PDA

Volledige versie bekijken : Asus M2N-VM HDMI / X2 5000+ met arctic / 2Gb PC6400 Nanya / Recom Powerengine 450W

Guardian-X-
15 november 2008, 13:58
Hey

Deze setup heeft dienst gedaan als fileserver maar moet weg wegens te weinig gebruiken. En wegens geen interesse in mijn vorige thread voor verkoop in 1 stuk probeer ik nu zonder case , dvdrw , sata controller

Mss handig als mediacenter ofzo heel stille setup !

-Asus M2N-VM HDMI AM2 ( alles integrated zoals vga & sound )
Dvi - vga - hdmi output

-Amd athlon X2 5000+

-Arctic freezer 7 pro op de cpu

-Recom powerengine 450W psu

-2Gb pc6400 nanya

Dozen van mobo/psu/arctic zijn aanwezig en compleet met alle toebehoren. De psu heeft mss 100u gedraait de rest mss 250u dus den boel heeft bekan nie aangestaan.

Alles is in perfecte staat !

Minimumprijs voor alles excl 130€
Meeneemprijs voor alles excl 145€

Psu kan enkel apart indien de rest als geheel weggaat dus ik w8 nog even met prijsaanduiding daarvoor. Eerst zien of er geen interesse is in alles tesamen. Van zodra de minimum voor alles gehaald is gaat de psu niet meer apart weg.

ENKEL DE PSU KAN APART ( kga de cooler enzo niet van het mobo halen )

Afhalen heeft een grote voorkeur want da mobo met cooler erop verzenden is imo nogal riskant. Dit kan te Eke 9810 of afspreken aan de makro te eke.

white_steam
15 november 2008, 14:00
heb je pic , en mogelijks afmeting hoogte met cpu cooler erop? / of is voeding hoger geef dan hoogste punt , afhalen is ni echt een probl natuurlijk :D

siske212
15 november 2008, 14:06
€70 zonder de ram en zonder de voeding? Ram is echt simpel ervan te halen e... gewoon de klepjes opzij duwen en de ram omhoogtrekken :D

Guardian-X-
15 november 2008, 14:11
heb je pic , en mogelijks afmeting hoogte met cpu cooler erop? / of is voeding hoger geef dan hoogste punt , afhalen is ni echt een probl natuurlijk :D

Pic en afmetingen komen de namiddag/avond moet het nog uit de case vijzen enzo

€75 zonder de ram en zonder de voeding? Ram is echt simpel ervan te halen e... gewoon de klepjes opzij duwen en de ram omhoogtrekken :D

Hehe is er idd simpel van te halen maar wil toch zoveel mogelijk in 1 keer buiten :) als er verder geen interesse kan ik het mss nog in overweging nemen :)

EDIT :

kheb es mijn best gedaan en direct pics genomen :p ( zijn niet super goe gelukt mja )

Index of /fotos/Setup (http://www.guardian-x.be/fotos/Setup/)
Zoals ge ziet alles in mint condition

@ white steam : Als ge 14cm plaats hebt in de hoogte ist goe :) ( tis 13.8mm ofzo hoog )
oja uw mobo spacers moete er wel nog bijrekenen. Heb enkel de hoogte van het blok+mobo gemeten

white_steam
15 november 2008, 16:37
130€ afgehaald

Guardian-X-
15 november 2008, 16:44
130€ afgehaald

We zijn vertrokken ^^

Genoteerd dus :)

Zal ondertussen eens denken over afsluit uur/dag.

white_steam
15 november 2008, 17:16
Bon tis goe, 145€ meeneem ...

rest spreken we zo wel af op msn , grtz

Guardian-X-
15 november 2008, 17:16
Bon tis goe, 145€ meeneem ...

rest spreken we zo wel af op msn , grtz

Verkocht ;) dees mag dicht