PDA

Volledige versie bekijken : Fifa '09 - 9lives Competitie

Pagina's : [1] 2

exo
10 maart 2009, 19:43
hellow y'all,

wegens inactiviteit van de Fifa Jupiler League Competitie heb ik met enkele actieve deelnemers besloten om een nieuwe competitie op te starten.

Wij zijn er nog niet helemaal uit welk soort van compo we willen, als je daarom even wil stemmen op de poll. Gelieve wel even te bevestigen dmv te replyen met volgende inhoud:

- PSN
- Voorkeur compo (Be/BENE/Clubs Int./...)

Ik heb één vereiste... ACTIEF ZIJN!!!!
Je moet echt actief deelnemen vooraleer je je deelname bevestigd. Dat is immers de reden dat we gestopt zijn met de vorige competitie. Alle gestopt is een groot woord maar dat deze inactief is geworden. Let op ik vraag niet dat je dagelijks speelt, dit is voor niemand mogelijk, maar wekelijks ten minste 1 match afwerken is zeker niet onmogelijk, meerdere ook wel desnoods denk ik.

Euhm ik wil ook nog even meedelen dat ik dit louter voor de fun doe en dit mijn eerste compo is die ik organiseer. Dus als er eventueel iemand zich geroepen voelt om mij te assisteren...? (Maybe you Scorp1o...? :p)

Soit ik denk dat ik de meest belangrijke punten wel opgesomd heb als ik iets belangrijk vergeet dan laat je het me maar weten.

Let op, dit gaat dus een ingame competitie worden en niet via 9lives, uiteraard kunnen hier matchverslagen geplaatst worden.

PLAYER-FORUMNICK / TEAM / PSN

exo / Anderlecht/ sijovh
Lord_Loki / Standard / modotimothy
Mini / Germinal Beerschot / FoxFuzz
Polokus / Club Brugge / polokus76
dox / AA Gent / prdx
Scorp1o / Lokeren / Scorp1o
-=2H@RD2KiLL=- / Racing Genk / glenstevens
*Fmc* / Westerlo / dRbFmC
Senari / Cercle Brugge / Nickotin
apriliars50 / KV Mechelen / TBJeroen
Mythe / Zulte-Waregem / dripke
brutus / Charleroi / vinbrutus
moByKeN / Moeskroen / moByKeN
klenne456 / Bergen / jaspi
husijerri / Roeselare / husijerri (mogelijk ook husijerry17)
steven150 / AA Gent / steven_vk1985
50EURO / Kortrijk / FiftyEuro
Excisop / Tubeke / Excisio25

Scorp1o
10 maart 2009, 21:11
Ja, count me in. En wil best wel helpen bij het organiseren. Wel een echte competitie hé, met offsides, blessures en schorsingen...

- Scorp1o
- welke competitie maakt mij niet uit (behalve geen internationale teams want dat is geen competitie), maar moest het bijvoorbeeld de spaanse zijn, vind ik dat teams als Barcelona en Real Madrid niet mogen gekozen worden. TE gemakkelijk om met zo'n ploegen de competitie te domineren. Dus eigenlijk geen 5 sterren teams...

exo
10 maart 2009, 21:18
Ja uiteraard zal het ditmaal vai een ingame competitie gaan, een echte competitie dus. (:p)
Maar daarom dat ik ook u hulp wat vraag, ik denk dat jij daar al wat ervaring mee hebt en ik kan niet al m'n tijd erin steken, jij wsl ook niet maar als we onze krachten dan bundelen kunnen we het hopelijk al iets aangenamer maken voor al degene die wél actief willen spelen.

Dus mensen als je interesse hebt en je doet actief mee geef dan je voorkeur + PSN. :)

Lord_Loki
10 maart 2009, 21:29
EXO count me in ben ook beu om telkens te wachten op die spelers om mijn matchen aftewerken.

Mijn voorkeur gaat uit naar een Belgische of Nederlands of ne BENE.
Spaanse spreekt mij ook wel aan. Zoals Scorp1o zegt voor mij maakt het echt nie uit welke competitie het is

PSN: modotimothy

Voorkeur teams:

Belgie: Standard de Liège
Nederland: AZ Alkmaar
Spanje: Racing Club De Santander
Italië: AS ROMA
Duitsland: TGS Hoffenheim
Engeland: Manchester City
Schotland: Celtic Glasgow
Turkije: Fenerbache

Mss kan een competitie met landen ook in da geval is mijn voorkeur: Italië

*Fmc*
10 maart 2009, 22:50
Een competitie in FIFA 09 zelf zou idd wel makkelijker zijn. Mijn voorkeur gaat wel nog steeds uit naar de Belgische competitie.

Ik doe dus mee ^^

-=2H@RD2KiLL=-
10 maart 2009, 22:55
PSN: glenstevens
Competitie: BE of BeNe

Mini
11 maart 2009, 14:03
PSN: Foxfuzz

ik volg de meerderheid.
Zou toch graag geen zware competitie zien, daar er meestal wel 1-2 teams zijn die zo unbeatable zijn bena als ge me een 'normale' ploeg speelt :)

in be is tenminste allemana bena eve slecht :D

*Fmc*
11 maart 2009, 14:44
Ja idd, daarom heb ik liever ook geen internationale competitie :p
De Nederlandse eredivisie zou ook nog wel leuk zijn.

Lord_Loki
11 maart 2009, 14:53
Laat ons dan de Belgische competitie gebruiken of de nederlandse maar geen BENE liga

Mijn Ploeg zou dan zijn Standard de Liège en in Nederland: AZ Alkmaar

Polokus
11 maart 2009, 15:08
Ik zou ook wel willen meedoen.

belgie : club brugge
Nederland : psv

dit zijn mijn voorkeur teams voor bel en ned :)

dox
11 maart 2009, 15:55
ik ook wel
belgie:aa gent aangezien dat club al weg is
nederland ADO den haag ^^

exo
11 maart 2009, 15:57
Ok weet er iemand hoe z'on competitie juist in z'n werk gaat? Ik maak die aan en kunnen jullie dan joinen? Ik stel voor dat ik het pw enkel aan scorp1o geef en dat iedereen die mee wil doen mij of scorp1o gewoon PM'ed dan. (ik zal de mensen die hier zelf bevestigen wel zelf een PM sturen) kwestie van dat niet iedereen zomaar joined. Aan inactieve players hebben we echt niets !!!!

We zullen dan voor de Belgische competitie gaan.

Zelf had ik graag met één van de volgende ploegen gespeeld:

RSCA (fanfanfanfanfanfanfan) of den Beerschot. Iemand enig bezwaar tegen één van deze teams? :)

Mini
11 maart 2009, 16:05
Ik heb al met dn beerschot gespeeld in vorige compo, dus mij maakt het ni uit.
Dus als gij anderlecht pakt, pak ik GBA en omgekeerd :)

Scorp1o
11 maart 2009, 16:09
Raar dat niemand Roeselare, Tubeke of Kortrijk direct wil nemen... :D

Ik ga voor Lokeren als rasechte geboren en getogen Lokerensupporter.

Scorp1o
11 maart 2009, 16:27
Ik maak die aan en kunnen jullie dan joinen? Ik stel voor dat ik het pw enkel aan scorp1o geef en dat iedereen die mee wil doen mij of scorp1o gewoon PM'ed dan. (ik zal de mensen die hier zelf bevestigen wel zelf een PM sturen) kwestie van dat niet iedereen zomaar joined. Aan inactieve players hebben we echt niets !!!!

We zullen dan voor de Belgische competitie gaan.

Ok is goed, ik wil hem ook wel aanmaken hoor. We hebben een league naam nodig, de afkorting, het maximum aantal spelers, enz.

En het aantal wedstrijden dat iedereen tegen elkaar moet spelen moet op 1 staan. Want raar genoeg is het volgende aantal 3 wedstrijden... Zo speel je de eerste helft van de competitie zogezegd tot aan de winterstop. Daarna nogmaals aanmaken voor de terugwedstrijden en op dit forum de stand bijhouden. Klinkt ingewikkeld maar is het niet.

exo
11 maart 2009, 16:32
Ok weet je maak jij hem maar aan dan, jij kent er precies net iets meer van.

League naam: 9lives JupilerProLeague (ofzo iets, dat we weten dat het een .be competitie is en van 9lives)

Scorp1o
11 maart 2009, 16:48
Het echte werk kan van start gaan mannen!

Onze competitie heet 9lives JupilerLeague

Voor de geinteresseerden DIE AL HUN MATCHEN ZULLEN SPELEN! Gelieve je PSN na te laten en de ploeg die je wil hebben. Voor diegenen die hier al opstaan, het paswoord zit in je PM inbox. Ook heb ik naar diegenen die al in mijn PSN vrienden lijst staan een ingame invite gedaan voor onze league.

Polokus ik had graag je PSN naam gehad.

En Exo, je mailbox zit vol...

Scorp1o at your service.

Mini
11 maart 2009, 17:14
ik zal strax mijn PSN dan checke :)

exo wa worret makker, GBA of anderlecht? ;p

Scorp1o
11 maart 2009, 18:01
Jullie zullen aangenaam verrast zijn door deze INGAME competitie. Niet alleen kun je allestatistieken bekijken van je spelers en ploeg tijdens de competitie, ook staat er een mooie beker met grote oren te wachten op de winnaar.

-=2H@RD2KiLL=-
11 maart 2009, 18:27
Geef mij maar Genk dan

exo
11 maart 2009, 18:39
Ik ga Anderlecht pakken Mini als da echt nie stoort voor u. Dan kan ik ze potten met Tom De Sutter en kan ik dien Argentijn eraf laten :p

PM box is geledigd Scorp1o.

-=2H@RD2KiLL=-
11 maart 2009, 18:44
kan er iemand zeggen hoe dat praktisch in zijn werk gaat om via die competitie/game tegen elkaar te spelen?

exo
11 maart 2009, 18:45
Ik hoop dat Scorp1o hierin wat meer duidelijkheid kan scheppen, ik ben een leek betreffende de ingame compo's. :)

Polokus
11 maart 2009, 19:20
Hey,

mijn psn naam is polokus76

groetjes

*Fmc*
11 maart 2009, 20:46
Ik ga voor KVC Westerlo.

PSN staat in mijn sig.

Senari
11 maart 2009, 20:59
Ik wil er graag bij zijn, was aan het wachten tot er nog eens een deftige competitie ging beginnen.

PSN : Nickotin
Ploeg : 1) Standard 2) GBA 3) Cercle Brugge 4) Genk 5) Gent

Als 1 bezet is neem dan 2, als 2 bezet is neem dan 3, enz... (denk dat het GBA of Cercle zal worden want Standard reeds ingenomen ?)

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:02
Ik neem standard owee als die al weg is dan krijg ik het ze

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:06
IK heb standard als een van de eerste gevraagd en krijg hem niet en hem niets van berichten gekregen zowel ingame als op PSN

exo
11 maart 2009, 21:07
Waarom zou jij Standard niet krijgen? Je was toch de eerste?
Van mij krijg je hem hoor... :)

apriliars50
11 maart 2009, 21:09
Ik wil ook meedoen. Heb wel geen headset, maar da's niet supererg denk ik?

PSN: TBJeroen

Team: Welke zijn er nu al genomen en welke niet?

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:10
Waarom zou jij Standard niet krijgen? Je was toch de eerste?
Van mij krijg je hem hoor... :)

Idd kwas de eerse die hem nam, maar blijkbaar uit vorige post is die al weg zie post hierboven. Kan ik mis zijn ze.

Maar kheb wel geen uitnodiging gekregen voor de Competitie enkel maar het pasw. Of moeten de uitnofigingen nog verzonden worden???

(edit)my mistake: post in verkeerde context gelezen

dus ik krijg STANDARD DE LIEGE????

exo
11 maart 2009, 21:16
Jups, ik bevestig dat hierbij Lord_Loki, en ik ben organisator samen met scorp1o dus niemand kan daar niets aan veranderen (nie arrogant bedoeld :p) tenzij scorp1o zelf, maar ik denk niet dat hij daar problemen mee gaat hebben.

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:20
Jups, ik bevestig dat hierbij Lord_Loki, en ik ben organisator samen met scorp1o dus niemand kan daar niets aan veranderen (nie arrogant bedoeld :p) tenzij scorp1o zelf, maar ik denk niet dat hij daar problemen mee gaat hebben.

Ok ben juist lid geworden van de competitie hoeveel teams worden er bezet liefst allemaal hoop ik.

En wanneer beginnen we. Enige spijtige zaak de wintertransfer update is nie uitgevoerd in die competitie :naughty:

exo
11 maart 2009, 21:26

exo / Anderlecht/ sijovh
dox / AA Gent / prdx

Dit is de huidige selectie. Deze teams zijn momenteel ingenomen, sommige naargelang eerste keuze, andere naargelang resterende voorkeuren.

@aprlilliars50
Kies maar een team dat overblijft.

@Lord_Loki
wil je mij het pw van de competitie even PM'en, Scorp1o moest dat nog doen maar hij antwoord niet, ik denk dat hij er niet is. :)

Senari
11 maart 2009, 21:39

exo / Anderlecht/ sijovh
dox / AA Gent / prdx

Dit is de huidige selectie. Deze teams zijn momenteel ingenomen, sommige naargelang eerste keuze, andere naargelang resterende voorkeuren.

@aprlilliars50
Kies maar een team dat overblijft.

@Lord_Loki
wil je mij het pw van de competitie even PM'en, Scorp1o moest dat nog doen maar hij antwoord niet, ik denk dat hij er niet is. :)

Ok Cercle it is then :-)

Kan iemand mij ook het paswoord doorsturen aub ?

apriliars50
11 maart 2009, 21:39
Voor mij dan maar KV Mechelen

*Fmc*
11 maart 2009, 21:48
Kan iemand mij het paswoord doormailen?

mythe
11 maart 2009, 21:52
Jupiler pro was nogal vrij ongelijk verdeeld. Bedoel, ik kan geen FIFA en krijg dan een stront ploeg :p.
Voor mij is zoals gezegd in vorige thread:
Anderlecht, Cercle Brugge, AA Gent of RC Genk goed.
Anders wordt het maar Zulte

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:52
Juist paswoord gepm naar je exo en fmc check inbox ;)

moet ik iedereen die nog nie op me psn staat terug toevoegen op me PSN???

exo
11 maart 2009, 21:53
Ik vrees dat het Zulte zal worden Mythe, want de rest is al ingepakt. :p

Maar euhm ga je proberen om actief mee te spelen? Want we zouden hier echt graag een actieve competitie nastreven. :) (ik ga je er al voorwaardelijk bijzetten)

-=2H@RD2KiLL=-
11 maart 2009, 21:54
btw; is het mogelijk dat die transferupdate nog niet doorgevoerd is? als we toch vanaf nul beginnen, is het mss intressanter om die ineens door te voeren?

-=2H@RD2KiLL=-
11 maart 2009, 21:55
ps: log eens in op die competitie & selecteer uw team he, dan kan niemand die u afpakken...

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:56
Ik vrees dat het Zulte zal worden Mythe, want de rest is al ingepakt. :p

Maar euhm ga je proberen om actief mee te spelen? Want we zouden hier echt graag een actieve competitie nastreven. :) (ik ga je er al voorwaardelijk bijzetten)

voorwaardeljk:rofl: ja vind ook wel dat het een actieve competitie moet worden ze. zeg wel wanneer we effectief aan de comp beginnen e gasten, dan stort ik me weer volledig op fifa09 zal nog wat trainen is al eindje geleden ze, mja vorige comp stond ik 3de

mythe
11 maart 2009, 21:56
Gvd, konde da donderdagavond niet starten.
Heb test dus heb amper tijd om forum te bekijken.

En ik vraag dan nog zo mooi in de vorige thread mijn ploegjes aan :( :p.
Dan wordt het maar weer mislukt voetballen zeker ^^.

@exo: ik zal trachten actief te zijn, maar druk met het schoolleven.

@Lord_Loki: Was de allereerste competitie vrij actief, t'is gewoon enorm veel opdrachten voor school de laatsten tijd. Voor elke module 1 bekan.

Dus ga hier en daar wel een match spelen, maar tzal niet elken dag zijn.

Lord_Loki
11 maart 2009, 21:57
btw; is het mogelijk dat die transferupdate nog niet doorgevoerd is? als we toch vanaf nul beginnen, is het mss intressanter om die ineens door te voeren?

heb ik ook gemerkt ze, idd zou die ook willen doorgevoerd krijgen. Elk teaml wordt er beter bij!! zelfs tubeke wordt een 2 en half sterren team

BTW: zou ook wel handig zijn welke mensen een headset hebben.

ik heb er eentje wie nog

*Fmc*
11 maart 2009, 22:11
Da maakt toch nie uit, mythe? Ik suck ook, en toch pak ik Westerlo :p
Tis gwn fun :p

Lord_Loki
11 maart 2009, 22:28
Idd is gwn fun e mensen, en Westerlo vind ik nog geen slechte ploeg ze, beste ploeg in België is Anderlecht in fifa dan e lolz

*Fmc*
11 maart 2009, 22:39
Ne goeie middemoter he ;) Hoewel ik wrs bij de laatste zal zijn.
Mijn aanval is altijd wel oké, maar mijn verdediging trekt op geen haar.

apriliars50
11 maart 2009, 22:43
Kan iemand mij ook het pass sturen? Morgen namiddag na het werk kom ik dan wel online voor in te loggen. En waar gaan we de matchen afspreken? Hier in dit topic?

Scorp1o
11 maart 2009, 22:53
kan er iemand zeggen hoe dat praktisch in zijn werk gaat om via die competitie/game tegen elkaar te spelen?

Eigenlijk heel simpel. Je gaat naar onze league en daar zie je wie van de members online is. Je kan hem van daaruit een league game invite zenden.

mythe
11 maart 2009, 22:55
Idd is gwn fun e mensen, en Westerlo vind ik nog geen slechte ploeg ze, beste ploeg in België is Anderlecht in fifa dan e lolz
Technisch gezien is anderlecht ook de sterkste ploeg van BE he ;).
Op samenspel en zelfvertrouwen wint standaard het.
Maar als je kijkt naar de spelers loopt anderlecht op bijna iedereen voor, op enkele ploegen na.

Scorp1o
11 maart 2009, 22:58
Welke zijn er nu al genomen en welke niet?

Reeds weg:
Anderlecht
Cercle Brugge
Club Brugge
GBA
Genk
Gent
Lokeren
Mechelen
Standard
Westerlo
Zulte-Waregem

Nog te nemen:
Bergen
Charleroi
Dender
Kortrijk
Roeselare
Tubeke
Moeskroen

Lord_Loki
11 maart 2009, 23:01
ik zou pas beginnen als de meeste ploegen zijn ingevuld ze.

Is mijn mening ze.
Dus voor de eenvoudigheid zal ik iedereen op psn ook toevoegen zo weet ik da ze online zijn en met welk spel.

menSen met headset???

Scorp1o
11 maart 2009, 23:06

Spijtig genoeg heeft EA hier niet aan gedacht. Het zijn telkens de default squads die geladen worden in deze game mode. Dus ik zit met ne Maazou met 58 skill ipv 68 na de winterupdate...

Scorp1o
11 maart 2009, 23:09
ik zal trachten actief te zijn, maar druk met het schoolleven.

Ik heb ook een druk leven hoor: getrouwd, kinderen en werken in een ploegensysteem. Toch neem ik elke dag mijn matchkes mee...

Lord_Loki
11 maart 2009, 23:10
Is Idd wel een spijtige zaak voor u, en voor mij toch ook ze bepaalde spelers zijn in de update zeker verbeterd.

Zoals een WItsel, Dufour, Nicaise, Mbokani en Jova.
Spectaculairste squadupdate vind ik die van Hoffenheim nie normaal. Ibisevic van 68 naar 82:D

Scorp1o als je eens tijd hebt vanavond spelen we dan ne ki ne vriendenmatchke;)

Scorp1o
11 maart 2009, 23:12
ik zou pas beginnen als de meeste ploegen zijn ingevuld ze.

Is mijn mening ze.
Dus voor de eenvoudigheid zal ik iedereen op psn ook toevoegen zo weet ik da ze online zijn en met welk spel.

menSen met headset???

Ja ik deel die mening en ik heb een PS3 blauwe tote headset :music:

Lord_Loki
11 maart 2009, 23:14
Haha heb je ook zo blauw spil ja ;)

kunnen nog leuke matchkes worden tss ons?

Strakx zin in een matchke zal wen na CL zijn ze ;)

Scorp1o
11 maart 2009, 23:18
Haha heb je ook zo blauw spil ja ;)

kunnen nog leuke matchkes worden tss ons?

Strakx zin in een matchke zal wen na CL zijn ze ;)

Yep is goed, ben ook naar CL aan't kijken...

Senari
11 maart 2009, 23:23
Heb ook nog geen paswoord gekregen (niet via PM, niet via PSN)

Ik ben de persoon die met Cercle Brugge zal spelen.

Scorp1o
11 maart 2009, 23:27
Heb ook nog geen paswoord gekregen (niet via PM, niet via PSN)

Ik ben de persoon die met Cercle Brugge zal spelen.

Is verstuurd.

Lord_Loki
11 maart 2009, 23:31
Euh ging exo nie met Cercle spelen of vergis ik me

Alli Scorp1o tot sebiet e, khoop da inter nog ki scoort

ben wel na AS ROMA ant zien mokom :d

Scorp1o
11 maart 2009, 23:34
Als ik me niet vergis speelt exo met Anderslecht.

Ik was naar Barca - Lyon aan't kijken

Lord_Loki
11 maart 2009, 23:36
Als ik me niet vergis speelt exo met Anderslecht.

Ik was naar Barca - Lyon aan't kijken

4-2 zeker ist daar zeker, wat is prime toch een verademing zo zie je al die matchkes straks nog samenvattingen om 2be volgen en dan ne matchke sjotten en Scorp:applause:

edit: Yupla verlengingen in AS ROMA - Arsenal

Komaan ROMA

mythe
12 maart 2009, 00:23
Voor 26 euro per maand betaal ik geen prime ze :p.
En 5-2 voor barca zoals verwacht.
2-0 voor manchester zoals verwacht.

mythe
12 maart 2009, 00:24
Ik heb ook een druk leven hoor: getrouwd, kinderen en werken in een ploegensysteem. Toch neem ik elke dag mijn matchkes mee...
k'Wil nu niets zeggen en geloof u.
Maar iemand die werkt komt meestal thuis en heeft toch even de tijd.
Momenteel zit ik met zodanig veel opdrachten op elkaar en heb ik de laatsten tijd gewoon GEEN tijd.

Lord_Loki
12 maart 2009, 02:24
Voor 26 euro per maand betaal ik geen prime ze :p.
En 5-2 voor barca zoals verwacht.
2-0 voor manchester zoals verwacht.

tis geen €26 voor prime ik betaal maar €19,50

Scorp1o good games ze kzal nog beetje oefenen en je tips onthouden

mythe
12 maart 2009, 10:56
@Lord_Loki: jap, ook goed. 20 euro voor enkele voetbalmatchen vind ik persoonlijk nog teveel.
Maar da's natuurlijk persoonlijke keuze, anders zouden ze het niet op de markt brengen natuurlijk :). En ik heb gisteren gewoon de samenvattingen op 2BE gezien, man, messi is me wat :p.

Lord_Loki
12 maart 2009, 11:36
@Lord_Loki: jap, ook goed. 20 euro voor enkele voetbalmatchen vind ik persoonlijk nog teveel.
Maar da's natuurlijk persoonlijke keuze, anders zouden ze het niet op de markt brengen natuurlijk :). En ik heb gisteren gewoon de samenvattingen op 2BE gezien, man, messi is me wat :p.

Enkele voetbamatchen kheb filmkanaal prime er ook nog bij e :D.

Is zoals je zegt persoonlijke smaak maar heb het vooral genomen om de Europese competities te volgen vooral Duitsland want voor ENgeland pak ik match of the day wel.

Mini
12 maart 2009, 12:09
is er geen manier om dien update te fixen?

GBA is echt sjaak voor de winterstop ;p

Scorp1o
12 maart 2009, 12:13
is er geen manier om dien update te fixen?

GBA is echt sjaak voor de winterstop ;p

Nope, de stats blijven hetzelfde als voor de update. EA did it again. :puke:

Ik ben ook de klos want heb geen scorend vermogen vooraan bij Lokeren nu... :help:

*Fmc*
12 maart 2009, 13:24
Voor mij moest die winter-update niet hoor.
Want dan zou ik nog een vrij goeie middevelder verliezen.

mythe
12 maart 2009, 15:44
@FMC: dan verlies ik leye :p.

exo
12 maart 2009, 16:08
Bwoah ja voor sommige ploegen is dat no goed he, Cercle (Sutterke) Zulte (Leye)

Iemand zin om vanmiddag / vanavond enkele oefenmatchkes te spelen ofzo?

Kzal straks m'n eigen is inloggen in de competitie. En ik stel voor dat we dit weekend eventueel beginnen? Hopelijk zijn er dan nog een 3-tal ploegen extra ingenomen.

Scorp1o
12 maart 2009, 16:28
Super solden!! Kom dat zien, kom dat zien!

Gratis te verkrijgen en weinig of niet gebruikt:

Bergen
Charleroi
Dender
Kortrijk
Roeselare
Tubeke
Moeskroen

:niceone:

mythe
12 maart 2009, 18:19
IK neem KV kortrijk er ook bij :p.
Neen, blijf bij Zulte ^^.

exo
12 maart 2009, 18:22
Er zijn nu 11 van de 18 ploegen verdeeld als ik me niet vergis, ik stel voor dat we bij 15/18 kunnen starten met de competitie.

@Scorp1o

Is het mogelijk om later nog de competitie te joinen als deze al bezig is?

Scorp1o
12 maart 2009, 19:00
@Scorp1o

Is het mogelijk om later nog de competitie te joinen als deze al bezig is?

Hmm, goeie vraag. Nog niet meegemaakt maar ik veronderstel dat dat geen probleem kan zijn. Kan het wel niet met zekerheid zeggen.

brutus
13 maart 2009, 10:30
ik zou ook wel graag meedoen, ik zou dan opteren voor moeskroen.

Mijn Psn = vinbrutus

Greetz

Scorp1o
13 maart 2009, 10:38
Welkom brutus, check inbox.

brutus
13 maart 2009, 10:58
Ik heb toch voor Charleroi gekozen!

dibo
13 maart 2009, 11:10
Mooi initiatief! Ik zou ook graag meedoen, maar ik denk dat ik ga wachten op een eventueel tweede seizoen. Ik denk dat ik nu mensen zou irriteren omdat ik niet zo vaak kan spelen (een hele dag werken, dochtertje van 7 weken oud dat veel aandacht vraagt, zelf twee avonden in de week gaan minivoetballen, etc.)

Kunnen jullie de stand hier soms posten? Altijd wel leuk om volgen! :)

exo
13 maart 2009, 11:52
Ok, jammer maar je bent wel eerlijk tov jezelf en vooral tegen over ons. :)
Als dit zonder noemenswaardige problemen verloopt komt er zeker een tweede seizoen!!
Een stand gaan we hier uiteraard proberen bij te houden. :)

@brutus
Ik heb u erbij gezet met Charleroi!

@iedereen
Kijk ook even na of ik jullie wel het juiste team heb toegekend. Ingame vormt dit mss geen problemen maar het is altijd leuk om te weten dat je op het forum toch ook het juiste team hebt. :p

*Fmc*
13 maart 2009, 12:44
Bij mij klopt alles ^^

Kunnen we dit weekend van start gaan?

Scorp1o
13 maart 2009, 12:53
Bij mij klopt het ook.

Heb mijne maat hierover verteld en hij zou ook graag meedoen. Hij zou Moeskroen dan nemen. Zijn PSN is moByKeN. Iemand hier bezwaar tegen? Hoe meer zielen hoe meer vreugde zeker?

*Fmc*
13 maart 2009, 12:55
Zolang hij maar een beetje actief is op PSN/forum, is het goed zeker? :p

Is trouwens toffer als heel de competitie gevuld zou geraken. Realistischer ;)

exo
13 maart 2009, 13:34
Idd feit Fmc

@Scorp1o
Laat u maat zich eventueel registreren op het forum. Ik zal hem al erbij zetten onder de naam moBykeN.

Mini
13 maart 2009, 14:23
Ik ben int weekend wel nooit beschikbaar, dus ni verschieten da ik ni inlog komende dagen ;)

klenne456
13 maart 2009, 14:51
hallo,
ik zou ook graag meedoen met bergen.
psn = jaspi

Scorp1o
13 maart 2009, 15:10
welgekomen klenne, paswoord is verzonden. ;)

Komaan voetballiefhebbers, nog 4 ploegen te verkrijgen! Wie is er een giantkiller? Weg is weg.

Dender
Kortrijk
Roeselare
Tubeke

husijerri
13 maart 2009, 16:04
Hoi ,

Ik zou mij ook wel graag opgeven , ben zelf bereid om Roeselare te nemen .

Kan bijna dagelijks spelen , maar wel redelijk onregelmatige uren .
Kan hier wel dagelijks online komen om af te spreken en uren vast te leggen .

Alvast bedankt , en succes aan iedereen

mijn PSN is normaal ook husijerri ( anders zou het husijerri17 moeten zijn )
maar dat laat ik anders vandaag nog weten .

Ken wel niet veel van het online gebeuren op fifa09 , dus graag wat begrip als het me niet zo goed lukt ,

thx

ciao

exo
13 maart 2009, 18:00
Voila we zitten aan 15/18, dus ik stel voor dat we van start gaan...?
Er kunnen nog altijd 3 spelers zich toevoegen tot de competitie met de resterende ploegen (Dender/Kortrijk/Tubeke)

@Husijerri
Geen probleem hoor, doe maar gewoon mee en stel hier maar eventuele vragen. Ik stel anders voor dat je je eerst inlogt in FIFA en je bij de competitie voegt. (weet je hoe?)

Gewoon naar online spelen > competitie joinen > 9lives Jupilerleague > passwoord ingeven (dat je hebt gekregen via PM)
Eerst wel je club vastleggen.

Iemand zin om nu al een matchke af te werken? Ik heb even tijd.

Grtz

Lord_Loki
13 maart 2009, 18:06
Exo kan je een lijstje maken met ploegen en PSN namen, van mensen die al mee doen handig om mensen toe te voegen

zal zondag pas spelen druk werkweekend kan zijn dak enkele afwerk we zien wel.

Vandaag nog eens een mooie goal gemaakt, is echt wel zwoegen ze ben er tijdje uitgeweest en beetje offline zitten oefen

EA SPORTS™ Football World - 1899 HOFFENHEIM - WERDER BREMEN 1 - 0 (http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4205207)

bekijk ook andere movies

deze vrije trap vink nog steeds de mooiste TOTTI

EA SPORTS™ Football World - ATALANTA - ROMA 1 - 5 (http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2489393)

exo
13 maart 2009, 18:21
Lekkere vrije trap van Totti, daar ben ik dus echt kei slecht in. Iemand tips om goeie vrije traps te geven / oefenen? Ik druk altijd maar op 'O' en ik probeer zowa de kracht in te schatten, maar helaas altijd fout.

Loki op de eerste pagina en beginpost van de treath pas ik altijd de spelers aan met forumnick + team + psn. Daar blijft dat het overzichtelijkste hé, anders moete altijd komen zoeken tussen al die posts hier. :)

Zin om nu een friendly matchke te spelen effe? :)

Lord_Loki
13 maart 2009, 18:27
Lekkere vrije trap van Totti, daar ben ik dus echt kei slecht in. Iemand tips om goeie vrije traps te geven / oefenen? Ik druk altijd maar op 'O' en ik probeer zowa de kracht in te schatten, maar helaas altijd fout.

Loki op de eerste pagina en beginpost van de treath pas ik altijd de spelers aan met forumnick + team + psn. Daar blijft dat het overzichtelijkste hé, anders moete altijd komen zoeken tussen al die posts hier. :)

Zin om nu een friendly matchke te spelen effe? :)

ja die me Totti is echt wel lekker, is gewoon kwestie va juiste kracht spin en R1 inhouden EXO zal al beter gaan ze.

Nee kan gen macthke meer spelen moet om 18uur werken en ben nu ant eten ;) mss vanavond laat :p

exo
13 maart 2009, 18:31
Ok!

Krachtige spin? Wat bedoelde daar juist mee? Ik schiet gewoon met 'O' en soms 'O+R1'. :D

Polokus
13 maart 2009, 18:37
Vanavond laat ben ik ook online als iemand graag al een matchke speelt :)

zal zo rond 22.30 zijn.

Groetjes

Lord_Loki
13 maart 2009, 18:39
Ok!

Krachtige spin? Wat bedoelde daar juist mee? Ik schiet gewoon met 'O' en soms 'O+R1'. :D

Gewoon als je een vrije trap hebt eerst richt je je schot links recht boven onder. Vervolgens R1 in drukken en dan otje in drukken (das echt een kwestie van timing ze. en dan geef je met analoog links spin mee met de bal om keeper op verkeerde been te zetten. Voordeel van R1 is geplaatst e doe je dit nie gaat het ook lukken ze:D

kun da goed oefenen in de arena, selecteer dan wel de arena speler die gewoon is van u vrije trappen te nemen in u ploeg. Zo heb ik het geleerd.

Oja en de handleiding EXO staan ook handige tips ze:niceone:

hopelijk ben je er beetje mee geholpen

Lord_Loki
13 maart 2009, 18:39
Vanavond laat ben ik ook online als iemand graag al een matchke speelt :)

zal zo rond 22.30 zijn.

Groetjes

voege me alavast al toe op PSN : modotimothy:D

gasten de leute dendezen is gaan werken

Grtz

husijerri
13 maart 2009, 19:01
Yeeps

mijn PSN is dus toch husijerri17

heb blijkbaar nog geen paswoord ontvangen , is dat dan hier op het forum of op PSN ? ( sorry als het door verkeerde nickname was )

Ga nu online en kan wel een matchke afwerken als er iemand zin heeft

thx

ciao

-=2H@RD2KiLL=-
13 maart 2009, 19:28
ik kan nu tot 21u

brutus
13 maart 2009, 20:26
binnen een half uurke kan ik ook wel wat spelen

brutus
13 maart 2009, 21:00
iemand die nu kan?

-=2H@RD2KiLL=-
13 maart 2009, 21:28
in mijn 2e wedstrijd stond ik 1-0 tot husijerri17 disconnecte?
wat doen we in zulke gevallen?

-=2H@RD2KiLL=-
13 maart 2009, 21:32
blijkbaar krijg ik dan een winst omdat tegenstander disconnecte?

*Fmc*
13 maart 2009, 21:56

Daarom organiseerden we dus alles zelf in de vorige topic.

brutus
13 maart 2009, 22:17
Charleroi - Genk 3-0 In het begin ging het gelijk op, maar Genk verzuimde om hun kansen af te maken, aan de overkant lukte dit wel. De tweede helft werd gedomineerd door Charleroi en werd de score nog wat uitgediept.

Cercle Brugge - Charleroi 1-2 De eerste kansen waren voor Cercle, maar toen kwam charleroi beter in de wedstrijd te komen, totdat Sbai rood pakte en charleroi met 10 verder moest. Charleroi kwam er nog steeds goed uit en kwam zowaar 0-1 voor, iets later werd het zelf 0-2. In de tweede helft kregen beide ploegen nog kansen en het werd nog even spannend toen De Sutter de aansluitingstreffer binnenkopte. Maar Charleroi wist stand te houden en zo pakt het 6/6

exo
13 maart 2009, 23:29
Hmm das idd wel een klotesituatie.. Ik zou eigenlijk zelfs niet direct weten wat de mogelijkheden hiervoor zijn... Misschien dat Scorp1o raad weet?
Weliswaar is het wel zo dat husijerri17 nog steeds niet gereageerd heeft op zijn loss en ik dit mogelijk wel als een erkenning van zijn nederlaag kan beschouwen.

apriliars50
13 maart 2009, 23:54
2-1 verloren van Charleroi, ni echt verdiend maar ja "das voetbal" zeker :D

|steven|
14 maart 2009, 00:13
Ik zie dat nog niet alle ploegen van Jupiler League zijn ingenomen. Bestaat er een kans dat ik mee mag doen met Dender, Tubeke of KV Kortrijk.
Ik zou de wedstrijden vooral in het weekend kunnen spelen.

*Fmc*
14 maart 2009, 00:55
Normaal is dat geen enkel probleem.

Sorry dat ik online was en niet in de competitie speelde. Maar m'n netwerkverbinding had weer kuren. Ze was rotslecht. Daarom liet ik het maar om disconnections (en dus forfaits) te voorkomen. Morgen nog is proberen.

Scorp1o
14 maart 2009, 00:57
ja geen probleem steven, als je maar al je matchen afwerkt, dat is het belangrijkste. Kies je ploeg en join de club(s).

paswoord zit in je box.

exo
14 maart 2009, 01:00
Iemand zin om nu nog snel een matchke af te werken? Er is niks op TV

pina
14 maart 2009, 02:22
jammer dat niet werd gekozen voor europese teams. Daarin heb je veel meer en leukere keuzes :(

Lord_Loki
14 maart 2009, 02:57
jammer dat niet werd gekozen voor europese teams. Daarin heb je veel meer en leukere keuzes :(

twas een democratische stemming e en de meerderheid werd gevolg, kunt altijd z²elf een competitie beginnen swat ben juist thuis vant werk. Mss morenmiddag eerste matchen afwerken maar zondagavond wordt ik zeker actief

Humfrie
14 maart 2009, 03:38
Zijn er nog spots vrij in de pro league?

-=2H@RD2KiLL=-
14 maart 2009, 11:29
ja, denk dat je nog kan kiezen uit
Dender, Tubeke of KV Kortrijk.

apriliars50
14 maart 2009, 11:34
Iemand die wil spelen nu?

|steven|
14 maart 2009, 12:21
Bedankt voor de info, ik doe het nodige.

moByKeN
14 maart 2009, 12:43
Hey gasten,
Hier is em dan, de redder van Moeskroen :-)

exo
14 maart 2009, 12:46
Seg redder zijt ge al toegevoegd aan de competitie? Zin om een matchke af te werkeN?

brutus
14 maart 2009, 13:01
iemand die nu kan?

exo
14 maart 2009, 13:10
Ik kan brutus... Jij ook nog steeds?

exo
14 maart 2009, 13:14
Ik heb u een invite gestuurd brutus, kijk in je spelershub om hem te accepteren. :)

brutus
14 maart 2009, 13:28
ik ben er, was een match aant spelen tegen gent :d

Scorp1o
14 maart 2009, 13:28
Gisteren twee matchen afgewerkt.

Eerste match tegen het Charleroi van vinbrutus. Een gelijkopgaande eerste helft met aan beide kanten kansen. Copa en Laquait in een uitblinkersrol maar toch moet Laquait zich 1 maal omdraaien na een knappe lob van Maazou. 0-1 bij de rust. 2e helft ook gelijk opgaand maar Lokeren werkt 2 maal schitterend af via Maazou op de counter. Eindstand 0-3.

Tweede match tegen Club Brugge van Polokus76. Het mindere Lokeren kan zich danig weren tegen het sterkere Club Brugge. Aan beide kanten mooie kansen maar Maazou vind toch tweemaal de weg naar de netten. Eindstand 0-2.

|steven|
14 maart 2009, 13:31
En ik ben dus Gent. Wat een kutploeg eigenlijk.
Eerste match tegen KV Mechelen verloren met 3-1. Mechelen was beter, agressiever etc.
Tweede match tegen Charleroi, ook hier Charleroi eigenlijk beter maar toch 1-1 gelijkspel eruit gehaald.
Meestal speel ik online toch tegen een pak gemakkelijkere Belgen :)
Toch ook wel jammer dat die standaardteams worden geladen. Gent zonder Leye, Custovic etc. Ach ja, dat telt voor iedereen natuurlijk.

exo
14 maart 2009, 13:49
Zonet m'n eerste match afgewerkt tegen Charleroi. Over de gehele lijn van de match was Anderlecht beter maar ze verzuimden het weer om af te maken.
Al snel kom ik 1-0 voor en zelfs 2-0, dan wordt het 2-1 maar al snel maak ik er 3-1 en 4-1 (zelfs geloof ik, correct me if i'm wrong) van en wedstrijd gespeeld denk je dan... Niets is echter minder waar en Charleroi slaagt erin om de 4-2 te maken na voordeel van een foutieve tackle op de laatste man door Juhasz. Charleroi gescoord en ik een man minder want Juhasz krijgt rood. Mijn defensie stort ineen als een kaartenhuisje en uiteindelijk wordt het zelfs 4-4. In de slotminuten van de wedstrijd krijg ik 3 pure schoten op doel waarvan er 2 de keeper treffen en één de paal.

Uitslag Anderlecht - Charleroi 4-4, balen dus!!

brutus
14 maart 2009, 14:02
ja was idd een spannende wedstrijd :d, punt was mss niet echt verdiend, maar ben er toch blij mee. :D

exo
14 maart 2009, 14:24
Uiteraard, kzou het ook zijn. Achja nie verdiend, ge had uiteindelijk toch ook een 7-8tal schoten op doel hoor, dus echt gestolen zou ik het nu ook weer nie durven zeggen. :)

*Fmc*
14 maart 2009, 14:57
Ik kan vanavond spelen vanaf een uur of 5. Dus als ge zin hebt, invite me maar!

Scorp1o
14 maart 2009, 15:09
ik ook wel
belgie:aa gent aangezien dat club al weg is
nederland ADO den haag ^^

Ik zie dat nog niet alle ploegen van Jupiler League zijn ingenomen. Bestaat er een kans dat ik mee mag doen met Dender, Tubeke of KV Kortrijk.
Ik zou de wedstrijden vooral in het weekend kunnen spelen.

En ik ben dus Gent. Wat een kutploeg eigenlijk....

Gij zijt ook goe bezig gij! Iemand anders zijn ploeg afpakken, terwijl ge weet dat dox Gent heeft...:doh:

|steven|
14 maart 2009, 16:02
Gij zijt ook goe bezig gij! Iemand anders zijn ploeg afpakken, terwijl ge weet dat dox Gent heeft...:doh:
Bij Fifa menu kon ik nog kiezen uit een 6tal ploegen en heb dan Gent maar gekozen. Rapper zijn is dan maar de juiste remedie zeker?

*Fmc*
14 maart 2009, 16:03
Mjah, eruitsmijten en terug joinen als dat gaat.

|steven|
14 maart 2009, 16:05
Geen probleem hoor, ik wil gerust verder spelen met openstaande ploeg.
Ik vond het ook vreemd dat er nog ploegen tussen stonden die hier eigenlijk al besproken waren maar dacht dat sommige afgehaakt hadden.

Scorp1o
14 maart 2009, 16:21
Bij Fifa menu kon ik nog kiezen uit een 6tal ploegen en heb dan Gent maar gekozen. Rapper zijn is dan maar de juiste remedie zeker?

lol, de ploegen worden gekozen in het forum en NIET in het Fifa menu...

|steven|
14 maart 2009, 16:27
lol, de ploegen worden gekozen in het forum en NIET in het Fifa menu...
Het feit dat ik AA Gent kon kiezen wil toch zeggen dat AA Gent nog niet was geselecteerd bij het fifa menu? Maar zoals al gezegd, ik wil gerust ander team gebruiken.

Lord_Loki
14 maart 2009, 16:47
Wees eens lief tegen elkaar:lol:

straks ki de mensen op PSN toevoegen als ik effe zin en tijd heb :d

Lord_Loki
14 maart 2009, 17:23
Standard - Gent : 2-4

0-1 Mbokani
1-1 Foley
1-2 Ruiz
1-3 Foley
1-4 Maric
2-4 Mbokani

Veel te zwakke macth van mij, fouten die ik maakte in de verdediging werden gewoon afgstraft aan 100%

Zal nog wat meer moeten oefenen ze ben er zo lang uitgeweest, als ik mijn tittel wil verlengen zal ik uit een ander vaatje moeten tappen ze

husijerri
14 maart 2009, 17:47

jah ik deed het niet zelf hoor , weet niet hoe het kwam ,
ik denk dat we daar niet veel kunnen aan doen he , jij wint en zo hoort het ook te zijn , anders kun je zelf disconnecten als je achter staat , maar dit was nu het geval niet , denk wel dat je ging winnen dus toch proficiat he

voor de kenners ; ligt dit aan een slechte verbinding van mij , of is dit totaal willekeurig dat dit gebeurt ?

ps , vanavond zal ik wel nog enkele matchen kunnen afwerken

ciao

apriliars50
14 maart 2009, 18:18
Ik kom binnen 5min online, hopelijk iemand van jullie ook?

exo
14 maart 2009, 18:38
@Husijerri
Mooi dat je het zo sportief oppakt man, hopelijk doen we dat allemaal moest het ooit nog eens voorvallen.

@apriliars50
Ik kom na het eten nog wel online en mogelijk vanavond ook als ik thuisblijf. maar dat weet ik straks pas.

Lord_Loki
14 maart 2009, 18:50
Yuple 2de nederlaag:angry: dam zeg kzien pist

0 - 4 eerlijk zijnde ik was nergens en werd gewoon weggespeeld, kwas een zooitje ongeregeld op het plein

brutus
14 maart 2009, 19:02
ik denk dat ik vanavond ook nog wel wa kan spelen, moet toch nog wat leren voor mijn examens :p

exo
14 maart 2009, 19:50
Iemand die binnen dit en een kwartier kan spelen?

|steven|
14 maart 2009, 22:07
iemand die vanavond nog gaat spelen?

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 11:49
yup - ik kom vanavond wel online

|steven|
15 maart 2009, 12:53
AA Gent - Roeselare 0-0

Gans de wedstrijd ben ik betere ploeg maar verzuim het af te maken.

AA Gent - Cercle Brugge 0-1

Cercle gewoon weggespeeld. Had gemakkelijk met 3 of 4-0 moeten winnen maar alweer de afwerking héél slecht. Uit 1 van de zeldzame kansen scoort Cercle wel.

2x puntenverlies omdat ik het zelf laat afweten. Jammer.

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 18:41
tegen 19.30 kom ik nog wa matchkes spelen :)

exo
15 maart 2009, 18:49
dito:woohoo:

|steven|
15 maart 2009, 18:56
Ik probeer er ook te zijn.

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 20:19
i'm here :)

exo
15 maart 2009, 20:20
Ik ga nu naar boven en ik ben er dan ook, wij anders al tegen mekaar 2HARD? :)

brutus
15 maart 2009, 20:22
ik kan binnen 10 minuutjes ook wel een matcheke spelen

exo
15 maart 2009, 20:32
2HARD accepteert gij effe? Kben aant wachten... :)

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 20:43
heb geen invites? heb net tegen steven gespeeld
gent - genk: 4-3

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 20:54
by the way, er zijn er nog altijd maar 12 in de competitie?
terwijl er toch al meerdere hiere opggeven zijn?

|steven|
15 maart 2009, 21:04
Gent - Genk 4-3

Genk 3 kansen, 3 binnen.

Ook tegen Anderlecht gespeeld. 3-2 verloren. Wat heb ik weer gemist...
Had altijd moeten winnen, want Anderlecht stelde weinig voor.

exo
15 maart 2009, 21:08
Die zullen hun ploeg nog moeten vastleggen en de competitie echt joinen.
2HARD Ik kan nu wel nog eentje spelen, jij ook nog?

Zonet AA Gent - Anderlecht 2-3

AA Gent komt op een lullige manier voor door een terugspeelbal van Deschacht naar Zitka en deze laat deze gewoon rustig door z'n benen door rollen in doel...
Gent scoort dan halfweg de eerste helft de 2-0. Het was ook veruit de gevaarlijkste ploeg.
Op slag van rust scoort Frutos de 2-1 en is er nog hoop op de match te winnen.
Gent breekt uit op de counter en scoort maar wordt afgevlagd voor buitenspel. Het was heel miniem en echt mm werk. Dan counter ik 2 x en scoor ik 2 x dus Gent - Anderlecht 2-3.

De overwinning is zeker niet verdiend maarja ik was nu eens een keertje gewoon efficiënter.
Na de match kreeg ik al meteen een PM met de boodschap 'onverdiend'. Je kan dan wel gelijk hebben maar ik zou toch met aandrang willen vragen om zulke boodschappen achterwege te laten, dat komt de sfeer niet ten goede. Discussies kunnen altijd via het forum gevoerd worden. :)

GG

|steven|
15 maart 2009, 21:12
Als ik berichten als 'onverdiend' typ is dat omdat ik vind dat ik sterker/beter was dan u. Ook al win je dan. Als je zulke berichten niet kan verdragen dan vind ik dat maar lullig van u. Zoiets moet kunnen, stel dat je mij wegspeelt dan zal ik het ook niet laten om u via PM proficiat te wensen.
U kan niemand verbieden PM te gebruiken.

GG

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 21:33
anderlecht - genk: 2-3

genk nog penalty gemist

exo
15 maart 2009, 21:36
Als ik berichten als 'onverdiend' typ is dat omdat ik vind dat ik sterker/beter was dan u. Ook al win je dan. Als je zulke berichten niet kan verdragen dan vind ik dat maar lullig van u. Zoiets moet kunnen, stel dat je mij wegspeelt dan zal ik het ook niet laten om u via PM proficiat te wensen.
U kan niemand verbieden PM te gebruiken.

GG

neen ik vind het gewoon dan weer 'lullig' om dat te doen, het komt provocerend over. Je kan dat even goed op het forum bespreken. ;)

Anderlecht - Genk 2-3

Genk heeft geen penalty gemist, Zitka heeft hem gepakt! :p
Maar de man heeft wel weer grandioos geflaterd bij het 2de doelpunt van Genk, hij legde de bal recht in de voeten van de tegenstander die via een mooi lobje de bal binnen legde.

GG

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 21:40
mijn misser dan in de 12e min?
van aan de klein baklijn (keeper lag ergens aan de rand van de grote baklijn) lobte die de bal er nog over!!!
ik wou eigenlijk lobben van aan de grote baklijn, gij tackelde, bal rolde voor't naar doellijn, en die had blijkbaar vorige move nog onthouden... en ikke maar rustig op da O-ke duwen...

ik brak den boel hier af :p

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 21:41
btw, worden de topscorers bijgehouden in die competitie?
heb er al wel wat gemaakt met ljubojevic :)

brutus
15 maart 2009, 21:56
doeme doeme ik begin veel gelijk te spelen

charleroi - roeselare 0-0 Hier verdiende Roeselare wel meer

Charleroi - Westerlo 1-1 Charleroi domineerde de hele match maar vergat het helemaal af te maken na de 1-0, in de 90ste minuut valt de bal in de 16 van charleroi en maakt westerlo de 1-1

brutus
15 maart 2009, 22:06
lord_loki kan jij nu spelen?

*Fmc*
15 maart 2009, 22:22
Ja, da was echt wel een chanske. Eigenlijk had gij moeten winnen, maarja. Das voetbal he :p
Mijn ploeg moet trouwens nog deftig ingesteld worden, ik speelde maar met een willekeurige ploeg =/

exo
15 maart 2009, 23:02
mijn misser dan in de 12e min?
van aan de klein baklijn (keeper lag ergens aan de rand van de grote baklijn) lobte die de bal er nog over!!!
ik wou eigenlijk lobben van aan de grote baklijn, gij tackelde, bal rolde voor't naar doellijn, en die had blijkbaar vorige move nog onthouden... en ikke maar rustig op da O-ke duwen...

ik brak den boel hier af :p

Haha das just!!! Missen voor een leeg doel, ik dacht nog van die moet nu zen kaske door de kamer zwieren. :p

-=2H@RD2KiLL=-
15 maart 2009, 23:24
amai tzal wel zijn!

btw; als ik tegen polokus76 wil spelen, kan geen van beide op x-je duwen om als zijnde "gereed" te markeren

Senari
16 maart 2009, 01:49
Cercle gewoon weggespeeld. Had gemakkelijk met 3 of 4-0 moeten winnen maar alweer de afwerking héél slecht. Uit 1 van de zeldzame kansen scoort Cercle wel.

2x puntenverlies omdat ik het zelf laat afweten. Jammer.

Dit is wel lichtjes overdreven, ik weet niet welke match jij gespeeld hebt, maar jij hebt mij zeker en vast niet totaal weggespeeld en nog minder had je moeten winnen met 3 of 4-0.

Een gelijkspel was eerlijker geweest, dat geef ik wel toe, maar dat is voetbal nu eenmaal.

mythe
16 maart 2009, 12:08
wie kan er vanavond is een matchke?
@lord_loki: slaap jij soms? :p

husijerri
16 maart 2009, 12:45
doeme doeme ik begin veel gelijk te spelen

charleroi - roeselare 0-0 Hier verdiende Roeselare wel meer

Oh dank je , had eerder het gevoel dat er niet echt meer inzat , wel twee leuke kansen voor dewilde , maar voor de rest komen mijn aanvallers toch echt wel tekort
wel nog geluk gehad dat ik niet met 10 kwam te staan , je was daar toch wel alleen door , dacht dat ik nog net de bal ging kunnne hebben maar nee dus , vloekte al voor de rode kaart die ging volgen , maar was slechts geel , sierens pakt toch ongeveer evenveel ballen als laquait dus vond het een terechte uitslag , wel leuk wedstrijdje

ik zal toch wat vaker moeten scoren , slechts 1 doelpuntje in 3 en een halve match ; 3 gelijkespelen en 1 disconnection later heb ik dus nu 3 op 12 , is wel meer dan roeselare in het echt !!! LOL

ciao

exo
16 maart 2009, 13:54
wie kan er vanavond is een matchke?
@lord_loki: slaap jij soms? :p

Ik zou vanavond al graag tegen jou spelen, want ik weet dat jij onregelmatige uren hebt dus des te rapper dat ik van de match tegen jou vanaf ben, des te beter!! :p

Dus zeg maar hoelaat je er ongeveer gaat zijn en ik zal er ook wel proberen te zijn.

Lord_Loki
16 maart 2009, 16:46
Neen ik slaap niet ze gewoon druk weekend gehad kwerk in de horeca en heb in de weekend onregelmatige uren, maar morgen en woensdag 2 dagen thuis kzal dan nog wa matchkes afwerken.

En gisteren na Leuven - KV Oostende geweest, we hebben gewonnen en twas een feesje tot in de vroege uurtjes en, kmoet nog wa trainen om er terug in te komen ze. Macthen die ik nu gespeeld heb allemaal verloren wegens domme flaters enzo

exo
16 maart 2009, 18:17
Aah dan hedde gij de Kamagurka zenne stoot van dichtbij gezien :D

Lord_Loki
16 maart 2009, 18:28
Aah dan hedde gij de Kamagurka zenne stoot van dichtbij gezien :D

Ja tuurlijk, maar wij wisten al da hij da ging doen ze, was er al heel de match mee bezig. Das echt ne toffe pe ze da kamagurka:lol:

-=2H@RD2KiLL=-
16 maart 2009, 18:43
btw; als ik tegen polokus76 wil spelen, kan geen van beide op x-je duwen om als zijnde "gereed" te markeren

idem bij jaspi? :confused:

apriliars50
16 maart 2009, 18:49
Ja tuurlijk, maar wij wisten al da hij da ging doen ze, was er al heel de match mee bezig. Das echt ne toffe pe ze da kamagurka:lol:

Ben morgen ook thuis dus zie u wel online straks of morgen dan.

|steven|
16 maart 2009, 19:15
Dit is wel lichtjes overdreven, ik weet niet welke match jij gespeeld hebt, maar jij hebt mij zeker en vast niet totaal weggespeeld en nog minder had je moeten winnen met 3 of 4-0.

Een gelijkspel was eerlijker geweest, dat geef ik wel toe, maar dat is voetbal nu eenmaal.
Uit 1 van je zeldzame kansen scoor je terwijl ik het gewoon liet afweten.

|steven|
16 maart 2009, 19:37
Zijn er nog die vanavond gaan spelen?

-=2H@RD2KiLL=-
16 maart 2009, 19:38
yup! moi!

exo
16 maart 2009, 20:11
Iemand zin om nu te spelen?

exo
16 maart 2009, 20:12
steven150 wie ben jij in fifa? psn + team, want ik heb je naam blijkbaar nog niet bij de teamlist gezet.

|steven|
16 maart 2009, 20:39
steven150 wie ben jij in fifa? psn + team, want ik heb je naam blijkbaar nog niet bij de teamlist gezet.

Ik speel met KAA Gent - steven_vk1985

exo
16 maart 2009, 21:20
Hmm damn, nu zie ik wel net één groot probleem... AA Gent was eigenlijk al wel bezet.... 'dox' had die ploeg al genomen. Kijk maar na op de eerste pagina, ik ga nu aan scorp1o overlaten wat we hiermee gaan aanvangen...
Ook is het wel zo dat we nog niets van dox gehoord hebben, maar hij was wel eerst.
Dat verklaard wsl ook wel waarom ik u er nog niet bij had gezet bij de lijst.

apriliars50
16 maart 2009, 21:34
Hmm damn, nu zie ik wel net één groot probleem... AA Gent was eigenlijk al wel bezet.... 'dox' had die ploeg al genomen. Kijk maar na op de eerste pagina, ik ga nu aan scorp1o overlaten wat we hiermee gaan aanvangen...
Ook is het wel zo dat we nog niets van dox gehoord hebben, maar hij was wel eerst.
Dat verklaard wsl ook wel waarom ik u er nog niet bij had gezet bij de lijst.

Tja dat dien dox dan een ander team pakt als hij nog komt opdagen he. Zo erg is da nu toch ook weer ni e :D

-=2H@RD2KiLL=-
16 maart 2009, 21:43
wil de redder van moeskroen is in zijne hub zien & accepten :)

exo
16 maart 2009, 21:45
in principe niet maar kvind het raar dat steven150 dan ineens met dat team is gaan lopen. Het stond toch duidelijk in de begintopic vermeld welke teams er al ingenomen waren. ;)

brutus
16 maart 2009, 21:46
idd moeskroen ik heb je ook uitgenodigd :D

exo
16 maart 2009, 22:49
Roeselare - Anderlecht 3-3

Alweer zoveelste gelijkspel voor Anderlecht, maar het is wel door het oog van de naald gekropen.

Roeselare komt 1-0 voor door een own-goal van Van Damme door weer naar de keeper te spelen en deze laat deze weer door z'n benen rollen zoals vorige keer. Toen moest ik op zoek naar de gelijkmaker en werd ik 2x koudweg gepakt 3-0 achterstand.
Na de rust Legear, Losada en Kruiswijk ingebracht, hiermee hebk m'n gram gehaald want Legear geeft Frutos tot 2 x toe de assist. In de 90ste minuut maakt Frutos de 3-3 op aangeven van Legear.
Weliswaar verdiend, maar meer mocht het ook niet zijn. Alhoewel ik wel eens had willen weten hoe m'n match eruit had gezien moest ik die own-goal niet gemaakt hebben. GG

Senari
16 maart 2009, 23:13
Uit 1 van je zeldzame kansen scoor je terwijl ik het gewoon liet afweten.

Dat heet afwerken.

Ik vind trouwens persoonlijk dat jij een slechte verliezer bent, want op elke match die je verloren hebt heb je al gereageerd met het feit dat je eigenlijk had moeten winnen.

*Fmc*
16 maart 2009, 23:53
Westerlo - Lokeren: 0 - 0

Ik wil een Telenet-verbinding. Ik heb altijd iet ofwat lag, nu de laatste match was enorm veel lag, gevolg 0-0. Had nog wel een leuke match kunnen worden.
Nuja, begin april wordt hier turbonet xl geïnstalleerd, jiihaa!

Scorp1o
17 maart 2009, 01:01
4 matchen gespeeld vanavond. En goesting om mijn Fifa schijfken in duizend stukskes te verbrijzelen... :D

Eerst tegen mijne maat Enzo "moByKeN" Scifo. Meeste kansen en balbezit voor mij maar kan weer niet goed afwerken. Koud gepakt op de counter, 1-0 eindstand.
That's life dacht ik. :p

Tweede match tegen het Westerlo van dRbFmC. Match onbespeelbaar door de lag, heel jammer want je voelde dat het een mooie match kon worden voor beiden. 0-0 eindstand.
That's life online mompelde ik. :crazy:

Derde match tegen husijerri17 met zijn Roeselare. 2 minuten ingame bezig als husijerri17 een cross probeert vanaf de doellijn, bal waait naar Copa die onbegrijpelijk de bal in eigen doel klopt met beide handen, als een echte volleybal speler...
"Soit blijven lachen Scorp, ge hebt nog gans de match..." dacht ik. En toen was er Jurgen Sierens. Kans na kans na kans ranselde hij uit zijn doel (10 schoten binnen kader) Laatste tien minuten alles naar voor en genekt op de counter. 2-0 eindstand
I hate my online life, riep ik :cry:

Vierde match tegen den Germinal Beerschot Aaantwaarp van den prdx. Totaal overklast door hem en een terechte 3-1 uitslag. :bow:

1 miezerig puntjen uit 4 matchen... :help:

Maarja, ik heb geluk in de liefde, ge kunt het ni allemaal hebben zeker? :)

husijerri
17 maart 2009, 09:11
Roeselare - Anderlecht 3-3

Alweer zoveelste gelijkspel voor Anderlecht, maar het is wel door het oog van de naald gekropen.

Roeselare komt 1-0 voor door een own-goal van Van Damme door weer naar de keeper te spelen en deze laat deze weer door z'n benen rollen zoals vorige keer. Toen moest ik op zoek naar de gelijkmaker en werd ik 2x koudweg gepakt 3-0 achterstand.
Na de rust Legear, Losada en Kruiswijk ingebracht, hiermee hebk m'n gram gehaald want Legear geeft Frutos tot 2 x toe de assist. In de 90ste minuut maakt Frutos de 3-3 op aangeven van Legear.
Weliswaar verdiend, maar meer mocht het ook niet zijn. Alhoewel ik wel eens had willen weten hoe m'n match eruit had gezien moest ik die own-goal niet gemaakt hebben. GG

Inderdaad , enkel was het eerste doelpunt een penalty ,; was eigenlijk ook wel nen mooie cadeau , want de actie was afgelopen op het moment da je tackelde en ik was de bal al kwijt , maar alllee heb het geschenk dankbaar aanvaard .
En dan het tweede doelpunt , amaai den zitka zal niet goed geslapen hebben , lol , toch ook bedankt !
Het derde doelpunt van mij vond ik dan wel van uitzonderlijke schoonheid , hihi
mooi meegenomen in de draai en dan meteen de perfecte lob vanop zo'n 25 meter , was wel tevreden en zeker dat het zo 3-0 werd , ok zeer overdreven op dat moment zelf ook al , maar ja voetbal he ,
eigenlijk mag ik dat dan niet meer weggeven , zeker als het na goed 85 minuten dan nog 3-1 staat , maar allee chapeau voor de leuke wedstrijd , is altijd plezant als het iets specialer scoreverloop is , heb toch eens gevloekt bij de 3-3

ciao

husijerri
17 maart 2009, 09:16
Derde match tegen husijerri17 met zijn Roeselare. 2 minuten ingame bezig als husijerri17 een cross probeert vanaf de doellijn, bal waait naar Copa die onbegrijpelijk de bal in eigen doel klopt met beide handen, als een echte volleybal speler...
"Soit blijven lachen Scorp, ge hebt nog gans de match..." dacht ik. En toen was er Jurgen Sierens. Kans na kans na kans ranselde hij uit zijn doel (10 schoten binnen kader) Laatste tien minuten alles naar voor en genekt op de counter. 2-0 eindstand
:)

yeep ,

was wel nog 1-2 geworden

maar inderdaad mijn moeilijkste match tot nu toe , en net die win ik ,
ik kreeg niet veel gedaan , enkel wat afstandspogingskes en mislukte doorsteekpasses , en natuurlijk nen voorzet die binnenwaait , had het eigenlijk niet door dat die binnen was , en ik maar vloeken dat die bal de verkeerde kant op waait , en dan een zeldzame goed uitgespeelde counter ,

verdedigend heb ik voor de eerste keer echt wel heeeel veeeel kansen weggegeven , ik won geen enkel luchtduel en mazou draaide steeds goed weg , ik hoopte altijd dat je wat rondtikte op het middenveld want als de bal bij golan of mazou kwam , kwam ik ferm in de miserie ,

tjah sorry , maar ben eigenlijk wel blij met men eerste overwinning na 6 opeenvolgende gelijke spelen

ciao

*Fmc*
17 maart 2009, 15:27
Iemand die kan zo rond een uur of 5?

Lord_Loki
17 maart 2009, 15:52
Iemand die kan zo rond een uur of 5?

KZAL ME BEST DOEN VOOR JE

Joske751
17 maart 2009, 18:15
Kzou graag ook wille meedoen, welke ploegen zijn nog vrij en wat is het paswoord?

Lord_Loki
17 maart 2009, 18:56
Ik raak maar niet online op psn

krijg voortdurend DSN error: 80710092

http://www.9lives.be/forum/sony-playstation-3/635007-playstation-network-down.html

|steven|
17 maart 2009, 19:35
Dat heet afwerken.

Ik vind trouwens persoonlijk dat jij een slechte verliezer bent, want op elke match die je verloren hebt heb je al gereageerd met het feit dat je eigenlijk had moeten winnen.

Slechte verliezer?

Ik weet niet wat er mis is met te zeggen dat jij scoort uit 1 van je zeldzame kansen en ik het niet afmaakte.
Mijn 'probleem' is het afwerken want ik had al een paar wedstrijden meer kunnen winnen. Voorlopig heb ik 2 wedstrijden waarin ik vond dat ik echte de mindere was en dat was tegen KV Mechelen en tegen Charleroi, tegen al de rest heb ik gewonnen ofwel de winst laten liggen.

50Euro
17 maart 2009, 21:34
Is er nog een plaatsje?

PSN: FiFtyEuro

klenne456
17 maart 2009, 21:47
ik kan geen online matchen spelen :s
telkens als ik een uitnodiging krijg, graak k niet verder als de uitnodiging
als ik 1 verstuur idem.
en 10 tegen 10 kan ik dan weer wel spelen
weet er iemand hier raad mee?

Scorp1o
17 maart 2009, 23:22
Kzou graag ook wille meedoen, welke ploegen zijn nog vrij en wat is het paswoord?

Is er nog een plaatsje?

PSN: FiFtyEuro

Ploegen die nog vrij zijn: Tubeke, Kortrijk en Dender

@exo

Doordat Steven150 AA Gent heeft genomen als ploeg, heeft dox (prdx) nu GBA.
En Mini (Foxfuzz) die normaal GBA heeft heb ik nog nooit online gezien en heeft dus eigenlijk geen ploeg meer...

dus

exo / Anderlecht/ sijovh
Mini / ... / FoxFuzz
dox / GBA / prdx
apriliars50 / KV Mechelen / TBJeroen
Mythe / Zulte-Waregem / dripke
brutus / Charleroi / vinbrutus
moByKeN / Moeskroen / moByKeN
klenne456 / Bergen / jaspi
husijerri / Roeselare / husijerri (mogelijk ook husijerry17)
steven150 / AA Gent / steven_vk1985

exo
17 maart 2009, 23:39
Hmmmz tbegint heir wel serieus int honderd te lopen eigenlijk. Nu heeft prdx weer Germinal Beerschot, terwijl Mini (FoxFuzz) deze reeds eerder had vastgelegd. Net zoals dat steven150 (alsk me nie vergis) met de ploeg van prdx is gaan lopen.

*edit*
Is eigenlijk wel niet eerlijk he, Mini had uitdrukkelijk gezegd dat hij tijdens het weekend er niet ging zijn maar door de week wel.
T'is eigenlijk allemaal begonnen toen steven150 een ploeg opeiste die hem niet toebehoorde infeite... Achja hopelijk kunnen we het onderling oplossen.

Hq Nine
17 maart 2009, 23:47
ik wil ook wel meedoen

hqnine , dender

mythe
18 maart 2009, 00:34
Vanaf morgen speel ik weer vollenbak ze :). COD5 uitgespeeld ^^.

*Fmc*
18 maart 2009, 00:51
als ik 1 verstuur idem.

Gewoon tegoei afspreken. Kan zijn dat één van de partijen net heeft gesloten wanneer gij eindelijk in't spel geraakt.

Voeg iedereen toe op PSN en PM elkaar. Zo kunt ge deftig organiseren en spelen.

Mini
18 maart 2009, 03:13
Hmmmz tbegint heir wel serieus int honderd te lopen eigenlijk. Nu heeft prdx weer Germinal Beerschot, terwijl Mini (FoxFuzz) deze reeds eerder had vastgelegd. Net zoals dat steven150 (alsk me nie vergis) met de ploeg van prdx is gaan lopen.

*edit*
Is eigenlijk wel niet eerlijk he, Mini had uitdrukkelijk gezegd dat hij tijdens het weekend er niet ging zijn maar door de week wel.
T'is eigenlijk allemaal begonnen toen steven150 een ploeg opeiste die hem niet toebehoorde infeite... Achja hopelijk kunnen we het onderling oplossen.

ach, ik sta mijn ploeg dan wel af, maakt mij ni zoveel uit :)

Lord_Loki
18 maart 2009, 10:52
Wat mij opvalt is dat er in scopr1o zijn overzichtje 15 mensen staan. Online in fifa zie ik nog maar 11 deelnemers.

Zijn we niet te vroeg gestart met de competitie want loopt beetje echt in het honderd ze.

*Fmc*
18 maart 2009, 10:57
Ik dacht dat er intussen al 14 ploegen online waren ingeschreven in FIFA.

Lord_Loki
18 maart 2009, 11:00
Ik dacht dat er intussen al 14 ploegen online waren ingeschreven in FIFA.

kzal dan weer eens mistelt hebben e:lol:

Lord_Loki
18 maart 2009, 12:38
Westerlo - Standard 0 - 2

Terechte uitslag denk ik, score had hoger kunnen liggen enkele goeie saves nog van de keeper en een vrijetrap op de paal

Lord_Loki
18 maart 2009, 13:15
GBA - Standard 4 -2

0 -2 voorgekomen en dan controle over de match verloren, nog enkele kansen vakkundig de nek omgevrongen. Ne bere sterke keeper van GBA heeft zijn ploeg recht gehouden, kvond da een draw een beter resultaat was geweest.

Maar verdiend gewonnen ze dox

GG

Lord_Loki
18 maart 2009, 15:50
Roeselare - Standard 2-2

Er zat veel meer in voor standard, mja ben me in ieder geval goed aant amuzeren en da telt, en hoe komt het da we maar een wedstrijd tegen elkaar moeten en dan is de Comp gedaan als iedereen zijn matchkes heeft gespeeld ofzow???

husijerri
18 maart 2009, 16:08
Roeselare - Standard 2-2

Er zat veel meer in voor standard, mja ben me in ieder geval goed aant amuzeren en da telt, en hoe komt het da we maar een wedstrijd tegen elkaar moeten en dan is de Comp gedaan als iedereen zijn matchkes heeft gespeeld ofzow???

ja waarschijnlijk zal het zo iets zijn he , elk 1 keertje tegen elkaar en dan gedaan ,
ik amuseer men eigen ook wel zo , tis keertje iets anders dan tegen man u spelen online ,

*Fmc*
18 maart 2009, 17:53
Roeselare - Standard 2-2

Heen en terugronde worden apart gespeeld. Om te voorkomen dat de 2 matchen per ploeg al gespeeld zijn.

mythe
18 maart 2009, 17:55
Hoe schrijfde u in in FIFA :p. lol

*Fmc*
18 maart 2009, 18:46
ga naar online competities => zoek achter '9lives' => voer paswoord in, et voila!

klenne456
18 maart 2009, 20:30
als ik 1 verstuur idem.

*Fmc*
18 maart 2009, 20:58
En kan je snelle online matchen spelen?

klenne456
18 maart 2009, 22:07
soms, heb er deze week 2 kunnen spelen. tegen vinbrutus voro de competitie en één keer gewoon snelle match.
maar sindsdien nietmeer.
in het verleden heb ik daar nog last van gehad en omdat dat bleef duren ben ik gewoon offline blijven spelen en nu dus nog eens geprobeert...

50Euro
19 maart 2009, 00:10
Ploegen die nog vrij zijn: Tubeke, Kortrijk en Dender

Kortrijk pls

husijerri
19 maart 2009, 18:38
Yeeps ,

weeral een gelijkspelleke uit de brand gesleept , ondertussen al nummer 8 ( alhoewel die van tegen exo blijkbaar niet meetelt ??? )

roeselare - Bergen 0-0 , al bij al terechte uitslag denk ik
elk een helft het betere van het spel , zonder echt veel kansen af te dwingen ,

ciao

-=2H@RD2KiLL=-
19 maart 2009, 18:46
soms, heb er deze week 2 kunnen spelen. tegen vinbrutus voro de competitie en één keer gewoon snelle match.
maar sindsdien nietmeer.
in het verleden heb ik daar nog last van gehad en omdat dat bleef duren ben ik gewoon offline blijven spelen en nu dus nog eens geprobeert...

check dit ff:
[PS3] Probleem met online match - FIFA Benelux (http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=7276)

-=2H@RD2KiLL=-
19 maart 2009, 19:21
wat is dat met de competitie?
als ik mijn competities kies, zegt hij dat ik niet aan een competitie deelneem
als ik zoek op 9 lives, zegt hij dat er geen online competities voldoen aan mijn zoekcriteria?

-=2H@RD2KiLL=-
19 maart 2009, 20:19
raar, nu is ze er weer...

apriliars50
19 maart 2009, 20:58
Heb het ook ff gehad, maar ondertussen is dat terug in orde en nog een matchke gespeeld ;)

klenne456
19 maart 2009, 23:14
nu heb k vandaag plots 2 matchen kunnen spelen, hoop dat het nu opgelost is

Toine79
19 maart 2009, 23:37
hoe staat het met KV Mechelen in de competitie??

apriliars50
20 maart 2009, 11:43
hoe staat het met KV Mechelen in de competitie??

Ik sta 2e op 2 puntjes van den eerste, maar heb wel nog 2 matchen te goed. Ik sta er dus ni slecht voor :p

Toine79
20 maart 2009, 21:49
Ik sta 2e op 2 puntjes van den eerste, maar heb wel nog 2 matchen te goed. Ik sta er dus ni slecht voor :p

ok dan, op naar de dubbel he...de kakkers rekenen op u :p

50Euro
21 maart 2009, 00:55
Iemand die mij kan zeggen hoe ik in die league een opstelling en spelers kan kiezen en er zo altijd mee beginnen?

Of toch tenminste eens kijken welke spelers ik heb? Had hele opstelling en spelers gekozen maar toen ik tegen Gent alles wou goedzetten zag ik De Beule nog bij Gent ipv Kortrijk.. Dus waar vind ik dat team terug zonder De Beule etc?

arbiter
21 maart 2009, 09:10
is er nog plaats vrij? anders wil ik wel met dender het forceren

Scorp1o
21 maart 2009, 09:45
Iemand die mij kan zeggen hoe ik in die league een opstelling en spelers kan kiezen en er zo altijd mee beginnen?

Of toch tenminste eens kijken welke spelers ik heb? Had hele opstelling en spelers gekozen maar toen ik tegen Gent alles wou goedzetten zag ik De Beule nog bij Gent ipv Kortrijk.. Dus waar vind ik dat team terug zonder De Beule etc?

Beste oplossing is aanmelden onder andere gebruiker zodat je begint zonder winterupdate. Zo je beste ploeg samenstellen en opschrijven of memoriseren.

Scorp1o
21 maart 2009, 09:47
is er nog plaats vrij? anders wil ik wel met dender het forceren

Yep, welcome 2 the club(s). PM met paswoord is verstuurd.

apriliars50
21 maart 2009, 13:24
Dju, nog is verloren :angry: 0-1 tegen Kortrijk. Heb met de kansen gemorst dat het niet mooi was! Ach ja, ge kunt ni alles winnen zeker :crazy:

arbiter
21 maart 2009, 13:47
genk-waregem 3-0 op basis van de 2e helft verdiende overwinning.
ik zoek nog wat naar de ploeg met waregem :)

-=2H@RD2KiLL=-
21 maart 2009, 14:39
kunt ge ook zien wie er momenteel topscorer is?

exo
21 maart 2009, 15:32
genk-waregem 3-0 op basis van de 2e helft verdiende overwinning.
ik zoek nog wat naar de ploeg met waregem :)

Ik dacht dat jij met Dender ging spelen? En nu zie ik dat je Waregem hebt genomen, die ploeg was al in gebruik... Mythe had deze.

Alvorens deel te nemen wil ik toch met aandrang vragen om eerst de openingstopic te lezen en daar te zien welke ploegen er al in gebruik zijn!!!!

Ps: Iemand nu tegen mij spelen? (rsca) Ik heb paar uur de tijd.

arbiter
21 maart 2009, 15:38
ik zag dat waregem nog vrij was... dus heb ik deze genomen. excuseer daarvoor. ik heb je spel geaccepteerd...

exo
21 maart 2009, 15:57
Anderlecht - Zulte-Waregem 3 - 3

Onverdiend punt voor zulte-waregem. Anderlecht was bijna gans de match de betere ploeg.
Na de 2-2 maakt anderlecht nog de 3-2 en toen kreeg ik ineens telefoon, door concentratieverlies maakt ZW de 3-3. Jammer maar wel m'n eigen fout.

Maar het had eigenlijk maar 1 goal mogen maken, de 2 overige ware dekkingsfouten langs mij kant.

*edit*
Mjah mij maakt da niets uit welke ploeg je neemt, maarja langs den andere kant de competitie is al een dikke week oud en als ze dan nog niet eens de moeite doen om hun ploeg vast te leggen kunnen z'on dingen nu eenmaal gebeuren, kneem je niets kwalijk ofzo ze! :)

arbiter
21 maart 2009, 15:58
Anderlecht - Zulte-Waregem 3 - 3

Onverdiend punt voor zulte-waregem. Anderlecht was bijna gans de match de betere ploeg.
Na de 2-2 maakt anderlecht nog de 3-2 en toen kreeg ik ineens telefoon, door concentratieverlies maakt ZW de 3-3. Jammer maar wel m'n eigen fout.

Maar het had eigenlijk maar 1 goal mogen maken, de 2 overige ware dekkingsfouten langs mij kant.

correcte analyse,kans op kans kreeg je door de snelheid van je spitsen. 5kansen voor mij ongeveer waarvan 3gescoord.

edit: ik had openingspost gelezen maar zag tot mijn verbazing dat zw nog beschikbaar was, dus dacht ik mss is die gast al gestopt ofzo :)

|steven|
21 maart 2009, 18:41
Iemand (tegen wie ik nog niet heb gespeeld) die vanavond nog kan spelen? Zoja, hoe laat?

Humfrie
21 maart 2009, 19:11
Zijn er nog teams beschikbaar? Zo ja welke?

Lord_Loki
22 maart 2009, 00:27
Zijn er nog teams beschikbaar? Zo ja welke?

denk juist nog Tubeke als ik het goed heb

Humfrie
22 maart 2009, 02:30
denk juist nog Tubeke als ik het goed heb

Hoe ist niveau? Ik wil het anders wel eens wagen met Tubize :D

apriliars50
22 maart 2009, 11:05
Hoe ist niveau? Ik wil het anders wel eens wagen met Tubize :D

Meedoen! T'is maar voor t'plezier e :D

exo
22 maart 2009, 13:18
Idd, en 't niveau is goed verdeeld denk ik. Ik heb bv. Anderlecht maar ik verlies regelmatig of speel vaak gelijk. Gewoon omdat ik niet zo goed ben als de rest, dus dat is eigenlijk al een goeie zaak. :D

Iemand nu zin om een matchke te spelen?

Humfrie
22 maart 2009, 14:07
Ik zal Tubeke nemen :) Ik heb de komende 2 weken wel enkel tijd op weekavonden is dat erg?

*Fmc*
22 maart 2009, 14:15
Neen, das geen probleem.

En ik verlies trouwens ook bijna altijd. Nog maar 1 keer gewonnen en 2 keer gelijk gespeeld.