PDA

Volledige versie bekijken : Kings - Seizoen 1 (NBC)

.z.
16 maart 2009, 18:36
Hmm, viel me op vandaag dat er een nieuwe serie gestart is. Ziet er op het eerste zicht wel goed uit, vooral omdat Ian McShane meedoet ( i<3deadwood).

Kings TV Show | Videos, Photos, Cast Bios & Character Profiles | NBC Official Site (http://www.nbc.com/Kings/)

kakature
17 maart 2009, 00:55
Zal morgen eens kijken, maar het ziet er me op het eerste zicht niet zo interessant uit.

Ian McShane zonder snor :sad:

exo
17 maart 2009, 12:11
Hoe ontvangen jullie NBC?

Dozzeh
17 maart 2009, 12:22
Mensen die in Amerika wonen natuurlijk. :-)

Crosseyed_Hobo
17 maart 2009, 12:45
ja idd!
heb het opgenomen op men TiVo dus sebiet eens zien!!

kakature
18 maart 2009, 20:45
Eerste aflevering vond ik sterk, de tweede wat minder. Maar ik zal zeker blijven volgen.

TeOtWaWkI
18 maart 2009, 20:52
Hoe ontvangen jullie NBC?

Dat soort vragen hebben we liever niet en er zal dus ook geen antwoord op gegeven worden

bull`
20 maart 2009, 19:14
sterk begin. zal zeker blijven kijken

kakature
24 maart 2009, 00:07
De derde aflevering was wel goed. Spannende shit met die treaty. Maar ik begrijp niet waarom ze zeggen dat Shepherd alles upgefucked heeft. Hij kan er toch niet aan doen dat er iets niet klopte in die tekst?

Crosseyed_Hobo
24 maart 2009, 09:05
hij heeft die generaal zo abrupt tegen gehouden hé, en King Silas zei toch dat het eigenlijk niemand zijn fout was dat de anderen gewoon een uitvlucht zochten om niet te moeten tekenen...

Crosseyed_Hobo
8 april 2009, 11:39
NBC is pulling freshman drama Kings from Sunday nights, yanking the struggling allegorical series after four episodes.

Kings will be replaced with another hour of Dateline, which will now run for two hours starting at 7 p.m.

Sunday's Kings episode was seen by 3.6 million viewers and received a 1.1 rating among adults 18-49. Yet Dateline had a 1.5 rating in its half hour leading into Kings. NBC suspects an expanded Dateline will provide a better lead-in for 9 p.m.'s Celebrity Apprentice, which has seen some audience erosion in recent weeks that might be attributed to Kings.

The remaining eight episodes of Kings will air on Saturday nights at 8 p.m. starting April 18.

The loss is a real shame because, as nearly every TV critic pointed out, NBC took a chance here on an imaginative idea with a strong cast. Kings, which retold the story of King David in modern times, wasn't another police procedural, it wasn't a cynical programming move. Some may carp on NBC for airing Kings on Sundays at 8 p.m. -- it's a weak slot for the network -- but if the show was really working you would not have seen its ratings sharply decline from its debut.

Krayola
8 april 2009, 18:04
Hoe? Wordt het nu gecancelled of gaan ze die serie gewoon op zaterdagavond laten zien nu?

Sightblinder
8 april 2009, 18:09
Na die acht stoppen ze omdat de ratings sucken. Spijtig maar ja, dat is TV :(

Krayola
8 april 2009, 22:17
Spijtig idd. Er is dan eens iets anders/origineels, dan voeren ze dan zo snel af.
Ze willen precies enkel nog prefab politieseriekes, CSI-klonen of House-klonen.

Sightblinder
8 april 2009, 22:23
TV heeft altijd gedraaid om ratings, niet om kwaliteit :sad:

.z.
9 april 2009, 17:30
Tjah, dit is misschien wel een serie die meer had thuis gehoord op kanalen zoals HBO.. Aan het verhaal/acteertalent zal het in ieder geval niet liggen. Ben al blij dat men het volledig seizoen zal uitzenden, is beter dan halverwege den boel stop te zetten.

Cerv.Be
15 april 2009, 17:39
wtf :(

Mja kheb gelezen dat dit eerste seizoen veel geld gekost heeft aan NBC. Uit een zakelijke kijk is het wel logisch dat ze geen 2e seizoen gaan uit brengen.

Maar het is echt wel jammer