PDA

Volledige versie bekijken : Creative Zen Stone Plus 2GB Blue met jog armband en skin

-Draco-
19 november 2008, 00:26
Ik verkoop de mijne, weg wegens overstap op duurder materiaal :)

Doosje etc nog aanwezig, moet ik enkel nog eens zoeken.
Kabels etc er nog bij.
Indien je wil mag je de oortjes ook hebben, maar ik denk dat niet veel mensen tuk zijn op 2ehands oortjes :)

Er zit een rubberen skin bij, om de speler te berschermen en een armband om mee te gaan joggen.

Dit kosste 25€...

Zit nog iets meer dan een jaar garantie op. Aangekocht bij de mp3shop in A'pen.

NP 79€ + 25€ armband

Kzou zeggen, doe maar een bod en ik zie wel :)

mellonc
19 november 2008, 08:51
bodje 20 euro excl.

Eventueel mogelijk om in Gent af te spreken?

Hekje#
19 november 2008, 09:57
30 incl. (verzending kost normaal gezien 5 euro dacht ik? :))

-Draco-
19 november 2008, 14:21
Genoteerd, maar zou er liefst nog wat meer voor krijgen.

Meeneem 50€ inclu

Hekje#
19 november 2008, 22:11
Ok, afsluitdatum? :)

-Draco-
21 november 2008, 11:21
25/11 om 20.u

Maar aan 30€ inclu gaat hij toch niet weg, heb even nagedacht en 25€ is me toch wat te weinig ervoor.

Minimumprijs 40€ inclu laten we zeggen.

Kwertie
21 november 2008, 15:35
Als je zegt "genoteerd" zonder meer, dan komt het er normaal wel op neer dat je wel degelijk wil verkopen voor dat bod. Mocht je dat niet doen, kan je er in principe negatieve feedback voor krijgen.

-Draco-
21 november 2008, 15:55
noteren = het bod overwegen =/= het bod aanvaarden.

Daarom ook dat ik er meteen bij heb gezet dat ik er liefst nog wat meer voor had...

Prime-Omega
22 november 2008, 10:45
Maar een bod noteren = verkopen na de afsluitdatum, staat duidelijk in de regels.

-Draco-
22 november 2008, 17:32
Maar een bod noteren = verkopen na de afsluitdatum, staat duidelijk in de regels.

http://www.9lives.be/forum/buy-sell/539419-buy-sell-regels-update-17-09-tips-wat-te-doen-bij-oplichting.html

Waar dan???

Wandering
22 november 2008, 19:07
In een café zeg je toch ook niet 'een pintje' en als het voor je staat, dat je niets hebt besteld?
En 'meteen' erbij gezet dat je liever wat meer had? Is 'meteen' dan bij jou 2 dagen later?

Just my 2 cents, though...

tarske
23 november 2008, 18:44
Met het noteren van een bod maakten wij in het verleden de verkopers min of meer verplcht te verkopen aan dat bod maar zoals u zei stond dit niet in de regels en handelden we naar de common sense van onze members.
Gezien hierover reeds diverse discussies ontstaan zijn is dit vandaag dus mee in de regels geplaatst dus let er op in de toekomst.
Voor dit feit in deze thread gaan we dus geen negatieve itrader toestaan gezien deze thread mee aan de basis van de nieuwe regel staat maar ik hoop dat verkoper en bieder hier nu als eigen bemiddeling qua prijs elkaar wat kunnen benaderen in deze thread want geef toe dat uw onderstaande quote eigenlijk letterlijk zegt ok bod aanvaard maar hoop op hogere boden ;)

Genoteerd, maar zou er liefst nog wat meer voor krijgen.
Meeneem 50€ inclu

-Draco-
24 november 2008, 00:10
Zoals ik al eerder zei, heb even gekeken en ik zou idd maar 25€ overhouden, 5€ verzending, en dat vind ik gewoon wat weinig.

Afijn, fijn dat het dus verduidelijkt is nu :)

vanic
24 november 2008, 19:10
even een vraagje
is dit dan zo één?
Creative ZEN Stone Plus | MP3 Spelers (http://be-nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=16696)
( deze kan waarschijnlijk niet want de jouwe is slechts 2GB terwijl deze 4GB )
of zo ene?
Creative ZEN Stone Plus with speaker | MP3 Spelers (http://be-nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=17437)

met zo'n armband?
Armband and Skin - ZEN Stone Plus (http://be-nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=13&subcategory=750&product=16747)

-Draco-
25 november 2008, 16:03
Zonder speaker, en was een aparte armband gekocht op Mp3-shop. (niet origineel van Creative zelf)

Polle
27 november 2008, 13:48
No offence maar kost nieuw (4GB) met armband 48 Euro op de site van Creative zelf dus ik vrees dat je meeneemprijs van 50 een beetje hoog gemikt is ;)

Hekje#
27 november 2008, 23:13
Bij deze dan toch maar even vermelden:

-Draco- heeft mij een PM gestuurd om te zeggen dat hij akkoord gaat met mijn bod omdat de nieuwprijs toch minder bedraagt dan hij dacht.
Bij deze is het geld dus ook overgeschreven en de MP3-speler verkocht aan mij.
Mss eventueel een bevestiging van -Draco- zodat we achteraf zonder problemen een iTrader kunnen regelen.

Mvg

vanic
29 november 2008, 14:48
laat je positieve i-trader best maar zitten...
want ik had er 35 € incl voor over ... maar dit was onder de gevraagde min prijs van 40 € geweest...
dus wordt dit de volgende keer beter in de thread zelf geplaatst ipv. via pm...

-Draco-
29 november 2008, 15:05
Onderling afgesproken hebben we ook 35€ inclu afgesproken ;)
Als je interesse hebt moet je altijd iets laten weten, er kan zeker gepraat worden...

Hekje#
29 november 2008, 15:29
Lol, goed dan, dan ist maar geen iTrader, maakt me geen reet uit.
We hebben het vermeld zoals het moest denk ik, geld is al gestort.

vanic
30 november 2008, 00:31
Onderling afgesproken hebben we ook 35€ inclu afgesproken ;)
Als je interesse hebt moet je altijd iets laten weten, er kan zeker gepraat worden...

waarom denk je dat ik de vroeg welke het juist was...inderdaad omdat ik interesse had...( ' k ga om de dag 10KM lopen... dus kan ik dit goed gebruiken )
maar er was al een heel gedoe met het bod dat je noteerde ... wat voor je te laag was... dan komt er een min. prijs van 40€...
dan moet ik uiteraard geen 35 € incl. bieden... wat ik wel zinnens was...

maar dan moeten jullie ook niet via pm overeen komen ( wat wel in de regels staat :p )

dus het is niet correct verlopen.. en zou( den) je ( jullie) eigenlijk een negatieve i-trader kunnen krijgen...
dit maakt voor mij ook geen reet uit...
maar dan plaatst Cirja best ook geen zo'n domme post meer in de thread...

dus Cirja veel genot met je speler...