tv...dan valt zoiets ni snel op

chosen1
1 mei 2009, 21:49
dude tis hier ondertussen al 50* gezegd en tis live tv...dan valt zoiets ni snel op

excuuuuuse me e :eek:

als er op 2 uur tijd nog altijd niets aan is gedaan dan leek het mij dat niemand daar iets over had gezegd.

CosMiced
1 mei 2009, 22:40

40% is nog veel teweinig om GunkTV tenoemen :P maja tis maar het begin :crazy:
En Van die bowlers , Laat ze doen , kvind wel leuk :)
YouTube - Athene on GunkTV: Press release (new Belgian tv channel) (http://www.youtube.com/watch?v=RR9fKQKJYAk&feature=channel_page)
Athene XD LOL

Conqie
1 mei 2009, 23:02

Welk bedrijf doet er eigenlijk techniek bij gunktv, lijkt inderaad toch niet echt de broadcast standaard. Hun laag budget valt bij momenten spijtig genoeg wel echt op..
(foutjes buiten wegen gelaten, dat gebeurd wel meer tijdens de kinderweken)

Sinds wanneer heeft dat daarmee te maken?

YouTube - Athene on GunkTV: Press release (new Belgian tv channel) (http://www.youtube.com/watch?v=RR9fKQKJYAk&feature=channel_page)
Athene XD LOL

Dat is gewoon belachelijk slecht, athene op youtube was nog een grappig, maar nu..
in het nederlands, tien minuten over echt niks praten, en zo'n shaky beelden op een televisie is goed om zeeziek van te worden..

vinnieman
2 mei 2009, 01:32
Jongens toch, wat een degoutante eerste indruk heb ik van die GunkTV

Normen en waarden, nog nooit van gehoord? Ik zet de tv op om eens naar die junk te zien en verschijnen er van die sm-dingen op het scherm. Waar zijn jullie mee bezig?
Ik kon er nog net tegen, maar mijn ouders konden er niet mee lachen; volledig terecht trouwens. GAMES ???? Anyone ???? NO???? games....

Als dit de dingen moeten worden waarmee de jeugd (ik neem aan 10-16 jaar doelpubliek?) moet opgroeien en als normaal gaat beschouwen, dan zie ik het allemaal somber in. Eerst die "We like to party" rotzooi, nu dit...

Deze zender is 2 keer niks, maar ik sta niet alleen in mijn mening zo te zien.

KO
2 mei 2009, 01:44
Heeft Molnar ooit al eens iets gedaan dat niet 2 keer niks was ?

de hamster
2 mei 2009, 03:23
ja, trampoline girls.

stukken beter dan het gewone testbeeld

lttuvix
2 mei 2009, 10:13
Athene XD LOL

wtf?
die zeveren toch echt over niks?
alle ja, ik vind da wel schoon van frank da die zo van nen flutprogramma op tmf waar em dan belachelijke dingen heeft gedaan en altijd door is uitgelachen geweest plots zen eigen tv kanaal heeft.
Ma dit is toch een beke zwak nee?
tis natuurlijk ma nen eerste indruk, ma als dit me al moet verkopen zeg ik nee dankje

Arcan
2 mei 2009, 11:11
Heb ffe naar Gunk tv zitten kijken gisteren. Naar die Athene
Mijn indruk:

Sorry maar da's nu eens de goedkoopste en slechtste programma die ik ooit heb gezien.
Die mannen zitten daar te zeveren, NIETS grappigs of interessants te vertellen. Precies wa margi-nerds die proberen stoer te doen op TV... acteer- en improvisatietalent => 0/10!!! (als het op zn minst improvisatie was, want het leek er wel hard op)

Wat mij ook ongelooflijk stoorde is dat er daar enkel plat Antwerps werd gesproken. Precies of dat cool is ofzo. Klinkt zo arrogant als iets.
Neem eens mensen die AN kunnen. Vlaanderen is nu eenmaal veel meer dan Antwerpen...

Ik stoor mij trouwens al jaren aan die GUNK-presentator. Die gast die via BigBrother bekend geraakt is:ironic: niet iedereen is van dat niveau eh.

over die clublife: zend dit aub niet uit, we hebben al genoeg aan "We like to party" op JimTV die ik persoonlijk het degoutantste programma ooit vind.

nu wat ik positief vond :

vind de grafische animaties & muziek wel goed gedaan.

Suggesties: minder marginaliteit en Antwerps maar méér GAMES aub!

Conqie
2 mei 2009, 11:39
ja, trampoline girls.

stukken beter dan het gewone testbeeld

Op testbeeld kunt ge teminste nog uw televisie op afregelen.

Zeg jullie gebruiken toevallig toch niet dezelfde camera's op reportage als in de studio..?

Thallyos
2 mei 2009, 11:39
Welk bedrijf doet er eigenlijk techniek bij gunktv, lijkt inderaad toch niet echt de broadcast standaard. Hun laag budget valt bij momenten spijtig genoeg wel echt op..
(foutjes buiten wegen gelaten, dat gebeurd wel meer tijdens de kinderweken)

Dat geluid is idd op dit moment een probleem, maar dat is natuurlijk het gevolg van live-tv. Met opnames zal dit natuurlijk geen probleem zijn. Dacht dat het videohouse was die alles van techniek heeft geregeld.

Conqie
2 mei 2009, 11:44
Dat geluid is idd op dit moment een probleem, maar dat is natuurlijk het gevolg van live-tv. Met opnames zal dit natuurlijk geen probleem zijn. Dacht dat het videohouse was die alles van techniek heeft geregeld.

Videohouse inclusief al hun materiaal en mensen?, dan zou er geen enkel probleem moeten zijn, dan zal het wel gewoon een kinderziekte zijn.
(en misschien weinig of geen repetitie)
Hopelijk berusten ze dan ook op videohouse voor hun studio programma's.

Thallyos
2 mei 2009, 11:47
Ik weet de details niet hoor, ken daar allemaal weinig van. Videohouse (toch bijna zeker daarvan) heeft alles geïnstalleerd van regie en play-out en was ook aanwezig op de launch. Regie, montage en opname is met eigen volk gedaan. Sowieso zijn er nog wat kinderziektes die overwonnen moeten worden. Zo hadden cameramensen op de launchavond nog geen oortjes in met instructies uit regie, klein praktisch probleempje dus als je van cameram moet wisselen :)

Karre
2 mei 2009, 13:31
Jongens toch, wat een degoutante eerste indruk heb ik van die GunkTV

Normen en waarden, nog nooit van gehoord? Ik zet de tv op om eens naar die junk te zien en verschijnen er van die sm-dingen op het scherm. Waar zijn jullie mee bezig?
Ik kon er nog net tegen, maar mijn ouders konden er niet mee lachen; volledig terecht trouwens. GAMES ???? Anyone ???? NO???? games....

Als dit de dingen moeten worden waarmee de jeugd (ik neem aan 10-16 jaar doelpubliek?) moet opgroeien en als normaal gaat beschouwen, dan zie ik het allemaal somber in. Eerst die "We like to party" rotzooi, nu dit...

Deze zender is 2 keer niks, maar ik sta niet alleen in mijn mening zo te zien.

Het is dat men die programma's in verband met seks en sm op klaarlichte dag zullen uitzenden. Op 2BE had men vroeger 'Sexcetera' en dat kwam daar zelfs ook in voor. Seuten :p

kil911ler
2 mei 2009, 15:47
Gisteren es zitte piepen naar die kick off/countdown van GunkTV en omg... Molnar die in de studio zich gedraagt als een zwijn (zie hoe ie diene taart opboeft, my god, moet dat echt? -_-) of op de feestje waar ie iedereen persé wil interviewen, maar zelf geen interesse toont en nogal grof overkomt imo.

Dan da geluid waar er echt iets mee scheelt zeg, hopelijk wordt dit snel gefixt. En over geluid gesproken, vond het wel grappig met de countdown op dat feestje. Ge ziet die papieren dingen vallen en het muziek begint te draaien. En nog geen 5 seconden later valt de muziek uit :') Komt natuurlijk zeer professioneel over :p

Boombastic
2 mei 2009, 16:37
TV.be - GUNKtv - Alle programma's op GUNKtv - online TV-gids (http://www.tv.be/gunktv?date=05-05-2009)
Op deze site kan je de programmering bekijken

En ik HOOP ook dat die live stream er zal komen voor mensen die GEEN digitale tv hebben
Ofwel moeten ze maar ook analoog op de kabel proberen te komen, nu dat telenet binnenkort toch de kabel zal herschikken en er geld van telenet in die zender zit.

ironhorn
2 mei 2009, 18:01
de censuur klopt geloof ik nog niet helemaal, in het begin zie je nog borsten en flosjen, daarna komen er pas zwarte blokjes

malk was degene int zwart wit?

Veruca
2 mei 2009, 19:52
Ik ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voor ze 's avonds gewoon porno films gaan programmeren... :p

pixbillye
2 mei 2009, 20:10
kunt evengoe naar jim kijken... (=+-zelfde)

Powerballx
2 mei 2009, 20:33
lifestyle door mensen die WoW spele. Ironie?

en wat doe die Tania bij die snullen.

Karre
2 mei 2009, 21:15
lifestyle door mensen die WoW spele. Ironie?

en wat doe die Tania bij die snullen.

Hoeveel infractions zit je van je permanente ban?

Shivte
2 mei 2009, 21:40
Da lieke in het 2de filmke. Hoe noemd da?
Das ne soundtrack uit ne film dacht ek eh.
Hans zimmer & enya stijl zo.

Powerballx
2 mei 2009, 21:51

Kweet nie, kheb er nog maar 1 gehad.

Preske
2 mei 2009, 23:37
ik werd er toch maar ziek van hoor.. :p
als je dan als man op een vrouw zit te ... en ge ziet dat dingske van da manneke.. uw goeste is direct over denk ik :p

iemand was jaloers blijkbaar :p

Wijsheid
3 mei 2009, 00:09

Het zal niet lang duren, als ik zijn post lees.

Malkavian
3 mei 2009, 00:38
malk was degene int zwart wit?

ik ben de idd de kerel met de Nintendo family tree tshirt int zwart en de bril :)

Belgerbil
3 mei 2009, 02:06
Gisteren es zitte piepen naar die kick off/countdown van GunkTV en omg... Molnar die in de studio zich gedraagt als een zwijn (zie hoe ie diene taart opboeft, my god, moet dat echt? -_-) of op de feestje waar ie iedereen persé wil interviewen, maar zelf geen interesse toont en nogal grof overkomt imo.

Dan da geluid waar er echt iets mee scheelt zeg, hopelijk wordt dit snel gefixt. En over geluid gesproken, vond het wel grappig met de countdown op dat feestje. Ge ziet die papieren dingen vallen en het muziek begint te draaien. En nog geen 5 seconden later valt de muziek uit :') Komt natuurlijk zeer professioneel over :p

om u effen te verduidelijken mijnheer :):

Het geluid kwam van de DJ, de DJ moest effe stoppen of muziek lager zetten voor de countdown... met nieuwjaar speelt die muziek daar ook niet door? en dan moest hij de muziek erna terug opzetten :) simpel hé :niceone: dus uitvallen? nop!

nog wat andere dingen kaderen:
voor die live uitzending konden we NIET!! repeteren aangezien er altijd een hele berg werk is die zichzelf niet gaat oplossen :) en kijk naar de VRT met hun live programma's... overlaatst zag ik tijdens het 6 uur journaal het licht uitvallen... ook professioneel hé ;) techniek hebt ge niet altijd 100% in de hand!

kil911ler
3 mei 2009, 02:37
Iirc, begon Frank de countdown aan te kondigen en iedereen telde af. Op 0 begon de muziek en de papieren dingen te vallen. 5 seconden later viel de muziek uit en Frank begint daar als een zot rond te lopen en zich af te vragen waar de muziek is.

protnie
3 mei 2009, 10:24
Iirc, begon Frank de countdown aan te kondigen en iedereen telde af. Op 0 begon de muziek en de papieren dingen te vallen. 5 seconden later viel de muziek uit en Frank begint daar als een zot rond te lopen en zich af te vragen waar te muziek is.
Correctomundo!

Conqie
3 mei 2009, 11:10
nog wat andere dingen kaderen:
voor die live uitzending konden we NIET!! repeteren aangezien er altijd een hele berg werk is die zichzelf niet gaat oplossen :) en kijk naar de VRT met hun live programma's... overlaatst zag ik tijdens het 6 uur journaal het licht uitvallen... ook professioneel hé ;) techniek hebt ge niet altijd 100% in de hand!
Dus jullie zijn onderbemand? "een berg werk die zichzelf niet gaat oplossen", zijn jullie cameramensen dezelfde als degene die het papierwerk doet ofzo?

Maar inderdaad, er kan altijd IETS mis gaan, men probeert dat zoveel mogelijk uit te sluiten, maar als je zelf al intercom voor de cameramensen gaat vergeten..

GEE
3 mei 2009, 12:00
Videhouse de techniek ?:confused:
Sinds wanneer leveren die camera's zonder intercom (als ik lees dat de camermamensen geen 'oortjes' hadden).
Dat in de studio de 2 camera's totaal niet afgeregeld waren ?
Het geluid in die kelder trok op gene zak (schuif dat ook maar weer op de techniek), maar als daar zo ne voze heel de tijd staat te roepen omdat je een DJ er loeihard laat overdraaien dat het publek ook geen zak verstaat (ge zijt met tv bezig op dat moment en niet met going out he ...).
Niet kunnen repeteren, allé mannen tis jullie eerste show dan denkt ge daar toch over na, neem een goeie regisseur onder de arm voor zo een event.
Molnar die steeds in de verkeerde cam kijkt in de studio ?
Reportage's met constant waggelend beeld (dat zijn dat van die kleine consumerdingen die niet stil te houden zijn) en dan spreek ik niet over de stijl he.
Kortom, ge moogt voor mij elke keer het warm water opnieuw uitvinden, maar tv maakt ge met dure technische middelen, als ge dat niet kunt, blijf er dan van af, nu lijkt het een zootje studenten die na een zatte nacht met een (toen) briljant idee afkwamen.

Over de inhoud wil ik me dan nog niet uitspreken (inderdaad schraal), 10 keer hetzelfde.

1 pluspunt .... dat mieke van Lasgo (geweest) ... Evi zeker ? Tenminste 1 die weet waar de camera staat, 2 volzinnen na elkaar kan formuleren en er nog bangelijk uit ziet ook :applause:

Ik geef jullie 1 grote tip voor live uitzendingen .. COMMUNICATIE (voor - tijdens en ook na zo een event, intercoms are everything, een floor manager die kan ingrijpen als de VJ niet meer weet van welk hout pijlen maken, en een regie die de studio niet aan zijn lot overlaat als die de mist aan het ingaan zijn ... start een clipke of nen trailer he seg is dat nu zo moeilijk ? :doh: (dat zijn scenario's waar je ook lang op voorhand aan gedacht hebt).
Voor alles een draaiboek maken, natte vinger tv das voor sissy's

Conqie
3 mei 2009, 12:27
'tgeen ik er uit begrijp is dat ze aan videohouse een lowcost oplossing gevraagd hebben, en ne mobiele regie gekregen hebben, en de rest zelf gedaan hebben.
(Met véél te weinig mensen, en veel te onervaren hoogstwaarschijnlijk.)

Over die camera's van in de studio, ik ben er bijna zeker van dat het XDCAMS zijn, dezelfde die ze op reportage gebruiken maar inclusief ne matbox.

Maar hetgene ik echt niet snap, die liveshow begint: en er is direct een probleem, je kan toch op zijn minst de eerste minuut repeteren, of eens testen...

Exit
3 mei 2009, 12:49
TV.be - GUNKtv - Alle programma's op GUNKtv - online TV-gids (http://www.tv.be/gunktv?date=03-05-2009)

Zakman
3 mei 2009, 13:19
Het is zalig hoeveel mensen hier ooit al zelf een tv-studio hebben opgestart. Blijkbaar zit heel 9lives vol met ervaren regisseurs, monteurs en cameramensen.

OK misschien hebben we last gehad van een paar kleine foutjes, maar herinnert zich iemand de launch van TMF nog? Die zijn begonnen met een frans reclamefilmpje for gods sake...

Maar ja, ik zal iedereen maar in zijn waan laten zeker. 'De beste stuurlui staan aan wal hé' :)

Brick Top
3 mei 2009, 13:27
Het is zalig hoeveel mensen hier ooit al zelf een tv-studio hebben opgestart. Blijkbaar zit heel 9lives vol met ervaren regisseurs, monteurs en cameramensen.

OK misschien hebben we last gehad van een paar kleine foutjes, maar herinnert zich iemand de launch van TMF nog? Die zijn begonnen met een frans reclamefilmpje for gods sake...

Maar ja, ik zal iedereen maar in zijn waan laten zeker. 'De beste stuurlui staan aan wal hé' :)

Als je een apart subforum '9livesTV Feedback' aanmaakt is de kans niet onbestaande dat er, geloof het of niet, feedback komt. En de feedback is blijkbaar vrij terecht als ik de reacties zo hoor. Dus negatief of niet, be a man and suck it. Alle begin is moeilijk en je kan uit zo'n kritiek enkel maar leren. Dus begin niet met mensen af te zeiken die feedback leveren in het feedback-forum, je zou ze dankbaar moeten zijn.

Shivte
3 mei 2009, 13:35
Waarom zitte ze eigenlijk met ne micro te werken in een studio? Da is echt wreed dégoutant voor hene te luisteren eh. Ooit gehoord van micro's die je opspeld op u hemd zodat iedereen kan praten wanneer hij wil en je constante kwaliteit hebt? ^^

Conqie
3 mei 2009, 13:59
. Blijkbaar zit heel 9lives vol met ervaren regisseurs, monteurs en cameramensen.

Spijtig genoeg voor jullie é

Arcan
3 mei 2009, 14:34
ja nog zoiets. waarom 1 micro in de studio terwijl ge daar met een stuk of 20 staat?
komt ook zo vreselijk amateuristisch over...

Kr|stof
3 mei 2009, 14:39
Ik zap eens even naar gunktv en het eerste da ik zie is een clip over bondage en sm.

Leuk :)

EryciusPuteanus
3 mei 2009, 14:40
Waarom zitte ze eigenlijk met ne micro te werken in een studio? Da is echt wreed dégoutant voor hene te luisteren eh. Ooit gehoord van micro's die je opspeld op u hemd zodat iedereen kan praten wanneer hij wil en je constante kwaliteit hebt? ^^

der waren gewoon ni genoeg prikkers dien avond, vandaar de rondgeef micro :)

Nariwari
3 mei 2009, 14:47
Less sex, more games, please!

Xitra
3 mei 2009, 14:55
Ik vond het niet zo interessant:sad:

Vedeco
3 mei 2009, 15:00
En 3/4 muziek draaien... ja das echt wel het gat in de markt !
Zoveel mogelijkheden maar tja...

Malkavian
3 mei 2009, 15:10

mss omdat we met 20-30 man zaten van de crew en we zeker niet zoveel micro's hebben. Dan is makkelijke overschakeling naar andere personen de MICRO :)

Malkavian
3 mei 2009, 15:13
Conquerpoy je kon aanwezig zijn op de meetings maar hebt gekozen om het niet te doen.
Dat er inderdaad nog veel problemen zijn, dat ontkennen we niet. Maar de mensen geven niet graag krediet blijkbaar. Spijtig.

Less sex, more games, please!
Meer lezen please ;) Er zijn 9 games programma's en 1 sex show.

Shivte
3 mei 2009, 15:42
mss omdat we met 20-30 man zaten van de crew en we zeker niet zoveel micro's hebben. Dan is makkelijke overschakeling naar andere personen de MICRO :)

Euh nee. Men zat in de studio met juist geteld 3 mensen. Al da studiowerk in dien chesterfield was allemaal met ne micro.

Malkavian
3 mei 2009, 16:04
Euh nee. Men zat in de studio met juist geteld 3 mensen. Al da studiowerk in dien chesterfield was allemaal met ne micro.
En allemaal snel snel achter elkaar. De mensen die je op sofa zag komen, kwamen juist van het feest (om te feesten of te werken) en gingen daarna direct terug. DUS makkelijker met micro dan altijd prikker aan en uit te doen.

memorexxx
3 mei 2009, 16:12
Het lijkt me zeker cool. Genoeg afwisseling in de programma's.Voor degene die 24/24 & 7/7 games zouden willen zien, vraag ik mij af wat ja dan wel wilt laten zien? Zoveel valt er over games nu ook weer niet te vertellen, 1 week is dat misschien doenbaar, daarna zou het dan meer re-run als wat anders zijn .
En die kinderziektes tijdens de liveshow, who cares ? Kzou al degene die hier doen alsof het een bende amateurs is die gunk maken wel eens zelf iets zien maken en op youtube posten ofzo, zouden dan allemaal wel topshows worden precies... Ik heb liever iets minder professioneel dan saaie voorspelbare tv programma's.

GILBOUTOn
3 mei 2009, 16:27
Het lijkt me zeker cool. Genoeg afwisseling in de programma's.Voor degene die 24/24 & 7/7 games zouden willen zien, vraag ik mij af wat ja dan wel wilt laten zien? Zoveel valt er over games nu ook weer niet te vertellen, 1 week is dat misschien doenbaar, daarna zou het dan meer re-run als wat anders zijn .
En die kinderziektes tijdens de liveshow, who cares ? Kzou al degene die hier doen alsof het een bende amateurs is die gunk maken wel eens zelf iets zien maken en op youtube posten ofzo, zouden dan allemaal wel topshows worden precies... Ik heb liever iets minder professioneel dan saaie voorspelbare tv programma's.

²:niceone:

protnie
3 mei 2009, 17:05
De meesten zouden hier toch wel beter eens het ganse gamma bekijken, 40% games is imo zeker genoeg.
Veel meer kan je toch ook niet doen :/

Zakman
3 mei 2009, 17:14

Nee hoor, alle kritiek is welkom. En als er mensen zijn die denken dat ze het beter kunnen, stuur je filmpjes naar regularTVisDEAD en bewijs het ;)

Malkavian
3 mei 2009, 17:31
Nee hoor, alle kritiek is welkom. En als er mensen zijn die denken dat ze het beter kunnen, stuur je filmpjes naar regularTVisDEAD en bewijs het ;)
So true :)

MiniJeffrey
3 mei 2009, 17:45
Over GunkTV: afstellen van sound is echt dringend nodig... Het verschil tussen 'live' en de reportages/filmkes is enorm! Moet constant tussen geluidsniveau 15 en 30 schommelen op mijn tv. Nuja dat zal wel een kinderziekte zijn door de launch enal :p

Kr|stof
3 mei 2009, 18:02
Over GunkTV: afstellen van sound is echt dringend nodig... Het verschil tussen 'live' en de reportages/filmkes is enorm! Moet constant tussen geluidsniveau 15 en 30 schommelen op mijn tv. Nuja dat zal wel een kinderziekte zijn door de launch enal :p

Staat hier al tien keer vermeld :ironic:

MiniJeffrey
3 mei 2009, 18:04
Staat hier al tien keer vermeld :ironic:

Excuses, ik heb de topic nog niet echt doorlezen :D

BlackShadow
3 mei 2009, 18:15
Ongetwijfeld heerlijke tv als je tot het 13-22j breinloze doelpubliek hoort,...

Sorry maar deze kan ik niet laten. Als je 24 bent, zal het breinloze publiek waarschijnlijk 13 - 23 jaar zijn?

Conqie
3 mei 2009, 19:28

Kzou al degene die hier doen alsof het een bende amateurs is die gunk maken wel eens zelf iets zien maken en op youtube posten ofzo, zouden dan allemaal wel topshows worden precies... Ik heb liever iets minder professioneel dan saaie voorspelbare tv programma's.

Dat zijn de argumenten van men kleurpotloodjes é.
Als je op restaurant gaat en je steak is niet goed gebakken, gaat de kok dan ook zeggen "doe het zelf!"?

Sinds wanneer sluit het feit dat ge professioneel werkt goeie/interessante tv programma's uit, strafste tegenstelling van de eeuw. Het gaat niet om kinderziektes, maar ge merkt gewoon dat er bespaart wordt op alles en iedereen, en ja, zo'n praktijken kan de sector feitelijk best missen.

Wat mijn ervaring en wat ik het dagelijks leven doe en van de andere kritiek-gevers is toch totaal niet relevant. Ik weet waarover ik spreek, en mocht ik een deftig format hebben, heb ik helemaal niet de ambitie om het weg te geven aan "regular tv is dead".

Om toch de thread niet helemaal in de negativiteit te duwen, de bumpers en andere mogen er zeker wezen.

Zakman
3 mei 2009, 20:52
Wat mijn ervaring en wat ik het dagelijks leven doe en van de andere kritiek-gevers is toch totaal niet relevant. Ik weet waarover ik spreek, en mocht ik een deftig format hebben, heb ik helemaal niet de ambitie om het weg te geven aan "regular tv is dead".

Dan geef je de mensen een kans om hun ding te laten zien, is het weer niet goed... :doh:

Och ja, ik ben toch al blij dat je de bumpers leuk vond :p

Powerballx
4 mei 2009, 00:54
amai ze kunnen hiere goe tegen kritiek :D

ArminiuS
4 mei 2009, 01:54
Als het een feedback forum is mag je gerust aannemen dat er reactie komt. Leer eruit ook al komt dit mss hard over of is het verkeerd verwoord. Het feit dat er hier veel regisseurs, cameramensen, scenaristen, animators, monteurs en geluidtechnische mensen aanwezig zijn is gebleken in de allereerste meeting toen Matti in de community polste naar mensen die geintresseerd waren in het maken van een show. Op die meeting kwamen enorm veel mensen af die hun studies hebben gedaan binnen dat vakgebied en we hebben dat ook bewezen met de reportages die er toen gemaakt werden. Je kan op je teen getrapt zijn met commentaar maar je kan er ook gebruik van maken, feedback maakt je product alleen sterker. Bij het afspelen van gamefootage wordt er ook geen rekening gehouden met interlacing waardoor je trillend beeld krijgt, is het dan beter dat dit stilgezwegen wordt of is het goed dat het iemand opvalt zodat er iets gedaan aan kan worden?

Nariwari
4 mei 2009, 02:11
Klant is koning!

danzig_6
4 mei 2009, 10:21
persoonlijk zal ik de programma's die over games gaan zeker eens proberen. Hopelijk zullen er echt diepgaande reviews/reportages worden gemaakt.
Nu zie je meestal een trailer van een game waarover ze dan 5 (on)zinnen zeggen. Zo kun je geen game beoordelen als kijker.
Filmpjes met gamedevelopers die vertellen hoe fantastisch en vernieuwend hun game is hoef ik ook niet te zien.
Ik wil de keiharde maar faire mening horen van een echte gamer hoe hij de game heeft ervaren. Met gameplay footage!

Preske
4 mei 2009, 11:27
Als je een apart subforum '9livesTV Feedback' aanmaakt is de kans niet onbestaande dat er, geloof het of niet, feedback komt. En de feedback is blijkbaar vrij terecht als ik de reacties zo hoor. Dus negatief of niet, be a man and suck it. Alle begin is moeilijk en je kan uit zo'n kritiek enkel maar leren. Dus begin niet met mensen af te zeiken die feedback leveren in het feedback-forum, je zou ze dankbaar moeten zijn.

mjaaaaa
maar het was een live-uitzending hé
dan moogt ge nog de beste mensen en het beste materiaal hebben, dan nog kan er eens iets mislopen.

Het is nog altijd geen "pak de poen show" ramp geworden :p

Het is nu 3-4 dagen later en nu zit nog iedereen te zagen over de kwaliteit van de launch, terwijl dat eigenlijk een eenmalig ding was. Dus nu moogt gelle hier nog 1000 keer zeggen dat het op niets trok, het is vrij nutteloos, want het is toch voorbij. Tenzij ze elke week een launch gaan doen natuurlijk :p

GEE
4 mei 2009, 11:43
Als het een feedback forum is mag je gerust aannemen dat er reactie komt. Leer eruit ook al komt dit mss hard over of is het verkeerd verwoord. Het feit dat er hier veel regisseurs, cameramensen, scenaristen, animators, monteurs en geluidtechnische mensen aanwezig zijn is gebleken in de allereerste meeting toen Matti in de community polste naar mensen die geintresseerd waren in het maken van een show. Op die meeting kwamen enorm veel mensen af die hun studies hebben gedaan binnen dat vakgebied en we hebben dat ook bewezen met de reportages die er toen gemaakt werden. Je kan op je teen getrapt zijn met commentaar maar je kan er ook gebruik van maken, feedback maakt je product alleen sterker. Bij het afspelen van gamefootage wordt er ook geen rekening gehouden met interlacing waardoor je trillend beeld krijgt, is het dan beter dat dit stilgezwegen wordt of is het goed dat het iemand opvalt zodat er iets gedaan aan kan worden?

Voila, je moet het zo zien, het kan alleen maar beter worden, bekijk het als een Peter Goossens die in mijn restaurants de ambitieuze chefs eens goed hun saus geeft, hun met de voetjes weer op de aarde zet zodat ze nu op de details gaan letten en er ne schone plats van gaan maken :evil:
1 dingske toch, ik zou wat aan zelfcensuur gaan doen, want die SM toestanden die ik op een zondag bij de patékes bij de koffie zag voorbij komen vielen niet bij iedereen in de goede aarde (en dan liepen er gelukkig geen kinderen rond).
Zulke dingen horen niet in een loop te zitten die de ganse dag door over je scherm bolt, terwijl de kids mss naar studio 100 tv willen kijken op dezelfde telenet digibox he ... voor jullie is dat mss normale tv, maar voor veel mensen is dit er zwaar over om niet te zeggen vrij goor ....

papfles
4 mei 2009, 11:45
@ GeeH: wees gerust, ik denk dat er veel mensen zo over denken (dat SM-gedoe) en dat ze dat ook wel beseffen bij de zender zelf :)

Preske
4 mei 2009, 12:08
terwijl de kids mss naar studio 100 tv willen kijken op dezelfde telenet digibox he ... voor jullie is dat mss normale tv, maar voor veel mensen is dit er zwaar over om niet te zeggen vrij goor ....

studio 100 is idd vrij goor :unsure:

Shivte
4 mei 2009, 12:15
En allemaal snel snel achter elkaar. De mensen die je op sofa zag komen, kwamen juist van het feest (om te feesten of te werken) en gingen daarna direct terug. DUS makkelijker met micro dan altijd prikker aan en uit te doen.

Ah ok!

Als ge mij nu nog wilt zegge welk lieke da is in het openingsfilmke, dan zedde voor altijd mijne held. ;)

Btw: ging vandaag het ni beginnen? Nog altijd hetzelfde da ze uitzenden en in de digitale gids sta voor gans de dag tango mango flush ofzoiets. lol!

Malkavian
4 mei 2009, 12:32
1 dingske toch, ik zou wat aan zelfcensuur gaan doen, want die SM toestanden die ik op een zondag bij de patékes bij de koffie zag voorbij komen vielen niet bij iedereen in de goede aarde (en dan liepen er gelukkig geen kinderen rond).
Zulke dingen horen niet in een loop te zitten die de ganse dag door over je scherm bolt, terwijl de kids mss naar studio 100 tv willen kijken op dezelfde telenet digibox he ... voor jullie is dat mss normale tv, maar voor veel mensen is dit er zwaar over om niet te zeggen vrij goor ....

Volg ik je volledig in, maar het zal nu ook niet meer gebeuren normaal gezien. aangezien Sexxx TV slechts 1 programma is en dat het laat op de avond wordt uitgezonden.

Vedeco
4 mei 2009, 13:19
Leuk , een hele dag clips... :wtf:

Bigbuddha
4 mei 2009, 13:24
De launch was gewoon niet goed!
Niet qua sfeer, niet qua techniek. Beetje fake en amateuristisch allemaal.

't Is de eerste indruk en de laatste indruk die blijven hangen. Dus er is nog veel werk aan de winkel voor die laatste indruk.

Jonas89
4 mei 2009, 13:43
Er staat Wango Tango Shuffle, maar ik zie nog steeds de launch hoor...

Thallyos
4 mei 2009, 17:10
Vanaf 17u begint die liveshow.

Paterpor
4 mei 2009, 17:22

Aight kga sebiet eens kijken!

Malkavian
4 mei 2009, 18:04
Pablo gaat da goed doen :)

CosMiced
4 mei 2009, 18:04
17.04 en nog niets :( xD

Powerballx
4 mei 2009, 18:11
die sexxx tv , das gewoon pure porno ofwa?

oh en geen kans op een internet livestream ofzo voor de mensen die geen digibox ofzo hebben thuis?

CosMiced
4 mei 2009, 18:18
die sexxx tv , das gewoon pure porno ofwa?

oh en geen kans op een internet livestream ofzo voor de mensen die geen digibox ofzo hebben thuis?

Stoute jonge ! :P
Maare ontopic nu : paar posten geleden werd gezegt dat er geen livesteam zou komen

Powerballx
4 mei 2009, 18:20
Stoute jonge ! :P
Maare ontopic nu : paar posten geleden werd gezegt dat er geen livesteam zou komen

ah k, en ook geen youtube account of iet in den aard waar filmkes of shows worden op gesmeten :p?

CosMiced
4 mei 2009, 18:22
ah k, en ook geen youtube account of iet in den aard waar filmkes of shows worden op gesmeten :p?

Youtube aanvaard geen "porn" dus garage TV zal iets zijn voor u :love:

Powerballx
4 mei 2009, 18:34
kheb het nie over die porn :p , kheb het over alle andere programmas. Kzou bijvoorbeeld die gefaalde opening met al zen foute wel is willen zien :D

CosMiced
4 mei 2009, 18:36
kheb het nie over die porn :p , kheb het over alle andere programmas. Kzou bijvoorbeeld die gefaalde opening met al zen foute wel is willen zien :D

nja nja zeggen ze allemaal :P maare je vind die opening wel ergens op youtube :P maare ze zijn nog aan dutsen xD de live show moest al 36min begonnen zijn ;P
Edit : show is pas om 18u xD

vloet
4 mei 2009, 18:47
't Is de eerste indruk en de laatste indruk die blijven hangen. Dus er is nog veel werk aan de winkel voor die laatste indruk.

Mja eerste indruk. Als je ziet hoe Kanaal2 en VT4 vroeger van start zijn gegaan ^^. En die zenders bestaan nog steeds. Ik denk dat de meesten een beetje snel aan het oordelen zijn.
Een live-uitzending is sowieso al moeilijk, en als het dan nog eens allemaal voor de eerste keer gebeurt..

Mistabeen
4 mei 2009, 20:58
net een deeltje van retro mania gezien, net alsof er iemand voor school een spreebeurt opvoert :s
i know I know, als ge het beter kunt doe het dan zelf.
Ik kan het ook nie beter, maar als ge op tv een programma wilt presenteren zorg dan dat ge het WEL kunt -_-
nogal zwajes :x

YaMo
4 mei 2009, 21:01
Leuk , een hele dag clips... :wtf:

Sommige mensen zouden veel over hebben voor een zender met de hele dag clips, in plaats van Spongebob en My Super Sweet 16.

Darius Craven
4 mei 2009, 21:10
Ligt het nu aan mij of scheelt er iets met het geluid bij GunkTV? Tis altijd heel erg stil precies...

Conqie
4 mei 2009, 21:13
Ligt het nu aan mij of scheelt er iets met het geluid bij GunkTV? Tis altijd heel erg stil precies...

:rofl: nog ene

Vedeco
4 mei 2009, 21:29
Sommige mensen zouden veel over hebben voor een zender met de hele dag clips, in plaats van Spongebob en My Super Sweet 16.

Jim , TMF... zegt jou niets ?
Gunk TV is echt niet wat het zou moeten zijn

TimzZ
4 mei 2009, 21:33
Het is zo amateuristisch als het maar kan zijn, amai. Kunnen die nu echt eens geen deftige equipment gebruiken, zoals hun mics?

Powerballx
4 mei 2009, 21:42
komaan, iemand neemt da is op en upload da ergens. Kwil mej lachen :D

YaMo
4 mei 2009, 21:49
Jim , TMF... zegt jou niets ?
Gunk TV is echt niet wat het zou moeten zijn

Ik zeg ook niet dat ze op Gunk TV constant clips moeten uitzenden. Ook niet constant gamegerelateerde programma's trouwens.
En ik zou ook niet durven beweren dat ze bij Jim en TMF de hele tijd clips uitzenden, zelfs als je die reclameblokken - of wat daarvoor moet doorgaan - om de 5 minuten wegdenkt.

Starrk
4 mei 2009, 21:52
3 liedjes en 2 keer hetzelfde :D

Iemand is daar crazy in love.

memorexxx
5 mei 2009, 09:48
Lag het nu aan mij of was de programmatie totaal verkeerd ? Ik kijk in de tv-gids, er staat om 19.30 retromania, ik zet hem om 19.30 op gunk , en ik hoor : "Ok dit was dan het eerste deel van consoleTV", waarna er na een trailer van de wolverine game 3 minuten zwart beeld was ofzo. Het geluid viel af en toe totaal weg, en de presentators kwamen nogal geforceerd over ... Toch nog een paar puntjes waar aan gewerkt kan worden blijkbaar...

Jonas89
5 mei 2009, 11:16
Met alle respect voor die mensen die meewerken aan de zender, maar op dit moment is het zéér zwak. Geluid, beeld, aanéénschakelen programma's, ... enz.. zéér slecht.

Hopelijk wordt dit beter in de toekomst, want ben al jaren fan van jullie magazine. En zou graag jullie zender eens bekijken zonder al die kinderziekte's.
Ik denk dat jullie nog wat te vroeg gestart zijn, maarja alles was nieuw is gaat niet zo goed.

Steiner
5 mei 2009, 11:59
Ik heb misschien enkele ideeën die kunnen helpen. Is er zo geen mailadres waar je dit kan doorsturen?

Malkavian
5 mei 2009, 12:13
Ik heb misschien enkele ideeën die kunnen helpen. Is er zo geen mailadres waar je dit kan doorsturen?
Post maar, we lezen het wel :)

EclipX
5 mei 2009, 16:59
Ik vind het idee best wel goed, en de filmtjes int begin van dees topic ook geslaagd.
Gaat da op cabeltv komen? Of is da een internet service op garagetv bv?

edit; kheb da 2de filmtje bekeken, en tzou beter zijn moest het een electronische/dance/trance plaat zijn. Tzou meer volk trekken. Khad precies het gevoel dat het een programma ergens in africa zou zijn. Spijtig op telenet digitaal alleen, kheb belgacom tv :/

JohnDodger
5 mei 2009, 17:24
Vraagske, gaat die eerste aflevering van 9LivesTV ook op 9Lives zelf kome nadat die uitgezonde is ? :)

Preske
5 mei 2009, 17:31
Lag het nu aan mij of was de programmatie totaal verkeerd ? Ik kijk in de tv-gids, er staat om 19.30 retromania, ik zet hem om 19.30 op gunk , en ik hoor : "Ok dit was dan het eerste deel van consoleTV", waarna er na een trailer van de wolverine game 3 minuten zwart beeld was ofzo. Het geluid viel af en toe totaal weg, en de presentators kwamen nogal geforceerd over ... Toch nog een paar puntjes waar aan gewerkt kan worden blijkbaar...

geef het nog wat tijd.
sheez, iedereen verwacht hier opeens hollywood-kwaliteit.

Karre
5 mei 2009, 18:04
Er is maar één aflevering van ConsoleTV, 9LivesTV, PC TV, MMO World en al die andere game programma's en al de rest herhalingen gedurende die week zeker? Of is het echt altijd iets anders?

Malkavian
5 mei 2009, 18:19
Er is maar één aflevering van ConsoleTV, 9LivesTV, PC TV, MMO World en al die andere game programma's en al de rest herhalingen gedurende die week zeker? Of is het echt altijd iets anders?

1 aflevering per week , met herhaling.
Elke afleverng iets anders zou een beetje te veel van het goede zijn.

Conqie
5 mei 2009, 19:20
geef het nog wat tijd.
Feedback forum é, als je alles door de vingers moet zien dan zal er geen verbetering zijn.
en het is niet alsof het allemaal kinderziektes zijn, veel van die dingen is door combinatie slechte of onuitgewerkte ideeën, onervaren mensen, fout materiaal..

Preske
5 mei 2009, 19:34
we zijn hier gewoon verwend met alle dagen 5 afleveringen van friends, simpsons, fresh prince, etc... :p

Feedback forum é, als je alles door de vingers moet zien dan zal er geen verbetering zijn.
en het is niet alsof het allemaal kinderziektes zijn, veel van die dingen is door combinatie slechte of onuitgewerkte ideeën, onervaren mensen, fout materiaal..

ze weten dat ook wel hoor :)

prometheus03
5 mei 2009, 20:02
is er kans dat dit ergens te bekijken valt op internet?

wat ik graag wil zien zijn echte nerds, niet zo van die babes of zo zoals in de trailer...

eerder bevoorbeeld een finale van die koreaanse warcraft freaks + deftige commentaar

Conqie
5 mei 2009, 20:11
we zijn hier gewoon verwend met alle dagen 5 afleveringen van friends, simpsons, fresh prince, etc... :p

Das fictie, ik denk dat de meeste mensen wel al talkshows en andere tv-programma's hebben gezien om een oordeel te kunnen vellen :p

ze weten dat ook wel hoor :)
Percies niet é, anders bleek dat wel uit de tests & repetities.
Maar als niemand iets zou zeggen dan is er toch totaal geen druk, en druk mag er best wel zijn denk ik zo.
Vind het wel positief dat zoveel mensen toch wel ook op de techniek letten, zodat het belang er zeker niet te veel in de schaduw staat :)

Preske
6 mei 2009, 00:27
Das fictie, ik denk dat de meeste mensen wel al talkshows en andere tv-programma's hebben gezien om een oordeel te kunnen vellen :p

ik doelde eender op het feit dat de meeste (normale) programma's ook maar 1 maal per week worden uitgezonden. :)

Percies niet é, anders bleek dat wel uit de tests & repetities.
Maar als niemand iets zou zeggen dan is er toch totaal geen druk, en druk mag er best wel zijn denk ik zo.
Vind het wel positief dat zoveel mensen toch wel ook op de techniek letten, zodat het belang er zeker niet te veel in de schaduw staat :)

Goh ja, aan de technische kant worden er kemels gemaakt, dat weet/ziet iedereen. En zij ook wel denk ik. Zij hebben nl ook een televisie waar ze de uitzending op zien hé :)

Dennoman
6 mei 2009, 00:34
geef het nog wat tijd.
Ja djiezes, een deftige line-up verwachten bij de launch van een nieuwe zender. Hoe durven we. Kalm hé mannen, 't is maar Gunk. Geen mirakels verwachten.

diccen
6 mei 2009, 03:17
Dees is een boodschap aan de mannen van Gunk die hier meelezen (zet het hier omdak geen zin heb om mij voor 1 post te registreren op het GUNKforum)

Geachte GUNKtv medewerkers. Wanneer ik gunk.be opendoe zie ik een filmke over wangotango ofzo, wa mensen da in ne zetel een liedje rappen. Ik zou jullie monteurs vriendelijk doch met aandrang willen vragen om ervoor te zorgen dat de beelden die op internet verschijnen gedeinterlaced worden. Wanneer ze niet weten waarover ik het heb zou ik jullie aanraden van ze buiten te shotten. In mijn ogen oogt er niks onprofessioneler dan interlaced beeldmateriaal op het web. Bedankt voor jullie aandacht.

*mediawatchermodus off*

memorexxx
6 mei 2009, 09:41
Klein vraagje, klopt de digitale TV-gids van telenet, met de werkelijke uitzenduren, ik heb nog geen enkel programma (volledig) kunnen zien, gisteren bij voorbeeld stond er van 23.30-00.00 : atheneTV, ik begin te kijken om 23.40 en om 23.45 is het reeds gedaan ? ...

ComputerVISTA
6 mei 2009, 10:51
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik de digitale TV ook buiten gebonjourt heb.

BlackShadow
6 mei 2009, 13:19
Kdenk dat het beter is van gewoon afleveringen van Family Guy, South Park, etc te geven.
Of geef dan toch eens wat andere muziek, 't is weer zo over commercieel, ik heb wel 5 keer dezelfde clip gezien van die shake shake shake homo's.
Kan evengoed nog goedkoper uitkomen dan de zever die we nu zien...

deathsythe
6 mei 2009, 16:49
Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik de digitale TV ook buiten gebonjourt heb.

en ik ben blij dat ik het nog niet heb :')

TimzZ
6 mei 2009, 17:16
Ik zie gelijk alleen maar video clips van Pink, hebben die iets met Pink ofzo? ?

Kiwi
6 mei 2009, 18:23
Ik zal wel eens kijken naar 9lives-TV, de rest is niet voor mij besteed vrees ik :p

DJ_ILLEGAL
7 mei 2009, 11:38
ik heb me gisteren 1 minuut geamuseerd, was toenda een lekker mokske me HEILIGE tettn fritten kwam eten

soulreaper
7 mei 2009, 12:28
Ik weet dat we ze het voordeel van de twijfel moeten geven,maar tot nu toe trekt het op geen kloten...Steeds maar weer dezelfde clipjes...Kan geen Coldplay,Beyoncé of britney spears meer zien.En alstublieft:Flikker diene Athena van het scherm,heb het gisteren 1x proberen uit te kijken,maar op dat half uurtje heeft hij 10x gemeld dat hij de "beste gamer ter wereld" is...

DJ_ILLEGAL
7 mei 2009, 12:58
idd muziek is altijd hetzelfde ik denk dat ze op die clipkes gratis uitzendrechten hebben gekregen

Nariwari
7 mei 2009, 14:10
Ik weet dat we ze het voordeel van de twijfel moeten geven,maar tot nu toe trekt het op geen kloten...Steeds maar weer dezelfde clipjes...Kan geen Coldplay,Beyoncé of britney spears meer zien.En alstublieft:Flikker diene Athena van het scherm,heb het gisteren 1x proberen uit te kijken,maar op dat half uurtje heeft hij 10x gemeld dat hij de "beste gamer ter wereld" is...

Dat filmke van Coldplay is wel cool gemaakt. ^^

Maar idd, altijd hetzelfde. Ben wel blij dat ik nu eens clips te zien krijg in full-screen, zonder zever die 3/4de van het scherm in beslag neemt.

Shivte
7 mei 2009, 15:19
De naam van de liekes zou wel gemakkelijk zijn. Khem al 2x een lieke gezien waarvan ik de naam ni weet, en wel wil weten.

Malkavian
7 mei 2009, 16:48
De Programmatie voor vanavond.

15u00-17u00 Wango Tango Shuffle

17u00-19u00 Wango Tango Live met Pablo

19u00-19u30 eerste aflevering The Bowlers

19u30-20u30 eerste aflevering PCtv

20u30-21u00 eerste aflevering MMO Worlds ---> Met Praga, Erycius & Malkavian

21u00-21u30 herhaling TechNoTime

21u30-22u00 eerste aflevering URBANtv

22u00-22u30 herhaling INFASHION

22u30-23u30 Wango Tango LIVE met Evi

23u30-0u00 herhaling ATHENE TV

0u00-05u00 GUNK Trailer Trash Night

Dit gaat ook een meer representabel voorbeeld zijn van een GUNK avond.

Yones
7 mei 2009, 18:25
en hoeveel van die programma's hebben te maken met games?

Malkavian
7 mei 2009, 18:43
en hoeveel van die programma's hebben te maken met games?

3 afleveringen.

Preske
7 mei 2009, 18:49
urbantv, is dat met urbanus in de hoofdrol? :unsure:

Paterpor
7 mei 2009, 18:53
Malkavian kan je eens vlug samenvatten wat "TechNoTime" inhoud ?

Veel succes voor vanavond, kga het oppakken en morgen kijken.

Preske
7 mei 2009, 18:56
GunkTV
Datum : 07/05/2009
Begintijd : 21.00
Eindtijd : 21.30
Aflevering : 1
Inhoud : TechNoTime neemt je mee op een bevredigende tocht doorheen gadgetland. Hoogtechnologische items waar een zekere J. Bond jaloers op zou zijn. Alles over high teck en meer.
Presentatie: Nicolas en Bert.

Paterpor
7 mei 2009, 18:59
Ok mercie Preske

(khad het vast zelf ergens kunnen opzoeken :x)

EryciusPuteanus
7 mei 2009, 19:13

3 afleveringen.
ge vergeet Athene, hoewel dat natuurlijk meer om een ego dan een game draait. Desalniettemin hilarisch programma, ik ben een grote fan :D

Preske
7 mei 2009, 19:14
Ok mercie Preske

(khad het vast zelf ergens kunnen opzoeken :x)

ik had teveblad.be toch net openstaan ^^

Preske
7 mei 2009, 20:12
geen bowlers te zien :(

Malkavian
7 mei 2009, 20:16
geen bowlers te zien :(
zucht

ironhorn
7 mei 2009, 20:34
waar kan ik een up-to-date programmatie terugvinden? blijkbaar veranderen er nogal veel dingen :x

Malkavian
7 mei 2009, 20:40
waar kan ik een up-to-date programmatie terugvinden? blijkbaar veranderen er nogal veel dingen :x
Hetgene dat ik gepost heb was van 15.00u

Dus ik ging er vanuit dat het de meest geupdate versie is.

Ge0force
7 mei 2009, 21:40
zucht

*hug*

protnie
7 mei 2009, 21:45
Blijkbaar geen MMO Worlds? :/

Luinto ST
7 mei 2009, 21:49
Door die constante musicloops, moet je wel gaan opnemen om iets aan GunkTV te hebben. Maar als ze hun programma nog niet eens volgen :(

Spectre
7 mei 2009, 21:49
Jaj, The Freaky Frank Show is ook terug :sop:

Veruca
7 mei 2009, 21:53
En een muziek zender kan je het ook niet noemen omdat ze gewoon dezelfde 5 clips blijven spelen...

CosMiced
7 mei 2009, 22:48
no MMO WORLD =(

Preske
7 mei 2009, 23:00
fashiontv begint wel op tijd.

wel dik 5 minuten te vroeg gedaan

Piejie
7 mei 2009, 23:28
Ik zag net het laatste stukje :x

Man, die kalender aankondigingen :s

Net aan 2 FPS, constant kleine stukjes na elkaar gemonteerd. Extreem storend.

Ook de beeldkwaliteit (in de studio) is erbarmelijk, in vergelijking met andere zenders.

De inhoud buiten beschouwing gelaten, staat het blijkbaar technisch dus ook totaal niet op punt.

Conqie
7 mei 2009, 23:31
Aan dit tempo wordt het binnekort al tijd om de zender een nieuw imago te geven.

^MystiQ
7 mei 2009, 23:49
En dus geen MMOworlds als ik het goed begrijp ?

Preske
7 mei 2009, 23:51
neen, jammer genoeg niet

^MystiQ
7 mei 2009, 23:52
Spijtig, het is het enige dat mij de moeite lijkt :p

Veruca
7 mei 2009, 23:54
Ik vind het wel spijtig voor Malkavian. Je merkt echt dat hij ervoor wil gaan, maar de rest is het blijkbaar wat aan het verknoeien...

DJ_ILLEGAL
8 mei 2009, 00:08
agree veruca

Vedeco
8 mei 2009, 00:25
Lol , dit is echt de beste klucht in jaren !!
Komaan , wie gaat deze zender nu nog serieus nemen ?

^MystiQ
8 mei 2009, 00:28
Veel negatieve commentaar op GunkTV. Malkie, je gaat iets mogen doen of het zal game over and out zijn zo te zien :s

EryciusPuteanus
8 mei 2009, 01:21
Niet alleen Malkie heeft er last van. Ook ik, DJ Super en Ferdi hebben onze nestel afgedraaid vorige zaterdag, en nog niks te zien op TV. Nu ja, ik heb geduld genoeg. 9LivesTV gaat blijkbaar niet de eerstkomende dagen de lucht in (azo lang wachten seg :p ) en MMO Worlds... hopelijk morgen dan!

Ik blijf er in geloven... een moeilijke start misschien, en ja de problemen blijven duren, maar ik ken de rest van de crew, en die gaan er keihard voor. Geef ons nog wa geduld, al merk ik dat er bij de meesten hier niet veel meer overschiet... if any ...

Preske
8 mei 2009, 01:39
Ery, kan (of wordt) er verwittigd worden aan de kijkers als er een programma niet doorgaat? Ik vrees dat veel (niet-9L/Gunk) kijkers gaan afhaken als ze geen reden krijgen waarom de programmatie niet klopt.

TimzZ
8 mei 2009, 01:41
Dus 9lives TV is al nie doorgegaan ofwa? How come??? :D

Wat een klucht..

Darius Craven
8 mei 2009, 10:01
Ik heb er zelf geen verstand van, maar is het zo moeilijk om je programmering te doen kloppen? Dat het niet perfect aansluit tot daar toe, maar het programma op zich uitzenden mag toch wel?

Vroeger was het al een probleem bij Gunk op VT4. Soms kreeg je eerst de helft van de nieuwe aflevering en dan de helft van de vorige...

danzig_6
8 mei 2009, 10:24
mijn digicorder staat al vol met Pink, coldplay en andere videoclips...maar nog geen enkel gamesprogramma...
tis hier al bijna even erg als de gebroeders Verreth in de Pak de Poen show.
ik doe zelf geen moeite meer om een programma te proberen te bekijken (zucht)

maar kom, ik heb nog steeds goed vertrouwen in 9lives TV en hoop hier dan ook algauw te lezen wanneer dit programma effectief op de buis zal verschijnen (hopelijk wordt het geen DNF verhaal)

Malkavian
8 mei 2009, 11:11
mijn digicorder staat al vol met Pink, coldplay en andere videoclips...maar nog geen enkel gamesprogramma...
tis hier al bijna even erg als de gebroeders Verreth in de Pak de Poen show.
ik doe zelf geen moeite meer om een programma te proberen te bekijken (zucht)

maar kom, ik heb nog steeds goed vertrouwen in 9lives TV en hoop hier dan ook algauw te lezen wanneer dit programma effectief op de buis zal verschijnen (hopelijk wordt het geen DNF verhaal)

nee het wordt geen DNF verhaal :) Maar mss komt er iets van DNF in 9livesTV :)

EryciusPuteanus
8 mei 2009, 11:26
Dus 9lives TV is nog nie doorgegaan ofwa?
correctie :evil:

En Preske, nee sorry daar kan ik echt ni veel aan doen, het enige wa we kunnen zeggen is: hou dees forum in 't oog. We zullen jullie proberen op de hoogte te houden. Alhoewel... dat van MMO Worlds wisten wij ook pas zelf toen het 20.31 was en we niks op beeld zagen...

Preske
8 mei 2009, 12:26
correctie :evil:

En Preske, nee sorry daar kan ik echt ni veel aan doen, het enige wa we kunnen zeggen is: hou dees forum in 't oog. We zullen jullie proberen op de hoogte te houden. Alhoewel... dat van MMO Worlds wisten wij ook pas zelf toen het 20.31 was en we niks op beeld zagen...

Jammer maar helaas. :sad:

bhaalspawn
8 mei 2009, 14:03
Zou het niet nuttig zijn om de zender weer eventjes uit de lucht te halen en over enkele weken opnieuw te launchen? Op die manier heb je wat tijd om de zender deftig in orde te brengen en niet met een slechte reputatie te zitten.

Bij games die niet goed afgewerkt zijn verzetten ze meestal ook de release. We weten welke reputatie games en dev/uitgevers krijgen als ze toch onafgewerkt op het publiek losgelaten worden. Niets tegen gunktv maar op deze manier is iedereen al afgehaakt eer de zender goed en wel begonnen is.

DJ_ILLEGAL
8 mei 2009, 14:20
volledig met u eens bhaalspawn

Veruca
8 mei 2009, 16:45
Zou het niet nuttig zijn om de zender weer eventjes uit de lucht te halen en over enkele weken opnieuw te launchen? Op die manier heb je wat tijd om de zender deftig in orde te brengen en niet met een slechte reputatie te zitten.

Bij games die niet goed afgewerkt zijn verzetten ze meestal ook de release. We weten welke reputatie games en dev/uitgevers krijgen als ze toch onafgewerkt op het publiek losgelaten worden. Niets tegen gunktv maar op deze manier is iedereen al afgehaakt eer de zender goed en wel begonnen is.

Dikke 2nd! Het is nu gewoon lachwekkend. Ik denk niet dat de mensen op NOG een muziekzender zaten te wachten...

ironhorn
8 mei 2009, 16:45
mss moet ge de programma's bij regular tv is dead uitzenden? aangezien het nu blijkbaar nog geen regular tv is :p

Ge0force
8 mei 2009, 17:41
Ik heb gisteren ook eens naar GUNK-tv gezien. :) 't Was TechNoTime en ik vond het eigenlijk niet eens zo slecht. Alleen die FAQ was wel bedenkelijk: eerst zeggen dat ze alles ter plekke gaan uitleggen en demonstreren, om tenslotte gewoon naar een website te verwijzen voor de oplossing... nee, dat snap ik toch niet.

Maar ik kijk nog steeds uit naar het eerste game-programma. :)

El_L4mor
8 mei 2009, 21:37
die zender is een grap, right?

Veruca
8 mei 2009, 22:10
It’s a joke. It’s all a joke. Mother forgive me…

Conqie
8 mei 2009, 23:48
mss moet ge de programma's bij regular tv is dead uitzenden? aangezien het nu blijkbaar nog geen regular tv is :p

Of hoe doden hun ass kunnen kicken :p

deathsythe
9 mei 2009, 14:34
ben eig wel benieuwd naar hoe slecht het eig wel is :p

Razzia
9 mei 2009, 16:45
It's a joke. It's all a joke. Mother forgive me...

*gooit GunkTV door het raam*

:unsure:

Yones
9 mei 2009, 20:01
een games zender noemt men da dan, dikke zever. Elke freaking keer ik ff erop zap is het (klote)muziek.

Junk tv :niceone: