PDA

Volledige versie bekijken : Mailaccount in Word opnieuw instellen

Chalk
27 april 2009, 20:56
Ik heb zonet via de wizard een account geïnstalleerd in word 2003. Alles zou juist moeten zijn, dacht ik. Maar mails komen toch niet aan. Dus ergens moet wel een fout liggen.

Echter vind ik nergens de optie om het mailaccount in Word opnieuw aan te passen. Ik had het ingesteld met dezelfde gegevens van Outlook, maar hiermee kunnen wel mails verzonden worden.

Dus mijn vraag: Waar in word kan ik mijn mailaccount terug aanpassen?

Op internet zoeken heeft niets opgeleverd, ik kwam zo goed als altijd bij outlook uit, of hoe je een nieuw account moet instellen. Maar er is er al een ingesteld, dus komt de wizzard niet meer..

Groetjes

Chalk
30 april 2009, 17:17
niemand een idee?

valies
30 april 2009, 17:57
Een mail account in Word?... Nog nooit gehoord :wtf:

Word is een tekstverwerkingsprogramma?

Chalk
30 april 2009, 19:38
Ja,
maar je kan via word mails verzenden door op het icoontje van "mails" te drukken :D
Of: bestand -> mail verzenden (denk ik, ik heb op deze computer niet de oude word)
En dan moet je de wizard doorlopen, (ongeveer) dezelfde als in outlook. In outlook zelf kan ik dat profiel ook niet aanpassen, want dat is nog juist... want mailen/ontvangen lukt nog via outlook.
Enkel via word niet.

valies
30 april 2009, 20:35
Oke, verzenden, snap'k nog... Outlook werkt immers met Word

Maar ontvangen?

Chalk
1 mei 2009, 12:53
Oke, verzenden, snap'k nog... Outlook werkt immers met Word

Maar ontvangen?

Ontvangen gaat niet via word.
het is gewoon verzenden dat niet gaat, omdat ik wellicht een fout heb ingevuld in de wizard, maar deze kan ik niet meer opnieuw overlopen. Ik vind het niet terug om deze gegevens aan te passen.