PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware [TK] Console Halo edition + games

Vashe
3 februari 2009, 20:45
Te koop aangeboden wegens "dat pakt hier wel meer stof op dan dat je derop speelt eh!"

XBOX 360 Halo Eiditon met volgende specificaties (geplukt van xbox.com).
Halo 3 Special Edition Console
Halo 3 Special Edition Wireless Controller
Halo 3 Special Edition 20GB Hard Drive
Halo 3 Special Edition Wired Headset
Halo 3 Special Edition Gamer Pics and Theme (Exclusive download via Xbox LIVE)
Component HD AV Cable
Ethernet Cable
HDMI Port
Play & Charge Kit

Xbox.com | Halo 3 Special Edition Console (http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360halo3console/default.htm)

Games :
-Halo (xbox original versie)
-Halo 2 (xbox original versie)
-Halo 3 CE
-Gears Of War 2 CE
-Assasin's Creed
-Ridge Racer 6
-Forza Motorsports 2 (FR versie maar speelbaar voor niet vlot franstaligen)

Extra's : kabel om de xbox via vga aan te sluiten op een computer scherm.

Garantie : deze console is gewonnen geweest door een wedstrijd via 9lives.be, ik heb er dus geen factuur van.

Ik wens deze console liever als één pakket met alle games die erbij komen te verkopen, aparte boden zullen overworgen worden maar totaalpakket gaat voor.

Conditie : console werkt en oogt als nieuw, als er in totaal 100 eur op gespeeld is zal het veel zijn, enige game dat er langer dan 10u heeft in gezeten is gears of war 2.

Start prijs : 230 euro
Verkoopprijs : eerste aan 300 euro krijgt he ganse pakket mee
Levering : ophalen kan in Lovendegem elke avond en gedurende het weekend, afspraak kan gemaakt worden door de week of te in het brusselse of te in het gentse na 4u. Verzending via de post is een optie maar op eigen risico. Aflevering aan huis is geen optie.

Veel bodgenot
Vashe

MASSRI
3 februari 2009, 20:51
Als je toch apart zou verkopen hoeveel voor:
Halo 3 Special Edition 20GB Hard Drive
Halo 3 Special Edition Wired Headset

maximmichel
3 februari 2009, 21:01
Ik zou graag AC kopen, 18inc

Dokie1234
4 februari 2009, 20:30
Ik heb interesse in de kabel voor vga. Is dit de officiele kabel van microsoft en zit dit (http://www.audiogear.com/Resources/~AdptMnito2RcaF.jpg) er toevallig bij?

Cerv.Be
4 februari 2009, 20:33
230€ afgehaald ergens in het 'Gentse' (specifieker?)

bod geldig tot morgenavond, ge ziet maar wat ge er met doet

gille
4 februari 2009, 20:34
Interesse? http://www.9lives.be/forum/console/626233-tr-voor-x360.html

Vashe
5 februari 2009, 09:43
Iceman : bod genoteerd, met ergens in het gentse bedoel ik dan Gent centrum afspreken of aan't station. Ik zie dat jij in Deinze woont, wel ik woon in Vinderhoute, deelgemeente van Lovendegem, maar zit zelf momenteel zonder eigen vervoer buiten de fiets (en daar ist me wat koud voor).

Kushrenada : ps3 is absoluut men ding niet en zou hier ook maar wat stof staan vergaren.

Cerv.Be
5 februari 2009, 12:12
Iceman : bod genoteerd, met ergens in het gentse bedoel ik dan Gent centrum afspreken of aan't station. Ik zie dat jij in Deinze woont, wel ik woon in Vinderhoute, deelgemeente van Lovendegem, maar zit zelf momenteel zonder eigen vervoer buiten de fiets (en daar ist me wat koud voor).

Kushrenada : ps3 is absoluut men ding niet en zou hier ook maar wat stof staan vergaren.

We zien wel, ik heb ook niet altijd vervoer mogelijk, daarom dat ik snel wil afhandelen. (Volgende week heb ik terug les, en 4 dagen heb ik les tot 6h -> moeilijk om af te halen)

Cerv.Be
15 februari 2009, 14:02
Nog te koop, of hoe zit het hier? :p