PDA

Volledige versie bekijken : adobe flash player werkt niet

kristiann
24 maart 2009, 15:56
Hee mensen,

sinds 2dagen werkt mijn adobe flash player niet meer. Als ik een filmpske wil kijken op youtube/dumpert.nl staat er iets van dat ik flash nodig heb. ik klik dan dus op die link naar adobe om dat te installeren, installeer hem maar doet het nog steeds niet.. ik heb niks verandert bij de computer instellingen, ging gewoon van de een op dn andere dag..

iemand een oplossing?

kristian

Exit
24 maart 2009, 19:26
IE of FF?

kristiann
25 maart 2009, 15:09
Internet Explorerer

Exit
25 maart 2009, 18:35
in software flash wissen, herstarten en dan via de site nog eens installen ...

kristiann
26 maart 2009, 14:57
ja dat heb ik nu gedaan, maar elke keer als ik nou mn computer opnieuw opstart moet ik het opnieuw installeren o.o

Nielsvds
27 maart 2009, 11:37
Verwijder eens flash met behulp van dit programma (http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe). Sluit eerst IE af: druk de windows toets tegelijkertijd in met r typ nu taskmgr druk op enter, ga naar processen, kijk of je iexplore.exe terugvindt,zoje selecteer die dan en druk op proces beƫindigen.
Dubbelklik nu op uninstall tool. Wanneer de tool klaar is, dan herstart je je pc, vervolgens laat de uinstall tool nog 1 keer lopen. Installeer nu de allerlaatste versie van Flash (http://get.adobe.com/flashplayer/).

Ga ook naar extra,invoegtoepassingen beheren,invoegtoepassingen in- of uitschakelen. Bij weergeven selecteer je invoegtoepassingen die door Internet Explorer worden gebruikt. Controleer of Shockwave Flash Object ingeschakeld staat. Zonee, selecteer en klik ingeschakeld en druk op ok. Verwijder ook eens de tijdelijke internet bestanden.

kristiann
14 april 2009, 17:37
ik heb precies gedaan wat nielsvds heeft uitgelegt, maar ik moet nog steeds elke keer als menne pc opstart flash verwijderen en weer opnieuw installen..
hoe kan ik instellen oid dat dit automatisch gaat,?

kristian