PDA

Volledige versie bekijken : Heb jij een lief? (IRC: #9lives.lief) - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Musback
6 juni 2006, 02:29
Gewoon stemmen...

ik vroeg het me af in de Gaming-community :)
want er wordt vaak gezegd dat het eenzame geeks zijn :/ (imo onterecht)

Delark
18 november 2008, 01:37
't is toch ni eerlijk hé :p Mannen moeten alty moeite doen (op een paar gevallen na) en vrouwen krijgen altijd aandacht :D

Hekje#
18 november 2008, 01:39
Ik ben een man en krijg ongelofelijk veel aandacht.. (ja van vrouwen)

:unsure:

dacuba
18 november 2008, 01:40
Op u 40ste hebt ge da nu toch wel zeker niet meer nodig..
Ik ga niet gans mijn leven de pil nemen ze :s Mijn wederhelft mag zich ook eens opofferen!

Tsjakaaaaa.. amputatie!

Delark
18 november 2008, 01:41
Ik ben een man en krijg ongelofelijk veel aandacht.. (ja van vrouwen)

We kunnen niet allemaal gezegend zijn met een gouden kopke hé :p

Hekje#
18 november 2008, 01:44
Vergeet m'n gouden lichaam niet..
En dan moest je m'n penis maar eens zien..

Delark
18 november 2008, 01:46
Hmm, liever niet dan :) Mja, 'k heb niet te klagen, maar ze zeggen wel altijd, ge ziet er gewoon angstaanjagend uit... Maar je bent wel lief :p

Over 't lijf heb ik niet te klagen anders :x

Hekje#
18 november 2008, 01:50
lol angstaanjagend? Gothic fzo? :D

Pics plz :D

Iemand
18 november 2008, 01:52
pff, weet ge wa héél plezant is, als ge 5 man achter u ex ziet huppelen en gij nog steeds d'r graag ziet... Mja, we moesten maar niet dom zijn zeker ):
2 man achter uw lief zien huppelen is ook niet alles tbh

Delark
18 november 2008, 02:11
lol angstaanjagend? Gothic fzo? :D

Pics plz :D

Casual chique :D Klinkt fancy man /D

Wacht maar tot er nog 3 bijkomen, dan word het nog plezanter :( en bij U is het u lief nog :p Bij ni, die kan doen en laten wat ze wilt hé nu, ik ook, maar soit.

puni
18 november 2008, 02:18
Ik ga niet gans mijn leven de pil nemen ze :s Mijn wederhelft mag zich ook eens opofferen!

Daar ging het toch ni over? Op uw veertigste is dat een heel andere zaak, uiteraard. Maar op dit moment, en gezien we quasi allemaal pubers en jongvolwassenen zijn hier, schat ik toch. :)

w00tw00t
18 november 2008, 02:30
Daar ging het toch ni over? Op uw veertigste is dat een heel andere zaak, uiteraard. Maar op dit moment, en gezien we quasi allemaal pubers en jongvolwassenen zijn hier, schat ik toch. :)

Ik zou niks willen knippen op geen leeftijd. Het gedacht alleen al da ge ze nog steeds kunt make telt :D

Tapijt
18 november 2008, 02:56
Gewoon trouwen en kinderen krijgen, zoals eerder al vermeld isser van seks dan toch geen sprake meer!

Delark
18 november 2008, 03:00
Gewoon trouwen en kinderen krijgen, zoals eerder al vermeld isser van seks dan toch geen sprake meer!

Tiens, waarom hoor ik mijn ouders dan nog altij zo hevig te keer gaan?

Tapijt
18 november 2008, 03:05
Omdat vreemdgaan het seksleven bevordert

Amaryllis
18 november 2008, 03:12
Ik zou niks willen knippen op geen leeftijd. Het gedacht alleen al da ge ze nog steeds kunt make telt :D

Maar dan moet je er toch eerst minstens 1 gemaakt hebben om dat te kunnen weten :p

Shyheim
18 november 2008, 04:50
aangezien er hier zoveel voor abortus zijn: castreren die handel :evil:

heeft anders ook zijn neveneffecten

ne kameraad is daarvan zijn ballen kwijtgeraakt

true story

warre
18 november 2008, 09:31
heeft anders ook zijn neveneffecten

ne kameraad is daarvan zijn ballen kwijtgeraakt

true story

en ik die dacht dat dat de bedoeling was bij een castratie ;)

cura
18 november 2008, 10:19
en ik die dacht dat dat de bedoeling was bij een castratie ;)

oei das wel jammer voor u dan :s

warre
18 november 2008, 10:25
oei das wel jammer voor u dan :s

cas·tre·ren -treerde, h gecastreerd de zaadballen wegnemen; ontmannen

ste·ri·li·se·ren -seerde, h gesteriliseerd 1 (van mensen en dieren) onvruchtbaar maken

PME_Legend
18 november 2008, 10:31
Idd Coïtus interruptus :applause:

Kakaktus
18 november 2008, 10:43
Idd Coïtus interruptus :applause:

gouwe ouwe!

$anka
18 november 2008, 11:13
lol, al die manne die direct panikeren dat ze geen wit papke meer zouden kunne produceren :D

castreren wil al lang niet meer zeggen dat ze u ballen wegnemen ze, ze kunnen er perfect ergens een knopeke inleggen, en dat kan zelfs ongedaan gemaakt worden.

niet dat ik er direct voorstander van ben hoor.

zoals al iemand anders zei, dat ene pilletje per dag is niet zo onschuldig hoor, akkoord, ge zult er niet van sterven, maar ik wil toch ni weten wat het allemaal met een lichaam doet.
mijn vriendin is al meer dan een jaar gestopt met de pil, omdat heel hormonen volledig opgefokt waren. tja back to the rubberkes dan maar ...
is niet zo leuk, maar om er nu al een knopeke in te laten leggen vind ik ook wel een beetje vroeg. maar someday ...

iamhollywood
18 november 2008, 11:21

Het was een steek op al diegene die in de abortusthreat zo stoer verkondigen dat ze geen kinderen willen ;)

geil, baardgroei..

Ik heb er denk ik nog ergens foto's van liggen :p
Ma zo gemeen ben ik nog net niet ^^

Ach jij laat je baarmoeder wegnemen en 't is ook geen probleem meer é.

Het ging hem ook om het feit dat vrouwen er al altijd voor moeten opdraaien ..
Pil, spiraaltje, implantaat .. allemaal hormonale stoffen ;)

Raukaris
18 november 2008, 11:22

Als er een mannenpil bestond zou ik ze nemen, geen zorgen :)

w00tw00t
18 november 2008, 11:33
Wil een persoon eens op zen gemak cornflakes eten, moet er wel geen droge worm inzitten op da moment :puke:

Nuja na de menopauze kan de vrouw toch niet zwanger gerake dus is er ook geen behoefte om knip knip te doen

iamhollywood
18 november 2008, 11:39
Nuja na de menopauze kan de vrouw toch niet zwanger gerake dus is er ook geen behoefte om knip knip te doen

Dan zijde al dik de 50 gepasseerd ze ..
Das op u 40ste nog 15 jaar slikken fzo.

Ma langs den andere kant, als ge u laat steriliseren hebt ge als vrouw ook geen last meer van da maandelijks gedoe :D..

cura
18 november 2008, 11:40
als ze geen pil willen pakken mogen ze altijd hun eileiders laten afsluiten

Shyheim
18 november 2008, 11:55
cas·tre·ren -treerde, h gecastreerd de zaadballen wegnemen; ontmannen

ste·ri·li·se·ren -seerde, h gesteriliseerd 1 (van mensen en dieren) onvruchtbaar maken

zot :s:s allez? nee? :s

btw, iamholywood, ge weet toch dat als ne man gecastreerd wordt, zijn libido ook vermindert he? :unsure:

Illcat
18 november 2008, 11:55
is niet zo leuk, maar om er nu al een knopeke in te laten leggen vind ik ook wel een beetje vroeg. maar someday ...

Dude gij mept ze!

Da's zo zwaar het laatste da ik zou doen!

lttuvix
18 november 2008, 12:15
haha weer zoiets doms meegemaakt

was op uitstap met de kinderen van men stage. En ik had de jongste (2 jaar) op mijn schouder, en plots komt daar zo een super schoon madam af en zegt "eey hoe lief zo een jonge vaders" en op hetzelfde moment komen zo de overige 14 kinderen naar me toe

En da meiske zo van :wtf:

euhhh ik ben een opvoeder

:wtf: ja ben door hé....

was wel lachen :D

Sir.Killalot
18 november 2008, 12:16
Oeeee, want elke dag 1 superklein pilletje nemen daar ga je dood van !

Een vriendin van mij is er bijna aan overleden ja..
Heel haar been zat vol bloedklonters.

DesorteD
18 november 2008, 12:18
haha weer zoiets doms meegemaakt

was op uitstap met de kinderen van men stage. En ik had de jongste (2 jaar) op mijn schouder, en plots komt daar zo een super schoon madam af en zegt "eey hoe lief zo een jonge vaders" en op hetzelfde moment komen zo de overige 14 kinderen naar me toe

En da meiske zo van :wtf:

euhhh ik ben een opvoeder

:wtf: ja ben door hé....

was wel lachen :D

"ja... kben nogal een konijn" ;)

PME_Legend
18 november 2008, 12:35
Als er een mannenpil bestond zou ik ze nemen, geen zorgen :)

Ter informatie die bestaat al lang.

Savage
18 november 2008, 13:13
lol, al die manne die direct panikeren dat ze geen wit papke meer zouden kunne produceren :D

castreren wil al lang niet meer zeggen dat ze u ballen wegnemen ze, ze kunnen er perfect ergens een knopeke inleggen, en dat kan zelfs ongedaan gemaakt worden.

volgens mij bedoelt ge sterilisatie ipv castratie :)

Killer Queen
18 november 2008, 13:33
LoL @ DestorteD ^^

[...]

Er zijn spiraaltjes zonder hormonen ook.

(Maar inderdaad, hormonen of niet, 't is weer een (onaangename) ingreep bij de vrouw.)

GMotha
18 november 2008, 13:38
Pil, spiraaltje, implantaat .. allemaal hormonale stoffen ;)Bwa, mannen draaien er ook voor op, de meesten hebben het gewoon niet door.
Vergeet niet dat er shitloads sporen van diezelfde hormonen (vooral van de pil) in de afvoer en uiteindelijk in het drinkwater terecht komen en zodoende een mannelijke generatie van watjes met tetjes maakt.

$anka
18 november 2008, 13:48
volgens mij bedoelt ge sterilisatie ipv castratie :)

ja ok, ma tegenwoordig zijn da 2 begrippen die dooreen beginnen lopen. ma ge weet wa ik bedoel he ;)

w00tw00t
18 november 2008, 13:53
Bwa, mannen draaien er ook voor op, de meesten hebben het gewoon niet door.
Vergeet niet dat er shitloads sporen van diezelfde hormonen (vooral van de pil) in de afvoer en uiteindelijk in het drinkwater terecht komen en zodoende een mannelijke generatie van watjes met tetjes maakt.

2nd

Tha_nOn
18 november 2008, 14:18
Dan zijde al dik de 50 gepasseerd ze ..
Das op u 40ste nog 15 jaar slikken fzo.

Ma langs den andere kant, als ge u laat steriliseren hebt ge als vrouw ook geen last meer van da maandelijks gedoe :D..

guess again
"Hoe gaat het verder?
Na sterilisatie kunt u geen kinderen meer krijgen. Maar verder blijft alles hetzelfde wat betreft uw hormonen en uw seksuele gevoelens. Sterilisatie heeft geen invloed op uw menstruatie of op de overgang."
Sterilisatie van de vrouw (http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE_6059_104_TICH_R187792132629872) of Voorbehoudmiddelen, sterilisatie van de vrouw (Essure) (http://www.casa.nl/pages/voork_zwang_sterilisatie_v.asp)

normaal gezien verandert uw libido dan ook niet door sterilisatie omdat alles in uw lichaam nog geproduceerd wordt(en ge hebt dus al uw hormonen nog) het goedje/de eicel geraakt gewoon nooit uit de ballen of in de baarmoeder

beweren dat de begrippen castreren en steriliseren uitwisselbaar zijn, is idioot (zonder dat ik daarmee wil gezegd hebbe dat gij persoonlijk idioot zijt, veel mensen verwarren de begrippen)
er is een zeer duidelijk verschil tussen de 2, en als uw doel is om geen kinderen meer te verwekken zal men nooit castreren

en sterilisatie kunt ge idd proberen omgedaan te maken, maar hoe langer ge al gesteriliseerd waart hoe kleiner kans (de oude techniek was trouwens uw zaadleiders doorknippen dus daar ging dat zeker niet, nu worden die afgebonden maar dat vergroeit dan ook)

(ge produceert dan trouwens nog altijd een wit papke, in sperma zit wel net iets meer dan enkel zaadcellen)

iamhollywood
18 november 2008, 14:55
guess again
"Hoe gaat het verder?
Na sterilisatie kunt u geen kinderen meer krijgen. Maar verder blijft alles hetzelfde wat betreft uw hormonen en uw seksuele gevoelens. Sterilisatie heeft geen invloed op uw menstruatie of op de overgang."
Sterilisatie van de vrouw (http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE_6059_104_TICH_R187792132629872) of Voorbehoudmiddelen, sterilisatie van de vrouw (Essure) (http://www.casa.nl/pages/voork_zwang_sterilisatie_v.asp)

Welja bij het afsluiten van de eileiders hebt ge inderdaad nog u maandstonden. Maar als ge het laat wegnemen niet meer.

^MystiQ
18 november 2008, 15:00
Wat een gesprek zeg :)

Tha_nOn
18 november 2008, 15:01
en dan komt ge vervroegd in uw menopauze, en gij denkt dat dat leuk zou zijn?

PME_Legend
18 november 2008, 15:13

tuurlijk always look at the bright side of life :music:

Tha_nOn
18 november 2008, 15:19
van zodra ge effectief over de overgang zijt kan da best leuk zijn vermoed ik(hoewel, ge zit dan nog altijd met 'kwaaltjes die andere jonge vrouwen van uw leeftijd niet zouden hebben), maar de overgang zelf (die wel een tijdje duurt) lijkt me absoluut niet tof

LeSec
18 november 2008, 16:33
Ga keer allemaal voor Goedele werken zeg!
Met ulle vrouwengezever :p

Elke keer dat het hier over de vrouw haar regels of weet ik veel wat gaan ontstaan er discussies onder de vrouwen!

GMotha
18 november 2008, 16:38
Vrouwen klagen nu eenmaal graag. Regels, complexen, ge zult het altijd hebben gehoord als ze koppijn, buikpijn of ne snotneus hebben, draagt een vriendin een broek die niet past met haar blouse is dit ook een issue die van volledige dagen tot weken te horen zal zijn...

Jaja, girl power!

Veralgemenen is keitof^^

iamhollywood
18 november 2008, 16:41

Ons mama en ons buurvrouw hebben da 2 jaar geleden laten doen (ons mama is er 46 en de buurvrouw 42) en die hebben geen van beide daar last van gehad.
Ze zijn enorm content da ze van die klodden verlost zijn.
En al de overschotten aan maandverband, tampons en dergelijke worden bij Joke gedumpt :angry:

LeSec
18 november 2008, 16:42
Vrouwen klagen nu eenmaal graag op hetgene dat bij het geslacht meekomt.

Inderdaad, maar ze vergeten de positieve punten steeds te vermelden of ze beschouwen de positieve punten als negatief!

iamhollywood
18 november 2008, 16:44
Vrouwen klagen nu eenmaal graag. Regels, complexen, ge zult het altijd hebben gehoord als ze koppijn, buikpijn of ne snotneus hebben, draagt een vriendin een broek die niet past met haar blouse is dit ook een issue die van volledige dagen tot weken te horen zal zijn...

Jaja, girl power!

Veralgemenen is keitof^^

Als menne vent een nieuw ps3-spel wilt, nieuw schoenen nodig heeft omdat zijn nieuw broek niet schoon valt op zijn huidige schoenen of zijne gel niet goe zit .. dan mag ik dat ook aanhoren.

Ik zou het maar ni al te snel aan het vrouwelijk geslacht toeschrijven ;)

LeSec
18 november 2008, 16:45
Als menne vent een nieuw ps3-spel wilt, nieuw schoenen nodig heeft omdat zijn nieuw broek niet schoon valt op zijn huidige schoenen of zijne gel niet goe zit .. dan mag ik dat ook aanhoren.

Gij hebt 24/24 toegang tot tetten, gij hebt het recht niet om te zagen over iets.

Wij wel.

Bubba
18 november 2008, 16:45

Ok dan: vrouwen of homo's.

GMotha
18 november 2008, 16:47
Ik zou het maar ni al te snel aan het vrouwelijk geslacht toeschrijven ;)En alles wat ik hier over mannen en venten lees, is niet toe te schrijven aan bepaalde vrouwen zekers?:p

TooChé
18 november 2008, 17:12
om weer van anticonceptie en alle vormen van castreren naar de originele bedoeling van deze topic te gaan:

gistren uitgeweest in de pinuts (jaja, dé pinuts :p) Aan de praat geraakt met een interessant meiske. Zonder bijbedoelingen eigenlijk. Voor ze het wist zei ze dak ze zo snel mogelijk moest iets laten weten om nog eens uit te gaan (ze moest door), om een danske te plaatsen (aar woorden :)) en dus gaf ze zelf gsm nummer ...

attention whore of zou er wel eens iets meer durven zijn ? :)

ClayDavis
18 november 2008, 17:18
om weer van anticonceptie en alle vormen van castreren naar de originele bedoeling van deze topic te gaan:

gistren uitgeweest in de pinuts (jaja, dé pinuts :p) Aan de praat geraakt met een interessant meiske. Zonder bijbedoelingen eigenlijk. Voor ze het wist zei ze dak ze zo snel mogelijk moest iets laten weten om nog eens uit te gaan (ze moest door), om een danske te plaatsen (aar woorden :)) en dus gaf ze zelf gsm nummer ...

PI-NUTS......

de kans dat ge daar een serieus lief tegen het lijf loopt is klein :P

Bubba
18 november 2008, 17:21
PI-NUTS......

Aan hem om het uit te zoeken hé. :)

DesorteD
18 november 2008, 17:22

ge zegt zelf een interessant meiske.
Bel die op, spreek af, date, zie of het klikt?
wat verliest ge?

ksnap het probleem eigenlijk niet :)

LeSec
18 november 2008, 17:24
wat verliest ge?

Zijn eergevoel..., ooit al keer de pinuts binnengeweest?

TooChé
good point !

en de pi-nuts ... tjah, kga er wel graag naartoe alsk in de stemming ben daarvoor. En ik beschouw mezelf als een serieuze jongen, dus waarom zou ook zij geen serieus meisje kunnen zijn? ^^

cura
wat verliest ge?

tijd! vertrouwen in het andere geslacht! interesse!
om zo maar een aantal dingen die me onmiddellijk binnen springen op te noemen

TooChé
18 november 2008, 17:25
en nee, tis geen die op den toog zou staan dansen of op die tafels :p

twas ook maar toevallig da ze daar was. Anders zit ze in de coulissen zegt ze. Ma da kenk nie echt :d

Sivve
18 november 2008, 17:51
en nee, tis geen die op den toog zou staan dansen of op die tafels :p

twas ook maar toevallig da ze daar was. Anders zit ze in de coulissen zegt ze. Ma da kenk nie echt :d

Ben daar donderdag is binnen gestuikt, ik verschoot hoe jong het volk er uit zag, wel een paar degelijke meisjes gezien maar ze stonden ook weer zo verhoogd te dansen :p
En veel plaatskes in gent zitten wel hard achter qua muziek vind ik :(

Firestyler
18 november 2008, 18:00
wat verliest ge?

Het is niet altijd van verliezen, soms wat je er bij krijgt.
In het goede geval haar.
In een ander geschonden vertrouwen, een opdoffer, verkeerde verwachtingen.
Ook allemaal lekker fun, dan heb je er een zo lange tijd verloren energie ingestoken...

DesorteD
18 november 2008, 19:09
Het is niet altijd van verliezen, soms wat je er bij krijgt.
In het goede geval haar.
In een ander geschonden vertrouwen, een opdoffer, verkeerde verwachtingen.
Ook allemaal lekker fun, dan heb je er een zo lange tijd verloren energie ingestoken...

lol wtf...
ik vraag mij af wat gij allemaal verwacht van een first date?
geschonden vertrouwen, een opdoffer, verloren energie?!

Ik verwacht van een eerste date niks. Ik ga daar naar toe om da meiske te leren kennen. Klikt het niet? dan is dat jammer... Het enige dat ik verloren heb is heel mss: 2 uurkes.

Maar mijn vertrouwen gaat daar zeker niet onder lijden: ik ga daar namelijk niet naar toe om mij te bewijzen...

Firestyler
18 november 2008, 19:14
lol wtf...

Ik verwacht van een eerste date niks. Ik ga daar naar toe om da meiske te leren kennen. Klikt het niet? dan is dat jammer... Het enige dat ik verloren heb is heel mss: 2 uurkes.

Maar mijn vertrouwen gaat daar zeker niet onder lijden: ik ga daar namelijk niet naar toe om mij te bewijzen...

Ja, oké was een impulsieve reply :p.
Ik doelde eerder over het feit, niets te verliezen hebben. Dat zeiden ze me ook een hele tijd, al na meerdere dates en bijna een maand van afspreken en mekaar te horen op diverse kanalen. ;)

zjatkop
18 november 2008, 20:43
lol wtf...

zeer goede (aangeleerde) houding!
maar, zoals ge zou moete wete, werkt da jammer genoeg nie bij iedereen zo

puni
18 november 2008, 21:02
Zijn eergevoel..., ooit al keer de pinuts binnengeweest?

Jup, daar komen alleen maar marginalen, alcoholiekers en sletjes. True story, de rest mag zelfs ni binnen als ze het zouden willen.

Areknia
18 november 2008, 21:19
Dat betekent dus dat ik ofwel een marginaal, alcoholieker of een slet ben. Of alles :p

iamhollywood
18 november 2008, 21:26
Is 7oaks vergelijkbaar ?
Het wordt door bijna iedereen geprezen :p
Ma hier lees ik wel wat anders :unsure:

DesorteD
18 november 2008, 21:29
Is 7oaks vergelijkbaar ?

De 7oaks? Marginaliteit tot en met! Vol sletten! Vol Johnys! blablabla
maar kamuseer mij daar altijd :unsure:

Veel van de mensen waarmee ik in de les zitten, vinden dat de 7oaks vol met gemakkelijke meiskes zit, maar t is niet dat zij er daar al een gescoord hebben...
En t is van die mensen dat ik continu negatieve uitspraken hoor over de 7oaks, dusja...

puni
18 november 2008, 21:42

Veel van de mensen waarmee ik in de les zitten, vinden dat de 7oaks vol met gemakkelijke meiskes zit, maar t is niet dat zij er daar al een gescoord hebben...
En t is van die mensen dat ik continu negatieve uitspraken hoor over de 7oaks, dusja...

7oaks is inderdaad vergelijkbaar, tot op een zeker niveau. Pi-nuts is nog meer een danscafé voor studenten, goedkoper ook.

En voor de rest ga ik akkoord met DesorteD. :)

PS: Areknia, jij bent zelfs meer dan dat! <3

feral
18 november 2008, 21:45
Dat betekent dus dat ik ofwel een marginaal, alcoholieker of een slet ben. Of alles :p

als je alles zijt ben je een BV

iamhollywood
18 november 2008, 22:04

Een vriendin zit er constant over bezig en wil maar niet geloven dat het zo'n imago heeft :p Zal haar de link van deze pagina is doorgeven ^^

puni
18 november 2008, 22:08
Ist een knappe?

Darks
18 november 2008, 22:17
Moet toch ook eens actief op zoek gaan. Heb zin in een fatsoenlijke relatie.

Maar soms vraag ik mij écht af waar bij een (groot?) aantal meisjes het verstand zit. :confused:

Cyclus gaat zo: Een of ander type 'I'm an asshole written all over it' zegt wat lieve woordjes tegen een meisje die dan helemaal 'NWLY 4Ever 2Gether mn schatje voor altijd al 3 weken samen!!' gaan en dan totaalverbaasd zijn wanneer hij hen laat zitten of bedriegt waarna ze een weekje emo uithangen en triestige liedjes in hun msn nick quoten en dan? => Ga terug naar het begin van deze alinea ;)

Nee echt, ik hoop dat het nog de minderheid van de meisjes betrekt want anders is er iets serieus mis. Gelukkig ben ik er zeker van dat er nog fatsoenlijke meisjes zijn mét verstand die een serieuze relatie willen. :)

Sivve
18 november 2008, 22:18
Ist een knappe?

Direct de juiste vraag,

I SALUTE YOU!:p

iamhollywood
18 november 2008, 22:22
Alsof een vriendin daarover kan oordelen :p

Psychodweep
18 november 2008, 22:23
PI-NUTS......

Pinuts is soms wel leuk. Er zijn daar ook deftige meisjes hoor. Ik was daar net op de Johnny en Marina Night....opt verkeerde moment dus:
klik (http://farm4.static.flickr.com/3224/2940596533_4d77865f7c.jpg) en klik (http://farm4.static.flickr.com/3192/2940597069_fa2f21876a.jpg)

puni
18 november 2008, 22:27
Direct de juiste vraag,

I SALUTE YOU!:p

Uiteraard. :p

Alsof een vriendin daarover kan oordelen :p

Sowieso wel. Ge moogt desnoods ook foto's posten (liefst naakt, zodat we de 'goods' kunnen inspecteren). ;)

DesorteD
18 november 2008, 22:44
Een vriendin zit er constant over bezig en wil maar niet geloven dat het zo'n imago heeft :p Zal haar de link van deze pagina is doorgeven ^^

aangezien gij ook van Leuven zijt moet ge imo toch eens moeite doen om de "beruchste" plaats van Leuven te bezoeken ;)

^MystiQ
18 november 2008, 22:54
Het is gedaan met mijn relatie, na 2 jaar en 8 maand heeft ze er een punt achter gezet door een post die ik hier op het forum gezet heb.

Dit was dus ook de laatste keer dat ik enige relevante posts in verband met mijn vriendin op het forum post.

Het ging al een lang tijdje niet meer goed, Kersten weet dit wel :)
En nu ja, nu is het gedaan.

puni
18 november 2008, 22:56
Die post over die serveerster met wie ge oogcontact had?

w00tw00t
18 november 2008, 22:58
http://farm4.static.flickr.com/3192/2940597069_fa2f21876a.jpg

euh wat is dat?

@ Math'ke

Echt jammer om te horen. Hopelijk geraak je der snel over :)

nonkel wulle
18 november 2008, 22:58
I lol'd.

uyter
18 november 2008, 23:01
Is 7oaks vergelijkbaar ?
Super marginaal kot. Vooral marginale foute muziek en veel te makkelijke wijven die u versieren in plaats van omgekeerd... Voor het laatste ist mss nog leuk maar voor de rest blijft ge er best buiten.

^MystiQ
18 november 2008, 23:03
Nee jongen nee, je slaat de bal compleet mis, zoals elke andere keer als je iets in het belachelijke wil trekken :)

@puni dus

puni
18 november 2008, 23:07
De manier waarop zou inderdaad grappig zijn geweest, wat niet wegneemt dat het feit zelf dat niet is. :)

iamhollywood
18 november 2008, 23:11
Uiteraard. :p

Sowieso wel. Ge moogt desnoods ook foto's posten (liefst naakt, zodat we de 'goods' kunnen inspecteren). ;)

Ge verpest het weer, nu kan ik haar toch moeilijk de link doorgeven!

aangezien gij ook van Leuven zijt moet ge imo toch eens moeite doen om de "beruchtste" plaats van Leuven te bezoeken ;)

Mss morgenavond als ik haar haar goesting geef :p
Ma menne vent doet weer moeilijk ;) Cinema en dan na huis, terwijl dat de afspraak ni was..

Het is gedaan met mijn relatie, na 2 jaar en 8 maand heeft ze er een punt achter gezet door een post die ik hier op het forum gezet heb.

Dit was dus ook de laatste keer dat ik enige relevante posts in verband met mijn vriendin op het forum post.

Hmm echt jammer, ma miss is het beter zo als het al effe onhoudbaar was. Sterkte :)

DesorteD
18 november 2008, 23:14
Mss morgenavond als ik haar haar goesting geef :p
Ma menne vent doet weer moeilijk ;) Cinema en dan na huis, terwijl dat de afspraak ni was..

U ventje is precies toch maar ne saaie kerel... :)

w00tw00t
18 november 2008, 23:18

hangt ervan af na wie zen thuis :D
strategie heet da

puni
18 november 2008, 23:19

Ik sluit mij daar wel bij aan.

En ik kan morgen ni, dus pak u maar nen anderen datum! Ge hebt trouwens nog altijd ni op mijn vraag geantwoord!

Sivve
18 november 2008, 23:19

En het eerste zaadje van twijfel is bij haar geplant, ihihihi:p

Mephisto
18 november 2008, 23:20
Wat hebt ge dan wel niet gezegd jong? :D :unsure:

Edit: niet om met uw miserie te lachen, moet nogal een straffe post zijn geweest, als ze het daarvoor uitmaakt.

iamhollywood
18 november 2008, 23:22

Hij gaat ni graag uit .. wat ind jammer is.
Hij doet wel redelijk wat concerten en festivals. In veel van die concerten kan ik mij ook wel vinden, maar naar emo-toestanden als alkaline trio ga'k toch dik tegen mijn zin...
En da zou feitelijk niet kunnen, ik doe altijd moeite om mee te gaan maar ik mag niet afkomen met 'ey donderdag 2 fabiola in Alma 2!' of krijg direct een 'ja dan is da zo'..

iamhollywood
18 november 2008, 23:24
hangt ervan af na wie zen thuis :D
strategie heet da

Wij wonen samen :unsure:

Ik sluit mij daar wel bij aan.

En ik kan morgen ni, dus pak u maar nen anderen datum! Ge hebt trouwens nog altijd ni op mijn vraag geantwoord!

En ge hebt ni goe gekeken ;)

DesorteD
18 november 2008, 23:25
Hij gaat ni graag uit .. wat ind jammer is.
Hij doet wel redelijk wat concerten en festivals. In veel van die concerten kan ik mij ook wel vinden, maar naar emo-toestanden als alkaline trio ga'k toch dik tegen mijn zin...
En da zou feitelijk niet kunnen, ik doe altijd moeite om mee te gaan maar ik mag niet afkomen met 'ey donderdag 2 fabiola in Alma 2!' of krijg direct een 'ja dan is da zo'..

ist donderdag echt 2fabiola in alma2?

iamhollywood
18 november 2008, 23:27
ist donderdag echt 2fabiola in alma2?

Als we donderdag den 20ste november zijn wel ja :sad:

DesorteD
18 november 2008, 23:28
Als we donderdag den 20ste november zijn wel ja :sad:

doeme ik kan dan niet :/
maar ga dan zonder u ventje? en achteraf kunde gaan after partyen in de 7oaks!
T is niet omdat hij niet wilt feesten dat gij u daarom moet inhouden.

puni
18 november 2008, 23:29
Ik wil u zelfs gezelschap houden (als ik zelf kan en goesting heb)!

iamhollywood
18 november 2008, 23:47
Als Mattias er ni bij is voelk mij snel 'schuldig' en hebk er toch niets aan :)

En die vriendin heeft het ondertussen gelezen :p Ma gelle hebt haar ni kunnen overtuigen van het 7oaks-imago :p

Gentei
18 november 2008, 23:57
So....

Kga met mijn neef zaterdag uit er gaan 2 meisjes met ons mee de ene is een lief van mijn neef de andere is een vriendin van die lief (die single is btw)

We gaan naar een discotheek, nu ik weet dat mijn neef en zijn lief alleen gaan zijn, meaning dat ik alleen ga zijn met die meisje, nu mijn probleem is dat ik kei slecht ben in zo'n blind dates.

Een persoon die ik niet ken en dan daarmee spreken is echt een opgave voor mij zeker iemand die ik pas ontmoet heb.

Nu iemand tips om zeker niet stil te vallen ofzo??

Sivve
19 november 2008, 00:00
So....

Kga met mijn neef zaterdag uit er gaan 2 meisjes met ons mee de ene is een lief van mijn neef de andere is een vriendin van die lief (die single is btw)

We gaan naar een discotheek, nu ik weet dat mijn neef en zijn lief alleen gaan zijn, meaning dat ik alleen ga zijn met die meisje, nu mijn probleem is dat ik kei slecht ben in zo'n blind dates.

Een persoon die ik niet ken en dan daarmee spreken is echt een opgave voor mij zeker iemand die ik pas ontmoet heb.

Als jij daar niet zo goed in bent, hopen dat zij ook niet is en dat ze vrij los is en snel praat. Er ook geen spel van maken als het ff stil valt, dans dan gewoon wat, drink wat, zorg gwn dat het geen pijnlijke stilte wordt. Drink misschien al op voorhand iets dat je iets losser bent:p

Delark
19 november 2008, 00:00
So....

ja... dansen.

puni
19 november 2008, 00:01
Waarom voelt ge u schuldig? Als hij ni meewilt, is da toch zijn zaak. Ge kunt niet alles samen doen als koppel.

Hebben we haar ervan kunnen overtuigen dat het geen marginale keet vol met goeiekope wijven is, of net wel? Want tis ni echt duidelijk uit uw zinsconstructie. :p

Shift
19 november 2008, 00:02
ja, relatie van 1 jaar en binne 2 dage 1 maad, dus 1j1m :)

Huasheng
19 november 2008, 00:04

Ow :eek: Vind 'k nu eens oprecht jammer (ook al ken ik je niet).
Veel sterkte!

Illcat
19 november 2008, 00:05
Wtf!!

Da's wel vrij extreem vind'k, wa ebde dan precies gepost da o zo fout is/was?

Alvast veel sterkte! hoe voelt ge der u bij?

w00tw00t
19 november 2008, 00:06
Wij wonen samen :unsure:

Der is geen fun meer aan :sop:

Gentei
19 november 2008, 00:08
Als jij daar niet zo goed in bent, hopen dat zij ook niet is en dat ze vrij los is en snel praat. Er ook geen spel van maken als het ff stil valt, dans dan gewoon wat, drink wat, zorg gwn dat het geen pijnlijke stilte wordt. Drink misschien al op voorhand iets dat je iets losser bent:p

Hoe bedoel je geen spel van maken??

ja pijnlijke stilte wat is juist een pijnlijke stilte??

iamhollywood
19 november 2008, 00:16
Waarom voelt ge u schuldig? Als hij ni meewilt, is da toch zijn zaak. Ge kunt niet alles samen doen als koppel.

Hebben we haar ervan kunnen overtuigen dat het geen marginale keet vol met goeiekope wijven is, of net wel? Want tis ni echt duidelijk uit uw zinsconstructie. :p

Verstand-hart-stuff .. Ik weet wel dat ge gerust als koppel 's avonds beide ergens elders heen kunt. Ma ik voel mij gewoon slecht als hij er ni bij is, gij zit u te amuseren terwijl ge weet dat hij thuis zielig alleen voor de tv zit. Moesten we beiden nog thuis wonen zou da iets totaal anders zijn...

En ge hebt haar niet kunnen overtuigen dat het een marginale keet is..

warre
19 november 2008, 00:18
pijnlijke stilte in een discotheek :unsure:

Sivve
19 november 2008, 00:21
Hoe bedoel je geen spel van maken??

ja pijnlijke stilte wat is juist een pijnlijke stilte??

Ja je voelt dat toch aan als je beiden naast elkaar staat en je weet zo niet wat zeggen en je voelt je dan zo ongemakkelijk daarbij. Dat is een pijnlijke stilte:p Niets forceren, gewoon los praten wat drinken, dans is als je dat kan, stel haar wat vragen zodat ze ook wat over haar zelf kan praten, als je echt voelt dat je niets meer weet te zeggen begin je maar over mensen rondom je. Samen naar rare mensen kijken of grappige opmerkingen maken is ook altijd leuk :p

Hekje#
19 november 2008, 00:24
Als het gesprek stilvalt, moet je ze gewoon een tong draaien.
Dat is wat ze willen !

Gentei
19 november 2008, 00:24
Ja je voelt dat toch aan als je beiden naast elkaar staat en je weet zo niet wat zeggen en je voelt je dan zo ongemakkelijk daarbij. Dat is een pijnlijke stilte:p Niets forceren, gewoon los praten wat drinken, dans is als je dat kan, stel haar wat vragen zodat ze ook wat over haar zelf kan praten, als je echt voelt dat je niets meer weet te zeggen begin je maar over mensen rondom je. Samen naar rare mensen kijken of grappige opmerkingen maken is ook altijd leuk :p

omg ik ga zo hard falen hier....

maar ik zal positief blijven!

Ziet er een toffe meisje uit op de foto mijn neef zegt dat ze van "Bad boys" houdt lol WTF?

lol @Cirja

Hekje#
19 november 2008, 00:26
Wees dan een Bad boy?

antHraxx
19 november 2008, 00:27
idd, sta daar een beetje uit te pakken tegen de lokale johny's !

Hekje#
19 november 2008, 00:30
Jaa dude, draag ook wat bling bling.
Beetje stylll doen nz0, bacardii breeezzers kappe nz0

Sivve
19 november 2008, 00:32
omg ik ga zo hard falen hier....

maar ik zal positief blijven!

Ziet er een toffe meisje uit op de foto mijn neef zegt dat ze van "Bad boys" houdt lol WTF?

lol @Cirja

Ni op voorhand denken dat je gaat falen, gewoon zonder verwachtingen er naartoe gaan! Altijd denken da als het niet goed gaat het haar fout zal zijn dat helpt ook wel, kom naar welke discotheek ga je uit trouwens, als het een saaie kut blijkt te zijn zullen we die party daar is komen crashen ahhaa:p

Areknia
19 november 2008, 00:36
PS: Areknia, jij bent zelfs meer dan dat! <3

Feit. Ik ben ook nog een hoertje. Jij moet betalen voor mij. :sop:

RCoasterB
19 november 2008, 00:39
Het zijn maar saaie, stille tijden hier :unsure:

Destroyer
19 november 2008, 00:42
als het een saaie kut blijkt te zijn zullen we die party daar is komen crashen ahhaa:p

thats the spirit:woohoo:

persoonlijk al meer dan 15 maanden geen lief meer. en dat zal wrs wel nog even zo blijven, aan de ene kant heb ik het gevoel dak mss wel iets mis. wrs de seks en genegenheid.
maar aan de andere kant benk blij dak me van niks iets moet aantrekken en gwn men goesting doe en met niemand rekening moet houden. geen gezeik aan men kop.
wat ben ik blij dat ik zo egoïstisch kan zijn?

uyter
19 november 2008, 00:42
So....

Lol, drinkt iets voort losser te maken als ge u toch zo'n zorgen maakt. Desnoods laat ge gewoon uwe piet zien en neukt ge haar in de wc's.

iamhollywood
19 november 2008, 00:48
maar aan de andere kant benk blij dak me van niks iets moet aantrekken en gwn men goesting doe en met niemand rekening moet houden. geen gezeik aan men kop.
wat ben ik blij dat ik zo egoïstisch kan zijn?

Daar ben ik soms wel jaloers op :p

Ma ik heb de genegenheid dan weer wel :) (ma ni als hij aan het gamen is :p)

GMotha
19 november 2008, 00:51
Nu iemand tips om zeker niet stil te vallen ofzo??U alvast niet op voorhand stressen.

Hekje#
19 november 2008, 00:51
Daar ben ik soms wel jaloers op :p

Ma ik heb de genegenheid dan weer wel :) (ma ni als hij aan het gamen is :p)

Ja, gewoon aan zijne jos trekke terwijl hij aant gamen is daar hebt gij ook nie veel aan he

KIA_Killer
19 november 2008, 00:54

Voor zover ik er daarstraks iets van begrepen heb is 't toch maar bullshit Mathieu, dat ze daar al over struikelt. Maar alez, wie ben ik om u dat te zeggen, dat beseft ge zelf ook al wel.

Komt nekeer mee naar Complex nu jong, nekeer goe uitleven :woohoo:

GMotha
19 november 2008, 00:55
Ja, gewoon aan zijne jos trekke terwijl hij aant gamen is daar hebt gij ook nie veel aan heAssem dan blijft gamen, denk ik dat'm voor een tijdje zelf zal mogen trekken. Of hij moet rijk zijn.

Hekje#
19 november 2008, 00:57
Of net een zeer moeilijke missie aant winnen zijn?

w00tw00t
19 november 2008, 01:06
Of net een zeer moeilijke missie aant winnen zijn?

das geen excus

Hekje#
19 november 2008, 01:08
Sommige mannen kunnen 2 dingen tegelijk?

iamhollywood
19 november 2008, 01:10

Aja :oink:

Hij is wel fifa aan het spelen eh .. voetbal+games, probeer hem dan maar eens af te leiden :p

Hekje#
19 november 2008, 01:12
Jonge jonge, wa ne seut, moest ik fifa aant spelen zijn en mijn vriendin komt aan mijne jos trekke ik zou wel weten wa ik zou doen ze..
Fifa verderspelen uiteraard :unsure:

Mijn oprechte excuses voor het platte taalgebruik.

Mephisto
19 november 2008, 01:14
Hij is wel fifa aan het spelen eh .. voetbal+games, probeer hem dan maar eens af te leiden :pAls dat op de boven vernoemde manier niet lukt... :oink:

iamhollywood
19 november 2008, 01:26
Ach kmag morgenavond na Loft das al veel ^^
Ondertussen gaan we wel met 4 venten van mijn richting + ik & vriend.
Vriendin kan ni naar de film ma gaat erna wel mee het stad in.
Venten weten ni da menne vriend meegaat en vriend gaat tegen zijn zin mee .. da gaat wa geven :D

Tapijt
19 november 2008, 02:07

Sorry maar :rofl:, da kan toch écht nie de reden zijn geweest ;p.

@ Acid bug: Kga vrijdag weg in aalst!

puni
19 november 2008, 07:45
Verstand-hart-stuff .. Ik weet wel dat ge gerust als koppel 's avonds beide ergens elders heen kunt. Ma ik voel mij gewoon slecht als hij er ni bij is, gij zit u te amuseren terwijl ge weet dat hij thuis zielig alleen voor de tv zit. Moesten we beiden nog thuis wonen zou da iets totaal anders zijn...

En ge hebt haar niet kunnen overtuigen dat het een marginale keet is..

Mwah, als hij geen zin heeft kunt ge ervan uitgaan dat hij dan als hij meegaat daar zielig zit te doen ipv thuis. De situatie blijft hetzelfde eh. :p

On a sidenote, als hij echt ni mee wilt denk ik ni da hij zielig doet als hij thuis blijft. Hij zal zich wel amuseren (blijkbaar met Fifa!), beetje aan uzelf durven denken eh sjoe!

En ze moet es een keer meegaan met mij, naar de pi of den oaks maakt ni uit, en ze zal het wel geweten hebben. :p

Feit. Ik ben ook nog een hoertje. Jij moet betalen voor mij. :sop:

Ik betaal voor niemand. Hoogstens trakteer ik u een pint, maar zelfs da is twijfelachtig. :p

Nope. :<

cura
19 november 2008, 09:45
Ist een knappe?Alsof een vriendin daarover kan oordelen :p
tuurlijk kunnen (en doen) vriendinnen dat.. het feit dat je zegt dat je er niet over kan oordelen zegt al genoeg over haar :s

Nee jongen nee, je slaat de bal compleet mis, zoals elke andere keer als je iets in het belachelijke wil trekken :)

@puni dus
oei, spanning tussen puni en de tjeutn? :s:s
soit, nu vraag ik me (net zoals velen) toch af over welke post het gaat ze, als ze al lastig doet omdat ge ergens op een forum uw mening post zonder haar af te breken dan vraag ik me toch af hoe ge da 2j8m kunnen volhouden hebt.
sebiet moete zelf nog op een forum op uw woorden letten omda ge anders uw vriendin op uw nek krijgt, ge moogt ze hebben ze da soort relatie :P

volgens wat ik kan afleiden uit uw tekst amuseert hij zich meer thuis dan als hij uitgaat, zoals puni al zei
zedde zeker da ge het nie zielig zou vinden voor uzelf (en uw relatie) dajje weg moet gaan zonder uw lief?

iamhollywood
19 november 2008, 10:03
Mwah, als hij geen zin heeft kunt ge ervan uitgaan dat hij dan als hij meegaat daar zielig zit te doen ipv thuis. De situatie blijft hetzelfde eh. :p

On a sidenote, als hij echt ni mee wilt denk ik ni da hij zielig doet als hij thuis blijft. Hij zal zich wel amuseren (blijkbaar met Fifa!), beetje aan uzelf durven denken eh sjoe!

En ze moet es een keer meegaan met mij, naar de pi of den oaks maakt ni uit, en ze zal het wel geweten hebben. :p

Mijne vriend moet in de week wel werken eh :p
Als ge om 8 u op u werk moet zijn gaat ge ni weg tot een stuk in de nacht :) En ik weet dat als ik zonder hem wegga hij ni kan slapen tot ik thuis ben ;)
En in het weekend is het in Leuven ni al te fameus :sop:

Ma ik ga toch naar 2 fabiola :tongue:

iamhollywood
19 november 2008, 10:13
tuurlijk kunnen (en doen) vriendinnen dat.. het feit dat je zegt dat je er niet over kan oordelen zegt al genoeg over haar :s

Neuh ze:p Ma ben het gewoon ni echt eens met haar kledingstijl :p
(en mijne vriend die in de modebranche zit al zeker ni :p)

puni
19 november 2008, 10:18
Mijne vriend moet in de week wel werken eh :p
Als ge om 8 u op u werk moet zijn gaat ge ni weg tot een stuk in de nacht :) En ik weet dat als ik zonder hem wegga hij ni kan slapen tot ik thuis ben ;)
En in het weekend is het in Leuven ni al te fameus :sop:

Ma ik ga toch naar 2 fabiola :tongue:

Ik kan ni slapen met iemand, om de een of andere reden schiet ik dan altijd terug wakker alsk bijna vertrokken ben. :p

En hij heeft zijn studententijd gehad (neem ik aan), gij moogt toch nog altijd van de uwe genieten?

Daarom alleen al zou ik geen werkende vriendin willen, of ze moest het al kunnen verdragen. :p

Jama, we vroegen hoe ze eruit ziet zonder kleren.

cura
19 november 2008, 10:26
kom kom, niet rond de pot draaien

zedde wel zeker da em vo de vrouwen is? want we komen hier alsmaar meer te weten over em en 't ziet er eigenlijk nie goed uit ze :s

puni
19 november 2008, 10:28
Misschien is ze lesbisch waar wilt ze er niet voor uitkomen.

cura
19 november 2008, 10:29
zedde op da idee gekomen omda ek "rond de pot draaien" gezegd had?
'k moest daar ook aan denken :s

edit: waarom zit gij in feite van 6u45 tot 9u30 voor uwe pc?
ge kon nog maffen!

puni
19 november 2008, 10:36
Kzat al langer met dat idee te spelen, maar dankzij jou kwam het terug in me op. :p

En ik ben net mijn praktijkexamen (zonder succes) gaan afleggen. Khad het al in de mot nog voor ik in de auto stapte, niet echt de meest ideale examinator.

cura
19 november 2008, 10:40
ge had z'n dochter al es binnen gedaan?

puni
19 november 2008, 10:41
Had gekund. :p

Nee, twas weer net diegene met de air van 'ik ben beter dan u' die ik eruit moest halen. :)

MetalG
19 november 2008, 10:41
ik ben de beruchte post aant zoeken!

swel heel jammer voor math'ke, sterkte zouk zeggen

({)!

MetalG
19 november 2008, 10:44
Kzat al langer met dat idee te spelen, maar dankzij jou kwam het terug in me op. :p

En ik ben net mijn praktijkexamen (zonder succes) gaan afleggen. Khad het al in de mot nog voor ik in de auto stapte, niet echt de meest ideale examinator.

hoe oud zijt gij dan als gij nu nog maar u rijbewijs gaat hale :p

Inv
19 november 2008, 10:45
ge had z'n dochter al es binnen gedaan?

:rofl:

puni
19 november 2008, 10:46

22. :unsure:

cura
19 november 2008, 10:47
hahaha ik was 19!
LOL IK WAS AL 18 ZE
HAHA NAABS IK WAS 17 OLOLOLOL

kunnen we dit overslaan? :s

MetalG
19 november 2008, 11:23
hahaha ik was 19!
LOL IK WAS AL 18 ZE
HAHA NAABS IK WAS 17 OLOLOLOL

kunnen we dit overslaan? :s

neen.

HAHA IK WAS 18 :scream:

cura
19 november 2008, 11:28
lian-li, tschijnt da iamhollywood wel te vinden is voor tjoepen
met da gij een verleden hebt met uw tjoepen te tonen aan jan en alleman kunde misschien es de uwe tonen aan haar? :)

MetalG
19 november 2008, 11:38
met da gij een verleden hebt met uw tjoepen te tonen aan jan en alleman kunde misschien es de uwe tonen aan haar? :)

AZO EEN GOEI!

die heb ik nog maar 786 keer gehoord uit uwe mond, kunde echt is niets anders vinden? :love:

Tha_nOn
19 november 2008, 11:59
volgens wat ik kan afleiden uit uw tekst amuseert hij zich meer thuis dan als hij uitgaat, zoals puni al zei
zedde zeker da ge het nie zielig zou vinden voor uzelf (en uw relatie) dajje weg moet gaan zonder uw lief?

waarom zou je da zielig moeten vinden voor uw relatie? kunt da toch ook geen probleem vinden ^^
mijn vriend gaat ook praktisch nooit mee weg met mij ze, oa door het leeftijdsverschil met mijn vrienden en het feit dat hij da al wa ontgroeid is:p

kvind dat ook niet zo heel tof om hem achter te laten, maar op den avond zelf voel ik mij daar ni schuldig over (tenzij het saai is dan mis ik hem ^^)

maar ik ben nu ook niet het type dat graag veel weggaat
(en moest ik dat wel zijn en zou ik drinken zou ik ongetwijfeld te vinden zijn in de pi-nuts, spijtig genoeg, hoewel ik wel een deftig meisje ben, dus dat vindt ge zelf in de pi-nuts ^^)

cura
19 november 2008, 12:02
waarom zou je da zielig moeten vinden voor uw relatie? kunt da toch ook geen probleem vinden ^^
mijn vriend gaat ook praktisch nooit mee weg met mij ze, oa door het leeftijdsverschil met mijn vrienden en het feit dat hij da al wa ontgroeid is:p

kvind dat ook niet zo heel tof om hem achter te laten, maar op den avond zelf voel ik mij daar ni schuldig over (tenzij het saai is dan mis ik hem ^^)

maar ik ben nu ook niet het type dat graag veel weggaat
(en moest ik dat wel zijn en zou ik drinken zou ik ongetwijfeld te vinden zijn in de pi-nuts, spijtig genoeg, hoewel ik wel een deftig meisje ben, dus dat vindt ge zelf in de pi-nuts ^^)

dat moet/mag je helemaal niet zielig vinden, het was gewoon een mogelijkheid :P

Sivve
19 november 2008, 14:57

IDEALE TIMING

Tis vrijdag mijn verjaardagsfeestje int stad :D

Bring presents!

Sivve
19 november 2008, 15:04

IDEALE TIMING

bring presents! ihhihi

iamhollywood
19 november 2008, 15:16
Jama, we vroegen hoe ze eruit ziet zonder kleren.

Hoe moet ik da weten :p
Vraag het haar zelf ? :d kwil gerust haar netlog geven :p (ze heeft het wel voor rechtenstudenten ;))

zedde wel zeker da em vo de vrouwen is? want we komen hier alsmaar meer te weten over em en 't ziet er eigenlijk nie goed uit ze :s

Eum waarom zouden venten niet als kledij-verkoper kunnen werken :s
Zij krijgen regelmatig cursussen rond de laatste trends, zo abnormaal is da ni ze :p
En h&m is een mooie springplank voor mensen zonder hoger diploma. Als ge u best doet zijt ge op 5 à 6 jaar shopmanager :) En hun loon ligt hoger dan de gemiddelde verkoper.

Ze zijn met werk naar Madonna geweest, het feit dat hij ni mee wou zegt genoeg :tongue:

Ik moet zelf nog aan mijn theorie beginnen :unsure:

Gelooft ge nu echt dat er iemand Sivve's tjoepen kan overtreffen :love: :p

Duckwhisperer
19 november 2008, 15:34
@ Acid_bug: Waar is dat feestje?
En geef je een vat?

Wie weet heb ik vrijdag wel zin om te crashen ^-^

puni
19 november 2008, 15:40
Awel, pmt hare netlog ne keer. Kzal zelf wel uitmaken of het de moeite is. :p

cura
19 november 2008, 15:56
alsof puni kieskeurig is, kom, pm da maar es aan mij, ik zal wel de harde waarheid posten

ps. lian-li is wel een ervaren tjoepenmodel eh iamhollywood, ervaring valt niet te onderschatten

puni
19 november 2008, 15:56
alsof puni kieskeurig is, kom, pm da maar es aan mij, ik zal wel de harde waarheid posten

ps. lian-li is wel een ervaren tjoepenmodel eh iamhollywood, ervaring valt niet te onderschatten

Ik ben wel degelijk kieskeurig. :tongue:

EDIT: Bedankt iamhollywood, mor tis ni echt mijn ding. :p

iamhollywood
19 november 2008, 15:57
Awel, pmt hare netlog ne keer. Kzal zelf wel uitmaken of het de moeite is. :p

Pm verzonden, ma denk niet dat het u type is :p

Sivve
19 november 2008, 15:58

IDEALE TIMING

Bring presents! ihihiih

Edit : Ok sorry blijkbar hebk da hier dus drie keer gepost door da forum da weer aant falen was:p
En men vat begint rond 22 uur in den oxy, daarna nog gaan feesten int stad!

cura
19 november 2008, 15:59
EDIT: Bedankt iamhollywood, mor tis ni echt mijn ding. :p

ja nu kon ge nie zeggen da et je type was eh, maar iedereen weet dajje der wel op zou kruipen :s

puni
19 november 2008, 16:01
Twijfelachtig. :p

Sivve
19 november 2008, 16:05
Ik ga mijn tjoepen laten verzekeren trouwens, er zijn er nogal veel fan van :unsure:

Duckwhisperer
19 november 2008, 16:10
En hoe zieje gij der juist uit acid-bug?
Kwestie dat ik de juiste proficiat wens.

puni
19 november 2008, 16:11
Pas op sivve, hij is u aant versieren!

Sivve
19 november 2008, 16:13
En hoe zieje gij der juist uit acid-bug?
Kwestie dat ik de juiste proficiat wens.

Sexy, wacht kzal u mijne shizzle is pm-en:p

GMotha
19 november 2008, 16:21
En h&m is een mooie springplank voor mensen zonder hoger diploma. Als ge u best doet zijt ge op 5 à 6 jaar shopmanager :) En hun loon ligt hoger dan de gemiddelde verkoper.Shopmanager! Uw vriend heeft ambities.

cura
19 november 2008, 16:22
:')))

Duckwhisperer
19 november 2008, 16:27
Pas op sivve, hij is u aant versieren!

I think it's the other way around.

Zonder het te vragen laat hij meteen zijn blote tieten foto zien. :eek:

cura
19 november 2008, 16:31
HAH kging nog posten dat giny waarschijnlijk een gewone foto wil en geen tjoepen :')
te zot.

zo trots ja acid? :)

Tapijt
19 november 2008, 17:24
IDEALE TIMING

Bring presents! ihihiih

Edit : Ok sorry blijkbar hebk da hier dus drie keer gepost door da forum da weer aant falen was:p
En men vat begint rond 22 uur in den oxy, daarna nog gaan feesten int stad!

Wij gaan nr een 100dage fuif ofzo, Alsk u zie wrijvek wel over u tsjoepe!:love:

Iemand
19 november 2008, 17:41
Hoe moet ik da weten :p
Vraag het haar zelf ? :d kwil gerust haar netlog geven :p (ze heeft het wel voor rechtenstudenten ;))

Guess what :cool:

kisthechef
19 november 2008, 17:56
Fuck jullie allemaal, nu wil ik die tsjoepen ook zien :s

Shyheim
19 november 2008, 18:51
Shopmanager! Uw vriend heeft ambities.

sup gmotha dikke zot

iamhollywood
19 november 2008, 19:20
Twijfelachtig. :p

Ziet ge nu hoe oppervlakkig venten zijn :unsure:
Ge wou eens een intelligente, die heeft elk jaar al onderscheiding gehad ;)

Ik ga mijn tjoepen laten verzekeren trouwens, er zijn er nogal veel fan van :unsure:

Oh als ik ni de enige fan ben is het de moeite nimeer :p Waar zijn die lia-blabla zijn tjoepen? :lol:

Het moeten niet allemaal universitairen zijn ;)
Als hij dat graag doet, waarom niet :) (en als shop zijt ge verantwoordelijk voor meerdere winkels.. floor is voor 1 winkel)
Van zulke studentjes krijg ik het serieus op mijn heupen :)

Guess what :cool:

Mja ge hebt puni gehoord eh :unsure:

KIA_Killer
19 november 2008, 19:38
Floor manager klinkt eerder als de kuisploeg :p

puni
19 november 2008, 19:45
Ziet ge nu hoe oppervlakkig venten zijn :unsure:
Ge wou eens een intelligente, die heeft elk jaar al onderscheiding gehad ;)

Het oog wilt ook wat. Tmoet meer zijn dan alleen de verpakking, maar ook niet alleen maar inhoud. :p

iamhollywood
19 november 2008, 19:49
Het oog wilt ook wat. Tmoet meer zijn dan alleen de verpakking, maar ook niet alleen maar inhoud. :p

Zijt ma grof, ge zult het u beklagen als ge ooit deftige nota's nodig hebt :tongue: :p

Conqie
19 november 2008, 19:53
sup gmotha dikke zot

iseee, den LTJ, schroalen appel oeist pekke?

^MystiQ
19 november 2008, 20:00
Wtf!!

Da's wel vrij extreem vind'k, wa ebde dan precies gepost da o zo fout is/was?

Alvast veel sterkte! hoe voelt ge der u bij?

Wel ja vrij simpel. Een vriend van mij had mij eens gezegd dat ge altijd moet oppassen als er een tweede meisje bij kwam kijken. Ik had da hier gepost en daar leidt mijn vriendin uit af dak aar bedrogen heb en doordat zij een enorme fantasie heeft en een koppig karakter wil ze mij dus niet meer geloven.

Geloof mij vrij, het is niet dat alleen dat aan de basis lag van het probleem hoor, laatste tijd teveel up's en down's na mekaar gehad.

Ik heb ook effectief een meisje uit de klas leren kennen waar ik gewoon goed mee overeen kom, niets minder, niets meer. Enja, omdat ik dat verzwegen heb, heb ik haar dus automatisch bedrogen :)

GG :)

Sivve
19 november 2008, 20:08
Wa ne merde nu is er blijkbaar een fuif ofzo te doen in de oxy dus moet ik ofwel iets regelen met diejen baas ofwel iets anders verzinnen!

En nee zo trots ben ik ni over die foto ma da was gwn de meest recente van mij :p

Arifiene
19 november 2008, 20:15
Als hij dat graag doet, waarom niet :) (en als shop zijt ge verantwoordelijk voor meerdere winkels.. floor is voor 1 winkel)
:

Als 'shopmanager' zijt ge verantwoordelijk voor 1 winkel, als 'directory/ regional/area/district' manager (er zijn nog namen voor) zijt ge verantwoordelijk voor meerdere winkels.

Floor manager = letterlijk 1 etage van de winkel warvoor ge verantwoordelijk zijt ;).
edit: In geval van een winkel met 1 etage zijt ge verantwoordelijke voor de winkel zelf, display etc. Niet het financiele aspect/aanwerving/etc.
2e edit: het begrip floormanager is dus niet 'sluitend', want sommige winkels met meerdere etages hebben maar 1 floormanager, principe is gwn dat die 'op de vloer' blijft en zorgt voor de winkel, hoe die eruit ziet, of alles uithangt, als ze netjes is, etc.

N/o maar shopmanager is dus wel een trapje hoger dan dat.

nog ne edit!: Gmotha is geen 'studentje'.

GMotha
19 november 2008, 20:49
Het moeten niet allemaal universitairen zijn ;) Enkel universitairen hebben ambitie. Die moet ik noteren.

sup gmotha dikke zotHey, gekkerd!:)

puni
19 november 2008, 21:31
Zijt ma grof, ge zult het u beklagen als ge ooit deftige nota's nodig hebt :tongue: :p

Nu we het daar toch over hebben, gij kunt mij azo via via geen nota's daarvan doorgeven? :p

Delark
19 november 2008, 21:51
Wel ja vrij simpel. Een vriend van mij had mij eens gezegd dat ge altijd moet oppassen als er een tweede meisje bij kwam kijken. Ik had da hier gepost en daar leidt mijn vriendin uit af dak aar bedrogen heb en doordat zij een enorme fantasie heeft en een koppig karakter wil ze mij dus niet meer geloven.

Geloof mij vrij, het is niet dat alleen dat aan de basis lag van het probleem hoor, laatste tijd teveel up's en down's na mekaar gehad.

Ik heb ook effectief een meisje uit de klas leren kennen waar ik gewoon goed mee overeen kom, niets minder, niets meer. Enja, omdat ik dat verzwegen heb, heb ik haar dus automatisch bedrogen :)

GG :)

Hmm, da's inderdaad maar een brakke situatie lijkt me... Ook al tof dat ze direct aanneemt dat ge haar bedrogen hebt. Maar als ze zo is, lijkt mij het beter dat je daar vanaf bent...

En ik haat 2de meisjes als ik een relatie heb... Maak het een ander moeilijk!

Zorba
19 november 2008, 21:53
Zit hier niemand op IRC ofwat? :(

Jack-in-the-box
19 november 2008, 22:03
Zit hier niemand op IRC ofwat? :(

bestaat er een goede irc cliënt vr mac?
+ een tutorial van hoe alles goed in te stellen?

Duckwhisperer
19 november 2008, 23:17
Wa ne merde nu is er blijkbaar een fuif ofzo te doen in de oxy dus moet ik ofwel iets regelen met diejen baas ofwel iets anders verzinnen!

En nee zo trots ben ik ni over die foto ma da was gwn de meest recente van mij :p

Koopt u e vat in den Toekoer.
€100 = 40 bonnekes

Of regelt da me den Herman é :D

Sivve
19 november 2008, 23:55
Koopt u e vat in den Toekoer.
€100 = 40 bonnekes

Of regelt da me den Herman é :D

Lol zo veel voor zo weinig bonnekes:p bij den herman wast vorig jaar 160 euro ofzo en khad 140 bonnekes. Kga morgen toekoer en Oxy is bellen en zien wak kan doen. Tis natuurlijk zwaar klote:(

puni
20 november 2008, 00:07
Lol zo veel voor zo weinig bonnekes:p bij den herman wast vorig jaar 160 euro ofzo en khad 140 bonnekes. Kga morgen toekoer en Oxy is bellen en zien wak kan doen. Tis natuurlijk zwaar klote:(

Wanneer is da juist? Alsk er raak spring ik wel es binnen (als ge zegt waar het nu effectief gaat zijn wel :p).

Sivve
20 november 2008, 00:13
Wanneer is da juist? Alsk er raak spring ik wel es binnen (als ge zegt waar het nu effectief gaat zijn wel :p).

Deze vrijdag te Aalst, locatie zelf laatk u morgen weten, en trouwens 40 bonnekes voor 100 euro da kan grat ni ze:p das meer dan twee euro per pint!

iamhollywood
20 november 2008, 00:21
Als 'shopmanager' zijt ge verantwoordelijk voor 1 winkel, als 'directory/ regional/area/district' manager (er zijn nog namen voor) zijt ge verantwoordelijk voor meerdere winkels.

Floor manager = letterlijk 1 etage van de winkel warvoor ge verantwoordelijk zijt ;).
edit: In geval van een winkel met 1 etage zijt ge verantwoordelijke voor de winkel zelf, display etc. Niet het financiele aspect/aanwerving/etc.
2e edit: het begrip floormanager is dus niet 'sluitend', want sommige winkels met meerdere etages hebben maar 1 floormanager, principe is gwn dat die 'op de vloer' blijft en zorgt voor de winkel, hoe die eruit ziet, of alles uithangt, als ze netjes is, etc.

N/o maar shopmanager is dus wel een trapje hoger dan dat.

nog ne edit!: Gmotha is geen 'studentje'.

In meeste winkelketens is dat zo ja ..

Maar niet bij H&m :p moet mij hun principes niet leren kennen ze :p

Als ge shop zijt van een stad zijt ge verantwoordelijk voor al hun winkels in die stad: vb Leuven 2 winkels op de bond en de Dietse, shop is verantwoordelijk voor beide (en zo is da voor alle steden).
In elke winkel staat ne floor ( in de grote 1ne per afdeling), die zorgt voor de uurroosters, evaluatie personeel, houdt de aanwervingsgesprekken (2 floors en shop beslissen samen) en vervangt de shop op zijn vrije dagen.
VM: zorgt voor de look van de winkel(van aankleding van de poppen, etalages, tot verlichting en dergelijke), die krijgt allerlei handboeken over hoe de winkel er een bepaalde week moet uitzien. Die kijkt ook toe of alles deftig gematched wordt door het verkoopspersoneel. (houdt dus alles netjes)
Controller: staat in voor het financiële, de bestellingen en retours.

Ma allemaal (op de VM na) helpen ze mee met de verkoop.

Ge kunt nooit zomaar beginnen als vb floor... ze rekruteren enkel binnen hun bestaand personeel. (om er binnen te geraken moet ge minstens 2 jaar aan contract van onbepaalde duur werken)
Waarom werkt h&m volgens die structuren: om een bepaalde motiverende werkcultuur te creëren. (management accounting hoofdstuk 3 ;))

Ma ind in meeste winkels gaat het zoals jij vermeldde :)

Mijne vriend moet nu kiezen voor een opleiding tot VM of controller. Als VM kunde nimeer verdergroeien. Na controller kunde voor floor en daarna voor shop gaan. Moet wel steeds opleiding van 6 maand volgen.

DesorteD
20 november 2008, 00:23

Als ge shop zijt van een stad zijt ge verantwoordelijk voor al hun winkels in die stad: vb Leuven 2 winkels op de bond en de Dietse, shop is verantwoordelijk voor beide (en zo is da voor alle steden).
In elke winkel staat ne floor ( in de grote 1ne per afdeling), die zorgt voor de uurroosters, evaluatie personeel, houdt de aanwervingsgesprekken (2 floors en shop beslissen samen) en vervangt de shop op zijn vrije dagen.
VM: zorgt voor de look van de winkel(van aankleding van de poppen, etalages, tot verlichting en dergelijke), die krijgt allerlei handboeken over hoe de winkel er een bepaalde week moet uitzien. Die kijkt ook toe of alles deftig gematched wordt door het verkoopspersoneel. (houdt dus alles netjes)

Ge kunt nooit zomaar beginnen als vb floor... ze rekruteren enkel binnen hun bestaand personeel. (om er binnen te geraken moet ge minstens 2 jaar aan contract van onbepaalde duur werken)
Waarom werkt h&m volgens die structuren: om een bepaalde motiverende werkcultuur te creëren. (management accounting hoofdstuk 3 ;))

Mijne vriend moet nu kiezen voor een opleiding tot VM of controller. Als VM kunde nimeer verdergroeien. Na controller kunde voor floor en daarna voor shop gaan. Moet wel steeds opleiding van 6 maand volgen.

intresting shit, girl!

iamhollywood
20 november 2008, 00:28
intresting shit, girl!

Ach ge moet op iets u frustraties kunnen afwerken :p

Arifiene
20 november 2008, 11:47

Tiens, onze shopmanager komt nochtans van H&M en was daar vroeger floor (boven dan). Ge zou bijna denken dat ze t weet.
Soit, don't really care, kga akkoord met de rest. Mijn ambitie is nu ook niet echt bij New Look werken voor de rest van men leven.

iamhollywood
20 november 2008, 12:46
Als er in Brugge 1ne grote winkel is staat dien floor op 1 afdeling ja.
Ma vb in Antwerpen was lingerie+accessoires, de young (is nu gesloten), dames+heren+kinderen in 4 verschillende winkels (worden beschouwd als aparte winkels) als shop zijt ge verantwoordelijk voor alle 4 en de floor voor 1 van de 4 winkels.
Ma pakt nu gb express, ge hebt er in Leuven 3, als shop van gb express zijt ge verantwoordelijk voor 1e.

Ni dat het veel uitmaakt:) Een mens moet doen wat hij graag doet.
Heb onder de vakantie 5 weken op de boekhouding gewerkt tussen al die serieuze mensen, ik ging elke dag dik tegen mijn zin op! Ik stond op punt om accountancy als specialisatie te nemen ma heb mij daardoor toch bedacht :p (marketing -> master meertalige bedrijfscommunicatie)
In Inno daarentegen ga'k met plezier werken.

Ik vind het nogal kortzichtig..

Arifiene
20 november 2008, 13:04
Als er in Brugge 1ne grote winkel is staat dien floor op 1 afdeling ja.
Ma vb in Antwerpen was lingerie+accessoires, de young (is nu gesloten), dames+heren+kinderen in 4 verschillende winkels (worden beschouwd als aparte winkels) als shop zijt ge verantwoordelijk voor alle 4 en de floor voor 1 van de 4 winkels.
Ma pakt nu gb express, ge hebt er in Leuven 3, als shop van gb express zijt ge verantwoordelijk voor 1e.

Ni dat het veel uitmaakt:) Een mens moet doen wat hij graag doet.
Heb onder de vakantie 5 weken op de boekhouding gewerkt tussen al die serieuze mensen, ik ging elke dag dik tegen mijn zin op! Ik stond op punt om accountancy als specialisatie te nemen ma heb mij daardoor toch bedacht :p (marketing -> master meertalige bedrijfscommunicatie)
In Inno daarentegen ga'k met plezier werken.

Ik vind het nogal kortzichtig..
Vind jij dat maar kortzichtig. Ik mag er niet aan denken dat k daar heel men leven moet werken. Ik gebruik liever men brain. Daarom studeer ik ook voort. Als uw lief heel zijn leven in de H&M wil werken, fine by me.

BlaDe
20 november 2008, 13:06
brrr, ik mag er niet aan denken, mijn hele leven in ne wijvewinkel

Savage
20 november 2008, 13:07
boah, zo gans den dag bij Victoria's Secret werken ... Er zijn ergere dingen lijkt me :p

Arifiene
20 november 2008, 13:10
boah, zo gans den dag bij Victoria's Secret werken ... Er zijn ergere dingen lijkt me :p

YR, van die dikke lelijke vrouwen helpen die een cup G nodig hebben ofzo. Lijkt me super ja :p.

MetalG
20 november 2008, 13:10
brrr, ik mag er niet aan denken, mijn hele leven in ne wijvewinkel

maja gij zijt geen wijf hé :p

toch? :unsure:

BlaDe
20 november 2008, 13:11

dat lijkt mij alleen maar neig als ge dagelijks heidi klum aankleedt ofzo :)

Arifiene
20 november 2008, 13:11
maja gij zijt geen wijf hé :p

toch? :unsure:

Iamhollywood haar lief is toch ook geen wijf :p

iamhollywood
20 november 2008, 13:15
Warsch zal hij daar niet gans zijn leven werken, hij zoekt om in avondschool iets bij te volgen ma zo simpel is da niet als ge voltijds werkt.

Ma ik vind het vrij kortzichtig. Vooral omdat het mij doet denken aan al die studentjes die zich erdoor sputtelen door van buiten te blokken, denken dat ze het zijn omdat ze studeren maar voorts aan de mama en papa moeten vragen om hun bankrekening te beheren want zelf kunnen ze nog niet met een bankautomaat (en al zeker niet met internetbanking) werken :p (ja zo'n achterlijke wijven vindt ge in 3de bach TEW :p)

Ma bon genoeg daarover:)

Savage
20 november 2008, 13:18
dat lijkt mij alleen maar neig als ge dagelijks heidi klum aankleedt ofzo :)

pas op, ik heb ongeveer een jaartje bij Fashion Club 70 in A'pen gewerkt als consultant. Dat is pas ne modewinkel btw. Zij verdelen alle grote modemerken. En die moeten natuurlijk gepast worden door bijbehorende modellekes. Die liepen meer in lingerie en naakt rond dan dat ze kledij aanhadden. En ok, inhoudelijk zijn die gene vette, maar zelfs ne voetballer zou ze ni kunnen krijgen :D

Anyhow: wrom doen vrouwen nog steeds moeilijk over goeie vriendinnen, zeker als die er ook een beetje deftig uitzien :/

Sivve
20 november 2008, 13:21
Anyhow: wrom doen vrouwen nog steeds moeilijk over goeie vriendinnen, zeker als die er ook een beetje deftig uitzien :/

Vrouwelijke jaloezie is a bitch, zelfs op hun eigen beste vriendinnen is dat nog jaloers:p

Arifiene
20 november 2008, 13:24
Warsch zal hij daar niet gans zijn leven werken, hij zoekt om in avondschool iets bij te volgen ma zo simpel is da niet als ge voltijds werkt.

Ma ik vind het vrij kortzichtig. Vooral omdat het mij doet denken aan al die studentjes die zich erdoor sputtelen door van buiten te blokken, denken dat ze het zijn omdat ze studeren maar voorts aan de mama en papa moeten vragen om hun bankrekening te beheren want zelf kunnen ze nog niet met een bankautomaat (en al zeker niet met internetbanking) werken :p (ja zo'n achterlijke wijven vindt ge in 3de bach TEW :p)

Ma bon genoeg daarover:)
Uw laatste opmerking getuigt pas van kortzichtigheid. En doet hier ook niets ter zake. Want diegene die er opmerkingen over maakten werken al of studeren idd. Persoonlijk beheer ik sinds men 16 mijn eigen bankrekening.
En ja, TEW... Blij dat ik die opmerking niet gemaakt heb.

I don't really. Als men vriendinnen iets leuks aanhebben zeg ik dat, als ze iets fouts aanhebben, idem. En mijn vriendinnen zijn allemaal cute :tongue:.

Wrm: jaloezie ;).

Savage
20 november 2008, 13:24
echt eh. Gisteren nog langs een vriendin geweest die ik al maanden nimeer gezien had, iets gegeten, terug naar huis. 's Avonds mooi tegen het vriendinneke verteld en ge merkt al direct hoe laat het is ...

Man man :)

edit: ma lol, Evy, da bedoel ik ni :p

Arifiene
20 november 2008, 13:27
echt eh. Gisteren nog langs een vriendin geweest die ik al maanden nimeer gezien had, iets gegeten, terug naar huis. 's Avonds mooi tegen het vriendinneke verteld en ge merkt al direct hoe laat het is ...

Man man :)

edit: ma lol, Evy, da bedoel ik ni :p

Ah zoooo. Specifieer dan eh bert :tongue:.
Nja ik ben ook vrij protective of my boyfriend. Ma das gwn omdat ze hem allemaal willen ook, dus ik heb recht om protective te zijn :p.
Maar wel niet tov men eigen vriendinnen. T zou ook niet kunnen, want ze kennen em niet (door de verre afstand enzo).

Savage
20 november 2008, 13:30
ja, zij kennen elkaar wel, maar er is nooit iets geweest tssn mij en die goeie vriendin, maar net omdat ze op een of andere manier wel seks uitstraalt, is er die portie jaloezie. Maar da boeit mij ni, ik ben bij m'n vriendin om een reden. Kga ni dwaas beginnen doen met iemand anders voor de fun of it. Er zit niks verkeerd in m'n relatie :)

^MystiQ
20 november 2008, 13:32
Ge moet natuurlijk niet gaan veralgemenen hé. Er zitten bij mij ook mensen die niet weten hoe ze patatten moeten klaarmaken. :)
Sommigen hebben op 21 jarige leeftijd zelfs hun rijbewijs nog niet. Zo een mensen kom je overal tegen :)

Sivve
20 november 2008, 13:40
Ge moet natuurlijk niet gaan veralgemenen hé. Er zitten bij mij ook mensen die niet weten hoe ze patatten moeten klaarmaken. :)
Sommigen hebben op 21 jarige leeftijd zelfs hun rijbewijs nog niet. Zo een mensen kom je overal tegen :)

Subtiel steksken spotted:p

Tha_nOn
20 november 2008, 13:51
kheb mijn rijbewijs ook nog niet maar den datum ligt wel al vast :unsure:
ik ga zo buizen

en over hollywoord haar vriendje, wie zegt dat hij geen ambitie heeft? kunt dat daaruit niet weten, tis niet omdat ge studeert dat ge ambitie hebt
hij lijkt alleszinds zijn best te doen om hogerop te komen waar hij nu zit, lijkt me toch ook enigszins ambitie

iamhollywood
20 november 2008, 13:59

Da heeft ni echt iets met intelligentie te maken :p
Ik moet ook nog aan mijn rijbewijs beginnen, gewoon omda ik te tam ben om mij daaraan te zetten :p
Als ge de moeite doet om te leren koken lukt da ook wel (het hoeft daarom niet hoogstaand te zijn:p).

Niet overweg kunnen met technologie ligt net iets anders ..

puni
20 november 2008, 14:03

Sommige mensen zelfs op hun 22!

On a sidenote, het is niet omdat ik nog geen rijbewijs heb dat ik niet kan rijden. Als ge geen patatten kunt klaarmaken, kunt ge geen patatten klaarmaken. Ik denk dat het verschil wel duidelijk is. :p

Goeie poging wel.

EDIT: De twee meiden waren mij voor!

BlaDe
20 november 2008, 14:06
sommige mensen zelfs op hun 24!

iamhollywood
20 november 2008, 14:09
En andere als de 60 gepasseerd zijn :p

puni
20 november 2008, 14:09
Echt? Wat een losers!

EDIT: Op Blade dus, maar die 60-jarigen ook wel.

iamhollywood
20 november 2008, 14:16
Echt? Wat een losers!

EDIT: Op Blade dus, maar die 60-jarigen ook wel.

Gaat gij nu beginnen beweren dat mijn bomma geen ambitie heeft :lol:

Ze heeft een rijbewijs maar nooit met een wagen gereden.

Mephisto
20 november 2008, 14:16
en over hollywoord haar vriendje, wie zegt dat hij geen ambitie heeft? kunt dat daaruit niet weten, tis niet omdat ge studeert dat ge ambitie hebt
hij lijkt alleszinds zijn best te doen om hogerop te komen waar hij nu zit, lijkt me toch ook enigszins ambitie
Awel, Gmotha zei net dat hij ambitie heeft.
Iamhollywood begon toen over studeren.

puni
20 november 2008, 14:17
Ik dacht dat mijn sarcasme er zo dik bovenop lag dat ge er niet naast kon kijken. :unsure:

Bubba
20 november 2008, 14:21
Gaat gij nu beginnen beweren dat mijn bomma geen ambitie heeft :lol:

Ze heeft een rijbewijs maar nooit met een wagen gereden.

Lol, mijn tante is ook zo. In den tijd veel geld betaald om een rijbewijs te hebben, ze heeft dan een aantal maanden later een klein accidentje gehad en nu durft ze niet meer te rijden.

Das dus al 30 jaar geleden ofzo hé, da accident. Nu kan mijne nonkel der altijd mee rondrijden. :p

iamhollywood
20 november 2008, 14:29
Lol, mijn tante is ook zo. In den tijd veel geld betaald om een rijbewijs te hebben, ze heeft dan een aantal maanden later een klein accidentje gehad en nu durft ze niet meer te rijden.

Das dus al 30 jaar geleden ofzo hé, da accident. Nu kan mijne nonkel der altijd mee rondrijden. :p

Ik eindig warsch ook zo zuh :p
Hoelang het geduurd heeft alvorens ik met mijn vespake een steenweg op durfde..
Vandaar dat ik stiekem mijn rijbewijs uitstel, ik zie mij echt niet op een autostrade rijden :$

puni
20 november 2008, 14:34
Das nog het makkelijkst van allemaal, geen fietsers, geen voetgangers, geen voorrang van rechts... :p

Hellrabbit
20 november 2008, 14:38
Vandaar dat ik stiekem mijn rijbewijs uitstel, ik zie mij echt niet op een autostrade rijden :$

Ge hoeft voor uw rijbewijs te halen dan ook nooit op een autostrade komen

iamhollywood
20 november 2008, 14:39
Das nog het makkelijkst van allemaal, geen fietsers, geen voetgangers, geen voorrang van rechts... :p

Da hebt ge met nen brommer ook, das niks :p
Ma het gedacht dat ge met 100en auto's achter elkaar ligt te flammen, die op en afritten.. volgend jaar miss! :p

iamhollywood
20 november 2008, 14:40
Ge hoeft voor uw rijbewijs te halen dan ook nooit op een autostrade komen

Moet ge voor uwe praktijk ni een stukske de autostrade op?

GMotha
20 november 2008, 14:42
Moet ge voor uwe praktijk ni een stukske de autostrade op?Niet altijd. Tijdens de rijlessen wel.

cura
20 november 2008, 14:45
ik heb geen rijlessen gevolgd en bij praktijk moest ik ook niet op de autosnelweg, nu ik snap nie waarom mensen schrik hebben om met een auto te rijden.. da gaat allemaal zo vanzelf :s

Hellrabbit
20 november 2008, 14:45
Kheb nog niemand geweten die effectief de autostrade op moest tijdens zen rijexamen. Daar is immers nie genoeg tijd voor.

iamhollywood
20 november 2008, 14:48
Kheb nog niemand geweten die effectief de autostrade op moest tijdens zen rijexamen. Daar is immers nie genoeg tijd voor.

Ma dan nog wa is het nut van een wagen als ge er de snelweg niet mee op durft :p

Mephisto
20 november 2008, 14:51
Ma dan nog wa is het nut van een wagen als ge er de snelweg niet mee op durft :p
Achterbank? :unsure:

cura
20 november 2008, 14:52
da ge zelf naar de winkel kan gaan en al uw inkopen naar huis brengen zoda ge da nie elke keer moet vragen aan mama/papa/vriendje?

aXl_
20 november 2008, 14:52

soms wel eh hellrabbit. In leuven gaat da makkelijk door in haasrode erop te gaan en aan de afrit leuven 5 km later er af te gaan. Maar vaak gebeurt het ni, zeker ni nu heel de afrit/oprit in haasrode verbouwd wordt.

|nfected
20 november 2008, 14:58

Hier wel...
Eerst beetje reguliere banen en dan autosnelweg op om op deze manier naar het examencentrum terug te rijden

Bubba
20 november 2008, 15:23

Ja, ik was ook zo. Op mn 18de geprobeerd, en khad da zelfde gevoel als u. Dus ik zei "no way da ik da verder ga doen", dus gestopt. Een jaar of 2 later opnieuw geprobeerd, weer hetzelfde. En nu in september eindelijk begonnen en geen problemen meer. :p

Sivve
20 november 2008, 17:20
Tis dus in toekoer 140 euro voor honderd bonnekes, cva nog:p

Hellrabbit
20 november 2008, 17:47
soms wel eh hellrabbit. In leuven gaat da makkelijk door in haasrode erop te gaan en aan de afrit leuven 5 km later er af te gaan. Maar vaak gebeurt het ni, zeker ni nu heel de afrit/oprit in haasrode verbouwd wordt.

bij ons wordt da al lastiger als ge den E19 oprijdt :):)

iamhollywood
20 november 2008, 18:06
da ge zelf naar de winkel kan gaan en al uw inkopen naar huis brengen zoda ge da nie elke keer moet vragen aan mama/papa/vriendje?

Eums wij moeten nu ook met ons gerief tot ons appartement sleuren, hebben er net op gelet dat we iets namen vlakbij een winkel :p

Ma ik zal mijn rijbewijs wel eens halen ze..
Als ik dit jaar geen 2de zit heb ga'k onder de grote vakantie voor mijn theorie!

Welja ik dacht da mijn zus er in Haasrode een stukje op moest..

puni
20 november 2008, 18:14
Wacht, uwe vriend heeft ook geen rijbewijs?

iamhollywood
20 november 2008, 18:16
Wacht, uwe vriend heeft ook geen rijbewijs?

Euh nee :unsure:

Duckwhisperer
20 november 2008, 18:34

't Was dus omgekeerd, €40 voor 100 bonnekes :doh:

Duckwhisperer
20 november 2008, 18:48
Tis dus in toekoer 140 euro voor honderd bonnekes, cva nog:p

Ik had het dus nog nie just, miljaar é :p

Sivve
20 november 2008, 18:52
Ik had het dus nog nie just, miljaar é :p

Tis dus sowieso toekoer e tettekop, tis wel een fuif maja adn moeje maar inkom betalen!

Kowlier
20 november 2008, 18:57
ik zou bijgod nime zonder rijbewijs kunnen. das iets essentieels geworden imo.