PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Gloednieuwe xbox360.

dzan
6 april 2009, 19:07
Hey,

Ik verkoop dit pakket:
www.HCW.be : Microsoft Xbox 360 Arcade bundel met superstar tennis - Spelconsole (http://www.hcw.be/p.aspx?p=H8836)

Ik heb de doos verleden week donderdag geopend en toen ook voor de eerste maal online geweest. Ik heb er in totaal hoogstens 3 uur op gespeeld, de batterijen in de controller zijn zelfs nog steeds diegene die erbij zaten. Alles zit er nog bij, ik ben niets kwijt. En op mijn account is er dus nog een drietal weken xbox live gold bij.

- console
- controller ( draadloos )
- kabels
- 5 arcade spelen en sonic tennis
- 256 mb geheugen dingetje
- doos en boekjes enzo
- afhankelijk van de prijs doe ik er de hdmi kabel bij die ik ervoor had gekocht ( €20 photohall )

Waarom ik deze wegdoe? Ik had enkele games geleend van een vriend alvorens ik er zelf kocht ( battlefield en gow ) en weet nu zeker dat console's niets voor mij zijn. Hoe jullie ooit een shooter willen besturen met zo'n controllers is mij een raadsel maar ik ga het niet meer proberen.

Minimumprijs: €110
Meeneemprijs: €150

Ik hoop iemand hiermee een plezier te kunnen doen, het is eigenlijk hetzelfde als een nieuwe kopen maar dan voor een pak minder geld.
( Hij is natuurlijk nog niet geregistreerd of niets. )

Veel plezier ermee.

Abe
6 april 2009, 21:11
Hoe jullie ooit een shooter willen besturen met zo'n controllers is mij een raadsel maar ik ga het niet meer proberen.

Bedoel je dan dat je eigenlijk gewent bent om met een ondergeschikte Playstation controller te gamen?:D

Van waar ben je?

phixiuZ
6 april 2009, 22:10
Als je nog nooit eerder een FPS-game op een console gespeeld hebt is dat in het begin inderdaad nogal sukkelen en kan dat best frustrerend zijn, maar uhm oefening baart kunst eh ;). Op den duur krijg je dat wel onder de knie, volgens mij geefde te snel op, te veel gewend van PC-games te spelen :).

Dennoman
6 april 2009, 22:11
Bedoel je dan dat je eigenlijk gewent bent om met een ondergeschikte Playstation controller te gamen?:D

Van waar ben je?
Denk eerder dat hij een PC gamer is die niet wil horen dat er nog andere games bestaan dan FPS :p

phixiuZ
6 april 2009, 22:12
Dat ook :).

dzan
7 april 2009, 00:43
Ik hou eigenlijk meer van rts maar die zijn er bijna niet op consoles en de rpg's die er zijn zijn nogal arcade achtig dus hoe je het ook wilt formuleren, of de games liggen me niet of de controllers, ik wil van de xbox vanaf :p

Van waar ben je?

Ben van Aalst trouwens. Interesse?

Chronic
8 april 2009, 16:39
bod 110 euro afgehaald indien snelle afhandeling mogelijk is

dzan
9 april 2009, 11:53
bod 110 euro afgehaald indien snelle afhandeling mogelijk is

Genoteerd. Indien er tegen morgenmiddag ( 10/04 12:00 ) geen beter bod is aanvaard. Oké?

Chronic
9 april 2009, 12:32
Afgesproken.