PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw TV-kanaal "Acht"

dadash
29 april 2009, 17:32
Exclusief - Hoe zal ‘Acht’ er uitzien?
17 april 2009 — Bram
Vandaag kan je op deze blog een uitgebreid en exclusief verslag lezen over de nieuwe zender, Acht. De zender van Concentra, de groep achter HBvL en Gva, gaat normaal van start op 1 mei en moet het eerste commercieel kwaliteitskanaal in België zijn. Daarnaast kan je op deze blog voor de eerste keer het logo bekijken van Acht. Zoals eerder gezegd moet de digitale zender een kwaliteitskanaal worden, met plaats voor comedy, series, docu’s en muziek.

Verwachte programma’s: Vanaf dag 1 start Acht met enkele HBO-series: Flight of the Conchords, Curb Your Enthusiasm en The Wire moeten de kijkers naar de zender lokken.

Televisie, internet en ‘on demand’: De zender moet beschikbaar zijn voor alle digitale kijkers in Vlaanderen en Brussel, maar je zal Acht ook kunnen bekijken via het internet en natuurlijk ook programma’s opvragen via de ‘on demand’-service.

Commercieel en toch kwalitatief: Met de nieuwe zender wil Concentra aantonen dat er in Vlaanderen plaats is voor televisie met een grote ‘T’. Acht is vastbesloten om de lat hoog te leggen en enkel kwaliteit te serveren aan de kijkers, weg dus met spelletjes, quizzen en de dagelijkse soap. De zender zegt resoluut ‘neen’ tegen wegwerp-tv en brengt programma’s op het scherp van de snee.

Voorbeelden uit Europa: Concentra wil met de nieuwe zender aantonen dat er in Vlaanderen plaats is voor televisie die respectabel en rendabel is. Commerciële televisie met een goede smaak, een idee dat ook in andere landen aanslaat. Zo heb je het Britse FX, het Zweedse TV6 of zoals Cult in Italië die aantonen dat een dergelijke zender mogelijk is.

HBO en VICE zijn hofleveranciers: Acht zal samenwerken met het prestigieuze Amerikaanse netwerk, HBO en kan daardoor uitpakken met de beste producties. Daarnaast zal ook VBS, het online tv-kanaal van VICE, samenwerken met de zender. VICE is de internationale vinger aan de pols van de jeugdcultuur. Maar Acht gaat ook nog op zoek naar andere kwalitatief hoogstaande programma’s, met titels die de tv-fan als muziek in de oren zullen klinken: Curb Your Enthusiasm, Flight of the Conchords, Shameless, Mad Men, Brotherhood, The Graham Norton Effect, The Sopranos, …

Jeugdig, ambitie en veeleisend: De zender heeft geen leeftijdsdoelgroep, maar mikt wel op de intelligente, kritische en veeleisende kijker. Mensen die méér verwachten dan wat er nu is en niet zomaar alles slikken. Dankzij de samenwerking met VICE kan de kijker veel verrassingen verwachten, dankzij de jeugdige en onbezonnen reporters.

België wordt niet vergeten: Naast de vele internationale tv-toppers wordt ook België niet vergeten. Iedere dag is er tijd voor een ludieke talkshow die de grenzen van het genre aftast. De reporters van VBS gaan dan weer op zoek naar wat er bloeit in België.

Telenet Digital TV (http://telenetdigitaltv-blog.be/)

HBO series zomaar op de kabel :bow: ik denk dat ik een nieuwe favoriete zender heb gevonden en hij is nog niet eens actief :D

Hopelijk kunnen ze dit waarmaken maar met zo'n series kan dit bijna niet anders dan een success worden. Of wil de Vlaming tegenwoordig echt alleen maar reality crap en slappe vlaamse series?

Artikel is trouwens al wat oud want Acht start niet op 1 mei maar op 18 mei volgens de laatste info (Bron: GVA)

PureFun
29 april 2009, 17:44
Nu nog afwachten in welke mate de internet stream beperkt zal worden vergeleken met de 'digitale' uitzendingen.

Frado2005
29 april 2009, 18:04
en hoeveel gaat dat kosten? Of kan je gewoon via digitale tv direct naar die zender zien? Niet dat ik digi tv heb..

sink
29 april 2009, 18:21
True Blood :)

Raptyr
29 april 2009, 18:23
en hoeveel gaat dat kosten? Of kan je gewoon via digitale tv direct naar die zender zien? Niet dat ik digi tv heb..

De zender zal gratis beschikbaar zijn in het basisaanbod van Telenet.
(bron: Telenet Digital TV (http://telenetdigitaltv-blog.be/))

RealRoot
29 april 2009, 18:37
tof, tof, ik kijk er zeker naar uit.

morphius
29 april 2009, 18:42
Ziet er veelbelovend uit. Dringend wat plaats maken op de harde schijf

Margeitje
29 april 2009, 18:52
hoera, flight of the conchords ^^

Bertold
29 april 2009, 18:59
ja mannekes echt nice :)

en is dit volledig gratis? (als je telenet digital tv hebt)

Selderijstok
29 april 2009, 19:12
Ma waarom die naam, altijd me hun stomme cijferkes :crazy:

Selderijstok
29 april 2009, 19:13
ja mannekes echt nice :)

en is dit volledig gratis? (als je telenet digital tv hebt)

De zender zal gratis beschikbaar zijn in het basisaanbod van Telenet.

u4ea
29 april 2009, 19:27
Als ge indi hebt(da overgepakt is door telenet) ,krijgt ge da dan ook?

Jonathan
29 april 2009, 19:50
Eindelijk ne zender zonder Thuis of Familie ofwa ? :o

DrWho
29 april 2009, 20:21

Het opzet van "8" was dat ze deel zouden uitmaken van het basispakket, zowel bij Telenet DTV als BelgacomTV. Maar wat van dat voornemen nog over is weet ik niet, heb er bij ons voor BTV nog niets van horen vliegen.

Zeromancer
29 april 2009, 22:08
dat ze ook maar de series van FX laten tonen :) kan ik nog eens deftig naar alle " The shield" afleveringen kijken :D

tom1
30 april 2009, 09:26
Zalig, meer HBO op onze tv :bow:.

byter
30 april 2009, 17:21
Als ge indi hebt(da overgepakt is door telenet) ,krijgt ge da dan ook?

Aangezien Gunk TV etc ook op INDI wordt toegevoegd zal Acht ook wel volgen.

Greenie
30 april 2009, 20:33
HBO series klinkt goed, maar de aangehaalde series lokken me toch wel niet :D

Naradia
1 mei 2009, 16:57
BBC one en two gaan mss van de kabel :(

Kurt Breezer
1 mei 2009, 17:20
Acht zal in Vlaanderen bij Telenet Digital TV, Indi en Belgacom TV beschikbaar zijn in het basisaanbod.

Bron: Acht start vanaf 18 mei en brengt topreeksen Digitale TV Weblog (http://digitaletv.wordpress.com/2009/04/23/acht-start-vanaf-18-mei-en-brengt-topreeksen/)

Dus ook op BGTV :)

danzig_6
4 mei 2009, 10:43
een geschenk uit de hemel!
topseries als The Wire, Band of Brothers...ik kijk er alvast naar uit.

Logax
9 mei 2009, 11:34

Huh, wat? Wat is je source? Hoe moet ik Match of the Day dan opnemen...?

Kr|stof
9 mei 2009, 12:16
Ik heb er al een paar keer naar gekeken, en al die previews van nieuwe series trekken op geen kl*ten ze. Gunktv zal nog meer succes hebben dan dit denk ik.

jazicher
9 mei 2009, 12:18

huh?? waar hebde dat gelezen?? Dat kunnen ze toch niet maken zeg!

Bertold
9 mei 2009, 12:47
Ik heb er al een paar keer naar gekeken, en al die previews van nieuwe series trekken op geen kl*ten ze. Gunktv zal nog meer succes hebben dan dit denk ik.

:wtf:

The wire, The soprano's , Flight of the Conchords < Frank Molnar en zijn fratsen die enkle grappig zijn als ge 14 jaar zijt

???

Ieder zijn eigen smaak maar eh .... ?

soulreaper
9 mei 2009, 12:57

ja,hier kan ik dus ook geen touw aan vastknopen???:oink:

Kr|stof
9 mei 2009, 13:50

The wire, The soprano's , Flight of the Conchords < Frank Molnar en zijn fratsen die enkle grappig zijn als ge 14 jaar zijt

???

Ieder zijn eigen smaak maar eh .... ?

Tuurlijk ieder zijn mening maar ge noemt 2 shows die de moeite waard zijn.
Leuk om op te nemen maar voor de rest zie ik dat niet de nieuwe kwaliteitszender worden. De naam alleen al, daar kan ik nu es geen touw aan vastknopen ( figuurlijk dan he )

Bertold
9 mei 2009, 14:12
Wel buiten canvas zijn er niet echt zenders met meer dan 2 shows die van dit kaliber zijn dus kzie niet in wrm dit geen kwaliteitszender kan worden

Om het dan te vergelijken met Gunk Tv maakt het wel compleet :p

Naradia
9 mei 2009, 15:17
Tijdens het radioprogramma ‘Vandaag’ op ‘Radio 1′ heeft Duco Sickinghe over zenderherschikking extra uitleg gegeven over de herschikking van de analoge zenders. Tijdens het gesprek verzekerde de gedelegeerd bestuurder van Telenet dat de BBC-zenders op de analoge kabel zullen blijven. De Engelse openbare omroep is immers nog steeds populair zowel in Engeland als in België. De Italiaanse zender, Rai Uno, en de Duitse zender, ARD of ZDF, moeten plaatsmaken voor hun commerciële concurrent. Die populaire commerciële zenders zijn waarschijnlijk het Italiaanse Canale5 en het Duitse RTL.

YES :)

dadash
9 mei 2009, 15:32

Waar heb je al een paar keer gekeken? Acht komt toch pas op de 18e op de kabel?

EDIT: Zelf even gezocht en de site is blijkbaar online en ook de zender is er al. Straks zelf eens kijken dan.

Logax
9 mei 2009, 17:23
Tijdens het radioprogramma ‘Vandaag’ op ‘Radio 1′ heeft Duco Sickinghe over zenderherschikking extra uitleg gegeven over de herschikking van de analoge zenders. Tijdens het gesprek verzekerde de gedelegeerd bestuurder van Telenet dat de BBC-zenders op de analoge kabel zullen blijven. De Engelse openbare omroep is immers nog steeds populair zowel in Engeland als in België. De Italiaanse zender, Rai Uno, en de Duitse zender, ARD of ZDF, moeten plaatsmaken voor hun commerciële concurrent. Die populaire commerciële zenders zijn waarschijnlijk het Italiaanse Canale5 en het Duitse RTL.

Dus BBC1 en 2 blijven gewoon op de digitale TV van Telenet? Nice. Beide zijn zenders waar ik wekelijks toch 2 of 3 shows van programmeer, Top Gear en Match of the day 1 & 2 dan vooral.

RealRoot
9 mei 2009, 20:02
het ziet er alvast veelbelovend uit vind ik.

kRa
9 mei 2009, 20:34
The Mind of the Married Man :applause:

Dillyracer
10 mei 2009, 10:52
Acht is al toegevoegd aan de TV-gids op de Digibox hier.

Energised
10 mei 2009, 12:49
nice eindelijk 'n zender zonder die fucking series a'la familie, mijn restaurant ofzo, of homo's op de dansvloer !

Wimpie
10 mei 2009, 12:53
Hier op Belgacom TV nog niets te zien, wel al een melding op het infokanaal dat de zender er vanaf de 18e komt. Ik ben er toch ook benieuwd naar, alhoewel ik de meeste van die series nog niet ken.

1CEZ
10 mei 2009, 13:00
alle zenders op de analoge kabel gaan zowiezo verdwijnen dat is een europese norm tegen 2012. bbc 1 en 2 zijn nog maar begin, haal u gewoon ne digicorder en stop met mekkeren lol

Dozzeh
10 mei 2009, 13:55
Neen, bedankt

switchblade
11 mei 2009, 01:21
Ik ben er toch ook benieuwd naar, alhoewel ik de meeste van die series nog niet ken.

Idem
Als ik de trailers bekeek waren er enkele series die me al konden boeien, enkel weet ik de naam al niet meer :sad:

Zo'n zender is zeker geen overbodige luxe in ons landje :D

wtf?hax!kthxbye
11 mei 2009, 07:50
Op welke post zal het komen? Toch niet op acht zeker.
(Stomme naam imo)

danzig_6
11 mei 2009, 09:05
Op welke post zal het komen? Toch niet op acht zeker.
(Stomme naam imo)

op 38.
Ze zullen ook Curb your Enthusiasm tonen, zalig:p

Tits
12 mei 2009, 00:22
Domme vraag mss, maar gaat deze zender ook uitzenden in digitale kwaliteit?

switchblade
12 mei 2009, 01:59
Domme vraag mss, maar gaat deze zender ook uitzenden in digitale kwaliteit?

Het is te bekijken via digitale tv, maar niet in high definition.

Hun logo vind ik wel storend tijdens afleveringen (afgaand op de trailers toch), ik heb telkens de neiging om meer aandacht aan het logo te besteden dan aan de uitzending zelf :(

Tarpan
12 mei 2009, 11:35

Rai Uno weg of wa?
Op welke zender vind ik dan nog shows met bimbo's?:confused:

Gromme
12 mei 2009, 20:32
hoera, flight of the conchords ^^

Dat voorstukje blijft me maar doen lachen. Die gast is zalig! Droog!

YouTube - Flight Of The Conchords - Frodo, Don't Wear The Ring (http://www.youtube.com/watch?v=SWf3iJjqYCM&feature=related)

Zo zalig!!

Tits
12 mei 2009, 22:10
Het is te bekijken via digitale tv, maar niet in high definition.

Hun logo vind ik wel storend tijdens afleveringen (afgaand op de trailers toch), ik heb telkens de neiging om meer aandacht aan het logo te besteden dan aan de uitzending zelf :(

Ok, das beter... Meer plaats op mijn HD;)

Zenden die 24/24 uit?

Jonas89
15 mei 2009, 15:50
Om eerlijk te zijn hé; heb van als die series dat ze uitzenden nog nooit van gehoord.:p:unsure:

afwachten voor mij dus...

Block
15 mei 2009, 16:37
Boer zkt loft. SOS overhitte kok. :rofl:

[deleted]
16 mei 2009, 02:13
[deleted]

spidey
16 mei 2009, 17:38
haha op de site Acht - Ongeziene televisie - Acht wordt verwacht (http://www.acht.tv) helemaal vanonder,
'op zoek naar natte poesjes' :D

RaptorFan
16 mei 2009, 19:04
Als ze Curb your Enthousiasm gaan vertonen eis ik ook Seinfeld! Veruit de beste sitcom ooit.

Het geeft me altijd gestoord dat Friends hier in België zo geliefd is en Seinfeld zo onbemind. Friends=infantiele humor

Inv
18 mei 2009, 19:25
Vanavond is de kickoff btw

Om 20.30u The wire
21.30u Curb your enthusiasm
22u The Sopranos

EINDELIJK iets dat de moeite is om mijn tv aan te zetten!

:love:

Block
18 mei 2009, 20:23
@bllablabla

Seinfeld wordt toch ook dikwijls uitgezonden op vt4?

1CEZ
18 mei 2009, 20:28
guys alle zenders gaan met de tijd weg op de kabel so get used to it, tegen 2012 alles digitaal.

paarsbloed
18 mei 2009, 20:31
Wel verdomd lange reclames.

Here we go, the wire !

Silmarunya
18 mei 2009, 20:35

Ja... grootste schandaal in jaren. Ik kijk er bijna dagelijks naar (idem voor men ouders). Enfin, ze hebben de snelste manier gevonden om me digitale TV te doen nemen. :sad:

Bertold
18 mei 2009, 20:35
ah crap nie gedacht aan reclame :help:

vanaf 22u zal ik intunen , eindelijk the sopranos op deftige kwaliteit eens zien :love:

[deleted]
18 mei 2009, 20:36
[deleted]

dadash
18 mei 2009, 20:46
Ja... grootste schandaal in jaren. Ik kijk er bijna dagelijks naar (idem voor men ouders). Enfin, ze hebben de snelste manier gevonden om me digitale TV te doen nemen. :sad:

Is al lang gezegd geweest dat BBC1 en BBC2 niet van de kabel zullen gaan. De Italiaanse openbare omroep (en de duitse zeker ook?) zullen wel vervangen worden door hun commerciele tegenhanger. BBC blijft dus gewoon waar het is want is na de Vlaamse zenders de meeste bekeken zender. Is trouwens bekend gemaakt geweest zowat meteen nadat bekend was dat er zenders zouden sneuvelen dus waarom er nu nog drama van gemaakt wordt snap ik niet goed.

Nu zoals iemand anders al aanhaalde in 2012 sneuvelt analoge TV in gans de EU dus digitale TV komt er op termijn toch aan hoor dus begin maar te wennen aan het idee van een digitale decoder in huis te hebben.

Bertold
18 mei 2009, 21:07
Tis inderdaad de moeite maar ik vraag me af hoelang het dit niveau zal blijven aanhouden. VT4 is ook op dit niveau begonnen.

Hoja er zijn toch nog een hele hoop goeie series die ze kunnen uitzenden

Natuurlijk moeten er wel kijkcijfers gehaald worden anders valt de reclame ook weg :s en zullen ze het inderdaad commerciëler moeten aanpakken!

Conclusie : maak zoveel mogelijk reclame voor deze zender :) zodat hij kan overleven :)

Wimpie
19 mei 2009, 14:46
Ik heb een nieuwe favoriete zender denk ik...

Reno 911; zalig! En The Sopranos: ook eens volgen en zien wat er nu zo speciaal aan is.

Audiosleef
19 mei 2009, 17:39
Op welke post is da? :p 8 is hier vijftv fzo

FourFreak
19 mei 2009, 17:42
Op welke post is da? :p 8 is hier vijftv fzo

48

Tesla
19 mei 2009, 21:05
38 (digibox van telenet)

Bertold
19 mei 2009, 23:02
72 hier :p

Sphinkx
20 mei 2009, 08:35
8 Bij mij :p

Heb het speciaal veranderd toen ik zag wat voor series ze allemaal spelen. Alleen al voor The Sopranos opnieuw te bekijken is het de moeite :applause:

danzig_6
20 mei 2009, 09:38
Reno 911 is ook wel zalig. Had hier nog nooit van gehoord maar heb hier al ferm moeten lachen!
Curb Your Enthusiasm is ook fantastisch, deze zender kan alvast rekenen op mijn onvoorwaardelijke liefde...

Creeping Death
20 mei 2009, 11:07
Ben ik de enige die de zender wat vind tegenvallen? Oké, ze geven mooie programma's maar ze herhalen gigantisch veel..
Gisteren effe 't uitzendschema bekeken: bv aflevering 1 & 2 van The Wire wordt bij wijze 20 keer getoond deze week, idem met The Sopranos..

dadash
20 mei 2009, 14:55
Ben ik de enige die de zender wat vind tegenvallen? Oké, ze geven mooie programma's maar ze herhalen gigantisch veel..
Gisteren effe 't uitzendschema bekeken: bv aflevering 1 & 2 van The Wire wordt bij wijze 20 keer getoond deze week, idem met The Sopranos..

Is pas het begin natuurlijk hebben dus nog niet erg veel programmas. Zal wel verbeteren. Er zijn trouwens ergere dingen om uit te zenden dan de 20e keer The Wire.

ClayDavis
20 mei 2009, 15:47

Maakt het wel ideaal voor mensen om een serie te volgen, en tis 100 keer beter dan van die awsome series om 0.00u uit te zenden (ja VT4 : The SHield, Terminator... 2BE : Entourage)

Faun
20 mei 2009, 22:37
kunt ge die zender bekijken met alleen maar een kabel? (tis voor op kot :)

Naradia
20 mei 2009, 23:07
kunt ge die zender bekijken met alleen maar een kabel? (tis voor op kot :)

nope, srr

Stabby
20 mei 2009, 23:19
Dit is dus Canvas voor een jonger publiek dat heel de dag door wordt uitgezonden? Eindelijk een zender die de moeite is :D

edraket
20 mei 2009, 23:23
Reno 911 en Summer Heights High zijn fantastisch :')

+1

Bertold
21 mei 2009, 00:02
Reno 911 aant kijken :love:

Krayola
21 mei 2009, 00:04
The Wire, man :love:

weirdo
21 mei 2009, 00:35
nbeetje amateuristisch dat ze the wire in breedbeeld tonen terwijl het in 4:3 moet staan... gelukkig al gezien.

NeoCracer
21 mei 2009, 11:33
Carnivalé is alvast goedgekeurd :)

Tomba
21 mei 2009, 11:44
Is de uitzending van Shameless gisteren niet gelukt? Had het opgenomen op m'n digicorder maar ik krijg alleen maar zwart te zien. Reclame etc is wel gewoon te zien...

forloRn_
21 mei 2009, 12:13
Er is wel iets mis met met de programmagids want mijn digicorder heeft het einde van Carnivale niet opgenomen terwijl hij dat normaal tot een kwartier na het einde doet.

Ik heb ook Curb Your Enthousiasm eens bekeken... Vinden jullie dat echt zo geestig? :/

Krayola
21 mei 2009, 12:21
Ja, herhaling van The Wire was gisterenavond van 23h00 tot 0h00 volgens tv-gids. Chance dat ik het wat vroeger had opgezet want het was van 22h45 tot 23h45.

Naradia
23 mei 2009, 00:28
Er is wel iets mis met met de programmagids want mijn digicorder heeft het einde van Carnivale niet opgenomen terwijl hij dat normaal tot een kwartier na het einde doet.

Ik heb ook Curb Your Enthousiasm eens bekeken... Vinden jullie dat echt zo geestig? :/

nope, na 10 minute afgezet en afgekeurd

Bertold
23 mei 2009, 00:41
maar allé mannen :p kvind da juist echt goed

wat vind je dan bijvoorbeeld van een show als the office?
(want het deed er mij enorm aan denken)

Naradia
23 mei 2009, 00:43
maar allé mannen :p kvind da juist echt goed

wat vind je dan bijvoorbeeld van een show als the office?
(want het deed er mij enorm aan denken)

the office vinnik ook goe, maar kvinnet een vergelijking da nie opgaat eigenlijk

Bertold
23 mei 2009, 11:07
the office vinnik ook goe, maar kvinnet een vergelijking da nie opgaat eigenlijk

dan zal het aan mij liggen :p
Kvond vooral de manier waarop het in beeld wordt gebracht + het feit dat de hoofdpersoon een enorme eikel is die dan nog eens door iedereen mis wordt begrepen :)

De setting is natuurlijk wel volledig anders

Boddah
23 mei 2009, 11:23
Zendt die zender eigenlijk in HD uit? Bij The Sopranos heb ik toch die indruk, of is dat maar een gedacht?

byter
23 mei 2009, 11:37
Nope, geen HD.
Een goede bitrate helpt ook al veel voor de beeldkwaliteit.

switchblade
23 mei 2009, 17:17
Reno 911 bekeken vandaag, zaten heel grappige momenten in (hun undercover acties bvb :lol:)

Daarna naar Gas Corner of hoe het ook heet, was ook wel tof om te zien. Voor mij zijn het allemaal relatief onbekende series dus het zal nog wat zoeken zijn wat ik de moeite vind.

Het is imo alleszins al veel beter dan de klassieke zenders!

[deleted]
24 mei 2009, 20:31
[deleted]

TiZon
24 mei 2009, 20:42
Ik had verwacht om Lost, Dexter, Sopranos,...-marathons te krijgen, zit er niet in :p

Jersy
24 mei 2009, 21:59
flight of the concords vond ik eigenlijk wel schitterend
die gasten zijn te droog :)

Stabby
25 mei 2009, 23:37

Laat me raden, je vond Disaster Movie hilarisch?

red room
26 mei 2009, 11:38
Laat me raden, je vond Disaster Movie hilarisch?

LoL groot gelijk!!!

1. Summer heights ofzo (nog maar 1 aflevering gezien maar vond ik echt top)

2. Curb Your Enthousiasm (ook nog maar 1 aflevering gezien , maar wel grappig op canvas niveau)

3. Flight of the conchords (gistern laat tijdens het onweer gekeken en goedgekeurd echt een paar zalige momenten)

4. Mind of a married man

Ja een top vier (van de programma's die ik nog nooit gezien had), anders deed ik mind of a married man onrecht aan! Natuurlijk zou een Sopranos op één moeten staan, maar dat is een serie die ik al gezien heb.

jvc
26 mei 2009, 13:13
Ik volg: the wire, sopranos, curb your enthousiasm, mind of the married man en shameless

Goede aanwist!

Boddah
26 mei 2009, 19:20
flight of the concords vond ik eigenlijk wel schitterend
die gasten zijn te droog :)

Goh, wat een hilarische serie is me dat zeg...

Ik heb tranen gelachen met dit:
YouTube - Flight of the Conchords - Business Time (http://www.youtube.com/watch?v=wN0oDnoc3-c)

EvilTwin
26 mei 2009, 20:16
Flight of the Conchords is idd zalig. Samen met nog een paar series vind ik dit wel een geslaagd alternatief op de vele zenders die er al zijn en quasi hetzelfde aanbieden.

GaMe®
5 juni 2009, 21:37
Wat vinden jullie van Vice Night? Het freaky, funny en fucked-up magazine dat elke nacht in een loop te zien is op Acht.

TiZon
6 juni 2009, 01:27
Heb daarnet een stukje over skateboarders gezien, maar dat was al uit '94, beetje oudated :)

GaMe®
6 juni 2009, 02:37
Hehe, ik ben nu ook aan het kijken, dat was dus een terugblik op toen. :p

morphius
6 juni 2009, 02:46
Reno 911 is ook wel hilarisch. Toch wel een ontdekking :)

Subai
6 juni 2009, 11:49
En wat vinden jullie van Lucky Louie? Vind het bij momenten ook wel nog grappig (beetje simpel, mja, dat mag wel eens en zijn vrouw is wel nog een knappe vrouw tegenover hem dan toch :p)

Fatal-Avalanche
7 juni 2009, 12:26
Ik kijk momenteel enkel Carnivàle op Acht, ik wou ook Flight of the Conchords volgen, maar het is er nog niet van gekomen :(

Torche
7 juni 2009, 15:25
Daar komen wel heel coole muziekreportages op: gisteren oa O'Death, Fucked Up en Creature With The Atom Brain. Wel steeds maar korte fragmenten.

Bad Religion
10 juni 2009, 22:05
En wat vinden jullie van Lucky Louie? Vind het bij momenten ook wel nog grappig (beetje simpel, mja, dat mag wel eens en zijn vrouw is wel nog een knappe vrouw tegenover hem dan toch :p)

ahaha ja, ik vind het soms wel hilarisch :p

YouTube - Lucky Louie - Bumsex (http://www.youtube.com/watch?v=fOHs_5HQLaA)

pinow
21 juni 2009, 17:17
Leuk om bepaalde afleveringen van The Wire nog eens terug te zien.
Summer Heights High was voor mij onbekend, maar vind het schitterend. Jonah is hi-la-risch-

Btw, "neem hele serie op" werkt niet?
Ook de formaten (4:3) zijn vaak wel een minpunt.

GaMe®
21 juni 2009, 20:25
Btw, "neem hele serie op" werkt niet?

Bij mij werkt die functie ook niet. :(

Stabby
3 november 2009, 21:13
Ik keek eens even naar de TV-gids. Zie "Gunk news" staan op Acht. Die manne weten ook alles te verzieken he :lol:

Subai
4 november 2009, 17:47
Ik weet niet of iemand het weet, maar tegenwoordig worden veel shows van Hans Teeuwen op Acht uitgezonden. Vanavond is er weer eentje! Woohoww, lachen geblazen!

jvc
4 november 2009, 17:58
Jammer dat ze gestopt zijn met The Wire na 2 seizoenen :(

Frado2005
5 november 2009, 12:48
Ik weet niet of iemand het weet, maar tegenwoordig worden veel shows van Hans Teeuwen op Acht uitgezonden. Vanavond is er weer eentje! Woohoww, lachen geblazen!

idd en morgen ook. Heb Trui opgenomen, maar deze van gisteren bennek vergeten op te nemen. Vanavond dat dan weer wel(mijn favo), en morgen industry of love