PDA

Volledige versie bekijken : fifa competitie (monster, plehiers, ... )

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

plehiers
24 november 2008, 21:11
Hier dus de nieuwe competitie MET ALLEEN ACTIEVE LEDEN...

mensen die nog willen meedoen met een competitie waarin er geen vast speelschema is (dus als iemand online is, gewoon spelen...zien dat je al je matchkes binnen de deadline gespeeld hebt...dan een terugronde...en op einde playoffs) even hier bevestigen met:

1) Je ploeg
2) Je naam hier op het forum
3) Je PSN

Dus ongeveer...de regels:
-ACTIEF ZIJN
-deadline van 2 weken per ronde (heenronde, terugronde, playoffs)
-matchen die niet gespeeld zijn voor de deadline zorgen voor een sanctie (forfait van 3 - 0 als 1 speler niks laat weten, gelijkspel van 0 - 0 als beide spelers niks laten weten)
-uitzonderingen op bovenstaande regel zijn mogelijk (vakantie, weg door het werk, ... deze dingen gewoon laten weten en geen probleem)
-spelers spelen tegen elke tegenstander een uit- en thuismatch (eentje in heenronde, andere in terugronde....dit moet je maar onderling regelen)

- hoeveel spelers de playoffs halen zullen we zien als we weten hoeveel spelers we hebben bij de start van de competitie

De spelers & ploegen:

- plehiers (psn: plehiers) // Valencia
- SteveDB (psn: SteveDB) // AS Roma
- darkarrow (psn: Xsickness) // AC Milan
- Mythe (psn: dripke) // FC Barcelona
- Joeri775 (psn: Joeri775) // Real Madrid
- Wil (psn: Wilcao) // Athletico Madrid
- Toine23 (psn: Toine79) // Inter Milan
- Dhene (psn: Dheneke) // Manchester United
- Dj Tomek (psn: Liquidsky_BE) // Chelsea
- Monster38 (psn: denivan) // Liverpool
- Wolfzor (psn: TjaardA) // Fiorentina
- monoslay (psn: monoslay) // Juventus

-Steve-
24 november 2008, 21:25
SteveDB: Man U

plehiers
24 november 2008, 21:28
SteveDB: Man U

weet wel nie of ge u hier populair mee gaat maken..Aangezien Dheneke Man United had eigenlijk ... :) dus kan zijn da ge toch nog een andere ploeg gaat moeten nemen als Dheneke nu ook Man U wil hebben...nie meer als logisch denk ik

darkarrow
24 november 2008, 21:35
aangezien berepoot van de aardbol is verdwenen wil ik wel Ac milan

plehiers
24 november 2008, 21:36
aangezien berepoot van de aardbol is verdwenen wil ik wel Ac milan

wa is uwe psn?

-Steve-
24 november 2008, 21:37
weet wel nie of ge u hier populair mee gaat maken..Aangezien Dheneke Man United had eigenlijk ... :) dus kan zijn da ge toch nog een andere ploeg gaat moeten nemen als Dheneke nu ook Man U wil hebben...nie meer als logisch denk ik

We zien wel. Kga daar ni moeilijk over doen.

darkarrow
24 november 2008, 21:40
Xsickness is mijn PSN ;)

mythe
24 november 2008, 21:45
Barcelona!
PSN: dripke

@Plehiers: dienen edit button werkt wel slecht enkele dagen of posten, k'weet niet hoe da werkt.
Dus vraag misschien best aan de moderator of je vaste edit mag hebben.

joeri755
24 november 2008, 21:49
Joeri755 : Real madrid

plehiers
24 november 2008, 21:52
Barcelona!
PSN: dripke

@Plehiers: dienen edit button werkt wel slecht enkele dagen of posten, k'weet niet hoe da werkt.
Dus vraag misschien best aan de moderator of je vaste edit mag hebben.

ja ik weet het...ma das geen probleem...dan quote ik da gewoon opnieuw en delete ik de quotes :p
toch merci voor de tip

plehiers
24 november 2008, 21:53
Joeri755 : Real madrid

psn? Joeri_755? klopt da?

joeri755
24 november 2008, 21:55
psn is joeri755 :D ik gebruik overal hetzelfde, gemakkelijk toch :p

plehiers
24 november 2008, 21:56
psn is joeri755 :D ik gebruik overal hetzelfde, gemakkelijk toch :p

ik ook :p

mythe
24 november 2008, 21:59
Ik ook normaal, maar helaas is mijnen dripke hier ooit gehacked geweest. En als ik hem na 5 maand terug had door de webmaster had hij alles anders ingesteld. Ik kon niets meer posten, ...

Dus heb die van mijn vriend maar behouden die hier nooit meer opkwam :p.

Wilcao
24 november 2008, 22:12
Sign me in!!!

Inter Milaan
Wil
Psn: Wilcao

plehiers
24 november 2008, 22:15
Sign me in!!!

Inter Milaan
Wil
Psn: Wilcao

heb gehoord dat Wilcao gerust deze ploeg wil laten aan andere spelers die Inter echt zouden willen hebben...dan zal hij Athletico Madrid nemen...
dus geen probleem eh...

joeri755
24 november 2008, 22:24
Tis thope da we wa mense hebbe da wille spele. Altijd leuker om meerdere matche te spele :D

plehiers
24 november 2008, 22:25
Tis thope da we wa mense hebbe da wille spele. Altijd leuker om meerdere matche te spele :D

mja we zijn al met 6 eh...en der waren der nog die actief waren waar we nog niks van gehoord hebben dus...komt wel goed

Wilcao
24 november 2008, 23:09
mss ook een paar vragen die mee doen aan het ek en daar ook actief zijn?

plehiers
24 november 2008, 23:14
mss ook een paar vragen die mee doen aan het ek en daar ook actief zijn?

ja mss...ma ga nog ff wachten daarvoor :) zien heoveel man er zo al meedoet

Dhene
24 november 2008, 23:21
Ikke Manchester United hoor! :)
9lives: Dhene
PSN: Dheneke

Toine79
24 november 2008, 23:30
Toine23
PSN Toine79
Team: Inter als Will akkoord is anders speel ik met Lyon.

Will, kies maar.

darkarrow
24 november 2008, 23:38
wanneer mogen we de eerste matchen spelen? :p
Ga je dan een schema maken of een site'tje ? zodat we kunnen zien tegen wie we nog moeten spelen

plehiers
24 november 2008, 23:41
wanneer mogen we de eerste matchen spelen? :p
Ga je dan een schema maken of een site'tje ? zodat we kunnen zien tegen wie we nog moeten spelen

ik hou het klassement gewoon hier bij (behalve als mensen zich geroepen voelen om dat op die site te doen)

en kga nog even wachten om te beginnen tot de anderen ook de kans hebben gehad om zich in te schrijven...want monster nzo zijn nog niet komen zien denk ik :) dan hebben we een schone grote competitie met actieve leden

darkarrow
25 november 2008, 00:07
Jup is goed :niceone:
Als je wilt kan ik je wel helpen aan die site.
Zou toch ook wel wat moeite willen doen voor een proper compititie:)

Tomek
25 november 2008, 12:46
Ik zou ook graag meedoen:

Dj Tomek(psn: Liquidsky_BE) // Chelsey

plehiers
25 november 2008, 12:49
Ik zou ook graag meedoen:

Dj Tomek(psn: Liquidsky_BE) // Chelsey

speelt gij veel online/ zijt ge veel online?

indien ja...wat is veel voor u?

Tomek
25 november 2008, 13:01
Ik kan elke dag wel. 's Avonds (na 22uur) is het beste.
En als er afspraken gemaakt worden, kan het toch gn probleem zijn om eventjes tijd te maken (vind ik)

Ik heb mijn PS3 nog niet lang, dus ben wel geen expert. (heb wel op de PSX véél fifa gespeeld).

mythe
25 november 2008, 13:07
@DJ Tomek: ik ben ook geen expert :p. Heb hier al paar keer zwaar op mijn doze gehad, maar dan oefen je toch.

Ik begin zelf al te winnen. Onlangs zelf met Galatasaray gewonnen van Man U, k'voel mij goed :p lol.

Wanneer begint de competitie?
Sluiten we woensdag 20u de inschrijvingen af?

monster38
25 november 2008, 15:48
denivan Liverpool ;)

souleH
25 november 2008, 16:07
spijtig dak zo weinig online kan zijn laatsten tijd :(

plehiers
25 november 2008, 16:53
ik ga tot deze avond de tijd geven...dan beginnen we ermee

Wilcao
25 november 2008, 17:40
Toine23
PSN Toine79
Team: Inter als Will akkoord is anders speel ik met Lyon.

Will, kies maar.
neem maar dan kies ik wel athletico madrid

Toine79
25 november 2008, 18:10
thnx will. met Inter kan ik is winnen he:p

Wilcao
25 november 2008, 18:16
hehe denk maar eens aan me als ik tegen u moet spelen :)
nee grapke he.

Toine79
25 november 2008, 18:23
ik ben klaar will, oefenmatch?

-Steve-
25 november 2008, 18:51
Moest het volgende komen posten van Plehiers:

Deze avond tussen half elf en elf uur zal ik de inschrijvingen afsluiten en zal de competitie van start gaan.
Ik ga ook alvast een deadline vastleggen voor de heenronde op zondag 7 december...indien we vroeger klaar zijn dan begint de terugronde vroeger...

Wilcao
25 november 2008, 19:46
ik ben klaar will, oefenmatch?
sorry had je bericht te laat gelezen en ik kwam toenstraks niet op de ea server :s

Toine79
25 november 2008, 20:26
ik kan ook ni op de server..je moet je aanmelden bij ea, site niet beschikbaar.

wolfzor
25 november 2008, 20:33
psn:TjaardA

Team: Fiorentina! :p

Toine79
25 november 2008, 20:53
schone foto wolfzor

Wilcao
25 november 2008, 21:09
hoe zit dat nu met die servers?

plehiers
25 november 2008, 21:47
schone foto wolfzor

wolfzor is ne vent...just so you know it...

Wilcao
25 november 2008, 21:48
wolfzor is ne vent...just so you know it...

haha :applause:

plehiers
25 november 2008, 22:01
psn:TjaardA

Team: Fiorentina! :p

kan albanius mss nog meedoen (heeft die tijd en goesting?)

want dan zijn we met een even aantal ploegen...zou leuker zijn

plehiers
25 november 2008, 22:40
monoslay doet mee...

met juventus

Toine79
25 november 2008, 22:50
en toch vind ik het een schone foto servers werken terug. krygen we een overzicht van de speeldagen?
plehiers, zyn die allemaal u niveau? zoja, wil ik wel lynrechter spelen he...:p

plehiers
25 november 2008, 22:53
zijn zware tegenstanders bij ja....tjaarda is nog veel beter als mij

darkarrow
25 november 2008, 22:58
Wilt er nog iemand al een matchke doen?
Plehiers,schreeft u deze matchen ook al op die nu gespeelt worden?

plehiers
25 november 2008, 23:14
Wilt er nog iemand al een matchke doen?
Plehiers,schreeft u deze matchen ook al op die nu gespeelt worden?

die al wil beginnen mag van mij beginnen...moest er nog iemand bijkomen dan zal ik wel zien wa ik daarmee doe...

plehiers
25 november 2008, 23:16
De spelers:

- Albanius (psn: albanius) // Udinese

Veel succes, maak er toffe matchen van...en tis de bedoeling dat de competitie uitgespeeld word door iedereen eh...

plehiers
25 november 2008, 23:25
KLASSEMENT

- Real Madrid 0 / 0 - 0 / 0
- Valencia 0 / 0 - 0 / 0
- Inter milan 0 / 0 - 0 / 0
- AC milan 0 / 0 - 0 / 0
- Fiorentina 0 / 0 - 0 / 0
- Man United 0 / 0 - 0 / 0
- AS Roma 0 / 0 - 0 / 0
- FC Barcelona 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 0 - 0 / 0
- Atlethico Madrid 0 / 0 - 0 / 0
- Liverpool 0 / 0 - 0 / 0
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Udinese 0 / 0 - 0 / 0

rood is aantal punten / blauw doelsaldo / groen aantal matchen gespeeld

wolfzor
25 november 2008, 23:30
schone foto wolfzor

ge dacht dus even dat ik Kristen Bell was :p

Toine79
25 november 2008, 23:50
maar nee, vond het gewoon mooie foto. dat is al.

plehiers
25 november 2008, 23:51
maar nee, vond het gewoon mooie foto. dat is al.

toine matchke?

plehiers
26 november 2008, 00:24
Valencia - Inter 5 - 0

14 min : silva
27 min: vicente
36 min: silva
56 min: silva
87 min: vicente

ik kwam rap op voorsprong en paar minuten later was het al 2 - 0 door een mooie voorzet en mooie kopbalgoal van vicente... Ik vond dat doen de veer een beetje gebroken was bij toine??
De verdediging vertoonde meer gaten en hij leek mij minder geconcentreerd te spelen...wat wss logisch is als je rap 2 - 0 achterstaat...
Want op momenten speelde hij heel goed...intenties waren allemaal goed in aanval alleen verdediging werkte nie mee denk ik...
al moet ik zeggen dat ik de eerste helft wel ongelooflijk in vorm leek...alles lukte gewoon (die beweging + knal van silva bijvoorbeeld !! mooie goal...maar lukt bijna nooit)

gg

Toine79
26 november 2008, 00:34
heb tactiek op counter gezet, matchen tegen u in achterhoofd gehouden, maar was slechtere keuze. Inter kwam weinig in de 16 en als het eens lukte, liet de afwerking het afweten. Valencia was veel beter en ik kreeg geen vat op het spel waardoor idd de concentratie wegging.

competitie in 2 klassen is misschien oplossing voor het groot niveauverschil???

plehiers
26 november 2008, 00:40
Valencia - Chelsea 2 - 1

12 min : Drogba

25min: villa
61 min: silva

ik kwam vlug op achterstand na een hele mooie goal (voorzet en volley van drogba)
dan heb ik meer druk gezet en dit leek te werken...al bleef chelsea stevig verdedigen...maar de druk kwam er meer en meer ... Chelsea had ook nog wel een paar uitbraken maar in de tweede helft was valencia toch de betere ploeg...

heel goed verdedigd !!

good game !

plehiers
26 november 2008, 00:41
heb tactiek op counter gezet, matchen tegen u in achterhoofd gehouden, maar was slechtere keuze. Inter kwam weinig in de 16 en als het eens lukte, liet de afwerking het afweten. Valencia was veel beter en ik kreeg geen vat op het spel waardoor idd de concentratie wegging.

competitie in 2 klassen is misschien oplossing voor het groot niveauverschil???

pas op....ik vond u met momenten goede beslissingen nemen in aanval nzo...allen moet ge wa werken aan u verdediging...

maar zoals ik al zei...die eerste helft was abnormaal wat ik binnenshotte nzo...twede helft heb ik eigenlijk maar 1 - 0 gewonnen eh :)

Toine79
26 november 2008, 00:44
wil iedereen aan iedereen toevoegen? thnx.
ni te bescheiden plehiers

plehiers
26 november 2008, 00:57
Udinese - Valencia 0 - 3

3 min: villa
37 min: villa
45 min: villa

zoals je ziet de match van david villa...zuivere hattrick
al moet ik toegeven dat die eerste goal een lucky goal was...bal blijft hangen en valt voor voet van villa die mar hoeft binnen te tikken...

ik denk dat het verschil hier vooral lag in de kwaliteit van de ploegen...Want albanius is zeker evengoed als mij...heeft ook paar goeie dingen laten zien en hard verdedigd...er was gewoon geen houden aan David Villa vandaag en natuurlijk mijn ploeg die beter was...want met gelijke ploegen zouden we aan elkaar gewaagd zijn.

good game

plehiers
26 november 2008, 01:00
OPLETTEN !!!

albanius stuurde na zijn match een message met de vraag of ik de 2de match ook direct wou spelen...NIET DOEN !!! we spelen met een heen en terugronde!! dus eerst alle matchen in de heenronde en dan alle matchen in de terugronde

EERST 1 KEER TEGEN ELKE SPELER VOOR HEENRONDE
IEDEREEN HIERMEE KLAAR DAN PAS TERUGRONDE !!

plehiers
26 november 2008, 01:02
KLASSEMENT

- Valencia 9 / 10 - 1 / 3
- Real Madrid 0 / 0 - 0 / 0
- AC milan 0 / 0 - 0 / 0
- AS Roma 0 / 0 - 0 / 0
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Inter milan 0 / 0 - 5 / 1

ps: check altijd mee of ik geen fouten maak...vergissen is nu eenmaal menselijk :)

Dhene
26 november 2008, 10:51
gebt al een mooi voorsprong gij :o

Tomek
26 november 2008, 11:08
Valencia - Chelsea 2 - 1

12 min : Drogba

25min: villa
61 min: silva

ik kwam vlug op achterstand na een hele mooie goal (voorzet en volley van drogba)
dan heb ik meer druk gezet en dit leek te werken...al bleef chelsea stevig verdedigen...maar de druk kwam er meer en meer ... Chelsea had ook nog wel een paar uitbraken maar in de tweede helft was valencia toch de betere ploeg...

heel goed verdedigd !!
good game !

Ik vond het een zeer tof spel, alhoewel het gezegd mag worden dat ik veel chance gehad heb dat het niet meer was. Kdenk dat ge ne keer of 2 tegen de paal hebt gevlamd.
Mijn eerste uitbraak was al meteen pot (gelukkig voor mij). Ik vond het een super matchke! Voor herhaling vatbaar.

Ik heb enkel probleme om mijnen bal af te schermen ... elke keer balverlies wat wel frustrerend is :D

mythe
26 november 2008, 11:54
@plehiers: gvd he! als ik geen oefenmatch wou had ik 3-0 gewonnen van u en had ik u de 1ste keer geveld in de competitie. :lol:

GVD! Ge begint dan van u eigen te voelen dage beetje gebeterd zijt. Dus je voetbalt nog is voor het klassement om uw slechte score te verbeteren. Wa krijgde: nen kerel da even goed is maar iets meer kansen omdat ik 1ste helft sukkelde met verdediging en amper door de zijne geraakte, gevolg => 2-1 tegen :p.

dox
26 november 2008, 13:10
damn ben dus te laat :(

joeri755
26 november 2008, 13:53
Mense da hun matche wille spelen, iedereen is toegevoegd dus laat ma iet wete :D

Monoslay
26 november 2008, 14:04
Tis dus de bedoeling da iedereen tegen iedereen speelt he , als er iemand tegen mij wilt spelen , laat maar iet weten .Stuur dan bericht met PS.
club : Juventus

joeri755
26 november 2008, 14:13
heb u toegevoegd op psn dus als ge wilt kunne we nu wel spele

Monoslay
26 november 2008, 14:26
heb u toegevoegd op psn dus als ge wilt kunne we nu wel spele

Kga eerst een beetje oefenen met Juve , kspeel normaal met Valencia :)

plehiers
26 november 2008, 14:28
Ik vond het een zeer tof spel, alhoewel het gezegd mag worden dat ik veel chance gehad heb dat het niet meer was. Kdenk dat ge ne keer of 2 tegen de paal hebt gevlamd.
Mijn eerste uitbraak was al meteen pot (gelukkig voor mij). Ik vond het een super matchke! Voor herhaling vatbaar.

Ik heb enkel probleme om mijnen bal af te schermen ... elke keer balverlies wat wel frustrerend is :D

ja da is eigenlijk hetgene waarom ik zoveel win...mijn kracht is ongelooflijk druk zetten en dan een snelle omschakeling maken om zo makkelijk te scoren omdat verdedigers nog nie goed positie hebben genomen... Maar ik moet zeggen ik heb toch ff moeten slikken..ik was heel content toen ik die tweede goal maakte want, had schrik voor een gelijkspel... Want op zich heb ik op het einde echt rustig aangevallen eh (om zo zeker geen balverlies te leiden want ik vond u op momenten goed verdedigen....Mja chelsea is altijd moeilijk voor valencia...grote sterke spelers die elk kopduel winnen, en dan nog goed georganiseerd verdedigen...ben dan weinig met mijn kleine snelle spelers eh :p...al had die ene kopbal op de deklat wel mooi geweest...was perfecte voorzet :p)

ps: nog eens een applaus voor uw goal, vond die echt heel schoon gedaan..zie graag zo goals (namelijk realistisch en toch schoon)

joeri755
26 november 2008, 14:30
Kga eerst een beetje oefenen met Juve , kspeel normaal met Valencia :)

Troost u ik speel normaal met Man U :D

plehiers
26 november 2008, 14:32
@plehiers: gvd he! als ik geen oefenmatch wou had ik 3-0 gewonnen van u en had ik u de 1ste keer geveld in de competitie. :lol:

GVD! Ge begint dan van u eigen te voelen dage beetje gebeterd zijt. Dus je voetbalt nog is voor het klassement om uw slechte score te verbeteren. Wa krijgde: nen kerel da even goed is maar iets meer kansen omdat ik 1ste helft sukkelde met verdediging en amper door de zijne geraakte, gevolg => 2-1 tegen :p.

lol...pas op, ge moet er wel bijzetten dat ik de eerste helft wat aant spelen was met bewegingen nzo ;), tweede helft heb ik dan wel toch 80% doorgespeeld fzo dus dan hebt ge ook eigenlijk 0-0 gespeeld dus goed verdedigd... Mja mss had ge inderdaad beter direct voor echt gespeeld :p kans was groot dat ik dan u ging onderschatten na die match uit de andere competitie en dat ge mij direct bij de keel kon grijpen :p nu gaat omgekeerde gebeuren en ga ik van begin keihard doorspelen om zeker te zijn dat ik u nie onderschat ;)
want ge zijt inderdaad beter met barca (en ge speelde ook slimmer gisteren)
good game dus

joeri755
26 november 2008, 14:44
Plehiers ik kijk uit naar onze match, nada ik het hier zo lees :p

plehiers
26 november 2008, 14:48
Plehiers ik kijk uit naar onze match, nada ik het hier zo lees :p

nu?

ps: allemaal zo lees...das relatief hoor :) één match kon ik gewoon niks missen, de ander had ik gewoon een betere ploeg (tegen udinese, want daar heb ik in een andere league al verloren van albanius met gelijke ploegen) en het andere matchke win ik nipt met 2 - 1 ...

Zijn er hier zeker spelers die evengoed zijn als mij of beter... TjaardA is zelfs veel beter als mij...Maar ik heb ook wel het geluk dat Valencia mij ligt en dat ik mijn spel daar mee kan spelen...

-Steve-
26 november 2008, 14:49
Wie wilt er rond een uur of 3 spelen?

plehiers
26 november 2008, 14:53
Wie wilt er rond een uur of 3 spelen?

mss dat ik dan kan...

joeri755
26 november 2008, 14:54
Ik heb tijd dus kan spele tege iedereen die online komt

plehiers
26 november 2008, 14:55
Ik heb tijd dus kan spele tege iedereen die online komt

kom nu dan joeri...ik ben online

plehiers
26 november 2008, 14:57
De spelers:

Hier nog eens de spelers...zodat iedereen elkaar eens toevoegd...

plehiers
26 november 2008, 14:59
KLASSEMENT

- Valencia 12 / 14 - 4 / 5
- AS Roma 3 / 3 - 2 / 1
- AC milan 0 / 0 - 0 / 0
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Real Madrid 0 / 0 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Inter milan 0 / 0 - 5 / 1

ps: check altijd mee of ik geen fouten maak...vergissen is nu eenmaal menselijk :)

joeri755
26 november 2008, 15:21
Real-valencia 0-2

Eerste goal domme fout van de verdediging en Silva profiteert zachtjes voorbij casillas
0-1
2de goal corner, verdig heeel slecht uit davil villa profiteert 0-2
ni echt kanse gad wsch 1 van men minder goeie matche ma kom was leuk :D

plehiers
26 november 2008, 15:24
Real Madrid - Valencia 0 - 2

19 min: David Silva
58 min: David Villa

ja wat een match...
voor hetzelfde geld verlies ik deze match met 2 - 0...
ik denk dat het verschil em zat in geluk en een beetje in efficientie... mijn eerste goal is een wondermooie pas (MAAR op een cm na geen buitenspel) en ik werk em mooi af... terwijl 5 minuten later gebeurt net hetzelfde aan de andere kant...Alleen werkt Real (ik denk vanisterlrooy?) de bal niet af. En ook al laat ik mijn keeper goed uitkomen, das een kans die ge nie moogt laten liggen alleen op goal af :) (ik liep zelfs niemeer mee omdat ik dacht dat het offside was...Was wel effe slikken :p)

Wat ik hierboven beschreven heb heeft de match doen kantelen in mijn voordeel...want joeri liet mij zwoegen in verdedigen (5 a 6 keer nipt buitenspel gelopen en 2 a 3 keer kon ik hem nog net afstoppen ...) dus na de 1 - 0 voorsprong heb ik dan kleine aanpassing gemaakt zodat mijn verdediging hier op anticipeerde... het gevolg was wel dat mijn aanval het moeilijk kreeg (OOK door de hele goede verdediging van joeri) al heb ik dan plots nog een 2de goal door wat geharrewar in de 16 van real en dan plots de bal voor de voeten van villa die in één tijd binnentikt.

Ja ik mag toch echt van geluk spelen hier...

heel goed gespeeld joeri !

deze terugmatch zet ik al een kruisje bij met 'mogelijke verliesmatch' :p

plehiers
26 november 2008, 15:25
Real-valencia 0-2

Eerste goal domme fout van de verdediging en Silva profiteert zachtjes voorbij casillas
0-1
2de goal corner, verdig heeel slecht uit davil villa profiteert 0-2
ni echt kanse gad wsch 1 van men minder goeie matche ma kom was leuk :D

nja pas op eh...ge hebt 5 keer fzo nipt buitenspel aan u kloten gehad...dan 2 a 3 keer dat ik u pas net inhaal aan mijn baklijn en de bal afsnoep (trage vanistelrooy natuurlijk) en dan vond ik dat ge ene keer onterecht zijt afgefloten (allez zo leek het in de herhaling), uw allereerste aanval fzo dacht ik of u tweede

als ge nu slecht speelde dan heb ik schrik voor de volgende match zenne :p

joeri755
26 november 2008, 15:27
Hehe ni overdruiven maja u verdediging was heel goe :D
enja het was van nistelrooy is de eerste keer da ik zo een kans laat ligge men matras heeft afgezien toen. had keeper tegenvoets moete pakke :D En had het onmiddelijk door dat geen offside was :D ik hou altijd lijnrechter in het oog bij zo een situaties :D
Ik blame de stress :p
Maar het was zeer leuke match zo speel ik er nemeer veel :D
Mijn tiktikvoetbal kwam der ook ni zo goe uit spijtig genoeg :( ma da was verdienst van u verdediging :D

plehiers
26 november 2008, 15:31
Hehe ni overdruiven maja u verdediging was heel goe :D
enja het was van nistelrooy is de eerste keer da ik zo een kans laat ligge men matras heeft afgezien toen. had keeper tegenvoets moete pakke :D En had het onmiddelijk door dat geen offside was :D ik hou altijd lijnrechter in het oog bij zo een situaties :D
Ik blame de stress :p
Maar het was zeer leuke match zo speel ik er nemeer veel :D
Mijn tiktikvoetbal kwam der ook ni zo goe uit spijtig genoeg :( ma da was verdienst van u verdediging :D

Ja ik kan ene keer als ik voorsta terugvallen op een sterke verdediging...Had ge nie gemerkt (zeker na de 2 - 0) dat ik steeds met één manneke 2 m achter vanistelrooy ging staan? en het andere manneke bij em...dus de pas in de voeten ging nie, en de lobpas kon ik vanistelrooy laten pakken want er stond dan toch nog een mannetje te wachten op hem....de truk dan is gewoon achteruit meelopen met die aanvaller en wachten tot hij kort genoeg is of een fout maakt...

en ik hou offside ook altijd in de gaten (ma had deze keer lijnrechter nie gezien...Stond niemeer in beeld bij mij) ma tzal net zoals mijn goal heel nipt geweest zijn :p

joeri755
26 november 2008, 15:54
Andere vrijwilligers post ma en zodra ik et lees komk af :D

plehiers
26 november 2008, 15:57
Andere vrijwilligers post ma en zodra ik et lees komk af :D

TjaardA was derstraks toch online? en SteveDB komt sffs ook

joeri755
26 november 2008, 15:59
Hehe met Tjaarda gaak nog efkes wachte :D Real efkes beter gwn worde want na dak zen ranking en stats gezien heb, heb ik bij hem ni zo een goed gevoel :D

plehiers
26 november 2008, 16:01
Hehe met Tjaarda gaak nog efkes wachte :D Real efkes beter gwn worde want na dak zen ranking en stats gezien heb, heb ik bij hem ni zo een goed gevoel :D

lol ik ook nie bij hem zenne :p

Tomek
26 november 2008, 16:43
PS: is het mogelijk friends te adden via de pc? (niet via PS3?)

En wa voor een doelsaldo hebde gij Plehiers ... 12 voor en 1 tegen ... da belooft.
Morgenavond & in het weekend kan ik een hele reeds wedstrijden spelen. (vrouwtje is dan weg - olé) :D

joeri755
26 november 2008, 16:44
Zover ik weet ni

plehiers
26 november 2008, 16:55
seg ander mensen mogen ook spelen he :p lol

ik zie vaak mensen tegelijk online...
want iedereen speelt ma tegen mij, moogt ook tegen elkaar zenne :d

mythe
26 november 2008, 17:09
@plehiers: dan is de wedstrijd tegen den besten al achter de rug he :p lol

joeri755
26 november 2008, 17:13
Hehe :D

plehiers
26 november 2008, 17:18
das niewaar...ik ben helemaal nie de beste :) tjaarda is beter...ben nu ook aant verliezen tegen SteveDB zelfs dus :p iedereen kan al eens minder spelen...

Wilcao
26 november 2008, 17:33
1 dag gaan werken en plehiers loopt al 12 punten voor :s
nice work

plehiers
26 november 2008, 17:38
ja het is gebeurd...valencia verliest...

AS Roma - Valencia 3 - 2

Roma speelde het spelletje ideaal en wist de druk die ik altijd zet goed te omzeilen...Verder heb ik ook nog 2 keer alleen op keeper laten liggen... In de terugmatch als ik thuisspeel ga ik alles geven om toch te winnen :p
want heb em mss wat onderschat (won er vroeger altijd van in andere competities daarmee) waardoor ik toen op een achterstand stond en mijn spel niemeer kon spelen... AS roma verdedigde goed en brak dan vaak goed uit op de counter

goed gespeeld Steve !

ps: en gij vond het stom dat ge man united nie kon pakken..heb u nog nooit zo goed weten spelen met man u als nu met AS roma ...

Dots
26 november 2008, 17:46

AS Roma - Valencia 3 - 2

Roma speelde het spelletje ideaal en wist de druk die ik altijd zet goed te omzeilen...Verder heb ik ook nog 2 keer alleen op keeper laten liggen... In de terugmatch als ik thuisspeel ga ik alles geven om toch te winnen :p
want heb em mss wat onderschat (won er vroeger altijd van in andere competities daarmee) waardoor ik toen op een achterstand stond en mijn spel niemeer kon spelen... AS roma verdedigde goed en brak dan vaak goed uit op de counter

goed gespeeld Steve !

ps: en gij vond het stom dat ge man united nie kon pakken..heb u nog nooit zo goed weten spelen met man u als nu met AS roma ...

ONMOGELIJK!!! :P

monster38
26 november 2008, 17:56
Ik wil zondag wel is nen helen dag spelen dus stuur maar dan ;)

Wilcao
26 november 2008, 17:56
same here
Athletico 0-3 Roma

Zeer sterk verdedigd, kwam er niet door en kwam ik erdoor dan kon ik het niet afmaken terwijl roma zo goed als alles afmaakte.
Ik begin al goed :s

Tussen 17.30 -19.00 ben ik weer klaar voor de rest

plehiers
26 november 2008, 18:01
same here
Athletico 0-3 Roma

Zeer sterk verdedigd, kwam er niet door en kwam ik erdoor dan kon ik het niet afmaken terwijl roma zo goed als alles afmaakte.

ja hij doet da goed eh met AS roma...

Wilcao
26 november 2008, 18:04
ja man idd

plehiers
26 november 2008, 18:05
KLASSEMENT

- AS Roma 6 / 6 - 2 / 2
- Atlethico Madrid 3 / 3 - 4 / 2
- Inter milan 3 / 1 - 5 / 2
- AC milan 0 / 0 - 0 / 0
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- FC Barcelona 0 / 0 - 1 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Real Madrid 0 / 1 - 5 / 2

-Steve-
26 november 2008, 18:10

AS Roma - Valencia 3 - 2

goed gespeeld Steve !

same here
Athletico 0-3 Roma

thx, gijle ook goe gespeeld. Tegen Wil was de 3-0 wel wat overdreven en tegen Plehiers had het evengoed gelijk kunnen zijn. En ja, Roma ligt me blijkbaar goed, maar ik speel zo graag met united. :p

plehiers
26 november 2008, 18:10
ja man idd

mja iedereen denkt ook dat AS Roma een slechtere ploeg is...Ma ik vind da eigenlijk een topploeg...echt dikke spelers bij

ook bij algemene stats waren ze beter als Valencia dus...veel mensen weten da nie eh :)

-Steve-
26 november 2008, 18:17
mja iedereen denkt ook dat AS Roma een slechtere ploeg is...Ma ik vind da eigenlijk een topploeg...echt dikke spelers bij

ook bij algemene stats waren ze beter als Valencia dus...veel mensen weten da nie eh :)

Das ni waar ze, ni geloven. :p

darkarrow
26 november 2008, 18:33
Wil,zin in matchke?
1 voor te oefenen en 1 voor points :)

Wilcao
26 november 2008, 18:37
is goed

mythe
26 november 2008, 18:50
Inter 1 - 0 Barca

Spijtig genoeg :(. Normaal zou het gelijk moeten zijn, elk evenveel kansen. Maar al vond ik zelf dat ik recht had op 1-1, aangezien ik de 2de helft 3* alleen voor de goal stond, maar ofwel nevest schoot ofwel gewoon de keeper van toine dat te ver naar voor liep, waardoor ik toch niet weet wa te doen :p.

joeri755
26 november 2008, 18:56
Atheltico-Real 3-1

Hij komt heel snel 2-0 voor in eerste helft. 2de helft scoor ik met raul de 2-1
en bijna onmiddelijk derna valt de 3-1.
0 op 6 ni goe begonge ik vraag mij af waar menne kop staat :D

Toine79
26 november 2008, 19:01
verslag Inter - Barcelona 1-0

een afwachtend begin met een overvol middenveld en geen kansen aan beide kanten door de goede verdediging van beide teams.
na 20min komt Inter meer in het spel voor door Mancini die de rechterflank afschuimt en voorzet in de 16 geeft. kopbal Zlatan geweerd door Valdes.
op corner kopbal zlatan terug geweerd door Valdes.
2de corner kopt Quaresma de bal tegen de netten.
2de helft komt Barcelona beter voor de dag met Eto'o die op de counter loert en 2 keer de 1-1 laat liggen. Zlatan en Mancini zijn nog dicht tegen 2-0 maar Valdes keepte zeer sterk.
gelijkspel was verdiend maar ik ben content dat de nul voor Inter weg is.:woohoo:

plehiers
26 november 2008, 19:08
verslag Inter - Barcelona 1-0

een afwachtend begin met een overvol middenveld en geen kansen aan beide kanten door de goede verdediging van beide teams.
na 20min komt Inter meer in het spel voor door Mancini die de rechterflank afschuimt en voorzet in de 16 geeft. kopbal Zlatan geweerd door Valdes.
op corner kopbal zlatan terug geweerd door Valdes.
2de corner kopt Quaresma de bal tegen de netten.
2de helft komt Barcelona beter voor de dag met Eto'o die op de counter loert en 2 keer de 1-1 laat liggen. Zlatan en Mancini zijn nog dicht tegen 2-0 maar Valdes keepte zeer sterk.
gelijkspel was verdiend maar ik ben content dat de nul voor Inter weg is.:woohoo:

mancini op rechts? quaresma links dan? of...

plehiers
26 november 2008, 19:09
klassement aangepast

darkarrow
26 november 2008, 19:37
Xsickness Vs. Wilcao 2-1
Was een redelijk gesloten match,met de meeste kansen voor wil :p
Heb meer in de 1ste (oefen)match laten zien marja...
Kwam 2-1 voor in de 82ste min door het niet kunnen wegwerken van de bal in wil's defensie:woohoo:

plehiers
26 november 2008, 19:45
Xsickness Vs. Wilcao 2-1
Was een redelijk gesloten match,met de meeste kansen voor wil :p
Heb meer in de 1ste (oefen)match laten zien marja...
Kwam 2-1 voor in de 82ste min door het niet kunnen wegwerken van de bal in wil's defensie:woohoo:

zet int vervolg ook u ploegen op liefst...Dan moet ik da nie opzoeken :p

plehiers
26 november 2008, 19:47
KLASSEMENT

- AS Roma 6 / 6 - 2 / 2
- AC milan 3 / 2 - 1 / 1
- Atlethico 3 / 4 - 6 / 3
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Barcelona 0 / 0 - 1 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1

wolfzor
26 november 2008, 19:51
wie wilt nu spelen ?

Toine79
26 november 2008, 20:01
yep, Mancini staat rechts of links. wissel soms is. verrassingseffect he:lol:

Wilcao
26 november 2008, 20:21
ja gewonnen en nog ene verloren helaas en daarna heb ik de ps3 uitgezet omdat het niet bepaald mijn beste dag is merk ik :)
Morgen een nieuwe dag

joeri755
26 november 2008, 20:56
Hehe ik ken het gevoel, vandaag 2 keer verlore nu wacht ik liever ook tot morge :D het rare was wel dka al men oefenmatche ervoor had gewonne :D zuigt wel :D

wolfzor
26 november 2008, 21:37
Fiorentina (TjaardA) 8 - 0 AS Roma

Alles ging er in en Roma speelde niet goed.

joeri755
26 november 2008, 21:42
ik heb opeens nog minder zin om tege u te spele :D

darkarrow
26 november 2008, 21:52
iemand nog matchke? :p

Wilcao
26 november 2008, 21:56
Fiorentina (TjaardA) 8 - 0 AS Roma

Alles ging er in en Roma speelde niet goed.
SAY WHAT???

-Steve-
26 november 2008, 21:58
Na 2 goeie prestaties volgt een wanprestatie zeker? Khad dit nu wel voorzien tegen TjaardA. De tactiek die tegen iedereen werkt, blijkt tegen hem niet te werken. Ach, met een 2de plaats ben ik ook blij.

Ik zou liegen moest ik zeggen dat je goed gespeeld hebt, je hebt super gespeeld. De winnaar is volgens mij gekend. Kmoet wel zeggen dat ik ergens na de 4-0 mijn kopje liet hangen, toen ging het dus helemaa niet meer.

plehiers
26 november 2008, 22:03
KLASSEMENT

- Valencia 15 / 19 - 5 / 6
- AS Roma 6 / 6 - 10 / 3
- Fiorentina 6 / 14 - 1 / 2
- AC milan 3 / 3 - 7 / 2
- Juventus 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Barcelona 0 / 1 - 6 / 2

wolfzor
26 november 2008, 22:22
Fiorentina (TjaardA) 6 - 1 (Darkarrow)

darkarrow
26 november 2008, 22:27
Pffft, zo goed was je niet :rofl:
Gg man !

plehiers
26 november 2008, 22:29
Pffft, zo goed was je niet :rofl:
Gg man !

ja ik vrees dat de eerste plaats al vast ligt eh mensen ... spannend zal da dus nie zijn :p

darkarrow
26 november 2008, 22:31
StevenDB of plehiers matchke?

plehiers
26 november 2008, 22:34
StevenDB of plehiers matchke?

ik kan pas laat op de avond (na half 12 fzo)

Toine79
27 november 2008, 00:39
iemand zin in match?

mythe
27 november 2008, 00:57
Ok tjsaarda speelt precies op een ander niveau dan ons. Precies zo wat den top van België :p lol

plehiers
27 november 2008, 01:24
Valencia - Barcelona 5 - 1

Man Man ... deze score geeft nu eens het juiste beeld niet weer...

ik kom rap 0 - 1 achter ... Mythe speelde goed, verdedigde goed, speelde goed rond.. ik had er echt moeite mee... Ik kan dan toch nog gelijk maken...
Dan was het zwoegen tot in 15 min voor het einde, dat ik de 2de goal kon maken...Vanaf toen was het over en uit voor Mythe denk ik (mentaal erdoor wss...) en scoorde ik nog 4 keer in 10 minuten...

Moet echt zeggen, chapeau Mythe...ge hebt een dikke wedstrijd gespeeld!
Als ge voorstaat of gelijk dan gaat het goed bij u ... Denk alleen de mentale weerbaarheid ... dat daar een beetje het probleem ligt...een keer als je achter komt fzo dat het niemeer zo lukt??

in elk geval toch goed gespeeld...heb het moeilijk gehad tot op het einde dan :)

Dots
27 november 2008, 03:08
ik denk da ge het wa ver zoekt... mentaal erdoor. Tis een spelleke.

plehiers
27 november 2008, 03:22
ik denk da ge het wa ver zoekt... mentaal erdoor. Tis een spelleke.

en dan...als ge heel match grote kans maakt op winst of toch zeker een gelijkspel...en op einde krijgt ge nog een goal tegen...direct erna een tweede

dan kunt ge zeker het opgeven of het niemeer zien zitten...spelleke of nie

Dhene
27 november 2008, 11:08
iemand matchke, kan tot 12u... :)

Tomek
27 november 2008, 12:17
Ik pas vanavond (heel de avond available)

Dhene
27 november 2008, 12:24
kheb de laten vandeweek kom maar om 22u thuis en kmoe dan nog eten :(

wolfzor
27 november 2008, 13:09
Dots, Waarom doe je niet mee ?

plehiers
27 november 2008, 13:11
ik kan deze avond laat wel dhene...om 23u fzo?

plehiers
27 november 2008, 13:29
ik kan namiddag spelen (vanaf nu tot... )

Mr. Jack!
27 november 2008, 14:17
Ik kan niet meer meedoen zeker met die competitie?

Zoja welke ploegen zijn er nog vrij die ik eventueel kan gebruiken?

Zoniet, wanneer begint er een nieuwe competitie?

PSN: sijovh
ploeg: (indien nog vrij) olympique lyon

Even verduidelijken, ik werk in 2 ploegen dus de ene week kan ik voor 13H spelen en na 22H, de andere week gewoon na 14H.
Ik speel vaak, enkel online eigenlijk, maar altijd online matchkes spelen begint ook te vervelen dus competitie zou wel handig zijn, mits goede afspraken en goed schema. Goede afspraken goede vrienden hé! ;)
Laat me maar iets weten of ik kan & mag meedoen.

plehiers
27 november 2008, 14:26
Ik kan niet meer meedoen zeker met die competitie?

Zoja welke ploegen zijn er nog vrij die ik eventueel kan gebruiken?

Zoniet, wanneer begint er een nieuwe competitie?

PSN: sijovh
ploeg: (indien nog vrij) olympique lyon

Even verduidelijken, ik werk in 2 ploegen dus de ene week kan ik voor 13H spelen en na 22H, de andere week gewoon na 14H.
Ik speel vaak, enkel online eigenlijk, maar altijd online matchkes spelen begint ook te vervelen dus competitie zou wel handig zijn, mits goede afspraken en goed schema. Goede afspraken goede vrienden hé! ;)
Laat me maar iets weten of ik kan & mag meedoen.

doe maar mee...we zijn toch nog niet zo ver gevordert dat ge zoveel achterstand hebt dus...en lyon is nog vrij...

pas op: als ik merk da je niet actief bent vlieg je er wel uit :)

voeg iedereen toe hieronder

plehiers
27 november 2008, 14:28
De spelers:

NIEUWE SPELER:
- MR. Jack (psn: sijovh) // Lyon

plehiers
27 november 2008, 14:31
KLASSEMENT

- Valencia 15 / 20 - 7 / 7
- AS Roma 6 / 6 - 10 / 3
- Juventus 3 / 2 - 1 / 1
- AC milan 3 / 3 - 7 / 2
- Lyon 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Barcelona 0 / 1 - 6 / 2

plehiers
27 november 2008, 14:44
Jack als ge wilt kunt ge direct tegen mij of joeri spelen...wij zijn allebei online

joeri755
27 november 2008, 15:03
Indeed ik ben online :p

plehiers
27 november 2008, 17:16
wie wil spelen?

Wilcao
27 november 2008, 17:31
ik kan van 17.30 - 18.45

mythe
27 november 2008, 17:33
@Dots: mentaal erdoor is wa overdreven gezegd.

Maar ziet, den 2den helft heeft plehiers in totaal 1* aan mijn goal geweest, ik 5* aan zijn goal, of toch nipt.

De laatste 10 minuten geraakt hij nog aan mijn goal door ne flater, waardoor het 2-1 wordt en dan nog is nen flater 3-1.

En dan was de match al over en heb ik gewoon mijnen controller met 1 bakje verstuurd terwijl ik sms'te :p. Vandaar dus 5-1. Als plehiers redelijk was geweest en gevraagd via PSN had hij hier 3-1 gezet, aangezien ik die 2 laatste goals gewoon cadeau heb gedaan.

1 goal gewoon niet naar mijn scherm gekeken maar wa zitten lopen en 2de goal met 1 hand proberen te verdedigen, maar dan kunde uw X niet induwen :p lol

Maarja, het punt, als iemand niet door u verdediging geraakt en gij voelt u redelijk, omdaje al veel kansen hebt gehad tegen nen speler sterker dan u. En plots geraakt hij 1* aan u goal, door een fout van u en hij maakt ze meteen af dan krijgde het schijt!

Ik voelde mij net als Chelsea, Bordeaux, maar dan nog erger. Chelsea geraakte in het echt amper met acties, maar kregen 1 kans waardoor ze 1-0 voorkwamen. Maar die speelden wel nog gelijk na latere goal van Bordeaux! :p

plehiers
27 november 2008, 17:47
@Dots: mentaal erdoor is wa overdreven gezegd.

Maar ziet, den 2den helft heeft plehiers in totaal 1* aan mijn goal geweest, ik 5* aan zijn goal, of toch nipt.

De laatste 10 minuten geraakt hij nog aan mijn goal door ne flater, waardoor het 2-1 wordt en dan nog is nen flater 3-1.

En dan was de match al over en heb ik gewoon mijnen controller met 1 bakje verstuurd terwijl ik sms'te :p. Vandaar dus 5-1. Als plehiers redelijk was geweest en gevraagd via PSN had hij hier 3-1 gezet, aangezien ik die 2 laatste goals gewoon cadeau heb gedaan.

1 goal gewoon niet naar mijn scherm gekeken maar wa zitten lopen en 2de goal met 1 hand proberen te verdedigen, maar dan kunde uw X niet induwen :p lol

Maarja, het punt, als iemand niet door u verdediging geraakt en gij voelt u redelijk, omdaje al veel kansen hebt gehad tegen nen speler sterker dan u. En plots geraakt hij 1* aan u goal, door een fout van u en hij maakt ze meteen af dan krijgde het schijt!

Ik voelde mij net als Chelsea, Bordeaux, maar dan nog erger. Chelsea geraakte in het echt amper met acties, maar kregen 1 kans waardoor ze 1-0 voorkwamen. Maar die speelden wel nog gelijk na latere goal van Bordeaux! :p

ff serieus eh kerel...ik heb nie om cadeaus gevraagd :naughty:
ik ga hier geen 3 - 1 zetten omdat gij het vraagt, ge moet ma doorspelen tot het einde eh...Das toch al te belachelijk anders:crazy: kan begrijpen da ge gefrustreerd zijt eh...en ik ben altijd heel sportief, ma de score die op het einde op de bordjes staat da is de score die hier komt te staan (logisch)

mja ga hier verder geen woorden aan vuil maken

mythe
27 november 2008, 18:06
Ja, doe maar, maar t'was gewoon voor te zeggen da ik de laatste 2 goals geen steek meer heb gedaan, da'k in principe zelfs nietmeer controleerde. Maarja, geen probleem.

Wilcao
27 november 2008, 18:09

vind ook niet dat plehiers hier 3-1 moet zetten want op het einde kan het om het doelsaldo gaan en dan tellen de doelpunten mee.
Zowiezo moet je maar doorspelen vind ik persoonlijk en als je dat niet doet kun je niet verwachten dat de andere speler niks meer gaat doen omdat jij niks meer doet.
Ik had net hetzelfde gedaan.
Er zijn nu eenmaal wedstrijden die je ontecht gaat verliezen maar dat hoort erbij en dan moet je het karakter tonen om de wedstrijd nog zo goed mogelijk tot het einde te brengen.

plehiers
27 november 2008, 18:40
Juventus - Valencia 2 - 1

Ik kom rap op achterstand door een domme wegspeelbal in de verdediging (shot em recht in zen voeten gvd :p) ... later maakt hij wel nog een mooie goal eind tweede helft ...

tweede helft was ik echter de betere ploeg...kreeg veel kansen alleen werk ik ze nie af (stom van mij, ma da gebeurt wel vaker als ik speel :p...daarmee da ik ook zeg da ik nie zo goed ben als iedereen denkt :p)

wel spijtig want ik denk dat ik meer verdiende (toch een gelijkspel)... zeker op basis van de tweede helft

mja monoslay werkt efficient af (2 goals van de 3 shots die em doet) en ik totaal niet (1 goal van de 9 shots)

goed gespeeld mono, proficiat !

ps: villa was ook geblesseerd gvd :p

Monoslay
27 november 2008, 18:40
Juventus - Valencia
2-1
Zie post van Plehiers ( boven ) :)

Monoslay
27 november 2008, 18:42
Juventus - Valencia 2 - 1

Ik kom rap op achterstand door een domme wegspeelbal in de verdediging (shot em recht in zen voeten gvd :p) ... later maakt hij wel nog een mooie goal eind tweede helft ...

tweede helft was ik echter de betere ploeg...kreeg veel kansen alleen werk ik ze nie af (stom van mij, ma da gebeurt wel vaker als ik speel :p...daarmee da ik ook zeg da ik nie zo goed ben als iedereen denkt :p)

wel spijtig want ik denk dat ik meer verdiende (toch een gelijkspel)... zeker op basis van de tweede helft

mja monoslay werkt efficient af (2 goals van de 3 shots die em doet) en ik totaal niet (1 goal van de 9 shots)

goed gespeeld mono, proficiat !

Merci , GG !

joeri755
27 november 2008, 18:57
Ok Joeri755-dripke 4-0
snel uit de startblokke gevloge en snel 2-0 gemaakt.
Dripke kreeg redelijk veel kansen maar speelde te traag waardoor men verdedigers er altijd snel bij waren
2de helft is het uiteindelijk dan 4-0 geworden

joeri755
27 november 2008, 18:59
joeri755-steve DB 2-2 en 4-5 penaltys dacht ik
Steve komt 0-1 voor dankzij heke mooie goal van totti
ik maak mooi gelijk met raul door verdediger uit te kappen.
kom dan 2-1 voor dankzij mooie kopbal nistelrooy
knal erna nog 3 keer tegen de paal ofzo
steve maakt gelijk, verleninge en ik verlies op penaltys :D
wraak komt wel in de terugwedstrijd :D

plehiers
27 november 2008, 19:01
Ok Joeri755-dripke 4-0
snel uit de startblokke gevloge en snel 2-0 gemaakt.
Dripke kreeg redelijk veel kansen maar speelde te traag waardoor men verdedigers er altijd snel bij waren
2de helft is het uiteindelijk dan 4-0 geworden

ploegen erbij zetten liefst...

plehiers
27 november 2008, 19:03

penalties en verlengingen maken nie uit he...gelijkspel telt !

plehiers
27 november 2008, 19:04
KLASSEMENT

- Valencia 18 / 23 - 8 / 8
- AS Roma 7 / 8 - 12 / 4
- Real Madrid 4 / 7 - 7 / 4
- Juventus 3 / 2 - 1 / 1
- AC milan 3 / 3 - 7 / 2
- Atlethico 3 / 5 - 9 / 4
- Lyon 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Barcelona 0 / 1 - 10 / 3

joeri755
27 november 2008, 19:05
Hmm en ik en dripke was real barca en real roma :D
ja sorry kheb hier snel moete poste omda ze beneden aant kelen waren dak pc moest gaan formatere :D

plehiers
27 november 2008, 19:09
Hmm en ik en dripke was real barca en real roma :D
ja sorry kheb hier snel moete poste omda ze beneden aant kelen waren dak pc moest gaan formatere :D

lol is geen probleem hoor ;) heb het ondertussen zelf rap opgezocht

mythe
27 november 2008, 19:12
Zoals Joerie zei 4-0 op mijn doos.
1ste helft heb ik ZEER slecht gespeeld, 2de helft beter.
Ik moet gewoon is durven schieten inplaats van altijd 4 meter van de goal te willen komen :p.

3-1/2-1 had mooier geweest. Nuja, Joerie775 heeft verdiend gewonnen, zeker als je naar mijn 1ste helft keek :p.

Dots
27 november 2008, 19:14
Dots, Waarom doe je niet mee ?

omdat er geen team meer vrij is waar ik graag mee speel, en landen teams mogen niet.

dox
27 november 2008, 19:20
mijn teamke villareal aub

plehiers
27 november 2008, 19:21
mijn teamke villareal aub

prdx (psn: dox) // Villareal

joeri755
27 november 2008, 19:24
@dripke inderdaad veel sneller schiete zeker als je emt spisten als eto en henry zit, geloof mij die manne misse ni veel :p Enkel en alleen als ze tegen nen wereldkeeper als Casillias kome want daar was ene aanval die echt had moete zette da Casiallias nen wereldsave gemaakt heeft.

plehiers
27 november 2008, 19:29
De spelers:

NIEUWE SPELERS:
- prdx (psn: dox) // Villareal
- dots (psn: Tiglet--) // Bayern Munchen

voeg allemaal elkaar toe

plehiers
27 november 2008, 19:31
KLASSEMENT

- Valencia 18 / 23 - 8 / 8
- AS Roma 7 / 8 - 12 / 4
- Real Madrid 4 / 7 - 7 / 4
- Juventus 3 / 2 - 1 / 1
- AC milan 3 / 3 - 7 / 2
- Lyon 0 / 0 - 0 / 0
- Villareal 0 / 0 - 0 / 0
- Bayern 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 2 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1

Dots
27 november 2008, 19:31
mmm kwil wel mee doen met bayern munchen als da nog ga, kheb er nog wel nog nooit mee gespeeld maar moet lukke :D

plehiers
27 november 2008, 19:34
mmm kwil wel mee doen met bayern munchen als da nog ga, kheb er nog wel nog nooit mee gespeeld maar moet lukke :D

bedoeling is wel dat ge competitie uitspeelt eh...ook als de ploeg u nie ligt en ge veel verliest fzo...

plehiers
27 november 2008, 19:35
De spelers:

NIEUWE SPELERS:
- prdx (psn: dox) // Villareal
- dots (psn: Tiglet--) // Bayern Munchen

voeg allemaal elkaar toe

-Steve-
27 november 2008, 19:46

GG, en idd een paar mooie goals. Die volley van Totti :love:

En inde terugmatch gaat ge voor de bijl.

joeri755
27 november 2008, 19:47
Hehe :D Untill we meet again Mr steve untill we meet again :D

joeri755
27 november 2008, 20:21
Real-inter 2-0

Het ging redelijk gelijk op totdat Toine zeer vroeg in de wedstrijd rood pakt door een fout op van nistelrooy.
10 min hierna kom ik 1-0 voor dankzij een mooi lobje over de keeper die de goal binnenrolt.
Deze stand bleef staan tot op de 90ste min waar de ref een penaltyfout zag, hoe hij erbij komt begrijp ik ni ma kom heb er dan 2-0 van gemaakt.
Toine heeft na de 1-0 een zeer mooie kans gad om de 1-1 te maken maar hij trapt hem over een leeg doel.

mythe
27 november 2008, 20:25
@dripke inderdaad veel sneller schiete zeker als je emt spisten als eto en henry zit, geloof mij die manne misse ni veel :p Enkel en alleen als ze tegen nen wereldkeeper als Casillias kome want daar was ene aanval die echt had moete zette da Casiallias nen wereldsave gemaakt heeft.
:rofl: t'is niet eerlijk! Ma ge hebt wel verdiend gewonnen.
Mijn afwerking trok trouwens op niet veel, veel kansen laten liggen door TE snel te schieten en daardoor ongecontroleerd te schieten.

Btw: k'weet nog altijd niet wrm ik daar 10 minuten later pas rood kreeg ^^.
We waren al aan den anderen kant van het veld en ik krijg corner en dan pas krijg ik rood :p lol

joeri755
27 november 2008, 20:59
Das omda em voordeel heeft gegeve :D zij blij zo konde hem ietke langer houde :D

joeri755
27 november 2008, 21:00
Chelsea-real 0-8

Kom heel snel voor door knal van van nistelrooy deklat binne, en toen was het hek van de dam en vloge de goals derin gelijk da et niks was. Raul hattrick, van nistelrooy hattrick en sneijder juist ni

-Steve-
27 november 2008, 21:06
Wie kan?

plehiers
27 november 2008, 21:07
Valencia - Fiorentina 0 - 1

Aan beide kanten werd stevig verdedigd...Allebei wel kans gehad om te scoren (tjaard wel iets meer) Maar echt reuzekansen kwamen er nie...

Tjaard scoort 15 min voor het einde dan toch vanuit een scherpe hoek binnengeknald

gg tjaard

wolfzor
27 november 2008, 21:07
Fiorentina(TjaardA) 1 - 0 Valancia (Plehiers)

gg

joeri755
27 november 2008, 21:08
Ik kan ma heb al tege u gespeeld :p

plehiers
27 november 2008, 21:08
KLASSEMENT

- Valencia 18 / 23 - 9 / 9
- Real Madrid 13 / 18 - 8 / 7
- Fiorentina 9 / 16 - 3 / 4
- AS Roma 7 / 8 - 12 / 4
- Juventus 3 / 2 - 1 / 1
- AC milan 3 / 3 - 7 / 2
- Inter milan 6 / 2 - 7 / 4
- Lyon 0 / 0 - 0 / 0
- Bayern 0 / 0 - 0 / 0
- Chelsea 0 / 1 - 11 / 3
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1

plehiers
27 november 2008, 21:11
Ik kan ma heb al tege u gespeeld :p

speel tegen tjaard

wolfzor
27 november 2008, 21:30
Fiorentina (TjaardA) 1 - 2(joeri755) Real Madrid

goed gespeeld

darkarrow
27 november 2008, 21:32
iemand na club-saint e. een matchke? :p
Psn: Xsickness

joeri755
27 november 2008, 21:33
Fiorintina(tsjaarda)-Real (joeri755)
De match waar ik het minst naar uitkeek :p
we beginnen gaat redelijk gelijk optot ik een mooie combinatie via de flank opzet en met raul de 0-1 binnentrap.
10 min later trapt Gilardino denk ik via de keeper op de lat het blijft 0-1.
5 min erna krijg ik penalty, had de fout zelf ni gezien. Mijn har hard aan het bonken en ik mis daar gaat de 0-2.
onmiddelijk daarna scoort Fiorintina de 1-1 via murdu.
2de helft weinig kansen. Heb immens goed moete verdedigen tot de 90ste min waar ik met van nistelrooy doorbreek en de 1-2 scoor:D
eindstand Fiorintina-Real 1-2

wolfzor
27 november 2008, 21:35
Fiorintina(tsjaarda)-Real (joeri755)
De match waar ik het minst naar uitkeek :p
we beginnen gaat redelijk gelijk optot ik een mooie combinatie via de flank opzet en met raul de 0-1 binnentrap.
10 min later trapt Gilardino denk ik via de keeper op de lat het blijft 0-1.
5 min erna krijg ik penalty, had de fout zelf ni gezien. Mijn har hard aan het bonken en ik mis daar gaat de 0-2.
onmiddelijk daarna scoort Fiorintina de 1-1 via murdu.
2de helft weinig kansen. Heb immens goed moete verdedigen tot de 90ste min waar ik met van nistelrooy doorbreek en de 1-2 scoor:D
eindstand Fiorintina-Real 1-2

jup ,was ik net blij dat ik uw penalty had uitgehaald :D

joeri755
27 november 2008, 21:36
Ja Ik wil wel na club :D eerst zien hoe zij verliezen :d
Ik ben goe bezig vandaag ik hoop dat het blijft duren:D

joeri755
27 november 2008, 21:37
Hehe :D had hem harder moete trappe :D ook om eerlijk te zijn dacht ni da fiorintina een 5-sterrenploeg was :D
Enja die 1-2 in 90ste min was wa geluk meegemoeid dat em den verste hoek invloog want voor hetzelfde egld lag die in de hande van de keeper :D

Toine79
27 november 2008, 22:15
Inter-Chelsea 1-0

Inter grijpt Chelsea direct bij de keel en zet veel druk op de verdediging.
Een goeie keeper houdt de bordjes op 0-0 in de 1ste helft.
Op het uur snijdt Zlatan mooi naar binnen en krult de bal mooi tegen.......de deklat :doh:
Chelsea komt meer in de wedstrijd en Chivu moet de handrem trekken op de doorgebroken Drogba, ROOD!! Scheidsrechters hebben iets tegen Chivu,2de keer rood vandaa, miljaar!
88ste min bokst de keeper een knal van Zlaten in de voeten van Cruz, die hem nu wel binnenlegt.
Spannende wedstrijd en Mourinho is weer content :p

Monoslay
27 november 2008, 22:39
Volgende week kan ik ni spelen , gewoon ff meedelen .

darkarrow
27 november 2008, 22:41
toine vanavond nog matchke?

joeri755
27 november 2008, 22:42
dan vlug nu spelen mono?

plehiers
27 november 2008, 22:43
Volgende week kan ik ni spelen , gewoon ff meedelen .

probeert gij dan zoveel mogelijk deze week te spelen? (alles zou ideaal zijn :p)

@ Joeri: Proficiat maat! Ge ziet iedereen kan verliezen, ook Tjaard :p bij mij was het nog maar 1 - 0 en bij u 2 - 1 verlies...

Monoslay
dan vlug nu spelen mono?

k , om 10 voor 10 ?

joeri755
en tione heb ik al tege u gespeeld :D

joeri755
27 november 2008, 22:44
10 voor 10 is goed :D

Toine79
27 november 2008, 22:46
toine vanavond nog matchke?

dat kan zijn dat ik nog een matchke kom spelen, als mijn vriendin ga slapen en ik de tv voor mij alleen heb ;) tegen 23h ofzo

daar sebiet resistance 2 gekocht en ook goesting om daar mijn pollen is aan te steken

plehiers
27 november 2008, 22:46
dat kan zijn dat ik nog een matchke kom spelen, als mijn vriendin ga slapen en ik de tv voor mij alleen heb ;) tegen 23h ofzo

daar sebiet resistance 2 gekocht en ook goesting om daar mijn pollen is aan te steken

verlies wel fifa nie uit oog he ;):p

Monoslay
27 november 2008, 22:48
probeert gij dan zoveel mogelijk deze week te spelen? (alles zou ideaal zijn :p)

@ Joeri: Proficiat maat! Ge ziet iedereen kan verliezen, ook Tjaard :p bij mij was het nog maar 1 - 0 en bij u 2 - 1 verlies...

Met 'deze week' , bedoel ik tot morgen 5 uur .

Toine79
27 november 2008, 22:49
verlies wel fifa nie uit oog he ;):p

nee nee, zal zeker niet gebeuren!

Joeri, ni in mijn zakken zitten he :evil: wacht maar op de terugronde ;)

Monoslay
27 november 2008, 22:49

Dan slaap ik al ze :sleep:

joeri755
27 november 2008, 22:50

Hehe er was wat geluk bij gemoeid :d ma was harde wedstrijd, en ma ene keer wa concentratieverlies gad en twas direct tegengoal. dacht echt dat 1-1 ging blijve na gemiste penalty :D
en sms heeft em mij late winne om de illusie derin te houden :D

Monoslay
27 november 2008, 22:51

Dan slaap ik al :sleep:

joeri755
27 november 2008, 22:51
nee nee, zal zeker niet gebeuren!

Joeri, ni in mijn zakken zitten he :evil: wacht maar op de terugronde ;)

Hehe sorry ik herinnerde het mij echt ni :D vandaag zoveel matche egspeeld :D
en nu herinner ik et mij da was die eerste rode kaart :D

Wilcao
27 november 2008, 22:56
ik kan na 11 wss

off-topic: weet iemand hoe je een guest kunt hebben in fifa online? Dat staat er maar snap niet hoe en wat?

Toine79
27 november 2008, 23:00
Als ik nog online kom matchke tegen Will en Darkarrow dan?

-Steve-
27 november 2008, 23:00

Ach, bij mij was het ook maar 8-0 hoor. Kvind wel erg nu, kspeel daarstraks nog gelijk tegen Joeri en nu ziet ge dat die wint van Tjaard, dan had ik toch wel beter kunnen spelen tegen Tjaard.

Wilcao
27 november 2008, 23:02
is goed toine

joeri755
27 november 2008, 23:14
Real-juve 0-4
Ongeloofelijk hoe slecht ik nu was :d alles wa ik normaal juist doe deed ik nu fout :D verdiende overwinning voor juve vooral omda ze 3/4 van de wedstrijd met 10 man opt veld stonde
goe gespeeld :D

joeri755
27 november 2008, 23:15
Ach, bij mij was het ook maar 8-0 hoor. Kvind wel erg nu, kspeel daarstraks nog gelijk tegen Joeri en nu ziet ge dat die wint van Tjaard, dan had ik toch wel beter kunnen spelen tegen Tjaard.

Ge hebt soms betere wedsrijden, ik heb nu ook verloren van monoslay met 4-0
zware cijfers voor iemand da Tsjaard juist geklopt heeft :D
het hangt meestal af van kleine zaken :D

joeri755
27 november 2008, 23:18
Ma alle vandaag ist gedaan met spele voe mij :D de overblijvende mensen mogen zich morgen aanmelden vanaf 15 uur ofzo :D

plehiers
27 november 2008, 23:19
KLASSEMENT

- Valencia 21 / 26 - 10 / 10
- Real Madrid 13 / 18 - 12 / 8
- AS Roma 7 / 8 - 12 / 4
- Juventus 6 / 6 - 1 / 2
- Inter milan 6 / 2 - 7 / 4
- Bayern 3 / 1 - 0 / 1
- AC milan 3 / 4 - 11 / 4
- Lyon 0 / 0 - 0 / 0
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Chelsea 0 / 1 - 11 / 3

Dots
27 november 2008, 23:26
ik kan nu wel fkes. Pm mij op PSN!

wolfzor
27 november 2008, 23:32
Ge hebt soms betere wedsrijden, ik heb nu ook verloren van monoslay met 4-0
zware cijfers voor iemand da Tsjaard juist geklopt heeft :D
het hangt meestal af van kleine zaken :D

jup jup, ik verlies ook hoor zelf al 95 van mijn +-340 wedstrijden :p. Elke match is anders dus iedereen kan tegen iedereen winnen...

Dots
28 november 2008, 00:01
bayern munchen (Tiglet--) VS AC milan (x...)
1-0.

spannend match, grote kansen aan beide kanten. Beide op de lat geschoten. Beide ook paar keer alleen voor keeper gekomen. een goede run van klose en een strak schot volstonden om te overwinning te pakken (goal viel in de 50ste minuut ofzo)
Goeie match!

Normaal stamp ik al die ballen wel binne, maar kwas wa zenuwachtig :D

plehiers
28 november 2008, 00:22
Valencia - AC milan 3 - 1

had meer ingezeten voor AC milan... heeft een keer op deklat geshot en 3 keer alleen op keeper af dat hij hoog overschiet of mist of keeper pakt...hij schiet de hele kansen over en ik de halve binnen...
beide ploegen waren eigenlijk dus aan elkaar gewaagd...Verschil zit em gewoon in de efficientie (wat al vaak gebleken is dat heel belangrijk is...heb zelf al zo matchen verloren door minder efficient te zijn en zelfs beter te spelen)

gg

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:24
Iemand die tegen mij wil spelen nu?

darkarrow
28 november 2008, 00:24
Lol dat is nog lichtjes uitgedrukt :p
had mssn wel 1-4 moeten zijn ofzo...
Maar ja daarom zal je wel beter zijn zeker

darkarrow
28 november 2008, 00:25
Iemand die tegen mij wil spelen nu?

Ik wil wel spelen !

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:26
Ok, voeg me effe toe: sijovh

plehiers
28 november 2008, 00:27
Lol dat is nog lichtjes uitgedrukt :p
had mssn wel 1-4 moeten zijn ofzo...
Maar ja daarom zal je wel beter zijn zeker

ben ik nie beter...iedereen heeft van mij int begin precies een fifa god gemaakt...ben ik helemaal zo goed nie als iedereen denkt hoor :p

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:28
Nog wel effe kleine vraag, hoe nodigen jullie elkar uit?

Ik ga normaal altijd via lobby of snelle wedstrijd maar dat gaat nu niet, hoe doe ik het het beste?

darkarrow
mijn land daar uitdagen

plehiers
Nog wel effe kleine vraag, hoe nodigen jullie elkar uit?

Ik ga normaal altijd via lobby of snelle wedstrijd maar dat gaat nu niet, hoe doe ik het het beste?

meestal gebeurt dit via de spelershub of via de lobby mijn land

Tobi-
28 november 2008, 00:29
ben ik nie beter...iedereen heeft van mij int begin precies een fifa god gemaakt...ben ik helemaal zo goed nie als iedereen denkt hoor :p

Dat heb je toch vooral zelf gedaan?
x

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:31
Ok... kleine hulp aub, kwas al via adresboek gaan zien via mijn spelershub, maar denk niet dat ik dan juist zit... Ja sorry ze manne :p eenmaal ik ermee vertrokken ben vlieg ik erin! :p

plehiers
28 november 2008, 00:31
Dat heb je toch vooral zelf gedaan?
x

lol gaat gij hier een beetje komen zagen ja :)

ik heb hier na elke match gzegd dat ik meer geluk had als de andere...dus bol het af

plehiers
28 november 2008, 00:32
Ok... kleine hulp aub, kwas al via adresboek gaan zien via mijn spelershub, maar denk niet dat ik dan juist zit... Ja sorry ze manne :p eenmaal ik ermee vertrokken ben vlieg ik erin! :p

jawel...zo doe ik het ook normaal...ma soms staat daar een naam niet in (gij staat daar bij mij dus ook bijvoorbeeld nie in...) ga dan gewoon naar de lobbies en neem de lobby 'mijn land'... daar zitten we dan

Wilcao
28 november 2008, 00:37
athletico 3-1 inter

een wedstrijd die ik weer leek te verliezen (0-1 achter) tot de 72ste minuut waar alles omsloeg qua stand.
Ik denk verdiend gewonnen maar mss wel overdreven cijfers

plehiers
28 november 2008, 00:39
KLASSEMENT

- Valencia 21 / 26 - 10 / 10
- Real Madrid 13 / 18 - 12 / 8
- AS Roma 7 / 8 - 12 / 4
- Juventus 6 / 6 - 1 / 2
- Atlethico 6 / 8 - 10 / 5
- AC milan 6 / 9 - 11 / 5
- Inter milan 6 / 3 - 10 / 5
- Bayern 3 / 1 - 0 / 1
- Lyon 0 / 0 - 5 / 1
- Udinese 0 / 0 - 3 / 1
- Chelsea 0 / 1 - 11 / 3

Wilcao
28 november 2008, 00:40
iemand nu nog?

plehiers
28 november 2008, 00:41
iemand nu nog?

Jack is nog bezig tegen sicknes...ik ga erna tegen Jack ... mss kunt gij tegen sickness spelen dan? en erna tegen jack nog als je wil/kan

Wilcao
28 november 2008, 00:43
heb al tegen xsickness gespeeld

plehiers
28 november 2008, 00:45
heb al tegen xsickness gespeeld

tiglet is ook online ma die is club aant spelen ...

Wilcao
28 november 2008, 00:46
ja moet me nog accepteren

darkarrow
28 november 2008, 00:48
lyon vs ac milan 0-5
Makkelijke overwinning.
Toch goed gespeelt ;)

Wilcao
28 november 2008, 00:49
mr jack: na plehiers tegen mij?

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:49
Verloren van Sickness met 5-0 (Ac Milan 5 - 0 Lyon)
Ja veel valt er niet over te zeggen buiten het feit dat hij gewoon beter was, zijn er eigenlijk minimum vereisten voor te mogen deelnemen? Want alsk hier zo lees dat de plehiers ne fifa god is dan begin k al schrik te krijgen, maar zolang ik maar mag meedoen ist voor mij al goed, kben vaak online dusja..

Wat zijn de regels zowat eigenlijk? Moet je eerst elke tegenstander gehad hebben alvorens weer tegen dezelfde te spelen?

Wilcao
28 november 2008, 00:51
ahja plehiers, gelijkspel telt neem ik aan?

plehiers
28 november 2008, 00:51
ahja plehiers, gelijkspel telt neem ik aan?

klopt

Wilcao
28 november 2008, 00:53
@Mr. Jack: Plehiers is idd een van de betere hier maar Tjaarda (Wolfzor) is toch de te kloppen man vrees ik

Ps: Zeg als ge klaar zijt via PSN dan kunnen wij erna

plehiers
28 november 2008, 00:53
Verloren van Sickness met 5-0 (Ac Milan 5 - 0 Lyon)
Ja veel valt er niet over te zeggen buiten het feit dat hij gewoon beter was, zijn er eigenlijk minimum vereisten voor te mogen deelnemen? Want alsk hier zo lees dat de plehiers ne fifa god is dan begin k al schrik te krijgen, maar zolang ik maar mag meedoen ist voor mij al goed, kben vaak online dusja..

Wat zijn de regels zowat eigenlijk? Moet je eerst elke tegenstander gehad hebben alvorens weer tegen dezelfde te spelen?

Ik ben GEEN fifagod...gvd stopt daar eens mee :p

TjaardA is de fifagod hier van het gezelschap...Veruit de beste speler...

regels zijn inderdaad via het concept van heen - en terugronde...dus eerst tegen alle spelers één keer (deadline volgende week zondag) en dan terugronde nog een keer tegen elke tegenstander...
regels van het spel zijn volgens match voor klassement en gelijkspellen tellen... moet dus ook één keer thuis en één keer uit tegen alle ploegen

Mr. Jack!
28 november 2008, 00:54
Ik ga nu op m'n kas krijgen van plehiers vrees ik dusja over dikke 10 mins ben ik gereed, kzal berichtje sturen.

Wilcao
28 november 2008, 01:00
eerst tegen tiglet en erna kom ik