PDA

Volledige versie bekijken : just in time debuggin pop up altijd

TmagusJr
8 april 2009, 18:44
hey

ik krijg sinds kort steeds van die vervelende pop ups (hoef niet op internet te zitten ervoor)
van just in time debugging heb zo al bij internet options die opties verzet (had ik ergens gevonden maar heeft niet geholpen)

iemand die iets anders weet?
alvast bedankt

mvg tmagusjr

Gurdt
8 april 2009, 18:54
gaat over de debugger vn visual studio dacht ik, wil gewoon zeggen dat het programma waar ge in zit crasht, al dan niet ten gevolge vn slechte code :')

niks aan te doen denk ik, IE uninstalle en firefox gebruiken (gezien k aanneem dat IE crasht =D)

TmagusJr
8 april 2009, 18:58
gaat over de debugger vn visual studio dacht ik, wil gewoon zeggen dat het programma waar ge in zit crasht, al dan niet ten gevolge vn slechte code :')

niks aan te doen denk ik, IE uninstalle en firefox gebruiken (gezien k aanneem dat IE crasht =D)

nja ma krijg altijd die pop up, niet enkel tijdens IE :s

T-T
8 april 2009, 19:34
schijf mss in RAW modus ? klinkt mss raar, maar ik had ook constant on en offline popus paar weken geleden, toen bleek mijn schijf in RAW filesystem te staan om een of ander reden, vandaar had ik ook die vervelende popups.

chkntfs c: in dos ;)

TmagusJr
8 april 2009, 19:40
schijf mss in RAW modus ? klinkt mss raar, maar ik had ook constant on en offline popus paar weken geleden, toen bleek mijn schijf in RAW filesystem te staan om een of ander reden, vandaar had ik ook die vervelende popups.

chkntfs c: in dos ;)

the type of the file system is ntfs
toch bedankt :)

T-T
8 april 2009, 20:07
np

mss kuisen op spyware, malwarebytes ofzo is gratis te downloaden ;)
of hijackthis eens proberen.