PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware TK: Fallout 3

Swaain
3 maart 2009, 13:48
Hey allemaal - ik wil m'n X360 exemplaar van Fallout 3 graag verkopen. Goed spel, maar de PC versie is meer m'n ding. Wat ik in de aanbieding heb is een PAL exemplaar in perfecte staat - als nieuw.

Betaling graag via overschrijving (paypal kan, maar dan draagt de koper de kosten) vooraleer ik het spel verstuur, of cash bij afhalen. Dat laatste is mogelijk in Antwerpen (Borgerhout binnen de Singel).

Biedingen noteer ik 30 EUR - dat lijkt me redelijk. - EDIT : NU 20 en doe maar een bod daarboven

Bedankt voor het kijken!

Swaain
3 maart 2009, 14:56
Wel, ik zie dat de topic wel vaak aangeklikt wordt, maar dat niemand geïnteresseerd is in een koop. Misschien was de oorspronkelijke prijs dan toch te hoog? Laten we het dan anders aanpakken : oorspronkelijke minimum prijs laat ik zakken tot 20 EUR, doe voor de rest maar een bod.

(=up 123)

Boromir
3 maart 2009, 15:04
20€ bod

plastronneke
3 maart 2009, 15:05
20 euro incl heb ik er wel voor over.
Wel graag pas betaling na aankomst aangezien je (nog) geen iTrader hebt. Indien voor jou dit een probleem is, mag je dit beschouwen als een free up :)

edit: doeme, net iets te laat

Swaain
3 maart 2009, 15:50
Bod van Boromir is genoteerd, bedankt.

Sorry, maar verzenden doe ik pas wanneer de betaling aangekomen is - ik heb al een paar keer negatieve ervaringen gehad, en wil geen risico meer lopen. Dit gezegd : ik mag dan nog geen itrader feedback hebben, op andere fora waar ik trade heb ik een goede reputatie - zie swaain - NTSC-uk.com Forums (http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=50683&highlight=swaain) en op ebay onder de username Jonathan_Pine. Koop dus in vertrouwen!

jesseke
3 maart 2009, 17:12
25 euro incl verzending

Swaain
3 maart 2009, 17:55
OK bedankt Jesseke, dat is genoteerd.

Ik stel voor dat we de biedingen laten lopen tot vanavond 22 uur, daarna sluit ik af!

EDIT dinsdag om 22h20 : Verkocht aan Jesseke - Check your PM!