PDA

Volledige versie bekijken : Wat is 9lives TV?

Malkavian
28 april 2009, 11:19
WAT?

9lives TV is een programma op het kersverse nieuwe TV kanaal GUNKtv (te vinden op Telenet Digitale TV) en is een gamesprogramma voor Gamers en door Gamers. Net zoals de webredactie van 9lives.be mogen we ook op TV volledig ons eigen ding doen, zonder inhoudelijke inmenging van GUNK. :applause:

We gaan Previews, Reviews en gamesnieuws presenteren.

Ook zal er een speciaal item Forum Talk zijn, waar we het reilen & zeilen van het forum uit de doeken doen. Interviews met (Crew)Members, Forum Events, veranderingen op het forum, Quote van de week, Screenshot van de week, enz enz...

Vooral voor Forum Talk willen we jouw feedback. Breng ons op de hoogte van nieuwe events die je met het forum organiseert, en wie weet doen we een oproep in het programma. :niceone:

WANNEER?

9lives TV is een wekelijks programma, dwz elke week komt er een nieuwe aflevering, die wordt dan elke dag uitgezonden.
Wanneer bekijken?

Maandag : van 00.00 tot 00.00
Dinsdag : van 00.00 tot 00.00
Woensdag : van 21.00 tot 21.30
Donderdag : van 15.00 tot 15.30
Vrijdag : van 19.30 tot 20.00
Zaterdag : van 00.00 tot 00.00
Zondag : van 00.00 tot 00.00

Deze tijden kunnen veranderen, check dus regelmatig...

ONLINE?
De programma's zullen één week na de eerste uitzending ook online te bekijken vallen, uiteraard gewoon op 9lives.be

WIE?

DJ Super: Presentator (p)reviews / redactie
Erycius: Presentator algemeen / redactie
Ferdi: Presentator (p)reviews / redactie
Malkavian: Presentator forumtalk/ redactie
Praga: producer/coach/redactie
PieterM: Presentator (p)reviews/redactie

En we nodigen regelmatig ook gasten uit in onze kleinmaarfijne studio!

UPDATED 14/5/2009

dxdiag
29 april 2009, 12:19
is de zender gratis? kan het ook bekeken worden door belgacom?

Cyberkef
29 april 2009, 12:20
... te vinden op Telenet Digitale TV ...

Staat er nochtans in :p

JohnDodger
29 april 2009, 12:24
Ziet er mooi uit :) Ma komt het alleen op TelenetTV ? of afleveringen op internet ?

danzig_6
29 april 2009, 13:02
lijkt me interessant, en wanneer begint dit kanaal met uitzenden?

Booka Shade
29 april 2009, 13:27
Zeer mooi initatief :)

Kan er ook bekend gemaakt worden op welke post het gaat komen binnen het digitale pakket? En zoals al eens gevraagd, is deze zender gratis?

EryciusPuteanus
GUNKtv als kanaal begint morgenavond (dus op 1mei om 00.01 's ochtends) en de afleveringen van 9livesTV komen meer dan waarschijnlijk op de frontpage hier. Ik ga daar toch in ieder geval voor proberen te zorgen.

Timmos
Enkel op Telenet Digital TV, allee, succes met de kijkcijfers dan :):)

EryciusPuteanus
29 april 2009, 13:28
Zeer mooi initatief :)

Kan er ook bekend gemaakt worden op welke post het gaat komen binnen het digitale pakket? En zoals al eens gevraagd, is deze zender gratis?

Welke nummer dat weet ik niet, maar ik denk nu wel ni da ge daar lang gaat naar moeten zoeken :p

En de zender is gratis als ge Telenet Digitale TV hebt, ge moet ni extra betalen.

Malkavian
29 april 2009, 13:32
Enkel op Telenet Digital TV, allee, succes met de kijkcijfers dan :):)

Ik denk dat Digitale TV al genoeg ingeburgerd is in België.
We gaan natuurlijk geen "Mijn Restaurant" kijkcijfers halen
maar Telenet Digitaal + Gamers is wel een veel voorkomende combinatie ;)

Vedeco
29 april 2009, 13:58
Ben eens benieuwd !

Is er ook geen forumidioot van de week ? :unsure:

whoopie
29 april 2009, 14:01
tof initiatief.

Zal dat zeker eens checken

protnie
29 april 2009, 14:02
Zalig :D

EryciusPuteanus
29 april 2009, 14:16
Ben eens benieuwd !

Is er ook geen forumidioot van de week ? :unsure:

Goe plan! We zullen met u beginnen! :p

kil911ler
29 april 2009, 14:39
Ben benieuwd :)

Booka Shade
29 april 2009, 14:47
Welke nummer dat weet ik niet, maar ik denk nu wel ni da ge daar lang gaat naar moeten zoeken :p

En de zender is gratis als ge Telenet Digitale TV hebt, ge moet ni extra betalen.

Kheb nen Digicorder, dus dat is mooi meegenomen :)

Therapy
29 april 2009, 14:52
heb gene digitale tv jammer genoeg.

Malkavian
29 april 2009, 14:54
heb gene digitale tv jammer genoeg.
9lives TV ga je normaal gezien ook kunnen bekijken op de frontpage, maar waarschijnlijk zal dit wel met een week delay zijn. :)

passero
29 april 2009, 15:03
alle tof om weten :)
Ga ik ook zeker eens checken. Ik vermoed dat dat mijne zender ga worden als er op de rest niets zit :D

Razzia
29 april 2009, 15:04
Heb geen digitale tv, chance da het op de frontpage komt dan :)

papfles
29 april 2009, 15:30
GUNKtv als kanaal begint morgenavond (dus op 1mei om 00.01 's ochtends) en de afleveringen van 9livesTV komen meer dan waarschijnlijk op de frontpage hier. Ik ga daar toch in ieder geval voor proberen te zorgen.

Om het lange wachten te verzachten: zei Frank gisteren niet dat ze eigenlijk al vanaf 23.00 op 30 april (morgen dus) beginnen uit te zenden vanop de launch party?

EryciusPuteanus
29 april 2009, 15:40
Om het lange wachten te verzachten: zei Frank gisteren niet dat ze eigenlijk al vanaf 23.00 op 30 april (morgen dus) beginnen uit te zenden vanop de launch party?

ja, maar da's dan nog ni officieel

's gelijk de proloog in den toer de frans :)

Mich
29 april 2009, 15:43
Hopelijk komt het idd op de frontpage ofzo, want ik heb (nog) geen digitale tv.

apex^
29 april 2009, 15:43
Ga je extra moeten betalen om de kunnen kijken? ik heb telenet digital tv maar zonder al die extra zenders.

Lemme
29 april 2009, 15:50
Ga je extra moeten betalen om de kunnen kijken? ik heb telenet digital tv maar zonder al die extra zenders.

YaMo
29 april 2009, 15:55
Ik stel bij deze mijn Redwanquote die reeds wereldberoemdheid vergaard heeft op facebook kandidaat. Roem, geld en wijven: here I come! :evil:

Kan er ook bekend gemaakt worden op welke post het gaat komen binnen het digitale pakket?

Ik gok op 34.

Shades29A
29 april 2009, 16:57
looking forward to it :)

Razzia
29 april 2009, 17:01
Yup, ben ook wel eens benieuwd ^^

En dat forumnieuws onderdeel vind ik wel nice!

supermartini
29 april 2009, 17:10
WHOE vorige week digitale tv gekrege.

Malkavian
29 april 2009, 17:11
Yup, ben ook wel eens benieuwd ^^

En dat forumnieuws onderdeel vind ik wel nice!

Dat is voor ons een MUST HAVE, maar ook ineens de moeilijkste brok om aangenaam te maken voor TV.

Dus als je suggesties hierover hebt, let us know. Ik denk dat Forum Talk vooral een item gaat zijn dat moet evolueren, kijken wat werk en wat niet. Met ups en downs en de eventuele Crash & Burn ;)

Lemon
29 april 2009, 17:37
Noreee zal dus populair worden over heel vlaanderen

sirlorrie
29 april 2009, 17:52
ik heb ook telenet digital ;) en ik zal ook aanwezig zijn op de zender

Dj Super
29 april 2009, 18:05
Hou dit forumgedeelte zeker in de gaten!

Het zou maar eens kunnen gebeuren dat we hier een oproep plaatsen waar jij ons zeker bij kan helpen en wie weet verschijn je dan wel bij ons in de studio! ;)

Sir.Killalot
29 april 2009, 18:41
Van 00:00 tot 00:00?

Zolang het ook allemaal te zien is op de site is het goed, zo ingeburgerd is digitale tv echt niet.

Kr|stof
29 april 2009, 19:27
Mooi initiatief, ik hoop echt dat het een succes gaat worden. :niceone:

switchblade
29 april 2009, 19:27
Dat is voor ons een MUST HAVE, maar ook ineens de moeilijkste brok om aangenaam te maken voor TV.

Dus als je suggesties hierover hebt, let us know. Ik denk dat Forum Talk vooral een item gaat zijn dat moet evolueren, kijken wat werk en wat niet. Met ups en downs en de eventuele Crash & Burn ;)

Toevoegingen/aanpassingen aan forum functies, forum fun facts, terugblikken op hilarische en minder hilarische forummomenten (elvis, filmfabriek/looptroop/...), forummod van de week/maand, forumquiz met eventuele prijzen, ...

Ni? :unsure:

Ontopic: ik zal 9livestv wel bekijken, ben zeer benieuwd er naar.
Wat gunktv betreft.. misschien 5 minuten per dag (de minuten voor 9livestv begint dus).
'k Heb wel geen zin om de 500 lege kanalen van die digibox af te lopen, dus als het mogelijk is, kan dit zo snel mogelijk bekend gemaakt worden? :p
Het lijkt me vreemd dat men bij Telenet/TVEGAS nog niet zou weten op welk nummer ze dit gaan laten updaten in de digiboxes :unsure:

Alvast veel succes gewenst aan 9livestv! Als er één groep is die deftig gamenieuws kan brengen in België en op de hoogte is van verschillende gamescenes is het 9lives wel :)

Exit
29 april 2009, 19:30

de uren liggen nog niet vast ... daarom 0 tot 0

dacht dat het kanaal 39 werd.
Nieuw gamekanaal: GunkTV - GUNKtv Forum (http://gunk.be/showthread.php?t=1141)

Boombastic
29 april 2009, 19:30

Zolang het ook allemaal te zien is op de site is het goed, zo ingeburgerd is digitale tv echt niet.

Da betekent dat ze de uren nog niet willen bekend make e:D
Ben erg benieuwd, er gaan al geruchten de ronde dat morgen om 23u de zender al zal beginnen uitzenden

Zupertails
29 april 2009, 19:35
'k kan nie wachten op een 'professionele' review van EVE online ;)

KO
29 april 2009, 19:36
Gezien de kwaliteit van Belgische gameshows (en zeker het pisspoor Gunk) zou ik me niet kunnen voorstellen, zelfs al had ik Digitale TV van Telenet, ik ooit de tijd zou verspillen om naar dat kanaal te zappen.

Ik hoop écht dat jullie er een tof programma van maken, want dat verdienen ze in Vlaanderen onderhand wel.
Veel geluk.

u4ea
29 april 2009, 21:43
en hoe zit het me de indi kijkers?(dat overgenomen is door telenet,dus heb eig geen idee:p)

Conqie
29 april 2009, 22:15
Ik moet eerlijk zijn, ik heb er echt weinig tot geen vertrouwen in, vooral langs de Gunk kant dan.
Maar toch wens ik de 9livers die er aan mee werken, enorm veel succes!

demon326
29 april 2009, 22:39
Ik moet eerlijk zijn, ik heb er echt weinig tot geen vertrouwen in, vooral langs de Gunk kant dan.
Maar toch wens ik de 9livers die er aan mee werken, enorm veel succes!

Gij zat toch in het 9lives-tv team niet? :unsure:

sirlorrie
29 april 2009, 22:43
=;11510411']Gezien de kwaliteit van Belgische gameshows (en zeker het pisspoor Gunk) zou ik me niet kunnen voorstellen, zelfs al had ik Digitale TV van Telenet, ik ooit de tijd zou verspillen om naar dat kanaal te zappen.

Ik hoop écht dat jullie er een tof programma van maken, want dat verdienen ze in Vlaanderen onderhand wel.
Veel geluk.
belgacom noobs hun mening wordt niet gerespecteerd.
jaloersen hond

Conqie
29 april 2009, 23:07
Gij zat toch in het 9lives-tv team niet? :unsure:

Inderdaad :p, maar dat heeft er weinig tot niks mee te maken hoor, en ik weet zeker dat Havoc en co dat goed gaan doen.

KO
29 april 2009, 23:42
jaloersen hond

Ik héb geen belgacom.
Zwierige vechthaas

Malkavian
29 april 2009, 23:56
jaloersen hond

=;11511825']Ik héb geen belgacom.
Zwierige vechthaas

Wel proper houden aub ;)

KO
29 april 2009, 23:57
Ik ga nergens in de fout.

sirlorrie
30 april 2009, 00:01
jawel, alleen al met iets te poste

Malkavian
30 april 2009, 00:10
=;11511920']Ik ga nergens in de fout.

jawel, alleen al met iets te poste
Met elkaar te liggen schelden. Ik kan eruit halen dat jullie elkaar persoonlijk goed kennen, maar hou dit aub uit deze thread ;)

Timmos
30 april 2009, 01:24
Ik haal eruit dat ze elkaar niet kennen!

YaMo
30 april 2009, 01:25
Ik haal eruit dat ze elkaar niet kennen!

En dat sirlorrie een nitwit is.

Kurt Breezer
30 april 2009, 02:45
Hopelijk lukt het voor op de mainpage de 9livesTV afleveringen te plaatsen. Want ik beschik over Belgacom TV.

_DKsissor_
30 april 2009, 03:12
mooi initiatief en veel succes gewenst! kzal in elk geval zeker kijken , al ist maar om de forumgebeurtenissen eens te zien :p.

passero
30 april 2009, 08:05
Een ideetje: gezien het een gamezender is moet ge toch genoeg beeldmateriaal hebben en gezien ge ook het forum wilt betrekken waarom laat ge dan de gamers van het forum geen leuke in game video's maken die je kan gebruiken in de uitzending. Je kan daar veel mee doen. Wedstrijden mee uitschrijven voor grappigste,mooiste. We kunnen dan ook zelf reviewfilmkes maken, eventueel tutorials,....
Alle tis maar een idee :p

tinbie
30 april 2009, 10:03
hihi.. ik vind het ontzettend super zalig mega initiatief..

Enfin kzal eens alle zenders hier thuis switchen naar 9livesTV Olà, GunkTV. :D

Dj Super
30 april 2009, 13:51
Een ideetje: gezien het een gamezender is moet ge toch genoeg beeldmateriaal hebben en gezien ge ook het forum wilt betrekken waarom laat ge dan de gamers van het forum geen leuke in game video's maken die je kan gebruiken in de uitzending. Je kan daar veel mee doen. Wedstrijden mee uitschrijven voor grappigste,mooiste. We kunnen dan ook zelf reviewfilmkes maken, eventueel tutorials,....
Alle tis maar een idee :p

Dat kan in de toekomst best een mogelijkheid zijn, maar de bal moet eerst aan het rollen geraken. ;)

protnie
30 april 2009, 18:38
Wat je ook doen bij een review of preview is eens kijken naar de reacties op het forum en eens zien wat de gamers er zelf van verwachten en wat ze ervan vinden bijvoorbeeld.

Dj Super
30 april 2009, 18:53
Wat je ook doen bij een review of preview is eens kijken naar de reacties op het forum en eens zien wat de gamers er zelf van verwachten en wat ze ervan vinden bijvoorbeeld.

Daar gaan we zeker rekening mee proberen te houden! ;)

Paterpor
1 mei 2009, 00:35
Het begin : Frank mee een knappe blonde ... nie slecht (buiten de frank dan :))

Ik heb er wel goed hoop op, hopelijk veel ingame stuff van bijvoorbeeld battle reports, raids, ...

Preske
1 mei 2009, 00:42
jammer dat frank ze niet liet uitspreken :p

leuk dat hij in de "command center" eens laat kijken.

Karre
1 mei 2009, 00:42
Wie was die kerel met zijn 9lives tshirt? :p Havoc wellicht zeker?

CosMiced
1 mei 2009, 00:43
Live Athene met zijn lief en zijn bongo vriend :P
edit : is er een stream op de PC voor gunkTV ? :P

Preske
1 mei 2009, 00:45
Wie was die kerel met zijn 9lives tshirt? :p Havoc wellicht zeker?

lap, dat hbbek gemist
edit: dat was dasiro

malky op tv! :D

protnie
1 mei 2009, 01:16
D@siro is huuuuge :o

u4ea
1 mei 2009, 01:31
Is dieje da altij zonder t-shirt loopt ne 9lifer?:p

Karre
1 mei 2009, 01:36
Is dieje da altij zonder t-shirt loopt ne 9lifer?:p

De Furious? Nooit WoW gespeeld zodat je die kerels niet kent? :p Die zijn wellicht zelfs nog een pak bekender dan de gemiddelde BV :p. In elk geval hun YouTube kanaal: YouTube - AtheneWins's Channel (http://www.youtube.com/user/AtheneWins)

Preske
1 mei 2009, 01:40
De Furious? Nooit WoW gespeeld zodat je die kerels niet kent? :p Die zijn wellicht zelfs nog een pak bekender dan de gemiddelde BV :p. In elk geval hun YouTube kanaal: YouTube - AtheneWins's Channel (http://www.youtube.com/user/AtheneWins)

ik speel wow en ik ken die typkes niet. :sop:
gelukkig maar, zou ik zeggen als ik ze bezig zie...

Karre
1 mei 2009, 01:45
ik speel wow en ik ken die typkes niet. :sop:
gelukkig maar, zou ik zeggen als ik ze bezig zie...

Er is zelfs nog een topic geweest omtrent dat op het WoW subforum.

Ik vind trouwens wel dat 9lives.be een beetje meer in het daglicht mocht gestaan hebben :p.

u4ea
1 mei 2009, 01:56
Heb idd nog nooit(alez ,20dage:p) Wow gespeeld.
Ma ze zijn nu alle programma's aan't aflopen ,denk ni da 9lives all gepasseerd is?

Karre
1 mei 2009, 02:00
Is nu aan de beurt en nu heb ik Malkavian gezien si :p.

Preske
1 mei 2009, 02:02
Er is zelfs nog een topic geweest omtrent dat op het WoW subforum.

Ik vind trouwens wel dat 9lives.be een beetje meer in het daglicht mocht gestaan hebben :p.

het gaat nu over 9lives btw, en ze hebben een recent topic genomen "help mijn psp is in de wc gevallen (http://www.9lives.be/forum/sony-psp/643139-psp-w-c-laten-vallen.html)" ^^

MALKY!!!!!!!!!!!!!!

Malkavian
1 mei 2009, 04:30
het gaat nu over 9lives btw, en ze hebben een recent topic genomen "help mijn psp is in de wc gevallen (http://www.9lives.be/forum/sony-psp/643139-psp-w-c-laten-vallen.html)" ^^

MALKY!!!!!!!!!!!!!!
En Erycius en Super :)

protnie
1 mei 2009, 09:15
Heb gekeken tot net voor ze begonnen aan de interviews.
Het begin verliep wel wat chaotisch met Frank die aan het roepen was maar er kwam geen geluid uit, dan de trailer die paar keer begon en weer stopte.
Dan kwam het al wat leuker, toch weer marginaal met Frank ^^ Nuja, dat mag wel van mij, zolang de game gerelateerde programma's maar top zijn :)
Vond het wel raar dat hij constant zat te zeggen dat de party super was terwijl iedereen stil stond, of heb ik dat verkeerd gezien?

Paterpor
1 mei 2009, 10:48
Het grappige is dat ge ier op dat forum kunt zeggen "hey kheb u op TV gezien!"

@ Athene ik ken hem wel hij heeft weer eens bewezen hoe mediageil em is :x

edit: kheb malky nu ook gezien!

Preske
1 mei 2009, 12:32
En Erycius en Super :)

kan zijn, die ken ik niet van zien. Ery had ik sowieso niet herkend zonder zijn baard :unsure:

Dj Super
1 mei 2009, 12:51
kan zijn, die ken ik niet van zien. Ery had ik sowieso niet herkend zonder zijn baard :unsure:

Je zult ons nog wel leren kennen. ;)

Xero-Xt
1 mei 2009, 14:46
was ene van die drag queens nu Glenn van big brother geweest :/

Malkavian
1 mei 2009, 18:35
was ene van die drag queens nu Glenn van big brother geweest :/

yes :) goed gezien :)

Ivan Heylen die zegt dat hij de Poker Tafel het meeste fun vond, ZALIG.

Preske
1 mei 2009, 19:24
welke bv's waren er nog?

ik heb enkel die rapper herkend die boetes en overtredingen verzameld zoals een kind pokemonkaarten verzameld en yvan heylen.

Malkavian
1 mei 2009, 19:39
welke bv's waren er nog?

ik heb enkel die rapper herkend die boetes en overtredingen verzameld zoals een kind pokemonkaarten verzameld en yvan heylen.

Mij niet zien praten met Jurgen van LDD?

Preske
1 mei 2009, 19:57
Mij niet zien praten met Jurgen van LDD?

ah, was dat ook ne bv? :)

Starrk
1 mei 2009, 20:01
BB, bekende blaas.

protnie
1 mei 2009, 20:03
Had nog nooit van die man gehoord eerlijk gezegd...

Malkavian
1 mei 2009, 20:06
Had nog nooit van die man gehoord eerlijk gezegd...

Zwart/Wit op Top Radio vroeger enz.
mja, wat is een BV hé. Sommige noemen me voor de grap ook al een BV, i don't care, mijn doel is goeie/leuke TV maken, niet het bekend zijn.

Malkavian
1 mei 2009, 21:20

Dit zijn de data waarop je ons nu al gaat kunnen zien.

Preske
1 mei 2009, 21:31
Zwart/Wit op Top Radio vroeger enz.
mja, wat is een BV hé. Sommige noemen me voor de grap ook al een BV, i don't care, mijn doel is goeie/leuke TV maken, niet het bekend zijn.

nuja

waren er nog andere bv's?

Malkavian
1 mei 2009, 21:36
nuja

waren er nog andere bv's?
Niet op gelet :sad:

chosen1
1 mei 2009, 21:42
allez volgende week een interview met 9Lives' eigen Chosen1? :cool:

EryciusPuteanus
1 mei 2009, 21:49
allez volgende week een interview met 9Lives' eigen Chosen1? :cool:

enkel as ge iet interessants te vertellen hebt

chosen1
1 mei 2009, 22:50

ik kan als een oude bompa vertellen over "den oude tijd" op 9Lives/TNG :p
nostalgische verhalen over het blauwe forum
klagen over de jeugd die het forum komt verzieken met misplaatste vragen (letterlijk dan) en gespam
...

niet echt TV-material :p
maar ik heb de X-factor wel :cool:

Conqie
1 mei 2009, 22:58
niet echt TV-material :p
maar ik heb de X-factor wel :cool:

dat zoeken ze juist niet :p

CosMiced
1 mei 2009, 23:04

Maar wat bedoel je ? BVB : 1 van de weinige beta testers van een spel en wil een eigen preview geven of iets over de community van 9lives ? of nog iets anders :p

Boombastic
1 mei 2009, 23:15

Zo kort, ik had toch minstens een uur het programma verwacht, alé veel succes met het programma!! Ik ga zkr kijken :)

Witte8
2 mei 2009, 21:37
Welk programma gaat nu pc gaming verder uitwerken?

Heb heel de kick-off met ditto borsten en billen festival gevolgd en heb Franke Frank niets letterlijk horen spreken van een programma voor pc gamers?

Is het de bedoeling dat het programma 9livesTV hiervoor gaat zorgen? Wat gaar daarin aan bod komen? Het voorbeeld van die topic over die ps2 en dat toilet is hopelijk niet de maatstaf? ;-)

EDIT: antwoord al gevonden door de beginpost te lezen, waarvoor dank

Malkavian
3 mei 2009, 00:34
Welk programma gaat nu pc gaming verder uitwerken?

Heb heel de kick-off met ditto borsten en billen festival gevolgd en heb Franke Frank niets letterlijk horen spreken van een programma voor pc gamers?

Is het de bedoeling dat het programma 9livesTV hiervoor gaat zorgen? Wat gaar daarin aan bod komen? Het voorbeeld van die topic over die ps2 en dat toilet is hopelijk niet de maatstaf? ;-)

EDIT: antwoord al gevonden door de beginpost te lezen, waarvoor dank

We gaan in het begin vooral moeten zoeken naar onze invalshoek. Maar ik heb er goed zicht op en ben er zeker van dat we na 2-3 afleveringen onze draai hebben gevonden ;) Het is nieuw voor ons, GUNK helpt ons alleen logistiek, niet inhoudelijk.

Witte8
3 mei 2009, 13:15
Dan ben ik al enigzins gerustgesteld.

Succes en ik stel de digicorder alvast in.

Malkavian
3 mei 2009, 15:21
Dan ben ik al enigzins gerustgesteld.

Succes en ik stel de digicorder alvast in.
Praga ga je in de eerste aflevering wel zien samen met mij omdat we in tijdsgebrek kwamen door wat problemen. Dus het moest vooruit gaan en dan is een ervaren persoon wel handig. Maar dit zal ook de enige en laatste keer zijn dat je praga ziet.
Ik heb het hem zelfs moeten smeken want hij wou het niet. 9lives en Gunk was gescheiden en dat wou hij ook zo houden. Iets wat weer eens duidelijk maakte voor ons dat we echt volledig apart staan van hen.

BuYcKi
3 mei 2009, 18:35

Ben benieuwd :D

Conqie
3 mei 2009, 19:04
Praga ga je in de eerste aflevering wel zien samen met mij omdat we in tijdsgebrek kwamen door wat problemen. Dus het moest vooruit gaan en dan is een ervaren persoon wel handig. Maar dit zal ook de enige en laatste keer zijn dat je praga ziet.
Ik heb het hem zelfs moeten smeken want hij wou het niet. 9lives en Gunk was gescheiden en dat wou hij ook zo houden. Iets wat weer eens duidelijk maakte voor ons dat we echt volledig apart staan van hen.

Praga is toch even goed hoofdredacteur en community leader van 9lives?

Malkavian
3 mei 2009, 19:36

Maar hij moeit zich niet in de inhoud van 9lives TV

EryciusPuteanus
4 mei 2009, 11:52
Maar wat bedoel je ? BVB : 1 van de weinige beta testers van een spel en wil een eigen preview geven of iets over de community van 9lives ? of nog iets anders :p
ja vooral als ge iet leuk gaat doen met de community, als ge een meeting doet met één of ander forum, of in het geval van echte games communities: als 9livers doorstoten tot grote toernooien. Ik herinner mij nog uit oude tijden dat ik informatie kreeg over ne clan van TFC of UT of zo die tot de finale van een Europees toernooi waren doorgestoten en gewonnen hadden en da da keigroot nieuws was voor games.telenet.be en dat da zeker ne newspost waard was.

Zo'n dingen willen we zeker weten. Daarom zult ge 9lives waarschijnlijk wel op nen OCC of zo zien, ni om een verslag et maken van alle gamers die naar pr0n zitten te kijken maar wel van de matchen die er toe doen. En dan sleuren we de winnaar ook ne keer voor de camera of zo.

Kben maar wild aan 't denken, maar zo'n stuff willen we dus. Community ni alleen in de zin van "Zwammers op zwammeeting in Brugge ontdekken dat de tekst op het standbeeld alsnog gefixt is" (ja da's een zwam insider) maar ook in de zin van "9lives clan verslaat superhardcore professionele zweedse clan in CoD finale"

Dennoman
4 mei 2009, 12:02
Maar hij moeit zich niet in de inhoudt van 9lives TV
Serieus. Hoe schrijft ge nu een zelfstandig naamwoord met -dt? :wtf:

Malkie toch :p
We moeten toch nog eens gaan paintballen :(

EryciusPuteanus
4 mei 2009, 12:11

Malkie is nadrukkelijk géén redacteur van 9lives.be online :p

En dat blijft zo nog wel even als hij zo voortdoet :sop:

Malkavian
4 mei 2009, 12:20

yeah :$ wat kan ik daar op zeggen dan "gelukkig zie je geen DT fouten op TV" :unsure:

Ik sta altijd open voor een Paintballeke :)

Malkie is nadrukkelijk géén redacteur van 9lives.be online :p

En dat blijft zo nog wel even als hij zo voortdoet :sop:
Gelukkig, ik en schrijffouten, das gelijk . . . . hmmm hmmm Friet & Mayonaise.

Powerballx
4 mei 2009, 18:19
sjammer, wij stonden met het 9lives fifa team vroeger op de 1ste plek in clubs. Maar ze gaven er hiere toen niks om, meschien volgend jaar wel :D

Malkavian
4 mei 2009, 18:55
sjammer, wij stonden met het 9lives fifa team vroeger op de 1ste plek in clubs. Maar ze gaven er hiere toen niks om, meschien volgend jaar wel :D

Hmm ik ken niks van Fifa dus als je me daar eens vanop de hoogte zou houden als die competitie terug actief is, dan gaan wij er wel iets rond proberen doen. En optijd laten weten, zo niet 1 dag voor het event ;)

Powerballx
4 mei 2009, 19:19
Hmm ik ken niks van Fifa dus als je me daar eens vanop de hoogte zou houden als die competitie terug actief is, dan gaan wij er wel iets rond proberen doen. En optijd laten weten, zo niet 1 dag voor het event ;)

ja nee , das gewoon een ranking in FIFA. Dus geen toernooi eigenlijk. Gewoon zoals ge 1v1 speelt en ge de beste in de wereld zijt en eerst staat in de rangschikking maar dan met meerdere personen (een club dus). We staan nu wel niet meer eerst natuurlijk, want het team is gestopt na bepaalde periode. Maar volgend jaar is er een toernooi georganiseerd door EA zelf in het spel. Dit jaar was da voor 1v1 zo (FIWC) maar volgend jaar is da ook voor clubs, dus ik veronderstel da er dan wel weer een 9lives team zal zijn.

Malkavian
4 mei 2009, 19:23
ja nee , das gewoon een ranking in FIFA. Dus geen toernooi eigenlijk. Gewoon zoals ge 1v1 speelt en ge de beste in de wereld zijt en eerst staat in de rangschikking maar dan met meerdere personen (een club dus). We staan nu wel niet meer eerst natuurlijk, want het team is gestopt na bepaalde periode. Maar volgend jaar is er een toernooi georganiseerd door EA zelf in het spel. Dit jaar was da voor 1v1 zo (FIWC) maar volgend jaar is da ook voor clubs, dus ik veronderstel da er dan wel weer een 9lives team zal zijn.

Hou me op de hoogte, want zoiets willen we dus in 9lives TV.
Community is heel belangrijk voor de show.

Adelbert
4 mei 2009, 19:25
Gelukkig, ik en schrijffouten, das gelijk . . . . hmmm hmmm Friet & Mayonaise.

Gelijk een vis zonder fiets

Dj Super
4 mei 2009, 20:02
Eerste beelden (http://www.9lives.be/forum/album.php?albumid=665) van achter de schermen bij 9lives TV hebben hun weg naar hier gevonden! ;)

Powerballx
4 mei 2009, 20:14
heeft de praga nu een mullet a.k.a. matje? hahaha :D

ferdi14
4 mei 2009, 20:45
Fear my ugly face :evil:!

u4ea
4 mei 2009, 20:47
ok ,waarom is de reclame van sexxxTv vol met blote geslachtsdelen om 19.45 op tv?:p
denk ni da mijn ma da ga appreciëren as die just binne komt:p

Graverobber
4 mei 2009, 22:14
De mensen die console tv presenteren vind ik wel dik inorde. Alleen die stem die bij die trailers praat is maar kut. Wolverine was een mooi filmke, met uitleg. Jammer voor sommige dat er geen ondertitels waren.

grtz

Tomba
4 mei 2009, 22:41
De mensen die console tv presenteren vind ik wel dik inorde. Alleen die stem die bij die trailers praat is maar kut. Wolverine was een mooi filmke, met uitleg. Jammer voor sommige dat er geen ondertitels waren.

grtz

De Wii meid is nog iets of wat professioneel, al lijkt het alsof ze geen flauw idee heeft waar ze eigenlijk over praat.
Die gast wat PS3 doet is echt wel belachelijk slecht. Zero enthousiasme, zowat geen intonatie, en als ze er al is, slaat hij de bal er volledig langs. Hij leest gewoon een matig geschreven tekst voor, that's it. En inhoudelijk is het naar goede gewoonte niets meer dan voorgekauwde reclame voor het spel in kwestie.

De enige die ik (voorlopig) van een beetje talent verdenk is de presentator van Wango Tango

Graverobber
4 mei 2009, 22:51
De Wii meid is nog iets of wat professioneel, al lijkt het alsof ze geen flauw idee heeft waar ze eigenlijk over praat.
Die gast wat PS3 doet is echt wel belachelijk slecht. Zero enthousiasme, zowat geen intonatie, en als ze er al is, slaat hij de bal er volledig langs. Hij leest gewoon een matig geschreven tekst voor, that's it. En inhoudelijk is het naar goede gewoonte niets meer dan voorgekauwde reclame voor het spel in kwestie.

De enige die ik (voorlopig) van een beetje talent verdenk is de presentator van Wango Tango

Idd, kvind da meisje van de Wii ook goed, enja die kerel van PS3 is idd barreslecht. @ The time da ik poste dat het goed was, was die kerel nog nie op tv gwst é :P

Tiim
4 mei 2009, 23:12
Ik kan redelijk csen , mag ik da ook eens komen showen ?:evil:

CosMiced
5 mei 2009, 07:51
Ik kan redelijk csen , mag ik da ook eens komen showen ?:evil:

oja "First Round" .. 3Sec later "Dead" , "Nja Srr Gunk TV , Tis mijn dag niet :lol:"

danzig_6
5 mei 2009, 09:19
Idd, kvind da meisje van de Wii ook goed, enja die kerel van PS3 is idd barreslecht. @ The time da ik poste dat het goed was, was die kerel nog nie op tv gwst é :P

bwa, vond het nog zo slecht niet. Je hoorde wel dat het programma door gamers gemaakt was.
Het is natuurlijk nog allemaal oppervlakkig. Als gameszender mogen ze toch wat diepgaander reviewen en bvb ook met een score werken.
Laat aub ook die filmpjes van de developpers achterwege, dat is geen (p)review maar promotiepraat.

Malkavian
6 mei 2009, 19:04
9livesTV isn't for today, schedule changed. *sad face*

ironhorn
6 mei 2009, 19:08
wait what? en ik had het net in mijn gsm gezet :(

Malkavian
6 mei 2009, 19:10
wait what? en ik had het net in mijn gsm gezet :(

yeah, kvind het ook zeer spijtig.

CosMiced
6 mei 2009, 19:28
=( jammer

Kiwi
6 mei 2009, 20:37
Jammer, het stond al geprogrammeerd op m'n digicorder :(

valies
6 mei 2009, 21:00
9livesTV isn't for today, schedule changed. *sad face*

kinda sux...

Dj Super
6 mei 2009, 21:23
We zijn al gaan horen bij GUNK om te achterhalen wanneer de aflevering dan wel op de zender verschijnt, maar daar krijgen we nog geen antwoord op.

Van zodra we iets weten, laten we jullie zo snel mogelijk iets weten!

Witte8
6 mei 2009, 22:05
de programmatie klopt toch al voor Gunk op de programmagids

had RetroMania opgenomen en twas Athens TV (wel is geinig by the way) ... maar of ze kunnen blijven boeien is iet anders

CosMiced
7 mei 2009, 08:11
de programmatie klopt toch al voor Gunk op de programmagids

had RetroMania opgenomen en twas Athens TV (wel is geinig by the way) ... maar of ze kunnen blijven boeien is iet anders

had ik ook :S

SithCloud
7 mei 2009, 10:42

kdenk dat praga al genoeg doet zonder dat er ook nog bij te pakken :P

yo__dawg
7 mei 2009, 22:23
zeg ik heb al 2x 9livestv opgenomen en 2x precies niks van te bespeuren?

Whizzer
13 mei 2009, 21:31
Vandaag is hij er. ;)

EryciusPuteanus
14 mei 2009, 13:59
ik heb de startpost even geüpdated met nog wat recente informatie

Ble$$ed^
6 juni 2009, 21:42
zijn deze 9lives afleveringen reeds op internet te bekijken ?

greg89
20 juli 2009, 16:09
zijn deze 9lives afleveringen reeds op internet te bekijken ?

Ik ging net hetzelfde vragen! :)

Malkavian
20 juli 2009, 16:13
Ik ging net hetzelfde vragen! :)
Ze hebben zelfs al op de frontpage gestaan ;)

greg89
20 juli 2009, 16:45
Hmm, /slap me, de tab uiterst rechts echt niet gezien toen ik aan het zoeken was daarnet :D

Boombastic
27 juli 2009, 18:55
Hebben jullie nu al intro tunes? voor 9lives tv, die moeten nu toch wel al af zijn voor september?!

Dj Super
27 juli 2009, 21:06
Heb het de laatste keer nog eens nagevraagd en blijkbaar zijn die nog steeds niet klaar. :(

Degene die daar voor moet zorgen heeft het wat te druk met bumperkes te maken voor de zomerprogramma's. We blijven in ieder geval hopen dat we in september wel onze eigen bumper hebben. Het zou anders wel eens verdomd tijd worden!

Jack-in-the-box
27 augustus 2009, 01:08
Waarom eigelijk niet es een interview fixen met 1 vd vrouwelijke 9lives members? :D

edit: Isj :D

Malkavian
27 augustus 2009, 01:16
We hebben eens aan het denken geweest om "Member van de Week" te doen, maar dan moet die altijd naar Antwerpen komen voor opname. En das mss wat te veel van het goede.

Liefst zou ik met de camera eens bij de member van de week thuis filmen, en zijn Game plaats laten zien, maar dat is flink wat werk, zeker als je weet dat we elke ene dag job hebben.