PDA

Volledige versie bekijken : The One Man Show

Audiosleef
30 maart 2009, 23:17
Eerste aflevering daarnet gezien en ik vond het nog wel meevallen. Ik had de vraagstelling erger verwacht, meer persoonlijke vragen over de bekende vlaming dat er zat.

Tom Waes heeft het nog goed gedaan bij zijn debuut als quizmaster, maar het is toch nog zeker geen Erik Van Looy.

Nog iemand er naar gekeken? Wat vonden jullie er van?

Dreamchaser
31 maart 2009, 13:55
Ik vond het een beetje tegenvallen. De grappen van Tom kwamen nogal geforceerd over. Het gebeurde ook nogal vaak dat het publiek niet, of met vertraging, met sommige grappen lachte.

Het systeem klopt ook niet. Je bent veeeel meer afhankelijk van de antwoorden van de anderen, en de volgorde ervan, dan van wat je zelf antwoordt.

Stel dat je als laatste aan een vragenronde begint, en fout antwoordt. Als de rest dan ook fout antwoordt, sta je eerste... Als er 1 persoon juist antwoordt en de rest fout, dan hangt alles af van de volgorde waarin ze dit doen: bvb
FFFJ => je staat tweede
JFFF => je blijft laatste

Nuja, voor zijn vuurdoop als quizmaster heeft Tom het zeker niet slecht gedaan. Ik denk wel dat het wel zal beteren na een paar afleveringen.

ByT3 Me
5 april 2009, 21:26
vorige week deed een Inge mee, is er iemand die toevallig haar familie naam nog weet? Ik ken ze nog van vroeger, maar heb nooit haar familienaam geweten, en wat was ze toen toch magerder en knapper :(
merci allesinds als iemand de familienaam weet,

chimairaa
5 april 2009, 22:13
1x en nooit meer.

GaMe®
5 april 2009, 23:37
Tom Waes serieus gaat niet. :s

Unkn0wn
6 april 2009, 00:15
Kvin het concept van die quiz ook maar wat weak ze, het merendeel van de vragen gaan puur over het leven van BVs. Das eerder een quiz voor VTM als je het mij vraagt.

n9ne
6 april 2009, 14:58
kheb maar één keer gekeken.

Gekke Tom Waes > Serieuze Tom Waes

|steven|
7 april 2009, 18:29
1 keer gezien: retesaai.

hashtag
12 april 2009, 00:45
Idd, 't past helemaal nie bij Tom Waes.

'k vond de aflevering met Evy Gruyaert wel goe, vooral de complimentjes van Tom. Ik was mij dood aant piekeren, of de aflevering van 'mag ik u kussen?' voor of na deze opnames zijn gemaakt. ( in mag ik u kussen? heeft Tom Waes ons Evy'tje op de mond mogen kussen, de sjansaar!)

__Sara
15 april 2009, 20:02
Tis echt nie interessant om naar te kijken gewoon, 'k vin et jammr van de VRT dazze zo'n zielig programma uit zenden.

Krayola
15 april 2009, 21:33
Ik heb ook een paar keer gekeken en ik moet zeggen dat het toch vrij hard tegenvalt. Ik had er meer van verwacht.

Redenen:
- weeral over BV's: alsof we ze nog niet genoeg zien
- systeem zit ook raar ineen en is imo soms oneerlijk
- Tom Waes past niet voor dat programma: zijn interactie met de kandidaten, soms met de BV zelf. Het wringt gewoon.

Héél misschien kijk ik vanavond eens. Boskamp is wel eens lachen :p.

*Fmc*
16 april 2009, 09:50
Heb het ook eenmaal gezien en vond het ook wat aan de saaie kant.
Ook een iets te lange introductie met de kandidaten enzo. Veel te weinig vragen, die dan nog eens 99% over de BV gaan.
Tom is idd voor dit soort programma's niet echt geschikt. Geef hem zoiets als 'Tomtesterom', dat was veel beter :p